fotoman
Ostatnia aktywność
avatar
fotoman

05.11.2019 17:08

0

@11 Jeszcze inną wypowiedzią uraczyła nas Klara mówiąc, że przyczyn kiepskich wyników Roberta nie szukałaby u niego samego :D Will się pląta w zeznaniach, nie wiadomo w co wierzyć, a w co nie,,, szkoła jakby po naukach KGB

avatar
fotoman

03.10.2019 19:21

0

Merc się zabezpiecza na wypadek, gdyby się okazało, że z Russella nie tak mistrz na jakiego go kreują.

avatar
fotoman

04.09.2017 19:06

0

cyt: "a przede wszystkim dużej niezawodności silników wisi na włosku. " chyba raczej ZAWODNOŚCI :D

avatar
fotoman

25.08.2017 11:38

0

...się trochę pośpieszyłeś, Kimi był w końcówce lepszy od Hamiltona :)

Przejdź do wpisu

avatar
fotoman

07.08.2017 14:38

0

plan bardzo ambitny, w świetle tego, że Kubica (prawdopodobnie) wsiądzie do Renówki i zacznie pomagać Hulkowi w zdobywaniu punktów

avatar
fotoman

30.01.2017 11:58

0

Będą szybsze w zakrętach, a wolniejsze na prostych, sumarycznie na całym okrążeniu wyjdzie chyba wolniej niż teraz

avatar
fotoman

02.01.2017 21:01

0

Panie moderatorze, można liczyć na jakieś podsumowanie zmian tech. wdrażanych w bolidach wraz z nowym sezonem ?

avatar
fotoman

02.12.2016 16:18

0

ucieczka Nico, strach przed blamażem

avatar
fotoman

26.11.2016 23:35

0

ciekawe, czy dostanie z autko z silnikiem (przypomnę, że Kubica też ma bolid, ale bez silnika właśnie)

avatar
fotoman

14.10.2016 16:38

0

Webber może wciągnąć Kubicę na swój były fotel, przecież to przyjaciele, więc to prawdopodobne

avatar
fotoman

08.09.2016 22:11

0

pytanie do śledzących Moto GP na przestrzeni lat: czy zawsze dźwięk ich silników był tak "pierdziawkowaty" ?, czy włodarze tego sportu maczali w tym aspekcie swe paluchy, jak to zrobili z F1 przechodząc na "turbo kosiarki ?

avatar
fotoman

01.09.2016 19:51

0

@6 obecnie już nie. Perez spokorniał w miarę upływu czasu. Jak był w Mcl pamiętam jego popisy, chciał na siłę zaimponować swym utytułowanym mocodawcom. Verstappen to taki niewyżyty młodziak, który próbuje przyśpieszyć awans do "elity kierowcóe F1" , a jemu potrzebny jest jeszcze czas, aby spokorniał, bo tak robiąc , jak teraz może sobie/innym wyrządzić krzywdę

avatar
fotoman

30.08.2016 14:56

0

dokładnie, Ananas robi dobrą robotę

avatar
fotoman

19.08.2016 14:40

0

Panowie, jest gdzieś podsumowanie wszystkich zmian wchodzących do F1 od przyszłego roku ? szerokie opony, co jeszcze ..?

avatar
fotoman

17.05.2016 11:03

0

jak się będzie trzymał z dala od band, to w 10-tce się nie zmieści

avatar
fotoman

28.04.2016 14:49

0

dlaczego nie, w świetle ostatniej afery panamskiej, tym bardziej

avatar
fotoman

28.04.2016 12:32

0

ciekawe, ile z tego zapłacił podatków :)

avatar
fotoman

18.04.2016 16:09

0

no to Vettelowi mina zrzedła :)

avatar
fotoman

23.03.2016 11:24

0

już pomijając sprawność jego ręki, żaden czołowy zespół nie zaryzykowałby jego zatrudnienia po tak długiej przerwie. Spójrz na Kimiego, njapierw musiał udowodnić w Lotusie, ze po dwóch latach w rajdach, nadaje się jeszcze do ścigania w F1. Już prędzej byłoby prawdopodobne MZ, ze powróciłby do Renault w 2017r, gdyż ten zespół musi się rozwijać z nową konstrukcją bolidu (teraz ma przejściową) i taki doświadczony kierowca, jak Kubica, byłby im na rękę

avatar
fotoman

15.12.2014 19:45

0

Robert miał pecha po prostu, rajd był nienależycie zabezpieczony (odkręcona barierka na szczycie zakrętu, to przejaw beztroski organizatorów).Wypadki na rajdach to chleb powszedni, wiadomo,że nie da się w 100% zabezpieczyć trasy, ale gdyby Robert pozwał wtedy organizatorów do sądu, dostałby duże odszkodowanie, ale Robert ma klase i tego nie zrobił. Dlaczego wszyscy obwiniają za konsekwencję, jakie poniósł Robert, jego samego a nie organizatorów ? Przecież gdyby bariera była sprawna, nie byłoby takich konsekwencji. Dlaczego mówicie, że sam sobie winien?? ..on sam odkręcił tę barierę ?? co za durne myślenie. Przecież, jak ktoś jadąc na rowerze, wrąbie się w dziurę w jezdni i uderzy głową w krawężnik i dostanie śpiączki tez powiecie, że SAM SOBIE WINIEN ??

avatar
fotoman

13.12.2014 11:33

0

a nie można było zrobić jednego eksperymentalnego silnika przed wprowadzeniem tej całej rewolucji z V6, na który złożyłyby się wszystkie zespoły i do którego dokumentacji tech. miałyby dostęp? wyszłyby wtedy takie "kwiatki" jak ten beznadziejny dźwięk silnika, który poprzez reklamę, przyniesie raczej skutek odwrotny do oczekiwanego (patrz. reklama radiowa Merca) :DD

avatar
fotoman

13.11.2014 22:01

0

dźwięk nie będzie się zbytnio różnił, ta sama "denna" technologia :D słyszeliście reklamę radiową Mercedesa? jest w niej o zdobyciu mistrza świata konstruktorów w F1,a w tle ten popierdółkowaty dźwięk "odkurzaczy",... :DDD , normalnie, jak to słyszałem, pokładałem się ze śmiechu, głos narratora reklamy był donośniejszy od silników F1 jestem ciekaw min tych Helmutów, do których dedykowana jest reklama, jak oni teraz mają kupić sobie jakieś AMG, z takim "bagażem" , heheh nie dziwię się Renówce i Red Bullowi, że jeszcze wykorzystują stare V8, inna rzecz, że odwołują się do sukcesów z tamtych lat

avatar
fotoman

07.10.2014 21:07

0

po obejrzeniu filmu, to, że jeszcze żyje, postrzegałbym w kategorii cudów,

avatar
fotoman

29.07.2014 09:55

0

sytuacja podobna, jak z naszym Robertem w GP Kanady 2008, gdyby go wtedy Heidfeld nie przepuścił, nie nadrobiłby tych dwudziestu kilku sek. i nie wygrałby wyścigu. Robert też był wtedy na innej strategii od Nicka i potrzebował go jak najszybciej wyprzedzić, czego Nick mu zbytnio nie "utrudnił" (jak sam skomentował wtedy podczas wyścigu Mikołaj Sokół)

avatar
fotoman

08.07.2014 15:09

0

ale będą mieć większą przyczepność mechaniczną na zakrętach, co się wiąże ze zwiększeniem szybkości na nich

avatar
fotoman

24.05.2014 16:17

0

Rosberg wielokrotnie powtarzał, że jego idolem jest Schumacher, więc niektóre jego zachowania, mogą wynikać z zafascynowania swym idolem ;)))

avatar
fotoman

24.05.2014 12:28

0

"Kangur" na PP

avatar
fotoman

15.04.2014 12:47

0

Berger ?, to chyba wolne żarty :))

avatar
fotoman

11.04.2014 13:50

0

wyjątkowo życzę im powodzenia, gdyż 1.Riccardo bardzo sympatyczny gość i mi zaimponował 2.FIA dostanie trochę za swoje pomysły 3.odzyskają trochę punktów, być może mających znaczenie na koniec sezonu 4. był czwarty powód, ale mi wyleciał heh

avatar
fotoman

08.04.2014 15:09

0

@7 przecież muszą znaleźć usprawiedliwienie dla wydania sporej sumki za Hamiltona, Rosberg będzie pomału stawiany w roli pomocnika i on się na to zgodzi,.. nie ma wyjścia,

avatar
fotoman

31.03.2014 12:49

0

sądzę, ze Merc kontroluje sytuacje z rozwojem swojego silnika i nie pozwoli zbytnio się zbliżyć RB do nich, Jak RB wykrzesa więcej mocy z silnika, oni pójdą o krok dalej, tak więc obstawiam Merca jako zwycięzcę w obu klasyfikacjach na koniec. (a czasy okrążeni będą się systematycznie zbliżać do zeszłorocznych, może nawet na niektórych torach je skrócą ?? )

avatar
fotoman

20.03.2014 13:31

0

@7 jasne, a przed GP byłoby głosowanie, czy fani chcą odgłosy V12,10, czy może V8 ;)

avatar
fotoman

20.03.2014 10:38

0

Bravo! czym więcej krytycznych głosów znanych osób, tym większe szanse na jakies zmiany, może da się jeszcze jakoś "uratować" F1 niewielkimi ruchami, bo na zupełną zmianę silników nikt się przy tych poniesionych kosztach nie porwie, .. swoją drogą pamiętacie, że na początku miały być dziś silniki 4cylindrowe ?? heheh, Berni m.in. był przeciwko temu, ciekawe jak by one brzmiały :))

avatar
fotoman

18.03.2014 15:27

0

FIA błądzi, jak ślepy we mgle, najpierw zamroziła rozwój V8-mek na 8 (?) lat, teraz zafundowała rewolucję silnikową, .. nie można było powoli iść z duchem coraz nowszych rozwiązań (ewolucja), tylko od razu wszystko do góry nogami ??, poprzednie silniki do kosza, i gdzie tu oszczędności, pytam się

avatar
fotoman

17.03.2014 23:27

0

te bolidy są dużo łatwiejsze w prowadzeniu, więc nie powinno dziwić, że młodziaki dały rade (Magn, Kv)

Przejdź do wpisu Boullier wychwala Magnussena

avatar
fotoman

17.03.2014 14:29

0

nie wiem jakie zmiany Federacja zafundowała w serii Moto GP, ale dźwięk jest całkiem podobny do tego z obecnej F1- jednym słowem TRAGICZNY !

avatar
fotoman

14.03.2014 11:56

0

FIA powinna dać sobie spokój z tym paliwem (pseudoekologią), przecież wiadomo, że im więcej spalałby bolid, to musiałby miec wieksze zapasy paliwa na wyścig, tym samym być cięższy czyli gorsze czasy okrążeń, poza tym większy zbiornik paliwa posiadać, co przy obecnych regulacjach łatwym nie jest- pozostawiłbym tę kwestię inzynierom, mieliby większe pole do popisu, przy budowaniu jak najlepiej zbalansowanego bolidu w kwestii osczędności a osiągów silnika a tak możemy byc świadkami jazdy "o kropelce" czyli np. wyścig zbliza się do końca i ostatnie okrążenia bolidy zwalniają, bo wcześniej za dużo spaliły

avatar
fotoman

12.03.2014 21:33

0

@11,12 to gdzie w końcu będzie transmisja? :D

avatar
fotoman

03.03.2014 15:31

0

@3kempa007. mnie też to dziwi, ze dali 8 biegów w silnikach turbo, gdzie krzywa max momentu jest bardziej płaska, mz bez sensu

avatar
fotoman

24.02.2014 16:02

0

przy takiej kasie, powinni mu nowe plecy w stawić ;)

avatar
fotoman

20.02.2014 16:30

0

wygląda na to, że bolidy zamiast wolniejsze, mogą być szybsze od tych z 2013r., bo przecież cały sezon rozwoju przed nami, a obecnie na pewno jeszcze do limitów sporo brakuje

avatar
fotoman

19.02.2014 12:04

0

z tej perspektywy, nos wygląda jak taran do burzenia przeszkód ;)

Przejdź do wpisu Lotus oficjalnie pokazał E22

avatar
fotoman

04.02.2014 17:27

0

ale tragedia, ta wczesna zmiana biegów w ogóle nie pasuje do najwyższej formy motorsportu, gdzie to kojarzy się z czymś najwyższym, również jeśli chodzi o dźwięk

avatar
fotoman

31.01.2014 18:24

0

@27 elin, - z tym ciekawym sezonem to się zgadzam, ale zauważ, że to dla "nas" będzie ciekawy (czyli człeków trochę bardziej zainteresowanych F1) dla przeciętnego "zjadacza chleba" niekoniecznie

avatar
fotoman

31.01.2014 16:49

0

toż dzisiaj w radiu słyszałem, jak redaktor puścił dźwięk nowego V6 turbo i powiedział, że jemu to F1 nie przypomina, a nie był to jakiś ekspert - fanatyk F1, ot tylko zwykły śledzący "homosapiens" motorsport

avatar
fotoman

31.01.2014 16:45

0

dźwięk silnika bolidu + wygląd, te dwie rzeczy przyciągały rzesze fanów, zobaczy FIA po tym sezonie, że "strzelili sobie w kolano", jak właściciele torów podliczą wpływy ze sprzedaży biletów i powiedzą STOP niedochodowym imprezom

avatar
fotoman

29.01.2014 09:37

0

@3 "Na obecnym etapie ciężko powiedzieć coś o możliwościach poszczególnych bolidów" ... :)))) powiedz, że żartujesz .. na jakim etapie??? człowieku, oni są dopiero w punkcie ZERO, a niektórzy nawet mają MINUS 1 albo 2

avatar
fotoman

28.01.2014 15:44

0

to wygląda, jakby czopek chcieli komuś wsadzić do "czterech,liter"

Przejdź do wpisu Caterham CT05 wyjechał na tor

avatar
fotoman

24.01.2014 22:18

0

dźwięk do d..py, za niski, bardziej basowy od V8-mek, redukcja biegu to już porażka zupełna,

avatar
fotoman

14.12.2013 00:54

0

z jednego z niepewną przyszłością średniaka, do innego średniaka,.. taka zmiana dla zmiany, nic nie wnosi, żadnych nowych motywacji sportowych .. a z innej beczki,.. żadnego podium w karierze? , to musi dokuczać, ale nic dziwnego, Sutil zbyt błyskotliwy nie jest, taki średni średniak, raz lepszy, innym razem gorszy

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu