DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
30.07.2010 13:20
0
ma ktoś streaming do transmisji z testów na speed channel?
Przejdź do wpisu Red Bull dominuje na Hungaroringu
17.02.2010 03:16
0
Leonardo1899 Moze i USF1 będzie i najgorsza drużyną w 2010. Ale oni maja z amerykańską motoryzacja tyle wspólnego co Ty z wiedza o niej. Od zarania motoryzacji do końca lat 70-tych to była potęga. A niemieckie topowe auta czy jakiekolwiek inne nie były w stanie się z nimi równać. Rozumiem ze bardziej odpowiadają Ci zachowania BMW który ucieka gdy mu się nie wiedzie w F1, albo Mercedes idący na łatwiznę naklejając swoja gwiazdę na najszybszy team, który z ich technologiami nic nie ma wspólnego...
Przejdź do wpisu US F1 zostaje w Ameryce
13.02.2010 15:13
0
dzieki
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 15:11
0
o ktorej konczy sie trening?
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
10.02.2010 18:45
0
wszystko co napisal Kempa007 + moze jeszcze jedna uwaga. Renault bedzie rozwijal konstrukcje bolidu glownie pod szybszego kierowce (czyli raczej pod uwagi wnoszone przez Roberta). Wiec technik Pietrowa i on sam beda jedynie ustawiac podzespoly juz opracowane pod swoja technike jazdy. Czyli glownie beda pracowali nad setupem. A jak Kempa007 napisal ustawianie seta na mokrym torze nie daje wielkich rezultatow.
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy w deszczowym Jerez
09.02.2010 21:58
0
Odnośnie postu 20 feels3- Jeśli gdzieś w moim tekście widziałeś fragment mówiący o tym, który bolid jest najszybszy, to może rzeczywiście kontakt z wróżką byłby wskazany, bo na okulistę chyba za późno.
Przejdź do wpisu Skład kierowców na testy w Jerez
09.02.2010 03:03
0
Odnosnie 2, 3 i 4 postu. To nieprawda ze z testów nie można nic wnioskować, albo ze każdy niby zalewa do baku jakąś ilość paliwa i tak trzepie cały dzień. Oczywiście niektóre zespoły starają się ukryć potencjał ale nie robią tego w sposób który opisujecie. Grabin w 3 poście nakreślił swe obrzydzenie do pseudokibiców wiec jako ten prawdziwy, pewnie wie co mam na myśli. Moze się nawet podzieli swoja wiedza aby jak to napisał: "ta banda pseudokibiców nie musiała wypisywać głupot. A wracając do tematu. Każdy z zespołów który ma za sobą instalacyjne testy, w Jarez będzie jeździły na rożnych ilościach paliwa. Na pełnym baku, połowie i oparach. Większość robiła już to w Walencji... To jedyny sposób aby zebrać dane dotyczące zmiany balansu, zużycia hamulców, amplitudy ich temperatur, paliwożernosci silnika,zmiany w trakcji tylnej osi i wielu jeszcze innych czynników, podczas zmieniającej się wagi bolidu i wędrówki środka ciężkości.
Przejdź do wpisu Skład kierowców na testy w Jerez
09.02.2010 02:02
0
@3.fezuj Najważniejsze testy odbywają się na suchej powierzchni. Setup na mokry tor i tak zawsze robi się na bazie suchego. Czyli na obecna chwile warunki deszczowe to strata czasu dla wszystkich teamow. Dlatego lepiej aby Pietrow uczył się pływać a Robert i jego technik zbierali dane dotyczące wpływu rożnych podzespołów na charakterystykę prowadzenia bolidu. Tym samym aby to oni popychali rozwój auta do przodu i raczej w swoim kierunku.
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza harmonogram na testy w Jerez