WYNIKI Sakhir [ 16 lutego 2009 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 C.Klien BMW Sauber 1:32.544 131
2 K.Raikkonen Ferrari 1:32.804 116
3 J.Trulli Toyota 1:33.064 141

komentarze
  • 18. jakub_l
    • 2009-02-16 19:54:32
    • *.opera-mini.net

    Typuje Melbourne: 1. Kubica, 2. Hamilton, 3. Raikkonen, 4. Heidfeld, 5. Massa.

  • 19. Xig
    • 2009-02-16 19:55:51
    • *.eltronik.net.pl

    BMW bylo w osiagalnych najwyzszych predkosciach czesto na samym koncu tabeli. Na roznych torach. Obejrzyj jak w Japonii Ferrari łapie bmw na prostej [Monza z tego roku niebardzo nadaje sie na przyklad]. BMW osiaga limit a Ferrari zaczyna je doslownie polykac. ;]

  • 20. Xig
    • 2009-02-16 19:58:09
    • *.eltronik.net.pl

    Hm, typowanie wynikow w Melbourne jest jak strzelanie z zawiazanymi oczami do ruchomego celu. ;)
    Wolalbym wydac kase na kupon w totka niz obstawienie chociazby pierwszego miejsca. :P

  • 21. Avellana
    • 2009-02-16 20:39:52
    • *.root.com.pl

    jakub_l - można się dowiedzięć na jakiej podstawie typujesz taki wynik? bo chyba nie po osiągach na testach...

  • 22. elin
    • 2009-02-16 21:12:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jedno jest pewne, BMW umie dobierać sobie kierowców testujących- Kubica, Vettel, a teraz Klien ...

  • 23. walerus
    • 2009-02-16 21:19:04
    • *.adsl.inetia.pl

    Kubica nie narzeka - więc nie jest źle.....

  • 24. Skoczek130
    • 2009-02-16 21:26:18
    • *.gprs.plus.pl

    Po raz kolejny złamana bariera, tym razem 1,33, co jest bardzo zachęcające. Oby jutro pogoda był a podobna do dzisiejszej, aby mogli nabić tyle kilosów, co dziś.

  • 25. ferrarimarlboro
    • 2009-02-16 22:15:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a to moje typy:
    1.Nakajima
    2.Piquet
    3.Fisico
    4.Sutil
    reszta nie ukończy dzięki Kazukiemu xD

  • 26. elin
    • 2009-02-16 22:40:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ferrarimalboro- coś podobną ilość kierowców widzę na mecie w Melbourne, ale myślę że nie tylko Kazuki zaszaleje, Lewis również ma dużą szansę powyrzucać co niektórych na pobocze, jeśli uzna taką konieczność

  • 27. pasjonat
    • 2009-02-16 23:06:42
    • *.lewandow.net.pl

    Kubica w tamtym roku zdobywając PP miał czas 1:33.096. Dziś najlepszy czas to 1:32.544. Z tego wynika, że bolidy w tegorocznej konfiguracji są bardzo konkurencyjne. Biorąc pod uwagę jeszcze różne zasłony dymne....

  • 28. Xig
    • 2009-02-16 23:19:05
    • *.eltronik.net.pl

    W ostatnich kwalifikacjach nie kreci sie az takich super czasow, bo bak jest napelniony, zeby jeszcze ta 1/3 wyscigu przejechac... ;]

  • 29. niedz
    • 2009-02-17 00:31:21
    • Blokada
    • *.elpos.net

    nie czasy sa dzisiaj wazne. patrzcie na kierowcow. w ferrari kimi, w toyocie truli. obaj sa kierowcami decydujacymi o sile zespolu. a w bmw najlepszy czas dnia osiagnal (!!!) tester, teoretycznie wolniejszy sporo kierowca, Klien. Oj, bedzie dobrze... :)

  • 30. pasoo
    • 2009-02-17 01:41:50
    • *.ds15.agh.edu.pl

    Klien chciał sie pokazać, kimi i truli wiedzą że czasy na testach to nie ich cel. Mozliwe jednak ze to zasluga bolidu, wydaje się że bmw pracuje pełną parą, dopracowują pakiet areo co widać po kosmetycznych zmianach w okolicy wlotów powietrza do silnika. Bedzie dobrze. :D

  • 31. pasjonat
    • 2009-02-17 08:34:42
    • *.lewandow.net.pl

    Xig mówisz tu o takich oczywistosciach. Pewnie nie wiesz, ze na treningach tylko zespoły które chcą sie popisać kręcą czasy na oparach. Na tym etapie testów nikt nie pokazuje pełnych możliwości a BMW znane jest z ukrywania potencjalu. Dodatkowo nie wiem czy zauważyłeś, że to czas kierowcy testowego.

  • 32. dick777
    • 2009-02-17 10:44:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czasy pokazują, że potencjał ubiegłorocznych bolidów i tegorocznych jest zbliżony. Nie wierzę, że Klien wykręcił swój czas na oparach. Gdyby do bolidów Toro Rosso założono ubiegłoroczne opony rowkowane, to ich czasy byłyby takie same jak reszty stawki. Co do ukrywania potencjału myślę, że Ferrari i McLaren za bardzo go nie ukrywają, ponieważ te dwie ostro rywalizujące ze sobą ekipy mają tę przypadłość, że nawet w testach/treningach muszą być pierwsze. Ot taka słabość faworyta, żeby nie musieć się nikomu tłumaczyć, dlaczego słabiej jeździ, że to tylko testy/treningi i że dopiero w wyścigu pokaże na co go stać. Z tych wszystkich dotychczasowych testów wynika, że stawka jest bardzo wyrównana i nie ma zdecydowanego faworyta. Faworyci zaczną się wyłaniać dopiero po kilku pierwszych wyścigach po kolejnych usprawnieniach bolidów. Sądzę, że dominować zaczną zespoły o największym stażu w F1, a zatem i doświadczeniu, oraz te, które mają najbardziej utalentowanych inżynierów.

  • 33. narya
    • 2009-02-17 11:31:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co niektórzy z piszących tutaj mają fajne podejście do sprawy testów: jeśli najlepszy czas osiąga kierowca BMW, wtedy te czasy się liczą i świadczą o dobrym przygotowaniu bolidu, jeśli jednak na pierwszym miejscu jest ktoś z innego zespołu, wtedy czasy nie są ważne, a wszystko to tylko przykrywka ukrywająca faktyczną formę zespołu.Zrozumcie wreszcie, że te czasy naprawdę i w każdym przypadku nie świadczą o niczym ( przynajmniej dla nas zwykłych kibiców) każdy zespół nie stosuje żadnych "zasłon dymnych" dla zmylenia przeciwników, przecież coś takiego to totalna brednia. Każdy ma swój własny program testowy, sprawdzający różne (także błędne,aby w wyścigu uniknąć czegoś podobnego) konfiguracje ustawień. Dlatego naprawdę odpuście sobie te wszystkie analizy czasów i snucie teorii spiskowych. Faktyczne przygotowanie zespołów będzie widoczne dopiero podczas wyścigów.

  • 34. kondzio
    • 2009-02-17 12:16:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na tej stronce, do której dał linki Xig jest napisane, iż BMW ma auto niezgodne z przepisami, więc nie wiem jak to jest, że testują je nie w pełni dozwolone w 2009 roku ;|

  • 35. jaros69
    • 2009-02-17 13:01:33
    • *.chello.pl

    narya -zgadzam się, ale czy to nie fajne widzieć BMW na 1-szym miejscu... Nie mogę się doczekać pierwszego GP. Pozdrawiam

  • 36. bmwd
    • 2009-02-17 14:50:57
    • *.chello.pl

    bolidy BMW Są NAPLEPSZE

  • 37. Xig
    • 2009-02-17 14:52:49
    • *.eltronik.net.pl

    kondzio - pisze ze umiescili te elementy tuz za granica, gdzie nie mozna ich umieszczac, wiec jest stuprocentowo z przepisami zgodne. ;] Teamy wiedza ogolnie co robia, nie beda wprowadzac niezgodnych z regulacjami rozwiazan.

  • 38. sivshy
    • 2009-02-17 16:45:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Xig: Wracając jeszcze do tematu silników, myślę że wyraźna różnica w prędkościach pomiędzy SF i McL a BMW wynikała raczej z tego, że ich pakiet aerodynamiczny był dość "ciężki", przez co nie pozwalał silnikowi rozwinąć skrzydeł... Dlatego też obaj kierowcy najlepiej radzili sobie w wolnych sektorach. Zresztą, na Monzy, gdzie pakiet aerodynamiczny cała stawka miała "goły", nikt Kubicy nie łykał, tak jak Raikkonnen próbował na Fuji, co chyba o czymś świadczy, prawda?

  • 39. dick777
    • 2009-02-17 17:05:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W którymś z wyścigów, nie pamiętam w którym, być może właśnie na Monzy, BMW miało największą prędkość na końcu prostej. Więc z tą prędkością nie było najgorzej. To pakiet aero tak spowalniał te bolidy.

  • 40. ptasior
    • 2009-02-17 23:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @narya - brawo, w końcu ktoś napisał prawdę o "zasłonach dymnych". Szlag mnie trafia, jak ciągle czytam, że BMW maskuje swoją formę, albo, że robiło to rok temu.

  • 41. pitstop
    • 2009-02-18 10:09:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GP Australii
    27 marca (Piątek)
    02:30 - 4:00 #1 trening
    06:30 - 8:00 #2 trening
    28 marca (Sobota)
    04:00 - 5:00 Trening
    07:00 Kwalifikacje
    29 marca (Niedziela)
    8:00 Wyścig
    widzicie tą tabelke nowy wyścig niedługo

  • 42. pitstop
    • 2009-02-18 10:10:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co do testu no to bmw pojedzie po tytuł mistrzaświata w f1 oczywiście za sterami Roberta Kubicy

  • 43. elin
    • 2009-02-18 11:34:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a, jeśli Robertowi nie uda się zdobyć tytułu mistrza, to przecież zawsze można wysnuć teorię, że to "zasłona dymna", bo BMW nie chciało żeby inne zespoły wiedziały zbyt wcześnie, że ich kierowca to prawdziwy talent

  • 44. sivshy
    • 2009-02-18 16:46:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    po czasie Heidfelda można wysnuć teorię, że dr. Mario Thiessen jest gejem, a jego dziadek był w Wermachcie. Dziwne, że jeszcze nikt na to nie wpadł...

  • 45. sivshy
    • 2009-02-18 16:47:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Chodzi mi o jego czas z ubiegłego dnia testów ofc...

  • 46. ptasior
    • 2009-02-18 17:24:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @elin - to co piszesz brzmiałoby nieprawdopodobnie, gdyby nie fakt, że rok temu po słabszej pozycji Roberta w kwalifikacjach na początku sezonu (coś ok. 6 miejsca) niektórzy pisali, że to zasłona dymna przed wyścigiem ;-) Tak więc nic już mnie nie zdziwi.

  • 47. elin
    • 2009-02-18 18:44:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ptasior- po tym, co tu nieraz można przeczytać, również powoli zaczynam się coraz mniej dziwić, a ponieważ logiczne tłumaczenia nic nie dają, bo wszyscy i tak doskonale wiedzą, jak bardzo zespoły i kierowcy kombinują, żeby tylko nie pokazywać swojej faktycznej formy ...- zamiast się denerwować, lepiej "pokonać wroga jego własną bronią" ;)

  • 48. danielmozdzierz
    • 2009-03-01 11:40:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pasoo-popieram


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo