DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
18.04.2024 08:45
0
Ech co tu oglądać, F1 zmieni się w ekocyrk, tylko czekać jak akumulatory zaczną wybuchać a j hak zgaśnie silnik to brzydnie mieć wózek golfowy :(
Przejdź do wpisu Newey: nowe silniki F1 staną się generatorami
29.10.2022 09:43
0
A może dlatego że nie zajmują 1 miejsca w klasyfikacji konstruktorów?
Przejdź do wpisu Aston Martin otrzymał grzywnę w wysokości 450 000 dolarów
03.09.2022 15:08
0
Ale pier.... ten Szafnauer mieli kontrakt tylko go nie podpisali bo negocjowali?! To go mieli czy nie mieli ? Wychodzi na to że nie i jeszcze się rzucali i awanturę robili a na koniec nikogo nie mają i rachunek do zapłacenia na 3 mln
Przejdź do wpisu Alpine w poniedziałek rozważy wcześniejsze zakończenie współpracy z Piastrim
08.04.2022 17:25
0
Coś widzę za daleko posunięta analiza? Niech VW najpierw kupi jakiś zespół a wtedy samo się wyjaśni co z silnikiem. Jeśli Honda miałaby zostać w F1 to chyba już nie z Redbull tylko z innym zespołem np z Alfatauri.
Przejdź do wpisu Audi nie rozmawia już z McLarenem, skupia się na Sauberze, w grze także Lawrence Stroll?
01.04.2022 14:41
0
Ciekawe czy kupią McLarena czy to będzie jakaś forma współpracy z dużym budżetem? Pakiet większościowy mają chyba Saudyjczycy, AUDI-McLaren jakoś słabo to wygląda?!
Przejdź do wpisu VW w przyszłym tygodniu da zielone światło Audi i Porsche do wejścia w świat F1?
25.03.2022 08:47
0
Ech dajecie się łapać na pijarową gatkę. Mercedes ma najsłabszy silnik i już, przypominam że w czasie testów jak pokazali te minimalne sekcje boczne to chwalili się ze dzieki tym sekcja zyskają 1 sekundę przewagi i co? dzieki tym sekcja jeszcze daja radę utrzymac sie z przodu ale ewidentnie maja za mało mocy z silnika prawdopodobnie po zmianie mieszanki paliwa z etanolem. Era Mercedesa sie skończyła :) Ferrari is back :)
Przejdź do wpisu Mercedes tłumaczy dlaczego był tak wolny na prostych w Bahrajnie
15.03.2022 08:39
0
Zobaczcie Hass ma jakąś klątwę, co znajdują sponsora to jakaś wtopa. Z Rich energy nie wypaliło bo przestali płacić, z Urakali nie wypaliło przez wojne. Do trzech razy sztuka może teraz uda sie im zdobyc odpwiedzialnego sponsora?
Przejdź do wpisu Haas zwiększy finansowanie swojego zespołu?
19.02.2022 23:10
0
Ja się cieszę że Liberty Media robi kolejny krok aby F1 była bardziej dostępna dla fanów. Pomyslcie samochód stanowi w wygranej według znanego konstruktora bolidów aż 80% a kierowca tylko 20% a my widzimy tylko kierowcę i czasami szefa zespołu a samochod sam się buduje w fabryce. Teraz będzie chociaż godzina poświęcona dla bolidu i jego konstrukcji oraz nowinek technicznych, w indy car też jest obowiązkowe wystawienie bolidu i możliwość obejrzenia przez wszystkich zainteresowanych z korzyścią dla kibiców. Oczywiście zespoły nie będą z chęcią opowiadały o zmianach i jak one działają ale dziennikarze pokroju Martin Brundle prześwietla te nowości i opiszą zmiany z prawdopodobna korzyścią jakie dają w bolidzie. Po starcie sezonu zobaczymy jak to działa szczególnie że prawie każdy bolid jest inny i jest o czym opowiadać.
Przejdź do wpisu Wiemy jak wyglądały będą pokazy bolidów przed treningami i po czasówce
14.02.2022 13:41
0
Widzę że ścierają się tutaj dwie koncepcje butelki oraz dysk ufo :-) Która lepsza: dysk ufo czy butelka coca-coli, głosujemy!
Przejdź do wpisu AlphaTauri pokazało konstrukcję AT03 i odświeżone malowanie
12.02.2022 12:50
0
Jak widać McLaren idzie zupełnie inna droga niż Aston Martin, McLaren ma kształt butelki coca-coli co się dotychczas sprawdzało ale widać ze w nowym bolidzie sekcje boczne sa szersze niż w zeszłym roku więc chyba będą wolniejsi na prostej ale szybsi w zakrętach, opływające powietrze sekcje boczne będzie wysysać powietrze z pod podłogi, Aston Martin osobiście bardziej mi się podoba ida w stronę prędkości na prostej i bardziej przypominają strzałę, mocno taliowane boki zmniejszaja opor powietrza i prowadzą więcej powietrza na tylny dyfuzor ale ta koncepcja ma dwie wady wysoki środek ciężkości przez podniesione sekcje boczne i mniejszy docisk przy niskich prędkościach widać to było po bolidzie Alpine z zeszłego roku oni też mieli podobna konstrukcje. Fajnie że mamy tak różne konstrukcje w tym roku zobaczymy która lepiej się sprawdzi ?
Przejdź do wpisu McLaren odsłonił nowy bolid - MCL36
10.02.2022 16:15
0
Ale wygląda na szybki i te wcięcia boczne mega wielkie :)
Przejdź do wpisu Aston Martin pokazał bolid AMR22
05.01.2022 13:01
0
Był miedzy młotem a kowadłem, widać było że poci się jak mysz na sam widok Strolla. Przyszedł Whitmarsh naobjecywał więcej to Szafnauer poleciał :(
Przejdź do wpisu Otmar Szafnauer odszedł z Astona Martina
03.11.2021 11:47
0
Szkoda że F1 nie zdecyduje się na silnik spalinowy + silnik elektryczny bez skrzyni biegów a'la Koenigsegg REGERA :) Myślę ze idealnie pasuje do F1?
Przejdź do wpisu Porsche stawia jeden warunek przed dołączeniem do F1
07.10.2021 16:25
0
Tez trzymam kciuki, niech więcej ekip walczy o wygraną.
Przejdź do wpisu Sainz otrzyma nowy silnik w Turcji i wystartuje z końca stawki
17.09.2021 12:44
0
@6 Wprowadzajac sprinty chodzilo tylko o wydłużenie weekendu wyscigowego przez właściciela F1 aby można było codziennie coś pokazać i przyciągnąć ludzi przed telewizor lub na tor. Wyjdzie jak zwykle zrobi się nudno dlugo i spadnie zainteresowanie F1 , wtedy wrócą do starego formatu. Najgorsze jest to ze chcą to rozszerzyć w przyszłym roku i wprowadzić 3 tytuł mistrzowski za wygrane sprinty ??
Przejdź do wpisu Wolff po dwóch próbach nie jest przekonany do idei sprintów w F1
13.09.2021 12:00
0
@2 Zgadzam sie w 100%. Jeden i drugi nie odpuścili i to musiało tak się skończyć, bedzie ciekawa końcówka sezonu :)
Przejdź do wpisu Hill: Verstappen mógł sobie pomyśleć - "muszę go wyeliminować"
09.09.2021 11:56
0
Czytam Was chłopaki i śmiać mi się chce ale nie z was tylko z waszego przekonania że ten fotel w Alfie Romeo jest wolny. Skoro jest to zespół Alfa Romeo (czytaj Ferrari) to oni będą decydować kto tam zasiądzie! Obecnie siedzi Giovinazzi jeśli on nie będzie jeździł to wskoczny kolejny uczeń Ferrari np. Schwarcman a napewno nie wskoczy tam uczeć Mercedesa czy Renaul! Kubica nawet nie ma szans a jeszcze mógłby coś pokazac i stoi za nim Orlen bo Vaser ma tylko jeden wolny fotel i zajął go Bottas.
Przejdź do wpisu Zhou kolejnym kandydatem do jazdy w Alfie Romeo
19.08.2021 11:17
0
Z tym rozmiarem opony , nie mylić felgi, to wydaje mi się że sam rozmiar jest podobny ale kształt zupełnie inny , stara opona 13 jest bardziej zaokrąglona i z punktu widzenia kierowcy jest kulą. Nowa opona 18 jest bardziej kanciasta na krawędziach i kierowca mniej moze dostrzec bo nie widzi kuli tylko bardziej prostokąt, dodatkowo dochodzi owiewka koła która może włąśnie zasłania przy wchodzeniu w zakręt kraweżniki. Ale jest jeden plus nowych opon podobno są bardziej wytrzymałe i mozna dłuzej jechać na maxa, oraz lepiej trzymają w zakrętach, więc same opony są lepsze ale kosztem widoczności.
Przejdź do wpisu Vettel przyznaje, że przy 18-calowych oponach nie widzi krawężników
10.08.2021 15:30
0
Tak robią nowy silnik, chyba przebudowuja konstrukcję na taka jak ma Mercedes, wszyscy to robią bo okazała się najlepsza.
Przejdź do wpisu Ferrari wprowadzi znaczącą aktualizację swojego silnika
09.08.2021 10:12
0
Z linią napowietrzną to archaizm ale łądowanie indukcyjne w torze na prostej startowej to już gdzieś słyszałem i pomysł wcale nie głupi. Zaraz by się jednak okazało że ekipy oszukują i wykorzystują pole łądujące do przyśpeszania tak jak Maglew i zaraz by zakazali :)
Przejdź do wpisu Red Bull i Ferrari chcą silników V4, Mercedes i Renault wolą V6
05.08.2021 12:13
0
A ja myślę że silnik jest sprawny, tylko specjalnie przed dwoma szybkimi wyścigami na spa i monza, chcą mieć nową jednostkę, potem powiedzą ze jednak udało sie silnik naprawić i wykorzystają go w dalszej części sezonu. Te uderzenie jednak było w bok bolidu przy małej prędkosci więc nie możliwe żeby silnik tak mocno ucierpial.
Przejdź do wpisu Silnik w bolidzie Charlesa Leclerca został uszkodzony i wymaga wymiany
20.04.2021 08:37
0
Jest kolorowo są emocje oby tak dalej a kogo Toto wybierze to się okaże na koniec sezonu, o ile wiem Russel ma już ostatni rok kontraktu wiec Toto musi sie zastanowić czy go brać inaczej znowy bedzie musiał płacić za wykupienie ? Ale fakt jest faktem że Russelowi braku racekraftu jak to Gutowski powiedział i to widać.
Przejdź do wpisu Russell planuje oczyścić atmosferę między nim a Bottasem
26.03.2021 14:30
0
MA rację w kwesti zabijania rywalizacji, to że Mercedes wygrywa to nie jest ich wina ale F1 może coś zrobić aby przywrócić rywalizację. Można rozszeżyć punktację i ją spłaszczyć , czyli za wygraną dac tylko 15pkt. za drugie 14pkt. itd. Dodatkowo można przydzielać punkty za kwalifikacje to zmieni też strategię i bedzie ciekawiej dla widzów. Proste zmiany a poprawią widowisko :)
Przejdź do wpisu Ecclestone: dominacja Mercedesa jest gorsza niż Red Bulla czy Ferrari
26.02.2021 15:42
0
Q9 No nie wypominam przekrętów, tylko pokazuję ze F1 ze sportem nie ma wiele wspólnego. Z bólem przyznaję że niższe serie gdzie poziom jest bardziej wyrównany są ciekawsze i dają więcej frajdy, Mam nadzieję, że te ograniczenia budżetowe trochę wyrównaja stawkę i będzie fan z ogladania F1.
Przejdź do wpisu Haas: Mercedes zabił to, o co chodzi w F1
26.02.2021 15:07
0
@5 Dokładnie tak, skoro kasa decyduje o osiagach danego zespołu czy drużyny. Mercedes czy FC Barcelona nie muszą wydawać majątku na najlepszych zawodników i jak przy takim samym budżecie osiagną zwyciestwo to szacun, obecnie ciężko stwierdzić czy taki Mercedes jest taki dobry ze wzgledu na kasę jaką dysponuje czy ze wzgledu na talent i umiejętności?
Przejdź do wpisu Haas: Mercedes zabił to, o co chodzi w F1
26.02.2021 13:58
0
Polać mu , dobrze gada. Skoro od bolidu zależy 80% osiagów to dlaczego cały proces projektowania i finansowania jest gdzieś tam ukryty i niewidoczny, gdybt jasno pokazali ile osób pracuje w Mercedesie przy projektowaniu i jaki mają budżet to widać by było że to kasa zapewnia wygraną a nie sportowa rywalizacja. Tytuł konstruktorski powinien być przyznawany tej ekipie która za jak najmniejszą kasę zdobędzie największą ilosć punktów. Wtedy Alfa Tauri zdobyłaby mistrza bo najmniej wydająw stosunku do zdobytych punktów!!!
Przejdź do wpisu Haas: Mercedes zabił to, o co chodzi w F1
12.02.2021 13:33
0
Ja tu widze cztery możliwe zmiany : 1. zwiększenie mocy silnika elektrycznego i umiejscowienie pomiędzy silnikiem a skrzynia, 2. zmniejszenie silnika do 4 cylindrów i przejście na cykl 2 suwowy. 3. powiększenie baterii lub zmiana technologi akumulatorów. 4. przejście na syntetyczne paliwa ekologiczne. Każdy element byłby oddzielnym elementem, standaryzacja silnika elektrycznego i akumulatorów. Silnik 2 suwowy pozwoli zachować moc przy zmniejszeniu rozmiaru i masy ale potrzebuje nie turbiny tylko kompresora do wtłaczania powietrza do cylindrów, prawdopodobnie więc silnik jednak pozostanie w układzie v6 turbo + mocniejszy silnik elektryczny i to bedzie cała rewolucja techniczna.
Przejdź do wpisu Nowy silnik F1 ma być "potężny i wzbudzać emocje"
05.02.2021 09:36
0
Jaki rozwój jednostek, jest widmo kryzysu zaczęło się oszczędzanie widac to po hondzie a i Mercedes już nie chce dokładać kasy do F1, więc tylko Ferrari zależy na dalszym rozwoju bo mają słaby silnik , wymyślili te biopaliwa aby móc dalej modyfikowac silniki ale to było przed pandemia a teraz widać ze nawet Ferrari nie chce już ładować kasy silniki skoro zgadza się na zablokowanie silników. Dziwne ze Mercedes jest przeciwny blokadzie ale może chodzi o to że boi się że FIA sztucznie obniży móc ich jednostek aby pomoc Ferrari i reszcie? Zobaczymy 19 lutego jak się dogadają może odblokuja tokeny na rozwój innych części bolidu wzamian za zamrożenie silników?
Przejdź do wpisu Marko: spodziewamy się dobrych wiadomości po głosowaniu ws. silników
04.11.2020 10:59
0
Głównym problemem jest bolid zbudowany pod Verstapena, każdy inny kierowca będzie miał problem, ale może w przyszłym roku zobaczymy hulkenberga lub pereza na drugim fotelu to się okaże czy to problem kierowcy czy bolidu?
Przejdź do wpisu Szefostwo Red Bulla znowu wykazuje dużą cierpliwość w stosunku do Albona
28.10.2020 13:01
0
Tsunoda zajmie miejsce Kwiata, a Albon albo go zostawią na kolejny sezon tylko potrzeba jednego dobrego wyścigu aby to ogłosić, albo jednak Marco się zdenerwuje weźmie Hulka a Albon zostanie rezerwowym w Redbull.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Pierre Gasly pozostanie w AlphaTauri w kolejnym sezonie
21.10.2020 18:27
0
Też nie wierzę że Schumacher będzie jeździł w Hass skoro już w Alfie fotel ma przygotowany i prawie już by przeszedł testy więc jeżeli na gdzieś jeździć to w Alfie, to sa marzenia Hassa aby mieć taki skład prędzej schwarcmana zobaczymy na drugim fotelu jeśli Ferrari da upust na silniki .
Przejdź do wpisu Haas wypowiedział już umowy swoim kierowcom i ogłosi nowy skład?
17.10.2020 11:18
0
Formuła 1 jest pełna hipokryzji, z jednej strony mówią że to jest sport i każdy ma takie same szanse aby wygrywać, ale.... Zespół zwiększa swoje szanse wygrania mając więcej pieniędzy , kupując najlepszych kierowców i wydając miliony w zaawansowane technologiczne rozwiązania, ok wprowadzono limity budżetowe ale nie na pensje kierowców i rozwój silników, a kto zatrudnia najlepszych kierowców i produkuje silniki, Mercedes, Ferrari i Renault, Redbull nie produkuje silników i dlatego ma problem z Hondą która nie chce wydać miliony na zabawę w F1. Z drugiej strony zespoły nie chcą do końca aby wszystko ograniczyć i regulować bo stracą kontrolę i wszystko zależałoby nie od kierownictwa a od kierowców i inżynierów , teraz zawsze mogą się spotkać i ponarzekać coś zakazać coś zablokować kogoś wkopać skopiować bolid i nie ponieść konsekwencji itd. taka zabawa dla miliarderów , jednym słowem cyrk bo sportu to tutaj dużo nie ma a polityki mnóstwo.
Przejdź do wpisu Red Bull szantażuje F1, Ferrari nie chce zamrożenia prac silnikowych
13.10.2020 14:03
0
Z ostatnich wypowiedzi okazuje się ze pomimo zamrożenia silników wprowadzają biopaliwa od 2023 i co caly blok i głowica do przebudowy bo materiały tego nie wytrzymają lub inaczej przebiega spalanie ! Dlatego Marco powiedział ze jeśli silniki będą zablokowane do 2026 to przejmiemy silniki Hondy a jeśli nie będą zamrożone to nie i szukamy innego rozwiązania , czytaj wracamy do Renault.
Przejdź do wpisu Marko twierdzi, że przejęcie Hondy stanowi preferowaną opcję Red Bulla
13.10.2020 11:27
0
Zgadza się dlatego rozmowy koncepcyjne rozpoczną się już w przyszłym roku albo w 2022 i po roku ustala nowe wytyczne i przez kolejne 3 lata będą budowane nowe silniki i w 2026 debiut nowych jednostek gotowych do jazdy. Jest jeden minus jeśli da się dużo czasu na wykonanie projektów to znowu Mercedes wszystkich zaszachuje powinni dać maksymalnie 2 lata.
Przejdź do wpisu Brawn ma nadzieję na powrót Hondy w 2026 roku
06.10.2020 13:04
0
Tak jak podejrzewałem , wycofują się ale pomogą Redbull w usamodzielnieniu się z produkcją silników , historia się powtarza z Rosem Browne.
Przejdź do wpisu Yamamoto: bylibyśmy zadowoleni wspierając program Red Bulla po 2021 roku
05.10.2020 14:32
0
@8 mysle że tak bo przepisy to reguluja, Redbull już tak zdobywał 4 mistrzostwa na zablokowanych silnikach Renault, może to zostało obgadane z Honda skoro i tak nie będzie można rozwijać silników to Honda się wycofa ale silniki zostawi Redbull , i tak z tego co czytałem Redbull już sam przygotowuje mguk. Może za 2 lata to Redbull będzie miał najlepsze aero i zdobędzie chociaż 1 tytuł .
Przejdź do wpisu Schumacher: Red Bull jest w stanie samodzielnie przygotować silnik
05.10.2020 10:20
0
@1 po 2022 silniki są zamrożone na 4 lata więc nie muszą go rozwijać wystarczy że będą w stanie go wyprodukować i obsługiwać. To jest chyba jedyne sensowne wyjście dla Redbull z sytuacji i uniezależniają się od dostawców silników mając swój silnik.
Przejdź do wpisu Schumacher: Red Bull jest w stanie samodzielnie przygotować silnik
02.10.2020 11:07
0
To jest większy problem dla F1 niż Covid, producenci odchodzą, zapewne plotki o Mercedesie nie sa wyssane z palca, jeśli będzie tak dalej to będzie tak jak z DTM, z serii dla konstruktorów zrobią serie GT samochodów seryjnych. Obecnie najwięcej producentów jest w e-formule i ona będzie się rozwijała a F1 wchodzi w stagnację.
Przejdź do wpisu Honda ogłosiła zakończenie projektu F1
23.09.2020 18:15
0
@6 No tak właśnie jest, limit przez pandemię będzie już od 2021 roku a nowe bolidu od 2022. Oczywiście już w tym roku wszyscy zaczęli projektować nowe bolidy puki mogą jeszcze w tym roku widać trochę kasy ale w przyszłym roku limit 145ml na zespół projektowy będzie obowiązywał i zobaczymy kto odpuści sezon 2021 a kto będzie walczył do końca. Stawiam na Redbull że będą naciskać do końca a Mercedes i Ferrari odpuszcza sobie bo jeden i tak ma mocny bolid a drugi tak słaby że szkoda czasu na jego poprawę, niewiadoma jest McLaren i Aston Martin mogą namieszać w przyszłym roku.
Przejdź do wpisu Brown spodziewa się nawet siedmiu poważnych konkurentów w 2022 roku
18.09.2020 11:59
0
No raczej że pokona bo ma bolid budowany pod siebie a nie partnera, gdyby poszedł do nowego zespolu nie byłoby tak łatwo. Ale fakt ze jest dobry w te klocki.
Przejdź do wpisu Verstappen twierdzi, że pokonałby każdego partnera zespołowego
14.09.2020 20:15
0
Ja się nie zgadzam że to jest zupełnie inna koncepcja bolidu niż przed rokiem, to jest dokładnie ta sama koncepcja tylko silnik jest o 40 a może i 80 koni słabszy i stąd wynikają kolejne problemy, szybko zdali sobie sprawę że bolid nie jedzie i podejrzewam że odpuścili sobie ten sezon bo po co teraz poprawiać bolid pod słabszy silnik jak za rok będą mieć mocniejszy silnik a już teraz trzeba myśleć o bolidzie na 2012 rok, zresztą Binotto mówił że powrót na szczyt potrwa lata, czyli już łagodzi oczekiwania że coś zrobią w tym sezonie lub następnym. Ferrari w tym sezonie nic już nie pokaże zobaczymy co przygotują na przyszły rok ale jeśli nie poprawia silnika to historia się powtórzy.
Przejdź do wpisu Ferrari ma fundamentalny problem z bolidem i potrzebuje więcej czasu
12.09.2020 17:43
0
Vetel idzie do Astona bo przy jego formie Lans będzie się po lansował i jeszcze nie raz uda mu się pokonać Vetela. Szkoda Pereza ale taka jest formuła kocha tylko zwycięzców.
Przejdź do wpisu Sainz skrytykował Racing Point za sposób rozstania z Perezem
08.09.2020 17:56
0
@7 zgadza się, nie ma co się pastwić, w tym sezonie nic się nie zmieni, poczekajmy do następnego sezonu rewolucji nie będzie ale może jakiś postęp zobaczymy.
Przejdź do wpisu Montezemolo: teraz jest lepiej siedzieć cicho niż mówić o Ferrari
07.09.2020 11:26
0
Chyba trochę przesadzają co poniektórzy. Ferrari jest słabe i płaci w tym sezonie za błędy z zeszłego sezonu, ale to jest wynikiem strategi spisali ten sezon na straty silnik i bolid jest zeszłoroczny i wszystkie siły poszły na przebudowanie silnika na przeszły rok , w przesyłki roku też nie będzie wesoło bo silnik będzie nawalał zanim go dopracują a wszystkie siły pójdą w budowę nowego bolidu pod nowe przepisy. Słabo że Ferrari tak nisko upadło i trochę to potrwa ale za dwa lata wrócą do czołówki więc nie ma co psów na nich wieszać mają dołek i tyle inni za to mogą pokazać swój potencjał np. McLaren.
Przejdź do wpisu Kolejny dramatyczny weekend dla Ferrari zakończony wypadkiem Leclerca
05.09.2020 16:24
0
Teraz nabiera to sens, już w zeszłym roku musieli dojść do wniosku że muszą silnik całkowicie przebudować i budują nowy a teraz muszą korzystać z zeszłorocznej jednostki bez oszukiwania z przepływem paliwa dlatego są tacy słabi, poświęcili już od początku ten sezon a Binotto musi zostać i pokazać że wie co robi i w przyszyłym roku pokazać przyzwoity silnik. Jak nie to wyleci.
Przejdź do wpisu Binotto: w przyszłym roku będziemy mieli zupełnie nowy silnik
05.09.2020 10:43
0
To jestem ciekaw co Ferrari ugrało na wycofaniu protestu może dodatkowe modyfikacje silników w przyszłym roku?
Przejdź do wpisu Ferrari także jest gotowe wycofać się z apelacji przeciwko Racing Point
04.09.2020 14:52
0
Miejmy nadzieję ze opony w Ferrari będą pracowały normalnie i będą przynajmniej przed Alfa Romeo.
Przejdź do wpisu #1 trening: Bottas najszybszy, Nissany przed Vettelem
04.09.2020 10:01
0
@15 no właśnie gdyby Hass został sprzedany komuś to Renault z chęcią by sprzedało swoje silniki i może w dobrej cenie w zamian za współpracę przy projektowaniu bolidu, nowe przepisy będą faworyzowaly ekipy z satelickimi zespołami bo można się podzielić pracami nad wybranymi elementami bolidu pomiędzy dwie ekipy.
Przejdź do wpisu Binotto prosi o cierpliwość
03.09.2020 13:39
0
Ferrari powinno się dogadać aby nie do końca zamrażać te silniki i może to zrobiło przed podpisaniem Concord Agriment, jeśli tego nie zrobili i udają że jakoś sobie poradzą to są upartymi głupkami, co gorsza Hass który się niecierpliwi może dogadać się z Renault na dostawę silników bo obecnie mają mocniejsze jednostki lub mogą pójść do hondy po silniki które cały czas sa poprawianie i zbliżają się do Merca.
Przejdź do wpisu Binotto prosi o cierpliwość
02.09.2020 15:10
0
O jednej rzeczy zapominacie, praktycznie i teoretycznie już nie można rozwijać za bardzo silnika bo został zamrożony rozwój! Od przyszłego roku silnik zostaje na kolejne 5 lat bez zmian jedynie mguk i mguh będzie można przez 2 kolejne lata rozwijać jeszcze i koniec. Jeśli Ferrari nie poprawi silnika w tym roku i na nastepny sezon to tak zostaną na 5 kolejnych lat!
Przejdź do wpisu Silnikowy guru Mercedesa może trafić do Ferrari