feels3
Ostatnia aktywność
avatar
feels3

27.02.2010 15:48

0

Stint 4 kółek Sutila w Force India vs stint 2 kółek Petrova z Sutil has just done a four lap run: 23.1, 22.7, 23.9 and 22.8. Petrov Renault 1m22.523s Wszystko na powoli wysychającej nawierzchni. Jeśli obaj jechali na faktycznych oparach, to chyba jest ok, biorąc pod uwagę to że w ostatnim wywiadzie przyznano że Petrov traci aktualnie ok 0,6s na kółku do Kubicy. Może taki to naciągane, ale nie wiem co już pisać. Niech się sezon zacznie :)

avatar
feels3

27.02.2010 13:27

0

Prawda jest taka, że nie zapowiadali walki o najwyższe cele w tym roku a jedynie nawiązanie walki z czołówką. W to wierzę że się uda.

avatar
feels3

26.02.2010 19:08

0

Mądrzejsi będziemy po Bahrajnie po wyścigu, a tak zupełnie mądrzy powinniśmy być końcem sezonu, kiedy będziemy wiedzieć jakie tempo rozwoju miały zespoły :)

avatar
feels3

26.02.2010 18:40

0

dokładnie, wszyscy mają super auto i super są zadowoleni. Do pierwszego wyścigu.... :)

Przejdź do wpisu Problemy w Mercedesie?

avatar
feels3

25.02.2010 11:31

0

tak oczywiście odjąć :)

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
feels3

25.02.2010 11:15

0

Petrov się poprawił :D Ja dziś do czasu Petrov dodaje sobie 0,6s i będę miał czas Kubicy.

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
feels3

25.02.2010 09:13

0

Ostatnie testy przed Bahrajnem! Za nie długo zaczynamy ten cyrk :)

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
feels3

23.02.2010 20:26

0

A wiadomo że Polsat będzie miał transmisję? Czy może jakaś inna stacja?

avatar
feels3

22.02.2010 17:40

0

opamiętajcie się ludzie, opamiętajcie, nie gryźcie paznokci, nie kibicujcie, nie przeżywajcie, zostawcie te sportowe emocje na boku, wróćcie do pracy, do szkoły, nie warto, nie warto, to tylko testy :P A tak serio. Jak mi jeszcze raz ktoś napiszę, że mam się opamiętać i nie emocjonować tymi testami, to osobiście poproszę Kempę o bana dla tej osoby :) Viva Renia! Już nie długo Bahrajn :)

avatar
feels3

18.02.2010 19:16

0

pesymista - to ty chyba siebie tylko uspokajasz :) a przynajmniej próbujesz, mi się już udzieliło na dobre, ale testów już nie śledzę, a pierwsze kwalifikacje to będę chyba oglądał na stojąco :D

Przejdź do wpisu Dobre tempo Renault w Jerez

avatar
feels3

15.02.2010 21:14

0

@56 Jeśli tak do tego podszedłeś, to trochę inaczej stawia sprawę. Zgadzam się tutaj. Napisałem tak, bo tam wydawałeś się bardzo stronniczy. Co do opinii z padoku to ja również do nich przywiązuję uwagę, chyba nawet większą niż do czasów które aktualnie kręcą na torze.

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

15.02.2010 18:16

0

Ciekawi mnie czy Nick znajdzie się w składzie na 2011r.

avatar
feels3

15.02.2010 13:08

0

Możemy go sobie tu oceniać, ale prawda taka że rynek sam zweryfikował umiejętności Nicka. Fachowcy, inżynierowie po tysiąc kroć lepiej wiedzą od nas, który kierowca co reprezentuje. Gdyby był niezbędny do zwyciężania, to na pewno dziś by jeździł jako podstawowy kierowca. W moim odczuciu jego największą wadą jest to że się nie rozwija i nie jest to kierowca przyszłościowy w którego można by było inwestować. Nie ma też wyrobionej marki swojego nazwiska więc pewni i pieniądze za nim nie stoją. A już zupełnie prywatnie to ciesze się że nie będzie jeździł z Robertem, no i prawdę mówiąc cieszę że zobaczę nowe nie oklepane nazwiska na torze :)

avatar
feels3

15.02.2010 08:59

0

@51 cyk - a wiesz, mam nadzieje że nawet ma rację, bo ja przyznam że na początek sezonu 7 pozycje Roberta chyba bym wziął w ciemno biorąc pod uwagę jego drogę przez mękę rok temu :)

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

14.02.2010 21:00

0

A i takie luźne pytanie. Skąd pewność że stint na 3-4 kółka gdzie padały czasy rzędu 1:20 był na oparach? Równie dobrze w baku mogło być paliwa na 5,10,15 kółek. Oczywiste że paliwa było mniej, dużo mniej, ale czy koniecznie suchar całkowity?

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
feels3

14.02.2010 20:49

0

48leo - bez urazy ale to zabawne jak aktualne pozycja Renault (7) jest dla Ciebie całkiem prawdopodobna a Saubera i Ferrari nie adekwatna do czasów :) Jak już oceniamy to sprawiedliwe a Ty masz widzę dla każdej ekipy inne współczynniki. Niech zgadnę... -współczynnik Renault bierze się ze tego że nasz rodak tam jeździ i mimo wszystko to 7 miejsce było by niezłe -współczynnik Ferrari to pewnie bierze się z kultowości marki i jej bądź co bądź świetnej przeszłości (patrząc na wszystkie osięgniącia) -współczynnik Saubera to pewnie na podstawie słabej postawy w ostatnich sezonach i osobistego zawodu nad byłym zespołem prowadzonym do niedawna przez doktorka Theisena Zgadłem? :) Powiem tak, może mieć rację tak samo jak możesz jej kompletnie nie mieć :)

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

14.02.2010 20:07

0

Także w Bahrajnie osobiście zostawiam sobie margines na kompletną niespodziankę.

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
feels3

14.02.2010 20:02

0

Ładujesz paliwo do końca, dodajesz balast i robisz stint 40 kółek z czasami np 1:26 a bez balastu mogło by być sporo mniej, teoria naciągana, ale przyznam ciekawa, bo w sumie przecież i tak głownie chodzi o zbadanie wydajności aero i zużycia opon, więc te parę kg więcej i gorsze czasy na testach są mało ważne. Ale jak mówię, to mocno naciągane :D

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
feels3

14.02.2010 20:00

0

@36 na f1wm @37 Akurat tymi czasami to aż tak ja się nie przejmuję, bo uważam że tu zapas mają wszyscy jeszcze spory, były tu już wyliczenia, analizy amatorskie, ale dającego do myślenia, że jednak poniżej 1:20 to każdy zespół powinien zejść z palcem w d. To że ktoś wyjechał na stint z 3 kółek to nie znaczy że nie mógł mieć w cholerę paliwa czy też nawet balastu, bo już taką teorię nawet słyszałem, że ktoś mógł jeździć oprócz z pełnym bakiem jeszcze z dodatkowym balastem zawyżającym celowo czasy. Cholera wie czy to bzdury czy nie :)

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
feels3

14.02.2010 19:06

0

Z pewnością zespoły mają już choć trochę przybliżony obraz sprawy i pewne podejrzenia. Czytałem wypowiedź Schumachera i mówił że spodziewa się że silne będę Ferrari, Mclaren i Redbull i powiedział jeszcze coś takiego "zagadką pozostaje szybkość zespołu Renault"

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
feels3

14.02.2010 19:02

0

Chyba słowo ironia widzę jest Wam obce ;(

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

14.02.2010 15:51

0

Jeśli to będzie do zmiany tak szybko, to w Q3 możemy zobaczyć kto jaką strategię obrał. Czy stawiał na mocną pozycję startową czy na przebijanie się w trakcie wyścigu do przodu.

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

14.02.2010 15:13

0

Ja poczekam z wnioskami jeszcze kilka dni do nastepnych testów Jerez. Zobaczymy kto jaki progres będzie miał. To pomoże może nie tyle co wskazać kolejność, ale może pokazać kto jest bliżej początku a kto końca stawki. A przynajmniej ja sobie taką przymiarkę zrobię :)

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

14.02.2010 14:23

0

#30cyk Pije Twoje zdrowie - Brawo! Rozpracowałeś wszystkich "powyglondzie"

Przejdź do wpisu Tydzień testów zakończony

avatar
feels3

13.02.2010 11:22

0

pesymista - skąd ten optymizm? :D

avatar
feels3

13.02.2010 11:10

0

R.Kubica - 1:30.270

avatar
feels3

13.02.2010 10:45

0

USERZY proszenie są o nie karmienie więcej TROLA Ranault F1 Team To go tylko napędza! :) Jeszcze raz miłego dnia :)

avatar
feels3

13.02.2010 10:40

0

I dajce ludziom opłakiwać czasy :) Miłego dnia :)

avatar
feels3

13.02.2010 10:39

0

Zresztą prośba do userów nie karmcie TROLA Renault F1 :) Wyjdzie wam na zdrowie :)

avatar
feels3

13.02.2010 10:37

0

127@Renault F1 Przestań w końcu dyskutować o pierdołach i przywoływać ludzi do porządku. Nie odpowiada Ci co ludzie piszą, zmień portal. Będzie tu spokój większy bez Ciebie. Nie narzucaj swojego myślenia innym. Dziekuje :)

avatar
feels3

13.02.2010 10:36

0

Renia słabiutki czas narazie :)

avatar
feels3

11.02.2010 21:15

0

Jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kwestia uniwersalnych ustawień zarówno pod Q3 (lekki bolid) i pod wyścig (blisko 200kg paliwa i stopniowo coraz mniej) Jasne można wygryźć asfalt i zrobić fastest lap w Q3 , ale z takimi ustawieniami balansu, aero, zawieszenia i wielu innych, po kilku kółkach reszta wyprzedzi takiego delikwenta z palcem w d. Znowu optymalizacja setup'u pod ciężkie/średnio ciężkie auto, da przeciętny czas w Q3 ,ale pomoże szybko odrabiać straty w czasie wyścigu. Teraz pytanie, który wariant lepszy? I paradoksalnie może być tak, że te czasy 1:20 to już suchar nad suchary jeśli chodzi o paliwo, tylko setup auta jest pod wyścig. Może dlatego tym czasom tak daleko do rekordu toru?

avatar
feels3

11.02.2010 20:52

0

Co może przewrócić stawkę do góry nogami, stawkę dodam, której i tak nie znamy :D

avatar
feels3

11.02.2010 20:52

0

No i wiadoma rzecz - najważniejsze będzie jak każda ekipa wyciągnie wnioski z tych testów. I kto rozwiąże swoje problemy i najlepiej poskłada wszystko do kupy przed Bahrajnem i tam zobaczymy zupełnie nowe osiągi danego auta.

avatar
feels3

11.02.2010 20:49

0

Rezerwa nie tylko w postaci paliwa należy dodać. Nie wiadomo: - jak dobierają opony. - jaki setup aero - jak zaawansowany jest dany bolid względem tego co będzie w Bahrajnie - ograniczenie obrotów? hmm, gdybam, ale nie sądzę. - ciągła praca nad balastem, balansem - ktoś ma jeszcze jakieś pomysły Tak czy inaczej, na moje laickie oko, jedyne co mogę zrobić to rzucić kostką. Może w kolejnych testach coś się wyjaśni, choć nie musi.

avatar
feels3

11.02.2010 18:50

0

Nie "dzień dobry" tylko "dobry dzień" ? :)

avatar
feels3

11.02.2010 17:47

0

@25 dobrze gada - polać mu, ale tak dużo polać żeby rano wstał i nie pamiętał tego co mówił, bo po co :)

avatar
feels3

11.02.2010 17:19

0

Sauber na czele! Red Bull tuż za Renią! Oj będzie siwy dym w komentarzach! "Renia robi zasłonę dymną!" , "Nie nie robi, jest słaba" Pozdrawiam oczekując na Bahrajn :D

avatar
feels3

10.02.2010 19:43

0

Bez względu na pogodę, mam nadzieje że obędzie się bez awarii, nawet tych drobnych :) Osobiście wolę żeby nie padało :)

avatar
feels3

10.02.2010 19:33

0

@5 nie ROSJANIN a Rosjanin. Jesteśmy na forum. Nie krzycz proszę. Dziękuje :) Ciekawe jakie będą jutro warunki pogodowe.

avatar
feels3

10.02.2010 19:19

0

nie 32 tylko @34

avatar
feels3

10.02.2010 19:19

0

@32 . wybacz, ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nie siedzę osobiście w boksie :P i nie mam info z pierwszej ręki. Cytuje sprawdzone portale, osobiście 100x bardziej wierze nim niż Tobie. Zresztą czy to ważne?

avatar
feels3

10.02.2010 19:08

0

info jest takie jak podejrzewałem - awaria Reni Problem z ukl hamulcowym - dlatego Pietrov jeździł tak mało.

avatar
feels3

09.02.2010 08:25

0

Adamie skontaktuj mnie ze swoją wróżką , bo chciałbym dowiedzieć się od niej, który aktualnie bolid jest najszybszy :D

avatar
feels3

04.02.2010 14:47

0

@60 A to dziwne bo ja pamiętam Roberta wiecznie narzekającego. Nawet ostatnio tak sobie pomyślałem że maruda się z niego zrobił straszny :) A jak widziałem filmy z przed kilku lat to nie ten gość. Uśmiechnięty i zadowolony, a odkąd był w BMW to mu mina oklapła. Dlatego jego optymizm to taki powiew świeżości i mi daje nadzieje na nowy sezon :)

avatar
feels3

04.02.2010 14:22

0

Te zmiany są nie duże. Nie pamiętam gdzie ale czytałem gdzieś w wywiadzie że szef Renault szacuje że model 2010 może być szybszy od 2009, o ok 1-1,5 sek. Takie progres pewnie zanotuje większość ekip, zresztą to wydaje się naturalne po tylu miesiącach tworzenia nowego auta. Ale co ja tam wiem, to tylko moje przypuszczenia :)

Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji

avatar
feels3

04.02.2010 12:25

0

Szkoda gościa. Ale co zrobić. Ciężko pracował na swoją opinię.

avatar
feels3

04.02.2010 11:57

0

@15 Skąd wiesz że na tym po 3 kółkach zjechał z powodu paliwa? Równie dobrze mógł mieć jeszcze na 2 jak i na 20 kółek. To samo dotyczy się reszty bolidów. To porównanie nic nie mówi, taka prawda :)

avatar
feels3

04.02.2010 11:18

0

@84 Oficjalne dane to jedno, a co teraz testują to drugie :) Tak czy inaczej takie auto powinno stawić się w Bahrajnie.

Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji

avatar
feels3

04.02.2010 10:53

0

Z głównej strony Renault F1 : Car dimensions and weight Front track: 1450 mm Rear track: 1400 mm Overall length: 5050 mm Overall height: 950 mm Overall width: 1800 mm Overall weight: 620 kg, with driver, cameras and ballast

Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu