AdamWh
Ostatnia aktywność
avatar
AdamWh

30.07.2010 13:20

0

ma ktoś streaming do transmisji z testów na speed channel?

avatar
AdamWh

17.02.2010 03:16

0

Leonardo1899 Moze i USF1 będzie i najgorsza drużyną w 2010. Ale oni maja z amerykańską motoryzacja tyle wspólnego co Ty z wiedza o niej. Od zarania motoryzacji do końca lat 70-tych to była potęga. A niemieckie topowe auta czy jakiekolwiek inne nie były w stanie się z nimi równać. Rozumiem ze bardziej odpowiadają Ci zachowania BMW który ucieka gdy mu się nie wiedzie w F1, albo Mercedes idący na łatwiznę naklejając swoja gwiazdę na najszybszy team, który z ich technologiami nic nie ma wspólnego...

Przejdź do wpisu US F1 zostaje w Ameryce

avatar
AdamWh

13.02.2010 15:13

0

dzieki

avatar
AdamWh

13.02.2010 15:11

0

o ktorej konczy sie trening?

avatar
AdamWh

10.02.2010 18:45

0

wszystko co napisal Kempa007 + moze jeszcze jedna uwaga. Renault bedzie rozwijal konstrukcje bolidu glownie pod szybszego kierowce (czyli raczej pod uwagi wnoszone przez Roberta). Wiec technik Pietrowa i on sam beda jedynie ustawiac podzespoly juz opracowane pod swoja technike jazdy. Czyli glownie beda pracowali nad setupem. A jak Kempa007 napisal ustawianie seta na mokrym torze nie daje wielkich rezultatow.

avatar
AdamWh

09.02.2010 21:58

0

Odnośnie postu 20 feels3- Jeśli gdzieś w moim tekście widziałeś fragment mówiący o tym, który bolid jest najszybszy, to może rzeczywiście kontakt z wróżką byłby wskazany, bo na okulistę chyba za późno.

avatar
AdamWh

09.02.2010 03:03

0

Odnosnie 2, 3 i 4 postu. To nieprawda ze z testów nie można nic wnioskować, albo ze każdy niby zalewa do baku jakąś ilość paliwa i tak trzepie cały dzień. Oczywiście niektóre zespoły starają się ukryć potencjał ale nie robią tego w sposób który opisujecie. Grabin w 3 poście nakreślił swe obrzydzenie do pseudokibiców wiec jako ten prawdziwy, pewnie wie co mam na myśli. Moze się nawet podzieli swoja wiedza aby jak to napisał: "ta banda pseudokibiców nie musiała wypisywać głupot. A wracając do tematu. Każdy z zespołów który ma za sobą instalacyjne testy, w Jarez będzie jeździły na rożnych ilościach paliwa. Na pełnym baku, połowie i oparach. Większość robiła już to w Walencji... To jedyny sposób aby zebrać dane dotyczące zmiany balansu, zużycia hamulców, amplitudy ich temperatur, paliwożernosci silnika,zmiany w trakcji tylnej osi i wielu jeszcze innych czynników, podczas zmieniającej się wagi bolidu i wędrówki środka ciężkości.

avatar
AdamWh

09.02.2010 02:02

0

@3.fezuj Najważniejsze testy odbywają się na suchej powierzchni. Setup na mokry tor i tak zawsze robi się na bazie suchego. Czyli na obecna chwile warunki deszczowe to strata czasu dla wszystkich teamow. Dlatego lepiej aby Pietrow uczył się pływać a Robert i jego technik zbierali dane dotyczące wpływu rożnych podzespołów na charakterystykę prowadzenia bolidu. Tym samym aby to oni popychali rozwój auta do przodu i raczej w swoim kierunku.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu