DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
17.02.2010 14:16
0
david9 - komu ściska temu ściska, podpisuje się pod tym co napisał @krokiet, Kazuki jak na warunki SGP wcale zły nie jest, a Hindus... cóż - warto pamiętac, że Alonso jak wchodził (btw za kasę Santandera) do F1 też nie mial żadnych osiągniec, polecam poczytać o tym jaka dyskusja rozpętała się na temat tego, czy nie będzie zagrożeniem dla innych kierowców...
Przejdź do wpisu Stefan GP ma już kierowców?
10.02.2010 17:02
0
@10,11 W przybliżeniu dlatego, co napisał 6q47, chodzi tu o inne mechanizmy, Renault lepiej znało swoją jednostkę napędową, przeto wiedzieli wiecej na temat mapowania czy doboru mieszanek paliwowo-powietrznych.
Przejdź do wpisu Vettel ostrożny w oczekiwanich
28.11.2009 15:07
0
Bardzo sympatyczni kierowcy w bardzo sympatycznym zespole :) Jest potencjał.
Przejdź do wpisu Sutil i Liuzzi zostają w Force India
15.11.2009 18:50
0
fabian - moge sie załozyć, ze on do FI nie trafi. Już sie mówiło, że Narain ma trafić do Force w 2008 i nic, tak samo będize z nim. Mallya chce mieć jak najlepszych kierowców a nie hindusów.
Przejdź do wpisu Chandhok rozmawia z trzema zespołami
09.11.2009 15:37
0
Franek123 - jeśli chcesz zobaczyć taki zegar, to wejdź na oficjalną stronę Force India :P Oni tam mają taki bajer :)
Przejdź do wpisu Podsumowanie sezonu 2009 cz. I
01.11.2009 18:18
0
niza - masz absolutną rację. Wielka determinacja w dazeniu do osiągnięcia celu, zjednała im także mój szacunek, zresztą ogólnie są sympatycznym zespołem :)
Przejdź do wpisu Force India zadowolona z sezonu
01.11.2009 09:43
0
Grosjean zły nie jest, ale Nelsinho to zło było :)
Przejdź do wpisu Alonso: nie skreślajcie Piqueta i Grosjeana
29.10.2009 07:33
0
asc - wiesz jakie są wyniki z F3. W sezonie który wygral Hamilton jedynym kierowcą zdolnym do walki z nim był Nelsinho. A Sutil do bardzo dobry zawodnik (oczywiście gorszy od Hamiltona ;p), że sympatyczny się wie :) Orlo - popieram, bardzo rozsądna wypowiedź. Śą dwie tezy skad wszyscy wiedzą o formie samochodu Williams. ALbo wszyscy są inzynierami tegoteamu, albo byli u jasnowidza :) Hmmm, albo wierza komentatorom polsatu :D Choć ja też uważam, ze Rosberg to nie jest materiał na mistrza
Przejdź do wpisu Rosberg pewny zwycięskiego samochodu
25.10.2009 18:25
0
no po prostu brak mi słów. Mało, że wyciera sobie gębę nie zyjącym człowiekiem, to chyba zapomina o tym jak "walczył" z Mansellem... Żałosne...
Przejdź do wpisu Piquet chce przeprosin od Renault
22.10.2009 14:03
0
A Lenovo to porządna firma, sam korzystam ;)
Przejdź do wpisu De la Rosa: Za wcześnie na kontrakt z Campos Meta
22.10.2009 14:02
0
De la Rosa bardzo mądrze robi. Widać doświadczenie. Przyda mu się ono także jako atut w negocjacjach z nowymi zespołami :)
Przejdź do wpisu De la Rosa: Za wcześnie na kontrakt z Campos Meta
21.10.2009 18:32
0
srotec ac - po pierwsze nie przekręcaj mojego nicku bo i ja to jak widzisz potrafie. Po drugie - nie wiem co w swojej wypowiedzi nazwałeś argumentem??? "Senna postapił jak burak - nie posłuchal podszeptu intuicji"??? Radzę zajrzeć do słownika i odszukać znaczenie słowa argument. Po trzecie - nie uzywaj słów uznanych powszechnie za obraźliwe (np. głupi) - ja potrafie Ci wytknąć buractwo bez tego, Ty jak widzę jesteś na tak marnym poziomie, że tego nie umiesz...
Przejdź do wpisu Ecclestone: śmierć Senny była dobra dla F1
20.10.2009 14:33
0
lotec ac - rozwin sie troche i wytłumacz swoją teze. Ja chyba podałem racjonalne argumenty swiadczące o tym, ze Ayrton miał prawo być zmęczony taka sytuacja, Ty nie potrafisz podać argumentów na poparcie swojej tezy. Choc ciężko się dziwić, jakimi argumentami mozna poprzeć bajkę... Ayrton przeczuwał śmierć, a Elvis nie umarł i ukrywa się przed fanami... O sławach zawsze będą takie legendy krążyc. Natomiast ja ja Cie mogę zapewnić, że człoweik ktory ma rodzinę (a Ayrton ja miał) nie ryzykowałby gdyby cokolwiek przczuwal. Czekam na jakąś dłuzszą wypowiedź, oczywiście pozdrawiam nadzwyczaj serdecznie i gorąco
Przejdź do wpisu Ecclestone: śmierć Senny była dobra dla F1
20.10.2009 12:16
0
po pierwsze: ktoś tu napisał, że Ayrton przeczuwał nadchodząca śmierc, uwazam, ze zero w tym prawdy, nawet on nie wystartowałby w wyścigu wiedząć, ze zginie. Na jakiej podstawie możecie wyciagać takie wnioski? Bo zdjął kask i zmknął oczy. Był po prostu zmęczony cala sytuacją na Imoli. Barrichello omal nie zginął, Ratzenberger poniósł śmierć, przecież oni wszyscy się znali, Ayrtonowi było po prostu cholernie przykro po stracie Ratzenbergera. Wracając do meritum: przecież bernie to debil. Każdy to wie, wyjechał z wypowiedzią na własnym normalnym poziomie, tylko jesli taka wypowiedź dotyczy tematów hmmm... "ostatecznych" wtedy staje się gorsząca. Ayrton był wielkim kierowcą i kto wie czy gdyby nie zginał nie nabijałby F1 widowni pieknymi pojedynkami z Hillem, Hakinenem czy Schumacherem. Po Imoli poprawiło się bezpieczenstwo, ale czy oglądalność...
Przejdź do wpisu Ecclestone: śmierć Senny była dobra dla F1
13.10.2009 21:14
0
chyba sobie kiedyś wejdziesz do mojego gabinetu bez kolejki ;P
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 21:11
0
warto pamiętać, że kiedys można zostać moim pacjentem, więc trzeba być dla mnie miłym tak w ogóle :P A w DS-ach piwko leje się strumieniami
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 21:07
0
A sk0k jeszcze jedno - w akademiku jesteś zameldowany, tylko na pobyt czasowy ;) Pozdrówki dla wszystkich :)
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 21:06
0
wow, namierz pokój :P 123. Janosoprano - nie mówię, że nalezy oceniać, ale Twój przyklad nie był najszczęśliwszy. Generalnie uważam, że Hei nie jest zły, ale wypowiedź już tak :)
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 20:56
0
Ale ja go lubie :)
Przejdź do wpisu Sato zainteresowany powrotem do F1
13.10.2009 20:56
0
A czy wszyscy co piszą, że Sato jest super a nakajima ble pamietają sezon 2005? To już Kazuki bardziej bezpiecnie jeździ niż Sato w 2005...
Przejdź do wpisu Sato zainteresowany powrotem do F1
13.10.2009 20:53
0
sk0k - nie wiem czy to jest legalne co robisz... Mnie nie przeszkadza, że podałeś adres morka, ale radzę Ci, zbastuj dla własnego dobra.
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 20:51
0
114 - widzisz, Janosoprano jak łatwo samobója sobie srzelić... Piszesz, że poprzedni sezon był lepszy dla Hei niż 2005. Dlaczego? Bo miał wiecej ptk (no bo chyb tyko taki może być powód, lepiej jexdził w 2005). A zatem z tego rozumowania wynika, ze hei jest lepszy od Kub, bo ma więcej ptk (15-9). Oceniając jego sezon 2005 warto pamiętać w ilu wyscigach pauzował.
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 20:19
0
a teraz mi się przypomniało, że jak Nick był mniej doświadczony to popełniał głupie błędy (Austria 2002 - staranowanie Taku). Ale np. w Williamsie miał bardzo udany sezon.
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 20:01
0
88.kierowca - co Ty za brednie piszesz??? Jeżeli nie wiesz to doczytaj, a nie racz innych stekiem bzdur. To nie yl rok 2002 i to Heidfeld był lepszy na punkty od Kimasa bodajze 12-9
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 19:06
0
nie rozumiem skąd to najeżdzanie na Voighta. Heidfeld miał niewiele udanych wyprzedzeń, ale to i tak dużo w porównaniu z Robertem niestety. Od poczatku sezonu 2007 naliczyłem (oprócz manewrów na 1 okr, gdzie liczą się błędy rywali, a nie własne manewry kierowcy) Robert nie miał udanedo wyprzedzania. No chyba, że chcecie mu liczyć "wyprzedzenie" Nicka w Kanadzie. Kierowcą jest dobrym, ma świetne tempo kwalifikacyjne i popełnia mało błędów, nieźle się broni, umie wykorzystać pottencjał bolidu. Ale nie jest dużo lepszy od Nicka, kóry lepiej i wyprzedza jak i się broni. Remis z lekkim wskazaniem na Kubicę. Natomiast inną sprawą jest fakt, że Nick nie zachował się w porządku poddając w wątpliwość umiejetności kolegi....
Przejdź do wpisu Rozgoryczony Nick Heidfeld
13.10.2009 13:01
0
41.gosteczek - te kwale w Ferrari nie były zle w wykonaniu Rubensa. Miał świetnego partnera (że miszcza nie lubiłem to inna para kaloszy :P), a rozpatrzmy np. sezon 2003. Statystyka q 9-7 dla mistrza i zobacz jaki pech Rubensa. HUN - jest wyzej w q i ma dużo lepszy start, urywa sie koło, Hocke - jest wyżej w q, ale kończy w 1 zakręcie razem z RAI i RSC. Brazylia: PP, FL i awaria.USA - wyżej w q i staranowanie przez JPM. On stracił przez to ze 20 pkt, gdyby miał takiego farta jak Misiael walczyłby o majstra.
Przejdź do wpisu Barrichello coraz bliżej Williamsa
10.10.2009 16:34
0
Tak czy inaczej: ani się RBR i Markowi dziwie, ani nic przeciw takiemu zachowaniu nie mam.
Przejdź do wpisu Webber pomoże Vettelowi
10.10.2009 16:33
0
35. ogólnie to masz rację, grzes 12, ale przykład bardzo sredni... Co ma piernik do Kovala? Pomoc Hamiltonowi bez strat dla teammate to nie TO. Zresztą wtedy partnerem Hama nie był Koval tylko Alonso jeszcze, a miałbyć to przykład na nierówne traktowanie HAM i KOV...
Przejdź do wpisu Webber pomoże Vettelowi
27.09.2009 06:43
0
PTO (taki skrót miał Pantano) nie jeździł aż tak źle. Nie zdobył punktów, ale Heidfeld zdobył w tym sezonbie tylko trzy gdyz bolid Jordana był już bardzo słaby. Heidfeld obok 2 punktów w Monaco zdobył 1 w Kanadzie, ale ciężko tu mówić o wielkich zdobyczach, jeśli wyścig ukonczyło 8 kierowców... Pantano akurat wtedy nie startował i 2 punkty za 7 miejscezgarnął jego zmiennik Glock. gdyby startował pewnie było 3-2 dla Heidfelda w punktach tak wiec bardzo nieudany ten jego debiutancki sezon nie był.
Przejdź do wpisu Ecclestone: Piquet wróci do F1
26.09.2009 19:53
0
dnowidze - tak jak napisał Dr Prozac - niesłychane bzdury piszesz. Widziałeś wypadek??? Jeśli widziałeś powinienes zauważyc, że Rubens do konca walczył i chciał wyprowadzic bolid...
Przejdź do wpisu Barrichello wymienia skrzynię biegów
25.09.2009 17:08
0
Force India będzie dla niego najlepszym rozwiązaniem, bo z teamów fabrycznych na 99% nie chciałby go nikt poza Totyotą, a ta rozwija się wolniej niż FI... A 1% nadziei mu na McL-a zostawię ;P
Przejdź do wpisu Sutil myśli o startach w zespole fabrycznym
25.09.2009 16:12
0
Życzę wszystkiego dobrego - tak jak chciał ;) Oby po tytuł :)
Przejdź do wpisu Barrichello najbliżej tytułu w karierze
25.09.2009 13:33
0
a ja jak już pisałem w najnowszą historię F1...
Przejdź do wpisu Nakajima liczy na utrzymanie miejsca w Williamsie
25.09.2009 13:30
0
jaki team tacy kierowcy...
Przejdź do wpisu Manor zainteresowany Piquetem?
25.09.2009 09:10
0
"Kamikadze"... kto powtarza takie przydomki po ekspertach ze studia polsatu chyba nie ma własnego zdania... Nakajima jest słaby, to fakt, ale tytuł Kamikadze dali mu nasi kochani eksperci bo wjechał w Kubicę. Gdyby ktoś sam pomyślał a nie powtarzał, wpadły na to, żer wiecej razy Kubica taranował Trullego niż Nakajima Kubicę. To jak w Japoniii (piszę Japonii ze wzgledu na Toyote) powinni Kubice nazywać?
Przejdź do wpisu Nakajima liczy na utrzymanie miejsca w Williamsie
23.09.2009 18:22
0
Vatanen ma wiele zalet. Jest jeszcze w miarę czysty, nie popieram ekspansji f1 w Azji, wolkałby więcej wyścigów w Europie, ale jako szef FIA mógłby kłaść większy nacisk na rozwój rajdów nie F1. Choć i tak jest chyba lepszy niż Todt...
Przejdź do wpisu Mosley: Todt lepszy niż Vatanenen
23.09.2009 18:19
0
"Piquet będzie jeździł w Ameryce" - mam nadzieję , że senior, może przynajmniej sobie krzywdy nie zrobi
Przejdź do wpisu Piquet będzie jeździł w Ameryce?
23.09.2009 09:48
0
9. Niespokojny - jeśli każde pokolenie będzie tak dalece słabsze od poprzedniego jak Junior od Seniora to już żadnego Piqueta w F1 nie zobacymy ;)
Przejdź do wpisu Jordan: FIA nie miała wyboru
22.09.2009 14:26
0
Gdzie mógłby przejsc? Podobno chciała go Toyota, ale to byłoby dobre na początku sezonu, w obecnej formie toyo niech sie cieszy jak zatrudniBourdaisa albo Kazukiego. Na drugi rok Sutil może odnosić sukcesy jesli FI utrzyma tempo rozwoju.
Przejdź do wpisu Sutil chce zostać w Force India
21.09.2009 17:26
0
GP Rosji lub Indii ponoć wchodzi w 2011. Indie tak, Rosja nie. Co do kalendarza na 2010: zgadzam sie, że Turcja nie jest tam poptrzebna i cieszę się, że zostaje Spa. GP Niemiec bedzie na Nurb.
Przejdź do wpisu FIA publikuje kalendarz na sezon 2010
21.09.2009 09:56
0
Ja myślę, że sensacji sie spodziewac nie należy. Piquet jet jak małpa co powtarza zachowanie Ferrari, ktore oskarżyło McL-a w 2007. Nie przewidział tylko, że tam oskarżycielem była legenda F1, a tu jedan pajac, który miał w Renault 17 wypadków i bardzo słusznie został wywalony za nieudacznictwo. Zobaczymy zresztą.
Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault
19.09.2009 14:13
0
bo pewnie poleci, ale raczej do Toi Toia za Trullego niż do Japonii...
Przejdź do wpisu Nakajima liczy na dobre rezultaty
19.09.2009 10:53
0
punkty to nie wszystko są osiągi i rezultaty. Choć nawet jakby miał te 10 punktów to i tak odstawałby od Rosberga, który mistrzem też nie jest. Natomiast bezmyślnościa jest powtarzanie za Ziętarem i Borowczykiem tekstów o niebezpiecznej jeździe Kazukiego. Czy trzeba cytować tych pseudoekspertów zamiast pomysleć. W Formule Nippon Kazuki byłby najłagodnirj jeżdżacym kierowcą. Takie są japońskie standardy o czym wie, kazdy kto F1 ogladał w 2005 czy 2006...
Przejdź do wpisu Nakajima liczy na dobre rezultaty
18.09.2009 13:41
0
Właśnie raczej FW zdecyduje się na Cosworha, gdyz te silniki jako jedyne nie podlegają ograniczeniom (dostawa do 4 teamów). Mercedesa chcieliby wszyscy (oprócz fabrycznych) i tu pytanie czy czwartym teamem na który postawi Mercedes bedzie Williams (trzy już mają FI, McL, BGP). Może tak, a może nie - powaznym kandydatem jest Red Bull, który już raz z Cossworthów korzystał, a Renault świetlanej przyszłości w F1 nie ma, zreszta po tym co działo się z jednostkami napędowymi Vettela pewnie RBR i tak by dalszej współpracy z Francuzami nie chciało. KUB może isć do Williamsa, przy załozeniu, że Frank wyśle Rosberga do Maca albo BGP, a Kazuki pzrewędruje do Toyo (i tak był dodatkiem do ich silników, człowiekiem Toyoty w F1). Wtedy skład Williamsa będzie Kubica - Hulkenberg. Jeśli jednak Frank zostawi Rosberga lub Nakajime (pełna wymiana kierowców to duże ryzyko) to miejsce obok któregokolwiek z nich jest zarezerwowane dla Hulkenberga.
Przejdź do wpisu Hulkenberg za Rosberga w Williamsie?
18.09.2009 10:58
0
Druga liga była by o tyle dobra, że Robert by w F1 został... :P
Przejdź do wpisu Hulkenberg za Rosberga w Williamsie?
17.09.2009 15:33
0
morek - już kiedyś coś pisałem w związku z klawiszem Shift, zapomniałeś?
Przejdź do wpisu Renault: Wina wymaga kary
13.09.2009 18:49
0
raczej Sutil ściął szykanę kółko wcześniej...
Przejdź do wpisu GP Włoch - najszybsze okrążenia
13.09.2009 18:28
0
Wreszcie. Sutilowi sie należały te punkty jak nikomu innemu.
Przejdź do wpisu Force India zadowolona, mimo braku podium
13.09.2009 17:12
0
Brawo Rubens. Król Monzy, trzecie zwycięstwo na tym torze :) Oby po majstra. Brawo też dla FI, szkoda Liuzziego. Pozdrówki, niestety czasu nie mam by dłużej sie rozpisać.
Przejdź do wpisu Brawn GP ponownie zdobywa komplet punktów
12.09.2009 20:02
0
A Flavio udzielił wywiadu w którym stwierdził że Nelsinho to gej... Oj się będzie działo... Burdello, bum, bum :)
Przejdź do wpisu Obwieszczenie Nelsona Piqueta