marek77
Ostatnia aktywność
avatar
marek77

15.09.2021 11:33

0

@4 wszystko jest na YouTube, już byli za krawężnikami i wjechał w Hamiltona. Dlatego go podbiło. A na tej 360 nic nie widać.

avatar
marek77

15.09.2021 10:31

0

Max nie został podbity przez krawężnik, tylko został podbity na skutek zderzenia się tylnych kół jego i Lewisa w wyniku różnej prędkości obrotowej kół. Czyli jechał za szybko w tym zakręcie i tyle. Atak w stylu MotoGp gdzie taki manewr może się udać bo masz możliwość wyhamowania opierając się na innym zawodniku a tu niestety nie mogło się to udać.

avatar
marek77

30.11.2015 10:12

0

@Skoczek130 - to była ustawka i tyle w temacie - pisze to jako fan wyścigów (F1, MOTOGP, WSBK).

avatar
marek77

12.11.2014 09:20

0

Horner tęskni za V8 bo cała ich dominacja opierała się na dmuchaniu dyfuzora w ten czy inny sposób. Teraz jest inny wydech no i silnik turbo ma znacznie wolniejszy przepływ spalin. http ://www .formula1-dictionary .net /diffuser_blown .html

avatar
marek77

03.07.2014 09:48

0

Christian Horner wszystko zwala na Renault, a może Sebastian wcisnął przycisk procedury startowej. Jeżeli dobrze pamiętam już ktoś kiedyś to zrobił, i wtedy elektronika też zwariowała.

avatar
marek77

16.06.2014 10:27

0

Za to cały czas pokazywano do z puszką RedBulla, także co innego ma gadać :)

avatar
marek77

09.06.2014 07:38

0

Mercedes utopił przez własną strategię, Hamilton był szybszy jakby łyknął Nico wcześniej to by może hamulców nie ugotował. Jeszcze ta ścięta szykana koleś zaczyna jeździć jak Schumacher wszystkie chwyty dozwolone. Nadal przewaga Mercedesa nad resztą stawki jest miażdżąca, jechać bez ERS i dojechać na drugiej pozycji:) A skrzynie biegów w tym sezonie to chyba są 8 biegowe.

avatar
marek77

14.05.2014 13:39

0

Wuwuzela :)

avatar
marek77

12.05.2014 06:14

0

Ludzie 1:16:7 straty do lidera! Ale strategia super + dwa nowiutkie komplety opon dlatego byl taki dobry na hamowaniach.

avatar
marek77

23.04.2014 07:18

0

Bez słonia dociskającego mu tylną oś nic z tego nie wyjdzie. Teraz widać jaką miał przewagę sprzętową, na pewno większą niż obecnie posiadają mercedesy.

avatar
marek77

20.04.2014 11:51

0

Teraz widać jak Vettel nie ma samochodu prowadzącego sie jak z konsoli to nie daje rady. I tyle w temacie.

avatar
marek77

29.03.2014 08:38

0

Każdy silnik Turbo można kręcić jak się chce, większa dawka paliwa=większe ciśnienie turbo=większa moc - dlatego są te czujniki przepływu. Chwilowe zwiększenie dawki paliwa na prostej a później ograniczenie w zakrętach aby się zmieścić w 100kg tak to by wyglądało bez tych czujników.

avatar
marek77

27.11.2013 10:46

0

McLaren pewnie też zrezygnuje. W 2014 RBR może jeszcze mieć przewagę (wszystko zależy od hybrydy RENAULT), ale wydaje mi się doświadczanie Mercedesa w napędach hybrydowych może mu dać przewagę, a tym bardziej Honda w 2015r. Nie wiem jak sobie z tym poradzi Ferrari.

avatar
marek77

16.11.2013 21:25

0

Sekunda w kwalifikacjach=3 sekundy podczas wyscigu prawie jak w DDR...

avatar
marek77

04.11.2013 07:05

0

Dopóki komisja badająca bolidy używa metrówki i ciężarków nigdy nie dowiemy się prawdy. A w przyszłym roku jeszcze więcej będzie zależało od KERS, czyli RedBull może jeszcze bardziej dominować.

avatar
marek77

03.11.2013 20:39

0

Ponad sekundowa przewaga Vettela nie bierze się z powietrza. RedBull może używać system imitacji kontroli trakcji, który będzie pracował na zasadzie odwróconego KERS. Podstawą rozwiązania jest system KERS oraz możliwość jego ładowania nie tylko w czasie hamowania, ale również podczas normalnej jazdy. Kontrola obciążeń tylnej osi pozwala na określenie momentów, w których system KERS ma być ładowany. Przy dobrym kontakcie opon z podłożem pełna moc wędruje na oś, natomiast gdy koła mają problem z trakcją mocy jest zabierana przez KERS . Stąd mogą brać się nieustanne problemy KERS, Alternatorami i ogólnie z elektryką. Ale za to mają pełną kontrolę nad zużyciem opon przynajmniej na tylnej osi.

avatar
marek77

03.11.2013 16:01

0

@7 Alonso wyjeżdżał z pit-lane, to pewnie mechanikowi musi oddać pozycję...

avatar
marek77

30.10.2013 07:23

0

A gdzie one będzie miał lepiej: 1. Najlepszy bolid w stawce. 2. Kolega z zespołu ściągany do boksu jak prowadzi. 3. Inni kierowcy przegonieni przez radio (niektórzy sami oddają pozycję). 4. Czyste powietrze - normalnie koszmar każdego wyścigowego kierowcy :)

avatar
marek77

28.10.2013 07:12

0

Najbardziej szkoda mi takich kierowców jak Hamilton i Alonso, że naprawdę nie mogą nic zrobić przewaga sprzętowa Palucha jest ogromna. No i jak to nazwisko wygląda przy takich kierowcach jak Ayrton Senna, Alain Prost, Juan Manuel Fangio gdzie Ci walczyli ocierając się o śmierć. Wszystko dzięki bolidowi rodem z PlayStation.

avatar
marek77

27.10.2013 20:32

0

Nie rozumiem jak można się jarać kolesiem, który ma bolid z innej planety. Ludzie po pierwszym okrążeniu 2,5 sekundy przewagi. Jakby cisnął to by miał 1,5 na każdym kółku. On ma tylko jednego przeciwnika swoją ambicję - bolid z innej planety robi swoje. Wszyscy stawiają kontry, walczą o przyczepność a jego lata po zakrętach jak przyklejone. Adrian Newey zdobył 10 tytuł mistrza świata i tyle w temacie.

avatar
marek77

27.10.2013 15:00

0

F1 stała się pasjonująca jak gra w BINGO.....

avatar
marek77

18.10.2013 13:51

0

F1 2014 wyścigi Pirusów o brzmieniu miksera lub odkurzacza. V8 były niezłe, ale najlepsze było V10 :)

avatar
marek77

13.10.2013 14:22

0

Nie wazne kto wygral, tylko to ze w niczym to juz nie przypomina wyscigow. Reszta stawki 45s za podium. Parodia

Przejdź do wpisu Red Bull ograł Grosjeana

avatar
marek77

13.10.2013 11:25

0

Parodia, Webber jest ściągany gdy robi najlepsze okrążenia. Zmiana mapowania silnika (czyli skręcenie obrotów) pewnie dlatego mu się limiter włączał. I gdzie są ci wszyscy co piszą o równouprawnieniu w puszkach. Dlatego Mark odchodzi bo ma dość tego cyrku. Komentatorzy Polsatu ....multi 21.

Przejdź do wpisu Red Bull ograł Grosjeana

avatar
marek77

12.10.2013 20:52

0

A ja dam sobie reke uciac, ze to Webber bedzie mial problem z KERS. A dlatego Webber nie steka, bo odchodzi z F1 ale pozostaje pod skrzydlami RedBull. Kasa i nic wiecej o ktorej my mozemy pomazyc :)

avatar
marek77

12.10.2013 10:55

0

Dostał zapasową podłogę z bolidu nr 1, i od razu wygrywa kwalifikacje z miszczem. Proste

avatar
marek77

10.10.2013 16:41

0

Nie wiem czy Webber jest słabszy, na pewno ma mniejsze plecy i pochodzi z kraju gdzie jest 8 mln mieszkańców i raczej nie szaleją za F1. Przy Niemcu z góry był na straconej pozycji. Dlatego zatrudnili Ricciardo. F1 to po pierwsze marketing a nie wyścigi tym bardziej w przypadku Red Bulla.

avatar
marek77

09.10.2013 19:28

0

No prawie jak wyścigi Toyoty Pirus. Dokąd zmierza ta dyscyplina...

avatar
marek77

07.10.2013 07:05

0

Prawda jest taka, że póki miszcz nie przejdzie do inne go teamu to się nie dowiemy ile jest wart. Co do prędkości do kiedy w Red Bullu było równouprawnienie (2010r) miszcz i Mark szli łeb w łeb.

avatar
marek77

06.10.2013 10:47

0

Ja jestem ciekaw jakie było faktycznie tempo wyścigowe Red Bulla, według mnie przewaga ich wynosiła spokojnie około 0,8 do 1 sekundy (Merc, Lotus). Wyścigi stały się zabawą w kotka i myszkę Red Bulla i reszty stawki. Spokojnie wygrać wyścig hamując kierowcę - to są chyba te jaja co miał miszcz na myśli.

avatar
marek77

06.10.2013 10:22

0

Hulkenberg pierwszym sektorem wymiatał - taka specyfika toru. Nawet miszcz Vettel by mu nie dał rady. Nasi kochani komentatorzy zakochani w miszczu to jakaś paranoja, więcej wiedzą o ściganiu od Hamiltona BRAWO

avatar
marek77

03.10.2013 14:02

0

To "coś" czego nie widać i to jest właśnie podejrzane, albo widać tylko w tunelu aero? I dlatego przechodzi badania. Marit Bjoergen też jest "legalna".

avatar
marek77

01.10.2013 08:21

0

Ludzie przy tym poziomie techniki 2,5s przewagi jest technicznie niemożliwe. Przykład MotoGP fabryczna i prywatna Honda i Yamaha różnice 0,1 do 0,5s to są normalne wartości ale nie 2,5s!!! Ale tam wszyscy stosują kontrolę trakcji i nie ma kombinacji.

avatar
marek77

22.09.2013 16:12

0

adamusb wygląd mają podobny:)

avatar
marek77

22.09.2013 16:10

0

To już nie są wyścigi, tylko to jest Monty Python. 2 sekundy na okrążeniu to nie miał Williams z aktywnym zawieszeniem.

avatar
marek77

13.09.2013 08:01

0

Pod naciskiem Berniego FIA doda nowy punkt regulaminu na 2014r "Zakaz gwizdania na S.Vettela"...

avatar
marek77

11.09.2013 07:27

0

Massa jest jak Dani Pedrosa w MotoGP, niby szybki i utalentowany ale bez charakteru. Jeżeli nie "bije" go kolega z zespołu to znajdzie się ktoś inny.

avatar
marek77

07.09.2013 15:17

0

Webber stoi koło miszcza, ciekawe jakie sprzęgło dostanie:) I po mistrzostwach, jak puszki dominują na Monzie to reszta sezonu też będzie ich...szkoda.

avatar
marek77

28.08.2013 11:03

0

Horner potwierdził, że słaby start Webbera podczas Grand Prix Belgii był efektem wadliwego sprzęgła. "Mieliśmy sprzęgło, które nie spełniło oczekiwań i przyczyniło się do katastrofalnego startu Marka. Już podczas okrążenia formującego widzieliśmy, że nie spisuje się ono tak, jak powinno. Dokonaliśmy pewnych korekt, ale start poszedł fatalnie."

avatar
marek77

26.08.2013 14:12

0

Do statystyk trzeba jeszcze dodać najlepsza fryzura: VETTEL

avatar
marek77

26.08.2013 11:14

0

Niestety RBR największy docisk generuje podłogą i mogą sobie pozwolić na małe skrzydła dzięki czemu mają dość dużą prędkość na prostej, a dzięki podłodze także w zakrętach. Kłania się zespół BRAWN dzięki podwójnemu dyfuzyrowi Button robił co chciał.

avatar
marek77

26.08.2013 07:58

0

Dodam jeszcze, piękny rajd w wykonaniu Roberta Kubicy!!!

avatar
marek77

26.08.2013 07:35

0

Co do gwizdania do na SPA, to Vettel tam raczej nie jest lubiany:) Wiem bo byłem. Sam wyścig nuda gdyby nie Alonso. Nie wiem co ci RBR wykombinowali ale z tak małym tylnym skrzydłem mieć taki docisk? Co do przewagi Seby nad Ferdkiem na koniec wyścigu, to ten drugi odpuścił a Seb znowu pokazał jaki jest "odpowiedzialny". No i znowu powtórka z rozrywki jak Mark stoi koło Seby na starcie ma dziwne problemy ze sprzęgłem. Mam nadzieje , że sezon 2014 będzie ciekawszy bo znudziło mi się już oglądanie "dziecka szczęścia" dr Helmuta Marko!!!

avatar
marek77

19.08.2013 08:04

0

www.youtube.com/watch?v=6z9etZGX9ww wypowiedź Marka na temat swojego "kolegi".

Przejdź do wpisu Red Bull podjął decyzję?

avatar
marek77

16.08.2013 07:32

0

Tu macie co sądzi Mark o swoim team koledze www.youtube.com/watch?v=6z9etZGX9ww

avatar
marek77

19.06.2013 12:44

0

faktem jest, że Vettela tyłek nie latał przy wyjściu z zakrętów na mokrym torze podczas kwalifikacji...

avatar
marek77

10.06.2013 07:03

0

Chłopacy z Ferrari wykonali wczoraj więcej manewrów wyprzedzania niż puszki przez cały sezon! jakby był safety car Vettel by miał ciepło.

avatar
marek77

25.03.2013 11:44

0

No i mamy drugiego Schumachera, po trupach byle do celu. Niestety będziemy oglądać ten teatrzyk dopóki RedBull będzie miał świetny bolid a trochę to potrwa....Współczuję tylko wszystkim fanatykom Vettela, jeżeli nie widzą tego, że to RedBull z Webberem i ToroRosso dali mu te 3 tytuły.

avatar
marek77

18.02.2013 11:50

0

Do 3. ra_f1 Top Gear to jedyny program który nie ulega presji koncernów. Bugatti (Volkswagen) chyba po 3 latach wykręciło czas na ich torze. Faworyzują swoich producentów fakt, co im zostało Aston, Jaguar i Range? A Ben Colins się sprzedał i tyle, był cały czas w cieniu (kasku) i nigdy nie osiągnie takiej popularności jak "trzech panów" jak mówi moje dziecko.

avatar
marek77

30.11.2012 07:05

0

106. silvestre1 - prawda.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu