2010-07-30 GP Węgier - #1 trening 10:00 - 11:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Red Bull 1:20.976 29
2 M.Webber Red Bull 1:21.106 27
3 R.Kubica Renault 1:22.072 21
4 J.Button McLaren 1:22.444 17
5 R.Barrichello Williams 1:22.601 25
6 P.de la Rosa BMW Sauber 1:22.764 24
7 F.Alonso Ferrari 1:22.772 25
8 N.Rosberg Mercedes 1:22.777 25
9 M.Schumacher Mercedes 1:22.792 26
10 N.Hulkenberg Williams 1:22.966 25
11 A.Sutil Force India 1:23.003 19
12 F.Massa Ferrari 1:23.007 26
13 W.Pietrow Renault 1:23.249 24
14 K.Kobayashi BMW Sauber 1:23.327 23
15 P. di Resta Force India 1:23.520 19
16 S.Buemi Toro Rosso 1:23.780 22
17 J.Alguersuari Toro Rosso 1:23.868 28
18 L.Hamilton McLaren 1:24.075 15
19 J.Trulli Lotus 1:25.032 22
20 H.Kovalainen Lotus 1:25.210 23
21 T.Glock Virgin Racing 1:25.990 21
22 L. di Grassi Virgin Racing 1:26.686 17
23 B.Senna HRT F1 1:26.990 34
24 S.Yamamoto HRT F1 1:28.157 24

komentarze
  • 44. agnesia96
    • 2010-07-30 12:33:46
    • *.adsl.inetia.pl

    Tak,wiem że trening i cieszę się że mogli teraz sprawdzić i być tutaj daleko a nie w wyścigu,zapytałam po prostu co się stało,ostatnio miał wypadek...

  • 45. pjc
    • 2010-07-30 12:34:51
    • *.244.91.2

    41. type-r jest info,że miał problemy z balansem samochodu oraz jest przypuszczenie o jakiejś usterce technicznej. Nic więcej.

  • 46. rafekf1
    • 2010-07-30 12:39:34
    • *.INTELINK.pl

    29. @ris - Sekunda ..... straty? ;) Ja obstawiam, że ruchome skrzydełko i kanalik mogą im dać co najwyżej 0,6-0,7 sek. na okrążeniu bo podobno sam F-Duct daje ok. 0,3s

  • 47. arthi
    • 2010-07-30 12:44:36
    • *.adsl.inetia.pl

    34. arasso napisz to jeszcze przynajmniej 100 razy i tak nic nie zmienisz, na tym forum tak było jest i będzie, jeden dobry czas i juz stawiają Roberta na pudle. To nic ze praktycznie nie maja zmian, to nic, ze w poprzednim wyścigu zostali zdublowaniu przez czołówkę i w końcu to nic ze maja sekundę straty, w której moze sie jeszcze zmiesic przed nimi 10 innych bolidów.

  • 48. rafekf1
    • 2010-07-30 12:45:30
    • *.INTELINK.pl

    Jeśli chodzi o sam trening, to jak większość zastanawiam się skąd taka duża strata Kubicy w 3 sektorze. 1i 2 całkiem nieźle. Mam nadzieję, że nie jeżdżą jeszcze z maksymalnym dostępnym dociskiem bo być może właśnie tego brakuje Renault w ostatniej sekcji. Jeśli jednak ustawili docisk na maksa, to ciężko może być im ureać jeszcze te pare dziesiątych sekundy. Cóż, poczekajmy na kwalifikacje i wszystko się wyjaśni. Ciekawy jestem jak zawsze zresztą o ile szybsze będzie najszybsze kółko w Q3 w porównaniu do dzisiejszego 1:20,976 Vettela?

  • 49. legolego79
    • 2010-07-30 12:50:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    46. myśle że to ile daje F-Duct to też kwestia bolidu i specyfikacji toru, ale czy zauważyliście że gdy tylko pojawia się jakaś nowinka to w komentarzach konkurencyjnych teamów zawsze jest że daje to około 0,3 sek na okrążeniu - chyba się umówili że jeśli nie wiedzą ile to daje to daje 0,3 ;)

  • 50. rafekf1
    • 2010-07-30 12:53:42
    • *.INTELINK.pl

    49. @legolego79 - Być może jest tak jak piszesz.

  • 51. petrov
    • 2010-07-30 13:00:13
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    48. rafekf1 że niby drugi sektor całkiem nieźle (Kubicy) jeżeli 0,6sek to nieźle to ja nie wiem ile straty to źle w ostatnim natomiast 0,7sek, jedynie to pierwszy sektor był niezły...

  • 52. fotoman
    • 2010-07-30 13:00:33
    • *.172.178.146

    48. w trzecim sektorze są dwa nawroty 180st, na których z powodu mniejszego docisku tracą najwięcej do RBR

  • 53. Ravfaaaaa
    • 2010-07-30 13:00:47
    • *.218.146.194.generacja.pl

    Może i teraz pozycja Roberta wygląda obiecująco ale myślę, że w kwalifikacjach P7 to będzie max, przy wielkim szczęściu P5. No a w wyścigu to już wszytko może się wydarzyć, tym bardziej jeśli popada. Na tym torze trudno jest wyprzedzać więc dobra pozycja startowa jest kluczowa.

  • 54. Maxy
    • 2010-07-30 13:06:00
    • *.54.118.8

    Strata ogromna ale miejsce wyglada bardzo ladnie!

  • 55. wikktor
    • 2010-07-30 13:15:13
    • *.icpnet.pl

    Ostatni sektor słabo... chyba dlatego że tam jest prosta i nie mają kanału F ;)
    Ma ktoś filmiki z ujęciami przednich skrzydeł?
    Zna ktoś jak to dokładnie jest napisane w regulaminie z tą sztywnością?

  • 56. Sonic80
    • 2010-07-30 13:18:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @55 Jaja sobie robisz z tą prostą w 3 sektorze?

  • 57. AdamWh
    • 2010-07-30 13:20:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma ktoś streaming do transmisji z testów na speed channel?

  • 58. Zgred Zen
    • 2010-07-30 13:23:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    47. arthi nic twój wpis nie różni od innych tylko,ze Ty przeginasz w drugą stronę.

  • 59. michal98
    • 2010-07-30 13:34:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeżeli któs wie jak zmienić hasło to będę wdzięczny jeżeli napisze tutaj albo na e - mail [email protected]

  • 60. petrov
    • 2010-07-30 13:35:51
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    55. wikktor chyba żartujesz z tą prostą, o ile się nie mylę to najdłuższe proste są w 1 sektorze ;] a tam Robert traci 0,1sek

  • 61. profesor
    • 2010-07-30 13:38:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    46rafekf1-dodajesz po linii tymczasem relacja pomiędzy ilością połączonych poprawek a czasem jednego okrążenia może być krzywą np.logarytmiczną ,rozumiesz? to ,że jak piszesz kanał F daje 0,3s i przednie skrzydło(jak zakładasz) 0,4s nie oznacza że razem dadzą 0,7s,takie porawki diametralnie zmieniają charakterystykę aerodynamiczną bolidu i takie rachunki nie mają sensu

  • 62. marcin20
    • 2010-07-30 13:40:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Jak zwykle :( Brawo Kubica, dobrze to wróży jak na razie :)

  • 63. f1gogo
    • 2010-07-30 13:44:24
    • *.lanet.net.pl

    mysle ze i tak ferarka I redbull beda przed kubica a czasy jeszcze zejda do wysokie 1,18 wiec w Q bedzie mysle ze P5 po walce z mcl ale nizej niz P7 nie powinno byc!:)pzdr

  • 64. toleczek19
    • 2010-07-30 13:44:30
    • *.system-sat.pl

    41. type-r 2010-07-30 12:23:32 (Host: *.opera-mini.net)
    wie ktoś może co z Hamiltonem, że tak kiepsko wypadł?


    Człowieku to tylko trenign!!!! Żalllll

  • 65. petrov
    • 2010-07-30 13:50:18
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    64. toleczek19 a ty się tak nie denerwuj ;] zapytać się nie może?

  • 66. Janosoprano
    • 2010-07-30 13:55:11
    • *.51.91.246

    Kempa-Dzięki - odpisałem.
    Co do treningu-ja nie nakręcałbym się za bardz0-chociaż to już jakiś dobry "wróż" przed następnymi treningami. Widać było że szukają optymalnego ustawienia. Co wyjazd to inny sektor lepiej a inny gorzej. Zobaczymy za chwilę dalej co będzie.

  • 67. rafekf1
    • 2010-07-30 13:59:48
    • *.INTELINK.pl

    61.@profesor - Rozumiem profesorze;)

  • 68. Janosoprano
    • 2010-07-30 14:14:42
    • *.51.91.246

    To narzekanie buttona staje się nudne - wszystko mu przeszkadza - nawet inni na torze.

  • 69. Artefact
    • 2010-07-30 14:15:23
    • *.centertel.pl

    hej hop dajcie proszę linka do treningu on line, bo znane mi nie chodzą :)

  • 70. pjc
    • 2010-07-30 14:18:31
    • *.244.91.2

    @64. toleczek19 zerknij sobie na mój post 45.
    Pozdr.
    Coś chyba jednak było nie tak ale z pewnością to naprawią.

  • 71. Artefact
    • 2010-07-30 14:18:42
    • *.centertel.pl

    znalazłem :P

    htt p:// istr eam-tv.pl/istv/

    ps nie ma to jak trening w pracy :) pozdrowienia !

  • 72. pjc
    • 2010-07-30 14:24:02
    • *.244.91.2

    Masz tu potwierdzenie tego co wcześniej napisałem:
    "...Jenson Button was fourth fastest while Lewis Hamilton, unhappy with the balance of the car and losing time with a technical glitch, was 18th".
    Pozdr.

  • 73. Vegart
    • 2010-07-30 15:08:19
    • *.183.231.188.dsl.dynamic.eranet.pl

    Robert Dobrze ale Szkoda że nie ma Kanalu F

  • 74. marcin.swatek
    • 2010-07-31 07:21:25
    • *.adsl.inetia.pl

    Mam małe pytanie: dlaczego jak ktoś podaje linka to usuwa kropki lub robi inne ciekawe "sztuczki" ? Przecież nie jest to zbyt wygodne.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo