DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
17.03.2019 09:01
0
Brawo dla Bottasa!Bardzo solidny rezultat Verstappena.Ferrari trochę traci.Ucinając temat TO,to sam Leclerc jeszcze przed sezonem powiedział,że rozumie swoja rolę w zespole.Vettel jest kierowcą nr1 i taka kolejność na mecie jest dla mnie zrozumiała.Nie rozumiem za to pasywne zachowanie Ferrari jeśli chodzi o "fastes lap",bo mieli sporo czasu,a punkcik zawsze lepiej mieć. Słowo jeszcze o nonam3k.Panowie ten portal zawsze trzymał wysoki poziom i chociaż rzadko pisze to komentarze czytam zawsze.Jestem zdania,że nawet taki osobnik(nonam3k) z zerową wiedzą na temat motorspotu ma prawo się wypowiedzieć i nie powinien być zbanowany.My za to możemy pomijać takie cyniczne i ignoranckie wypowiedzi pozostawiając bez żadnej uwagi,a taki osobnik sam zniknie.
Przejdź do wpisu Bottas wygrał pierwszy wyścig sezonu z dużą przewagą nad Hamiltonem
11.09.2016 17:09
0
7. 14797 Dawno już nic nie pisałem,ale Tobie muszę odpisać. Co Ty bredzisz?W MotoGp nie rządzi pieniądz?W niemal każdym sporcie finanse są najważniejsze.Nie wiem jak Ty oglądasz te wyścigi,ale przypominam Ci,że w ramach wyrównywania szans Dorna pare sezonów dała ogromne fory zespołom oprócz Hondy i Yamahy oczywiście.I tak Ducati,Aprilia i Suzuki(w przyszłym roku dojdzie KTM): -nie muszą zamrażać prac nad silnikiem -mogą korzystać z większego baku(22l bodajże;czołowka 20) -mają do dyspozycji miększą opone podczas kwalifikacji I wiele innych udogodnień.Powiedz,czy to nie jest sztuczne wyrównywanie szans?Gdyby nie Dorna,to Ducati do dzisiaj by spaliny wąchało Hondzie i Yamasze,a Suzuki już by się zwijało.No i kwestia DRS;Ducati osiąga najwyższe prędkości maksymalne dzięki potrójnym skrzydełkom.W przyszłym roku Dorna zakazuje skrzydełek i zobaczymy gdzie wtedy będą Czerwoni.Pomyśl jeszcze ile waży motocykl MotoGp,a ile bolid F1. Dorna osiągneła niewątpliwy sukces.Stawka jest bardzo wyrównana a wyścigi pasjonujące,jednak gimnastykowali się nad tym parę sezonów i bez ich "skomplikowanych wymysłów" nie miałoby to miejsca. Tak jak wyżej napisał Dexter te sporty wbrew pozorom duuużo rózni.MotoGp to możesz porównywać sobie z WSBK.To miałoby jakis tam sens,chociaż dla mnie i tak między MotoGp,a WSbk róznice są kolosalne,a co dopiero F1. ps.Rossi pokłocił się w piątek z A.Espargaro,bo ten mu nie zostawił miejsca(środkowy palec poszedł w ruch u "Doktora").Jak się bardzo chce to podobieństwa jednak można jakieś znaleźć;)
Przejdź do wpisu Liberty Media oficjalnie kupuje udziały w F1
16.11.2015 17:45
0
5. ewerti Rossi nie dostał kary za "kopnięcie" Marqueza,tylko za celowe wywiezienie co nie ma nic wspólnego ze sportową rywalizacją.Inną kwestią jest to,że Marc celowo przeszkadzał Valentino i wzyscy to wiedzą,jednak nie sciał go,nie wywiózł w piach,poprostu się z nim zabawiał.Tak jak robi to kierowca ktory jedzie z premedytacją za drugim do ostatniego okrażenia wiedząc,że ten ma w gorszym stanie ogumienie.Marquezowi leżało na wątrobie GP ARG i GP NED.Lorenzo jest dla niego obojętny.Vale zginąl od własnej broni.
Przejdź do wpisu Felipe Massa został wykluczony z wyników GP Brazylii
30.08.2015 23:30
0
Nie rozumiem oburzenia zamkniętymi kokpitami.Czemu są złe?Na samą rywalizacje,czy spadek osiągów raczej nie wpłyną.Jedyny sensowny argument w tej dyskusji dał Skoczek130,reszta wychodzi moim zdaniem z założenia "Igrzyska muszą trwać'.Ostatni okres w wyścigach bolidów jednomiejscowych pokazał nam,że F1 jest w miarę bezpiecznym sportem jak na ekstremalność,prędkosć i adrenalinę z tym związaną.Same zwykłe wypadki większej krzywdy nie robią.Chyba,że ktoś dostanie w głowę kawałkiem bolidu rozbijającego się chwile przed pechowcem.Niestety,ale to głowa kierowcy w tej chwili jest najbardziej narażonym punktem.
Przejdź do wpisu FIA powraca do tematu zamkniętych kokpitów
12.08.2015 21:27
0
17. jogi2 Czym sobie zasłużył?Nie do końca wiem o czym piszesz,więc przekaż te fakty "zaślepionym".
Przejdź do wpisu Vettel żałuje, że w F1 nie ma już prawdziwych przyjaźni
23.07.2015 00:00
0
2. MarTum Twój post już sam w sobie jest atakiem!Uderz w stół,a...Prawda jest taka,że Lewis ani nikt inny nie ma obowiązku się cieszyć na podium.Zresztą sama dyskusja o tym wydaję się bezsensowna.
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa podpisali dodatkowe porozumienie?
18.07.2015 22:39
0
Żegnaj Jules;(
Przejdź do wpisu Jules Bianchi nie żyje
17.07.2015 14:39
0
4. Jahar Nikt nie chce nikogo karać za to,że mu się udało.Nie mam problemu z tym,że ktoś ma łeb na karku i potrafił sie dorobić.Karać należy za wykroczenia i przestępstwa,ale w taki sposób,aby sprawca na drugi raz się zastanowił czy warto.Najłatwiej dotrzeć do piratów drogowych dając im po kieszeni,tak aby odczuli.Przeciętny obywatel odczuje 1000 euro kary i da mu to do myślenia.Taki Alesi zapłaci tysiaka z usmiechem na ustach i będzie dalej łamał prawo.rozumiesz?
Przejdź do wpisu Alesi potwierdza złamanie przepisów w Niemczech
05.06.2015 19:11
0
Wydaję mi się,że popularność Hamiltona wynika w dużej mierze z jego związku z Nicole.Nie okłamujmy się,to właśnie to sprawiło,ze Hamiltonem interesują się tabloidy i ludzie nie interesujący się F1.Takich ludzi bardziej obchodzi gdzie Lewis był,co miał na sobie i kto mu towarzyszył,niż wyniki sportowe.Oczywiście to nic nie ujmuję Hamiltonowi;jest On piekielnie szybkim kierowcą i profesjonalistą,podobnie jak Vettel,Alonso i prawie reszta stawki.
Przejdź do wpisu Vettel nie przejmuje się krytyką ze strony Ecclestone'a
16.12.2014 18:35
0
23. Teoster fajnire,że interesujesz się WRC,ale Robert wygrał 5 oes-ów w tym roku.pozdro!
Przejdź do wpisu Kubica: nie ma sensu zaczynać wszystkiego od nowa
12.12.2014 00:08
0
13. Greek "Bo owszem - może i bezpośrednią przyczyną był Lewis, ale pośrednio - właśnie Dennis. Bo któż rozwydrzył Brytyjczyka? Rozumiem,że przy Fernando nikogo nie wolno"rozwydrzać" "Co do 2015 to nie mam wątpliwości że ALO zmiecie BUT" Podobno tak Hiszpan ma zapisane w kontrakcie.
Przejdź do wpisu Alonso: wróciłem, aby dokończyć robotę z 2007 roku
11.12.2014 23:53
0
1. devious " To Alonso niszczy zespoły od środka i to on rozwalił McLarena w 2007" Tak niestety było "zakuta pało". "Cieszę się, że po 7 latach Dennis powiedział głośno to - może do kilku zakutych pał dotrze" a co miał powiedzieć?W drugą stronę mówiłby,jak dotychczas,że to wszystko wina Alonso. "no ale tak już jest z ludźmi, że każdy ma swoją rację i będzie przy niej trwał choćby się waliło i paliło" Takto już jest z ludźmi,łącznie z Tobą
Przejdź do wpisu Alonso: wróciłem, aby dokończyć robotę z 2007 roku
29.11.2014 00:05
0
Susie Stoddart jest kierowcą wyścigowym i nie ma znaczenia czy jest kobietą.Czas pokaże,czy jako kierowca się sprawdzi,bo jeśli nie to i Toto Wolff jej nie pomoże.
Przejdź do wpisu Susie Wolff awansuje w Williamsie
20.11.2014 19:33
0
19. xeoteam a jak Kimi będzie regularnie na pudle?
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza rozbrat z Alonso
20.11.2014 19:21
0
"tego czegoś"
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza rozbrat z Alonso
20.11.2014 19:15
0
8. fanAlonso=pziom Alonso sam odszedł,a Vettelovi podziękowali.Zaznaczam,że to tylko moje zdanie.Co do Alonso uważam,że jest szybki i solidny,jednak nie potrafi zrobić "to coś" w bolidzie z zespołem,jeśli ten tego nie ma.Poszedł za kasą,ale i zapewne za lepszą konstrukcją pojazdu(napewno ludzie od Alonso wybadali co jest grane w Woking).Nie sądze jednak,że Fernando nie ma ambicji sportowych.Vettel zaś w RBR już widocznie nie jest potrzebny(albo w Niemczech wszyscy teraz chlają redbulle,albo są rynki duzo intratniejsze).Dla nich to tylko biznes i wodocznie ubili dobry deal z Władimirem.Rynek rosyjski może być dla Red Bulla ciekawym terenem,choć nieobliczalnym. Temat najlepszego kierowcy też jest ciekawy.Pamiętam,że Alonso dostawał baty od Hamiltona jeszcze w McLarenie. I jeszcze jedno:Co,jeśli Vettel zacznie wygrywać z Ferrari?
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza rozbrat z Alonso
20.11.2014 18:53
0
14. giorg No coś Ty??Naprawdę??:)
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza rozbrat z Alonso
30.10.2014 22:38
0
No,tak o braciszku Vettela warto pisać,bo to bardzo temat związany z F1,ale dać jakiegoś newsa o Kubicy,jak byłemu kierowcy F1 idzie w WRC to sensu nie ma.
Przejdź do wpisu Brat Vettela będzie startował w polskim pucharze?
07.10.2014 20:40
0
2. magic942 jak nie chcesz żadnej spiny na temat Roberta,to po co to napisałeś.Widać od razu,że nie interesujesz się sportem motorowym,a jedynie czytasz nagłówki portali i przeglądasz tabelki.Robert wygrał w tym roku aż 5 oesów,a jeszcze żaden Polak nie dokonał tego czynu ani razu.Kubica wcale nie odstaję szybkością od Hirvonena(!),chociaż obydwaj mają szrot w postaci Fiesty RS.Mick Doohan kiedyś powiedział:"łatwiej szybkiego kierowcę oduczyć wypadków,niż jeżdżacego wolno i ostrożnie,acz nie wypadającego z toru nauczyć szybkiej jazdy".pozdrawiam
Przejdź do wpisu Rodzina Bianchiego potwierdza obrażenia kierowcy
12.08.2014 19:55
0
19. EryQ masz racje co do Kimiego.Postawa Fina to lekkie rozczarowanie.Pytanie co jest przyczyną?Czy Kimi naprawdę już się zużył?jakoś w to nie wierzę.tym bardziej,że w Lotusie radził sobie całkiem nieźle,wiadomo do czasu narastającego konfliktu na linii Kimi-Lotus,ale jeździł nieźle.ewidentnie nie potrafi zgrać się z bolidem,który jak pokazuje Alonso jest całkiem niezły pod względem osiągów.pzdr
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel kupił Ferrari California
12.08.2014 16:07
0
15. EryQ nie!Vettel to nie cienias,Webber też nim nie był.Webber był słabszym kierowcą i tyle.przez te lata bolid pasował idealnie pod Vettela;po małej rewolucji w F1 Niemiec nie może się dogadać z bolidem.Ricciardo lepiej to zrobił.to samo jest w Ferrari.Kimi jest słabszym kierowcą od Alonso obecnie,ale głownie ze wzgledu na "niedogadanie się" z bolidem.pozdro
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel kupił Ferrari California
12.08.2014 10:03
0
11. EryQ poprostu nie spełnia oczekiwań.w F1 był dużo słabszy od Vettela.bawi mnie podejście,że w RedBullu są ciągle jakieś spiski,za to w Ferrari jest wszystko cacy.
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel kupił Ferrari California
11.08.2014 20:04
0
5. EryQ Mark musiał mieć jakieś zatargi z zespołem?idąc twoim tokiem rozumowania to Kimi ma teraz zatargi ze swoim,skoro przegrywa z teammate...
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel kupił Ferrari California
29.07.2014 19:23
0
127. fanbmw w ten weekend chyba bolid Ferrari nie był tak "beznadziejny",skoro "beznadziejny" Kimi przyjechał tak wysoko.
Przejdź do wpisu Ricciardo na Węgrzech sięga po drugie zwycięstwo w F1
29.07.2014 19:15
0
116. karolck93 skoro dostał informacje typu:"Lewis przepuści Cię na następnym kółku",a nie puszczał,to zapytał;"czemu Lewis mnie nie puszcza?" i tyle.Inna sprawa,że Nico nie miał tempa i Lewis postąpił należycie.gdyby siedział mu na "skrzydle" to może Hamilton potraktowałby Rosberga ulgowo.to nie wina kierowców,tylko zespołu;może komuś zależy,żeby Lewis z Nico się obrazili na siebie na dobre...
Przejdź do wpisu Ricciardo na Węgrzech sięga po drugie zwycięstwo w F1
11.07.2014 23:37
0
5. ??? sam siebie pytasz?no to musisz nim być w takim razie...
Przejdź do wpisu Fernando Alonso nie myśli o przyszłości
06.07.2014 21:12
0
6. magic942 nie rozumiesz.to jest Vettel i dla umysłowych gimbów,cokolwiek nie zrobi,to jest najgorszy...
Przejdź do wpisu Vettel: wyszło trochę głupio
06.07.2014 21:07
0
70. FAster92 co nie zmienia faktu,ze Alonso popłakał się jak panienka,gdy Vettel go wyprzedził.tak samo Sebastian płakał,gdy nie mógł przejść Fernando.moim zdaniem manewr wyprzedzania prawidłowy,wątpię w to,że otworzył DRS,a co do "track limits",to będąc konsekwentnym sędziowie powinni dać obu karę.pzdr
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa u siebie i niweluje stratę do Rosberga
25.06.2014 03:06
0
9. Greek co do Vettela to nie musza byc jakies urojenia.pamietaj,ze Redbull to przede wszystkim korporacja produkujaca napoje,ale angazujaca sie rowniez w wiele sportowych imrez takich jak x-games.rynek australijski jest bardzo atrakcyjny dla tej firmy,a po sezonach z Webberem mogli stracic na wizerunku w tym wlasnie rejonie swiata,dlatego potrzebny byl im Ricciardo.w Niemczech juz swoje zrobili(zarobili),i beda miec pozycje na mysle pare lat.
Przejdź do wpisu Villeneuve w swoim stylu atakuje Raikkonena i Vettela
12.06.2014 22:08
0
33. Grzesiek 12bylo slabe,ale nie tak jak teraz,skoro Alonso przyjeżdża na 6-tym miejscu i to przy duzym szczęściu.tak źle jeszcze nie było.przy takiej jeździe 3-cie miejsce jest nie do utrzymania,nie sądzisz?
Przejdź do wpisu Raikkonen: nie mam pojęcia czemu jeżdżę tak nierówno
12.06.2014 10:16
0
29. Moria dokladnie Moria,gdybać sobie możemy na wiele sposobów,ale duet Kimi-Massa jeździł kiedyś w Ferrari i chyba zdobyli tytuł;)
Przejdź do wpisu Raikkonen: nie mam pojęcia czemu jeżdżę tak nierówno
12.06.2014 09:58
0
26. fanAlonso=pziom coś w tym może być...
Przejdź do wpisu Raikkonen: nie mam pojęcia czemu jeżdżę tak nierówno
12.06.2014 09:57
0
28. devious 2012-2-gie miejsce w konstruktorach 2013-3-cie miejsce w konstruktorach 2014-jak tak dalej będą jeździć to 5-te miejsce będzie sukcesem. jak nie widzisz trendu spadkowego,to zmień soczewki. a jakby jeździli Maldonado i Petrov to by było jeszcze gorzej.co to za tłumaczenie?
Przejdź do wpisu Raikkonen: nie mam pojęcia czemu jeżdżę tak nierówno
11.06.2014 23:19
0
3. ekwador15 no właśnie Alonso jeździ w Ferrari już tak długo i z sezonu na sezon z Ferrari jest coraz gorzej...
Przejdź do wpisu Raikkonen: nie mam pojęcia czemu jeżdżę tak nierówno
09.05.2014 17:34
0
20. kempa007 dokladnie tak sie dzieje niestety.zresztą pamietam czasy jak 95% komentarzy tutaj to byl pojazd na Hamiltona,a teraz wszyscy go chwala bo to On przerywa dominacje Vettela.potrwa to z trzy sezony i Lewisa beda niecierpiec.ech...
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy na otwarciu europejskiej części sezonu
15.03.2014 23:17
0
9. Dexterus ja już dawno to zroblem.
Przejdź do wpisu Mercedes przygotował kierowców pod kątem team orders
15.03.2014 23:12
0
polityka...
Przejdź do wpisu Mercedes przygotował kierowców pod kątem team orders
21.02.2014 00:07
0
13. LuckyFindet oj mylisz się stary!Vettel ucieknie szybciej niz moze się wydawać.
Przejdź do wpisu Vettel: nie mamy szybkiego rozwiązania dla naszych problemów
11.01.2014 00:37
0
5. Skoczek130 Dani jezdzil z #2,po sezonie,gdy zdobyl w-ce mistrza.nie jestem pewien,ale chyba w MotoGp kierowcy ktorzy zajeli pierwsze trzy miejsca maja co do numerow 1-3 pierwszenstwo.czyli przenoszac to na F1 przykladowo Ricciardo jezdzac z #3 za rok musialby oddac ten numer zawodnikowi ktory zajal 3-cie miejsce w generalce,jesli ten by uparl sie na mumer trzy.pzdr
Przejdź do wpisu Ricciardo i Button zdradzają swoje numery startowe
11.01.2014 00:15
0
pisząc "mlody" mialem bardziej na mysli jego aspiracje i staz w kwestii królowej sportów motorowych:)
Przejdź do wpisu Sorensen zastąpi Valsecchiego?
06.01.2014 22:05
0
Skoczek130 a ja sie mu dziwie.jako mlody kierowca nie powinien oficjalnie wypowiadac sie zle o swoim zespole,bo jak teraz widac to strzal w stope.wszyscy wiedza,ze powinien dostac szanse,ale nie dostal i wsio.powinien uczyc sie od Alonso ktory manipulacje ipsychologie tlumu opanowal do perfekcji..niestety,taka jest ta F1!
Przejdź do wpisu Sorensen zastąpi Valsecchiego?
27.12.2013 21:52
0
to niech zrobia dwa wyscigi wq ostatniej rundzie.jeden w sobote drugi w niedziele. mozna jeszcze inaczej,niech wydluza dystans ostatniego wyscigu(np. o 150 km),chociaz wiem,ze bylby problem z iloscia paliwa w bolidzie,szukam jakiegos sensu w podwojnych punktach.nie powinno byc tak,ze ktorys wyscig jest stawiany ponad reszte;skoro tak ma byc to cos za cos.wiekszy wysilek w ostatnim wyscigu=2x punkty,inaczej zabieg jest kretynski i sztuczny.
Przejdź do wpisu Todt popiera ideę podwójnych punktów w ostatnim wyścigu
27.12.2013 21:41
0
14. Teoster w takim razie nie rozumiem twojej tezy z postu nr12.to w koncu RBR jest najlepsze,bo ma TR,czy TR jest zrobione tylko po to zeby zdobyc fanow??skoro inne zespoly nie stworza sobie drugiego zespolu,bo po co ladowac w to pieniadze jak mozna w ten wlasciwy team,to czemu przegrywaja z RBR?poza tym,nie wiem czy zauwazyles,to nie stalo sie tak nagle,Red Bull ma juz swoja marke w F1...zreszta Ferrari ma konkurencyjny budzet,tylko ma tez za duzo hien w swoich szeregach,zerujacych na włoskiej marce.
Przejdź do wpisu Horner: Ricciardo pozytywnie wszystkich zaskoczy
26.12.2013 21:49
0
12. Teosteroczywiscie,ze maja handicap w postaci TR,ale kto broni Ferrari,McLarenowi,Mercedesowi zalozyc drugi zespol i go finansowac?to nie jest tak,ze przy rozdzielaniu miejsc w F1 ktos tam powiedzial,ze damy RBR jkescze jeden zespol.widzisz,w F1 od poczatku najwazniejsze sa pieniadze.
Przejdź do wpisu Horner: Ricciardo pozytywnie wszystkich zaskoczy
26.12.2013 20:50
0
7. Grzesiek 12 dokladnie,tylko pytanie czy Fin bedzie tak jak Massa potulny jak baranek;czy nie zaczna sie "jaja".taki konflikt wewnatrz zespolu to nic dobrego.w Red Bullu przynajmniej to maja wyjasnione i to tylko chcialem powiedziec.sam Ricciardo dobrze wie ze bedzie 2-gim kierowca w RBR,a co niektorzy wciaz sie ludza.taki jest ten sport,najlepszym rozwiazaniem jest podzial ról wsrod swoich kierowcow.w Ferrari moim zdanie bedzie w przyszlym roku dwoch szybkich kierowcow z charakterem i nie jestem przekonany czy obedzie sie bez niesmaku.pzdr
Przejdź do wpisu Horner: Ricciardo pozytywnie wszystkich zaskoczy
25.12.2013 19:29
0
7. fanAlonso=pziom daj sobie spokoj z trollami.poprostu nie karm.zreszta maja prawo wyrazic swoja opinie,a to,ze na F1 nawet w najmniejszym stopniu sie nie znaja to juz ich problem.
Przejdź do wpisu Montezemolo nie martwi się o odejście Alonso
25.12.2013 19:24
0
"Mam wiele problemów, ale kierowca numer jeden nie jest jednym z nich."-powiedzial p.Montezemolo.wypowiedz sugerujaca,ze Hiszpan bedzie nr1 w zespole.powoli zaczyna sie szopka w Ferrari.ciekawe co na to Kimi.wszyscy czepiaja sie Red Bulla,ale moim zdaniem Ferrari wcale nie jest "lepsze",a nawet "gorsze".napisalem w cudzyslowiu,bo moim zdaniem podzial na kierowce nr 1 i nr2 to najlepsze rozwiazanie a Team Orders to najnormalniejsze rozwiazanie,bedace w tym sporcie od dawna.
Przejdź do wpisu Montezemolo nie martwi się o odejście Alonso
25.12.2013 19:16
0
1. fanAlonso=pziomwiadomo co to oznacza.Ricciardo bedzie kierowca nr2.myslisz,ze Daniel o tym nie wie?bardziej martwilbym sie o Ferrari,bo tam beda"jaja" w przyszlym roku.w RedBullu wszysko maja poukladane w sprawie statusu kierowcow i pozostanie im tylko zrobic szybki bolid.
Przejdź do wpisu Horner: Ricciardo pozytywnie wszystkich zaskoczy
17.12.2013 20:41
0
5. housepl nie był faworyzowany.Byli na równych zasadach,a to co innego.
Przejdź do wpisu Ricciardo nie zamierza iść w ślady Webbera
17.12.2013 20:37
0
3. MarTum no i co z tego?czy to cos nowego ,ze zespoły wydzielają role kierowcom w zespole?Ferrari robi to od lat,ale nie potrafią sięgnąć po najważniejszy Tytuł...
Przejdź do wpisu Ricciardo nie zamierza iść w ślady Webbera