DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
13.09.2021 12:35
0
Hamilton zrobił swój standardowy numer na zakręcie z przeciwnikiem i kolejny raz mu przeszło chociaż tym razem cisnął już na żywca. Kara dla Verstappena przy tym tłumaczeniu sędziów to jest kompletna kpina. Owszem powinien dostać karę i to bardzo dużą ale nie za to co stało się przy kraksie ale za to co zrobił po gdy wyszedł na tor. Megagłupota.
Przejdź do wpisu Verstappen otrzymał karę przesunięcia na starcie do GP Rosji
24.07.2020 22:24
0
Hamiltona ustawią do pionu sponsorzy ekip. Notowania wizerunkowe BLM idą sukcesywnie w dół, ostatnie zdjęcie z klęczącym na karku białego dzieciaka murzynem chyba przelało czarę goryczy i firmy wcale nie mają ochoty mieszać się w te rasowe klocki. W US jacyś lokalni dyrektorzy Red Bula chcieli poflirtować z BLM i centrala w Austrii zafundowała im natychmiastowe zwolnienie ostatnimi dniami. Firmy nie po to kleją na bolidach swoje loga i wydają grubą kasę by się szarpać z luisowymi rojeniami i utknąć w jakichś rasowych sporach. A ekipy wcale nie mają zamiaru tracić tej kasy. Podejrzewam, że pierwszy nie wytrzyma jakiś kierowca nagabywany przez Hamiltona albo szef ekipy widząc co się dzieje, a dalej to już poleci.
Przejdź do wpisu Hamilton odpowiada Andrettiemu; do dyskusji włącza się też Todt
17.10.2019 14:31
0
Długa droga przed jednym i drugim. Leclerc musi popracować nad tym by się mniej podpalać, ma problemy z obroną. Jego głód wygrywania jest godny podziwu ale może się przejechać na tym, że kombinuje jak kręcić Ferrari niczym Schumacher. Inne czasy, inni ludzie. Verstappen to taki chart potrzebuje szybkiego samochodu ale niekoniecznie najszybszego, on doskonale się czuje w pościgu (tak mu zespół załatwił GP Węgier, że kazał mu się strategią bronić). Obaj mają różny styl jazdy. Ogólnie jedną z rzeczy w tej zbyt odmłodzonej jak na mój gust F1, które mnie drażnią to komunikaty radiowe w każdym wyścigu "A on mnie popchnął..." następnie zmęczony ojcowski głos inżyniera "Tak widzieliśmy to...jedź" itp.
Przejdź do wpisu Irvine: Leclerc jest znacznie lepszy od Verstappena
03.10.2019 13:01
0
Jeszcze trochę, a w przyszłym roku Williams na tylnym skrzydle będzie jeździł z napisem "To jest miejsce na twoją reklamę, zadzwoń XXX-XXX-XXX"
Przejdź do wpisu Orlen chce wyjaśnień od Williamsa za wycofanie Kubicy z GP Rosji
29.09.2019 19:10
0
Dno, dna. Myślałem, że wycofali RK z powodu podejrzenia, że grozi mu podobna awaria hamulców jak GR-owi i to wszystko dla jego bezpieczeństwa. A tu takie oświadczenie-padlina, 2/3 sezonu i wychodzi, że cały zespół trzyma się na taśmie klejącej. Sam bardzo liczyłem na to, ze RK uda sie choć objechać wszystkie wyścigi do końca co wcale nie jest łatwa sprawa i to będzie ten jego sukces na miarę tego co da się zrobić w tym bolidzie. A oni mu taka świnie jeszcze zrobili. Jak dla mnie grubo im przyjdzie zapłacić za to gdyż teraz potencjalni kierowcy maja czaro na białym pokazane na co moga liczyć w Williamsie. Mówiąc klasykiem "o przebrała się miareczka". Jak chcieli oszczędzić części to bylo nie wystawiać drugiego samochodu, a no tak umowy sponsorskie, trzeba obejść jakimś kruczkiem księgowym.
Przejdź do wpisu Williams wycofał Kubicę, bo chciał oszczędzać części
31.03.2019 22:01
0
Zastanawiam się co tam się stało. Do 22 okrążenia wyglądało to w miarę u Kubicy rosła nawet przewaga nad Russellem 0,6, 0,8, 1s i nagle w jednym momencie zaczęło się gwałtownie po +0,5s na kolejnych pomiarach tak jakby ten bolid Roberta dosłownie umierał z każdą chwilą. Słabo to wygląda szczególnie, ze były miękkie opony założone choć już kilka kółek przejechały, lepiej to już na medach wyglądało na początku wyścigu.
Przejdź do wpisu Kubica: bardziej skupiałem się na utrzymaniu auta na torze niż osiągach
10.07.2011 20:47
0
Prawdę mówiąc to kara należy się FIA i organizatorom, za każdy wyścig gdzie zwisają te węże. Ciary przechodzą jak na sąsiednich stanowiskach mechanicy idą sami i podciągają węże żeby z sąsiedniego boksu można było normalnie wyjechać i bolidy mijają ich na centymetry. Widać ciężko poświecić kilka dolców i zrobić podwieszenie by te węże poupinać po obsłużeniu zawodnika. I dziś by takiej sytuacji nie było, zawodnicy mieliby dodatkowe 1,5m miejsca na manewr w razie jakiejś drastyczniejszej sytuacji na pitlane, a tak mamy zwisające liany dla Tarzana.
Przejdź do wpisu Zespoły Sauber i McLaren ukarane grzywną
27.06.2011 22:50
0
Wyścig nudny bo i tor nudny (przypomina jazdę po niedokończonej autostradzie - publiki nie widać, dookoła ekrany). Nie spodziewałem się tam żadnego "szału", a czekać aż komuś pierdyknie silnik w takiej procesji to też żadna radocha.
Przejdź do wpisu Trulli: Formuła 1 straciła kolejny urok
11.05.2011 13:07
0
Jest tylko jeden problem, nowe opony Pirelli się nie zużywają, one się zwyczajnie rozpadają. Widać jak odrywają się kawałki gumy z opon gdy dadzą widok znad kokpitu. Zobaczymy jak to będzie przy wyścigach gdzie spadnie deszcz, a na torze będzie leżeć tysiące kawałków gumy.
Przejdź do wpisu Alonso: to nowa F1
02.02.2011 01:05
0
Ot cała kwestia na ten rok, czy warto iść na kompromisy w konstrukcji, czy bezkompromisowo zaryzykować by mieć zdecydowaną przewagę na 30-40% torów, a na reszcie byle za bardzo nie odstawać. Oby w końcu Renia znów miała pierdyknięcie i nie musiała jeździć zachowawczo jak w poprzednim sezonie.
Przejdź do wpisu James Allison o agresywnym designie R31
23.12.2010 12:57
0
@18. Problem wody to raczej będzie na wizjerze kasku. W tym kształcie woda zostanie zdmuchnięta z owiewki przez pęd powietrza i zapewne każdy team postara się dodatkowo o owiewkę z powłoką hydrofobową. Za to przed kaskiem będzie martwa strefa. No i jeszcze problem z górnym wlotem powietrza, bo wysokość bolidu jest zdaje się ustandaryzowana przepisami (jeśli zmniejszyć wysokość samego kokpitu to znów problem będą mieli kierowcy typu Kubica). Zresztą zobaczymy w końcu na obrazku to tylko przedstawienie samej koncepcji.
Przejdź do wpisu FIA chce bardziej chronić głowę kierowców?
25.10.2010 13:46
0
I ma rację, sam spodziewałem się przerwania w okolicach 50 okrążenia ze względu na widoczność. Mądrzyć to się najwyżej może ktoś kto sobie siedzi przed telewizorem, a nie jak się jedzie, ledwo wystając z kokpitu głową 250km/h i ma możliwość wyrżnąć przy niej w betonową ścianę.
Przejdź do wpisu Barrichello: wyścig powinien zostać przerwany
23.10.2010 14:15
0
Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego, na tory nie są wpuszczane jakieś techniczne samochody by przejechać po całej szerokości toru by go trochę nagumować i oczyścić przed wyścigami. To lekki idiotyzm, by kierowca osiągający w kwalifikacjach lepszą pozycję dostawał w nagrodę gorsze miejsce startowe, to samo na zakrętach "nie wyprzedzisz bo zabrudzisz opony albo będzie uślizg, no bo wiadomo zanieczyszczony tor". Lekka lipa, w końcu jakość toru wpływa na bezpieczeństwo kierowców, a to ponoć sobie F1 bardzo ceni.
Przejdź do wpisu Alonso: najważniejsze to ukończyć wyścig
15.10.2010 02:42
0
Wątpliwe by wyleciały tory gdzie wpakowano duża kase ostatnimi czasy lub gdzie kręci się duża kasa. To i dlatego w najgorszym położeniu jest Hungaroring itp. Chociaż przy Bernim to niczego nie można być pewnym.
Przejdź do wpisu Kontrakt na GP Rosji oficjalnie podpisany
10.10.2010 13:47
0
Nie zapominajcie, że bez "Rakiety z Wyborga" Renault być może wogóle by nie startowało w F1... Tak czy siak szanse na pozostanie Pietrowa w zespole na przyszły sezon własnie spadły niemal do zera.
Przejdź do wpisu Kubica: wykonaliśmy dobry start
02.09.2010 00:23
0
Nie wygląda źle, choć ta najdłuższa prosta to chyba troszkę przesada biorąc pod uwagę długość okrążenia. Plus za różnicę wzniesień. Wszystko wyjdzie w praniu jak wyprofilowano zakręty.
Przejdź do wpisu Projekt toru w Austin ujawniony
01.09.2010 13:03
0
Hei jest mało prawdopodobny. W Renault wiedzą, że nie było różowo między nim i Kubicą, i raczej nie zdecydują się robić sobie w zespole potencjalnego problemu zważywszy na charakter Nicka oraz to, że Kubica będzie w przyszłym sezonie bezdyskusyjnym nr1 zespołu . Lepszą opcją jest Glock. No ale pożyjemy, zobaczymy. Nick ma tylko jeden poważny argument za sobą, jest obecnie testerem opon Pirelli przyszłego dostawcy F1, a na bolidzie dostosowanym do opon Renault już raz dobrze wyszło.
Przejdź do wpisu Pietrow kierowcą Lotusa w sezonie 2011?
28.08.2010 17:34
0
Jeśli będzie jutro zmienna pogoda, to karty rozda tylko jedna sprawa - kto lepie zareaguje taktycznie na torze na zmiany (no i safety car jak zwykle przy deszczu.)
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
01.08.2010 18:33
0
Żeby zostać w Renault, Pietrow musi zapunktować w większości pozostałych wyścigów (przynajmniej 4-5 i to nie na 10 pozycji). Dziś pojechał bardzo ładnie, ale do pozostania w Renault to jeszcze daleka droga. Renault rozpaczliwie potrzebuje drugiego doświadczonego kierowcy jeśli chcą powalczyć o naprawdę wysoką stawkę. Chyba, że wyłożą się finansowo i siłą rzeczy będą musieli zatrzymać WP.
Przejdź do wpisu Pietrow: Dzisiaj wszystko zrobiliśmy niemal idealnie
31.07.2010 20:31
0
@17 21 Cóż czasem od siedzenia kilka godzin w oparach styrenu człowiekowi popitolą się regulaminy z ostatnich lat bywa i tak ^^. A o rosołek się nie martwcie nie gotuję bo nie lubię, tak czy siak kiepskie ciśnienie w oponach to pierwsza opcja. Przekombinowali ;d
Przejdź do wpisu Kubica: w Q3 zabrakło przyczepności
31.07.2010 17:25
0
Zwyczajnie źle dobrane ciśnienie w oponach do zwiększonej masy bolidu po zalaniu baku. Ot i cała tajemnica. No chyba, że się w 10 minut zabrali do dużej zmiany ustawień co byłoby delikatnie mówiąc kiepskim pomysłem.
Przejdź do wpisu Kubica: w Q3 zabrakło przyczepności
12.07.2010 16:23
0
To było oczywiste od początku. To byłby fuks gdyby Mercedes wygrywał nowym bolidem nawet mając MSC w kokpicie. Choć przy odrobinie szczęścia, jakieś SC itp. Może im się uda złapać jeden wyścig.
Przejdź do wpisu Stewart: Schumacher odejdzie po GP Abu Zabi
11.07.2010 18:55
0
Już po kwalifikacjach było widać, że dobrego tempa wyścigu nie będzie. I w trakcie będzie powolny spadek z pozycji. Kubica wyciągnął maź co się dało. W sumie Pietrow też na miarę swoich możliwości. Pozostaje pytanie jaka zmiana w bolidach renault spowodowała, że nagle cofneli sie od dość długi krok.
Przejdź do wpisu Renault bez punktów
08.07.2010 23:53
0
Kubica i Raikkonen to takie typy, że nie będa sobie wchodzić w drogę i w tym wypadku Renia nie musi robić z kogoś kierowcy No1. Inna sprawa, że prawdopodobnie byłby to tak czy siak Kubica (z takim dlikatnym wskazaniem), zrobił to czego nie udało sie Ferdkowi, poderwał Renie do walki i dał motywację. Kolejna sprawa RK i KR (;)) mają podobne style jazdy, zatem łatwiej przygotowac dla nich bolidy na nowy sezon i ustawiać je na kolejne wyścigi. Rożyjemy zobaczymy. Petrow zaczyna dopiero karierę w F1 i tak ma farta, że nie rozpoczał kariery od bycia kierowcą testowym (i to sie dziś zresztą odbija jemu i Reni czkawką, symulator to jednak nie to samo). Ps. Sutil też jest dobrą opcją, jest głodny sukcesu, a szkołę odnośnie rozwoju bolidu miał w FI bardzo dobrą.
Przejdź do wpisu Kubica chciałby w Renault doświadczonego partnera
08.07.2010 00:19
0
Renault bedzie w przyszłym sezonie łakomym kąskiem dla wielu kierowców, jeśli Pietrow nie poprawi wyników. Szczególnie dla tych co poutykali w zespołach z drugiej części stawki (np. Glock). A nam pozostaje liczyć, że "Renia" znów złapie falę. Choć teraz będzie znacznie trudniej niż wtedy gdy za przeciwnika miałą praktycznie tylko Ferrari. Dwuletni kontrakt RK to raczej dobry prognostyk, choć obawiam się, że jeśli sezony nie wyjdą zrezygnuje z F1 na rzecz rajdów, przynajmnije na jakiś czas (cóż tu liczy się tylko jego słowo, że chce zdobyć mistrza F1 i wtedy może odejść, życie różnie to weryfikuje). W każdym razie będziemy trzymać kciuki za niego i wszystkich pracowników teamu (za partnera w zespole też... no dobra chyba, że to będzie Nick H. wtedy można odpuścić, Nickowi ofcoz ;d).
Przejdź do wpisu Kubica zostaje w Renault do końca sezonu 2012
05.07.2010 23:53
0
Ma ktoś może przeliczone jak wyglądałaby obecnie klasyfikacja kierowców przy starej punktacji z zeszłego sezonu?
Przejdź do wpisu Kubica: możemy być dumni
13.06.2010 17:27
0
Odnośnie terminów typowania już padały argumenty by to zmienić. Powinno trwać przynajmniej do chwili rozpoczęcia kwalifikacji. Niektórzy tutaj pracuja w dodatku na zmiany. Wystarczy pójść na drugą zmianę w piątek (czasem dodatkowo się idzie jeszcze w sobotę, takie zycie) i zamiast typowania opartego na jakichś przesłankach z treningów jest loteria. Że juz o tak prozaicznej czynności jak zapomnienie wytypowania wyniku w zagonionym tygodniu nie wspomnę. Osobiście przestałem się w to bawić z tych właśnie względów.
Przejdź do wpisu Webber ukarany za wymianę skrzyni biegów
13.06.2010 02:54
0
Wszystko będzie ok o ile nikt z wolniejszych ekip nie łyknie Roberta na starcie lub pierwszych okrążeniach przez te opony. Bo jak utknie za kimś to kaplica, czołówka odjedzie i żegnaj wysokie miejsce na mecie.
Przejdź do wpisu Boullier: Użycie twardszych opon w Q3 to dobra decyzja
30.05.2010 22:58
0
Jeśli chodzi o RB i MCL i te komunikaty inzynierów o oszczędzaniu paliwa. Mogł być to sygnał team orders albo i nie. Prosty fakt. Ile widzieliście w ostatnich sezonach wyścigów gdzie w 2/3 trasy są "sklejeni" do siebie czterej zawodnicy w czołówce? Te dwie ekipy jechały cały czas na pełny gwizdek i trzeba sie liczyć z tym, że z paliwem faktycznie mogło być u nich krucho w końcówce. Pewnie w ciągu paru najbliższych dni cos wypłynie albo sprawa rozejdzie się po kościach.
Przejdź do wpisu Webber jechał w trybie oszczędzania paliwa
21.05.2010 16:38
0
Zapomniał tylko o zamieszaniu jakie było przy tworzeniu listy startowej i ile to trwało. Owszem forma nowych zespołów nie zachwyca (to już takie Super Aguri, Spyker, a po nim Force India mieli lepszą prasę) no ale miejmy nadzieję, że jeśli nie mają zamiaru się wycofać to w przyszłym sezonie będzie lepiej (ot, żeby nie byli dublowani po 10 okrążeniach). Trzeba pamiętać, że sporo ambitnych i zaangażowanych osób chciałoby uczestniczyć w F1, a trudno im wskoczyć od razu do dobrych ekip, za to takie słabe zespoły są dobrym początkiem. Zresztą takie ekipy przyjmowały nieraz np. kierowców którzy później zostawali nawet mistrzami.
Przejdź do wpisu Montezemolo: niektóre zespoły powinny być w GP2
15.05.2010 22:20
0
Wszystko w rękach Roberta (i strategów teamu), ma zazwyczaj świetne starty, Mark lubi za to częściej je skwasić (oczywiście nie życzymy). 2 miejsce jak to mówi Borowczyk bierzemy w ciemno ale.. to 1 miejsce w Monaco to by było coś z czym się można wozić do końca sezonu. Na tym torze nie ma przebacz ;)
Przejdź do wpisu Renault znowu pod wrażeniem Kubicy
06.05.2010 19:24
0
O motyla noga, a ja cały czas myślałem, że to fragment klawiatury fortepianu... lol Do bani ta socjotechnika :D
Przejdź do wpisu Ferrari zmienia barwy
04.04.2010 00:44
0
Spryt? Raczej przytomność umysłu. RK już był parę razy w cudacznych sytuacjach na pitlane. To i kombinuje tak by go krzywda nie spotkała. A Borowczyk, cóż taki folklor polskiej F1. Są wyścigi gdzie się hamuje są i takie, że tylko go udusić.
Przejdź do wpisu Wyścigowy spryt Kubicy
28.03.2010 09:48
0
Najlepszy wyścig od lat moim zdaniem. Co się działo każdy widział. Robert oczywiście gratulacje. Nie ma to jak dobry humor o poranku =]
Przejdź do wpisu Button wygrywa, Kubica na podium
17.03.2010 00:17
0
Cóż jak się słyszy, że na torze jest tylko jeden zakręt na którym da się wyprzedać, bo drugi został wyprofilowany na ten sezon tak, że można go objechać bez specjalnego ściągania z gazu to tak to wszystko wygląda. Tak naprawdę to nie bolidy są winne tylko właśnie tory. W sezonie może być kilka torów, które pasują po bolid tej czy innej ekipy (np. Spa dla tych co na prawdę mogą ostro zasuwać, Monaco dla tych z dobrym gripem). Ale 70% torów w sezonie powinno pozwalać toczyć walkę, czyli mieć co najmniej 3-4 zakręty z dobrymi dohamowaniami. A nie tylko pierwszy po prostej startowej (bo tam i tak łykają wszystkich ci co mają najszybsze bolidy). Dopiero wtedy zmiany w przepisach dotyczących bolidów nie będą prowadzić do rozciągającej się coraz bardziej "procesji". Ot moje dwa grosze.
Przejdź do wpisu FOTA podyskutuje o "nudzie w F1"
12.02.2010 20:29
0
To malowanie Renault moim zdaniem na 99% nie jest jeszcze ostateczne. Za dużo wolnego miejsca, pewnie czeka na loga nowych sponsorów.
Przejdź do wpisu Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
09.02.2010 20:26
0
Lotus został wykonany w technologii stealth ;) (joke, dużo robi malowanie) Całkowitymi długościami tez nie ma się co przejmować, każda ekipa projektuje kilka nosów i tylnych skrzydeł. Jednym może przybyć, innym może nieco ubyć (taki Virgin długaśny ale rozstaw osi mniejszy niż u FI)
Przejdź do wpisu Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
01.02.2010 16:23
0
Zamiast na czasy, to lepiej patrzcie kto miał uślizgi itp. Czasy to w tej chwili najmniejsze zmartwienie bo wszyscy jeszcze je podciągną.
Przejdź do wpisu Galeria: pierwsze testy R30
31.01.2010 17:29
0
Przynajmniej nie będzie problemów z wyłowieniem bolidów Renault przy starcie =]. (Zdaje mi się czy chyba Lotus miał kiedyś żółte malowanie? Oby tym razem było inaczej.)
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
29.01.2010 16:36
0
@31 Może zwyczajne usztywnienie konstrukcji. Gdy odtwarzano w czasie wyścigu widok do tyłu np. z bolidu Renault widać było, że płetwa wibruje i wychyla się lewo-prawo z dość dużą oscylacją. To raczej nie jest pożądany efekt (przynajmniej w moim odczuciu). Jak dorzucić do tego jeszcze boczny wiatr to wyglądało to całkiem nieciekawie.
Przejdź do wpisu Porównanie MP4-24 i MP4-25
11.11.2009 00:13
0
E tam w piłkarzyki graja. A tu afera ;]
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie nowego bolidu MP4/25
01.11.2009 19:10
0
Najważniejsze, że to zaparkowanie do boksu Red Bulla nie zrodziło problemów dla Vettela. Zatem cały epizod pewnie dołączy do zabawnych wydarzeń w historii F1 i przy kolejnych wyścigach na tym torze będzie przytaczane przez komentatorów. Zaś Vettel i Algersuari będą mieli z czego się pośmiać przy spotkaniu.
Przejdź do wpisu Algersuari pomylił garaże
19.10.2009 19:42
0
Lubie Buttona ale po ostatnich wyścigach stwierdziłem, że wolałbym zobaczyć mistrzem tego sezonu Barrichello albo Vettela. Ostatnie kilka wyścigów to nie była walka o mistrzostwo tylko rozpaczliwe próby utrzymania przewagi uzyskanej na początku sezonu (i to przy sporej dawce szczęścia). Gdyby chociaż walka o tytuł rozstrzygnęła się w ostatnim wyścigu byłoby ciekawie.
Przejdź do wpisu Mistrz chwali mistrza
12.10.2009 17:13
0
Bari najwyżej dojeździ to swoje 300 wyścigów w karierze. Szybko go raczej nikt nie pobije (Nick ma chyba sporo już na koncie ale jego kariera może się właśnie w F1 skończyć, tak to zostaną tylko młodziaki, a przed nimi lata potu i łez). Z formą Williamsa na przyszły sezon to ciężko wyrokować, wciąż pracują nad swoim KERS-em. No zobaczymy.
Przejdź do wpisu Barrichello coraz bliżej Williamsa
08.10.2009 21:36
0
Na takie coś trzeba się szybko decydować. Gdy ustali się 13 ekip to wtedy zostanie tylko gadanie i czekanie, że komuś powinie się noga i wycofa. Bernie E właśnie po to kombinuje z obniżeniem budżetów, żeby mieć zawsze pełną stawkę i nie trząść portkami, że mu się nagle wycofa duży team fabryczny. Wtedy nawet taki VW będzie miał problem żeby się wcisnąć.
Przejdź do wpisu Volkswagen wejdzie do F1?
08.10.2009 15:55
0
Taka zmiana dobrze może wyjść zespołowi. Kierowca testowy biorący udział w wyścigu, nawet gdyby wrócił do poprzedniej fuchy będzie miał o tym wszystkim inne wyobrażenie niż objechanie paru kółek na pustym torze. Tak czy siak warto zaryzykować i zbadać jego potencjał w F1.
Przejdź do wpisu Di Grassi zastąpi Grosjeana w Brazylii?
07.10.2009 14:45
0
“I share with Renault a strong winning mentality and feel comfortable with their friendly and open attitude. I’m highly motivated and optimistic that together we can be at the front of the grid next year and hopefully fighting for the world title.” Tak trzymac!
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault
07.10.2009 14:42
0
Teraz już tylko pozostaje mieć nadzieję, że bolid Renault będzie jeździł szybciej niż ładuje się ich oficjalna strona :)
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault
07.10.2009 13:22
0
@110 Z tym "narzekaniem" to wina głownie dziennikarzy. Nieraz był wywiad telewizyjny z RK w którym mówił normalnie o przyczynach tej czy innej sytuacji z bolidem. Za to na durnych portalach nagłówki krzyczały "Kubica narzeka na to", "Kubica żali się na siamto". Chrzanić to. Jakoś mimo "narzekania" RK ludzie wciąż zasiadają w czasie weekendu przed TV by oglądać go w czasie wyścigu. Będzie RK w Renault, świetnie jakaś odmiana. Wszyscy po zmianach zaczynają praktycznie od zera. Teraz tylko czekać na konkretna informację od Renault odnośnie składu i gitara.
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica w Renault
06.10.2009 15:26
0
Silniki Coswortha to w tej chwili jedna wielka niewiadoma, w świetle zmian odnośnie tankowania na cały wyścig, do oszczędnych to one nie należały (choć wiadomo, że firma raczej nie spała przez te lata może coś wymodzili). Oj ciężko obstawiac następny sezon, komu kurka jajko zniesie.
Przejdź do wpisu Williams wkrótce podejmie decyzję