Hi5per
Ostatnia aktywność
avatar
Hi5per

28.01.2020 07:22

0

"Mechanik pracujący dla małego amerykańskiego zespołu Gene'a Haasa, stwierdził jednak, że szef FIA jest oderwany od rzeczywistości." Tu się nie zgodzę. Todt przed objęciem szefostwa w FIA, trochę się nasiedział w boksach.

avatar
Hi5per

02.12.2019 01:46

0

Powalczyliście? Hmmm, jak zwykle o ostatnie miejsce. Dobrze że sezon 2019 mamy już za sobą.

avatar
Hi5per

27.11.2019 11:12

0

Jako Tifosi od 30 lat, uważam że VET powinien opuścić SF. Miał swoje 5 lat w stajni i ich nie wykorzystał. Swoje lata na karku ma, więc bliżej mu do emerytury w F1 niż dalej. LEC musi jeszcze wyszlifować swój talent, ale jeżeli w sezonie 2020 zacznie objeżdżać VET jeszcze wyraźniej niż w tym sezonie, to każdy wie, że VET nigdy nie pogodzi się z statusem kierowcy nr. 2 w stajni, co będzie się odbijało na atmosferze w teamie.

avatar
Hi5per

26.11.2019 15:04

0

Mattia musi zmienić dealer'a hahaha. Popcorn już mam na ostatni wyścig sezonu.

avatar
Hi5per

25.11.2019 07:40

0

Miało być, że mało realne że pomiędzy odczytami mogli by zrobić jakiś szwindel.

avatar
Hi5per

22.11.2019 08:10

0

2200 odczytów/s ? Mało realne z samych praw fizyki.

avatar
Hi5per

22.11.2019 08:08

0

RBR to nie moja bajka, ale marketing mają na najwyższym poziomie.

avatar
Hi5per

21.11.2019 08:21

0

@19 Popatrzmy na generalkę i wtedy podyskutujmy.

avatar
Hi5per

19.11.2019 20:31

0

@15 Obaj? Naprawdę? To chyba oglądamy dwie różne F1.

avatar
Hi5per

19.11.2019 10:09

0

tu okrążenie MSC z kwalifikacji: www youtube com / watch?v=eSe3eYzquvo a tu cały wyścig: www youtube com / watch?v=7afLagsLnlM

avatar
Hi5per

19.11.2019 09:52

0

@2 &3 Wystarczy obejrzeć kilka historycznych wyścigów lub aktualnych Moto GP ;)

avatar
Hi5per

19.11.2019 09:50

0

Mam nadzieję że pozostaną w kalendarzu. Już się boję kto by miał ich zastąpić. Następny nudny tor biura Hermann'a Tilke?

avatar
Hi5per

19.11.2019 09:49

0

Luksus który topi stajnie. Czuję że Binotto szybko spakuje walizki. Zarząd Ferrari nie będzie tolerował takich "luksusów". Już nie raz to udowodnili. Tifosi w Włoszech też potrafią wywierać niezłą presję. Swoją drogą jak można brnąć dalej w ten ślepy zaułek?

avatar
Hi5per

19.11.2019 08:48

0

O, wreszcie jakaś dobra nowina. Jerez jest o dużo ciekawszym torem od Circuit de Catalunya.

avatar
Hi5per

19.11.2019 08:24

0

@4 Zlikwidować SC i start z pól startowych? Właśnie te "szachy" po restarcie jak i czy zjechać do boksów po wymianę opon czy nie, dają cały urok SC.

avatar
Hi5per

19.11.2019 06:52

0

"Sytuacja bez wyjścia"? Really? Nie chce mi się pisać jak szybko reagowali w innych przypadkach. Każdy o tym wie. Wiadomo od dawna, że HAM jest traktowany przez sędziów jako dziecko specjalnej troski. Wg. nie tylko moich wyliczeń, dwa tytuły mu się nie należą. Jest lepszym aktorem od niejednego piłkarza. A jak widzę że będzie komunikat radiowy z HAM, to automatycznie wyłączam dźwięk w TV.

avatar
Hi5per

19.11.2019 06:46

0

@1 J*błęm hahahahaha

avatar
Hi5per

18.11.2019 21:32

0

VET powinien dostać karę za to że jeszcze jechał dalej pozostawiając części bolidu po sobie na torze, przez które wypadł z wyścigu STR. I mówię to jako zagorzały fan Ferrari od ponad 30 lat. Jeżeli go nie poinformowali przez radio, że zostawia taki syf częściami podwozia, lub zignorował przekaz radiowy, to pokazuje że Mattia nie panuje nad VET i tym co się dzieje na torze. Przecież było już widać po wyjściu z zakrętu nr. 4 na prostej do nr. 5, że resztki opony rozwalają płytę podłogową i nie ma szans dojechać do boksów, tym bardziej na dalsze ściganie. Swoją drogą zachował się jak gówniarz któremu zabrano zabawki powodując tą kolizję i późniejszym tłumaczeniem. Pamiętam jak MSC wrócił po kontuzji złamanego piszczela na Silverstone w 1999. Nie patrzył że to on jest numerem jeden, tylko grał zespołowo pod Irvine'a by ten zdobył tytuł MŚ - nota bene którego nie zdobył-, oraz po to by Ferrari zdobyło pierwsze MŚ konstruktorów od 1983. Widać było że LEC po pierwsze jest szybszy, po drugie ma świeższe opony. W tym momencie powinny popłynąć TO by VET przepuścił młodego, gdyż LEC wciąż walczył o miejsce na pudle w generalce. Kto wie, może takie TO popłynęły, lecz VET nie był w stanie ukryć swojej dumy i skończyło się jak się skończyło. Jeżeli Ferrari chce zdobyć majstra, to niestety musi postawić na młodego. Popatrzmy na to obiektywnie, ile lat ścigania zostało przed LEC a ile przed VET.

avatar
Hi5per

18.11.2019 13:39

0

sorry mój w/w wpis miał być do @kruk

avatar
Hi5per

18.11.2019 13:31

0

@3 Błędy się zdarzają, nawet najlepszym. Nie ma ludzi nieomylnych.

avatar
Hi5per

18.11.2019 09:36

0

@9 Co ty porównujesz człowieku? Hejt wylany, byle był hejtem. Pamiętaj, karma wraca.

avatar
Hi5per

18.11.2019 06:20

0

Jako Tifosi, mogę powiedzieć że Mattia nie ogarnia co się dzieje u niego w stajni. Przez 3 lata trzymałem kciuki za VET. W zeszłym sezonie powoli zaczął poważnie rozczarowywać. W tym sezonie wreszcie jakiś powiew świeżości dla wszystkich fanów Ferrari, a Mattia broni VET jak niepodległości. Wiadomo że VET nigdy nie pogodzi się z rolą kierowcy nr.2, a taka sytuacja w źle wpływa na cały team. Cienko to widzę w sezonie 2020. Na miejscu Ferrari bym rozwiązał kontrakt z VET (mają wystarczająco kasy by zapłacić kary umowne, i to nie był by pierwszy raz gdy tak robią), i ściągnął bym innego młodzika na jego miejsce. Ten brak decyzyjności jak w akademiku, może kosztować LEC miejsce na podium w generalce.

avatar
Hi5per

18.11.2019 06:12

0

@3 Chyba się liczy efekt końcowy. Co da jechać na pierwszym miejscu przez 71 okrążeń, skoro na ostatnim rozwalasz bolid i nie dojeżdżasz do mety? Ten sport jest taki, jak Niemcy grają w piłkę : do gwizdka kończącego mecz.

avatar
Hi5per

18.11.2019 06:02

0

@8 Mayhem, @11 Cube83 Dostęp do telemetrii też macie? Swoją drogą, czy ktoś widział jakikolwiek wywiad z RK w tym sezonie, w którym by wziął coś na klatę? Zawsze szuka winnych wokół siebie. Nawet po wypadku w FP2 zwalał winę na innych. Wszyscy winni tylko nie KUB. Już nawet HAM, którego nie lubię, zaraz po wyścigu przyznał się że wypadek z ALB to jego wina.

avatar
Hi5per

17.11.2019 20:49

0

Już nie brońcie tego KUB, bo kara się należała. Nie winie KUB, tylko team który go wypuścił w tym momencie. Teraz mają światełka, ale guzik przełączający na zielone nadal jest w rękach tzw. "Lolipop-Man". Za taki wyjazd zawsze była kara. Szczególnie że KUB i tak był na ostatnim miejscu i nic do ugrania nie miał, za to mogli zrujnować wyścig VER. Kara jak najbardziej słuszna.

avatar
Hi5per

17.11.2019 20:31

0

Super wyścig. Gratulacje dla VER za wygraną oraz trzymanie nerwów na wodzy, nawet po incydencie z KUB. Brawo dla GAS, SAI, i Alfy. Co do HAM, to szkoda że jeszcze nie ma opcji wyciszania radia danego kierowcy, a co do incydentu z ALB to choć nie jestem fanem HAM, to uważam iż był to zwykły incydent wyścigowy. Teraz jako Tifosi i po wysłuchaniu obu kierowców n, to uważam że VET nie wytrzymał ciśnienia. Gadał jakieś głupoty że nie miał wystarczająco miejsca po prawej stronie. Na powtórkach wyraźnie widać że chciał wypchnąć LEC i tym samym spowodować iż ten przyhamuje i tym samym zachować pozycję. LEC udowodnił, że dziś miał lepsze tempo od VET. Cóż, sezon 2020 zapowiada się ciekawie w stajni Ferrari.

avatar
Hi5per

17.11.2019 18:28

0

Bardzo dobre tempo LEC na mediumach. Ciekawe jak będzie w wyścigu. Trzymam za niego kciuki.

avatar
Hi5per

16.11.2019 08:56

0

Choć jestem Tifosi, to przeczuwam, że MERC znów ściemnia i w Q pokażą swoje prawdziwe oblicze. Już kilka razy w tym sezonie mieliśmy taką sytuację. Z utęsknieniem wspominam czasy gdy prezesem Ferrari był Luca di Montezemolo.

avatar
Hi5per

07.11.2019 07:31

0

@6 Nie do końca. Jeszcze dobrze sobie radzili kiedy byli w mariażu z BMW 200-2005.

avatar
Hi5per

04.11.2019 18:44

0

Bawi mnie komentarz Maxia : "Tak się staje gdy przestajesz oszukiwać". Jeżeli RBR jest taki pewien, to niech złoży oficjalny protest do FIA.

avatar
Hi5per

04.11.2019 06:56

0

Nie lubię HAM, bo ściemnia, narzeka i płacze przez radio.Gdyby tego nie robił uzyskał by więcej w moich oczach. Co nie zmienia faktu, że na ten moment nie ma lepszego kierowcy. Gratulacje. Co do Ferrari (sam jestem Tifosi), to chyba pora wziąć parę maczug i pójść w stronę Maranello. Założę się, że zgodnie z ich polityką, to następny sezon też odpuszczą, by skupić się na sezonie 2021, Żenada. To nie to samo Ferrari co za czasów Enzo, czy późniejszych Brown/Todt. Co do FWT, to choć jest to team z historią, to chyba pora zejść ze sceny. No chyba że ktoś zastąpi Claire. Można nazwać mnie szowinistą, ale żadna kobieta nie sprawdziła się nigdy w F1 jak i w Moto GP.

avatar
Hi5per

31.10.2019 08:47

0

Szkoda HUL. Nigdy nie dostał szansy jeździć w topowym teamie. Zmarnowany talent.

avatar
Hi5per

31.10.2019 08:41

0

Szach i mat od strony Binotto. Forza Ferrari!

avatar
Hi5per

29.10.2019 10:38

0

Chyba po raz pierwszy popieram MERC. Drugą ekipą było FER.

avatar
Hi5per

29.10.2019 10:23

0

Tak jak pisałem kiedyś. Dla mnie, prócz Ayrtona Senny, najlepszym kierowcą był MSC. Lecz jego powrót do F1 uważam za wielki błąd. I jego wizerunku nie poprawiło fantastyczne PP w Monaco z 2012. To samo z KUB. Jest pewien moment, w którym trzeba się wycofać.

avatar
Hi5per

28.10.2019 18:27

0

3...2...1... czekam na komentarze psycho-fanów lol Jeden manewr wiosny nie czyni.

avatar
Hi5per

04.10.2019 08:19

0

@7 W cyrku bynajmniej bywa śmiesznie.

avatar
Hi5per

03.10.2019 23:32

0

Really?Niech już zgaszą światła, gdyż ten FWT nie nadaje się nawet do F3. Fanem KUB nie jestem, ale to co zrobiła Claire z tym teamem, jest niewiarygodne.

avatar
Hi5per

30.09.2019 07:49

0

Szykuje się druga wojenka "a la" Senna/Prost

avatar
Hi5per

30.09.2019 07:46

0

Nie jestem fanem KUB jak tu kilkakrotnie pisałem, ale tym razem zgodzę się z wami. Większy profesionalizm pokazują ekipy z lokalnych rajdów niż FWT. To już nawet śmieszne, tylko żałosne. Nawet wymówki chroniącej godności zespołu nie potrafią dać.

avatar
Hi5per

28.09.2019 16:57

0

@11 To chyba sarkazm xd Swoją drogą sekta#88 jakoś cicho siedzi xd. Forza Ferrari!

avatar
Hi5per

26.09.2019 12:23

0

I dobrze. Budżety powinny być uwolnione. Jak już kiedyś pisałem, F1 to nie Fiat Seicento Cup. Widać że Liberty Media wraz z FIA chcą zrobić z F1 drugą serię IndyCar.

Przejdź do wpisu Ferrari zbuduje nowy symulator

avatar
Hi5per

26.09.2019 12:18

0

Oj, jacy wszyscy mądrzy nagle. Nie będę walił ad persona, ale parę dni temu jeszcze twierdziliście że Hamilton ma tytuł w kieszeni, a LEC go nie dogoni. Buahaha, w internecie nic nie ginie xD

avatar
Hi5per

23.09.2019 06:53

0

@7 Nie takie rzeczy się zdarzały w F1. Jak to mówią niemcy: Do póki piłka jest w grze, wszystko może się zdarzyć.

avatar
Hi5per

23.09.2019 06:32

0

@8 Ty chyba sobie nie zdajesz sprawy co to jest jazda dla Ferrari. KAŻDY kierowca bez wyjątków marzy o tym żeby założyć czerwony kombinezon. Jeździć dla Ferrari to coś więcej niż jazda dla innego teamu. Poczytaj sobie wypowiedzi największych ikon F1. Jak myślisz że przez głowę LEC przeszła by choć jedna myśl by jeździć dla MERC, to bardzo się mylisz. Ferrari to coś więcej niż team.

avatar
Hi5per

23.09.2019 06:09

0

Forza Ferrari! Prawdziwy Tifosi cieszy się z 1-2 na mecie, na torze który nie dawał im szans na wygraną. A do wszystkich tych "znafcóf" co teraz się wypowiadają (nie będę walił osobiście), przeczytajcie swoje komentarze po GP Monza.

avatar
Hi5per

23.09.2019 05:57

0

@1 To miał być sarkazm rozumiem? Teraz była kontuzja braku. Następny wyścig będzie mały palec u prawej stopy? Coraz to większe wymówki czytam.

avatar
Hi5per

22.09.2019 06:40

0

@11 W punkt!

avatar
Hi5per

22.09.2019 06:05

0

JPRD. Z regulaminem FIA jest jak z ustawą budżetową. Jedna z pierwszych liczyła 30 stron i każdy człowiek był w stanie ją przeczytać oraz zrozumieć - obecna liczy ponad 38.000 stron i nawet doradcy podatkowi nie są w stanie jej ogarnąć i zinterpretować. Wygrywanie oraz eliminowanie rywalów za pomocą regulaminu zapoczątkował Niki (żeby nie było,nim poleje się na mnie fala hejtu, bardzo go lubiłem i ceniłem jako kierowcę), gdy nie wiedział jak poradzić sobie z Huntem. Później reszta poszła za ciosem i tak powstał twór zakazów i nakazów FIA który mamy dziś. Jak ktoś nie ogarnia to od razu powołuje się na regulamin by zdyskwalifikować rywali. Przykładów mamy mnóstwo. Od aktywnego zawieszenia w FW15C po podwójny dyfuzor w Brown GP. W dzisiejszej F1 jest coraz więcej polityki i regulaminu, a coraz mniej ścigania i innowacyjności. Szkoda......

avatar
Hi5per

22.09.2019 05:27

0

Sekta#88 będzie szczęśliwa nawet jak KUB będzie zamiatał Paddock. Fotel kierowcy w 2021? Wolne żarty. A w 2022 będzie walczył o MŚ? Czasami mam wrażenie że niektórzy mają płacone za te fantazyjne komentorze. A do 2024 zdobędzie może koronę motorsportów?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu