fullbzikaaa
Ostatnia aktywność
avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 19:12

0

@127 Ok. Jesteś mądrzejszy. Moje ostatnie zdanie w tamtym poście, to żart. Widocznie za mało inteligentny, skoro nie zrozumiałeś go. Trudno. Muszę się pogodzić z tym, że jestem głupi. Może to i dobrze. Wszak wszyscy mądrzy być nie mogą, bo komu wtedy można byłoby udowadniać, że jest debilem? Pozdrawiam.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 17:41

0

116 W kwestii krótkiego wykładu masz rację. Porównując post 105 do 116 jest faktycznie dużo krótszy. Z innymi uwagami nie mogę się zgodzić. Wpis o tym, że "żaden polityk nie zrzuci winy na swoich wyborców" zupełnie nie rozumiem w czym nawiązuje do moich spostrzeżeń na ich temat. Ale to szczegół. Zupełnie rozumiem wtrącone inwektywy, bo to obecnie stały sposób na zawoalowanie braku argumentów. Następnie w ciągu 3 zdań pokazujesz pewien specyficzny ciąg myślowy, który chyba jednak nie jest logiczny. Zaczyna się od "Sponsoring....", a kończy "na 100% nie są zyski". Kluczowe słowa to: inwestycja i 100% nie są zyski. Odnośnie Plusa. Zmiana właściciela nastąpiła jak wiesz bardzo nie dawno. Wcześniej Plus w pojedynkę sponsorował siatkarzy. Idea i Era wolały tracić kasę na kopaczach. Polsat transmituje siatkówkę już czas jakiś i owszem. Może pamiętasz, że gdy wykupił prawa do transmisji, to reprezentacja nie zachwycała i w stosunku do innych dyscyplin nie była to wygórowana cena. Trafili w 10 jak to się mówi. Inne tv olały wtedy ten przetarg i pewnie długo jeszcze żałowały. Na koniec mam dobrą wiadomość odnośnie ostatniego Twojego zdania. Już dowiedziałem się czegoś nowego i wychodzę z ciemnego i zamkniętego pomieszczenia. "Nie boję się, gdy ciemno jest Donald za rękę prowadzi mnie." Pozdrawiam.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 16:25

0

105. fracky Długi wykład i niestety w stylu naszych polityków. Coś opisane, ale tylko w części. W tej części, która pasuje wykładowcy. Zakup licencji, to jak kupno towaru, który potem sprzeda się z zyskiem. Sponsoring zawodnika czy kogokolwiek, kto rokuje na przyszłość tym, że osiągnie wielki sukces jest kupowaniem "towaru" w ratach, żeby w przyszłości osiągnąć zyski z jego popularności. I ostatnie. Siatkarzy najbardziej sponsorował i dalej to robi Plus. Dopiero wspaniałe wyniki reprezentacji siatkarzy spowodowały wzrost zainteresowania mediów ligą. Nic za darmo. To jest ta druga połowa prawdy, o której zapomniałeś wspomnieć. Wobec powyższego Twoje przekonywanie ludzi do tego, żeby byli filantropami i opłacali media dla samego opłacania jest nie logiczne. Nawołujesz do płacenia 39zł za nic, a masz na pewno świadomość, że Polsat nie sponsoruje za darmo sportowców tylko dlatego, że ich lubi. Jeżeli jest inaczej, to przepraszam.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 15:00

0

94. givares I wszystko jasne! Nie piszcie maili do polsatu. To nic nie da. Lepszym pomysłem jest przekonanie rządzących F1 do tego, że jeżeli chcą być pokazywani w ogólnodostępnym Polsacie, to przynajmniej mechanicy w boksach muszą śpiewać i tańczyć w trakcie wyścigu.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 14:39

0

91. iopcio Mam dostęp do PSE, ale zawsze będę się sprzeciwiał, gdy ktoś jednostronnie zmienia reguły umowy w trakcie jej trwania. Dlatego z wielką przyjemnością za parę miesięcy skopiuję gest Kozakiewicza i dodatkowo cmoknę prawą pięść, gdy będę składał wypowiedzenie umowy o dostarczanie usług w UPC. Żegnaj Polsat, Tvn i inne polskie telewizje. Nigdy więcej was w moim życiu.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 14:30

0

92. maxis12 Masz rację. Szkoda sobie zawracać głowę opinią iopcio. Jak chce, to niech płaci. To jego wybór. Tylko niech innych nie przekonuje do tego, bo po co przepłacać skoro można mieć to za darmo? Chyba, że jest związany z mediami, to nie dziwi mnie taka opinia.

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 13:50

0

Oby nie! Będą się znowu wszędzie chwalić, że rajdy z Robkiem jako jedyni pokazują. Napisałem pokazują, bo z transmisjami może być różnie w przyszłości. I dodatkowo puszczą w PPV z reklamami dłuższymi niż odcinki rajdów. Lepiej już jak zostaną przy Kewinie, szklanej pułapce, janosiku i psie, który jeździł czołgiem na wojnie.

Przejdź do wpisu Kubica wygrał kolejny rajd

avatar
fullbzikaaa

17.11.2012 11:06

0

Mogę zrozumieć, że transmisji z kwalifikacji niema, bo w/g innego mądrego XXI w. naród uwielbia spędzać sobotnie wieczory na stronach rządowych i parlamentu. Dziwne, że jeszcze nikt tam reklam nie puszcza. Tyle kasy dla budżetu się marnuje. Wracając do F1. Obecna decyzja jak również walka Wacha w PPV chyba ma na celu utrwalić w widzach nazwę stacji jako Polsit. Gwoli przypomnienia walkę z Kliczko RTL pokazywał za free. U nas ktoś chciał się nachapać jak zwykle. Dobrze, że jest cyfrówka. Jeszcze parę miechów i kończę z UPC i tym samym z Polsatem. Cyfrówka umożliwia mi teraz odbiór na antenie. Analog nie i zmuszony byłem do jakiś dziwnych umów i abonamentu. Jak to mówią: "Żegnaj Gienia świat się zmienia!" Jaba daba duuu! Seagala, Kevina, Szklanej wszystkie części i Kiepskich mogą sobie .... sami oglądać z rodziną i znajomymi. Niech żyje wolność i prawo wyboru! Życzę Polsatowi powodzenia, a zwłaszcza dużo szczęścia na przyszłość. Czas rządzenia telewizji dobiega końca. Podobnie jak dobiegł koniec niezniszczalnej wydawałoby się TP S.A.

avatar
fullbzikaaa

03.11.2012 19:53

0

11.michalde. mamy po typowaniu, ale co tam. Dobre w tym jest to, że my już mamy zabawę z tym wyścigiem, a inni będą ją mieć dopiero jutro od 14.00

avatar
fullbzikaaa

03.11.2012 19:43

0

11.michalde zrobię tak jak Ty. Za typuję za nim gość wróci z kolacji. Będzie więcej dramaturgii i zabawy. Pozdrawiam.

avatar
fullbzikaaa

01.11.2012 10:01

0

Przeczytałem wszystkie posty i odniosłem wrażenie, że niektórzy piszą tonem nawiedzonej propagandy zasłyszanej z tv. Fakty z przeszłości kariery Robka specjalnie przemilczają, a jak już je zauważą, to dyskryminują. Proponuję przeczytać artykuł jeszcze raz powoli, a po fragmencie o przyglądaniu się przez Ferrari rehabilitacji Roberta zrobić sobie przerwę - wyjść na powietrze, pospacerować, pobiegać - żeby spokojnie na świeżym tlenie w mózgu zrozumieć znaczenie tej wypowiedzi. Pozdrawiam wszystkich. Robek! Dalej trzymam kciuki.

avatar
fullbzikaaa

11.09.2012 19:50

0

Szerokości Robek! Teraz Robert jedzie z przyjacielem na przełamanie fatum, jeżeli można to tak nazwać. Obaj brali udział w tym tragicznym wypadku. Ten wyścig, to chyba udowodnienie sobie wzajemnie, że mają do siebie zaufanie. Zwracacie uwagę na fizjologię. Moim zdaniem chodzi tu o psychikę. O utwierdzenie się Roberta w tym, że każdy kto z Nim jedzie obok, może czuć się bezpiecznie, bo jedzie z super kierowcą. Dawaj Robert! Jesteś WIELKI! Ja bez mrugnięcia okiem pojechałbym z Tobą! Nie znam bardziej bezpiecznego kierowcy rajdowego od Roberta. Nawet jak śmiga ok. 300km/h, to zauważa obce ciało na torze, które stwarza niebezpieczeństwo dla kierowców bolidów. Śmigaj Robert! Ferrarka czeka!

Przejdź do wpisu Kubica ponownie startuje

avatar
fullbzikaaa

09.09.2012 19:52

0

17. RyżyWuj Niesprawność na ciele widać. Na umyśle nie. Jedyny symptom, to "dziwne" zachowanie się innych osób z otoczenia. Obserwuj ich pilnie.

Przejdź do wpisu Kubica zdeklasował rywali

avatar
fullbzikaaa

09.09.2012 18:57

0

Witam. Dawno nic nie pisałem. Robert nie rywalizował z nikim. Wyraźnie powiedział, że to etap rehabilitacji. Ten wyścig, to trening. Nie potrzebnie niektórzy tonują achy kibiców. Każdy z nas wie, że nie o wygraną w wyścigu chodziło, tylko o to, że Robert chciał się przekonać, czy jest taki sam jak przed wypadkiem. Kibicom nic nie musiał udowadniać. Sam siebie chce sprawdzić. 7.beret Chyba zapomniałeś, że nie dawno tajemniczy kierowca brał udział mini mini wyścigu gwiazd rajdów szutrowych. Był tam też Loeb. Podobno sylwetka tajemniczego kierowcy przypominała Roberta, tak świadkowie tego wydarzenia twierdzą. I o dziwo, ten tajemniczy kierowca wśród gwiazd, wcale nie był maruderem. Pozdrawiam.

Przejdź do wpisu Kubica zdeklasował rywali

avatar
fullbzikaaa

18.03.2012 08:02

0

Witam. W końcu zaczęło się. Kimi ładnie jedzie. Młodzi mogą się uczyć od Niego. Szkoda Schumi, że tak głupio szybko musiał skończyć. Grosjean ma pecha. Ta nowa renówka coś strasznie delikatna. Jeden kontakt z Maldonado i zawieszenie kaput.

avatar
fullbzikaaa

10.11.2011 22:55

0

@5 Masz rację. Mnie też się wydaje, że Reno spisało Robka na straty. Widocznie nie pamiętają, że dzięki Robkowi, co wyścig, ich bolid cały ekran telewizorów wypełniał. Nie Schumi, nie Vettel, tylko bolid reno, kierowany przez Robka. No cóż. Pamięć widać mają słabą. Jak są głupi i rezygnują z tej ogromnej formy reklamy, to faktycznie Robek tam się marnuje. Mam nadzieję, że inni są mądrzejsi i szybko z tej szansy pozyskania Robka skorzystają. Nie ukrywam, że w domyśle mam na myśli szefa Williams. Widać, że gościowi zależy na tym, żeby Jego marka była znana i kojarzona tylko z jakością Q I Robek daje takie gwarancje, pomimo wypadku. Nigdy nie odpuszcza. Wyobraźcie sobie 1 wyścig po powrocie po wypadku. 80% relacji tv, skupi się na bolidzie Robka. Komentu o Nim i Jego nowym zespole. Jak jeszcze dojdzie do tego, kilku sekundowa informacja w wiadomościach z pokazem nazwy bolidu, w którym Robek wystąpił? Za taką reklamę, góry kasy trza wyłożyć. Na dodatek loga firm na bolidzie, za które każdy sponsor musiałby oddzielnie kasę wyłożyć. Darmowa reklama na milionową skalę.

avatar
fullbzikaaa

28.07.2011 22:57

0

Szybki Nick, to mój "ulubieniec" razem z doktorkiem i Willym. Naiwnościa było myślenie, że w Reno będzie podobnie jak w Beemce i maksimum jakiego szefowie oczekują, to doczłapanie do mety. Reno musi szukać walczaka, a nie emeryta na dodatkową robotę.Pietia jaki był w tamtym sezonie, był o niebo lepszy niż w tym. Czyżby zły wpływ "szybkiego" Nicka?

Przejdź do wpisu Heidfeld na wylocie?

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 18:15

0

Jeszcze jedno. Jak zmotywować Marka, żeby z 18 lokaty wskoczył na podium bolidem z niedziałającym KERSem. Będą Mu wmawiać? Uwierz w siebie! Dasz radę! Idź na całość!

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 18:10

0

Horner krótko skwitował niepowodzenie Marka w qwalu. Powiedział, że Webber jutro sobie świetnie poradzi startując z 18 pozycji. Wspomniał, iż sądzili po treningach, że spokojnie na twardych oponach awansują oba autka dalej. O tym, że był problem z dogrzaniem opon też. Mimo wszystko uważa, że był to wypadek przy pracy i nie ma co robić afery. Niby tak, ale jak to wytłumaczyć Markowi, który zastanawia się jak to jest, że Vettela bolid jeździ jak złoto, a w Jego nawet Kers nie działa?

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 09:02

0

@9 raczej wzrośnie. Dawno tak ekscytującego qwalu nie widziałem. Brawo LR! 2 część qwalu, to prawdziwa weryfikacja dla części kierowców. Schumi, Szybki Nick oblali ten egzamin.

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 08:59

0

Szybki Nick pojechał jak zawsze. Brawo Rosberg! Schumi po za Q1! To była chwila prawdy, co który kierowca tak na prawdę jest wart. Prawdziwa weryfikacja.

Przejdź do wpisu Q1: Webber odpada

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 08:48

0

Super qwal! Marka zespół załatwił. Kers dalej w lesie i zapomnieli zmienić oponki. Pietia awaria w Q2 na 2 minuty przed końcem tej części. Szybki Nick ma teraz chwilę prawdy przed sobą. Merc w podobnej sytuacji. Za chwilę okaże się co tak na prawdę wart jest Merc po tym rewelacyjnym 3 treningu.

Przejdź do wpisu Q1: Webber odpada

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 07:10

0

@8 nie nudne. Coś wreszcie zaczęło się dziać. Macki znów potwierdziły, że są blisko RBR. Ferrarka się budzi. Merc w końcu zaczyna jeździć. Force India nadrabia. LR rośnie konkurencja. Tylko się cieszyć z tego powodu, bo będzie więcej walki w wyścigu.

Przejdź do wpisu Vettel po raz trzeci

avatar
fullbzikaaa

16.04.2011 06:58

0

@5 Obaj kierowcy LR przez cały czas maja najlepszą prędkość.

Przejdź do wpisu Vettel po raz trzeci

avatar
fullbzikaaa

15.04.2011 22:48

0

Mark powiedział, że jest zadowolony z długich przejazdów na miękkich oponach. Czyżby dublet w tym wyścigu? KERS robią na swój strój. Dlatego takie problemy mają z nim na razie. Wiem, że KERS dała Renówka, ale już mocno go Red Bull zmienił.

avatar
fullbzikaaa

15.04.2011 07:11

0

LR jest obecnie 3 siłą. Ferrari musi jednocześnie bronić się, aby utrzymać 4 pozycję i walczyć z LR o 3. Tak, moim zdaniem wygląda początek sezonu. Ferrari mnie rozczarowało. Liczyłem na to, że w tym sezonie będą walczyć o majstra i odrobią porządnie lekcje w zimie. Niestety, nie przyłożyli się tak jak Macki i Renówki. Żadnej innowacji nie wymyślili. Została tylko nazwa z dawnej legendarnej Ferrarki. Geniusz i sztuka odjechały.

Przejdź do wpisu Ferrari poprawiło DRS

avatar
fullbzikaaa

15.04.2011 06:34

0

W ten oto krótki sposób zmieniony został temat podłogi w autku Pietii na pupcię Maryny.

avatar
fullbzikaaa

15.04.2011 06:21

0

Jest w miarę dobrze. Tylko 0.4s za Red Bulem po pierwszym sektorze. Tragedia, to 2 i 3 sektor. W każdym strata 1s. Podobnie jak inne zespoły. Walka o 3 miejsce będzie zacięta. Prędkość mają najlepszą. LR jest liderem pod tym względem.

Przejdź do wpisu Red Bull znowu najszybszy

avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:11

0

"Nie chcem, ale muszem." Miało być. Niem wiem jaki wpływ ma klawiatura, a jaki to, że spożywaliśmy za zdrowie Króla Adasia I, na moje bazgroły. Jest dobrze. Jeszcze błędy i lterówki dostrzegam. Pomroczność z jasna mię nie grozi jeszcze. Uhaha. Uhaha.

avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:07

0

że klawiatura moim paluszkom mała posłuszna. Ale cytat. Równie głupi jak "Chcem, ale muszem.

avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:05

0

że jeszcze prawie 9 godzin do wyścigu miało być. Taka cholera mie bierze, że klawiatura moim paluszkom mało posłuszna.

avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:03

0

68 Soton Zgadzam się z Tobą, że Nick da radę dojechać do mety. On ma to we krwi. 77 Szkodzik Ubrał kask Robka. Też, to zauważyłem. 82 Fezuj Mój syn też tak postawił. Optymiści lub hazardziści. 83 Dagmara Brawo za spostrzegawczość! Stary wyjadacz F1 z miejsca, to zauważa! Też trzymam kciuki za Pietię! Oby, Mu się darzyło jutro. Do wyścigu zostało niecałe 9 godzin. Już cholera mogliby jechać, bo cholera mnie bierze, że jeszcze prawie całe godzin do wyścigu.

avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 21:51

0

Pietia. Tylko spokój Cię uratuje i punkty dla LR. Szybki Nick jak zwykle będzie jechał spoko i doczłapie do 10. Na koniec wyrżnie najlepszy czas okrążenia i tyle. Taki Jego urok. Nie pamiętacie? Robi to, co umie najlepiej. To naprawdę, niespotykanie spokojny gość na świecie.

avatar
fullbzikaaa

23.03.2011 21:23

0

Szkoda, że autorzy zapisu o strefie wyprzedzania, a zwłaszcza o dystansie i czasie w jakim ma być i może być wykonany, nie wypróbowali wcześniej podczas testów np. w trakcie seksu. Ten punkt wyhamowania sprawdziłby się zapewne w technice tzw. wyskakiwania. W tym zakresie, może i byłby nawet z tego powodu sukces. Drastyczny spadek ilości niechcianych ciąż na przykład. Równie inteligętnie. Mógłbym z powodzeniem tworzyć dla F1 przepisy. Czekam na ofertę pracy, panowie stewardzi.

avatar
fullbzikaaa

23.03.2011 21:08

0

Strefa wyprzedzania, chwila gdzie można użyć ruchomego tylnego skrzydła pod warunkiem, że w strefie pomiaru jest max. 1 sekundę za poprzedzającym Go autkiem. Prawda, że inteligentnie brzmi? Widać komuś było mało tej inteligencji i dołożył jeszcze ograniczenie 600m. To, opóźnień w do hamowaniu już nie będzie? Taki nie pisany zakaz? Stewardzi za to, będą mogli więcej po cyganić w ramach rekompensaty. Toczenie kulki i rzucanie jej na odległość, to też podobno sport. Równie mało inteligentny, ale przynajmniej przy nim nikt nie kręci i nie oszukuje.

avatar
fullbzikaaa

22.03.2011 19:44

0

Mam nadzieję, że Stefano się nie myli. Strategia wygrać P1 i potem nie oddać pola do mety, była lekko nużąca. Dobrze, że wraca stare.

avatar
fullbzikaaa

21.03.2011 20:08

0

"Wszystko jest trudne, zanim stanie się proste." "A słońce wysoko, wysoko. Świeci pilotom w oczy". I jak Oni nie bodzy, mają dostrzec światełka w kokpicie i sobie poradzić w locie? Przesadza lub wymięka i szuka już usprawiedliwienia na przyszłość. @piotrek74 Owszem, wypadek jak w banku. Jednak jak potrenujesz w wolnej przestrzeni nad koordynacją tych ruchów, o których piszesz, to ten wypadek już taki pewny nie jest. Nie znam nikogo, kto pierwszy raz wsiadł do samochodu i ręce lub nogi Mu się nie plątały.

avatar
fullbzikaaa

21.03.2011 19:51

0

Robek po za torem, to i Ferdek już nie wspomina LR jako konkurenta. Może jednak? Ja wierzę, że Szybki Nick nauczy się kierownicy jeszcze przed startem w Australii.

avatar
fullbzikaaa

21.03.2011 19:40

0

I dobrze. Niech się zużywają. Będzie mniej do dublowania, a przez to luźniej na torze pod koniec wyścigu. Moim zdaniem, w wyścigu muszą być min. 2 stopy, żeby było więcej emocji. Praca mechaników nie raz wkurza, ale dzięki większej liczbie stopów na wymianę opon, zespoły mają większe możliwości wyboru strategii. Tamten sezon był ciekawy, ale brakowało takich wyścigów z poprzednich lat, w których zespoły swą strategią zaskakiwały rywali i widzów.

avatar
fullbzikaaa

21.03.2011 19:23

0

"Wierzę, że bolid nie jest fundamentalnie zły". Dobrze by było, co by szef wiedział, że jest dobre autko, a nie tylko wierzył, że będzie dobre. Po takich słowach, ja biorę w ciemno, że jest bardzo źle. Może, to źle nie pozwoli na walczenie o tytuł konstruktora, ale spokojnie będą w czołowej piątce.

avatar
fullbzikaaa

17.03.2011 20:39

0

Przyłączam się do apelu Petera i zespołu. Tam tragedia. W Libii tragedia, a świat prze naprzód. Zegar na stronie pokazuje: 1 tydzień 2 dni 10 godzin 24 minuty do GP Australii. Takie jest życie i tak musi być, żeby zachować równowagę w naturze.

avatar
fullbzikaaa

17.03.2011 20:29

0

Nicolas przesadził z tą domieszką F1 w Jego krwi. Tego się nie dziedziczy. To się czuje. Jak każdy sport, który się kocha i uprawia. Tylko wielcy, tak mają. Tego z mlekiem nie da się wyssać.

avatar
fullbzikaaa

17.03.2011 20:14

0

Tytuł jest dobry, tylko 13 komentarz do artykułu jest nie trafiony.

avatar
fullbzikaaa

20.02.2011 00:38

0

cały knick nick. Najpierw wprowadzi zamieszanie w głowach mechanikom, a potem stwierdzi, że autko słabe i nie mógł pokazać swoich wielkich możliwości. Takich klientów pełno w polityce.

avatar
fullbzikaaa

13.02.2011 19:42

0

Ja nie widzę Robka z Szybkim Nickiem w jednym zespole. Pomimo, że nie jest to zespół z Niemiec.

avatar
fullbzikaaa

13.02.2011 19:37

0

Dla mnie ważne jest info o chłodzeniu skrzyni. Reszta, to problemy kierowców. Tutaj LR nie jest w stanie nic zdziałać w tej materii.

avatar
fullbzikaaa

13.02.2011 19:25

0

Szkoda tych testów i następnych. Nick i Bruno walczą przede wszystkim z czasem okrążenia, żeby wywrzeć jak najlepsze wrażenie o sobie. Wyścig szczurów na torze F1. Potem w boksie coś o wrażeniach z jazdy bolidem dodadzą i na tym koniec. Niestety małe szanse, że bolid dzięki tym wrażeniom będzie co raz lepszy. Ktoś już pisał, że będzie musiał kibicować Ferdkowi i Ferrarce. Chociaż trzymam kciuki za Renówkę i dobrze Jej życzę na przyszłość, to jednak chyba na ostatnich metrach wyścigu pozostanie mi ściskać kciuki tylko Ferrarce. Obym się mylił, ale może być tak źle, że LR podniesie się jak Feniks dopiero gdy Robek wróci na tor. Robek, czekam na Twój jak najszybszy powrót!

avatar
fullbzikaaa

13.02.2011 19:06

0

Red Bull robi swoje. I w tyle ma czasy okrążeń.

Przejdź do wpisu Red Bull robi postępy

avatar
fullbzikaaa

13.02.2011 19:01

0

Szybki Nick jednak przesiąkł doktorkiem i Willym na stałe i jest niereformowalny. Chwali się, jakim to jest wspaniałym kierowcą i mechanikiem za razem. Widocznie liczy na to, że już nikt nie pamięta jak przebiegała współpraca Jego i Robka z inżynierami w BMW. Niestety pamiętam, że dopóki słuchali Robka, to Beemka była konkurencyjna. Potem jak postawili na Nicka sytuacja zdecydowanie uległa pogorszeniu. Nie w ilości ukończonych wyścigów jest siła, tylko w jakości kierowcy. Tej niestety dla LR, u Nicka brakuje. Robek wracaj, bo źle się będzie działo w państwie LR!

avatar
fullbzikaaa

07.02.2011 21:57

0

cd 172 Bo powrót do zdrowia trza oblać, żeby się więcej razy nie popsuło.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu