szerter
Ostatnia aktywność
avatar
szerter

11.12.2014 21:32

0

Ciekawa sprawa z tą brodą Alonso. Ron Denis ponoć bardzo nie lubi brodatych a Fernando najwyraźniej zapuścił ją specjalnie... Ciekawe kiedy zniknie - czy tak okazała jest tylko pod wejście do McLarena czy zostanie jednak na dłużej.

avatar
szerter

02.12.2014 21:10

0

Problem w tym że wypadek niemal identyczny zdarzył się równe 20 lat wcześniej. Na Suzuce w '94... na tym samym zakręcie... w identycznych warunkach... filmik do znalezienia na YT. Martin Brundle był tym drugim, który wyleciał z zakrętu, ale cudem udało mu się uniknąć zderzenia z dźwigiem. Niestety w wyniku całego zdarzenia potrącił porządkowego, który skończył z bardzo poważnym urazem nogi. Podczas transmisji z GP Japonii '14 jako komentator wskazywał na zagrożenie związane z dźwigiem na krótko przed wypadkiem, wielokrotnie też czynił to w przeszłości w trakcie innych wyścigów, również wtedy kiedy warunki pogodowe nie były tak ekstremalne. I jakoś nie zrobiono za wiele, mimo że tamto zdarzenie miało miejsce w roku w którym zginęli Ratzenberger i Senna, więc uwaga powinna być mocno skierowana na bezpieczeństwo.

avatar
szerter

29.11.2014 15:53

0

Ciekawe czy pozwolą mu nadawać wyuzdane nazwy bolidom...

avatar
szerter

27.03.2012 18:36

0

63. Suomi_F1 - zajrzyj do archiwum, Abu Dhabi to był dla Pietrowa pierwszy z dwóch momentów chwały na tym portalu. Hiszpanowi tak się ogromnie oberwało od użytkowników. Natomiast z tego co kojarzę to nikogo idiotą nie nazwał.

avatar
szerter

26.03.2012 22:37

0

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie Niemiec zostanie zmuszony do przeproszenia Naraina, podobnie jak Hamilton musiał przeprosić za motyw z Alim G. Do tego czasu dedykuję urzędującemu 'Mistrzowi' "nie dorosłem do swych lat". Ilona - błagam, nie pisz że jest młody!

avatar
szerter

25.03.2012 12:53

0

Eee tam, Alonso - największą gwiazdą tego wyścigu był Kochański mówiący o McLarenie "amatorka totalna"

avatar
szerter

25.03.2012 11:16

0

97. Tutankhamun - jeśli chcesz do obejrzenia powtórek to polecam f1tv_co_cc - zamień _ na kropki i będzie, natomiast na żywo np. vipbox.tv/w atch/32669/1/s ky-f1-live-stream-on line.html Co do limitu to 4 godziny są limitu ogólnego - wtedy się kończy GP, natomiast wyścig może trwać max 2 h, bez względu na pogodę. Do tych 2h nie wlicza się czerwonych flag.

Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane

avatar
szerter

25.03.2012 11:05

0

66. Tutankhamun - też mam Polsat i się całkowicie z Tobą zgadzam - WSTYD. SKY oglądam tylko tak jak się da przez net, niestety. Normalni abonenci SKY mają dostęp do takich fajerwerków, że prezesi Polsatu powinni się ze wstydu spalić.

Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane

avatar
szerter

25.03.2012 10:51

0

42. Tutankhamun - SKY nagina na żywo i dają radę bez reklam i jest ciekawie - nie nudzą. Jedyne reklamy mają na treningach. Borowczyki się po 15 sekundach zorientowali, że wyjechał SC, a potem też że czerwoną flagę wywiesili...

Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane

avatar
szerter

25.03.2012 10:43

0

Buhaha, wielu zachwalało Polsat mówiąc: "przynajmniej nie ma reklam"...

Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane

avatar
szerter

24.03.2012 18:56

0

23. daxx75 - pochwal się ile śledziłeś sesji treningowych, kwalifikacji lub wyścigów z komentarzem w wykonaniu stacji radiowych i telewizyjnych z UK? Twierdzisz, że my wychwalamy obce, ale Ty tego obcego najwyraźniej nawet nie doświadczyłeś.

avatar
szerter

24.03.2012 07:35

0

Co tam Borowczyk ściemniał, że w 2010 kiedy były początki kanału F to rozmawiał w padoku z kolegami dziennikarzami?

avatar
szerter

18.03.2012 21:16

0

213. Lobo47 - dodatkowo w 2011 chyba nie było mokrych sesji treningowych, a jak nagumowanie toru wpływa na czasy pokazywały już testy młodych kierowców.

avatar
szerter

18.03.2012 21:02

0

213. Lobo47 - a samochód bezpieczeństwa w 2011 był?

avatar
szerter

18.03.2012 18:43

0

Niby obecna sytuacja nie jest idealna, ale pełna wolność też nie byłaby dobra. Czy nie uważacie, że wówczas wyniki zespołów stałyby się prostą funkcją budżetu? Dominacja jednego zespołu mogła by się ciągnąć latami. Ogromny nacisk obecnie kładzie się na bezpieczeństwo - tylko jak je ocenić i wyegzekwować jeśli każdy miałby zupełnie inną konstrukcję? W efekcie albo cała seria by się rozpadła albo nastąpiłby powrót do punktu wyjścia.

avatar
szerter

18.03.2012 16:23

0

Właściwie to di Resta powinien dostać karę za wyprzedzenie SC...

avatar
szerter

18.03.2012 16:22

0

14. Renault R30 F1 - popatrz na godzinę...

avatar
szerter

18.03.2012 14:14

0

McLaren też coś takiego ma. To samo lub coś podobnego. Kravitz pokazywał to w programie wprowadzającym do sezonu.

avatar
szerter

17.03.2012 21:59

0

179. Marti - dzięki, sam nie wiem czemu wydało mi się to możliwe, czy też chciałem żeby tak było :|

avatar
szerter

17.03.2012 15:41

0

10. bartek1515 - "Nie pierwszy raz, nie ostatni jak sądzę (...)". Chociaż akurat w tym przypadku nie spodziewałbym się zmiany stanowiska ze strony FIA. Rozumiem obawy i pretensje Lotusa, ale FIA będzie się bronić że to nie jest oddzielny system a wyłącznie rozwinięcie DRS, jak to na SKY nazywa Ted - "Super DRS". Kierowca nie jest w stanie uaktywnić samego F-duct'a, wyłącznie razem z DRS. A fakt, że dostaje wtedy więcej gratisów to jest niejako skutek uboczny, podobny do tego jak w 2011 niektóre zespoły potrafiły z DRS wyciągnąć więcej niż inni - np. poprzez krótszy czas przejścia między stanem aktywnym i nieaktywnym. Merc też po prostu wyciąga więcej.

avatar
szerter

17.03.2012 09:08

0

@Marti czy to prawda, że Rosberg miał łzy w oczach? 69. sebekorzel - ciężko na palcach pokazać: niesklasyfikowany :D

avatar
szerter

17.03.2012 08:15

0

Ichaaa! Ciekawe kiedy Vettel zacznie narzekać na swój zespół. Ten sezon to będzie NEW - WAY :D

avatar
szerter

17.03.2012 05:22

0

Ilona nie będzie zadowolona...

avatar
szerter

16.03.2012 22:18

0

Nie wiem czy miałem tyle 'szczęścia', ale jak włączyłem Polsat na ok. 3 minuty to zdążyłem się dowiedzieć od Maurycego, że jedynym zespołem bez schodka na dziobie jest McLaren oraz że zespoły tak konstruują bolidy, aby wtłoczyć pod podłogę jak najwięcej powietrza, bo to generuje docisk. Na dalsze 'poszerzanie horyzontów' nie miałem ochoty. Za co ci ludzie biorą pieniądze?

avatar
szerter

16.03.2012 04:23

0

Problem w bolidzie RAI? Jeśli wierzyć Stewartowi to chodzi wyłącznie o dopasowanie mocy wspomagania do preferencji kierowcy. Próbował ktoś korzystać z tego Race Control na stronie SKY?

avatar
szerter

15.03.2012 21:29

0

Kto nie używał, nazwiska proszę! Na Monaco to chyba nie wszyscy się wyrobili, natomiast ile F-duct był warty na Spa pokazało Renault. Zresztą na Monzy też byli tacy co używali.

Przejdź do wpisu Kopiowanie czas zacząć

avatar
szerter

15.03.2012 20:51

0

23. Jahar - taa... na Monzy. Gdzieś jeszcze?

Przejdź do wpisu Kopiowanie czas zacząć

avatar
szerter

15.03.2012 14:52

0

18. RoyalFlesh F1 - w 2010 kiedy wprowadzili pierwszą swoją wersję F-duct to był to przecież system w pełni pasywny. Więc ogólnie to całe know-how posiadają od dawna.

Przejdź do wpisu Kopiowanie czas zacząć

avatar
szerter

15.03.2012 14:44

0

Hiszpańska precyzja, hiszpański temperament...

avatar
szerter

15.03.2012 14:29

0

Fajnie, fajnie, tylko czy skoro ten kanał jest jakoś sprzężony z DRS, którym z kolei Merc steruje za pomocą nogi kierowcy, to czy w efekcie tym kanałem też nie steruje kierowca, co by z kolei zaprzeczało idei pasywności?

avatar
szerter

15.03.2012 14:17

0

28. Elijah - poważnie pytasz? Oficjalnie? - Webbo się nie dogadywał z oponami w 2011, nieoficjalnie - większość nie-fanów RBR powie, że zespół dba o to, aby to młody lepiej wypadał.

avatar
szerter

14.03.2012 16:26

0

ostatnie miało być 'łamaga Abbey'

avatar
szerter

14.03.2012 16:24

0

18. Ilona - trochę to nie pasuje do stylistyki wcześniejszych nazw, może - 'pokraczna Abbey' lub 'niewdzięczna Abbey' albo 'pokraka Abbey'?

avatar
szerter

14.03.2012 15:10

0

Widocznie dwa poprzednie bolidy miały to 'coś', dzięki czemu zasługiwały na wyrafinowaną nazwę - RB8 najwyraźniej jest pod tym względem szarakiem i nawet sam Mistrz jest tego świadomy. To by oznaczało, że czeka nas fantastyczny sezon!

avatar
szerter

12.03.2012 23:50

0

5. figo7 - pytanie, a właściwie nie pytanie, dotyczyło Ferrari - nie Lotusa!

avatar
szerter

09.02.2012 17:35

0

8. freegass - bzdura, zgodność jest sprawdzana po GP.

avatar
szerter

09.02.2012 14:21

0

Ustalono już cenę powierzchni reklamowej na garbie? W tym sezonie wydaje się będzie szczególnie eksponowana...

avatar
szerter

14.01.2012 23:26

0

Jedno jest pewne, że zarówno teraz, jak i po powrocie Robert takich 'kibiców' jak @185. Krzysztof-n, czy @162. jack22 będzie miał głęboko w wydechu...

avatar
szerter

12.01.2012 21:45

0

162. jack22 - tak? ile 'Nam' zawdzięcza?

avatar
szerter

08.01.2012 12:20

0

21. jenks - jak to co? Komórkę szefa.

avatar
szerter

06.01.2012 17:25

0

Czyżby Kimi przytył?

avatar
szerter

06.01.2012 17:13

0

10. KubanKBN - nie kumasz. Po pierwsze to według lidera określa się czy ktoś jest zdublowany czy nie, poza tym maruder lidera powinien przepuścić tak jak i każdego kto jest na wyższej od niego pozycji w wyścigu. Po drugie cały przepis polega na oddublowaniu się zawodnika, więc wtedy nawet lider nikogo nie zdublował. Bez względu czy miał 1 okrążenie straty czy 5 - od tego momentu wszyscy są na tym samym okrążeniu. Chociaż lepiej by było gdyby na np. prostej startowej zdublowani po prostu zjechali z linii wyścigowej i poczekali aż znajdą się na końcu. Na pewno byłoby szybciej, ale pewnie mniej 'tradycyjnie' albo 'nie wyścigowo'...

Przejdź do wpisu FIA precyzuje nowe przepisy

avatar
szerter

31.12.2011 00:14

0

DRS sam w sobie nie jest zły, to strefy wyprzedzania są złe. Jakby pójść w kierunku obranym przez Mercedesa i zrobić DRS sterowany pedałem tak, żeby kierowca mógł dobrać stopień redukcji docisku i zezwolić na stosowanie tego cuda na całym torze, bez względu kto ile za kim jedzie, to byłby taki lepszy, tańszy i bezpieczniejszy kanał F. Śmieszne natomiast jest to, że Lauda krytykuje akurat ten obszar gdzie Vettel był pokrzywdzony...

avatar
szerter

14.12.2011 23:35

0

"Wszystkich trzeba wypróbować"...

avatar
szerter

30.09.2011 22:02

0

25. fanAlonso=pziom - nie załatwić fuchę, tylko Brundle był managerem Coulthard-a właśnie w czasie kiedy DC przychodził do McLarena. Może jego kariera nie jest zbyt bogata, bo wspominał o 3 kontraktach, ale za to wszystkie były z McLarenem, więc nie ma się czego wstydzić.

Przejdź do wpisu Hamilton stanie na dywaniku?

avatar
szerter

26.09.2011 23:36

0

Hmm..., ciekawe że jak Kobayashi rok temu GP Japonii kończył dość poważnie uszkodzonym bolidem, po kilku przygodach, to jakoś głosów krytyki zbytnio nie było słychać. Wszędzie były tylko zachwyty nad Japończykiem.

avatar
szerter

25.09.2011 16:09

0

Szefostwo RBR zabezpieczy teraz przyszłość Algersuariego w STR...

avatar
szerter

25.09.2011 13:58

0

77. maniek_88 - absolutnie nie mam nic do Sobierajskiego ani jego dykcji, najchętniej wywaliłbym tych kierowców i Kochańskiego. Jestem pewien, że eksperyment Borowczyk - Sobierajski by wypalił lepiej niż obecny skład. Przy Sobierajskim Borowczyk by nie miał czasu na niektóre swoje fantazje. Najlepszy skład to prawdopodobnie mimo wszystko Sobierajski, Borowczyk i Kochański, ale tak żeby każdy wykazywał się w swojej działce, a nie tak że każdy gada o wszystkim, byle więcej.

avatar
szerter

25.09.2011 11:42

0

72. maniek_88 - kto go dopuści? On jest redaktorem naczelnym w tym grajdołku. Ja się dziwię, że on woli organizować jakichś kierowców z podrzędnych serii, którzy o F1 mają średnie pojęcie niż samemu się udzielać, bo wiedzę ma nieporównywalnie większą. To nie jest jego pierwszy kontakt z komentowaniem. Zdaje się, że m.in. Chiny 2010 komentował, ale wtedy to masę ludzi po nim pojechało, że dykcję ma nie taką jak trzeba.

avatar
szerter

24.09.2011 16:28

0

Senna w TR potwierdził inżynierowi, że Algersuari go wstrzymywał.

Przejdź do wpisu Q1: Pietrow odpada z czasówki

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu