Witalij Pietrow w najbliższą środę chce zdradzić plany na temat swojej przyszłości. Rosjanin na ten dzień zwołał konferencję prasową w Rosji.
Pietrow spodziewany jest pozostać w ekipie Renault, po tym jak główni włodarze zespołu wyrazili na to chęć, mimo że dla Rosjanina był to trudny rok debiutu w F1.„Preferowanym przez nas wyborem jest kontynuacja współpracy z Witalijem, ale musi on usiąść z nami i porozmawiać” mówił w wywiadzie dla Autosportu w ubiegłym tygodniu Gerard Lopez.
17.12.2010 14:20
0
ja mysle ze oglosi odejscie do marussia virgin racing lub porshe cup
17.12.2010 14:27
0
To jest jeszcze rok przejsciowy, zostanie.
17.12.2010 14:37
0
@RentonB Tak. Jego rok przejściowy będzie trwał trzy lata. Pietrow zagina czas
17.12.2010 14:39
0
RentonB nie sądzę by chcieli go zatrzymać w obecnym zespole.
17.12.2010 14:39
0
Zależy "ile" przedstawił argumentów podczas posiedzenia z szefami Renault czy Lotus czy diabli wiedzą co?
17.12.2010 14:43
0
Trochę to dla mnie dziwne,że to Pietrow oglosi plany dot. swojej przyszlości a nie zespół.Czy on aby napewno pozostanie w Renault ? Brak jakiejkolwiek oficjalki ze strony zespołu.
17.12.2010 14:46
0
niech Reno się określi i wybierze, albo Kubica jest no.1 i jedzie po punkty a Pietrow jeździ jako dodatek a jego głównym celem jest pozyskanie kasy od sponsorów, albo niech zatrudnią obok Kubicy kierowcę który będzie razem z Kubicą walczył o jak najwyższe miejsca i jak najwięcej punktów
17.12.2010 15:19
0
Pietrov chce wygłosić odezwę do narodu Rosyjskiego żeby "zrzucili się" na jego starty w Renault/Lotusie... "Wielka Zrzutka Ojczyźniana"...
17.12.2010 15:25
0
I niech zostanie, przynajmniej kase zapewnia. Dla Roberta to i tak zadna roznica kim bedzie drugi kierowca :)
17.12.2010 15:45
0
@9 niby tak , ale nie wiem czy na 4 miejscu w generalce Renault nie zyskałoby wiecej A drugi doswiadczony kierowca to poza pkt. lepszy rozwoj boilidu.
17.12.2010 15:49
0
Jeśli zespół zamierza powalczyć na poważnie to jednak potrzebują kogoś kto regularnie zapunktuje! Z Witalijem to mało prawdopodobne,choć jak powszechnie wiadomo zadecyduje kasa!!! Lepiej dla nas kibiców aby chyba jednak był ktoś inny u boku naszego MISTRZA:)
17.12.2010 16:03
0
Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie Pietrov znów się skompromituje. Zresztą jazda z Kubicą w zespole to bardzo dobry pomysł. To uwidacznia jaka przepaść dzieli dobrego od złego kierowcy, jeżdżących tym samym bolidem.
17.12.2010 16:07
0
10. Masz racje ale zespol woli wsparcie finansowe, gdyby bylo inaczej to raczej nigdy nie ujrzelibysmy Petrova debiutujacego w Renault.
17.12.2010 16:38
0
zapewne przeprosi za wszystkie błędy, za to że nie pokonał Roberta w pojedynku zespołowym, podziękuje za daną mu szansę, zapewni o zdeterminowaniu i dania z siebie wszystkiego, podziękuje za zaufanie mocodawcom Lotus Renault za kolejny sezon jazdy w ich nowych barwach... o czymś zapomniałem? Może przedstawi swojego oficjalnego sponsora? Teoretycznie zasłużył sobie na takiego - Kraj potężny, ktoś mógł się pokazać przy boku Rosjanina - w końcu Putin lubi zasiadać w fotelu pojazdu raczej nie szosowego - "mnie" też polubi.
17.12.2010 16:41
0
Powinien dostać warunek ...jak nie osiągnie 70% punktów 1 kierowcy to zostanie zastąpiony jakimś rezerwowym którego powinni zatrudnić do testów, a do połowy sezonu ostro wziąć się za rozwój bolidu i ciągnąć jak najwięcej kasy z Rosji :D
17.12.2010 16:47
0
14. 6q47 Zapomniałeś! Powie jeszcze, że przez ten rok się uczył.
17.12.2010 16:59
0
15. Powinien dojezdzac do mety w 70% wyscigow :)
17.12.2010 17:03
0
16. dominof1 faktycznie:) Przypomniała mi sie jedna rzecz, pytanie do Wszystkich: odnośnie operacji Petrowa: powiodła się? Ogłosi coś, co będzie związane z tą operacją? Pozdr.
17.12.2010 17:04
0
Pietrow jest chyba jedynym debiutantem który mimo że najsłabszy (ten ranking był dziwny Pietrow za Kobayashim cos nie tak) to nie musi sie bać o swoja du.. yyy znaczy się posadę. Mimo że pokazał sie tylko w Abu Zabi to liczę że jeśli nie poprawi się w przyszłym sezonie to szybko go zmienią
17.12.2010 17:08
0
A mi się coś wydaje, ze Hulkenberg będzie u boku Roberta Kubicy
17.12.2010 17:08
0
Nie mogę sobie przypomnieć, ale był jakiś warunek mówiący o tym ile Rusek musi zdobyć punktów w stosunku do Roberta. Czy to nie miało żadnego przełozenia na zatrudnienie na przyszły rok?
17.12.2010 17:09
0
zapewne ogłosi że kolejny sezon bedzie sie "uczył"
17.12.2010 17:14
0
@21 tak, był warunek zebrania 25% punktów Roberta
17.12.2010 17:18
0
Kasa, kasa, kasa...Tak piszecie cały czas. Ale pomyslmy, gdyby sie troche "poswiecic" i zatrudnic lepszego kierowce na miejsce Petrova, kierowcy dowoziliby wiecej punktow, zespół byłby wyżej w tabeli i w ten oto sposob dostaliby wiecej pieniędzy na koniec roku oraz taka postawa przyciągnęłaby wiecej sponsorow? pozdrawiam
17.12.2010 17:19
0
to chyba mu zabrakło trochę:P
17.12.2010 17:22
0
Wiec tak, jesli Renault bylo by przed mercem od FOM dostali by 10mln euro wiecej, odwazylbym sie na teze ze pietrov uzbieral jakies 20-25mln euro. Dzieki jego przygodom na torze R30 bylo jednym z najczesciej pokazywanych bolidow w tym sezonie (napewno czesciej od Mercedesa) co jest bardzo waznym wspolczynnikiem. Mowcie co checie tez kiedys mialem taka nadzieje, ale Petrov zostaje.
17.12.2010 17:24
0
Drobna korekta, 10mln funtow ale to i tak wiecej Petrov dal
17.12.2010 17:34
0
Petrov: Ciepier, reno paucziło mnogo dzienieg katoryje dał moj papa i budu numerom adin w reno.... :D
17.12.2010 17:39
0
20. F1_Fan - mała szansa. Hulkenberg zapewnił, że nie zamierza być " płatnym kierowcą ", a jedyna jeszcze dostępna posada dla niego, to w Force India.
17.12.2010 17:46
0
wcias pietrpw budziet katac na wieliku
17.12.2010 18:00
0
Teraz, kiedy Renault pozyskało potężnego Protona jako sponsora kasa Witka nie odgrywa już tak znaczącej roli. Teraz Lotus-Renault może sobie pozwolić na zatrudnienie kierowcy, który będzie zbierał punkty regularnie i może nawiąże walkę z Robertem. Pozostaje pytanie który kierowca dostępny na rynku zapewni takie osiągi ?
17.12.2010 18:04
0
@bendyz. trafna ocena a ja idiota, zastanawiałem się jak on to robi że po kilku minutach kończy wyścig gdy inni pałują się przez trzy godziny.
17.12.2010 18:06
0
@31 dlatego nadal twierdzę, że Hulkenvberg będzie drugim kierowcą Lotus Renault GP
17.12.2010 18:14
0
33. F1_Fan Nie jestem przekonany czy HUL dałby rade. Choć twierdzę, że to najlepszy debiutant sezonu 2010. Dalej będzie duża dysproporcja między kierowcami (choć pewnie mniejsza niż z Witią).
17.12.2010 18:55
0
Może plany ogłosi, np. że planuje pozostać w Renault. Ale to co Lotus-Renault planuje to zupełnie inna historia:)
17.12.2010 19:37
0
Podobno planuje lot w kosmos, siądzie za sterami wahadłowca.
17.12.2010 21:32
0
29. elin - to może Nick Heidfeld ... pozdr.
17.12.2010 22:03
0
37. narya byłbym bardzo zadowolony z tego wyboru zespołu, wbrew obawom większości userów. Robert też miałby szanse rachunki wyrównać. Poza tym Nick gwarantuje punkty dla zespołu.
17.12.2010 22:16
0
38. Gosu - myślę dokładnie tak samo ;).Jednak obawiam się, że Pietrow zostanie. Zespołowi Roberta za bardzo zależy na pozyskaniu rynków wschodnich.
17.12.2010 23:35
0
Na poprawę humoru ;) youtube.com/watch?v=qDimjoCQ62U
17.12.2010 23:51
0
Czeczeńskich "separatystów" na czele z Doku Umarowem prosimy o atak.
18.12.2010 08:31
0
@Gosu & narya ja również przychylam się do opinii,że Heidfeld to byłby rozsądny wybór, z resztą myślę tak nie od dziś.
18.12.2010 09:12
0
@42. pjc: byłoby fajnie, ale rzeczywistość jest inna, niestety. Kasa, jeszcze raz kasa.... Tam już dokonali wyboru. Petrov z dumą ogłosi, że został wybrany na kolejny sezon w zespole renault. Pisałem wcześniej, że plany Petrova a plany Renault moga się różnić, ale na 99% jestem przekonany, że kasa wygra.
18.12.2010 09:37
0
@saint77 zobaczymy. Ja obstaję przy swoim:) Wolałbym zobaczyć jak Polak znowu wygrywa wyścig a wtedy kasa sama zacznie płynąć. Wiadomo zespół zacznie być z przodu to i sponsorzy będą zamożniejsi.
18.12.2010 09:39
0
A Petrov niech wspomoże swoimi pieniędzmi np.Marrusię. Tam bardziej pasuje.
18.12.2010 10:02
0
A mnie się wydaje że Pietrow wzorem Putina przedstawi orędzie do narodu ;-)) Taki telemost..... jest dobrze a będzie jeszcze lepiej ;-))
18.12.2010 10:11
0
Tak i niech zaśpiewa tak jak Vladimir "Blueberry Hill".
18.12.2010 10:56
0
Albo zrobią konkurs SMS aby naród wybrał, w którym zespole Witalij ma zdobyś majstra w sezonie 2011:)) Nagrodą dla zwycięzcy konkursu będzie możliwość prenumeraty bolidu Witalija z sezonu 2010. Poszczególne części pozbierają ze wszystkich torów, na których Witia roztrzaskał bolid. Co tydzień szczęśliwy zwyciężca będzie otrzymywał gazetę z opisem toru i części bolidu, wraz z tubka super glue. Na koniec poskałda sobie cały bolid w skali 1:1. He.. He...
18.12.2010 11:09
0
Tu się przychylam do opinii, że najlepszym rozwiązaniem dla zespołu i dla Roberta byłby krasnal. Tym bardziej, że panowie maja sobie coś do udowodnienia, a to tylko mogłoby się odbyć z zyskiem dla widowiska. Nick jest szybki i solidny jak żaden z pozostałych kandydatów. @dziarmol - bedzie orędzie i defilada na Placu Czerwonym. I czapki z bobra i wogóle dużo wódki...
18.12.2010 11:18
0
A Witas dostanie Order Bohatera Związku Radzieckiego.
18.12.2010 11:32
0
@beltzaboob gdyby Heidfeld pojechał w jednej ekipie z Robertem to mogłoby zagrać. Myślę też,że mimo dementi, cały czas w zasięgu jest Kimi. To mogłoby skomplikować sytuację Nicka. Sądzę jednak,że to Niemiec będzie partnerem Kubicy w 2011r. Swoją drogą musiała Heidfelda zaboleć porażka z Schumim w walce o fotel w Mercedesie w zeszłym sezonie:)
18.12.2010 12:28
0
@2@3 Myślę, że zostanie jeszcze ruski miesiąc ...
18.12.2010 12:54
0
@pjc - znowu się zgadzamy;))). Co do Kimiego nie wiem, szczerze wątpię. Taka z całym szacunkiem primadonna się z niego zrobiła w tym Ferrari. Nie ten Kimi z 2005r, kiedy w McLarenie dokazywał - wtedy mu szczęścia po prostu zabrakło, bo na majstra zapracował. Tez mu wrednie Kolumbijczyk nie pomógł. Taka prawda. A w kwestii Nica i Merca myślę, że przedobrzył z wymaganiami. Chciał wysoko polatać w Mercu, a zladował prosto na pysk prawie bez roboty. Się chłopak ceni, poniekąd słusznie, ale czasy się zmieniły i niestety umiejętności to jedynie element wyceny kierowcy. Pozdr. Ja tam mu życzę jak najlepiej tj żeby smary od Roberta dostał w malesian Lotus Proton renault czy jak tam diabła zwał. Byłby dla Polaka po prostu godnym partnerem i przeciwnikiem.
18.12.2010 13:02
0
Renault powinien stanąć na głowie i namówić Raikkonena! Odpoczął i mógłby trochę pokazać...
18.12.2010 13:26
0
@54. fabian: tak, tylko Raikonenowi trzeba by było płacić kupę szmalu za starty a taki Petrov nie tylko że niewiele kosztuje to jeszcze sporo sponsorów przyciąga, którzy dolarami sypią jak z rękawa. Chociaż jak policzyć wszystkie rozbite bolidy to pewnie i tak sumuje się do zera:)
18.12.2010 13:28
0
kempa007 jak można napisać "cuś" takiego: "Pietrow spodziewany jest pozostać w ekipie Renault"? Dla jasności podaję tekst ze strony autosportu: "The Renault driver has been widely expected to remain at the Enstone-based team for 2011" czy "najpoczytniejszy" portal, piszący o F1, oraz jego pracownicy, nie są w stanie samodzielnie pzetłumaczyć tekstu (poziom klasy piątej, podstawówki) tylko uciekać się do użycia bezmózgich translatorów??? Jak można takie zdanie (uwłaczające polszczyźnie) zamieszczać w tekście czytanym przez tyle osób? Klikalność - klikalnością, wpływy z reklam - to mnie nie interesuje, ale odpowiedzialność za język, którego używacie, spoczywa w 100% na redakcji...
18.12.2010 13:52
0
Pietrow jeździł jak jeździł ... Ale nie jest łatwo u boku takiego kierowcy jakim jest Kubica .... debiutować w F1 ... Dlatego ja dałbym mu jeszcze jedną szansę ;) Z resztą , patrząc na ewentualne nazwiska następców Pietrowa , nie sądzę aby którykolwiek z nich pojechałby dużo lepiej ....
18.12.2010 14:40
0
56. Ferrante, to idz i czytaj po angielsku zamiast rozpaczac jak to tu zle pisza? Wszyscy spodziewamy sie Pietrowa w 2011, czy jest to przepisane z innego niusa slowo w slowo, czy tez dodane po swojemu, niektorzy tylko maja nadzieje na Heidfelda, inni marza o Kimim, ktory z Boullierem przeciez pracowac nie bedzie. Tyle farmazonow ile ten facet o nim nagadal i jak to zaczal mowic, ze on (Kimi) musi mu udowadniac, ze mu sie chce podczas gdy nie rozmawiali ani razu face2face, przynajmniej o tej kwestii - no sorry, ale Kimi jednak sie ceni. Slusznie sie ceni. Heidfeld bylby najrozsadniejsza opcja, ale Proton tez zachlanny juz na te ruble. Nie po to Lopez jechal do Mokswy (z) bolidem by sobie nim Putin pojezdzil by teraz mu zakomunikowac, ze Pietrowa to oni juz nie chca z tak blahych powodow, ze ten nie nadaje sie do F1 i nie umie jezdzic. Heidfeld to albo Force India (a Vijay bystrym facetem z jajami jest i zna jego wartosc na pewno, widzial tez co wyprawial Liuzzi w tym sezonie i jak dramatycznie jezdzil Sutil momentami), albo... nic.
18.12.2010 16:03
0
58. Ataru - nie muszę nigdzie "iść i czytać po angielsku", w moim wypadku nogi mają niewielki udział w rozumieniu tekstów obcojęzycznych. Obawiam się natomiast, że Ty prędzej chodziarzem zostaniesz niż zaczniesz szanować język swoich przodków... - idź i się ucz, zamiast rozpaczać nad swoją składnią...
18.12.2010 16:10
0
To normalne ze petrow zostanie , tylko głupi zrezygnowałby z Rosyjskiej kasy i rosyjskiego rynku, sport sportem ale Lopezowi dużo blizej do Biznesmeana niz "spotrowca" więc dla niego nie ważne ze petrov słabo jeżdzi, ale ważne dla niego że doprze "płaci" i otwiera rynek rosyjski, który w dzisiajeszych czasach ma niewyobrazalny potencjał.
18.12.2010 17:36
0
To smutne że decydującym kryterium są pieniądze miast talent. Brawo Ecclestone wespół z Mosleyem, niszcząc fabryczne teamy doprowadziliście do tego że prywaciarze zatrudniają kierowców pozbawionych umiejętności efektywnego ścigania się których jedynym atutem są sponsorzy, bogaci wujkowie czy też ojcowie zasiadający w szemranych radach nadzorczych. A to wszystko z powodu wydumanego kryzysu który jakoby niszczył F1...
18.12.2010 17:45
0
59. Ferrante, to smutne, ze i tutaj przyszedl onet i najwieksza obelga ma byc "idz, ucz sie". Wiesz, to brzmi jednak dosc zenujaco, a te Twoje zarciki sa na dosc zenujacym poziomie, niestety. Ale no cwicz, cwicz, moze kiedys cos wlasnego wymyslisz, zamiast podpatrzone gdzies teksty powtarzac bezmyslnie ;-) Taka mala uwaga jeszcze, jesli najpierw mowisz komus o tym, ze robi blad chwile pozniej samemu popelniajac dokladnie ten sam to narazasz sie jedynie na smiesznosc. Tez pewnie gdzies wypatrzone jednak, wiec nie wymagam za duzo.
18.12.2010 17:55
0
Swoja droga czytam te wszystkie ostatnie tematy i te komentarze pod nimi i wszedzie widze jakas zenujaca agresje i pretensje o wszystko. Ja rozumiem, ze mozna byc sfrustrowanym, ale no wszystko powinno miec granice. Granica powinien byc zdrowy rozsadek, a tutaj zaczynaja sie najzwyklejsze flejmy i pretensje o totalnie absurdalne rzeczy. Rozumiem, ze to ten klimat swiat ;-)
18.12.2010 18:28
0
37. narya - i inni którzy na miejsce Pietrowa najchętniej widzieliby Heidfelda - jak najbardziej zgadzam się z tą opcją ;-). 53. beltzaboob - prośba ;-). Mógłbyś konkretnie napisać, dlaczego uważasz, że z Kimiego w Ferrari zrobiła się primadonna ... Całkowicie nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, ale bez konkretów nie mam jak się do tego odnieść ... 63. Ataru - teraz jest czas przedświątecznych porządków ... i dlatego jest tyle agresji. Za tydzień wszyscy będą tutaj " słodzić " ;-)).
18.12.2010 20:55
0
64. elin Za tydzień wszyscy będą tutaj " słodzić " ;-)). Jeśli lukru bedzie za tydzień za duzo, na pewno znajdą się tacy, co zdrowo "dopie...ą"
18.12.2010 22:34
0
65. Pampalini - tego tutaj na codzień jest aż za dużo ... Więc może przynajmniej w święta nikt nikomu nie " do......li "
18.12.2010 23:00
0
* na co dzień
18.12.2010 23:40
0
Ataru - przeczytaj, raz jeszcze komentarz #56. Jest wyraźnie zaadresowany do kempa007, nie do Ataru. "Żenująca agresja", "onetowa" proweniencja ? Popatrz w lustro, tam jest odpowiedź na Twoje pytania. Nikt Cię nie prosił o zdanie i nikogo to zdanie nie interesuje. Przeglądnąwszy archiwum, widzę że dyskusja z Tobą nikomu zaszczytu nie przynosi - ja nie dam się wciągnąć, trolluj z kimś innym. over&out
19.12.2010 10:42
0
68. Ferrante, popatrz w lustro? Troll? No dobrze, sprobuje nieco wzniesc sie ponad ten poziom, ktory tutaj przedstawiles, skoro juz zaczyna sie czysto personalna wycieczka. Z calymszacunkiem, ale nie pierwszy raz chwalisz sie swoim swietnym angielskim, nie w pierwszym temacie, rozumiem, ze chcesz sie w ten sposob dowartosciowac, czy tak jest? Nie pierwszy raz tez sie czepiasz i zwracasz uwage, wytykasz bledy jezykowe wszystkim dookola, no co, naprawde chcesz i musisz byc tak fajny i Twoje ego az tak cierpi? Chcesz koniecznie przekonac kogos do swoich racji, byc moze niekiedy i slusznie, ale forma jest dramatyczna, gdy natomiast brakuje argumentow jedyne co slysze to "idz, ucz sie", a takze "troll". No jakos niespecjalnie ani to, ani to mnie dotyka, ale starasz sie, good for you, jak mawiaja nasi bracia z Teksasu, w koncu taksobie ten jezyk cenisz. Lecmy dalej. Mowiles, ze bywasz upierdliwy i postarasz sie poprawic, chyba srednio ci wyszlo, bo Twoj pierwszy wpis pod tym tematem to byla kwintesencja upierdliwosci. Masz tez zadziwiajaca umiejetnosc pisania zawsze nie na temat, niezaleznie od tego, czego dotyczy temat newsa, no ale tutaj przeszedles samego siebie juz, naprawde. Pouczasz wszystkich dookola, o wszechwiedzacy, moze tak bylo sobie machnac nicka? Albo "Nieomylny", pasuje do Ciebie jak ulal. Takze jak zaczniesz szukac u innych wad moze spojrz najpierw na siebie, bij sie we wlasna piers, dopiero potem w cudze? ;-) Bede musial Cie jeszcze zmartwic, troll do Ciebie pasuje doskonale, marne prowokacje na dzien dobry, w przypadku braku argumentow - ucieczka. Cenie Cie jednak i szanuje za to, ze nie uciekasz od lektury regulaminu i jakastam swoja wiedza sie dzielisz z reszta ludzi, masz fajny sposob pisania i gdyby nie to nieustanne pouczanie wszystkich dookola naprawde byloby duzo przyjemniej ;-) Jesli zas uwazasz, ze portal zle funkcjonuje i newsy sa nierzetelne zawsze mozesz zalozyc wlasny, przypuszczam ze mogloby pojsc Ci calkiem niezle. I wierz mi, z mojej strony wszystko, nie bede sie wiecej przerzucal tego typu argumentami, wycieczki tez sobie daruje, zapewne szkoda tak Twojego, jak i mojego czasu, nie uwazasz? Do milego. 64. elin, no nie wiem, ja, wraz z moja ateistyczna natura, jakos tego nie czujemy, moze niestety, a moze na szczescie. Dopiero w trakcie tej koncowki grudnia staje sie to istotne, w kazdym razie nie moge sie doczekac tych cieplych fluidow wszedzie dookola, nawet jak one beda falszywe ;-)
19.12.2010 21:01
0
66 elin Wooow !!! Z tej strony ... koleżanki jeszcze nie poznałem ;))))
21.12.2010 19:17
0
Ferrante i Ataru ...Weźcie się zamknijcie bo niepotrzebnie spamujecie ...To nie miejsce na osobiste kłótnie ...Lepiej pomóżcie w świątecznych porządkach albo oglądnijcie sobie powtórke jakiegoś wyścigu ...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się