DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
22.01.2009 16:56
0
niedz- tak, oby tak było i ...dziękuję za pomysł zmiany mojej nazwy , od dzisiaj będzie skrót - rk2. lepiej pod każdym względem
Przejdź do wpisu Pomyślny pierwszy dzień testów BMW w Walencji
22.01.2009 16:38
0
ad lewus - tak, mam nadzieję że przyniesie, choć nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że BMW jest najbardziej zaawansowane . Jeśli tak będzie na początku sezonu - 1/'2 litra dobrego alkoholu dla Ciebie. Ale ... miałem dobrą intuicję - czytałeś szefa BMW ? - ''Najważniejszą przyczyną naszego braku postępu w drugiej części sezonu nie było skupienie się na pracach nad nowym bolidem. Po prostu wprowadziliśmy kilka zmian, które nie spełniły naszych oczekiwań''.
Przejdź do wpisu Pomyślny pierwszy dzień testów BMW w Walencji
21.01.2009 22:29
0
przypominam sobie poprzedni sezon i błędną ocenę przygotowań BMW. pisano potem o zasłonie dymnej teamu, dorabiano różne przedziwne teorie. Widzę, że podobnie zaczyna się teraz i trudno apelować do zdrowego rozsądku i dystansu . Są oczywiście pewne symptomy, dzięki którym BARDZO OSTROŻNIE można przewidywać formę poszczególnych zespołów (i będzie ich coraz więcej), ale w tej chwili układanie rankingu to wróżenie z fusów. ad. Marcin 157 - wiellu już pisało trafne oceny poprzedniego sezonu BMW - slowo -odpuścili- nie wyczerpuje tematu. Były 2 - 3 główne powody spowolnienia - A) nietrafione nowości B) brak SKRAJNEJ determinacji (wiary) w walce o mistrzostwo . C) przesunięcie części mocy twórczej na auto 2009r.
Przejdź do wpisu Pomyślny pierwszy dzień testów BMW w Walencji
20.01.2009 13:51
0
jeden z brzydszych debiutantów w tym roku. choć może - jak ktoś już tutaj pisał - inni pokazali auta pod publikę a do ścigania będą inne - ale dobrze pisze kumahara - jak będzie wygrywał, przybędzie mu blasku.
Przejdź do wpisu BMW Sauber prezentuje nowy bolid F1.09
19.01.2009 18:52
0
taka miła, rozluźniająca informacja wśród tych podobnych do siebie prezentacji i nowych samochodów. chętnie oglądałbym wyscigi kartów a szczególnie RK Line Team. Telewizje - macie szanse kupić licencje na ten sezon!
Przejdź do wpisu Basz oficjalnie kierowcą w RK Line Team
17.01.2009 22:01
0
tak, wielu tych "speców" od F1 szufladkuje kierowców dla wygody, z braku własnego zdania, z naśladownictwa i innych powodów. Tak jest też wygodniej czasami : wiadomo - Kimi = alkohol, kobiety, milczenie, brak uśmiechu itd . schemat gotowy do użycia w każdej chwili
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 23:38
0
ad Marti - no tak, to zamyka możliwość dyskusji.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 21:34
0
ad Marti - zdecydowanie ważniejsze są słowa Kimiego, on tłumaczy tę poetykę szefa na normalny język własnej wrażliwości.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 17:41
0
jakby na potwierdzenie naszej rozmowy : Raikkonen o sobie - Stefano wyjaśnił, że lubię żyć swym własnym życiem i próbuję nie poddawać się wpływom tego, co mnie otacza.” Płaci dużą cenę za to, wielu nie przepada za nim, ale ja go za tę konsekwentną postawę szanuję.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 17:07
0
Montoya - niestety, ominęła mnie przyjemność śledzenia jego kariery, o wyścigach czytałem jako dzieciak wiele lat temu z księżki - cuda (jak na tamte czasy) - "samochody na torach wyścigowych świata" - potem była długa przerwa, a potem Węgry 2006 i zaczęło się od nowa. Chociaż Montoya był obecny w telewizjach jeżdząc jeszcze przed F1 w USA. I juz tam widać było to ,o czym piszesz - charakter, bezkompromisowość, nonkonformizm.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 11:42
0
tak, trochę tak, ale ... lepiej tak się przekomarzać niż cięgle : kto lepszy, a ten to taki a tamten siaki, - pozdrawiam
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
16.01.2009 09:41
0
ad sivshy - to jasne co piszesz, ale trochę odbiega od mojego kierunku zgłębiania tematu. ad Kubica - myślę , że jest przykładem kierowcy walczącego o zachowanie swojej niezależności a jego zmiany słownictwa, sposobu pokazania się itd. są na innym poziomie, który nie dotyka samych korzeni osoby.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
15.01.2009 20:37
0
ad sivshy - prawda, ten system zmienia kierowców, widzę, jak Kubica z tym walczy, choć on nie ma tej naturalnej "dziecięcości" jak SV. --- no właśnie chyba nie można pozostać "dzieciakiem" i asertywność musiała by być ogromna!? Chociaż ... ja mu tego życzę
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
15.01.2009 17:56
0
ad bazun - choć z drugiej strony masz trochę racji, ja -przyczepiłem się - do tej wypowiedzi SV, bo odpowiadał mi jej duch, jakaś jej niepewność , też brak arogancji, którą zbyt często sztucznie pokazują niektórzy kierowcy .
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
15.01.2009 17:52
0
ad bazun - Twoja pomyłka jest uzasadniona, bo na pierwszy rzut oka wygląda to rzeczywiści na psychologizowanie . Jednak ja widzę w tych różnych wypowiedziach przede wszystkim sympatię do SV. Trudno oczywiście stwierdzić jednoznacznie , czy on -ma to już dawno za soba - ale wiele wskazuje na to , że NIE! chociażby właśnie ten tekst, jego wiele zachowań spontanicznych, rzeczywiście chłopięcych, które mogliśmy widzieć. a także historia i reakcje (dojrzewania) innych kierowców , m.in. RK, który nawet ostatnio (choć to przeciez młodzieniec) wraca do swojej prawdziwej miłości - kartów, zmęczony trochę -polityką- której za dużo w F1.
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
15.01.2009 11:53
0
proszę biegłych i śledzących sprawy personalne o któtką, treściwą informację - jak i dlaczego Buemi został kierowcą STR, bo bez tej wiedzy trudno się odnieść do jego wypowiedzi.
Przejdź do wpisu Buemi czeka na partnera
15.01.2009 11:34
0
ad. dziarmol@biss - rozumiem Cię, ale słowo nie jest do końca odpowiednie, dobrze nazywa to bmwrk - kolejny etap wtajemniczenia - w wypowiedzi Vettela gdzieś usłyszałem może żal, że ten kolejny etap MUSI być okupiony dorosłością z różnymi ciemnymi jej stronami!?
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
14.01.2009 17:48
0
ad niza - pewnie tak, życzę mu tego bo dobry chłopak jest. ale moje wrażenie było tak silne, że musiałem to napisać. Myślę, że w RB będzie już innym człowiekem, nie tak roześmianym i beztroskim jak dotąd(a może się mylę!?) I tak widze, że mi już go trochę żal, choć nic złego się jeszcze nie stało; i pewnie nie stanie. Ale kto nie chciałby zatrzymać czasu w najszczęśliwszych chwilach (np. Monza 2008 - i aż ŚWIETLISTE ze szczęścia twarze ludzi z zespołu STR)
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
14.01.2009 16:31
0
jeśli tłumaczenie jest dobre, to czuję w wypowiedzi Vettela pewien zawód. Jakąś taką nutę tęsknoty za STR ale wynikającą nie tylko z sentymentów ale też z jakichś poważniejszych różnic, na które się natknął w spotkaniu z nowym. Może jednym z powodów jest został w pewnej chwili nr 1!?
Przejdź do wpisu Vettel nie ma problemów w nowym teamie
14.01.2009 11:17
0
ad. kapselek - to co piszesz wyjaśnia moje wątpliwości liczbowe i daje odpowiedź na koncowe pytanie mojej wypowiedzi. sugestia liczb jest silna - dodać oglądalność poszczególnych wyścigów i wynik gotowy. A wynik Włochów rzeczywiście robi wrażenie - więcej niż co drugi (licząc niemowlęta , starców itd) oglądali F1.!
Przejdź do wpisu Formuła 1 osiągnęła magiczną barierę telewidzów
13.01.2009 22:56
0
jakiś taki dziwny trochę i nie bardzo wiadomo o czym ten artykuł - jak pisze BigM - co to za magiczna bariera widzów!? i tym podobne średnio nośne slogany. Bo jeśli ma to być zestawienie oglądalności, to jest jedynie szczątkowe, jeśli ma być pochwała wzrostu popularności F1 to jest równie niepełny, bo nie porównuje np. F1 do popularności np. piłki kopanej czy ... (no nie wiem) - rugby?! Nie jest też przedstawiona pełna polska statystyka 2008r (pewnie jest gdzieś w internecie). Takie dane i parę zdań komentarza ożywiłoby ten artykuł - przecież już 3 przytoczone liczby dają ponad 10 mln Polaków przed TV, doddać jeszcze kilkanaście w pozostałych wyścigach daje grubo ponad 20 mln. Chyba dobrze liczę!?
Przejdź do wpisu Formuła 1 osiągnęła magiczną barierę telewidzów
12.01.2009 16:18
0
emocje nadal nie opadają - hot dog ma rację w sprawie malowania - biało czerwony kask zawsze, barwy włoskie okazyjnie , tu nie ma o czym dyskutować - uchylamy wątpliwości elina. Natomiast im dłużej się zastanawiam nad całą sprawą i gestem/czynem Kubicy, tym jaśniej widzię, że to najbardziej trafna i dojrzała decyzja, jaką w sprawie statuetki mógł podjąć! Dlatego, że ...: 1. trofeum to cenne ale jedno wśród wielu znakomitych, jakimi go w tym sezonie obdarzono 2. to, co się wydarzyło po werdykcie umniejszyło wyraźnie znaczenie tego wyróżnienia i pokazało trochę kulisy światka wokółplebiscytowego i jego -klasę-. 3. Mam wrażenie , że Kubica trzeźwo ocenia wartość tej wygranej i nie czuję się w obowiązku być na balu mistrzów (co za blichtr) - z pewnością ją docenia ale nie stosuje kryteriów pozasportowych (splendor, błyski fleszy (on ma tego dość!!) reklama, układy, znajomości, na koniec pieniądze i tzw. śmietanka towarzyska) nie mieszczących się mam wrażenie w jego KLAROWNYM systemie wartości. 4. Nigdy nie pomyślałbym , żeby Kubica oddał na WOŚP puchar z Kanady!! Tylko ktoś, kto ZUPELNIE nie rozumie wyścigów,nie czuje Kubicy i jego montrealskiej historii , sportu wogóle, rywalizacji, akcji charytatywnych (których wiele!!), mógł coś takiego wymyśleć. Ktoś taki patrzy a nie widzi! Prawdopodobnie za takim na pozór efektownym i kuszącym sktótem myślowym stoi FALSZYWE przeświadczenie, że sposób , w jaki Kubica potraktował zwycięstwo w plebiscycie pokazuje jego stosunek do jego kibiców i fanów F1. To całkowite nieporozumienie. Wg mnie zmierzył nagrode odpowiednią miarą a swoim kibicom dziękował serdecznie (taką swoją serdecznością) a przede wszystkim te dwie sprawy ODDZIELIŁ od siebie!! A statuetkę spieniężył i oddał dzieciom. uff
Przejdź do wpisu Robert Kubica wspiera WOŚP
12.01.2009 11:19
0
ad. lewusFIA - dzięki za dobre słowo, czasami bardziej potrzebne niż cokolwiek innego, - co do podpisu : masz rację - podpisał i to wystarczy.
Przejdź do wpisu Robert Kubica wspiera WOŚP
11.01.2009 23:34
0
dużo ciekawych wpisów - 2009-01-10 20:48:38 $herman - któtko i po męsku. Ktoś pisał, że to nie styl Kubicy - oczywiście - tekst był jedynie z pewnością przez niego zatwierdzony, choć czy Robert chciał i wgłębiał się we wszystkie jego konotacje i możliwe reperkusje ? pewnie nie, on jest chłopak bardziej prosty . Wracając do tekstu - jest bardzo ciekawy i precyzyjnie przemyślany : A) linijka noworoczna - prosto, na czasie, do wszystkich (neutralna) B) podkreślenie popularności z podziękowaniami - uklon wobec kibiców i przy okazji podkreślenie popularności - bardzo dobre C) odniesienie do nagrody - pochwała nie siebie ale znowu kibiców (niegorszych niż kibice innych sportów ) - chwyt znakomicie założony - już wyrażniejsze odniesienie do haniebnych komentarzy po glosowaniu D) ostatni fragment - prawdziwy majstersztyk - na początku ostro (Kubica sam ze siebie nigdy by tak nie powiedział )- potem bezpretensjonalne przejście do WOŚP i potrzebujacych !! Tekst w pewien sposób genialny - w białych rękawiczkach, jakby na zimno uciera nosa pyszałkom /pseudodziałaczom i niektórym dziennikarzom , dalej - dziękuje i chwiali kibiców, wobec których rzeczywiście RK był raczej zimy, a na koniec pomaga dzieciom!!! Oczywiście ile w tym tekście Roberta - nie wiadomo. Ale z satysfakcją przeczytałem tę odtrutkę na histerię niektórych oszołomów.
Przejdź do wpisu Robert Kubica wspiera WOŚP
05.01.2009 17:58
0
nie wstawia się!?
Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Się nie należało?
05.01.2009 12:42
0
ad. yaneq - rzeczywiście, nikt nie pisze o 1 miejscu Kubicy w plebiscycie!? Napisali natomiast i to w sposób haniebny niektórzy dziennikarze, obrażając RK i próbując umniejszyć jego osiągnięcia. Jestem wzburzony - nawet sportowcy, rywalizujący w tym konkursie wypowiadali się ze zdziwieniem o sukcesie RK. Co za koszmarny, klaustrofobiczny światek!?!? Wstyd i żenada!! Czy oni wszyscy mają smak życia jak PKOL!?!? Kubica jak na tak młodego chłopaka powiedział nie ubliżając nikomu a jednocześnie (może nieświadomie) dystansując się trochę od tych biedaczków - Natomiast Formuła 1 do każdej dyscypliny olimpijskiej ma się nijak - powiedział Kubica odnosząc się do rywalizacji ze złotymi medalistami Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.
Przejdź do wpisu Robert Kubica testuje karta dla swojego zespołu
30.12.2008 18:00
0
pisałem wczoraj, ale mi nie wskoczyło - można porównywać kierowców ze sobą. Jest to bardzo sprawa delikatna i wymagająca dużej wiedzy, wyczucia i ostrożności, ale ,,, można i nawet trzeba to robić. Niektóre obszary tych porównań są bardziej, niektóre mniej bezpieczne. Ten przytoczony w artykule akurat jest bardziej bezpieczny, bo mniej zależny od samochodu a bardziej od osobowości i siły ducha kierowcy. I tu zgadzam się z szefem Renault - Alonso lepiej(czytaj - bardziej po męsku, jesli tak można powiedzieć SZLACHETNIEJ) i chyba skuteczniej w danych warunkach znosił stres.
Przejdź do wpisu Briatore: Alonso jest lepszy od Schumachera
19.12.2008 23:54
0
wymiękam, jeszcze jeden skośnooki w stawce!?!? skośnoocy jeżdzą tylko dzięki pieniądzom sponsorów. Nic przeciw nim nie mam, ale ... powinien obowiązywać taki niepisany przepis/umowa dżentelmeńska, że skośnoocy tylko do pozycji testera!! Tak? No tak!! Lepiej dla bezpieczeństwa, jakości ścigania, no dla wszystkiego!
Przejdź do wpisu Skład Toyoty na przyszły sezon niepewny?
17.12.2008 18:08
0
Kubica jak zwykle dość bezceremonialnie mówi, co czuje i widzi. No nie jest dobrze niestety. Gdybym w tej chwili stawiał zakłady, postawiłbym na to , że Nick będzie szybszy (przynajmniej na początku). Ale jest jeszcze dużo czasu. Ciekawe, czy BMW jest w stanie technicznie i MENTALNIE wystawić 1 auto z KERS, drugie bez . Bo to prawdopodobnie może być opłacalne. Bardzo ciekawie się to zapowiada, wiele niewiadomych.
Przejdź do wpisu Kubica: KERS będzie mnie hamował
14.12.2008 21:40
0
no tak, wypowiedzi Buttona zupełnie niecodzienne, jak niecodzienna jest sytuacja. Widać strach o przyszłość skrywany między wierszami. Ale czy można się temu dziwić? Teraz, zupełnie niespodziewanie, poznajemy duużo głębiej świat i ludzi F1. Zasmucił mnie ten tekst i trafne zdania Piork_a. Wydaje się , że z Hondą jest gorzej niż oficjalnie się mówi i perpektywy są marne - co nikogo chyba nie cieszy. Zobaczymy
Przejdź do wpisu Button: Albo Honda, albo nic
13.12.2008 10:51
0
duże zamieszanie, oby ktoś przytomny nad tym panował dla dobra widowiska i kibiców. Jedna sprawa nie daje mi spokoju. Jak to mozliwe, że nagle pozwolono na zmiany w silniku Renault a w innych nie, i to jednomyślnie!? Nie podoba mi się to i wietrzę jakieś zakulisowe układy 'w tym temacie'.
Przejdź do wpisu Uchwały Światowej Rady Sportów Motorowych
08.12.2008 12:28
0
Koncerny liczą, czy warto mimo kryzysu inwestować w reklamę i przyszłość techologiczną poprzez uczestnictwo w F1. Honda zdecydowała że nie. Wydaje się, że jednak popełnili błąd A swoją drogą wizja pz0 jest kusząca. Powrót prywatnych zespołów i dzikich, pionierskich czasów F1!
Przejdź do wpisu Honda odchodzi z F1
05.12.2008 20:50
0
zastanawiają liczne wypowiedzi żałujące Buttona - świetnego kierowcę. Skąd ten podziw dla drugoligowego acz solidnego i sympatycznego ściganta!? Zresztą przyszłość zweryfikuje sądy. Jeśli jest tak dobry to zobaczymy to w którejś z serii wyścigowych. Decyzja Hondy to bardzo poważny sygnał dla innych zespołow i sponsorów - terez będą ważne decyzje właścicieli/mocodawców F1. Mam nadzieję, że ta skonstniała struktura pęknie i zostanie zastąpiona przez nowych , mniej uwikłąnych w bisnesowe układy ludzi.
Przejdź do wpisu Honda odchodzi z F1
05.12.2008 08:58
0
O wielu sprawach można przy okazji takiej informacji pisać (co dalej, kto winien, kto/czy/jak przejmie/podtrzyma team itd. ) Widać teraz wyraźniej , że F1 to oryginalny biznes kilku panów, z którymi z korzyścią współpracują wielkie i mniejsze firmy, stowarzyszenia, miasta, państwa, regiony, politycy, media, show biznes itd. F1 to tradycja, miejsce w świadomości milionów ludzi . Dlatego koncernom zależy, aby tam być. Jednak ... przychodzi chwila, kiedy bilans zysków i strat uczestnictwa nie zapina się! Powodów może być i jest pewnie wiele. Ja wspomnę o ważnym dla mnie - niejasna wizja przyszłości serii w działaniach właścicieli/udziałowców światka F1. To z pewnością może mieć wpływ na decyzje zespołów.
Przejdź do wpisu Honda odchodzi z F1
03.12.2008 18:00
0
Nie znam historii kariery tego kierowcy, ale to co czytam wygląda sensownie. Naciska dość mocno na okazujący się coraz bardziej kolesiowsko/finansowym i zamkniiętym światek F1. Kubica mistrz (w konkurencji - pozycja końcowa a brak pleców)
Przejdź do wpisu Pantano czuje się porzucony
02.12.2008 18:37
0
no musi być choć jeden skośnooki w stawce , z powodów jasnych. Tak już teraz jest . A że jest nim Kazuki to pech i jednocześnie szczęście Kubicy; Prawdopodobnie każdy inny przedstawiciel rasy żółtej wjechałby w RK nie raz ale kilka razy w sezonie. Któtko mówiąc czy tak czy siak to i tak porażka (patrz walerus)
Przejdź do wpisu Nakajima chciałby dostać się na podium w 2009 roku
28.11.2008 23:33
0
dobre słówo - niemrawy! Przyszły sezon widzę jako szansę na prawdziwe porównanie umiejętności kierowców. Będzie wiele zmian i one pomogą zobaczyć, którzy są naprawdę wielcy i mają ducha mistrzów a którzy to tło. Buttona zaliczam już teraz do tych drugich. zobaczymy za rok.
Przejdź do wpisu Button liczy na wygrane
26.11.2008 22:33
0
Dobre posunięcie, więcej normalności, mniej blichtru w tym sztucznie nadymanym image F1.
Przejdź do wpisu Toyota rezygnuje z oficjalnej prezentacji zespołu
26.11.2008 22:22
0
ad Martina S - Jeśli Nico jeździ super to JAK JEŻDZI Kubica, Hamil, Alonso!?!? Więcej powściągliwości w pochwałach nie zaszkodzi.
Przejdź do wpisu Rosberg ostrzega swój zespół
26.11.2008 12:54
0
w tej chwili wydaje się , że Nico nie jest kierowcą z poziomu Kubicy, Alonso czy Hamila. Do cieniasów nie należy, ale jak zauważył easyrider wiele młodych, którzy prą do F1. Mam wrażenie, że jest kilku kierowców, o których teamy by się biły - Hami, Alonso, Kubica, Vettel,. Kimi, może Massa - i wielu innych (w tym Nico), kórzy muszą sie starać o posady!
Przejdź do wpisu Rosberg ostrzega swój zespół
24.11.2008 17:46
0
to prowokacja albo Zarathustra ma rację! A tak nawiasem - zastanawiałem się po 3 latach śledzenia F1 - którzy kierowcy są 1 ligą , którzy 2 a którzy jeszcze niższą w F1 . Zdanie Pana Vettela jest mi bliskie, dodałbym jeszcze Alonso . Blisko nich są Massa, Nick, Vettel, może Trulli, Glock. Chociaż - tego nie można być zdaje się pewnym . Różne bolity, teamy itd
Przejdź do wpisu Vettel: Raikkonen, Kubica i Hamilton najlepsi
24.11.2008 17:30
0
mnie się to naprawdę podobało sivshy - skomentowałem, bo mi się Hamilton przypomniał
Przejdź do wpisu Lekka przebudowa toru w Singapurze
24.11.2008 17:27
0
artykulik z dobrym komentarzem autora. Wielu pisało, że Renault NIE MIAŁO żadnego sensownego kandydata za Piqueta(pseudonim-nieporozumienie)
Przejdź do wpisu Briatore: Grosjean jest za młody na F1
24.11.2008 17:04
0
tekst tygodnia - asfalt powinien zostać wyrównany! Powiedziałbym - równo z asfaltem!
Przejdź do wpisu Lekka przebudowa toru w Singapurze
21.11.2008 16:34
0
wypowiedzi Dagmary zawsze łagodzą nastój i tchną optymizmem. ad. tekst - Pieniądze mogę bardzo wiele, ale to scenariuisz wyssany w palca. NIKT przy zdrowych zmysłach nie zaryzykuje (przy tak dużych zmianach technicznych i niepewnych siłach w 2009r.) zamachu na Kimiego bo NIE MOŻE BYĆ PEWIEN SUKCESU! Bankowcy liczą bardzo dokładnie .
Przejdź do wpisu Santander z Ferrari chcą Alonso?
21.11.2008 16:23
0
tyle chybionych wpisów dawno nie widziałem pod 1 akrykułem. Brak wyścigów odbija się niektórym czkawką. O skrzydłach pisał bmwrk, pisałem tez ja, teraz nasze intuicje potwierdza RK. Autor pisze - kubica obawia się - i nakręca atmosferę komentarzy . Marti - z szacunkiem do Ciebie, ale ... mam wrażenie że RK nie jest specjalnym fanem F1, widzi blichtr tego światka i częste wazeliniarstwo uczestników/tworców tej serii. Ma do tego większy dystans niż wielu jego kolegów - stąd jego wypowiedzi często nie podpierają standardowego wizerunku tego cyrku.
Przejdź do wpisu Nowe skrzydło wzbudza obawy Roberta Kubicy
20.11.2008 09:23
0
kończ waść Panie Michale, wstydu oszczędź! pełna zgoda z darecky3, a fragmenty o BMW to absolutne kuriozum!
Przejdź do wpisu Bliżej bolidu: Mość panie PR to ważna sprawa
19.11.2008 10:47
0
trochę okrojona ta informacja i tłumaczenie. Mimo to zdradza oczekiwania : będzie wywlekanie brudów!. Dziwny ten światek F1, boi się powiedzieć trochę więcej prawdy niż standardowe, szklane newsy a portale o F1 mają pożywkę. Internet kreuje gwiazdy/mistrzów w sposób często infantylny i toporny zarazem. Z pewnością kontekst wypowiedzi MS ukazałby go nie jak pyszałkowatego ćwoka ale nieco subtelniej. Nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy, że Barrichello był traktowany tak samo jak MS (patrz też LH i HK w MCLM 2008). Jeśli MS był szybszy np o 0,2 sek, to Większe wsparcie ze strony teamu zwiększało tę różnicę do np. 0,4 sek . To oczywiście przenośne pokazanie, że wsparcie zespołu daję różnicę. A o tym MS nigdy nie mówił!
Przejdź do wpisu Schumi: Barrichello był dobrze traktowany
18.11.2008 23:48
0
no jest to takie brzydkie kaczątko, ale przynajmniej jest wesoło. gorzej z wielkimi przednimi dociskami - 1 zakręt w wyścigu będzie dużo trudniej przejechać! Mówił o tym chyba De La Rosa
Przejdź do wpisu Przejściowe BMW F1.08 nie podoba się Klienowi
12.11.2008 13:13
0
co silniejsi tecnologicznie/logistycznie/finansowo będą skutecznie porównywali auta z i bez KERS i na początek sezonu wybiorą szybszą/mniej zawodną opcję. Prawdopodobnie ostatecznie dobry KERS da przewagę, ale nie wszyscy w jednakowym czasie odnajdą tę przewagę w swoich konstrukcjach.
Przejdź do wpisu Na zimę - Ferrari F2008K