DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
16.03.2019 08:25
0
Bardzo ciekawie zaczyna się sezon...
Przejdź do wpisu Q1: Leclerc najszybszy
06.06.2017 18:58
0
Przejechał 115 okrążeń czyli ok 460 kilometrów, jeżeli FIA go chce to superlicencję już ma.
Przejdź do wpisu WIDEO: Kubica przetestował w Walencji bolid E20
06.06.2017 04:31
0
Ciekawe ile kilometrów pokona za kółkiem, jeżeli więcej niż 300 to najprawdopodobniej chodzi o superlicencję....
Przejdź do wpisu Robert Kubica przetestuje bolid F1 na torze w Walencji
29.04.2017 15:13
0
Błąd w tabeli..
Przejdź do wpisu Ferrari po raz pierwszy w tym roku wygrywa sesję kwalifikacyjną
28.09.2016 05:19
0
Formuła E w zespole Renault.
Przejdź do wpisu Kubica odbył testy na symulatorze F1 w Enstone
19.02.2016 15:24
0
Polsat prowadzi rozmowy z Eleven i najprawdopodobniej ten kanał znajdzie się w ofercie Cyfrowego.
Przejdź do wpisu Eleven Sports przejmuje prawa do transmisji F1 w Polsce!
12.07.2011 18:13
0
Jeszcze raz podkreślam ,że inżynier studiując telemetrię nie jest w stanie do końca stwierdzić co wynika z zachowania bolidu a co z błędów kierowcy. Dlatego każdemu teamowi potrzebny jest kierowca który jeździ równo i wykorzystuje do maximum możliwości bolidu a w dodatku dzieli się trafnymi spostrzeżeniami ze swoimi mechanikami.
Przejdź do wpisu Renault przetestuje w Niemczech klasyczny wydech
12.07.2011 10:54
0
12 Nie mozna rozwijać bolidu jeżeli nie ma się kierowcy który jeździ na granicy możliwości bolidu , mój osąd sytuacji jest taki ,że obecni kierowcy LR jeżdżą na granicy ale własnych umiejętności i nie wykorzystują pełnego potencjału bolidu , zahamowują w ten sposób rozwój bolidu.
Przejdź do wpisu Renault przetestuje w Niemczech klasyczny wydech
09.04.2011 19:46
0
The Truth Is Out There....
Przejdź do wpisu Ferrari pracuje nad "giętkim" przednim skrzydłem
09.11.2010 06:54
0
61. cwirus92 taaa..zasłużył tym że jest Niemcem a RBR jest austryjacki...
Przejdź do wpisu Vettel: wiemy jak postąpić
30.07.2010 13:38
0
46rafekf1-dodajesz po linii tymczasem relacja pomiędzy ilością połączonych poprawek a czasem jednego okrążenia może być krzywą np.logarytmiczną ,rozumiesz? to ,że jak piszesz kanał F daje 0,3s i przednie skrzydło(jak zakładasz) 0,4s nie oznacza że razem dadzą 0,7s,takie porawki diametralnie zmieniają charakterystykę aerodynamiczną bolidu i takie rachunki nie mają sensu
Przejdź do wpisu Red Bull dominuje na Hungaroringu
28.07.2010 15:44
0
28.worm-" Dość powszechnie jest stosowany jedno- i wielopunktowy wtrysk paliwa do kolektora ssącego, ale dopiero od 2 lat po drogach porusza się jedyny produkowany seryjnie samochód, napędzany silnikiem z zapłonem iskrowym, zasilany benzyną wtryskiwaną bezpośrednio do cylindrów pod wysokim ciśnieniem GDI (Gasoline Direct Injection).-jak dobrze potrafię liczyć to minęło 15 lat a nie dwa:)trzy diamenty wprowadziły to rozwiązanie w 1995 roku:):)
Przejdź do wpisu Raport dotyczący silników Renault po półmetku sezonu
28.07.2010 10:32
0
26kempa007-nie! to właśnie benzyniak z wtryskiem bezpośrednim:)
Przejdź do wpisu Raport dotyczący silników Renault po półmetku sezonu
28.07.2010 08:05
0
24kempa007-właśnie że to samo,chodzi o wtrysk bezpośredni w silnikach benzynowych....
Przejdź do wpisu Raport dotyczący silników Renault po półmetku sezonu