XandiOfficial
Ostatnia aktywność
avatar
XandiOfficial

29.06.2019 22:00

0

Ale jaja z karą Lewisa. Jednak będzie 4 a nie 5. Ratowanie pupilka lvl FIA.

avatar
XandiOfficial

29.06.2019 21:18

0

Jutro jakiś deszcz czy sucho? Potrzebny deszcz jest aby te wyścigi były jeszcze lepsze jakkolwiek dobre one są. Vettel deszcz brałby w ciemno, Max też i Lewis by nie pogardził. Najlepiej gdyby był kalejdoskop od suchego na full wety i z przesychaniem na suche opony pod koniec.

avatar
XandiOfficial

29.06.2019 16:30

0

Vettel rok temu dostał 5 pozycji a była to mocna kara jak wcześniej inni dostawali za takie coś tylko 3. Lewis zapewne dostanie kare ale tylko dlatego aby sędziowie mogli się podlizać, że Lewis też jest karany. Odpier większe maniany na torze podczas wyścigu i kar nie dostawał. To samo Bottas. Koleś miał tyle incydentów a jeszcze nigdy nie dostał kary. Kara by pomogła Charlesowi aby wygrać jutro ale zepsuła by wyścig bo Max to groźny będzie tylko do 3 zakrętu.

avatar
XandiOfficial

29.06.2019 16:25

0

Od dzisiaj na Orlenie jest "VERVA 88" a nie 98 :D

avatar
XandiOfficial

29.06.2019 14:10

0

PP 1:02,912

avatar
XandiOfficial

28.06.2019 00:09

0

Taaa będzie padać tylko. Silverstone od sezonu 2010 jest nudne. A od 2011 roku kiedy startują z drugiej strony jeszcze gorze. Akurat Barcelona to idealny tor do testowania. I jest cieplej niż u Angoli.

avatar
XandiOfficial

28.06.2019 00:07

0

Prawda jest taka, że rok temu opony nie pasowały tylko Mercowi. Potem oczywiście RP I Williams zaczęły o tym gadać ale tylko dlatego, że Mercedes zagroził silnikami jeśli ich nie poprą. Zmienili opony pod Merca. Teraz wszyscy chcą zmienić opony ale nie zgadza się kto? Merc RP I Willliams. I McLaren bo też im opony pasują.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 18:55

0

@35 Nie zrozumiałeś. Ricciardo nawet gdyby jakoś bezpiecznie wrócił na tor to i tak naruszyłby przepis, że zyskał dzięki wyjazdu 4 kołami poza tor bo nie zmieścił się po wyprzedzeniu Norrisa. Jak czytałem te delegaty to tam chyba dali mu 5 sekund za oba aby nie było durnych odwołań czyli opuszczenie toru i zysk i niebezpieczny powrót a druga kara za tylko zyskanie poboczem przewagi czyli wyprzedzenie Kimiego.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 18:52

0

@22 Ja widziałem czasy i Vettel był szybszy od Charlesa podczas 1 stintu od kiedy uwolnił się od pomarańczowych. Podczas 2 stintu Max jechał szybciej od czerwonych a wszyscy cisnęli na twardych.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 18:43

0

Sędziowie dali dupy. Tak ustawili, że tam zysku by nie było względem innego kierowcy obok gdyby jechali sami a to było 1 okr. ścisk i każdy tam jechał ostrożnie i wolno przez te zakręty bo wszyscy w około. Perez dzięki temu zyskał, że było to 1 okr. i był ścisk i tamtędy było szybciej. Trochę idiotyczne to, że jest coś aby kierowca nie zyskał przewagi i musiał wrócić prawidłowo (daje zysk gdy jest to 1 okr i jest ścisk w tych zakrętach)

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 17:55

0

Ogólnie nie wiem czy wiecie ale praktycznie nawet sekundy nie mają Williamsy na przygotowanie pod start. Ustawiają się i sekundę potem zapalają się światła. Widziałem, że Robert dopiero na 2 świetle włączał jedynkę.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 17:50

0

Teraz powinni przytrzymać ich z 6 sekund. Mogłoby być ciekawie. Ich największe skupienie zaczyna się między sekundą a dwoma z haczykiem sekundami od zapalenia 5 świateł.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 13:09

0

Kara Vettela była słuszna i tutaj tym bardziej obie kary były słuszne. Nawet nie trzeba było dawać kary za niebezpieczny powrót Ricciardo bo po ataku nie zmieścił się w limicie toru i nie oddał pozycji. Akcja z Kimim to też słuszna kara. Gdyby Kimi wiedział, że na prostych limity toru nie obowiązują to wiedzcie, że też by tam blokował a nie tylko do linii.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 12:59

0

Max na twardych jechał szybciej niż Leclerc i Vettel pragnę przypomnieć. Potem gdy wyścig ustał, że jeden tracił +5 sekund i następny 5 sekund to poskręcali silniki i tyle aby dojechać. Bottas 10 okr. to 6 sekund do Lewisa stracił, Charles go dogonił a raczej jechał swoje a patrząc na czasy najszybciej oprócz przedostatniego okr. jechał Vettel. Jedno okr. pomiarowe w wyścigu to nie to samo co w kwalifikacjach. Nie wiecie na jakich trybach jechali. ALE Ferrari musiało dać miękką na ostatnie okr. bo inaczej Verstappen też mógł zjechać i próbować walczyć o okr. Kilka okr. sprawiłoby lepszy czas Vettela a czas Lewisa to wiadomo. Oni wiedząc, że mają starsze opony podkręcają bolid na 1 lub 2 okr. Śmieszy mnie wymówka w Q1 gdy na koniec poprawiają czasy. Czy tylko ja wiem, że wszyscy odpalają bolid na 100%? Oni nie mogą w tym trybie jeździć ciągle bo zakatują to MGU-K na śmierć. W kwalifikacjach zespoły środka stawki wykonują ok. 4-6 przejazdów z tym trybem gdy czołowa trójka czeka aż do Q3. Oczywiście, warunki się poprawiają ale bez przesady. Nawet Williams już czeka do końca kwalifikacji.

avatar
XandiOfficial

24.06.2019 12:51

0

Znaczy tutaj było wszystko git. Tym razem zabawili się, że od razu po zapaleniu 5 światła zgasną. Pragnę przypomnieć, że Bottas w Austrii ku**A ZMIEŚCIŁ SIĘ W GRANICY FAL STARTU! Śmiech na sali. Ale wiadomo. To oni rządzą.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 21:51

0

@2 PR ważniejszy niż od własnego przekonania bo on wie, że tam zostały złamane przepisy.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 21:01

0

@89 To był sarkazm w kierunku TemPego

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 20:46

0

@14 Dostał karę bo 2 razy złamał przepis. Dostał dwie kary.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 20:11

0

Niestety obie słuszne. Track limit to track limit. Przepis to przepis.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 17:51

0

Poczekam aż hołota się wypisze. Już widzę, że TemPy obrał swoją słynną ścieżkę analizy wyścigu aby wszystko zgadzało się pod jego debilne przekonania. Stary koń od roku pisze to samo. Smutne życie. Nie ma to jak porównywać idiotyczne sytuacje. Może to ktoś mu przekopiować bo dekiel ignoruje każdego kto ma inne zdanie niż on. Vestappen na twardych jechał szybciej od Leclerca i Vettela. Pokazywali nawet czasy. Potem jak wiadome było, że po wyścigu wszyscy jechali tak aby dojechać czyli Leclerc jechał tyle aby trzymać tempo Maxa a Vettel mógł jechać jak chciał. Bottas stracił 6 sekund do Hamiltona i debil nie zauważył, że wszyscy do Bottasa odrabiali. Kup sobie f1protv i livetiming. Vettel jechał szybciej od Leclerca na twardych gdy ten gonił Bottasa. A to, że Max miał lepsze tempo rujnuje twoje wymysły chore ty po***. Niedzielny Janusz. Widzi livetiming w telewizji i myśli, że ekspert. Pozdro.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 17:15

0

@15 On ma rubina i nie widział livetimingu.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 17:11

0

@15 Nie tłumacz mu. On i tak tam widział sabotaż.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 14:13

0

@37 Powiedz mu to w twarz. Nie mi. Nie o to mi chodziło albo Ty coś źle zrozumiałeś. Zapłacił to jeździ. A idiotyczne są komentarze w stylu "oszczędź wstydu sobie i nam, kończ"

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 13:59

0

Przyjął taktykę Roberta. Dobrze, dobrze! Jeszcze powiedz, że masz podłogę z nierównego Bahrainu, która jest ostro poharatana

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 13:56

0

Dajcie mu spokój. Koleś myśli, że w Kanadzie jest tylko 1 prosta i koniec. Taki sprint na kilometr. Jakiekolwiek zakręty, które widział kolega @9 Pan TomPo wypiera z pamięci. On nie wierzy, że jakieś zakręty tam były gdzie Hamilton nie zrobił wystarczająco dobrej przewagi. On zrobił genialną robotę w tych sektorach ale Vettel pojechał jeszcze lepiej. A potem był 3 sektor. Lubię jak takie typy uaktywniają się po wpadkach a po Kanadzie siedzieli cicho z jednym komentarzem "były proste" w 2017 roku ich bolidy się różniły. Merc proste, Ferrari zakręty. Tylko wtedy silnik czerwonych był dużo słabszy niż Merca. Gdzie byliście wtedy?

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 03:19

0

Nie będę znów chwalił Merca. Mają najlepszego zawodnika. Mają najlepszy bolid. Mają najlepszy zespół a przede wszystkim organ zarządzający. Mają też przepisy i mają też F1. Gary Lineker powiedział coś kiedyś mądrego co sprawdza się i tutaj. Tutaj troszkę mnie albo w ogóle nie sprawiedliwie. Brawo Merc. Brawo Charles. Brawo Max. Brawo McLareny. Genialna robota. Oby to nie była forma od toru gdzie opony wariują a wiadomo pod kogo są opony. Brawo reszta. Fajne to były kwale chociaż pierwszy raz w tym sezonie oglądałem je bo oglądam. Miałem inne plany. O cisną po Vettelu jakieś panienki. Jakieś no-name'y, no i Pan TomPo i jedziemy. Polecam analizować komunikaty radiowe. Kolega @10 oglądał uważnie. @TomPo Człowieku. Chodzi o to kto będzie miał lepszy czas po Q3. Wiedziałem, że napiszesz to o tym kto sprawował się lepiej podczas weekendu. Napisałem to nawet pod 1 czy 2 treningiem, że upomnisz się o to. Charles wygrał, Vettel miał problemy. Nie wierzysz mu? Wiem, że gdyby problemy miał Charles to byłby to twój pierwszy temat. "Ferrari popsuło coś Leclercowi aby przegrał" Vettel miał problemy i tyle. Leclerc miał problemy z ustawieniami w Kanadzie i czuciem. To samo Vettel miał tutaj. To są tylko dwie próby a Vettel miał jedną. Znaczy miał dwie ale po co miał męczyć dalej opony. Bo jeśli robią strategię gdzie startują z opon z Q2 to jeśli są to miękkie dalej, brany jest komplet z Q3 bo nie ma innych świeżych. I biorą ten komplet z pierwszego przejazdu na którym tak nie ryzykowali. Vettel chciał za bardzo zapewne a nie miał wcześniej okr. jakiegoś solidnego to nie wyszło. Drugie przejazdy są do ryzyka a ryzyko wiedząc, że nie masz okr. solidnego sprawia presję a presja to błędy a Vettel to prosty chłop. Wiem, że masz od niego lepszą psychikę. To, że się śmiałem Leclerca bo przegrał sporo nie oznacza, że jest słabszy. Miał wtedy problemy. To samo tu. Bolid budują pod Vettela? Co ty pleciesz. Vettel lubi docisk. W obecnym bolidzie RedBulla jak na możliwości bolidu zapewne radziłby sobie lepiej. Niech RedBull skołuje do siebie Vettela bo byłby to idealny duet. Gasly jest wolny. Tam szukaj problemu. Naprawdę gościu. Jesteś strasznie *** gdy piszesz o Vettelu, Charlesie, Ferrari czy temacie związanym z nimi. Na inne tematy piszesz mądrze. Tutaj hejt wyprzedza obiektywne spojrzenie jakie masz na inne tematy. @43 5 Zespołów było w sekundzie. Czasami były tory gdzie w sekundzie łapał się jakiś Williams, ForceIndia, Sauber czy Tororoso. Między 3 trójką różnica była taka, że tor definiował gdzie mocny będzie RedBull a gdzie McLaren czy Ferrari. Ktoś wspominał o deszczu. Merc radziłby sobie jeszcze lepiej albo Ferrari by walczyło z Tororoso na deszczu. Od ery hybrydowej ich bolid na deszczu jest mocniejszy niż na suchym. Do tego mają najlepszego kierowcę który jeździ na deszczu. Jak ktoś by mógł skopiować moją wiadomość do @TomPo z dopiskiem, że to od Xandiego na prośbę. Pozdro.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 02:46

0

Oby dobrze wystartował i chociaż na początku przedzielił ich. Oby Bottas też wyprzedził Lewisa i może ten wyścig chwile będzie ciekawy. Jaka lipa, że środek stawki ładnie podgonił czołówkę a tu tor kupa gdzie wyprzedzanie to dno i sam tor to większe dno. Nie chodzi mi o brak zieleni ale sama nitka ssie dla mnie. Jednak może to ten tor sprzyjał dobrym wynikom reszty. Jutro się przekonam. Liczę na dobry wyścig Charlesa i Vettela. Jakieś SC. Szalony wyścig.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 02:43

0

Do wszystkich którzy nie ignorują mnie. Do hejterów jak i fanów Kubicy mam komunikat. Kubica jeździ dla SIEBIE! Nie dla Was. Dla siebie. Cieszą go ludzie, którzy też się cieszą z jego powrotu, jazdy, walki i starań. Kubica jeździ dla siebie. Chłop ma okazję jeździć bolidem to jeździ. Ja na jego miejscu też bym wziął taką okazję. Ja wiem, że Kubica ma bolid, który nie pomaga tyle co może pomóc Russellowi jego samochód. Claire nagadała coś, że równe bolidy. Nie może pozwolić sobie na zepsucie wizerunku przez sabotaż. Przez sabotaż powtarzam bo wszystko inne zostało już zdupcone. Marcus Ericcson. Szwedzki kierowca wyścigowy. Jeździł w F1 w latach (2014-2018 - 5 sezonów) chyba 102 wyścigi. Tzw. Paydriver. Tam w Szwecji wiedzieli, że płaci. Wiedzieli, że jest słabszy od reszty. Tam mu kibicowali i tak. Czy był ostatni czy nie. Nie był to pierwszy Szwed w F1 bo mieli jednego wybitnego nawet ale był to Szwed po długiej przewie. My mamy jednego Polaka i marudzimy. Polacy.

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 02:33

0

Reszta nie chce teraz zmian w silnikach skoro wydają krocie aby gonić pierwszą dwójkę w osiągach silnika. To, że Ferrari ma mocniejszy silnik nie oznacza, że Merc nie rządzi. Gdyby chcieli to zrobili by mocniejszy silnik. Wiecie czemu Ferrari ma taki bolid? Bo zmiany w przepisach miały zredukować docisk z przodu. Mercedes nadrobił to wtykami jak bolid ma kleić się opon a Ferrari tylko silnikiem. Ferrari nie ma lepszego silnika aż tak. Bolid mają taki. Wsadzicie tą samą jednostkę Merca pod bolid Ferrari i kto będzie szybciej sunął po prostych?

avatar
XandiOfficial

23.06.2019 02:29

0

Kimiemu już się nie chce. W pierwszych trzech wyścigach gdy środek stawki rzeczywiście był fest równy to Kimi robił z kierowców środka stawki amatorów. Widać było talent a jeszcze bardziej doświadczenie i obycie kto był mistrzem świata. Alfa straciła a Kimiemu się nie chce.

avatar
XandiOfficial

21.06.2019 17:47

0

Jak sprecyzował @1 "podczas wyścigów" bo jego teoria o tym jak to młody będzie co najmniej o pół sekundy przed papierowym mistrzem na każdej czasówce runęła. Dobrze, że kara została. Była słuszna bo tak mówi regulamin. Idąc na ustępstwa za które Lewis nie dostawał kar i nie mówię o tym incydencie z Monaco, kara Vettela tym bardziej nie powinna być uznana. Wiadomo Lewis święta krowa ma łatwiej. Bardzo dobrze wykorzystał sytuację. Analiza trzeciej osoby ich nie przekonuje? A sędziowie to kto? Mansell bronił Vettela i kwestionował sędziów, że to popierdółki a nie sędziowie co jeździli w pierdołowatych seriach i nic nie osiągnęli jak byli w F1 to robią za sędziów. Palmer wielki kierowca a teraz analityk. Ustępstwo kary Vettela byłoby ważne gdyby ktoś myślał aby regulamin to precyzował. Dla Lewisa tak, dla innych nie. Byli kierowcy F1 którzy coś osiągnęli i nie muszą dorabiać jako sędziowie nie dali by kary. Nawet Bottas nie powiedział, że kara była słuszna tylko uciekł od odpowiedzi. Obecni kierowcy mówią, że kara Vettela to żart patrząc na sytuacje z przeszłości. Robert Kubica powiedział, że sam kary by nie dał. Tak Państwo mili. Robert Kubica. Dla mnie dobrze, że kara była. Dobrze, że została. Mam nadzieję, że zwróci uwagę innych na to jak traktowani są tutaj jedni a tam drudzy kierowcy. Za dużo kontrowersji w tym sporcie. Koniec z pupilkami i ustępstwami. Pozdro.

avatar
XandiOfficial

21.06.2019 17:04

0

@belzebub Alonso nie orał Massy w kwalach. Massa po wypadku to nie był ten sam kierowca. Wiem co Pan myśli po tym zdaniu. Po wypadku w 4 sezonach dla czerwonych zdobył tylko 8 podium. W kwalifikacjach nie był orany tak dużo. Alonso sam dużo razy kwalifikacje partolił. W Ferrari to przegrywał tytuły bo startował z pozycji 5-9 a Vettel nie czekał na niego gdy ten już był na pudle. Vandoorne też średnio przegrywał o 0,4-0,5. Czasami ledwo o tysięczne a czasami no sromotnie o sekundę prawie. Palmer to więcej dostawał od Hulka. Zazwyczaj sekundę. Palmer to Palmer. Jednak jak wytłumaczyć, że Kubica daje radę jeździć szybko w Monaco (bolidem jakim ma w porównaniu do Russella) a po Kanadzie już nie. Na prostej go wyprzedził jak amatora.

avatar
XandiOfficial

21.06.2019 16:56

0

@1 Oglądałeś trening dzbanie jeden? Naprawdę było widać jego problemy z bolidem. Strasznie się ślizgał bolid. "Jak na ironię sędziowie odnotowali ten incydent i zapowiedzieli jego analizę po treningu, ale Hamilton raczej nie powinien otrzymać żadnej znaczącej kary za swoją jazdę" idealny komentarz: "hehe"

avatar
XandiOfficial

21.06.2019 14:04

0

Rajdy Formuły Pierwszej. Tak można Was opisać. Oceniają treningi. Vettel przegrał o 0.7. Może przegrać o 20 sekund w 2 treningu i o 50 sekund w 3 treningu. Może być 15 w Q1, 10 w Q2 i pokona tego Leclerca w Q3 i będzie np. 3. Potem wchodzi TemPy "No Leclerc cały weekend do Q3 rozstawiał Vettela po kątach". albo po ostatnim wyścigu lepsze widziałem "Leclerc na ostatnich okr. jechał prawie sekundę szybciej niż Vettel czyli był szybszy i lepszy w wyścigu" XDDDDDDDDDDDDD Powiem tak. Tylko Robert i Williams (wszyscy) wiedzą co się dzieje. Claire zadowolona z Roberta. Kto byłby zadowolony po jego wynikach. Ktoś kto wie, że tam coś nie gra. Wiedzą jak dobry jest Kubica. Mercedes nie może pozwolić sobie aby jednoręki bandyta objeżdżał ich juniora. Nie zdziwiłbym się gdyby tam Merc kontrolował sytuację. Rok temu na testach Kubica dostał 2 dni. Jaki kierowca rezerwowy na testach dostaje dni testowe i to nawet w 2 tygodniu. Kubica nie płacił za testowego przypominam. Jeśli Kubica straci robotę to Ferrari mające ogromne problemy z nieogarami w symulatorze go weźmie. A jak go wezmą to na pewno sami zweryfikują jego formę na tle takiego Giovinazziego. Nie uważam, że Kubica jest lepszy ale różnice tak duże nie mogą wynikać z różnicy kierowcy. Nikt kto tyle by tracił nie jeździłby w F1 choć nie wiem ile by dał.

avatar
XandiOfficial

20.06.2019 22:44

0

Postęp technologiczny zabija sport. Wyścigi samochodowe idą w ciul skoro za 100 lat nic już nie będzie jeździło po drodze tylko latało. Wyścigi dronów Już widziałem. Może dożyję wyścigów dronów wielkości aut. F1 sprawia, że technologia samochodowa poprawia bezpieczeństwo itp. Ogólnie, że F1 napędza "samochody drogowe" To tak a pro po silników i innych pierdół. Jeśli ktoś ma truć środowisko to powinna to być Formuła 1 (20 bolidów) a nie 5 miliardów aut na ziemi.

avatar
XandiOfficial

20.06.2019 22:37

0

Ale Wy macie pojęcie. Hamilton za Niemcy też powinien dostać karę bo tak mówił regulamin ale wybroniła go bzdura (Nie samo FIA ale nacisk FOM'u aby wyścig wygrał koleś startujący z 14 pola aby była większa sensacja) Sam Charlie musiał wyjaśniać decyzję a nie żaden sędzia. Wiele innych przykładów to samo ale wiadomo. Lewis to Lewis. @4 Nawet bym się zgodził bo ma Pan w tym co napisał sporo racji. @5 Taki scenariusz. Kubica nie startuje w rajdzie. Jest mistrzem w Ferrari w 2012 roku. Po słabym sezonie 2014 przechodzi do Merca. Wygrywa majstra w sezonie 2015 i 2017. Ulega Lewisowi tylko w sezonie 2016. I tak dalej. Ja wiem, że Jolyon nagadał wam niedzielnym ekspertom, że tutaj kara słuszna a wtedy nie. Dlaczego to pokazali? bo ludzie domagali się sprawiedliwości. Taki hype na tą sytuacje Lewis-Ricciardo, że sam FOM dał ją do analizy "eskpertowi" Ok to były kierowca F1. Wie w 99% wszystko lepiej niż ja. Jednak każdy dobry dziennikarz powiedział, że ustawione to było aby się wybronić. Wg przepisów kara słuszna. Jednak gdyby pójść na ustępstwa za które Hamilton czy po prostu Mercedes kar nie dostawał to kary Vettela też nie powinno być. Słuchacie Palmera a kwestionujecie to co mówią lepsi od niego kierowcy? Na konferencji każdy bronił Vettela. Oni dalej są w tym sporcie. Palmer analizuje dla F1 bo byłby bezrobotny. I nie zasłaniajcie się regulaminem. Bo chodzi o ustępstwa gdzie inni kar nie dostawali a regulamin mówił jasno, że kara się należała. @8 Brawo dla Pana za super obiektywną wypowiedź. Ja daję okejkę. Powinny być lajki i dislajki pod komentarzami tutaj.

avatar
XandiOfficial

20.06.2019 22:21

0

Williams ma niby polskiego rzecznika czy coś w tym stylu aby sprawdzał co on gada do mediów po Polsku. Wiadomo, że dla F1 i innych kluczowych (za granicznych) nie powie nic złego na zespół. Dla Eleven po Chinach nie wytrzymał i ostro pocisnął. W Baku przemilczał tylko ze względu na wypadek. W Hiszpanii znów do kwalifikacji ostro cisnął po zespole i przygotowaniu. W niedzielę po wyścigu gdy "tylko z F1 mógł dłużej pogadać" dla Eleven nagle przerwał wątek i wycofał się z tych negatywnych rzeczy. Co do wypowiedzi Russella. Nie dziwię, że to dla niego dziwne. Kubica nie powie wprost "wiem, że mnie oszukujcie ciecie" tylko jak kierowca mówi, że to nie gra a na telemetrii i onboard'dzie kolegi z zespołu widać co innego z zachowaniem bolidu.

avatar
XandiOfficial

20.06.2019 22:14

0

Mercedes też ma na niego wylane skoro dają jeździć na testach płacącemu Ruskowi niż ich 3ciemu kierowcy.

avatar
XandiOfficial

20.06.2019 22:11

0

@1 Bo na tym forum 95% ludzi to tylko oglądający wyścigi w niedzielę. Mamy tych co lubią też kwalifikacje i trening jak jest wolny czas. Oni tego nie widzą a potem piszą jak potłuczeni. @2 Chyba były ale pewien nie jestem.

avatar
XandiOfficial

19.06.2019 16:08

0

Hamilton nie chciał w Mercedesie Alonso. Alonso nie chciał w Ferrari wielu kierowców i ten Massa był tam trzymany bo nie mieli juniorów gotowych (Kubica na wiele lat jeździć tam miał) Potem wypadek Bianchiego też sprawił, że za długo trzymali Kimiego. Na szczęście odżył w nowej generacji bolidów (2017) Gasly jeździ piach a Max ma oferty. Albon to nie wychowanek RedBulla. Jako junior RedBulla został ogłoszony przy wyborach. Alonso ma szansę być w RedBullu. Jak będą mieć Alonso a Maxa już nie to przeszłość Alonso nie będzie już problemem. Trzy zespoły. McLaren, Renault, RedBull.

avatar
XandiOfficial

19.06.2019 16:01

0

Za zachowanie po wyścigu hahahahahaha 5 dni bana za pier*** bzdur na forum.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 23:06

0

Na miejscu Williamsa brałbym więcej mediumów. Zawsze może zdarzyć się taki wyścig, że zjechać będzie trzeba od razu a świeżych opon nie będzie. Np. jakiś SC. Oczywiście teraz boksy są otwarte ale jest to minimalne ryzyko. Nikt tego nie pokaże, że się pomyli. Można ciągnąć te stinty a mało kto się przyzna. Im tyle miękkich nie potrzeba.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 22:57

0

@30 Panie Vandeur. Nie odpisał mi Pan podczas dyskusji pod artykułem "Ferrari zapomniało powiedzieć Leclerc'owi o karze Vettela" Napisze to jeszcze raz. Nie mam żadnych dodatkowych kont. Nie popieram swojego zdania innymi kontami. Jest domena sieci obok każdego użytkownika, która mówi bardziej o pochodzeniu użytkownika. (wiem to można zmienić/oszukać) W 2017 roku często dyskutowałem z Panem pod nazwą "XandrasPL" jedyne moje konto tutaj oprócz tego, które założyłem tutaj 10 lat temu. Jakie konta mi udowodniono? XandiOfficial1 albo XandiOffcial2, które wypisywało głupoty. Coś w stylu obrażania rasy Lewisa albo gorzej. Jakaś Pani nie widziała różnicy czy pisze to ja czy konto o tej samej nazwie z 1 czy 2. Nie wiem kto to zrobił. Może Pan skoro tak wie, że miałem jakieś konta. Chyba jest Pan za stary na takie zabawy.Jakie konta mi udowodniono? Jakieś konkrety po proszę. Naprawdę. Pozdrawia gimnazjalista z przed 4 lat. (Wiem, że ciulowo piszę) @29 I tak i nie. Bronię Vettela bo tak wynika z obiektywnego spojrzenia. Ja nie jestem pamiętliwy jak pewien użytkownik, który jak nie ma co napisać to przypomina ile to Niemiec przegrał tytułów. Ja też mogę napisać jak to Alonso i Hamilton w sezonach 2010 i 2012 mogli zostać majstrami ale również popełnili błędy albo mieli więcej szczęścia. Ten pokrzywdzony Webber mógł się nie rozbić w Korei i prawdopodobnie byłby mistrzem. I co to daje? Każdy sezon jest inny. Zapomina się o przeszłości. Pamiętliwy użytkownicy. A Panu wydaje się, że tylko bronię Vettela bo tylko takie komentarze wpadają w oko. To się pamięta jak ktoś ma inne zdanie. Wiele razy ganiłem Vettela rok czy 2 lata temu i wcześniej. Nikt tego nie pamięta. I dobrze bo teraz nie ma większego sensu. Pozdrawiam piątkę ludzi, którzy jeszcze przez 30 lat będą posługiwali się argumentem jak to Vettel obrażał Whiting'a i nie dostał kary. Fakt, że gdy mówił "Charlie" to chodziło mu o sędziów ogółem bo tak się mówi w F1. "Charlie się przygląda, Charlie rozpatruje" To nie on rozpatruje. To był delegat nie sędzia. Jednak debile nie skumali. Pozdrawiam.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 22:23

0

@9 Gdyby piłowali te silniki non stop jak na ost przejazdy w Q3 kiedy używają tego trybu to silniki te by zdechły po 20 okr. To prowadzi ten pozwala sobie na skręcenie silnika na tyle ile może. Nie wiemy kto jak miał to ustawione. Wiem tyle, że nie jechali pełną parą bo mają 3 silniki na sezon idioto. To nie jest sama spalinówka. Tam jest elektrycznych pierdół tyle połączonych z MGU-H i to cały ERS i jego tryb jest zmieniany. To nie jest rok 2013, że możesz tak sobie pisać. Wtedy bym się z Tb zgodził chociaż i tak wtedy też kombinowano. Vettel odrobił 4 dychy w 3 sektorze. To, że wierzysz w bajki Lewisa to inna sprawa. Vettel miał straty do Hamiltona po krętych sektorach 0,150 aby ostatnim sektorem nadrobić. To była różnica kierowcy bo zrobił co mógł aby potem w 3 sektorze go wyprzedzić. Zobacz na czasy Leclerca w 1 i 2 sektorze w porównaniu do Hamiltona. Vettel odrobił dychę w zakręcie numer 10. Faktycznie ku**a silnik go tam poniósł. Lepiej sobie przeanalizować okr. a nie pisać głupoty chociaż na tym forum to norma. Vettel w wyścigu nie miał wyższej prędkości niż Lewis czy Stroll. Ty wiesz jak działa DRS? To nie daje +50 tylko +12 w zależności od przełożenia slipstreamu. Bardzo przepraszam, że Cie wyzwałem kilka razy. Tak mam jak czytam głupie wpisy. Twoje są strasznie nie obiektywne. Piszesz to co ci pasuje do twojej układanki. Tak to nie działa. @10 Merc ma wtyki. Takie na zasadzie, że to oni muszą się zgodzić. W Piłce jest UEFA (Liga Mistrzów). To najlepsze drużyny decydują co będą robić. Ostatnio był pomysł, że sami stworzą nową organizację i nową ligę. UEFA od razu zrobiła tego co chciały drużyny. To one rządzą. Ferrari ma VETO a Merc ma przepisy. Nikt im tego nie udowodni bo to oni rządzą. Nie dostali kary za nie legalne testy a RedBull już tak w 2012 roku. Tak Vettel zrobił różnicę. Naprawdę tego nie widziałeś? Jesteś po stronie tych ludzi, którzy twierdza, że Ferrari ma 2 sekundy przewagi skoro Vettel wygrał czasówkę? Jak Hamilton robi różnicę to ja nic nie piszę. Robi to regularnie. Najlepszy powinien jeździć w najlepszym bolidzie. Wtedy to ma sens. On się wykazał w innych seriach, które są równe. To jest F1. Hamilton jest najlepszy. Wg mnie ma łatwiejszą drogę niż Schumacher ale uważam, że nie jest w niczym od niego gorszy. TomPo "Przez tego słabego Kimiego nie wiemy jak mocny jest bolid Ferrari. Vettel to żaden wyznacznik" - TomPo 2018 No to fest Leclerc nam pokazuje jak mocne jest Ferrari.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 20:04

0

@5 Toć to jest ten słynny TomPo, który dostał bana wraz z Pat'em Symondsem i Flavio po crashgate. To on to wymyślił. Genialny inżynier i strateg. @4 Czemu jesteś idiotą? Wyścig to 70 okr. a nie tylko te gdzie Leclerc był szybszy od Vettela. Wygrywasz z przewagą 60 sekund czy 1 sekundy to i tak dostajesz tyle samo pkt. Zwłaszcza w obecnej F1 gdzie jeśli jest okazja to skręcasz silnik i oszczędzasz co możesz. Vettel jechał świetny wyścig. Do błędu. Dalej był drugim kierowcą na torze. W kwalifikacjach pokonał mocniejszego Merca a w wyścigu bronił się prawdopodobnie efektem niemożliwości podjechania do kogoś. To był weekend gdzie Vettel jako kierowca zrobił różnicę. Leclerc był szybszy? Nie masz pojęcia o wyścigach pisząc takie bzdury. Nie masz pojęcia o wyścigach jeśli widziałeś tylko moment kiedy młody cisnął za pierwszą dwójką. Ciężko nie było jechać szybciej na świeżych oponach.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 19:29

0

Wynik jest nie miarodajny. Niemożliwym jest, że Kubica robi robotę w Monaco a jeździ jak kapeć w Kanadzie. Testują na nim. Za wyniki na tle kolegi powinien wylecieć a Claire jest zadowolona. Kto byłby zadowolony? Tylko ten co wie, że coś tam nie gra.

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 19:27

0

Czytałem o tym już 2 miesiące temu na SKY. Podobno Hartley i Wehrlein kompletnie sobie nie radzą w symulatorze. Nie dają żadnych konkretnych wyników aby przeanalizować je na dane z których wyciągną ustawienia. Podobno Kvyat przerastał ich we wszystkim zaczynając od doświadczenia wyścigowe w ustawianiu bolidów. Ferrari się kompromituje. 10 lat temu nie mieli 3 kierowcy rezerwowego, który byłby ogarnięty z bolidem i mógłby od razu jeździć. Wsadzili Badoera, który 10 lat nie jeździł. 4 sekundy wolniejszy od Kimiego. Wzięli Fisichelle z ForceIndii. 2 sekundy wolniejszy od Raikkonena bo bolidy się kompletnie różniły. Ferrari...

avatar
XandiOfficial

18.06.2019 19:21

0

Zachowanie Vettela oburzyło starych kapciów zza telewizora. Wielkich ekspertów i strategów. Ooo. Połowa siedzi na tym forum i udziela się w komentarzach. @22 Daj spokój. On liczy nawet sezony 2015 i 2016 gdy przegrał tytuły z kierowcami Merca. Nawet sezon 2017 nie powinien być brany pod uwagę. Ferrari było dalej słabe i liczyło się tylko na wolnych torach a po drugie to awarie wyeliminowały Vettela z gry a nie Singapur (który nie był nawet jego winą ale 40letnich cepów, którzy internet dostają tylko wieczorem za dużo kosztuje zobaczenie powtórki tego wydarzenia z górnej kamery).

avatar
XandiOfficial

17.06.2019 22:57

0

Nie ma tych ludzi co tu pisali 10 lat temu. Tylko czytają.

avatar
XandiOfficial

17.06.2019 20:46

0

Jpr. Opony się dobrze zużywają. Po chaotycznym sezonie 2013 poprawili mieszanki. Problemem jest wprowadzenie ich w optymalną temperaturę. Przegrzane opony się szybciej niszczą tak samo jak nie dogrzane. Robi się *grejning i lipa. Bieżnik został zrobiony pod Merca, który tylko on miał problemy rok temu. Z tymi oponami to też macie downa. Czepiacie się, że RedBull ma sapy a rok temu problem miał tylko Merc i został pod nich rozwiązany. Zrobili taki bolid jakby wiedzieli jakie są opony. Reszta z Ferrari i Haasem na czele się męczą.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu