WIADOMOŚCI

Kolejność startowa i wagi bolidów
Kolejność startowa i wagi bolidów
Poniżej prezentujemy kolejność startową oraz wagi bolidów przed GP Wielkiej Brytanii.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
poz. kierowca zespół waga
1. Sebastian Vettel Red Bull 666,5 kg
2 Rubens Barrichello Brawn GP 657,5 kg
3. Mark Webber Red Bull 659,5 kg
4 Jarno Trulli Toyota 658,0 kg
5. Kazuki Nakajima Williams 652,5 kg
6 Jenson Button Brawn GP 657,5 kg
7. Nico Rosberg Williams 661,5 kg
8 Timo Glock Toyota 660,0 kg
9. Kimi Raikkonen Ferrari 654,0 kg
10 Fernando Alonso Renault 654,0 kg
11. Felipe Massa Ferrari * 675,0 kg
12 Robert Kubica BMW Sauber * 689,5 kg
13. Heikki Kovalainen McLaren * 695,5 kg
14 Nelson Piquet Renault * 682,5 kg
15. Nick Heidfeld BMW Sauber * 665,5 kg
16. Giancarlo Fisichella Force India * 668,0 kg
17 Sebastien Bourdais Toro Rosso * 687,5 kg
18. Adrian Sutil Force India * 692,0 kg
19 Lewis Hamilton McLaren * 666,0 kg
20 Sebastien Buemi Toro Rosso * 672,5,0 kg
* - waga zadeklarowana

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

110 KOMENTARZY
avatar
Konrad2005

20.06.2009 18:10

0

uuu..ciężki Vettel :d


avatar
MnQ

20.06.2009 18:10

0

przyglądając się wagom bolidów, szacunek dla Vettela!


avatar
karolVTEC

20.06.2009 18:11

0

Kubica pewnie pojedzie na jeden pit stop... A jeżeli będzie deszcz to to może okazać sie najlepszą strategią :) bo pamietam wyścig o GP Włoch kiedy startował z P11 a ukończył 3 :)


avatar
matty77

20.06.2009 18:11

0

Vettel najwięcej paliwa z czołówki :) kto by powiedzial... :)) jeśli jutro nic nie zawali to powinien wygrać bez problemu :)


avatar
marrkj

20.06.2009 18:13

0

Oby wygrał nudzi mi sie ten Button ciągle na mecie


avatar
Fojart

20.06.2009 18:15

0

Myślałem, że Vettel będzie najlżejszy w pierwszej dziesiątce i się bardzo zdziwiłem jak przeczytałem tego news'a :D


avatar
kamil7671

20.06.2009 18:16

0

jeśli spojrzeć na wagi, to RBR dominuje a Vettel pojechał okrążenie życia!!! albo FIA popełniła literówkę...bo wierzyć się nie chce...Vettel zyskał u mnie mnóstwo rispektu...


avatar
force-india

20.06.2009 18:16

0

Barichello ma wygrac:PP


avatar
Don Sallieri

20.06.2009 18:16

0

Napewno ten wynik dzięki jego magicznej liczbie ilości paliwa ;p 666 to poprostu coś boskiego ;D xD A tak poważnie to jeśli z taką wagą tak pojechał to miejmy nadzieje że tym razem nie popełni żadnego błędu na L1 ;]


avatar
Jarek fan F1

20.06.2009 18:17

0

BMW idzie na całość. Kubuś ciężki Heidfeld lekki.


avatar
krz08

20.06.2009 18:17

0

patrząc na wagi to Brown zawalił kwalifikację, a Robert dość ciężkawy


avatar
amollyn

20.06.2009 18:17

0

dziwne ze heidfeld taki lekki...zawsze jechał cysterną :) co do Kubicy to przydałby sie samochod bezpieczenstwa i bedzie dobrze :D


avatar
david9

20.06.2009 18:21

0

Vettel z taką iloscią paliwa i taki czas kurde respect chyba nikt nie jest w stanie mu jutro zagrozić. Button na podium raczej tez niema szans. Nakajima lekki cięzko bedzie mu utrzymać to 5 miejsce ale i tak brawa za dobra jazde. Alonso z Raikkonenem rózniez niespecjalnie dużo paliwa raczej małe szanse na punkty jutro.


avatar
jawiemwszystko

20.06.2009 18:23

0

Od wagi Nelsona odejmujemy pieluszkę, to pierwsza wiadomość, druga jest taka, że wkońcu Button ma małą zniżkę formy (waży tyle co Rubens), a trzecia, że Vettel jeśli nie skończy na bandzie lub nie zawali startu to będzie P1.


avatar
amollyn

20.06.2009 18:24

0

a jeszcze takie pytanko...ile Robert przejedzie okrazen przy takiej wadze bolidu...czyzby 1 pitstop?:)


avatar
SHEARER

20.06.2009 18:33

0

Czytając to,widzę,że po raz pierwszy w tym sezonie Button się nie popisał.Szkoda bo wolalbym jutro oglądać go jako zwycięzcę niz Vetella:P No ale nie da się wygrywać w nieskończoność.Liczyłem na to,że ma zdecydowanie więcej paliwa niż wszyscy przed nim.Naiwyrażniej nie pasuje im zbyt mała temperatura:P Co do Vettela jedynym,którym może go pokonać jest sam Vettel! Jeśli pojedzie z głową,rozsądnie, nie może tego jutro nie wygrać.Jeśli pojedzie jak podniecony szaleniec-przegra.Tak więc wszystko w jego rękach.No chyba,że geniusz Rossa Brawna!!!


avatar
tom12333

20.06.2009 18:33

0

Fajnie gdyby o zwycięstwo powalczył Webber albo Barichello... Vetel jest dobry ale popełnia za dużo błędów. Jak to określił jeden z redaktorów sportowych (chyba) jest zbyt zielony (aluzja do nienagumowanego toru). Zobaczymy jutro czy nie straci głowy...


avatar
pawelos211

20.06.2009 18:33

0

kubicy powinno starczyć paliwa na 31-32 okrążenia , czyli na 1 pit


avatar
Greee

20.06.2009 18:40

0

Nakajima skasuje wszystkich w 1 zakręcie i Button będzie pierwszy.


avatar
Skoczek130

20.06.2009 18:40

0

Jestem pewien, że gdyby "senny" Raikkonen", Mark zgarnąłby PP. W drugim sektorze pobił rekord, natomiast w pierwszym otarł się o to! Brawny całkiem lekkie, ale liczę na to, że warunki będą dobre! Robert ciężki, więc na pewno powinno to pomóc. Na pewno bardziej, niż z małym obciążeniem.


avatar
Skoczek130

20.06.2009 18:41

0

@pawelos211 - patrząc na formę tegorocznych opon, będzie z tym ciężko.


avatar
pkas

20.06.2009 18:46

0

Vettel rozniósł całą stawkę. Aż się wierzyć nie chce - najcięższy z całej dziesiątki a wykręca o 0,35 sek. lepszy czas niż drugi BAR. Przepaść....


avatar
bizi

20.06.2009 18:46

0

Jestem po ogromnym wrazeniem...Brawa dla red bulla !! Swietnie przygotowane samochody.Kubica jutra na 8 miejscu,na 3 okrazeniu Weber wyprzedzi vetella a przy okazji na calym zamieszaniu skorzysta Barichelo ktory wskoczy na 2p...na 15 okrazeniu SC po przygodzie Sutila i Piqeta..Tak pisza na f1.com :)


avatar
martinus16

20.06.2009 18:48

0

no prze gość z kimiego lzejszy od buttona rosberga i glocka i 9 no przesada mogł walczyc o wyzesze pozycje, ale zwrocice uwage na kazukiego ma najlzejszy bolid i nie dal rady wyzej sie uplasowac mial sznase pokazywal ;/ nie jestem zadowlony z ferrrari; nie wykorzystali to ze massa jest 11 no wszytko okarze sie jutro o 14


avatar
SHEARER

20.06.2009 18:48

0

19. Greee,rozbawiłeś mnie trochę,ale pomysł dobry:P Taki rozwój wydarzeń ,jutro mile widziany:)


avatar
fan massy

20.06.2009 18:49

0

Vettel jest wcale lekki. Massa dosyć ciężki . Będzie tankował 30-25 okr. A bolidy Brawna nalżejsi powinni dobrze wystartować.


avatar
fan massy

20.06.2009 18:50

0

Sorry Massa będzie tankował około 20-23 okr.


avatar
Kornik

20.06.2009 18:53

0

Wątpie żeby Kubica pojechał na 1 pit stop, ale nawet jak mu sie uda to nie widze jutro punktów. Tor jest dosyć szorstki i zurzycie miękkich opon będzie za duże żeby utrzymać dobre tempo


avatar
Iza_P

20.06.2009 19:03

0

A moim zdaniem w każdej chwili strategie zespołu mogą zostać całkowicie zmienione. Oczywiście pod warunkiem , że zacznie padać. A jak wiadomo w Anglii jest róźnie. Dlatego wszystkie wyliczenia mogą wziąć w łeb... Zresztą, oby tak było , będzie ciekawiej!


avatar
WooQash

20.06.2009 19:05

0

20 Sebastien Buemi Toro Rosso * 672,5,0 kg - to w końcu ile ??


avatar
skylinedrag

20.06.2009 19:13

0

Już wiem czemu Vettel tak wymiata! podpisał pakt z diabłem skubany (patrzcie na wagę bolidu )


avatar
boftek

20.06.2009 19:15

0

Spójrzcie na Rosberga z taką liczbą paliwa i np dobrym startem może być na pudle


avatar
skylinedrag

20.06.2009 19:17

0

A starty to ma często bardzo udane


avatar
boftek

20.06.2009 19:18

0

a czy ma ktoś pogodę na jutrzejszy wyścig


avatar
rama

20.06.2009 19:30

0

Roberto nasz pewnie tylko raz bedzie tankował, ale być moze szybkie zmiany opon mogą byc 2 razy, chyba ze zacznie padac to wogle bedzie. Zapewne Nakajima jak zobaczy ze niedaleko jest na starcie Vettell to pewnie wszystkich wywiezie w krzaki:P , szkoda Sutila bo jechał bo q2. Mysle ze wygra Webber. Kub przy szczesciu 7-10 gdzies;)


avatar
TuR1smo

20.06.2009 19:35

0

najważniejsze jest to, że Kubica jutro startuje już o 12 więc powinien być w tej punktowanej ósemce xD


avatar
BastianKR

20.06.2009 19:35

0

Brawo dla Vettela :) dosc negatywnie zaskoczyl mnie Kimi nie ma za duzo paliwa a pozycja mowi sama za siebie,czyzby ustawienia na deszcz?xD


avatar
xdomino996

20.06.2009 19:39

0

Oby padał deszcz i wyjechał sc.


avatar
anderis8

20.06.2009 19:44

0

37. BastianKR - Gdyby Kimi ustawił się na deszcz to raczej wziąłby więcej paliwa na pokład, gdyż podczas deszczu zespoły zwykle dążą do strategii jednego tankowania, zwłaszcza, gdy nie ma szans na start z czołówki, a Kimi w przypadku deszczowego setupu by ich nie miał. A tak poza tym prognozy pogody raczej nie zapowiadają na jutro deszczu. Szansa na opady dzisiaj była znacznie większa.


avatar
michalde

20.06.2009 19:49

0

Kubek startuje z dwunastego - czyli może być dobra strategia, jeśli nic nie zawiedzie. Czy będzie deszcz? może się okazać, że tak. przy takim ciągu zdarzeń, stawiam, że w pierwszej czwórce będą kierowcy Brawna GP i RBR, tylko w jakiej kolejności? :D


avatar
Lizak

20.06.2009 20:00

0

BastianKR Ferrari w ten weekend nie jechalo za dobrze. Juz w trenach bylo zle a teraz jest o wiele lepiej. wole tak niz takie GP Turcji gdzie na trenach jezdzili dobrze a w qualu pojechli slabo.


avatar
amollyn

20.06.2009 20:08

0

Warto tez zwrocic uwage na to ze Kubica startuje w teoretycznie dobrym towarzystwie...Massa z przodu i Koval z tyłu...powinno się obyć bez uszkodzen w pierwszym zakręcie. Na pewno lepsze takie ustawienie niż np. z Nakajima czy Piquetem obok siebie...:D


avatar
ForceIndia

20.06.2009 20:09

0

Sutil jest bardzo ciężki,liczę jutro na miejsce w pierwszej 10...


avatar
Gutek

20.06.2009 20:11

0

Nie rozumiem skąd w was były wątpliwości co do Vettela. Przecież to oczywiste, że chłopak jest w niesamowitej formie. To że się pośliznął ostatnio i stracił zwycięstwo nie oznacza, że tak będzie zawsze. Obaczycie, że będzie pierwszy jutro. Brawny lipa. Może Ross coś wymyśli ale szybko zjadą i będzie najwyżej brąz dla BAR.


avatar
majkawiolka

20.06.2009 20:31

0

Alonso i Raikkonen ta sama waga, a różnica w czasie tylko 0,026s. Myślałam, że Ferrari zacznie walczyć z czołówką, nie z Renault, które swoją drogą też zawodzi.. Brawa dla RBR! Oby Vettel przerwał hegemonię Buttona;-)


avatar
Orlo

20.06.2009 20:58

0

I gdzie są teraz Ci cwaniacy co jeszcze niedawno w temacie o Vettelu pisali że jest to niezły, ale nienależący do czołówki kierowca? No gdzie jesteście panowie?:P Oby jutro w końcu Brawny dostały lanie. Będzie ciekawieJ ;-)


avatar
leo_

20.06.2009 21:06

0

Vettel pokazał klasę i jest w stanie więcej wyciągnąć z bolidu niż Webera (sądząc nie tylko po tych kwalifikacjach). Jest cięższy od Webera o prawie 10 kg , a i tak w Q3 pojechał o 0,3 sek szybciej. Standaryzując na tę samą wagę dotankowanego bolidu wychodzi różnica ok. 0,5 sek szybciej , a może i nawet więcej. Tak więc Red Bull na tym torze jest rewelacyjny – wreszcie wyprzedził Brawna (choć oczywiście w wyścigu mogą podziać się różne rzeczy). Z kolei Raikonen i Alonso pojechali jakby słabiej w Q3 niż wynikałoby to z ilości paliwa. Biorąc pod uwagę taką samą standaryzację, kolejność zespołów po tych kwalifikacjach (średnio dla obu zawodników) jest taka: 1.RedBull 2.BrawnGP 3.Toyota 4.Williams 5.Ferrari 6.Renault 7.BMW 8.McLaren 9.Force I 10.TRoso. Strata BGP do RBulla to około 0,5 sek, Toyoty, Williama i Ferrari 0,6-0,9, Renault 1,2, BMW 1,5 !!!!, McLarena 1,7, a FI i TRoso ok. 2 sek. A więc BMW tym razem nie trafiło z modyfikacjami – w Turcji tracili tylko 0,4 sekundy do najlepszego wtedy BGP. Czas Roberta na lekkim bolidzie (5-10 kg paliwa w baku) wynoszący 1.19.3 to niby tylko 1,2 sek straty do Vettela, ale w rzeczywistości różnica ta jest jeszcze większa (ok. 1,4-1,5 sek), bo Vettel mógł na podobnie zatankowanym bolidzie pojechać jeszcze lepiej niż te 1.19.1 (na to wskazuje podana waga jego bolidu po Q3 - jest większa niż auta Webera, który i tak pojechał w Q3 słabiej niż Vettel) .


avatar
Budda89

20.06.2009 21:08

0

Panie Orlo. Tu jestem! Tu! Vettel jest NIEZŁY ale patrz na Australie, Malezje, Monako, Turcje... Brakuje mu zimnej krwi. Cuś jak by nie był Niemcem. Pewnie jego Matka znała jakiegoś Polaka albo Włocha :-p


avatar
leo_

20.06.2009 21:10

0

Acha, założenia do moich obliczeń były takie: 2,6 kg paliwa na okrażenie, 0,37 sek wolniejszej jazdy na każde dodatkowe 10 kg paliwa.


avatar
leo_

20.06.2009 21:11

0

Ja też nie zdziwiłbym się gdyby Vettel popełnił jakis błąd w wyscigu. Ale dobry jest.


avatar
Budda89

20.06.2009 21:16

0

Ano niezły jest. Ale taka kopia Lewisa z sezonu 2007. Nawet jak ma szanse być mistrzem to coś spie...


avatar
Oskar9191

20.06.2009 21:24

0

42. amollyn Mylisz sie Piquet zetnie Mase, Kubice i Kovalainen naraz xD Jesli Kubica pojedzie na 1 pit to jest mniejsza szansa na pomylenie opon ;) HAM dosc lekki rozpedzi sie i dobije ocalałych po ataku Piqueta :D


avatar
shodan

20.06.2009 21:26

0

hamilton bedzie jutro pedzil jak szatan hehe


avatar
alert119

20.06.2009 21:32

0

wow ! jesli nie bedzie żadnej awari w bolidzie vettela to on ma wygraną murowaną !


avatar
gedzior

20.06.2009 21:59

0

Od Australii kibicuje RBR , a szczególnie Vettelowi. Newey jest dla mnie geniuszem, który potrafił stworzyć auto które bez podwójnego dyfuzora (nad którym wszyscy sie tak spuszczali :P ) i kers (który tak wszystkich rozczarował) było konkurencyjne dla czołówki. Za Vettela trzymam kciuki , bo chłopak ma talent, a doświadczenie właśnie zdobywa i jeszcze wszystko przed nim. Kubica jest świetny. Po nieudanych treningach na których głównie technicy BMW dowiedzieli się że mają silnik do d..., Robert potrafił z tego rzęcha wycisnąć 12 miejsce. Szacun. Czy to prawda że Alonso przejdzie do Ferrari? I ciekawe kto się sfrajerzy na Villeneuva ?


avatar
Orlo

20.06.2009 22:03

0

Panie Budda89. Jeżeli nazywasz kogoś kto kręci takie czasy NIEZŁYM, to jak nazwiesz tych których objeżdża. W Australii dał ciała, w Malezji miał karę, w Monako w tym samym miejscu "wykazał" się Mistrz Świata, a w Tucji to i tak nie miało żadnego znaczenia, Button był poza zasięgiem. Za to w Chinach w deszczu Vettel świeżo po tankowaniu "łyknął" Jensona świeżo przed tankowaniem. Jeździ świetnie. A że popełnia błędy. Przynajmniej nie aż takie jak Mistrz Świata...


avatar
zzz

20.06.2009 22:05

0

Heidfeld będzie szalał, żeby dopaść Kubicę. Wydaje się, że dla Nicka obecnie najważniejsze to utrzymać przerwgę pkt nak Robertem. Drugim wariatem z tyłu będzie Hammilton. Obaj Hei i Ham mają dużo mniej paliwa. Sądziłem, że Robert pojedzie jednak na 2 pit stopy bo pogoda niepewna i nie wiadomo jak miękkie gumy będą się spisywać.


avatar
Budda89

20.06.2009 22:17

0

W malezji miał spina i zgasił silnik. Toż nawet Nelsinio potrafi po spinie jechać dalej. W Monako rozbił sie na pierwszym zakręcie a nie tam gdzie Lewis. A Turcja miała znaczenie bo mimo wszystko była szansa. Vettel to xero Lewisa z 2007. Jeszcze musi nad sobą popracować.


avatar
kiblov

20.06.2009 22:18

0

button i bar zjada na tym samym okrazeniu wtf?!


avatar
grzes12

20.06.2009 22:34

0

Znaczy się ze Robert jutro startuje o godzinie 12 dwie godziny przed wszystkimi więc są na realne szanse na pierwsze w tym sezonie zwycięstwo he he he


avatar
miska2

20.06.2009 22:40

0

58. Budda89: jak byś tyle spinów miał co Nelsinio to też byś w końcu nauczył się jak znich wychodzić..:]


avatar
Marti

20.06.2009 22:44

0

Szacun dla Vettela i RBR. Mam nadzieję, że zła passa Sebastiana minęła, nie popełni jutro błędów i zdoła wygrać, jak i w pozostałych GP nieco utrudnić żucie Brawnom i Buttonowi :)


avatar
Marti

20.06.2009 22:45

0

>> życie<< oczywiście :) czy ktoś już wspominał, że brakuje tutaj funkcji edycji tekstu? ;-)


avatar
Orlo

20.06.2009 22:56

0

@Budda89, pytałem, jeżeli Vettel jest NIEZŁY, to jak nazwiesz tych których objeżdża?


avatar
rama

20.06.2009 23:43

0

A gdbyby tak było po 1000 okrązeń, i Kubica by wystartował 2 godziny wczesniej niż Vettell;P, Fisi to o 5 rano by startowal:D co okrązenie przejezdzając przez bosky:D , zart:p no ale, bida troche z tym BMW... ale taktykta dobra, bo jak wypali to bedą ptk;]


avatar
mario547

21.06.2009 00:07

0

Czyżby Hamilton miał z pomocą piekła zdobyć punkty??? Bo liczba jego to 666.


avatar
mario547

21.06.2009 00:09

0

shodan. Masz rację bo jego waga 666 na to wskazuje


avatar
Ra-v

21.06.2009 00:20

0

Nie popadajcie tak w histerie nad Vettelem, bo do zwyciestwa jeszcze dluga droga, prawda jest taka ze jest bardzo szybki ale jesli chodzi o caloksztalt to nazwanie go niezłym kierowcą wcale nie jest obrazą. @Orlo piszesz ze w Malezji mial kare w Monaco hamilton tez sie rozbil a w Turcji Button byl poza zasiegiem- to ja sie pytam no i co z tego ?? błąd to bład a Vettel jak na taki bolid popelnia ich zdecydowanie za duzo - tyle ode mnie.


avatar
krystianxp

21.06.2009 00:41

0

vettel jutro wypadnie z toru i nie ukonczy wyscigu on przegrana ma we krwi


avatar
fullbzikaaa

21.06.2009 06:35

0

Chyba z tą wagą bolidu Vettela jest błąd. Okaże się pewnie. Nie chce mi się wierzyć, że warzy 666,5 a nie 656.5. Nagle w kwalifikacjach odskoczył czasowo od Webbera, aż na 0.3s i ma do tego sporo cięższy bolid?


avatar
MARTINWTCC

21.06.2009 07:45

0

ja Wam powiem że piquet wyje... w bandę na okrążeniu formującym


avatar
21focus

21.06.2009 09:04

0

70. fullbzik Fakt bolid ma cięży od Webbera ale sama waga zawodnika też się liczy... a Vettel do najcięższych nie należy w przeciwieństwie do Webbera...


avatar
Sandra

21.06.2009 09:37

0

Nie wiem co wy czepiacie sie Sebastiana.Popełnie błędy jak każdy kierowca.On ma dopiero 22 lata wiec jeszcze wszystko przednim jeszcze tyle lat.A to że teraz wygrywa,badz jest w czołówce to my go mozemy podziwiac za to co robi w tak mlodym wieku.Kibicuje mu od dawna i zycze aby wygrywal ile sie da.Na tym polego ten sport. :)


avatar
piotrek74

21.06.2009 09:57

0

dzisiaj szybki Nick na starcie łyknie Roberta ,oby nie było kontaktu miedzy nimi


avatar
Łukasz_887

21.06.2009 10:11

0

Czy wie moze ktos jakie jest zuzycie paliwa na jednym okrazeniu?


avatar
Marti

21.06.2009 10:35

0

+/- 2,4-2,6 kg


avatar
Kimi Rajdkoniem

21.06.2009 10:39

0

72. 21focus: zapomniałeś dodać wagi niezamontowanego KERSu - wpływu faz księżyca:D:D:D tak poza tym to od tego typu durnych komentarzy jest onet


avatar
Alonsofan

21.06.2009 10:39

0

hamilton zajebiscie wazy 666 ;D


avatar
rafekf1

21.06.2009 10:40

0

Będzie ciekawy wyścig. Button w nowej roli. Bardziej z tyłu na starcie niż zwykle. Gdyby udało mu się wskoczyć na pudło po walce na torze pokazałby, że jest kompletnym kierowcą. Widać po wagach bolidów , że Brawn GP nie faworyzuje żadnego z kierowców. Jeśli tym razem Rubens dobrze wystartuje to ma szanse nawet na P1. Vettel wydaje się być pewnym kandydatem do zwycięstwa pod warunkiem, że będzie jechał bezbłędnie. Robert pewnie po raz kolejny bez punktów :(


avatar
es12

21.06.2009 10:59

0

Kibicuję Łeberowi i Trulliemu, Barikjello może być grozny i licze na Nakadżime że coś namiesza na starcie i pomoże Robertowi


avatar
Grzesiek_1

21.06.2009 11:01

0

Ja myślę, że Nakajima uderzy w kogoś bo to nerwowy gość i często się zagapia. To będzie szansa dla Roberta. Życzę mu chociaż 2 punktów i trzymam kciuki. Jeśli chodzi o Vettella i Buttona - to walka może być ostra - aż do wypadnięcia z toru włącznie. Wszystko to w połączeniu z kapryśną pogodą może dać nam interesujące widowisko i niespodziewane zwroty akcji.


avatar
Kacper94

21.06.2009 11:03

0

zapraszam na blog poswiecony Force India..;) narazie dopiero zaczynamy..;) www.forceindia.blog.pl ;)


avatar
jawiemwszystko

21.06.2009 12:04

0

Hahaha, więc jeszcze są ludzie, którzy nie znają przepisu o wadze minimalnej :))) Co do Vettela: to jest taki typ Massy troszkę. Szybki, ale błędów popełnia dużo. Różni tych panów jedynie umiejętność jazdy w deszczu.


avatar
21focus

21.06.2009 12:23

0

77. Kimi Rajdkoniem O co c chodzi? Przecież Vettel jest cięższy 15 kg od Webbera i dlatego Sebastian pojechał szybciej mimo większej ilości paliwa.Pozdrawiam.


avatar
21focus

21.06.2009 12:24

0

Sorki lżejszy miało być


avatar
dziarmol@biss

21.06.2009 12:33

0

79. rafekf1 - Podobne wagi bolidów to jeszcze nie dowód na bezstronność Rossa Brawna. Już dowiódł swej "bezstronności" : )) (patrz Turcja i Hiszpania)


avatar
lona96

21.06.2009 12:38

0

Oby dzisiaj deszcz spad:)


avatar
fullbzikaaa

21.06.2009 12:40

0

Kimi Rajdkoniem i 21focus. Nie sprzeczajcie się. Ile naprawdę paliwa w aucie ma Vettel, okaże się już za niecałe 2 godziny.


avatar
lona96

21.06.2009 12:41

0

Robert bedzie mial okazje poscigac sie z Bardzo szybkimi Force India:P


avatar
buzun1

21.06.2009 12:45

0

Nie przepadam za tym Vettelem... Robi sporo głupich błędów i dodatkowo jest faszystą.


avatar
leo_

21.06.2009 12:51

0

Ja jestem za tym , że by wygrał ktoś inny niz Button- żeby ściganie było ciekawe do samego końca 2009. Tak więc Red Bull, jak dla mnie, może wygrać. Choć nie obraziłbym się jakby wygrał ktoś inny: np Toyota czy wreszcie Williams. O Robercie nie wspomnę.


avatar
lona96

21.06.2009 12:53

0

Popieram kolege:D:D:D


avatar
michalde

21.06.2009 12:54

0

oby na starcie namieszał nakaima, barichello stracił woje drugie miejsce, tak jak na starcie w turcjii, a robert kubica wyprzedził kilka bolidów


avatar
michalde

21.06.2009 12:55

0

90. buzun1 masz rację, ja też vettela nie lubie


avatar
Marti

21.06.2009 13:11

0

90. buzun1 - przedstaw dowody, które świadczą o faszyźmie Vettela.


avatar
Marti

21.06.2009 13:14

0

Przed chwilą na RTL-u Mosley powiedział, że w 2010 będzie "jedna seria wyścigowa i wszyscy wezmą w niej udział"... cdn :)


avatar
PrymusF1

21.06.2009 13:16

0

Kubica już widze ile na starcie traci


avatar
lona96

21.06.2009 13:20

0

Nie ma to jak dobra mina do zlej gry:)


avatar
buzun1

21.06.2009 13:24

0

Marti, pierwsze zdjęcie w temacie "GP Wielkiej Brytanii: galeria zdjęć z kwalifikacji", a poza tym jego metryka.


avatar
obi216

21.06.2009 13:36

0

96. Marti Wiesz - wydaje mi się , że było to do przewidzenia. Zaś z drugiej strony - bardzo jestem ciekawy . Jak wyglądałaby ta nowa seria :-)? Natomiast dni Maxia chyba są już policzone. I nie pomoże mu nawet , ta przyklaskująca świta w FIA :-)


avatar
Cycu69

21.06.2009 13:43

0

Robert vs Nick, dwie odmienne strategie sądząc po wadze bolidow. Po najwyżej 5 m0ze 6 okrążeniach Nick da sobie rade z Nelsinho i Heikkim i znajdzi9e sie tuz przy Robsonku :)


avatar
Marti

21.06.2009 13:47

0

99. buzun1 - daruję sobie kontynuowanie bzdurnego tematu z tobą 100. obi216 - szczerze to mnie ciężko uwierzyć, że naprawdę się odłamia i utworzą odrębną serię. Jeśli tak się faktycznie stanie i te 8 zespołów odejdzie, to jestem spokojna, jakos dają radę. Wszyscy wiemy, że w F1 muszą zajść poważne zmiany, że obecny system rządzenia przez FIA jest banalnie mówiąc "chory", doprowadzili do zniszczenia F1 i jeśli z powodu FIA i Maxa te 8 teamów faktycznie odejdzie, to FIA doprowadzi do upadku F1, gdyż seria utworzona przez FOTA będzie miała więcej kibiców niż nowa F1. Właśnie znalazłam artykuł, w którym Whitmarsh, że jeśli do końca lipca nie zostanie osiągniety kompromis z FIA, to definitywnie odchodzą i tworzą nową serie. Podobno w tym tygodniu ma się odbyć zebranie w celu odwołania Maxa ze stanowiska. Oby!


avatar
Marti

21.06.2009 13:49

0

"gdyż seria utworzona przez FOTA będzie miała więcej kibiców niż F1 nowymi zespołami" - tak miało być


avatar
buzun1

21.06.2009 13:57

0

102. Marti i bardzo dobrze. Z założenia wypowiedź ta miała mieć raczej wydźwięk chumorystyczny. Widocznie mi nie wyszło. Przyjmuję na klatę i pozdrawiam!!!


avatar
buzun1

21.06.2009 13:58

0

humorystyczny oczywiście, cofam się w rozwoju...


avatar
PrzemyslawZ

21.06.2009 14:23

0

Hamilton lzejszy od Roberta o 23,5 kg i nie daje rady NO no...


avatar
karolf1

27.06.2009 12:27

0

106. PrzemyslawZ - na tym torze się cięzko wyprzedza a pozatem Hamilton znany z tego że popełnia wiele błędów i także kubica to mądry człowiek i wie jak trzeba się rozprawiać z Hamiltonami ;)


avatar
Fiorentini

04.07.2009 23:18

0

No i znowu cysterna dla Roberta Kubicy!!!


avatar
riqoor

01.03.2010 23:19

0

Co to za bolid? Mercedes?


avatar
argas

02.03.2010 07:29

0

sauber czarny koń 2010 :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu