Jacobek
Ostatnia aktywność
avatar
Jacobek

10.12.2018 14:26

0

@5 Co Ty gadasz wogóle... Leclerc, Lando Norris, Russel , teraz całe nowe pokolenie jest bardzo utalentowane, włącznie z Verstappenem i Oconem. Chociaż racja że jeszcze muszą się doszlifować bo Ver jest dłużej w F1. W zwycięskim bolidzie Riccardo nie dałby rady Verstapenowi, jedynie Ham, gdyby mówić o tu i teraz, ale pod koniec 2019 całe nowe pokolenie bedzie realnym zagrożeniem.

avatar
Jacobek

26.10.2012 19:51

0

Może i jestem niepoprawnym optymistą, ale nadal liczę na wygraną lotusa w tym sezonie ;) Tor sprzyja Lotusowi , jest bardzo gorąco i nie zapominajmy że bolid ma wydech coanda, który w tym wyścigu ma pracować dużo lepiej. Nie licząc drobnych zmian w skrzydle przednim i tylnym. Realistycznie rzecz ujmując pokonanie mclarena to oczywisty cel na ten wyścig, licze jednak na cud i na to że Ferrari z Red Bullem pozabijają się na pierwszych zakrętach ! Pozdrawiam ! PS. pozabijają oczywiście w przenośni

avatar
Jacobek

17.03.2012 10:32

0

Może w końcu dziadek skopie Britneya !! I może w końcu pierwsze podium !!

avatar
Jacobek

21.11.2011 23:45

0

Jak sie czyta większośc tych komentarzy to nie wiadomo czy smiac sie czy plakac.. Ludzie spójrzcie na przebieg kariery tego chlopaka, ktoś z takim doświadczeniem nigdy nie bedzie jezdzil w formule 1. Nie oszukujmy, się orlen nie ma tyle kasy żeby na tym poziomie zapewnić mu miejsce w F1, a nawet jeśli to kuba by się tam tylko skompromitował. Ma chłopak talent ale w single-seaterach mistrzem nie jest przynajmniej narazie. Żeby mieć szanse jeździć w F1 na konkretnym poziomie, tak jak rozsądnie na szczęście wspomniał jego manager, Kuba musi nabrać pewności siebie i przejeździć conajmniej jeden sezon w F3 i dwa sezony w GP2, wtedy można snuć ciekawe hipotezy.

avatar
Jacobek

23.03.2011 11:39

0

Jak dla mnie są w czarnej dupie. Nie spodziewali się że formuła 1 będzie tak trudnym środowiskiem. Planowali pewnie na każdym wyścigu 2 pitstopy a nie jak to mialo miejsce w 2010 ze prawie na kazdym torze wystarczyl jakby nie patrzec 1. Ale opony pirelli mimo wszystko mialy być wytrzymałe, bardzo stabilne i dobrze reklamować markę. A to co się dzieje to teraz katastrofa i liczba klientów może im tylko spaść. Nawet na blogu renault jest taki smieszny obrazek przedstawiający zmiany na rok 2011, gdzie opona pirelli odpada z bolidu cała podziurawiona :) pozdr.

avatar
Jacobek

01.02.2011 20:46

0

malowanie tylko przejsciowe :)

avatar
Jacobek

14.12.2010 12:19

0

@noke54 , nie zgodze sie z Toba , Senna prezentował mniejwiecej równy poziom co Klien czy chandkook. Nie można osadzac kierowcy, który zaprezentował się w tak slabym bolidzie i to w swoim debiucie.. Ile szukac takich przykladów.. kto byl lepszy w slabym bolidzie od Kubicy? Heidfeld, ten sam czlowieczek pokonal rowniez raikonena kiedy jezdzili w tym samym zespole, barichello np. takze przez wiele lat prezentowal lepszy poziom niz button, ale kiedy dostali dobry bolid dopiero wtedy okazalo sie kto sobie lepiej radzi. Wszystko zalezy od motywacji danego zawodnika i sytuacji w jakiej sie znajduje, jak dla mnie Senna ma kosmiczny talent, ale kompletny brak doswiadczenia. Bo zapewne malo kto z tych którzy negatywnie sie o nim wypowiadaja wie ze w najwazniejszym momencie swojej kariery mial wieloletnia przerwe od jakiegokolwiek jezdzenia, a gdy wrocil od razu zaczal wygrywac w juniorskich seriach :)

avatar
Jacobek

01.12.2010 11:24

0

@michal669 nie znasz ironii kubicy? chodzilo mu o pietrova ale wiadomo ze nie moze powiedziec tego wprost :) mniejwiecej w polowie sezonu renault tracilo tylko jakies 20 punktow do mercedesa i bylo w formie zwyzkowej, wtedy byl ten moment zeby Pietrov wsparl kubice, nie zrobil tego, i dla mnie to wystarczający powod zeby go wykluczyc. a Japonia nic by tu nie zmienila, rownie dobrze rosberg mogl by miec 2 miejsce w korei ;)

avatar
Jacobek

09.05.2010 18:08

0

no tak kam39 , rzeczywiscie w roku 2007,2008,2009 rzeczywiscie nie było zadnych problemów żeby zanaleść się w czolowej trojce ; DDDD

avatar
Jacobek

25.02.2010 20:57

0

Kolejność kierowców zmieniają z powodu pogody a nie jakis nowych cześci. Zmienili tylko przednie skrzydlo i to kosmetycznie, prawie tego nie widać. Chyba że coś jest pogrzebane w środku bolidu i dlatego ta awaria ;] Ale i tak mimo wszystko renault jest najmniej awaryjnym bolidem obecnie w calej stawce. Nową areodynamikę zobaczymy dopiero w bahrajnie tak jak u większości drużyn :)

avatar
Jacobek

23.02.2010 16:19

0

@ural, etc. , nie mów glupot, każdy zawodnik musi gadać ze jest najlepszy to element PR, i nie mow ze Kubica nie byl w pewnym stopniu "butny" bo przeinaczasz fakty ;) kiedy wygryzl vuilneva (czy jak to tam) chwalił się na każdym kroku, że to była dobra decyzja bo w jednym wyscigu zdobyl tyle samo punktow co tamten przez pol sezonu ;] po podium na monzie na pytania dziennikarzy, czy fartownie mial 3 miejsce , odpowiadal ze po prostu jest bardzo dobry ;] , Vettel mial pelno wypowiedzi butnych, po ktorych sypala sie masa komentarzy, ze jest "glupim niemiaszkiem". To jest po prostu normalne w F1, nie liczą się tylko umiejętności, ale też sponsorzy, mocna gęba i dobry PR ;] pozdr :)

avatar
Jacobek

21.02.2010 14:33

0

Bardzo budujące są te wyniki renault ;] w dniu prezentacji bylem pewny ze będą czerwona latarnia ale w miare czasu nastroj sie poprawia ;D 4 druzyny wykonały wczoraj symulacje kwalifikacji i wygląda na to że para renault+kubica traci do mclarena jakies 0.3 sekundy, co jest budującym wynikiem, tym bardziej, że renault planuje przed bahrajnem chyba największe poprawki ze wszystkich teamów ;) Oby tak dalej ;]

avatar
Jacobek

20.02.2010 12:27

0

Dokladnie, najlepszych kandydatów FIA odpuściła sobie, bo nie chcieli jeździć na silnikach cosworth ;] ( np. Prodrive) To jest naprawde banda kretynów ;D teraz okazuje się że zespoły takie jak campos i US F1 będą tylko przeszkadzać i zagrażać bezpieczeństwu :) Lepiej, żeby nie zdarzył się taki paradoks jak tu ktoś wyżej napisał, z zespołem Andrea Moda, który kompromitował się w formule 1 i osiągał czasy nawet do 15 sekund gorsze od rywali ;] toż to poziom niższych serii wyścigowych ;] .. Ale mimo wszystko szkoda US F1, liczylem na to że to oni się jednak pojawią, a campos zostanie zastapiony Stefanem. Zainteresowanie USA tym sportem zdecydowanie byloby zdrowe dla formuly 1..

avatar
Jacobek

14.02.2010 13:26

0

Widze wazelinka jest ;D wszyscy tak optymistycznie o renault, a sie troche zdziwią na początku sezonu ;] Jedno jest pewne: żaden z nowych teamów nie zdobędzie żadnych punktów, jeżeli nie dopisze im duże szczęście. Własnymi siłami nic nie zdziałają. A o tym, jak bardzo na tym etapie liczą się testy, świadczy dzisiejszy i wczorajszy czas torro rosso ;)

avatar
Jacobek

03.02.2010 23:25

0

@ 41.Tommcat Ja np. obstawialem :D od początku mowilem ze brawn bedzie najlepszy i twardo trzymalem sie tej opcji, o red bullu mowilem ze ostro namiesza w stawce. Co prawda w zyciu bym nie przewidzial drugiego miejsca force india, ale mimo wszystko sledzenie i wnioskowanie formy z testow nie jest tylko i wylacznie gdybaniem. Jezeli zespol regularnie notuje pierwsze miejsca w tabeli zostawiajac inne zespoly w tyle to nie moze byc to przypadek. ;]

avatar
Jacobek

03.02.2010 23:15

0

a więc szykuje się nam dominacja ferrari ; D A Sauber bedzie 100% czarnym koniem mistrzostw. Co z innymi teamami, nie bede ryzykowal prognoz, ale renia narazie odstaje, sam robert przyznal ze obecnie skupia sie w 100% na F1 bo renia ma problemy z ktorych wspolnymi silami musza wyjsc, ale moze w przerwie wakacyjnej pojezdzi w rajdach : D . Ciekawi mnie też virgin. Pierwsze zdjecia bolidu są obiecujace, to areo ma w sobie potencjał. Nie jest to typowa konstrukcja, podobnie jak tegoroczny sauber pozdr. ;]

Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji

avatar
Jacobek

01.02.2010 00:16

0

jeszcze dodam od siebie, że nawet jeśli to już jest w pełni R30, to na 100% nos będzie zmieniony na inny :) na formula1.com jest zdjęcie na którym dobitnie widac ze ten nos który podłączony jest teraz kompletnie nie pasuje do monokoku, jest po prostu szerszy i wystaje przy łączeniach, prosze sobie sprawdzić przedostatnią fotkę ;] http://www. formula1.com/gallery/ launches/2010/475. html usunąć spacje ;]

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Jacobek

31.01.2010 19:20

0

@ Gumis_81 nie tylko portal f1 podal taka informacje, na confidential-renault.fr też a to najbardziej rzetelna strona o renault ;] No to poczekamy do jutra i sie przekonamy jak jest naprawde ;]

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Jacobek

31.01.2010 19:16

0

@ Siffredi , no widzisz, tak akurat sie składa że to jest R29 i to ja miałem racje :) nie musiałem latać do inżynierów. To jest dyskusja i każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie. Ty do tej dyskusji nic nowego nie wniosłeś i nawet nie próbujesz interpretować faktów , lecz przyjmujesz na ślepo wszystko co Ci na tacy podadzą.

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Jacobek

31.01.2010 19:01

0

Już nic z tego nie rozumiem. Przecież ten bolid wizualnie kompletnie nie różni się od R29 z końcówki sezonu, jedynie nos jest troche odchudzony, a sekcje boczne mają leciutko zmieniony kształt. I gdzie tu ta cała praca włożona w areodynamikę od połowy tamtego sezonu?? najlepsze jest przednie skrzydło xD kompletnie identyczne jak w ostatnim wyścigu tamtego sezonu. Nawet go nie ruszyli. Obawiam się, że nawet sauber ich przegoni ;] wejdździe sobie na f1ultra.pl i do galerii nowego R30, od przodu wyglada jak jakiś traktor sprzed 30 lat. Wiem że wygląd nie decyduje o wynikach, ale ta areodynamika to jest po prostu porażka!

Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30

avatar
Jacobek

30.01.2010 16:54

0

@18 nie przyszedłem tu z onetu : ) udzielam się jedynie na tym serwisie od dawna i nie życze sobie takich porównań ;p ... Tak czy siak nie jest to w pełni nowy bolid i mysle ze ten zaprezentowany w walencji znacznie bedzie sie roznil ;p zreszta sami sie przekonamy ;p

avatar
Jacobek

30.01.2010 15:50

0

dokładnie, to jest taki żarcik ;p ... To nie jest nowy bolid, to samo pokazują zdjęcia opublikowane jakis czas temu. Przeciez ten samochód niczym sie nie rozni od poprzedniego modelu a Sam Michael mowil przeciez ze areodynamicznie samochod bedzie inną koncepcją od zeszłorocznego. Tutaj pokazali TYLKO NOWY NOS DO TESTÓW, WIDAĆ NA POCZĄTKU FILMIKU NAWET, ŻE SAMOCHÓD JEST BEZ NOSA, i niczym od poprzednika sie nie różni. ;)

avatar
Jacobek

29.01.2010 19:02

0

zauważyliście odmienną koncepcje dyfuzora? Tutaj podłoga zaczyna się charakterystycznym dziobem, jak kadłub statku, tak jakby powietrze miało lecieć na boki. Natomiest u ferrarki podloga zaczyna się wielkim wlotem powietrza, tak by zassać powietrze pod spód , jak odkurzacz ;] Ciekawe, która koncepcja okaże się lepsza ;] PS . tkai kadłub jak mclaren mialo BMW na poczatku 2009 x D

avatar
Jacobek

07.01.2010 16:54

0

@Konik_mekr o czym Ty mówisz? :D Przecież razem jeździli w jednym teamie to jak ferdek mógł mieć gorszy bolid ;] Ja sie zgadzam z Irvine, taki tok myślenia jakoś mi wcześniej nie przyszedł do głowy, ale jak sie głebiej zastanowić to ma sens ;] Button już pokazał wiele razy, że jest słaby psychicznie, na pewno bał się przeżywać wstyd w razie przegranej z rosbergiem ;p idąc do maka ma komfort psychiczny. Wie, że jeśli przegra z Hamiltonem, może to zrzucić na nierówne traktowanie i wspieranie tylko pupilka Hama. A pokazał już w sezonie 2009, że jeździ znakomicie tylko jak ma komfort psychiczny ;] wiec kto wie, w maku bedzie sobie radził jak dla mnie ;]

avatar
Jacobek

07.01.2010 16:41

0

Problem w tym, że dyfuzor zakłóca ruchy powietrza za samochodem co utrudnia wyprzedzanie tak jak skrzydła w 2008. ;p Dlatego jeśli nadal myślą o zwiększeniu wyprzedzania powinni rzeczywiście zabronić podwójnych dyfuzorów i popracować jeszcze troche nad tylnym skrzydłem ;]

avatar
Jacobek

28.10.2009 16:52

0

To proste, na głównej stronie są wyświetlone teamy, które mają własną stronę internetową. Dopiero w working group widać kto dołączył. Ale oczywiście media chcą podsycić plotkę, że USF1 nie jest gotowe ; )

avatar
Jacobek

18.10.2009 21:34

0

@dwojus Niza była tu od dawna...;D

Przejdź do wpisu Toro Rosso z punktami

avatar
Jacobek

14.10.2009 23:20

0

No chyba, że przepisy nie zostały jeszcze wyraźnie opisane przez FIA, dlatego narazie bazują się na przepisach z 2009 :) Pozdr :)

avatar
Jacobek

14.10.2009 23:19

0

Jeśli to jest ten bolid to troche dziwna sprawa. Jak wspominano już bolidy w specyfikacji na 2010 rok mają być znacznie wydłużone i mieć inny rozstaw osi. Jak narazie wizualnie nie widze tu żadnej zmiany.

avatar
Jacobek

07.10.2009 14:09

0

Tak sobie czytam te komentarze... Ludzie przede wszystkim dziwią się temu, że o Kubka nie starały się "najlepsze" zespoły, albo dziwią się że nie wybrał wiliamsa albo że podpisał długoletni kontrakt. A dla mnie mimo wszystko Renault było najlepszą decyzją. Zanalizujmy sytuację : Mcl - mają świetnego Lewisa i solidnego Kovala. Jeżeli jednak mieliby go wymieniać to napewno lepszym kandydatem byłby Rai niż Kub, chociażby dlatego, że znają się dobrze i wpółpracowali ze sobą przez wiele lat. Niniejszym MCL odpada . Ferrari - Alonso jak wiadomo uważany jest za najlepszego kierowcę w F1 więc wybrali jego. Koniec gadania Ferrari odpada. Brawn GP? To jest najmniej pewny zespół z całej stawki (jeśli chodzi o przyszłoroczną formę). Nie mają wystarczająco kasy, by rozwijać bolid i utrzymać formę. Jeżeli natomiast przejął by ich mercedes to on narzucałby warunki. Kto wie czy Brawn by wtedy nie odszedł z zespołu. BGP odpada. Red Bull - skład ogłosili już dawno. Wszystkie inne drużyny? brakuje jakichkolwiek perspektyw, do tego by zapewnili samochód zdolny do walki o mistrzostwo. Wiliams ? niepewna sytuacja z silnikami (co opóźni prace nad bolidem) , nieporozumienia z FOTA, KERSu mieć nie będą bo FOTA juz podpisala umowę o niestosowaniu.. Jaki mają atut? Są legendą ale ich czas już dawno minął. Kasy im kompletnie brakuje a Frank Wiliams sie starzeje i interesu już tak prężnie nie prowadzi jak dawniej. Co zostaje? Renault - prawda jest taka, że dwa tytuły zdobyli i ludzi za to odpowiedzialnych w składzie nadal mają. 2007- nieudany bo Michelin odszedł a na tym głównie opierali siły. 2008- pod koniec sezonu zaczęła im wracać forma. Gdyby nie drastyczna zmiana przepisów w 2009 na stówe walczyliby o majstra, a jak wiemy nie wyszło, bo tak jak BMW zrobili auto pod KERS. Teraz wyszła afera singapurska i mieli dwie opcje - wycofać się albo odzyskać dobre imie. I jestem pewny, że zrobią wszystko, aby wrócić na szczyt. I Kubica o tym wie, dlatego kontrakt jest na więcej niż rok. Jeden rok może nie wystarczyć do powrotu na szczyt. A czy sukces się uda? zobaczymy

Przejdź do wpisu Morelli: Kubica w Renault

avatar
Jacobek

28.09.2009 18:35

0

@ 7. 8. Nie doczytaliście. On pojawi się w Toro Rosso tylko na JEDEN wyścig , właśnie ten w Abu Dhabi. Swoją drogą byłbym sfrustrowany na miejscu jednego z kierowców Toro Rosso , który będzie mu musiał oddać miejsce na debiutującym mimo wszystko bardzoo ciekawym obiekcie ...

avatar
Jacobek

18.09.2009 21:54

0

Redux nie przesadzasz troche? Jak możesz oceniać osobę po tym jak pisze... Są 60 - latki które siedzą na nk i wysyłają posty "usunąć" sledzika a na komentarzach piszą "słitaśnie" , więc wiesz ... Każdy ma swój styl wypowiedzi nie ważne ile ma lat. .. Jak dla mnie Ferrari jest do niego przywiązane jak rodzina, nie wyobrażam sobie sytuacji żeby go nie przyjęli z powrotem, nie ważne kiedy i jak to się stanie... Swoją drogą jeśli go nie przyjmą przestane wierzyć w tą marke. . .

avatar
Jacobek

17.09.2009 18:59

0

hot dog nie zauwazyles ze black knight ironizuje nieznajomośc nazwy zespolu BrAwn GP ;D ja mysle ze bedzie problem z roberciakiem ... Najlepsze opcje to renault i williams, reno niepewne, a wiliams byl slaby i bedzie slaby nie sądze zeby to sie zmienilo ... Odkąd skonczyli wspolprace z BMW a Williams zaczal chorować i ma problemy z prowadzeniem teamu.... wiliams to juz nie ten sam team który ma zadatki na osiąganie sukcesów

avatar
Jacobek

17.09.2009 18:26

0

@ 52. hehehe, no to ja powinienem sie ciebie zapytać w czym problem, bo ty zacząłeś tą dyskusje, a ja mówie że masz bezsensowne argumenty i że ta dyskusja jest bez sensu ... "gdyby nie singapur" ? to było do mnie?, ja nic nie gdybałem ;]

Przejdź do wpisu Renault: Wina wymaga kary

avatar
Jacobek

17.09.2009 18:14

0

@ 36. morek154 Hahaha , ten komentarz mnie rozbawił. Ciekawe jak Felippe miał dogonić Hamiltonka, skoro ten miał dużo szybszy bolid na GP Chin ,,, Ogólnie zaprzeczasz sobie i jak możesz mówić (w odniesieniu do poprzdnich postów) że "massa miał szybszy bolid a mimo to nie wygrał mistrzostw". Przecież każdy głupi widizał jaka była sytuacja w 2008, raz mclareny były szybsze raz ferrari , jest pół na pół więc raczej nie tymi kategoriami oceniać ... Poza tym uczepiłeś się singapuru i końcówki sezonu. Patrząc na cały sezon obydwaj popełniali masę błędów i naprawdę bezsensowne jest twoje spojrzenie. Obaj zasłużyli na tytuł w tym samym stopniu pozdro ( tak po za tym to myśle że Renault samo w sobie nie powinno dostać kary, bowiem jest to sprawa trzech panów tylko i wyłącznie. Ale kto wie , może sie myle... )

Przejdź do wpisu Renault: Wina wymaga kary

avatar
Jacobek

05.09.2009 20:42

0

ja myśle, że coś tu śmierdzi. Po pierwsze Flavio jest zdolny do wszystkiego, dlaczego więc nie mialby umyslnie spowodowac wypadku? Po drugie spójrzcie na postawe Renault. Gdyby byli kompletnie niewinni skomentowali by całą sprawę już teraz, a oni mówią że skomentują po wyroku. Wiadomo o co chodzi, chcą zachować resztki honoru. Jeśli wyrok będzie negatywny to sie przyznają i będą przepraszać z całego serca. Dlatego teraz nie komentują, bo gdyby powiedzieli że są niewinni to tym bardziej stracą na honorze jak prawda wyjdzie na jaw.

avatar
Jacobek

29.08.2009 18:56

0

edit: no i oczywiście nie zapominajmy o problemach kubka z kwalifikacji. Znając jego pecha nie da się ich naprawić ;p

avatar
Jacobek

29.08.2009 18:55

0

patrzcie realistycznie a nie optymistycznie. to przecież pewne że Rai wyprzedzi kubka na starcie bo ma KERS. A że jest cięższy od kubka to będzie go blokował, i w końcu kubica straci kontakt z czołówką. Tym bardziej że jest leciutki co nie stawia go w dobrej sytuacji na wyprzedzanie w pit stopach (nawet jakby go Rai nie wyprzedził) . Tak więc tak czy siak Kubica nie ma szans na podium, conajwyżej na 5-6 miejsce. Za to Hei szczęściarz nie miał problemu w kwalach, no i teraz jest w bardzo dobrej pozycji na podium.

avatar
Jacobek

19.08.2009 17:45

0

polek1 , miałem na myśli, że zostanie w obecnym zespole , bo zespól raczej przetrwa. Powinieneś sie domyślić o co chodzi. pozdr

avatar
Jacobek

18.08.2009 14:32

0

Ja myśle że Kubica zostanie w BMW , ewentualnie trafi do nowego zespołu. Nic więcej nie jest możliwe, za bardzo optymistycznie wszyscy myślą. Każdy obecny zespól ma już kierowców z których są zadowoleni i nie widze powodów , dzięki którym miałoby się to zmienić ( nawet Renault nie jest możliwą opcją , myślę że Grosejan (czy jak to się pisze) okaże się bardzo dobrym kierowcą ) Pozdrawiam

avatar
Jacobek

01.08.2009 01:23

0

Powiem tylko tyle. . . Alguersuari nie miał możliwości testowania bolidu, mimo debiutu .. Albo wszyscy są równi , albo okaże się że są równi i równiejsi co będzie żałośne. Wszystko zależy od FIA pozdr.

avatar
Jacobek

01.08.2009 01:22

0

Powiem tylko tyle. . . Alguersuari nie miał możliwości testowania bolidu, mimo debiutu .. Albo wszyscy są równi , albo okaże się że są równi i równiejsi co będzie żałośne. Wszystko zależy od FIA pozdr.

avatar
Jacobek

24.07.2009 17:00

0

Kubica jechał regularnie, cały czas w okolicach pierwszej dziesiątki, dopiero pod koniec spadł na 14 pozycję , gdy wszyscy robili najszybsze kółka, a on pomiarowych wtedy nie zrobił. A więc jest bardzo dobrze. Natomiast nick przez cały trening na ostatnich pozycjach : 20 , 17 , dopiero na koniec wykręcił 9. Trudno coś powiedzieć o formie BMW przed wyścigiem patrząc na kierowców bo wyniki są zbyt rozbieżne. Ja osobiście myśle że BMW nic nie zdziała, będzie tak jak w poprzednich wyścigach, chyba że Kubicy ten dobry balans utrzyma się w kwalifikacjach i wyścigu, co mało możliwe, bo wiadomo że zależnie od opon i ilości paliwa balans może się kompletnie popsuć i ciężarki znów trzeba przestawiać... Pozdr :)

avatar
Jacobek

21.07.2009 11:18

0

Coś mi sie zdaje że to będzie największa katastrofa ostatnich lat. Te nowe zespoły nie tylko będą czerwoną latarnią sezonu, ale też najzwyczajniejszą blokadą, nie dość, że będą śmieszyć, to jeszcze zdecydowanie będą wkurzać kierowców z lepszych teamów no i stwarzać niebezpieczeństwo. To będzie żałosne widowisko, które jeszcze bardziej osłabi prestiż formuły. Z takimi silnikami bowiem strata jest możliwa nawet na kilka sekund. Po kilku okrążeniach będą już dublowani. Cosworth zużywa znacznie więcej paliwa niż obecne silniki, mniej 'troszczy się o opony' (a wiemy jak są one ważne chociażby na podst. teraźniejszego sezonu) , ponadto nowe teamy bez żadnego doświadczenia w F1 po prostu nie mogą stworzyć dobrej areodynamiki, to musiałby być cud...

avatar
Jacobek

15.07.2009 23:28

0

"nie możesz sobie pozwolić na nie zabranie nowych części na każdy kolejny tor.” - Święte słowa... Nie musze chyba wspominać, że BMW nie bierze nowych części na następny wyścig? ;]

avatar
Jacobek

10.05.2009 20:38

0

@Polak, nie masz racji co do Brawna, zauważ, że on był szefem zespołu jeszcze jak należał do hondy i to on był głównym projektantem tego samochodu... jedyne co honda ma do tego, to to , że wyłożyła kase na budowę , pozdro ;]

avatar
Jacobek

10.05.2009 18:33

0

ja myśle, że w monako będą znów mieli coś nowego... dadzą radę, w monako jak dla mnie pokaźna ilość punktów i oba bolidy na punktach ;) . A jeżeli w Turcji dyfuzor sie uda, to wierze w podium... W turcji myśle że dołączą do ścisłej czołówki, od tego dnia gdyby sezon zaczął się od początku mogliby walczyć o mistrzostwo, ale o to nie ma sie co łudzić, Brawn zdeklasował rywali a ich przewaga jest niemożliwa do odrobienia ...

avatar
Jacobek

10.05.2009 17:51

0

spokojnie, system medalowy jeszcze wejdzie, na razie są kłótnie na najwyższych szczeblach, ale w koncu Bernie dopnie swego ...

avatar
Jacobek

10.05.2009 16:49

0

Dziwne jest podejście niektórych ludzi, którzy w zeszłym sezonie Kubike na tron mistrza chcieli nieść a teraz nagle mówią, że to Heidfeld jest lepszy... Nie zauważacie prostych faktów? Co by było, gdyby nie Vettel w pierwszym wyścigu? a gdzie był wtedy hei? daleko z tyłu... co by było w chinach, gdyby dokręcili dobrze nosa? punkty, a hei poza punktami... To samo w hiszpanii.. które miejsce w kwalifikacjach zajął by Robert... pewnie 6, ale panowie z BMW nie wiedzą co to lewo i prawo ... a Hei... 12 miejsce w kwalifikacjach... Wręcz wybitnie... jeszcze ani razu do q3 sie nie dostał... W zeszłym sezonie naprzykład to barichello zajmował lepsze lokaty, chociaż button jest lepszym kierowcą. .. Wszystko to kwestia szczęścia i samochodu.. .Ale zostawmy już ten temat. Kubika pojechał to co mógł, u Hei też błędów sie nie dopatrzyłem, wyścig dla BMW był dobry, ale kwalifikacje spieprzone.. z pewnością mają większy potencjał.. Red Bull nie daje rady, myślałem że dziśdogonią brawny, a one dalej kompletnie dominują... Sezon zaczyna sie robić kompletnie nudny, jak za czasów szuma... Jedyne co mnie cieszy to postęp Ferrari, niech idą dalej tą drogą to może zamieszają jeszcze z przodu stawki... Ale niech do cholery odmulą się i niech przestaną te dziecinnie głupie błędy robić ! Mam nadzieję na jakieś drastyczne zmiany w stawce w najbliższych 2 wyścigach, inaczej to będzie już koniec sezonu i wygrana dla brawna ...

avatar
Jacobek

30.04.2009 21:39

0

napewno będą jeździli cysternami więc bolid na pewno będzie cięższy , a co za tym idzie problem z balastem nadal będzie aktualny ; ]

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu