2019-03-17 GP Australii - Wyścig 06:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 V.Bottas Mercedes 1:25:27.325 26
2 L.Hamilton Mercedes +20.886 18
3 M.Verstappen Red Bull +22.520 15
4 S.Vettel Ferrari +57.109 12
5 C.Leclerc Ferrari +58.230 10
6 K.Magnussen Haas +1:27.156 8
7 N.Hulkenberg Renault +1 okr. 6
8 K.Raikkonen Alfa Romeo +1 okr. 4
9 L.Stroll Racing Point +1 okr. 2
10 D.Kwiat Toro Rosso +1 okr. 1
11 P.Gasly Red Bull +1 okr.
12 L.Norris McLaren +1 okr.
13 S.Perez Racing Point +1 okr.
14 A.Albon Toro Rosso +1 okr.
15 A.Giovinazzi Alfa Romeo +1 okr.
16 G.Russell Williams +2 okr.
17 R.Kubica Williams +3 okr.
18 R.Grosjean Haas
19 D.Ricciardo Renault
20 C.Sainz McLaren

komentarze
  • 115. Raptor202
    • 2019-03-17 11:56:59
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @113 Że to złom, to ja wiem. Za to on, o ile mnie pamięć nie myli, ostatnio sam stwierdził, że Williams przed tym sezonem zmienił kierowców na lepszych.

  • 116. XandiOfficial
    • 2019-03-17 11:59:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To jest to myślenie tych ludzi:

    "Mam 40 lat i lepiej wiem. Było team order i nie obchodzi mnie, że strategię mu skopali i miał problemy z bolidem. Znowu to samo. Napiszę zaraz komentarz na dzielpasje żeby każdy widział bo prawda jest taka i walić Vettela, palucha walonego" - polecam czytać to z językiem wysuniętym na zewnątrz aby wczuć się w klimat tych osób.

  • 117. Now Bullet
    • 2019-03-17 12:04:58
    • *.komputersat.pl

    Wyścig jak na Australię dość ciekawy.Brawo dla Botasa,wkoncu pokazał że zasługuje na fotel w mercedesie.Hamilton jak zawsze w Australii,jest nijaki i zawsze mu tam miernie idzie.Brawo dla hondy i dla verstappena,jak dla nich napewno dobry wyścig.Ferrari kompletny klops,szkoda że nie pozwolili wyprzedzić Leclercowi Vettela...
    Williams porażka totalna,no ale ja tego nie widzę jeśli zespól nie ma podstawowych podzespołów takich jak przednie skrzydło i Kubica jedzie cały wyścig nie dosyć że bolidem który jest zjebany sam w sobie,to jeszcze jedzie z uszkodzonym skrzydłem i uszkodzona podłogą.DRAMAT
    Dla mnie równie dobrze mogli by się wycofać z tego sezonu,zaoszczędzić pieniędzy i czasu.Robić bolid na kolejny sezon i się nie kompromitować...

  • 118. Jacko
    • 2019-03-17 12:07:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Niektórzy zdaje się zapominają, że liczba opon na weekend jest ograniczona. Pytanie czy Ferrari miało jeszcze jakieś nowe w zapasie? A co do TO, to przecież nie było jakieś przepuszczanie, tylko zakaz walki. W takiej sytuacji, jadąc na takich miejscach i z takimi prędkościami, każdy zespół tak robi. Żaden zespół nie zaryzykuje utraty dwóch bolidów w punktach. Gdyby Leclerc był szybszy o np. 2 sekundy, to by prawdopodobnie Vettel go przepuścił.

  • 119. Now Bullet
    • 2019-03-17 12:31:19
    • *.komputersat.pl

    @118
    Nie wiem czy oglądaliśmy ten sam wyścig,ale Leclerc był szybszy mniej więcej o 1s na okrążeniu od Vettela i miał 8 okrążeń do końca wyścigu żeby go wyprzedzić...Zrobił by to z palcem w nosie,tylko ferrari mu zakazało i tyle temacie,twoje usprawiedliwianie ferrari jest słabe i jak dla mnie żałosne.

  • 120. TomPo
    • 2019-03-17 13:04:58
    • *.dynamic.chello.pl

    @118
    chyba inny wyscig ogladales. Bo w tym ktory ja widzialem to Leclerc byl ponad 1s szybszy na kolku i w momencie w ktorym dojechal do Vet spytal sie co ma robic, co bylo rozsadne by nie ryzykowac rozbicia bolidow w swoim debiucie.
    Uslyszal przez radio ze ma zostac z tylu.

    Stawianie juz od pierwszego wyscigu na konkretnego zawodnika to nieprofesjonalna zenada.
    Jak widac Merc jest w tej kwestii madrzejszy. Nigdy nie wiadomo jaki sezon bedzie mial dany zawodnik, wiec wygrywac na poczatku powinien wygyrwac ten szybszy.
    A co jesli po 5-6 wyscigach faworyzowania Vet wyjdzie, ze ma kiepski sezon i po prostu nie da rady?
    Merc to wie, ze moze sie okazac ze Ham nie ma motywacji, ma zly rok, czy znowu zacznie sie bawic bardziej w celebryte niz kierowce F1, wiec na poczatku wygrywa szybszy - dzis Bottas i jesli wyjdzie ze Ham ma kiepski rok, to maja juz Bottasa z przewaga punktow.

    O zbyt wczesnej zmianie opon nie wspomne, przez co przegrali z RBR i Honda xD

  • 121. Vendeur
    • 2019-03-17 13:14:56
    • *.dynamic.chello.pl

    Ferrari zaczyna od największej żenady sezonu, po prostu kpina z moralności honoru. Team orders w pierwszym wyścigu, bo jaśnie pan paluszek mazgaj nie ma tempa i nie wolno go wyprzedzić... Jeszcze bym zrozumiał, gdyby to była połowa sezonu i Vettel miałby sporą przewagę, ale do cholery PIERWSZY WYŚCIG???!!!

    Jak dla mnie Ferrari może już odejść z F1 i więcej się nie ośmieszać...

  • 122. Now Bullet
    • 2019-03-17 13:42:21
    • *.komputersat.pl

    @120
    Dokładnie,w 100% się z Toba zgadzam.

  • 123. mafico
    • 2019-03-17 14:59:37
    • *.dynamic.chello.pl

    Ferrari się ośmieszyło. Tak trudno było powiedzieć Leclerkowi że - mamy 4 i 5 miejsce pewne, żeby spróbować zrobić +1 pkt za fastlap dawaj do pitu może się uda.???

  • 124. bmwsauber1
    • 2019-03-17 15:56:09
    • *.244.155.112

    Dla mnie Robert i tak jest najlepszy!!!

  • 125. rbej1977
    • 2019-03-17 17:17:13
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    @ 121

    Tak ciężko jest Ci zrozumieć że Ferrari oddało Vettelowi, to co zabrało mu błędną strategią??.

  • 126. rbej1977
    • 2019-03-17 17:21:48
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Zresztą kurwa o czym tu dyskutować. Gdyby w Ferrari jeździł Kubica i dzisiaj miała miejsce identyczna sytuacja, to ŻADEN z Was nie powiedziałby że Ferrari zrobiło źle. Co innego jak dotyczy to znienawidzonego przez wszystkich Vettela....Hipokryzja i zaślepienie LEVEL MAX.

  • 127. mafico
    • 2019-03-17 17:42:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Tego ostatniego mam od jakiegoś czasu zablokowanego :D. Cały weekend zaliczony przez Roberta, zeżresz te kapcie w końcu czy nie masz na tyle honoru żeby dotrzymać słowa? Hejterek i troll :D

  • 128. nonam3k
    • 2019-03-17 19:18:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Zablokowalem 10 psychofanow Kubicy i od razu lepiej czat wyglada .

  • 129. elin
    • 2019-03-17 19:19:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 118. Jacko

    " Pytanie czy Ferrari miało jeszcze jakieś nowe w zapasie? "

    Po kwalifikacjach Vettel i Leclerc mieli w zapasie po jednym nowym komplecie opon C2 i C3.
    Vettel rozpoczął wyścig na C4 i zmienił na C3. Leclerc C4 zmienił na C2.
    Czyli Ferrari mogło zaryzykować i pod koniec zmienić Charlesowi na nowe C3 ... Szkoda, że tego nie zrobili, ponieważ strategicznie nic by nie stracili, a mogli tylko zyskać ...

  • 130. nonam3k
    • 2019-03-17 19:25:22
    • *.adsl.inetia.pl

    Za 2 tygodnie Williams przygotuje dla Kubicy 4 dodatkowe skrzydla po jednym na kazdy dzien jazdy . Kubica obrał taktyke ze bedzie przy kazdym wyjezdzie rozwalal element ktory slabo sie sprawdza w Bolidzie .

  • 131. mcjs
    • 2019-03-17 19:28:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Gratulacje dla Valtteriego. Tak napompowanego go dawno nie widziałem. Piękne zwycięstwo.

  • 132. Jacko
    • 2019-03-17 19:38:25
    • *.dynamic.chello.pl

    @129. elin
    Dzięki :) To troszkę rozjaśnia sytuację. Czyli w przypadku Vettela raczej nie zawinili, jak sugerują niektórzy, za to w przypadku Leclerca - jak najbardziej.

  • 133. Airjersey
    • 2019-03-17 22:08:06
    • *.satfilm.com.pl

    I pierwszy wyścig z bani :)
    Valtteri zdecydowanie kierowca dnia, chociaż Max też zaskoczył.
    Co do Ferrari, nikt mi nie wmówi, że nie chronią Vettela. Serio, taki ból żeby Charlesa puścić? Chłopak pewnie będzie sie czuł jak Bottas w zeszłym sezonie, zawsze #2 w zespole, póki będzie tam Seb.

    Inna sprawa - McLaren z silnikiem Renault staje w ogniu a RBR z silnikiem Hondy ma P3... o ironio...

    Lewis po wysigu jakoś nie był zbyt zadowolony. Czyżby nie był już tak pewny pomocy Bottasa kiedy ten będzie jeździć tak, jak się tego od niego oczekuje?

  • 134. pjc
    • 2019-03-18 00:45:25
    • *.centertel.pl

    Skoro kurz już opadł po wyścigu, to wtrącę kilka zdań. Po pierwsze, dublet Mercedesa pokazał wyraźnie kto rozdaje karty w dzisiejszej F1. Duży plus dla Maxa i Hondy za wynik i pierwsze od dawna podium dla bolidów napędzanych silnikiem Hondy. To spory sukces. Co do Ferrari, to mają spore punkty i o to chodzi przy lepszej dyspozycji innych. Dziś nie dojechali na podium ale zrobią to następnym razem. Duże brawa dla Magnussena i Hulkenberga, dobrze obronili honor swoich ekip.No i fajny wynik Lance'a - nie spodziewałem się tego. No i ten niesamowity pech Ricciardo. Szkoda też dawnych wielkich tego sportu McLaren i Williams muszą się poprawić.

  • 135. pjc
    • 2019-03-18 01:34:10
    • *.centertel.pl

    Zapomniałem o Kimim, pojechał tak jak trzeba, pokazując potencjał ukryty w bolidzie. A propos, tak mnie jeszcze naszło przy fińskim kierowcy na wspomnienie kilku powrotów po przerwach do tego sportu. Oto one: Jan Lammers-powrót po 10 latach, kariera bez błysku przed i po powrocie; Nigel Mansell - bogata kariera, zwieńczona tytułem mistrza świata w sezonie '92 a następnie po zdobyciu mistrza w Indy, powrót na kilka wyścigów i zwycięstwo w Australii. Potem kontrakt w McLarenie i totalna klapa. Zanardi - kariera bez sukcesów w F1, przerwana wypadkiem i odejście z serii. Po wywalczeniu mistrzostwa w Indy, wielki apetyt na sukces, powrót do Williamsa i klapa. Karl Wendlinger - dobrze zapowiadający się kierowca. Debiut w 1992, obiecujący sezon 1993 i początek 1994, po czym wypadek w Monaco i widoczny po powrocie spadek formy. Olivier Panis - dobrze zapowiadający się francuski kierowca, po kilku sezonach wygrywa szczęśliwie w Monako, po pewnym czasie ma wypadek w Kanadzie i od tamtej pory już nie ściga się tak jak dawniej, notując słabsze rezultaty. Luca Badoer-debiut w 1993r, po zdobyciu mistrzostwa w F3, samochód Loli nie pozwala mu na jakikolwiek sukces. Po pewnym czasie wraca w barwach Minardi, w którym ma przebłyski dobrej jazdy, potem jest nieudany epizod w kiepskim Forti i powrót do roli rezerwowego kierowcy. Po kilku sezonach znowu jazda dla Minardi z najbardziej pamiętnym występem w Austrii, gdzie przez defekt traci 4 miejsce. I w końcu po kolejnej przerwie powrót w barwach Ferrari i totalna klapa. Kimi Raikkonen - chyba najlepszy powrót po 3-letniej przerwie w wyścigach od 2009r. Wraca i odnotowuje spory sukces z Lotusem, zdobywając kontrakt w Ferrari i teraz w Alfie. Michael Schumacher, po przerwie w 2006r., powrót w 2010 do mającego apetyt na tytuły Mercedesa. Niestety, to już nie ten sam Schumacher. Po co to wszystko przytoczyłem? Ano po to aby pokazać jak niewielu kierowcom, będącym po przerwie w karierze(czy to spowodowanej wypadkiem czy czymkolwiek innym), udało się odnosić sukcesy w F1. Wychodzi na to, że tylko Raikkonen coś wywalczył przez ostatnie ok.30 lat. No jest jeszcze wybitny Alonso, który miał roczną przerwę po debiutanckim sezonie w Minardi ale to trochę inny przypadek. Także przechodząc do puenty, nasz Robert Kubica będzie miał bardzo ciężką drogę do kolejnych sukcesów. Po pierwsze, długa przerwa. Po drugie, kontuzje i związane z tym ograniczenia fizyczne po wypadku. Po trzecie, słaby bolid na tle reszty stawki. Niesamowitym wyczynem jest powrót do wyścigów po takim czasie i po tak potwornym w skutkach wypadku, ale to chyba na dzień dzisiejszy wszystko czego można oczekiwać od życia i losu. Polakowi należy się ogromny podziw i szacunek za to czego dokonał ale moim zdaniem teraz zapowiada się ekstremalnie ciężki czas dla naszego kierowcy. I to może być puenta w jego karierze.

  • 136. pjc
    • 2019-03-18 01:44:50
    • *.centertel.pl

    Ach i jest jeszcze Romain Grosjean. Jego debiutancki sezon w Renault wypadł blado aby po kilkuletniej przerwie ,w barwach Hass'a udało mu się czasem notować przyzwoite wyniki.

  • 137. pjc
    • 2019-03-18 01:50:54
    • *.centertel.pl

    ...oczywiście, należy też wspomnieć kilka jego dobrych występów w barwach Lotusa w sezonach 2012-2015.

  • 138. Panorafix
    • 2019-03-18 06:41:56
    • *.123.217.217.4net.digi.pl

    Jako kibic McLarena, liczyłem, że w końcu się podniosą. A tu takie rozczarowanie :( Honda dała im ładnego pstryczka w nos. Mam nadzieję, że cały ten sezon nie będzie wyglądał tak jak pierwszy wyścig... Nie liczę na podium... wystarczy że będą regularnie dojeżdżać w punktach....

  • 139. ReddyS
    • 2019-03-18 07:06:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @pjc
    Dzięki za fajny przegląd historii powrotów. Patrząc przez ich pryzmat, trzeba zmniejszyć wymagania w stosunku do KUB i cieszyć się z jego powrotu do elity.

  • 140. carbon337
    • 2019-03-18 10:34:50
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i co, czyli Sirotkin nie taki słaby jak to psychofani rk określali... Robert zasłużenie ostatnie miejsce. Najpierw rozwala bolid w treningach, a potem narzeka na brak części. Kwintesencją była szarża na starcie, strata przedniego skrzydła i 3 okrążenia straty do lidera. W dodatku rekord w postaci najszybciej zdublowanego kierowcy w historii i kierowcą zdublowany przez każdego, który dojechał do mety. Bravo, bravissimo, that's a historical comeback.

  • 141. pjc
    • 2019-03-18 10:50:05
    • *.centertel.pl

    @Reddys, trafny komentarz. Wracając do moich wypocin, to jestem w szoku ile pamiętam. Ale i tak zapomniałem o kilku przypadkach m.in.Giacomellego(ten to miał pecha),Barbazzy, Lariniego,Moreno, Davida Brabhama i to chyba tyle.

  • 142. belzebub
    • 2019-03-18 13:29:29
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Pjc, a Niki Lauda? Po czteroletniej przerwie udało mu się zdobyć trzeciego majstra.

  • 143. pjc
    • 2019-03-18 13:46:44
    • *.centertel.pl

    @142, dobry przykład. Tyle, że jak Lauda przerywał karierę w F1 w 1980r. to miałem bodajże 3 lata :). Można tu też przywołać też przykład Prosta kiedy pod koniec 1991r. został zerwany jego kontrakt z Ferrari i powrót Alaina po mistrzostwo w 1993r.

  • 144. nonam3k
    • 2019-03-18 14:47:18
    • *.adsl.inetia.pl

    Usunięty

  • 145. hill
    • 2019-03-18 17:38:27
    • *.adsl.inetia.pl

    pytanie do kilku z was,dlaczego jak kibicujecie jednemu to musicie wręcz nienawidzić drugiego.na tym forum aż strach się przyznać komu się kibicuje żeby też nie zostać wręcz znienawidzonym,oplytym wyszydzonym.itd


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo