komentarze
  • 111. lechart
    • 2009-10-07 12:49:01
    • *.olsztyn.mm.pl

    Jeżeli miałbym wybierać, to też wybrałbym Renault ( pomimo że w tym roku zespół spisywał się słabo i miał inne problemy). Należy zauważyć, że pod koniec sezonu jest coraz lepiej. Mechanicznie samochody Renault są bardzo dobre ( i mało palą paliwa), będą musieli jednak dopracować aerodynamikę. Mam nadzieję, że nowe twarze w zespole wpłyną pozytywnie na jego rozwój.

  • 112. -Zarathustra-
    • 2009-10-07 12:51:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A właśnie wiadomo coś jak tam transmisje w przyszłym roku będą przebiegać?
    Jako, że nie mam żadnej kablówki i satelity bo zwyczajnie telewizji prawie nie oglądam Polshit był moim jedynym wyborem. Czy zamierzają przedłużyć umowę na to, czy może inna stacja się o to będzie biła z imperium Solarza?

    Następny sezon z polakiem na pokładzie Renault nie będzie się raczej różnił od tego zbytnio, ale z czasem jakieś rezultaty powinny się pojawiać.

  • 113. Peti
    • 2009-10-07 12:54:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Janosoprano - nie chodzi mi o to aby zaglądało tu 10 osób, ale nie chciałbym czytać postów idiotycznych, typu: ty jesteś taki a taki, ten to frajer, a Kubica jest cienki, bo wtedy podnosi się ciśnienie na forum i są to tylko zwykłe prowokacje, które sprawiają przyjemność jak ktoś się bulwersuje i temat odbiega od tego co jest w newsie. Zwróć uwagę ile postów jest na temat , a ile powinno być w koszu. Dawniej tego nie było. Takie jest moje zdanie, jeżeli ma tu być 1000 wpisów o d..ie Maryny to proszę bardzo ale ja w to nie wchodzę.

  • 114. fezuj
    • 2009-10-07 13:11:01
    • *.pub.krusz-lan.pl

    113. Peti - ŚWIĘTE SŁOWA !!

  • 115. david9
    • 2009-10-07 13:12:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Więc jednak Williams też próbował... Szkoda ze wybrał Renault najsłabszy obecnie zespół z całej tej trójki. Niepewna sytuacja Williamsa? ludzie co to za argument przecież sliniki na pewno będzie jakies miał. to samo jeśli chodzi o Toyote w przyszłym roko będą na pewno a budżet ustalą dopiero po zakontraktowaniu kierowców, nie wierze żeby teraz kiedy zaczyna im dobrze iść w końcówce sezonu nagle stracili ochote na dalsze starty. Renault to już przeszłośc i nawet powrót Alonso do tego teamu nie zmienił sytuacji a ja nie wierze że Kubica przewyższa Alonso i nagle stanie sie zbawcą Renault. Moim zdaniem niema sie z czego cieszyc i ten transfer to żadne sukces a raczej porażka Nie nabiore sie na sztucznie podbijany entuzjazm przez portale internetowe i telewizje. Pozostaje teraz czekać na oficjalne potwierdzenie oraz reszte transferów w innych zepołach a potem to juz tylko mieć nadzieje że Renault stworzy lepszy bolid niż zeszłoroczny i obecny.

  • 116. vip015a
    • 2009-10-07 13:16:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ciekawe jakie barwy będą mieli w Renault chcialbym tych starych niebiesko-zółtych ale to raczej nie możliwie

  • 117. yantar
    • 2009-10-07 13:22:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @110 Z tym "narzekaniem" to wina głownie dziennikarzy. Nieraz był wywiad telewizyjny z RK w którym mówił normalnie o przyczynach tej czy innej sytuacji z bolidem. Za to na durnych portalach nagłówki krzyczały "Kubica narzeka na to", "Kubica żali się na siamto". Chrzanić to. Jakoś mimo "narzekania" RK ludzie wciąż zasiadają w czasie weekendu przed TV by oglądać go w czasie wyścigu.
    Będzie RK w Renault, świetnie jakaś odmiana. Wszyscy po zmianach zaczynają praktycznie od zera. Teraz tylko czekać na konkretna informację od Renault odnośnie składu i gitara.

  • 118. gustavof199
    • 2009-10-07 13:24:29
    • *.ronus.pl

    Cieszyłbym się bardziej z tego transferu gdyby dostawcą opon w 2010 był MICHELIN. Ten dostawca współpracował z F1 w 2005 i 2006 roku wtedy kiedy Renault zdobywało z Alonso dwa tytuły. Potem gdy pojawił się BRIDGESTONE to Renault już nic nie osiągnęło i to najbardziej ze względu na opony.

  • 119. fezuj
    • 2009-10-07 13:36:42
    • *.pub.krusz-lan.pl

    118. gustavof199 - Myślę że dwa sezony to by już była pora aby dostroić bolid pod gumy Bridgeston więc może w nowym sezonie coś się zmieni.

  • 120. walerus
    • 2009-10-07 13:40:03
    • *.klingspor.pl

    110 i 113 - zgadzam się.
    112 - Polsat wykupił kilka lat temu do 2010 włącznie - potem pewnie też wykupi.
    120. co Ty napiszesz? ;-)

  • 121. robtusiek
    • 2009-10-07 13:40:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    75. Raven89 dzięki za info. Przyznam że troszkę trzeba wydać, ale z tego co piszesz to warto. Pozdrawiam.

  • 122. Kofi
    • 2009-10-07 13:49:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda. Znów będzie środek stawki ;/

  • 123. krz08
    • 2009-10-07 13:59:04
    • *.xdsl.centertel.pl

    Robert dobrze wie co robi
    Renault wyjdzie na szczyt z Kubicą

  • 124. feels3
    • 2009-10-07 14:07:21
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    JEST JUZ OFICJALNE STANOWISKO : Kubica w Renault

  • 125. Janosoprano
    • 2009-10-07 14:07:55
    • *.16.101.234

    113-Peti-moze przydalaby sie mozliwosc zglaszania postow do usuniecia.

  • 126. Jacobek
    • 2009-10-07 14:09:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak sobie czytam te komentarze... Ludzie przede wszystkim dziwią się temu, że o Kubka nie starały się "najlepsze" zespoły, albo dziwią się że nie wybrał wiliamsa albo że podpisał długoletni kontrakt. A dla mnie mimo wszystko Renault było najlepszą decyzją. Zanalizujmy sytuację :

    Mcl - mają świetnego Lewisa i solidnego Kovala. Jeżeli jednak mieliby go wymieniać to napewno lepszym kandydatem byłby Rai niż Kub, chociażby dlatego, że znają się dobrze i wpółpracowali ze sobą przez wiele lat. Niniejszym MCL odpada .

    Ferrari - Alonso jak wiadomo uważany jest za najlepszego kierowcę w F1 więc wybrali jego. Koniec gadania Ferrari odpada.

    Brawn GP? To jest najmniej pewny zespół z całej stawki (jeśli chodzi o przyszłoroczną formę). Nie mają wystarczająco kasy, by rozwijać bolid i utrzymać formę. Jeżeli natomiast przejął by ich mercedes to on narzucałby warunki. Kto wie czy Brawn by wtedy nie odszedł z zespołu. BGP odpada.

    Red Bull - skład ogłosili już dawno.

    Wszystkie inne drużyny? brakuje jakichkolwiek perspektyw, do tego by zapewnili samochód zdolny do walki o mistrzostwo.

    Wiliams ? niepewna sytuacja z silnikami (co opóźni prace nad bolidem) , nieporozumienia z FOTA, KERSu mieć nie będą bo FOTA juz podpisala umowę o niestosowaniu.. Jaki mają atut? Są legendą ale ich czas już dawno minął. Kasy im kompletnie brakuje a Frank Wiliams sie starzeje i interesu już tak prężnie nie prowadzi jak dawniej. Co zostaje?

    Renault - prawda jest taka, że dwa tytuły zdobyli i ludzi za to odpowiedzialnych w składzie nadal mają. 2007- nieudany bo Michelin odszedł a na tym głównie opierali siły. 2008- pod koniec sezonu zaczęła im wracać forma. Gdyby nie drastyczna zmiana przepisów w 2009 na stówe walczyliby o majstra, a jak wiemy nie wyszło, bo tak jak BMW zrobili auto pod KERS. Teraz wyszła afera singapurska i mieli dwie opcje - wycofać się albo odzyskać dobre imie. I jestem pewny, że zrobią wszystko, aby wrócić na szczyt. I Kubica o tym wie, dlatego kontrakt jest na więcej niż rok. Jeden rok może nie wystarczyć do powrotu na szczyt. A czy sukces się uda? zobaczymy

  • 127. prolim
    • 2009-10-07 14:14:01
    • *.tvk.torun.pl

    Byc może Renault pomogą uwagi i cały okres pracy Alonso nad bolidem. Skoro ma taką znakomitą opinię testera to na pewno coś z tego wyciągną. Nie ma co się martwic. Renault nie będzie faworytem w następnym sezonie i każdy lepszy wynik będzie bardziej cieszył. Robert ma świetną szansę na wypromowanie się jako lider. W F1 mamy tylko kilku wyraźnych liderów i ich notowania są wysokie. Co do Williamsa, to na pewno nie oferowali grubych milionów Kubicy, to raczej kameralny team bez większych szans na topowe wyniki, trzymają dobry poziom, ale to za mało. Renault jest bardziej nieobliczalny i w tym jest nadzieja, poza tym kasa jest. Williams też trochę pokpił sprawę odwracając się od FOTA, blokując możliwośc testowania dla Schumachera czy teraz blokując wejście Saubera... Są taką czarną owcą F1. Toyota potencjalnie była najlepszym wyborem, ale ktoś pisał już, że najprawdopodobniej zmniejszą budżet i w każdej chwili mogą się wycofac z F1, poza tym ich wyniki na przestrzeni lat nie mówią o nich zbyt dobrze. Teraz Renault to całkiem "odświeżony" team, jestem ciekaw co pokażą "zmiennicy" dotychczasowych "gwiazd", byc może to będzie strzał w dziesiątkę, a Renault będzie 3-4 teamem w stawce... Kto wie, kto wie... Co do BGP to obniżyli loty znacznie, mają ewidentną zadyszkę, a trochę uratowali swój wizerunek tym, że Monza podpasowała im. Myślę, że to zły prognostyk na następny sezon. Ciekawe czy merc się włączy do nich, jak tak to może byc całkiem ciekawa sprawa.

  • 128. felix8024
    • 2009-10-07 14:30:51
    • *.171.188.2.static.crowley.pl

    Kubica i Heidfeld do renault i Mario Theissen za Bbraitore.
    No to się cholera wiele nie zmieni.!!!

  • 129. Dagmara_W
    • 2009-10-07 15:06:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i tez warto podkreslic ze kubica cche dlugoletni kontrat a nie jakis na rok tak jak z bmw.. to tez o czyms swidczy ze Robert chce stabilizacjii i mocnej pozycjii w zespole. a z kim bedzie jezdzil??

  • 130. norbertinho
    • 2009-10-07 15:41:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeszcze Kimi do Renault i bedzie super duet

  • 131. BMWbmw
    • 2009-10-07 16:02:12
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    130. norbertinho raczej nie bo tak to Kimi byl by numer 1 ...

  • 132. wislak180
    • 2009-10-07 18:19:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kovalainen do Renault a KImi do McL

  • 133. sieku
    • 2009-10-07 18:55:33
    • *.skarzysko.vectranet.pl

    126. Jacobek wszystko ok zgadzam się ale jeszcze wydaje mi się że trzeba uwzględnić oczekiwania i odczucia Kubicy co do poszczególnych zespołów np. Kubica do McL by nie poszedł choćby się o niego bili heh bo po doswiadczeniach Alonso wiadomo kto tam jest numero uno a Kubica ma już dosyć podobnych akcji z zespołem jak miał w BMWu

  • 134. MateuszF1
    • 2009-10-07 19:15:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Kovalainen do Reno Rosberg do McL a Kimi do Toyoty

  • 135. MateuszF1
    • 2009-10-07 19:18:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Robert zobaczymy jak sie spisze Reno w pszyszłym sezonie mam nadzieje, że to była dobra decyzja

  • 136. jeden
    • 2009-10-07 20:09:02
    • *.ha.zut.edu.pl

    Byle był silnik i inżynier nie przeszkadzał, a Kubica sobie bolid zbuduje.

  • 137. traktorek1970
    • 2009-10-07 20:53:34
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    I pomysleć, że renówka miała Roberta na starcie jego kariery za darmo :))) oddała go jako kierowce testowego BMW :))))) a teraz go odkupuje od BMW ;)))))))) ciekawe co jeszcze zobaczymy ;))))))))

  • 138. piotrek74
    • 2009-10-07 21:24:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a Ja zgodzę się z< 133. sieku > .RK bierze przykład z Alonso i nie chce być dalej popychadłem

  • 139. norek7107
    • 2009-10-07 21:29:19
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    nie ma co narzekać ja sie ciesze że Robert wybrał Renault ... nie ma niemców heh
    ( żart )

  • 140. URAN
    • 2009-10-08 11:12:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kilka uwag, które mi się nasunęły po przeczytaniu postów.
    1. RK podpisał kontrakt z Renault TYLKO na rok. Uważam to za korzystne, ponieważ jeżeli będzie wszystko szło gładko, to bez problemu kontrakt zostanie przedłużony. Jeżeli nie - będzie miał wolną drogę do topowych zespołów.
    2. NIKT w tej chwili nie może być pewny jak będzie się sprawował jego bolid opracowany na sezon 2010. Bez wątpienia silniki Renault są oszczędne, co przy braku tankowania daje sporą przewagę.
    3. Francuska myśl techniczna jest dość wyrafinowana. Jeżeli trafią z koncepcją, to powalczą o pierwszą trójkę a może i mistrzostwo.
    4. RK świetnie współpracuje z inżynierami, co daje szansę na szybki rozwój bolidu
    5. Jest jeden problem - drugi kierowca. Naprawdę trudno przewidzieć kogo Renault wybierze. Dla RK najlepszym wyborem byłby ktoś mniej doświadczony, co automatycznie ustawi RK jako lidera.
    To są wszystko spekulacje, gdybania i pobożne życzenia. Pożyjemy, zobaczymy! Czyli jak mówią Francuzi: qui vivra, verra!

  • 141. czerwony74
    • 2009-10-09 19:02:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Moim zdaniem to dobrze , że wybrał Reno przynajmniej będzie konczył cały wyścik ,a nie jak w BMW .Reno jest stabilnym zespołem .


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo