bendyz
Ostatnia aktywność
avatar
bendyz

04.12.2024 20:16

0

Zarówno w F3 jak i w F2 miał tylko przebłyski. Z drugiej strony Bearman, Antonelli też mają jedynie przebłyski w F2 a będą jeździć w F1 w przyszłym roku. Strasznie ciężko ostatnio o ocenę tych młodych chłopaków. Do jakiegoś momentu miało się wrażenie, że jak ktoś wygrywał F2 to był najlepszym kandydatem do F1, ale po Schumacherze, De Vries-ie, nie jest to takie jasne.

avatar
bendyz

06.09.2024 15:09

0

Wiecie, Bearman debiutowal w GP Arabii Saudyjskiej, tam też bandy są blisko, a jakoś dał radę bez większych problemów. Ja się zastanawiam czy jeśli zdobędzie jakiś punkt, albo chociaż dojedzie bezproblemowy wyścig przed, albo w okolicy Hulkenberga, to czy zobaczymy Magnussena w F1 do konca sezonu.

avatar
bendyz

27.08.2024 13:48

0

Vettela niech wezmą z emerytury, to sobie jeszcze dla fanu pojezdzi. Doświadczenie jest, jakieś tam umiejętności pewnie też zostały.

avatar
bendyz

11.07.2024 14:33

0

Szkoda, że nie ma w Monako. Tam najciekawsze są kwalifikacje, to przynajmniej dostalibyśmy 2 dodatkowo z małą ilością treningów żeby było trudniej.

avatar
bendyz

19.04.2024 10:54

0

Szkoda, że Hassy tak zawaliły ze zjazdem pod koniec 2 części czasówki. Była dobra okazja na świetny wynik, a Hulk na mokrym sprawiał już wcześniej niespodzianki.

avatar
bendyz

17.03.2022 11:24

0

Śmieszne będzie jak się Hulk zderzy ze swoim odwiecznym nemesis Magnusenem na pierwszym okrazeniu. A tak serio to powodzenia dla obydwu.

avatar
bendyz

01.09.2018 22:41

0

@1. Sasilton obejrzyj powtórkę z pokładu Alonso - całe okrążenie. To tylko i wyłącznie głupie zachowanie Magnusena, nie wiem dlaczego on za zmarnowanie okrążenia Alonso kary nie dostał.

avatar
bendyz

01.09.2018 22:38

0

Magnusen to jednak dzban jest. Po co wyprzedzac kogokolwiek w parabolice gdy tam jest miejsce na rozpedzanie się przed rozpoczeciem okrążenia. Sam się nie zdołał rozpędzić przez to wyprzedzanie i pretensje ma nie wiadomo do kogo. A Alonso na luzie do tego podszedł.

avatar
bendyz

09.03.2018 15:09

0

Jak się okaże że silnik Renault w tym roku będzie gorszy pod względem niezawodności i osiagow od Hondy to w McLaren-ie popełnia masowe samobójstwo.

avatar
bendyz

16.07.2017 21:06

0

Wydaje mi się, że jest spore prawdopodobieństwo aby w przyszłym roku skład Toro Rosso całkowicie się zmienił. Kvyat w RedBullu nie dał rady, teraz okazuje się że i w Toro Rosso nie bardzo. Tak że nie bardzo widać dla niego miejce do rozwoju jako kierowca F1.

avatar
bendyz

23.05.2017 23:13

0

Śmiesznie by było gdyby Button wywalczyl jedyne punkty dla McLarena w tym sezonie

avatar
bendyz

16.05.2017 20:30

0

Powoli zaczyna być widoczne jak daleko w tyle pod względem medialnym była F1 za Berniego. Jest dużo więcej zabawy dla ludzi którzy oglądają wyścigi przed telewizorami jak i na trybunach. Dla mnie to jeszcze powinno być więcej statystyk tak aby kibice mogli sami sobie przeliczać jaka strategia będzie najlepsza. np. pasek na dole ekranu z pierwszymi 6-8 kierowcami pomiędzy którymi pojawiałaby się zielone i czerwone pola - informacja czy na ostatnim okrążeniu(lub np. 3 ostatnich) odległość czasowa wzrosła czy zmalała. Albo np. grafika dla czołówki gdzie wyjadą jeśli zjadą do boksów(przy standardowych czasach pitstopu)

avatar
bendyz

30.04.2017 13:04

0

@XandrasPL Maldonado to już nic nie sypnie, Wenezuela teraz to bankrut jest. Ciekawe czy Honda nie przymierza się do powrotu jako team fabryczny. Dla Saubera to byłby spory plus. Taka Honda-Sauber na wzór BMW-Sauber z przed lat. A McLaren to chyba jednak powinien spierniczać czym prędzej. Jeśli silniki tak czy siak mają się mniej więcej wyrównać, to równie dobrze mogą się już teraz zaopatrywać gdzieś indziej i przynajmniej dojeżdżać w punktach bo to żal patrzeć na team z taką historią. A z obecnej sytuacji można wywnioskować że przynajmniej 2 lata jeszcze będą mocno w tyle za Mercedesem, Ferrari i Renault, bo ci przecież też się rozwijają.

avatar
bendyz

10.03.2017 21:00

0

Poza tym że McLaren i Sauber głęboko w bagnie to nic nie wiadomo. Ale tak serio to zastanawia mnie jak Hondzie udaje się robić tak złe silniki tak długo. Przez trzy lata nie są w stanie dogonić choćby Renault który też bardzo nisko przecież zaczynał. To już się wydaje dziwne, prawie celowe.

avatar
bendyz

26.11.2016 21:52

0

Trzeba przyznać że odchodzi w sposób w jaki powinno się odchodzić - zdecydowanie. Nie tak że a może jeszcze coś gdzieś. Po prostu się pożegnać i iść robić coś innego. Barichello nie miał takiego pożegnania bo cały czas miał złudną nadzieję że ktoś go zatrudni. A tak jutro pewnie będą bączki w wykonaniu Massy i chyba Buttona(bo ten już chyba też dorósł do tego że to nie przerwa a definitywne zakończenie kariery). Do tego któryś Mercedes też będzie ostro świętował. Będzie fajny koniec sezonu.

avatar
bendyz

23.10.2016 19:30

0

@XandrasPL Sponsorzy Maldonado to chyba teraz biedni są więc nie ma już swojej karty przetargowej.

avatar
bendyz

15.02.2016 14:04

0

Z czystym sumieniem będę mógł zrezygnować z cyfrowego polsatu + internet. Super.

avatar
bendyz

09.02.2016 14:11

0

@2 to takie zabezpieczenie gdy nie będzie sukcesów po 4 latach, a jak będą to będzie super duper.

avatar
bendyz

29.01.2016 15:09

0

A gdyby nie ferrari, mercedes, wiliams, redbull, toro rosso, force india i lotus to mclaren w tym roku miałby podwójnego majstra. Takie rozważanie z tyłka. Jak chce się być mistrzem świata to przede wszystkim trzeba pokonać kolegę ze swojego teamu.

avatar
bendyz

15.01.2016 13:29

0

Wszyscy się poprawiają. Mam tylko wrażenie że Sauber zostanie tam gdzie był z osiągami.

avatar
bendyz

14.01.2016 12:20

0

@Tomal20 ale to firma produkująca szampana płaciła 5mln$ za to że tam była naklejka Mumm na butelkach.

avatar
bendyz

07.12.2015 13:53

0

No tak. Tylko co to zmienia. Mamy obecnie 4 dostawców silników. Silników które nie mają równej mocy. Po dodaniu kolejnego - całkowicie innego będziemy mieli 5 silników o różnej mocy i charakterystyce. Ciekawe co to pomoże...

avatar
bendyz

04.12.2015 08:49

0

Czy ten bolid na zdjęciu to ma dwa tyły i nie ma przodu? Wlot powietrza w prawo, bolid ustawiony w lewo. Czy to znaczy że RedBull się cofa do przodu?

avatar
bendyz

27.10.2015 11:55

0

Zrozumieć Rosberga można. Wszystko ma znaczenie. Gdyby w zespole miał za partnera kogoś z poza trójki HAM - ALO - VET to pewnie świętowałby właśnie drugie mistrzostwo świata. A tak to wciąż pozostaje jako ten koleś co prawie wygrał mistrzostwa. Jak Massa. Sposób w jaki Levis rzucił mu czapkę był strasznie arogancki i nie dziwię się wcale reakcji, myślę jednak że media za bardzo to rozdmuchują.

avatar
bendyz

14.09.2015 14:10

0

Siła Rosberga tkwi w jego regularności, a nie wrodzonym błysku. Coś mi się zdaje, że jak zacznie naciskać i jeździć powyżej swoich umiejętności to Vettel będzie się cieszył z 2 miejsca w generalce.

avatar
bendyz

20.08.2015 09:39

0

@1. Leśnych dziadków którzy są lepsi od młodych. Bottas jest dobrym kierowcą ale to raczej poziom Rosberg albo Massa, a nie Alonso, Vettel, Hamilton. W sumie to nawet uważam że Button jeździ lepiej. Co do Kimiego to on się gdzieś zagubił, widać że obecne bolidy Ferrari mu nie odpowiadają. Mam tylko nadzieję ze Bottas nie zacznie gwiazdorzyć jak kiedyś Maldonado gdy uciekał z Williamsa po jednej wygranej. A Bottas zespół ma teraz dobry więc nie ma co narzekać.

avatar
bendyz

04.08.2015 22:37

0

Myślę że nabrał trochę pokory przez ostatnie 2 sezony. Ja go osobiście nie lubię za bardzo i do pewnego momentu myślałem że to beztalencie, ale teraz muszę przyznać że jest jednym z najlepszych. Kibicuję ferrari więc i jemu mimo wszystko. Hamiltona nie łyknie, ale Rosberga może dać radę przy dobrych wiatrach.

avatar
bendyz

26.07.2015 16:36

0

To był świetny wyścig, dawno już takiego nie było. Walka koło w koło tych najlepszych dzięki podobnym osiągom 3 ekip (Merc, Ferrari, RBR). Sporo błędów, trochę pecha, zagubione Williamsy i FI, lekko odrodzony McLaren. No i Maldonado mój idol o sobie przypomniał :D Jak mi ktoś ruszy Węgry i Kanadę to urwę łeb przy samej d....

avatar
bendyz

24.07.2015 12:40

0

Coś z tym Lotusem to jest na rzeczy. Może rzeczywiście Renault uda się na zakupy.

avatar
bendyz

20.07.2015 14:52

0

Lubię Jensona, to ostatni taki "dżentelmen" w F1. Uważam jednak że jeśli ten zespół chce się rozwijać, to tylko Hulk. Nico to chyba najbardziej niedoceniony kierowca w stawce, jazda w 2-3 najlepszym zespole na pewno dałaby mu możliwość pokazania co potrafi. Jenson miał już swoje 5minut.

avatar
bendyz

11.07.2015 08:59

0

@1 tak, ale biorąc pod uwagę, że dopiero połowa sezonu to wykorzystają ich 10 do grudnia. Tak więc mają teraz jedną dodatkową wymianę gratis w zanadrzu.

avatar
bendyz

04.07.2015 15:25

0

Fajnie jest widzieć Felipe w dobrym dla niego zespole w którym się odnajduje. Liczę jutro na 3 miejsce.

avatar
bendyz

02.06.2015 15:34

0

Manor nie ma może dużego zaplecza technicznego, ale ma bolid, ma umowę, wcale nie taki głupi pomysł. W sumie to dobre rozwiązanie dla F1. zespół który i tak ściga się sam ze sobą nagle zyskałby sporo dofinansowania i w niedługim czasie wskakiwał na kolejne poziomy tak jak teraz McLaren. Nie wiem tylko jak z umową Manora z Ferrari. Jak dla mnie to takie rozwiązanie byłoby super. Za rok dochodzi jeden, miejmy nadzieję dobry zespół, konkurencja w 2016 w środku stawki byłaby bardzo duża.

avatar
bendyz

24.05.2015 19:00

0

Maldonado coś już dawno się z bandami nie spotkał. Myślałem że dziś będzie ten dzień, ale niestety awaria. Szkoda mi trochę tego teamu, z dobrymi kierowcami może lepiej by im szło.

avatar
bendyz

13.05.2015 13:13

0

"Trochę" mniej optymistycznie na to wszystko patrzę, ale życzę im jak najlepiej. Fajnie by było zobaczyć jeszcze Button-a na podium zanim zakończy karierę.

avatar
bendyz

11.05.2015 17:56

0

Tu właśnie widać jak RedBull traktuje F1. Jak wygrywamy to jest super, jak przegrywamy to straszymy że się wycofamy. Prawdziwy zespół można poznać po tym jak przegrywa, lata niepowodzeń Williamsa, Ferrari, McLarena pokazują że to są prawdziwe siły w F1 a nie jakieś płaczki.

avatar
bendyz

12.04.2015 13:12

0

To mi się w Buttonie podoba. Spieprzył sprawę, przyznał się, przeprosił i tyle. Gdyby sytuacja się odwróciła i to Maldonado miał się z tego spowiadać to doszukałby się ze 4 błędów rywala które przyczyniły się do zderzenia. Wydaje mi się że McLaren robi postępy. Niedługo będą rywalizować z Force India a może Lotusem. Fajnie patrzeć jak się poprawiają z wyścigu na wyścig.

avatar
bendyz

02.04.2015 13:49

0

@Greek tez nie za bardzo lubię Vettela, ale Twoim zdaniem miał jeździć z gorszymi hamulcami, gdy mógł z lepszymi - które mu bardziej odpowiadają? Twój komentarz jest bez sensu.

avatar
bendyz

31.03.2015 08:09

0

Sukces ma wielu ojców a porażka jest sierotą

avatar
bendyz

16.03.2015 08:50

0

Ciekawe tylko czy nie ma tam drugiego dna - z jednej strony formula 1 traci popularność przez debilne przepisy, a z drugiej Bernie chce coraz większych stawek za organizację wyścigu. Jednoznaczne wskazywanie winy na organizatorów gdy może im się to kompletnie nie opłacać jest nie do końca fair.

avatar
bendyz

13.03.2015 07:43

0

@12 Biznes to biznes. Polsat czeka aż właściciel praw do nadawania transmisji się ugnie jeśli chodzi o cenę. Swoją drogą to dopiero dziś się dowiedziałem że nie ma w ogóle transmisji w naszym kraju. No nic jeśli ani Polsat ani FOM nie chcą zarobić to trzeba będzie ciągnąć z nielegalnych źródeł.

avatar
bendyz

12.03.2015 15:06

0

No tak. Ale od zawsze w Formule1 mówi się że nie ma kontraktów nie do rozwiązania. I nie takie kontrakty się zrywało ( Alonso, Raikkonen) A tu nagle takie cudo. Ciekawi mnie bardzo jak to się wszystko skończy.

avatar
bendyz

12.03.2015 14:55

0

Ciekawe jak oni skonstruowali umowy że nie ekipa nie ma możliwości pozbycia się kierowcy płacąc karę( choćby nawet dużą karę ). Ktoś tam niewątpliwie mocno dał d..... przy podpisywaniu umów. Z jednej strony szkoda Saubera bo to już dośc długa historia wzlotów i upadków tego zespołu, ale z drugiej strony Giedo ma o co walczyć i trzeba przyznać mu rację. Nie wyobrażam sobie jednak jego startów w sytuacji gdy nikt go w zespole nie chce. Narobili sobie bałaganu, teraz sami muszą to posprzątać.

avatar
bendyz

02.03.2015 14:01

0

Malowanie RedBull-a zawsze kojarzy mi się z odpustem. Brakuje tam jeszcze loga McDonalda i Coca-coli

avatar
bendyz

19.02.2015 18:24

0

Dobrze że tempo McLaren już jakieś ma, jeśli sobie poradzą z niezawodnością to nie będzie tragedii. Na razie nic te testy nie mówią, trzeba poczekać do niedzieli.

avatar
bendyz

08.12.2014 09:39

0

Mimo że "szczęście sprzyja lepszym" to prawdą jest że Massa mał niesamowitego pecha na początku sezonu i te 50pkt przewagi Bottasa tak na prawdę o niczym nie świadczą. Massa to świetny kierowca, czasami może jest trochę ciamajdowaty, ale miejsce w F1 jeszcze długo powinien mieć. Życzę Williamsowi tytułu w przyszłym roku, już za długo na niego czekają.

avatar
bendyz

23.11.2014 18:46

0

Dokładnie. Magnusen nic konkretnego nie pokazał i jedynym plusem na jego korzyść jest wiek. Jeśli Honda się postara w przyszłym roku to będzie prawdziwy pogrom w punktach Alonso kontra Magnusen. Pamiętajmy że Button od Hamuiltona nie odstawał gdy jeździli razem w mclarenie. On jest trochę jak Rosberg - może i nie błyszczy ale zbiera punkty ile tylko się da.

avatar
bendyz

14.11.2014 15:41

0

Jeden z najgłupszych tekstów jakie przeczytałem. Nie wiedziałem, że są ludzie aż tak krótkowzroczni. Na myśl przyszła mi świetna reklama Porsche z przed lat która w pewnym sensie ilustruje jak buduje się markę w głowach młodych ludzi. youtube com v=g5Iu7Gk6Igg . Firmy samochodowe nie myślą o tym co będzie za 3 miesiące tylko co będzie za 5-15 lat żeby się utrzymać i rozwijać.

avatar
bendyz

17.10.2014 12:15

0

A jeśli Ferarri i Renault zrobią lepsze silniki Niż Mercedes na następny sezon to Wolff będzie chciał odmrozić i tak w koło.

avatar
bendyz

06.10.2014 15:44

0

z SC jest taki problem że oni za długo go trzymają na torze. Cos się stanie, uprzątną bolid i posprzątają tor a później jeszcze jeździ bez sensu 2-3 okrążenia. Ciekawe czy dało by się zrobić takie coś że zamiast SC wszystkim pokazuje się na kierownicy że mają włączyć ograniczenie do 100km/h ( oczywiście respektując przed tym żółte flagi - czyli nie wyprzedzać się będąc w walce na dziesiąte części sekundy). W tym wypadku wszyscy pozostają na swoich wypracowanych miejscach i wyścig można wznowić bez problemu zaraz po uprzątnięciu bałaganu.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu