mpkaras
Ostatnia aktywność
avatar
mpkaras

06.09.2020 17:35

0

@8 Dokładnie. Ferrari tragedia. Mogli zrobić krzywdę Vettelowi.

avatar
mpkaras

06.09.2020 17:28

0

Wreszcie Levis dostał o co od początku prosił - walka o pozycje. Chociaż nie brzmiał zbyt pozytywnie przez radio.

avatar
mpkaras

12.08.2020 19:42

0

@1 nowe podwozie to w sumie nowy bolid. Reszta to zawieszenie, silnik ze skrzynią i obudowy

avatar
mpkaras

08.08.2020 03:16

0

Wygrała polityka, sport przegrał...

avatar
mpkaras

19.03.2020 23:34

0

Pamiętam, gdy Red Bull był z tyłu i pamiętam, jak wysunął się na przód. Coś niesamowitego. Osobiście uważam jednak, że to największe wieśniaki F1. Niech się lepiej rodeo zajmą niż kogoś oskarżają. Buce jedne.

avatar
mpkaras

17.03.2020 19:49

0

@7 Zgadzam się z przedmówcą w 100%. Najgłośniej oskarża ten co sam ma dużo za uszami. F1 bez pićka z bykiem sobie poradzi.

avatar
mpkaras

03.11.2019 19:29

0

Co ma FIA odpowiedzieć, gdy oni piszą tylko pytania? Nie było skargi ani donosu. Red Bull i inni są żałośni.

avatar
mpkaras

03.10.2019 15:44

0

@21. Jacko Jak piszesz, jest to zagranie pod publiczkę i nic więcej. Po pierwsze nic nie osiągnął, po wtóre możliwe, że nic nawet im nie wysłali, tylko o tym gadają. Te info to burza w szklance.

avatar
mpkaras

03.10.2019 12:36

0

Burza w szklance wody. Zaniechajcie komentarzy.

avatar
mpkaras

19.09.2019 15:45

0

Groszek......

avatar
mpkaras

26.08.2019 23:37

0

Szkoda, że Russek zaniemógł. Może by się przekonał, że Polacy nie tacy źli? Williams dał tyłka po całości. Wszystko było dogadane, a nie przywieźli żadnego auta, tylko żucili parą ludzi od komunikacji. Shame of you Williams! Pokazaliście gdzie nas macie.

avatar
mpkaras

23.06.2019 22:05

0

Pozdrowienia dla wszystkich Januszy F1. Aby każdy polski kierowca spełniał Wasze oczekiwania. Aby jeden zdobył majstra świata, a inny chociażby 3 miejsce.

avatar
mpkaras

21.06.2019 14:17

0

7. lechart . Co ja zdegustowany? Pomyliło ci się coś...

avatar
mpkaras

21.06.2019 12:50

0

@1 Zazdroszczę chłodnego spojrzenia i precyzyjnego osądu Januszku.

avatar
mpkaras

10.06.2019 07:13

0

Jedno jest faktem. Seb spierdzielił sobie wyścig i o mały włos nie wyeliminował 2 bolidów. Nie wierzę mu. Na Livie ewidentnie było widać, że specjalnie pojechał szeroko aby zblokować Hamiltona (od razu pomyślałem, ale debil). Dobrze, że Lewis odpuścił, inaczej mielibyśmy SC na torze.

avatar
mpkaras

09.06.2019 20:28

0

Ilu mamy polskich kierowców F1? Widzę zagłębie Januszy F1.

avatar
mpkaras

28.05.2019 09:38

0

KUB mówił, że bolid prowadzi się niepowtarzalnie. "Problem" z "podwoziem" wyniknął po rozwalce RUS i z chocków z tym związanych (to że dali mu te co miało niby być dla KUB), oraz tym, że zamieniali je pomiędzy kierowcami. Od KUB bardziej dało się słyszeć o hamulcach. Także Przedmówcy nie rozumiem Was.

avatar
mpkaras

23.05.2019 12:56

0

Szkoda, że nie ma pod artykułem galerii z czwartku...

avatar
mpkaras

23.05.2019 08:15

0

@1 Zaraz Sporty.pl onety i inne clickbajtowskie portale będą wysadzać RF z fotela. To by była już chyba 3 lub 4 osoba w tym sezonie.

avatar
mpkaras

23.05.2019 08:12

0

@1 Oj złośliwiec...

avatar
mpkaras

22.05.2019 15:51

0

@1,2,4,5 Jak w mordę strzelił myślę tak samo.

avatar
mpkaras

20.05.2019 20:43

0

@2 jestem tego samego zdania. Ponadto konkurencja to rozwój. Preducent opon nie dziwił by się o chodzi zespołom tylo by kombinował.

avatar
mpkaras

19.05.2019 06:33

0

@1. PiotrasLc Przesadzasz ze SF. Niedawno były gorsze lata. Teraz mają szansę na zajęcie 2 miejsca.

avatar
mpkaras

07.05.2019 15:01

0

Pani szefowa RK chce sprzedać zespół. Jeśli jest inaczej, to w Barcelonie zobaczymy nowy pakiet i w drugiej części sezonu kolejne mody oraz eksperymenty na następny sezon. Zatrudnienie Patricka to tylko sygnał dla sponsorów.

avatar
mpkaras

07.05.2019 12:33

0

@19 Bo ja wiem. Po bgp jest Mercedes i też se jakoś radzi.

avatar
mpkaras

07.05.2019 12:02

0

@16 Powiedz ci masz na myśli. Może Rbr też nie powinienem przywoływać? Pamiętam jak przy testach przedsezonowych komentatorzy twierdzili, że bgp nie ma sponsorów i jeździ tylko na miękkich i bez paliwa tylko dla PR. A tu weltmaister

avatar
mpkaras

07.05.2019 05:20

0

Chyba było lepiej, gdy w F1 było 2 dostawców opon.

avatar
mpkaras

07.05.2019 05:15

0

O co chodzi w tym Williamsie? Tam potrzeba gruntownej zmiany. W połowie poprzedniego sezonu zapowiadali, że skupiają się na następnym. Potem nie wyrobił się z bolidem, który nie dość, że jest jakimś gruzem, to jeszcze nie spełniał wymogów formalnych. Teraz znowu zapowiadają, że muszą gonić. Wiecie co? Historia pokazała, że nie trzeba gonić. Wystarczy dobry bolid. Weźmy Rbr, który nagle ze słabiaka nagle zaczął wykręcać najlepsze czasy. Albo zespół Brown po debiucie.

avatar
mpkaras

04.05.2019 09:49

0

Ach ta wieczna walka zespołów z FIA. Z jednej strony ograniczenia FIA wymuszają na zespołach szukania rozwoju tam, gdzie regulator zostawił jakieś tam furtki. Z drugiej strony odnosi to odwrotny skutek co do zmniejszania kosztów królowej sportów motorowych. Swoją drogą jest to dla mnie nieporozumienie. Na rodzinę królewską się nie oszczędza.

avatar
mpkaras

07.02.2012 07:02

0

szkoda, że dział prezentacje 2012 nie są linkowalne, tak jak w zeszłym roku

avatar
mpkaras

07.02.2012 06:57

0

Testy będą na pewno na jakimś streamingu - trzeba dobrze poszukać w necie. Co do samochodów - to szykuje nam się sezon kaczych dziobów.

avatar
mpkaras

09.08.2011 08:13

0

"Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść, niepokonanym". Był legendą za życia, trochę nadszarpną jej reputację, szkoda. Z drugiej jednak strony, to jest jego życie, chyba wie co robi.

avatar
mpkaras

06.05.2011 11:09

0

@6. petrq : http:// www.socc er-live.pl/transm isje.php?id=motorsp ort tutaj będzie kilka linków (usuń spacje)

avatar
mpkaras

04.05.2011 11:29

0

no... działa. Po naciśnięciu włącznika zapala się czerwona lampka.

Przejdź do wpisu Marko: Red Bull poprawił KERS

avatar
mpkaras

19.04.2011 07:42

0

W sezonie 2009 ci co mieli KERS byli za Red Bullem i za Brownem, a jak pamiętam, oni KERSA nie stosowali. Owszem w tym sezonie ma on większe znaczenie, gdyż doszedł DRS z dość nielogicznymi zasadami zastosowania. Gdyby tylne skrzydło mogło być używane tak jak F-Duckt w 2010, wtedy ich problem by zniknął. Ale nie ma co gdybać. Ciekawe jak sobie poradzą. Swoją drogą, to co zrobił Mark jest niesamowite, ponadto pokazuje, to jaką przewagę nad konkurencją ma bolid RB.

avatar
mpkaras

06.02.2011 20:13

0

Wiadomość niczym grom z jasnego nieba. Jestem mocno zasmucony tą sytuacją. Trzymam za ciebie kciuki Robercie. Wracaj, zdrowiej szybko!

avatar
mpkaras

06.02.2011 19:45

0

Jeżeli Lotus Renault ma faktycznie takie ambicje jak mówią, to dla Kubicy może to nie być za dobre (w kontekście relacji Team-Pilot). Robert Wracaj do zdrowia!!!

avatar
mpkaras

03.02.2011 22:28

0

Nie raz pisałem, ludzie to tylko testy, ale tak samo było, gdy RB i Browny w testach byli nieźli. Okazało się, że zdominowali również sezon.

avatar
mpkaras

15.11.2010 08:28

0

Szkoda mi Alonso. Stawiałem ja niego. Zresztą stwiałem na każdego, kto mógłby zabrać tytuł Sebowi. Szkoda i jeszcze raz szkoda. Gdyby tylko Alonso miał trochę więcej zimniej krwi, to może udałoby się wyprzedzić Pietrowa. Oprócz fatalnej taktyki i słabego pitstopu, to właśnie brak zimnej krawi jest zapewne powodem, znieszczenia mojego samopoczucia. Gonił tego Witalia, ale przestyrzelał zakręty przez co tracił ogrom czasu i znowu musiał go gonić, gdy już go znowu miał, to znowu trawa i znowu strata i pogoń od początku. A co miała zrobić Raieta z Wyborga, jechał swoje. Jak chce się być najleprzym to trzeba wyprzecić wszystkich. Szkoda!!!

avatar
mpkaras

15.11.2010 06:57

0

Szkoda, że Vettel zdobył tego majstra. Cóż należało mu się, ale szkoda. Szkoda, że nie zrobił tego Alonso. No ale skoro nie potrafi się wyprzedzić "Rakiety z Wyborga", no to sorry, o czym mówimy? Ogólnie wyścig jeden z bardziej sprawiedliwych, w którym liczyła się bardziej jazda. Kurczę jestem ogromny przeciwnikiem majstra Vettela, ale nie mogę z tym polemizować, wygrał i tyle, gratulacje!!!

avatar
mpkaras

12.11.2010 14:09

0

Aby Hamilton zdobył majstra =, to nie dość, że umusiałby być pierwszy, to jeszcze Alonso nie mógłby zadobyć żadnego punktu, Vettel musiałby byc 3, a Mark 6.

avatar
mpkaras

27.09.2010 14:58

0

11. fankaVettela @ ani trochę nie zdziwiłby mnie fakt nie przyznania jakiejkolwiek kary. Ale że był to Mark, to jednak trochę się zdziwiłam tym łagodnym potraktowaniem - W Twej wypowiedzi jest albo brak zdecydowania, albo dokopanie za wszelką cenę Webberowi. Nie intereuje mnie to, wszak dziwna wypowiedź. Co do mnie, zgadzam się z sędziami. Im więcej takich decyzji, tym więcej walki na torze.

avatar
mpkaras

23.09.2010 15:34

0

miał być inny bilans pięciu po 3 razy, a Yamamoto 4,..... zresztą nie ważne, to zły pomysł.

avatar
mpkaras

23.09.2010 15:29

0

obecny system punktowy jest chyba najlepszym kompromisem pomiędzy medalami a punktacją z zeszłego roku. Medale nie mają sensu. Przykładowo jest 19 wyścigów 5 kierowców po dwa razy wygrywa, 1 raz, a Yamamoto 3, i tyko dlatego, że spadł deszcz i jakoś mu się udało. Z reszty wyścigów punktów brak. Byłby majstrem. Bezsens.

avatar
mpkaras

16.09.2010 21:55

0

Było by miło, gdyby pilot pokroju Fina, jeździł w Reni. Zarówno dla zespołu, jak i dla Roberta, dzięki czemu miałby większą motywację i może wreszcie wyrobiłby w sobie waleczność. Bo co to za konkurencja wewnątrzzespołowa, gdzie różnica pomiędzy zawodnikami oscyluje średnio o 5 miejsc?

avatar
mpkaras

09.09.2010 14:37

0

Byłem i jestem zdania, że Vettel nie powinien zdobywać majstra, i mam nadzieję, że zdobędzie go Webber, pokazując Vettelowi. Lubię Vettela, ale musi on się nauczyć pokory i myśleć.

avatar
mpkaras

01.09.2010 12:18

0

Dla kasy Renault, ok, ale pod warunkiem, że nic się nie zmieni w ekipie Teamu.

avatar
mpkaras

31.08.2010 14:11

0

Vettel musi dostać lekcję pokory do Webbera, może wtedy będzie mógł zdobyć majstra. Hamilton miał mistrza w kieszeni, kto by się spodziewał, że zdobędzie go Ice Man. To jednak dało chyba Lewisowi do myślenia. Podejżewam, że na babySchumi nic innego nie zadziała jak utrata pewnego majstra (przy tylu PP tylko 2 zwycięstwa).Talen, szybkie auto, zespół, pewność siebie, cwaniactwo, to nie wszystko, potrzebna jest jeszcze "zmina głowa".

avatar
mpkaras

30.08.2010 13:36

0

@67 mariusz-f1 - Nie jestem kretynem, bolid McL od kilku sezonów jest jednym z lepszych. Pomimo tego nie zawsze zdobywał tytuł. A o to czego Kubicy brakuje, moglibyśmy się spierać do rana. Ty uważasz, że tylko dobrego bolidu, a ja, że nie tylko. Więc po co kogoś przekonywać na siłę. Ja nie mam zamiaru. Pozdrawiam.

avatar
mpkaras

30.08.2010 12:26

0

@64 mariusz-fi - Czy ja napisałem, że KUB brakuje umniejętności? Czy ja ganie go za błędy? 2xnie. A dalczego porównałem charaktery KUB i HAM? Ponieważ HAM ma charakter zwycięscy.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu