2013-11-03 GP Abu Zabi - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Vettel Red Bull 1:38:06.106 25
2 M.Webber Red Bull +30.8 18
3 N.Rosberg Mercedes +33.6 15
4 R.Grosjean Lotus +34.8 12
5 F.Alonso Ferrari +1:07.1 10
6 P. di Resta Force India +1:18.1 8
7 L.Hamilton Mercedes +1:19.2 6
8 F.Massa Ferrari +1.22.8 4
9 S.Perez McLaren +1:31.1 2
10 A.Sutil Force India +1:33.2 1
11 P.Maldonado Williams +1:35.9
12 J.Button McLaren +1 okr.
13 E.Gutierrez Sauber +1 okr.
14 N.Hulkenberg Sauber +1 okr.
15 V.Bottas Williams +1 okr.
16 D.Ricciardo Toro Rosso +1 okr.
17 J.E.Vergne Toro Rosso +1 okr.
18 G.van der Garde Caterham +1 okr.
19 C.Pic Caterham +1 okr.
20 J.Bianchi Marussia +2 okr.
21 M.Chilton Marussia +2 okr.
22 K.Raikkonen Lotus +55 okr.

komentarze
  • 93. docent
    • 2013-11-03 22:25:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja postawiłem VET WEB GRO ROS, szkoda że GRO nie przyjechał 3 byłoby 23 pkt więcej :(

  • 94. Root
    • 2013-11-03 22:44:43
    • *.dynamic.mm.pl

    @90 - bardzo dobra, lapidarna wypowiedź oddająca sedno sprawy!
    Swoją drogą to przecież o to chodzi w tym sporcie, aby wygrywać, a tu nagle tyle krytyków tych, którzy wygrywają. ??

    P.S. @kempa007 - sorry, że tutaj, ale prosiłeś o maila, a Twój mail nie działa (ten z "@formula1", który jest na stronie). Proszę podaj działającego.

  • 95. marek77
    • 2013-11-04 07:05:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dopóki komisja badająca bolidy używa metrówki i ciężarków nigdy nie dowiemy się prawdy. A w przyszłym roku jeszcze więcej będzie zależało od KERS, czyli RedBull może jeszcze bardziej dominować.

  • 96. kempa007
    • 2013-11-04 08:45:19
    • *.180.227.42

    94. Root wszystko dziala

  • 97. gtv
    • 2013-11-04 12:08:27
    • *.69.14.197.cable.012.net.il

    Nie przekonaliście mnie, powtarzam, Fin zachował się jak obrazony pedał, powinien był pozostać do końca wyścigu i pogratulować koledze z zespołu fantastycznej jazdy. To samo powiedział Lauda, ale Wy jakoś wiecie lepiej, dzieki czemu jakość naszego forum kuleje i zamienia sie w pyskówki jak w niegdysiejszym maglu

  • 98. magic942
    • 2013-11-04 16:17:01
    • *.210.61.10

    Jak Raikonen zakończył wyścig w 1 zakręcie to jest cisza, a jakby to był Vettel to wszyscy by krytykowali i puszczali teksty typu ,,SZTUCZNY MISTRZ,,

  • 99. bartexar
    • 2013-11-04 17:20:43
    • *.adsl.inetia.pl

    @98. Bo Raikkonen, umówmy się, nie jest najlepszym kierowcą. Po tym wszystkim niby ma rację, ale nie zachowuje się jak mężczyzna, tylko rozkapryszone dziecko.

  • 100. patrolek23
    • 2013-11-04 17:34:20
    • *.tau.pl

    @87 Brzmi to głupio, ale powinien. Ze względu na widowisko, to są wyścigi, a Vettel się z nikim nie ściga. 2 sekundy na okrążeniu przewagi ? O czym my tu rozmawiamy. Na szczęście w przyszłym sezonie będą duże zmiany w aerodynamice wprowadzane pod kątem osłabienia RedBulla. Nawet Berniemu już się to znudziło :)

  • 101. Ilona
    • 2013-11-04 19:03:47
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    saint77 - "Dzisiaj naraził innych kierowców na niebezpieczeństwo swoją dziecinadą, za którą właśnie tak go nie lubię. Bawił się samochodem na zakręcie, gdzie inni jeszcze kończyli zjazd."

    Jeszcze tak dla ścisłości ;) Oba Red Bulle kręciły bączki po tym wyścigu, tak więc możesz zacząć nie lubić za 'dziecinadę' również Marka, bo zrobił dokładnie to samo co Seba, zaraz obok niego ;)

  • 102. Phenom
    • 2013-11-04 19:11:23
    • *.wroclaw.mm.pl

    Przyznam że nie widziałem wyścigu ale patrząc na wyniki to nie ma nic nowego...RB jak zwykle dominują...dużo dalej mniej więcej równym tempo mają Lotusy Ferrari i Mercedesy...cieszą podwójne punkty Force India bo nie rozwijają już auta od 'x' czasu...

  • 103. bohse88
    • 2013-11-04 20:26:20
    • *.122.31.70

    101. A predkosc bolidu przy kreceniu baczkow juz nie byla przerazajaca??? Forza Ferrari!!!

  • 104. rybka k
    • 2013-11-04 22:24:11
    • *.34.11.vie.surfer.at

    moim zdaniem VETTEL chcial pokazac sedziom co mysli o nalozonej karze tydzien wczesniej

  • 105. Skoczek130
    • 2013-11-05 11:53:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Zmiany na 2014 rok dla informacji niektórych nie będą tak duże, jak zakładano. Zmiany mają kwestie bezpieczeństwa, czyli obniżenie nosa do wysokości poniżej 200 mm, peryskopowy wydech oraz ustandaryzowane boczne sekcje. W tamtym obszarze RBR raczej nie zyskują, bowiem każdy tam kombinuje. Rewolucja dotyczy wyłącznie silników, bo będą po prostu nowe. :)

  • 106. SilverX
    • 2013-11-05 12:47:54
    • *.koronowo.com.pl

    @105. Skoczek130
    Skończą się zabawy z wydechem. Co jak co ale ten obszar to bardzo mocna strona Red Bulla. Oby silnik Mercedesa był mocniejszy od Renault, chyba tylko to może powstrzymać Newey'a od stworzenia mistrzowskiej maszyny. Jeżeli plotki okażą się prawdą to tylko Mercedes i McLaren będą walczyć z Vettelem.

  • 107. Grzesiek 12.
    • 2013-11-05 18:48:38
    • *.cdma.centertel.pl

    105 . Skoczek130
    Zdaje się że skrzydła też mają być mniejsze niż dotychczas ......
    Więc z sumując te zmiany wcale nie będą takie małe :) i mam nadzieję że mogą ( wcale nie muszą ) przerwać dominację Czerwonych Byczków :P

  • 108. Skoczek130
    • 2013-11-05 19:06:05
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Grzesiek 12. - możliwe, że przednie skrzydło zostanie nieco zwężone... ale nie jestem pewien. W każdym razie rewolucji w przetasowaniach stawki nie oczekujmy. Najlepsi i tak są w czołówce, nie ma zespołu mającego potencjał inżynieryjny i finansowy pokroju RBR i Hondy w tamtym czasie. ;) Pytanie, który silnik okaże się najlepszy. Merc mógłby mieć przewagę, gdyby ich rzekomą przewagę mogli wykorzystać na szerszych tylnych oponach. Ale to nie wejdzie. Zobaczymy. :)
    @SilverX - wydech już nie odgrywa tak istotnej roli. Teraz wejdą przepisy, które już całkowicie go wyeliminują z działania na dyfuzor. Ale i teraz już tak dużych korzyści nie daje. Przewaga RBR wynika raczej z innego obszaru. Stawiam na teorie o skuteczniejszym wykorzystaniu KERSu. ;)

  • 109. Skoczek130
    • 2013-11-07 20:06:49
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Teraz mogę Ci potwierdzić, że zmiany w aero m.in. zwężenie przedniego skrzydła nie wejdą w życie.

  • 110. Grzesiek 12.
    • 2013-11-08 09:28:47
    • *.cdma.centertel.pl

    109. Skoczek130

    Skąd ta pewność .... ?

  • 111. Skoczek130
    • 2013-11-08 18:13:42
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    W oficjalnych zmianach pominięto zmiany w aero, pomijając te związane z bezpieczeństwem. Zmiany dotyczą silnika, KERS (będzie ERS, odzyskujący energię kinetyczną hamowania i cieplną z turbo) oraz obniżenia nosa, utandaryzowania bocznych sekcji, zakazania fałszywego mocowania kamery i konstrukcja peryskopowego układu wydechowego. To, o czym mówisz, a także inne, zostały ostatecznie porzucone. ;)

  • 112. Skoczek130
    • 2013-11-08 18:29:14
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Poprawka - wydech będzie pojedynczy i osadzony centralnie. ;)

  • 113. Grzesiek 12.
    • 2013-11-08 21:51:22
    • *.cdma.centertel.pl

    111 Skoczek130
    A mnie się wydaje że to o czym piszesz to zaktualizowany regulamin techniczny , który jedynie uszczelnia przepisy .... Co wcale nie oznacza że wcześniejsze zmiany w regulaminie na 2014 zostały porzucone .....:P

    I z tego co dzisiaj przeczytałem to przednie skrzydło będzie węższe od dzisiejszego o 150 mm. Będzie miało szerokość 1650 mm.
    Czubek nosa bolidu będzie obniżony do 185 mm nad ziemią .
    Jeśli idzie o tylne skrzydło to zakażane zostanie użycie tzw. beam wing . Jest to element który łączy obie części tylnego skrzydła , znajduje się nad dyfuzorem . Dodatkowo zostanie zwiększona szczelina do 6.5 cm ( obecnie 5) po otwarciu DRS . A więc system będzie skuteczniejszy . Górny płat tylnego skrzydła będzie jednocześnie płytszy .
    Co do wydechu , to dodam jeszcze do tego co napisałeś , a co jest bardzo ważne , że będzie się kończył za tylnym skrzydłem ....

  • 114. Skoczek130
    • 2013-11-09 15:14:40
    • Blokada
    • *.244.151.241

    @Grzesiek 12. - cóż, widocznie korzystałem z chybionych źródeł. Czytałem o tym, o czym napisałeś. Cóż, jeżeli wejdzie w życie, to tym lepiej. Newey ma jeszcze większe pole do popisu. :))

  • 115. Skoczek130
    • 2013-11-09 15:15:23
    • Blokada
    • *.244.151.241

    P.S. Czytałem o nich i wyczytałem, że jednak je porzucono, przynajmniej na przyszły sezon. Widocznie jednak coś przeoczyłem. ;)

  • 116. KowalAMG
    • 2013-11-09 18:32:47
    • *.205.21.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Czyli kontrola trakcji , to jest systemo-podobne rozwiazanie czyli nie legalne , wiec NIELEGALNE , tym bardziej ze to jest zatajane i nie chcą sie przyznać . Sory za realizm , albo jest pełna inwigilacja i zespoły sa przerentgenowane i gramy fair albo cos ukrywamy bo nie ma sposobu żeby wygrać w inny sposób jak nie oszukujący. Skoczek chodzi o wyrównana rywalizacje wygrywać mogą ale niech to robią z klasa i przestrzegają regulaminu bo widać kto go przestrzega a kto nie .. . Tu moze chodzić o wszystko nawet opony mogą mieć inne niż wszyscy ale zdecydowanie to zasługa systemu który jest powiązany z modyfikacjami silnikowymi i dający lepsze prowadzenie w zakrętach . Oglądam po kilkadziesiąt pare zakręty vetela i reszty przodujacej stawki . Cos go wyciąga z zakrętu po czym daje pełny power. I czyżby modyfikacja silnika , ktory jest dodatkowo zchepowny i powiązany z kersem i automatycznie po wyjściu z zakrętu daje moc a systemopodobne ESP nie powoduje ze nie wpadnie w poślizg .. Hmm wniosek inne brzmienie silnika , zbyt dobrze kontrolowane zakręty oraz szybkie wyjście z nich daje zagadkę która kryje sie we wnętrzu bolidu , (a co do dziwnego brzmienia to uklad wydechowy rownież ma modyfikacje , która wydmuchuje swoje spaliny do dyfuzora Hmm daje szybki ultra bolid i do tego vetel ktory żyje pewnością ze ma lepszy bolid i jego nastawienie psychiczne wspomaga go na tyle ze jest pewny iż wyprZedi każdego , to tak jakbym ścigał sie AUDI quatro rs6 z BMW m5 gdzie BMW ma moc ale odpada w zakrętach A W F1 szybkość to nie wszystko ( to tylko przykład bez obrazy i porównanie ) . O czym tu gadamy .. Jedyne co jest denerwujące to brak wyrównanej walki sprzed lat za czasów KINGHT WRC W BMW i lata wcześniej . Reszta jest okey .

  • 117. KowalAMG
    • 2013-11-09 18:46:38
    • *.205.21.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ZcheepOWANY*

  • 118. Skoczek130
    • 2013-11-09 21:51:27
    • Blokada
    • *.244.151.241

    Dopóki nikt im nie udowodni oszustwa, dopóty są dla mnie czyści. Kibicuje im i życzę nawet dekady sukcesów. Nie jestem fanem Vettela - kto z nimi będzie wygrywał, to nieistotne.

    @KowalAMG - jeżeli spojrzysz na wyniki qualu, to ta walka jest bardziej wyrównana, niż wcześniej. W latach 2007-2008 sezon był zdominowany przez Ferrari i McLarena. BMW Sauber i Renault z klasowymi kierowcami (Kubica i Alonso) potrafili im czasem coś "naszkodzić". Czy tamte wyścigi były ciekawsze?? Oczywiście, że nie. Tamte bolidy były zbyt mocno rozwinięte aerodynamicznie. To była dopiero procesja. Choć nie ukrywam - emocjonowałem się, bo w czołówce był Massa i Kubica. :))

  • 119. KowalAMG
    • 2013-11-11 12:52:42
    • *.dynamic.mm.pl

    To przestań pierdo... Bo była bardziej wyrównana walka i była rywalizacja a teraz jest gowno jeden zespół oszukuje i leci do przodu . Znasz sie na F1 jak Żyd na gwiazdach . Wiec shut up. Jestes fanem oszustwa ślepoty i głupoty nie znasz sie i tyle . Oglądam F1 juz ponad 10 lat i bardziej nudnego sezonu nie widziałem red bull do budy.

  • 120. Skoczek130
    • 2013-11-11 15:16:28
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @KowalAMG - zamilcz frustracie. ;) Skoro uważasz F1 za nudną, to przestań ją oglądać. RBR oszukuje?? TO samo można zarzucić innym zespołom. Każdy szuka "luki w przepisach". RBR robi to po prostu najlepiej. Myślisz, że inne ekipy nie próbują czegoś znaleźć i nie znaleźli?? ;] Może i oglądać F1 dekadę, ale głupiś jak but. Jakbym mojego wujka słyszał, co F1 ponoć od Senny ogląda... ;]

  • 121. Skoczek130
    • 2013-11-11 15:16:59
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ***oglądasz

  • 122. KowalAMG
    • 2013-11-12 02:24:26
    • *.dynamic.mm.pl

    Polecam film Rush (wyścig) . A pozatym nie chce mi sie kłócić . Denna jest ta wasza naiwność.

  • 123. poppolino
    • 2022-10-25 17:43:36
    • *.gpon.bialnet.pl

    Zwycięstwo #37

    Kolejny piękny pokaz siły i dominacji w wykonaniu Chudych Byków. Jaka szkoda że ten sezon się już kończy. Mógłbym to oglądać w nieskończoność. A do tego jak wiadomo zmieniają się bolidy w przyszłym sezonie, więc obawiam się że znowu będą ciężary jak w 2012. Ale na razie cieszę się w pełni tym co oglądam obecnie. Seb to totalny szef.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo