profesor
Ostatnia aktywność
avatar
profesor

16.03.2019 08:25

0

Bardzo ciekawie zaczyna się sezon...

Przejdź do wpisu Q1: Leclerc najszybszy

avatar
profesor

06.06.2017 18:58

0

Przejechał 115 okrążeń czyli ok 460 kilometrów, jeżeli FIA go chce to superlicencję już ma.

avatar
profesor

06.06.2017 04:31

0

Ciekawe ile kilometrów pokona za kółkiem, jeżeli więcej niż 300 to najprawdopodobniej chodzi o superlicencję....

avatar
profesor

29.04.2017 15:13

0

Błąd w tabeli..

avatar
profesor

28.09.2016 05:19

0

Formuła E w zespole Renault.

avatar
profesor

19.02.2016 15:24

0

Polsat prowadzi rozmowy z Eleven i najprawdopodobniej ten kanał znajdzie się w ofercie Cyfrowego.

avatar
profesor

12.07.2011 18:13

0

Jeszcze raz podkreślam ,że inżynier studiując telemetrię nie jest w stanie do końca stwierdzić co wynika z zachowania bolidu a co z błędów kierowcy. Dlatego każdemu teamowi potrzebny jest kierowca który jeździ równo i wykorzystuje do maximum możliwości bolidu a w dodatku dzieli się trafnymi spostrzeżeniami ze swoimi mechanikami.

avatar
profesor

12.07.2011 10:54

0

12 Nie mozna rozwijać bolidu jeżeli nie ma się kierowcy który jeździ na granicy możliwości bolidu , mój osąd sytuacji jest taki ,że obecni kierowcy LR jeżdżą na granicy ale własnych umiejętności i nie wykorzystują pełnego potencjału bolidu , zahamowują w ten sposób rozwój bolidu.

avatar
profesor

09.04.2011 19:46

0

The Truth Is Out There....

avatar
profesor

09.11.2010 06:54

0

61. cwirus92 taaa..zasłużył tym że jest Niemcem a RBR jest austryjacki...

Przejdź do wpisu Vettel: wiemy jak postąpić

avatar
profesor

30.07.2010 13:38

0

46rafekf1-dodajesz po linii tymczasem relacja pomiędzy ilością połączonych poprawek a czasem jednego okrążenia może być krzywą np.logarytmiczną ,rozumiesz? to ,że jak piszesz kanał F daje 0,3s i przednie skrzydło(jak zakładasz) 0,4s nie oznacza że razem dadzą 0,7s,takie porawki diametralnie zmieniają charakterystykę aerodynamiczną bolidu i takie rachunki nie mają sensu

avatar
profesor

28.07.2010 15:44

0

28.worm-" Dość powszechnie jest stosowany jedno- i wielopunktowy wtrysk paliwa do kolektora ssącego, ale dopiero od 2 lat po drogach porusza się jedyny produkowany seryjnie samochód, napędzany silnikiem z zapłonem iskrowym, zasilany benzyną wtryskiwaną bezpośrednio do cylindrów pod wysokim ciśnieniem GDI (Gasoline Direct Injection).-jak dobrze potrafię liczyć to minęło 15 lat a nie dwa:)trzy diamenty wprowadziły to rozwiązanie w 1995 roku:):)

avatar
profesor

28.07.2010 10:32

0

26kempa007-nie! to właśnie benzyniak z wtryskiem bezpośrednim:)

avatar
profesor

28.07.2010 08:05

0

24kempa007-właśnie że to samo,chodzi o wtrysk bezpośredni w silnikach benzynowych....

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu