komentarze
  • 53. pz0
    • 2009-01-05 11:06:58
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Nie przypominam sobie pilotów akrobacyjnych w czołówce, chyba kiedyś starszy Makula był w jakimś plebiscycie coś koło 40 miejsca to wszystko, a że wygrał połowę wszystkich dotychczasowych mistrzostw świata i jest niedościgłym wzorem dla wszystkich innych zawodników nie tylko polskich to inna sprawa.

  • 54. pz0
    • 2009-01-05 11:09:31
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Przyznawanie miana najlepszego sportowca roku komuś kto nie jest Mistrzem Świata albo olimpijskim to moim zdaniem nieporozumienie.

  • 55. kumahara
    • 2009-01-05 11:13:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A temu jak zwykle się nie podoba...

  • 56. Peti
    • 2009-01-05 11:27:30
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pamiętajcie, że to telewidzowie głosowali i nikt nie ma prawa komentowac decyzji ogółu. Gdyby od tego zależało to nie wiem co byłoby po wyborze kaczora na wiecie kogo. A swoja drogą to oczywiście jestem kibicem RK ale wolałem nie głosować bo sam nie byłem pewien kto powinien wygrać.

  • 57. tomaszz04
    • 2009-01-05 11:53:45
    • *.254.205.65

    pz0- ktoś kto choć trochę zna się na F1 (a Ciebie tuta czasami widuje) wie jak dużo osiągnął Kubica mimo że nie zdobył MŚ. Drugi raz tutaj to powtarzam- dla mnie nie jest to plebiscyt na najlepszego sportowca tylko najpopularniejszego bo taki przeciętny telewidz nie zagłosuje na "jakiegoś" Leszeka Blanika którego może raz widział przy okazji igrzysk tylko na Kubice o którym dużo się mówiło przez cały rok. A tak poza tym zgadzam się z opinią że nie da się porównywać tych dyscyplin sportu

  • 58. kumahara
    • 2009-01-05 12:52:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No właśnie, to plebiscyt na "Sportowca roku" a nie na "Najlepszego sportowca roku", może niektórzy zastanowią się czy potrafią i czy wogóle chcą rozróżnić oba tytuły... a najlepiej pewnie gdyby wybrano Hamiltona :D:D:D. Robert, dziękujemy Ci za największą dawkę adrenaliny z całego polskiego sportu w minionym roku! Tak trzymaj !!! Pozdrawiamy, Twoi wierni kibice. Gdy jeszcze nie jeździłeś wogóle, zawsze w F1 komuś kibicowałem, a to Senna, a to Daemon Hill, a to Alonso (bo nie wiem jak można kibicować F1 jak tu mówiono, brednie!), a teraz gdy stało się to, w co mało kto wierzył, jesteś Ty, miałbym kibicować komukolwiek innemu??? Prędzej najpierw naplułbym sobie w twarz jak zdrajczykowi, łamadze i bezjajowcowi.

  • 59. przemoziom99
    • 2009-01-05 14:00:47
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    bardzo dobrze ze robert wygral i nie wiem po co to cale ganie ze sobie nie zasluzyl to bzdura ja sam nie omieszkalem sie wyslac smsa na kubice

  • 60. pralat
    • 2009-01-05 15:03:36
    • *.cust.tele2.pl

    nasrał na zawistne komentarze gawiedzi znającej F1 od dwu lat ! Oni niewiele z tego rozumieją.
    Bardziej niepokoi mnie inauguracja w wykonaniu BMW i losy Hondy (oby przetrwała pod jakąkolwiek nazwą, bo inaczej do 2015 pozostaną jedynie Ferrari i McLaren)

  • 61. sivshy
    • 2009-01-05 16:29:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    pz0, bo zawsze wygrywa ten, o kim jest najgłośniej w mediach. A o pilotach, o których wspomniałeś, słyszę dzisiaj pierwszy raz w życiu, podobnie zresztą jak większość Polaków... Co do pytania, które padło wcześniej, Co Robert ma jeszcze zrobić, aby był lubiany i doceniany na świecie, to po prostu uważam że jeśli chce być lubiany, to powinien być bardziej medialny. Inna jednak sprawa, że Kubica w dupie ma to, czy jest o nim głośno, czy nie, po prostu robi swoje. Nie jest to typ "celebrity", jak np Hamilton... I za to go cenię...

  • 62. sivshy
    • 2009-01-05 16:31:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    KUB po prostu wygrał, ponieważ jest lansowany przez Polsat... Takie plebiscyty nie są jednak miarodajne i nie wiem, czym Wy się tak podniecacie...

  • 63. karol
    • 2009-01-05 17:13:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla mnie to może wygrać i Ziutek ze Szczebrzeszyna,chodzi o to,że autorowi nie bardzo pasi,ż e komuś bardziej się podoba facet,który fajne fikołki skacze czy daleko rzuca kulą niż Kubica i jeszcze śmie to gdziś publicznie,w telewizji mówić i robić polskie piekiełko.Inni to właściwie powinni się wstydzić,że olimpiada odbyła się w tym samym roku,co Kubica wygrał pierwsze grand prix w karierze,ba może nawet zrezygnować ze startu...tak nasz autor ocenił pozostały sport.Koniec i kropka z mojej strony,inaczej tego artykułu nie rozumię.

  • 64. kumahara
    • 2009-01-05 17:21:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to chwała polsatowi !!! Szkoda @sivshy, że nie zrozumiałeś słów Kazika, bądź udajesz naiwnego a Kubica gdyby nawet niektórym rodakom w d**ę wlazł, zdobył mistrza to i tak będzie be. @karol, wiesz dlaczego nie możesz zrozumieć ani przeboleć tego artykułu? Bo nie wygrał Twój faworyt, ot co !

  • 65. Musalla
    • 2009-01-05 17:58:09
    • *.mikolow.net

    Nie popieram startu olimpijczyków na olimpiadzie w Pekinie-ta olimpiada ze wzgledu na publiczne egzekucje na stadionach nie powinna sie odbyc i dziwie sie niezadowolonym Olipijczykom startu w tej zbrodniczej Olimpiadzie i popieranie chinskich mordercow.wygral sportowiec,ktory byl z daleka od ukladow, ukladzikow i szemranych interesow ze sponsorami i to sie twardoglowemu, pseudosportowemu i staremu betonowi nie podoba.Bo wygral Robert ii co?Nawet kasy na zalatwieniu loga makaronu na bolidzie lub kombinezonie nie mozna chalupy wnuczce postawic lub przaepchnac ja przez studia lub wyslac na staz do Brukseli. Gratuluje Robercie bo zaslugujesz na to wyroznienie juz od 2006 roku

  • 66. robertkubica2
    • 2009-01-05 17:58:37
    • *.adsl.inetia.pl

    nie wstawia się!?

  • 67. dziarmol@biss
    • 2009-01-05 18:49:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ech malkontenci , zazdrośnicy . przecież w tym plebiscycie to kibice wybrali sportowca roku .Padaly tutaj głosy ze wygrał kierowca F1 który niczego wielkiego nie osiągnął a "przegrali" złoci medaliści olimpijscy mistrzowie świata czy Europy. Kto jest bardziej wartościowy, zloty medalista czy Robert Kubica bez medalu, oto jest pytanie? Na konkurencyjnym portalu wyczytalem posta który bardzo utkwił mi w pamięci. Jeśli mi będzie wolno przytoczyć w całości>>>Robert postawił wszystko na jedną kartę zostawił szkołę przyjaciół i Polskę aby dążyć do swojego celu. Za granicą był sam bo ojciec musiał wrócić do domu. On taki "polaczek" dostał się do elity spotu i to nie przez układy tylko przez swój talent. NIe jeden dał by sobie spokój po tych wsystkich rozczarowaniach. To wyróżnienie jak najardziej należy się mu i to bez dwóch zdań. Szanuję Olimpijczyków ale oni z reguły mieli inne alternatywy często studenci AWFu a On jakby przegrał to przegrałby myślę życie i to dopiero początek jego sukcesów. Długo po Nim nie będziemy chyba mieli polaka w F1<<<I z tak postawioną sprawą zgadzam się w 100% Zal jedynie że nie było go na tej 'imprezce" (ukłon w stronę @Marti ,) mógł olać te hieny, ale dla nas kibiców być powinien , szkoda , może za rok?pozdrawiam 'kubicomaniaków" /:-)

  • 68. mixtah
    • 2009-01-05 20:48:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Prawda jest taka, że żaden sportowiec w 2008 r. nie dostarczył mi tyle emocji co Robert. Gratulacje

  • 69. sivshy
    • 2009-01-05 21:31:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zresztą, po co Ci dziennikarze narzekają, skoro Kubica został wybrany demokratycznie? A ich opinia jest w tym przypadku równa co do wartości opinii zwykłego, szarego Kowalskiego, który wysyłał SMSy... Tak więc nie ma w ogóle o czym mówić, jak widać Trolle to nie tylko zjawisko internetowe, ale zdarzają się takie osobniki nawet wśród dziennikarzy...

  • 70. niza
    • 2009-01-05 23:29:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pz0 ale ja nigdzie nie wspomniałam o siatkarzach, piłkarzach itp, zresztą odpowiedział Ci już na to @skyler, nie będę się powtarzać. Chodziło mi o to, że mało kto śledzi postępy Olimpijczyków na innych zawodach bo jest to dość trudne (tv nie pomaga w tym), a wyczyny Kubicy możemy oglądać spokojnie za każdym razem i to utkwiło w głowach wielu kibiców. Ja o takim Blaniku czy Majewskim nigdy wcześniej nie słyszałam więc jak na nich miałam głosować jako nr 1? (chociaż obaj w moim głosowaniu znaleźli się w 10), zresztą ich wyczyny na olimpiadzie są jednorazowe i nie przysparzają tylu emocji co F1 praktycznie co dwa tygodnie (no i się jednak powtarzam :P). I niech Ci, co tak się niepochlebnie wypowiadają na temat tego, że to akurat Kubica zwyciężył nie zapominają, że to są głosy kibiców i w tym momencie w ich oczach wiele tracą, taką żałosną gadką ( chodzi mi o tych marudnych olimpijczyków). @whiterayden również pozdrawiam, Ciebie @pz0 oczywiście też :P

  • 71. lewusFIA
    • 2009-01-05 23:59:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @whiterayden, również pozdrawiam, nie przejmuj się krytyką i rób swoje. @ niza, widzę, że świetnie rozumiesz sport, pozdrawiam ciepło, szepnę Ci tylko na ucho, że nazwiska, które wymienił obi216 to bardzo znani sportowcy, osobiście wszystkich b. cenię i ma się rozumieć kibicuję im na dobre i na złe.

  • 72. pz0
    • 2009-01-06 01:43:18
    • *.1.88.2

    I tak mnie plebiscyty nie wzruszają, a niech sobie je wygrywa i Żółty Maniek. Cały ten cyrk miał również na celu jedynie zbicie kasy. Mało mnie również wzruszają przedsezonowe testy i piątkowe treningi. Emocje zaczynają się dopiero w kwalifikacjach.

  • 73. niza
    • 2009-01-06 07:17:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lewusFIA, no akurat tych wszystkich sportowców znam :P również pozdrawiam :):):)

  • 74. roko
    • 2009-01-06 12:25:52
    • *.15.172.160

    Kiedyś gdy w głosowaniu na "Sportowca Roku" obowiązywały karty zgłoszeniowe drukowane w "PS" tez zarzucano ze dochodzi tam do manipulacji i że wykupywano całe nakłady po to by rodzina, znajomi etc mogły wrzucać te kupony. Zmieniono zasady na głosowanie sms-owe i też jest (jak się niektórym wydaje) źle. Otóż gwoli informacji, nie ma takiego odnośnika by stwierdzić iż ten czy ów sportowiec jest najlepszy. Jak porównać osiągnięcia wybitnego naparzacza się po mordzie czyli boksera z takim np. wybitnym szachistą. Jest jakiś odnośnik - nie, nie ma. Więc całe to nazywanie najlepszy sportowiec nie oznacza nic innego jak najpopularniejszy. P.S. Znajomy dzwonil do mnie bym obdzwonił resztę znajomych aby oddać głos na Leszka Blanika, tyle że Blanik mimo Jego zasług nawet nie można nazwać dobrym gimnastykiem bo Jego jedyną konkurencją są skoki przez "konia" i nic więcej. Tu nawet nie ma się co Go porównywać do Andrzeja Szajny który zdobywał medale w wieloboju, czyli to co w gimnastyce jest najbardziej cenione. Co do Kubicy to znając Jego upór i walkę stoi przed Nim prawdziwe wyzwanie jakim jest Mistrzostwo Świata i jest to realne że Nim zostanie.

  • 75. Shallan
    • 2009-01-07 15:42:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    cezarnation: O jakich ty mediach piszesz? Masz jakieś wypaczone pojęcie co do ich funkcjonowania. TVP to patologia, więc nie porównuj tego cyrku do stacji komercyjnych.

  • 76. Marti
    • 2009-01-07 17:13:33
    • *.tpnet.pl

    Kazik, fanie nad wszystkimi fanami F1, całe szczęście, że są lekarstwa na zwichrowaną i szwankującą pamięć, więc radzę zaopatrzyć się w odpowienie preparaty, byś nie zapominał, że masz nie komentować jakichkolwiek moich wpisów!!!

  • 77. Kazik
    • 2009-01-07 21:00:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A kim ty do k***y nędzy jesteś,że wolno ci kogoś komentować ? Mam ciebie pytać kiedy mogę się odezwać ? Akurat wtedy gdy tylko ty mówisz inaczej jak reszta ? Kopiując twój styl wypowiedzi piszę,że nie skończyłem z tobą jakąkolwiek dyskusję.

  • 78. Kazik
    • 2009-01-07 21:03:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miało być ..skończyłem (ach te nerwy,heh).

  • 79. Marti
    • 2009-01-07 21:19:02
    • *.tpnet.pl

    Jestem kimś, kto nie pozwoli, by ktoś nazywał mnie pseudofanem F1 oraz publicznie mnie obrażał w taki sposób, w jaki od dłuższego czasu robisz to ty. Możesz sobie komentować kogo chcesz, oprócz mnie, tym bardziej, gdy mam inne zdanie od większości (jak widać nie jestem sama w mojej opinii nt. absencji Roberta). Taki zawarliśmy układ, lecz jak widzę, nie trzymasz się go. Parokrotnie już tobie pisałam, że mam serdecznie dość twoich kpin pod moim adresem i nie będę ich dłużej tolerowała. Mam nadzieję, że zdanie "skończyłem z tobą jakąkolwiek dyskusję" jest tym razem prawdziwe.

  • 80. Kazik
    • 2009-01-07 21:25:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście.....wziąłem relanium.....i spotkamy się ...w sądzie.Pa.

  • 81. b.stary
    • 2009-01-08 17:12:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Żyję w kraju, w którym sukces nie jest mile widziany. Żyję w kraju, w którym zawiść i zazdrość przepełnia ducha narodu. Żyję w kraju, w którym mniejszość zwykle rządzi większości.
    To boli!!!!
    Wiem tylko jedno w Polsce nie ma sprawiedliwości.
    Sukces jest mile widziany jeżeli jest pod kontrolą SBeków To Oni z wszystkiego czynią zawiść i zazdrość - przez lata byli w tym szkoleni a dziś się śmieją bo jak nie robią to przez środki masowego przekazu to na emeryturze pobierają 5000zł.
    Dlatego w Naszym Kraju jest możliwy tylko taki sukces jak Kubicy i Roberta. Sport jest tak skorumpowany, że nie doceniamy złota olimpijskiego bo na miarę Naszego Narodu z olimpiady powinniśmy przywozić 40 złotych medali.
    To nie My jesteśmy przepełnieni zawiścią i zazdrością Nam ją wmówiły SBeckie środki masowego przekazu na czele z Gazetą Wyborczą. My jesteśmy GŁODNI sukcesu.

  • 82. Kazik
    • 2009-01-08 22:10:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skąd ten cytat ?

  • 83. dziarmol@biss
    • 2009-01-09 22:02:25
    • *.191.132.47

    2009-01-08 17:12:03 b.stary- Świetny post. pozdrawiam.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo