josef
Ostatnia aktywność
avatar
josef

16.03.2023 20:09

0

Haas już zdaje się 6 rok w F1 a tu dalej niektórzy nie umieją napisać poprawnie nazwy firmy...

avatar
josef

16.07.2020 20:32

0

AndrzejOpolski ma rację. Kilka lat temu był tu taki osobnik ,który wyzywał Hamiltona od "czarnuchów" Ci co siedzą tu od dłuższego czasu wiedzą o kogo chodzi.

avatar
josef

28.03.2020 20:41

0

@10 Weź ty już przestań wypisywać te bzdury..Kruk Cię dobrze podsumował. @13 Nie loguj się już więcej. Bo czytać się nie da.

avatar
josef

20.03.2020 10:56

0

Raczej cały sezon jest stracony.

avatar
josef

07.03.2020 17:56

0

@10 Coś w tym jest.

avatar
josef

05.03.2020 13:39

0

W sumie macie rację. Trzymając Francuza sami sobie strzelają w stopę. Z drugiej strony ,po zaledwie 4 sezonach Haas chciał być mocny? Tak a propos miałem przyjemność pracy na obrabiarce tej firmy. Straszne dziadostwo. Tylko tanie. Dlatego są popularne.

avatar
josef

05.03.2020 13:35

0

Dopóki tam siedzi Todt to Ferrari nic się nie stanie.

avatar
josef

28.02.2020 20:05

0

Ciekawe ,czy Vettel ostatecznie polegnie w tym sezonie. Pewnie wtedy definitywnie opuści F 1.

avatar
josef

21.02.2020 19:41

0

@12 Myślę ,że nie masz się co martwić. Mercedes raczej zadbał ,aby rozwiązanie to było bezpieczne. To nie są amatorzy. Od 7-8 lat robią najlepsze bolidy. Przypomniało mi się ,że w autach Infinity pojawił się kilka lat temu układ kierowniczy typu by-wire. Jednak ,aby zapewnić bezpieczeństwo został zdublowany klasycznym.

avatar
josef

22.11.2019 00:11

0

@6 Bo tak było. Albon sam się załatwił.

avatar
josef

17.11.2019 21:53

0

"To Ty jeszcze nie masz tego idioty w ignorach? Własna matka go dodała a Ty jeszcze nie?" Dobre. Uśmiałem się. Od dawna też mam tego kretyna w ignorowanych. Zresztą nie tylko jego. Po za tym sędziowie dziś przegięli. Pozbawili Sainza wejścia na podium.

avatar
josef

17.11.2019 20:59

0

@1 Dokładnie .Claire poleciała do sędziów błagać aby Roberta obarczyli winą, bo nie ma na części do bolidów.

avatar
josef

17.11.2019 20:35

0

Sędziowie trochę dziś poreżyserowali spektakl...Silnik Hondy zadziwiająco mocny dziś.

avatar
josef

04.11.2019 17:08

0

Dramat.

avatar
josef

22.10.2019 19:33

0

@2 Dobrze napisane! A kolejny kretyn ląduje w ignorowanych.

avatar
josef

15.10.2019 16:08

0

To jak było w końcu z tym skrzydłem w bolidzie Russela. Po wyścigu powiedział ,że dało wyraźną poprawę. Wcześniej mówił coś zupełnie innego? Nie na darmo Webber pisał w swojej książce ,że Wiliams to toksyczne środowisko.Prawdopodobnie Frank był jeszcze gorszy tyle tylko ,że znał się na rzeczy, więc zespół odnosił sukcesy. Niewiarygodne co ta kobieta zrobiła z legendą Wiliamsa.

avatar
josef

15.10.2019 15:58

0

To ciekawa rzecz socjologicznie ,że większość postów tutaj i na innych polskich portalach polega na demonstrowaniu własnego stosunku do danego kierowcy czy zespołu. Niechęć lub sympatia autora jest najważniejszym przekazem komentarza. Niektórzy nawet w nickach mają zawarte swoje upodobania. Osobiście unikam czytania postów takich osób, ponieważ z góry wiadomo ,że tacy delikwenci delikatnie mówiąc są mało obiektywni. Generalnie uważam takie posty za żenujące i trudno traktować ich autorów poważnie. Bardzo popularne jest tez obrażanie kierowców. Jakie jest to małe i szczeniackie to chyba nie trzeba pisać. Przyznam ,że jest kilku userów których z przyjemnością się czyta. Można napisać coś ciekawego i w sposób kulturalny. Tutaj pozdrawiam szczególnie kolegów śliwa007, saint77.

avatar
josef

13.10.2019 21:19

0

Miało być giovanni paolo.

avatar
josef

13.10.2019 21:17

0

@4 Nie wiem co ten pseudoobiektywny napisał ,bo mam go w ignorowanych ,ale nie spodziewaj się czegoś sensownego w komentarzach tego typa. Najlepiej dać ignora i po sprawie.

avatar
josef

11.10.2019 00:13

0

@1 Kubek też popełniał bardzo mało błędów w swojej pierwszej fazie jazdy w F 1.

avatar
josef

11.10.2019 00:07

0

@8 Synuś wypij mleko i idź spać, bo pieprzysz farmazony. A kim ty jesteś żeby pisać o Leclercu " biedne dziecko" ? Jesteś pewny że tak jest?On kierowca F 1 w Ferrari i ty mały szczyl onanizujący się przed klawiaturą.Weź się dobrze zastanów zanim napiszesz takie pierdoły. Charakter twoich wypocin wskazuje że sam jesteś to "biedne dziecko" Koniecznie musisz męczyć nas swoimi bzdetnymi ,szczeniackimi komentarzami? Niepotrzebnie cię odblokowałem. Już naprawiam ten błąd tak że nie musisz odpisywać. Bye!

avatar
josef

28.09.2019 19:06

0

@22 Ilona masz rację, ale odnosi się to do miary długości. Średnio to pasuje do określania czasu. Natomiast bez wątpienia Gąsiorowskiego powinni się pozbyć , bo jest niezwykle irytujący. Nie wiem czyj to był pomysł żeby wrócił ,ale to strzał w kolano, Naprawdę gość jest mega wkurzający.

avatar
josef

26.09.2019 16:59

0

Niestety Daniel wtopił. Nie wierzę w ten zespół.

avatar
josef

26.09.2019 16:51

0

@1 Jaki by nie był Hamilton to jest to pięciokrotny mistrz świata i obecnie jeden z najlepszych kierowców w F 1. Pisanie o nim " naczelna ofiara" świadczy kiepsko o tym co masz pod sufitem. Kim ty jesteś mały człowieczku ,żeby w ten sposób pisać o czołowym kierowcy? Jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie. Pochwal się. Klepać bzdety przed ekranem to ,każdy potrafi. Jeszcze jeden kretyn ląduje w ignorowanych. Nie musisz odpowiadać ,bo twoich marnych wypocin nie zamierzam czytać.

avatar
josef

24.09.2019 07:50

0

@12 Następny tłuk, co nie umie poprawnie napisać nazwy Haas. Haas a nie Hass baranie.

avatar
josef

23.09.2019 16:52

0

Dzizus ,nie rozumiem jak mogli Groszka zostawić na następny sezon. Niepojęte. Abstrahując od roli Roberta w tym wszystkim.

avatar
josef

23.09.2019 10:31

0

@128 W tym śnie popraw nazwę zespołu na Haas ,a nie Hass...

avatar
josef

20.09.2019 00:34

0

@Heytham1 Pięknie napisane. W punkt. Pozdrawiam

avatar
josef

28.07.2019 19:53

0

Nie mogę znieść komentarza tego kręconego . Zapomniałem jak się nazywa. Dramat. Panowie ,którzy rządzicie w eleven i czytacie nasze komentarze: nie wpuszczajcie go do studia! Podnieca się byle czym i drze gębę jakby komentował finał MŚ w piłce kopanej z udziałem Polaków. To już wolę Borowczyka. Wyścig cacy. Hulk jak zwykle nas nie zawiódł. A przymierzali go podobno do Ferrari kiedyś. Żart.

avatar
josef

05.07.2019 15:16

0

@5 A ja wywaliłbym DRS .Niech ścigają się na całym torze, a nie w jednym, dwóch miejscach.

avatar
josef

28.06.2019 20:33

0

@2 Jak masz pisać takie bezmyślne farmazony jak powyżej to może sobie daruj. Ciebie widzę przerasta napisanie czegoś sensownego. Zresztą nawet nick masz kretyński. Wracaj dzieciaku do piaskownicy. Od razu lądujesz w ignorowanych. @3 No, własnie o jakich błędach on mówi. Śmieszna trochę jest jego gadka. Mało poważna.

avatar
josef

23.06.2019 20:51

0

Z kim jechał Vettel ,że powiedział "zostaliśmy zaskoczeni momentem zapalenia świateł"?

avatar
josef

23.06.2019 20:46

0

Cofam swoją krytykę pod adresem Kimiego ,ktorą napisałem pod innym tematem. Nawet dokończę książkę bo parę kartek zostało. Pojechał jak za czasów Lotusa. Faktycznie Giovinazzi, Gasly i Groszek powinni zostać zastąpieni. Nieuzasadnione lamenty Groszka są irytujące. Tompo , nie po to papa Stroll ładował tyle kasy w RP ,żeby synalka wyrzucać.

avatar
josef

22.06.2019 14:27

0

kempa zrób porządek z trollem i będzie spokój.

avatar
josef

21.06.2019 14:45

0

@13 Ja nie mam ,ale już naprawiam swój błąd...

avatar
josef

21.06.2019 14:24

0

@6 Pirelli robi takie opony jak im każą. Sądzisz ,że tam się nie wie jak wyprodukować dobra oponę? Przy 18 -calowych felgach przynajmniej gumy na niektórych zakrętach nie będą się telepać jak galareta.

avatar
josef

14.06.2019 18:12

0

@1 Rzeczywiście to jakiś ponury żart... @2 Chyba o to chodzi.

avatar
josef

10.06.2019 13:34

0

@3 Tak powiedzieli kiedyś Sokół z Kapicą. Podobno mało sympatyczny gość. W przeciwieństwie do Massy :)

avatar
josef

30.05.2019 17:17

0

@7 Kogo to obchodzi co ty chcesz? Piszesz jak jakiś małolat. @25 Albona? Za wcześnie. Za nim dopiero 6 wyścigów. Za wcześnie też ,żeby skreślać Gasly'ego. Moim zdaniem powinni dać mu cały sezon . Widać jednak ,że Marko ma robaki w d....Popełnił błąd ,że wypuścił Ricciardo. A ten ,że poszedł do Renault. Na pewno też Alonso nie pójdzie do tego zespołu. Za słaby bolid ,a widoków na lepszy nie widać. @20 Rzeczywiście pieprzysz jak potłuczony. Onet będzie w sam raz dla ciebie. Bez urazy. Kolejne dwa miszcze do ignorowanych...

avatar
josef

29.05.2019 19:48

0

Fajnie by było. gdyby rzeczywiście odszedł. Osobiście uważam to za całkiem możliwe. W ogóle nie widać po nim zaangażowania. Okazało się ,że jest jedynie średnim kierowcą i to go chyba gnębi. Dlatego myśli o odejściu. Jeśli chodzi o ewentualnego następcę to nie wierzę,że to może być ktoś z trójki :Magnusen,Grosjean, Perez. Najpewniej Verstappen albo Ricciardo. Bottasa jakoś nie widzę w Ferrari.W każdym razie byłyby ruchy transferowe w górnych rejonach stawki.

avatar
josef

26.05.2019 10:07

0

@62 Pisałem już kiedyś o tym. Również moim zdaniem Vettel ma odpowiednie zapisy w kontrakcie. @63 Faktycznie brzmi to absurdalnie ,ale nie takie rzeczy świat widział. A o ilu nie wiemy? Np. zagadkowe zaginięcie samolotu MH 370 z Malezji.

avatar
josef

23.05.2019 08:14

0

@4 Dokładnie. Beznadziejna kobieta. Niech już lepiej się nie odzywa zamiast pierdzielić farmazony. Ta z Saubera była taka sama.

avatar
josef

22.05.2019 16:03

0

@8 Sprecyzuj o co ci chodzi. Jak oszukują? Ogólnikowo zawsze można rzucić hasło. Argumenty, proszę pana?

avatar
josef

12.05.2019 20:41

0

@44 Zgadzam się .Ona nie nadaje się na prowadzącego. Borówa nawet tak bardzo nie irytował ,ale ma jeszcze szanse .To dopiero jego pierwszy wyścig w tym sezonie. Dał tylko plamę z ilością zwycięstw Lewisa. Bottas był wku...y po wyścigu ,gdy mówił o sprzęgle. Czyżby coś kombinowali? Podobno sprzęgło można zdalnie ustawiać. Wiem ,że to teoria spiskowa, ale już nic mnie nie źdźiwi. Za długo żyję na tym świecie. Ferrari zachowuje się jakby to był ich pierwszy sezon w F 1. Co utwierdza mnie w przekonaniu ,że Vettel ma odpowiednie zapisy w kontrakcie...Tym razem dali Leclercowi twarde, żeby Paluszek mógł go wyprzedzić. Jak tak dalej pójdzie Red Bull ich wyprzedzi w trakcie sezonu. i dobrze.

avatar
josef

12.05.2019 20:09

0

@19 Moje zdanie jest identyczne. Tylko ,chyba nie chce się do tego przyznać. Może też faktycznie nie może się przestawić na nowe bolidy. Ogólnie nie wygląda to dobrze. Chyba ,że rzeczywiście Wiliams robi cyrk z zatrudnieniem Polaka jak napisał kolega w @13 Wzięli kasę, chcą go trochę potrzymać i wezmą kogoś innego jeszcze w trakcie sezonu. Np. Latifiego. K...a ,że też Robert trafił na taki gówniany team.

avatar
josef

11.05.2019 22:07

0

My też jesteśmy rozczarowani Hulkenbergiem :) Jest szybki ,ale bardzo nierówny. Niestety wychodzi na to ,że Ricciardo popełnił błąd przechodząc do Renault. Dodatkowo jak przegra z Hulkiem, to nikt go już nie weźmie do topowego zespołu. A mieli podgryzać Red Bulla... Szef Renault Sport kręcił dziś mocno niezadowolony głową. Oj, niedługo polecą głowy jak tak dalej będzie. A widoków na lepsze czasy nie widać.

avatar
josef

11.05.2019 21:58

0

3 ( słownie: trzy) To czas otwierać szampana.

avatar
josef

11.05.2019 21:44

0

A co do Rosberga to moim zdaniem zawziął się . Zespół to zobaczył i trochę mu pomógł w zdobyciu tytułu. Już sam fakt ,że wygrał z Hamiltonem zasługuje na uznanie. Chociaż Button też z nim wygrał. Zauważyłem po kwalifikacjach dość chłodne przywitanie obu panów. Button nawet pisał w swojej (niestety nudnej ) biografii,że nie do końca darzy sympatią Hamiltona. Pewnie ze wzajemnością...

avatar
josef

11.05.2019 21:39

0

Cholera kliknąłem przez przypadek. Ciąg dalszy: ...się dzieje. Nawet bym się nie ździwił ,gdyby sie okazało ,że Kubicę wzięli tylko dla kasy i jego doświadczenia na rok. Po roku się go pozbędą. Przez ten rok specjalnie nie będą się wysilać ani pochylać specjalnie nad nim bo wiedzą ,że i tak są w czarnej dupie. Albo mają to zaplanowane. Wiem że to pachnie teorią spiskową ,ale tak to widzę. Pamiętam ,że Webber pisał w swojej książce o tym ,iż pobyt w Wiliamsie wolałby puścić w niepamięć. Obawiam się ,że Kubica będzie mówił to samo. Niestety nikt nie będzie wiedział czy pamiętał czym nasz kierowca jeździł. Za to na pewno utkwi w pamięci fakt ,że przegrał z debiutantem. W tym teamie musi panować niezły bałagan. Frank już wypadł z branży ,córka się nie nadaje, buja gdzieś w obłokach. Paddy robił co chciał i mu nie wyszło (drugi raz z rzędu) Albo nie mógł robić tego co chciał :) Skutek ten sam. Nie widzę tego w różowych barwach.

avatar
josef

11.05.2019 21:22

0

@ Masz zdrowie Raptor tłumaczyć oczywiste rzeczy gościom, którzy tu piszą tylko po to ,żeby zdyskredytować Kubicę i trochę popluć. Daj do ignorowanych jak ja i będziesz miał spokój. Russel faktycznie dobrze jeździ i Robertowi ciężko będzie go pokonać. Na razie nie wiemy na czym stoimy ,bo Wiliams ma dwa graty i nie wiadomo jak ,który jeździ. Gdyby to były bolidy każdej innej stajni i sytuacja by wyglądała tak jak teraz to sam bym napisał że Robert słabo jeździ. A tak to tylko możemy sobie gdybać. Nie mamy wszystkich informacji co tam tak naprawdę

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu