WIADOMOŚCI

  • 15.11.2010
  • 10874
Mateschitz: Vettel będzie jeździł tylko u najlepszych
Mateschitz: Vettel będzie jeździł tylko u najlepszych
Dietrich Mateschitz, właściciel Red Bulla przyznał, że nowy mistrz świata – Sebastian Vettel, reprezentujący barwy tego zespołu, będzie jeździł w zespole, który pozwoli mu walczyć o mistrzostwo. Tym samym jeżeli Red Bull chce utrzymać młodego Niemca w swoich szeregach, musi nieustannie tworzyć najlepsze bolidy.
baner_rbr_v3.jpg
Mateschitz prognozuje, że Vettel jeszcze nie raz okaże się najlepszym kierowcą całego sezonu:

„On będzie mistrzem świata jeszcze kilka razy. Oczywiście pod warunkiem, że będzie siedział w odpowiednim bolidzie.”

„Postaramy się zrobić wszystko, aby dać mu taki bolid. Jeżeli nie będziemy w stanie, będziemy zmuszeni pozwolić mu odejść gdzieś indziej, gdzie będzie mógł być ponownie mistrzem.”

Kontrakt Vettela jest ważny do końca przyszłego roku, z opcją przedłużenia na kolejny. Red Bull jednak już w trakcie niedawno zakończonego sezonu informował o chęci przedłużenia obowiązującej umowy do 2015 roku.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

125 KOMENTARZY
avatar
eldo85

15.11.2010 22:51

0

„On będzie mistrzem świata jeszcze kilka razy. Oczywiście pod warunkiem, że będzie siedział w odpowiednim bolidzie.” koleś odkrył ameryke ;P każdy inny kierowca zdobył by tytuł 4 GP wcześniej od VET mając TAKI BOLID ! Żałosne ...


avatar
qbass1991

15.11.2010 23:05

0

1.eldo85 Webber by nie zdobył :D


avatar
mcasd1

15.11.2010 23:15

0

Mi się wydaje że takim kierowcą co dawno miałby już mistrza w tym roku jest i nasz Robert ..


avatar
fabian

15.11.2010 23:37

0

2. qbass1991 - bo zespół grał na "wentyla"


avatar
Deamon

15.11.2010 23:38

0

1. eldo85 Właśnie dlatego nie chciałem, żeby to Vettel w tym roku był MŚ, ale kto wie.. może w przyszłym roku bardziej udowodni że zasługuję na ten tytuł.


avatar
fankaVettela

15.11.2010 23:44

0

Oczywiście każdy inny kierowca zdobyłby tytuł wcześniej. Brakuje jedynie stwierdzenia o tym, jakich to cudów dokonałby w tym bolidzie Robert Kubica. Chyba nikt nie powinien mieć wątpliwości, że na 'taki' bolid trzeba najpierw zasłużyć. Sebastian do najlepszego teamu nie trafił przez przypadek. Znalazł się tam, dzięki swoim nieprzeciętnym umiejętnościom. Pan Mateschitz naturalnie ma rację. Red Bull Racing na chwilę obecną , jest dla niego zespołem idealnym. Jak sam wielokrotnie wspominał, otaczają go wspaniali ludzie, z którymi współpraca może być z pewnością powodem do dumy. Jednak najważniejszym celem będzie zapewnienie mu odpowiedniego samochodu. Takiego, którym będzie w stanie w następnych latach walczyć o kolejne tytuły mistrzowskie. Mam nadzieję że jak najdłużej będzie w stanie zapewnić mu to Red Bull. Tegoroczne mistrzostwo, to dopiero początek.


avatar
McLfan

15.11.2010 23:53

0

fanka, pieprzysz od rzeczy. Powiedz mi, gdzie był Red Bull, gdy Vettel tam przechodził? Uuuups, 7 miejsce w WCC. :D Vettel nie zasłużył (choć szybki jest) by być w topowym teamie, topowy team go nie wziął, tylko stał się takim dopiero PO przyjściu Seba. Czysty fart. Gdyby nie zmiana przepisów, RBR dalej by się pałętał z tyłu stawki. Nie odbieram tutaj zasług ani Red Bullowi, ani Sebastianowi. Prostuję tylko bzdurę, którą popełniłaś.


avatar
Apock

15.11.2010 23:53

0

fankaVettela Celowo strzelasz piorunami w szklankę wody, czy jak? Prowokujesz i zaraz ta burza się rozpęta.. ;)


avatar
Cwirs

15.11.2010 23:55

0

@6 trafil do najlepszego zespolu, hmmm myslalem, ze to czysty przypadek, przeciez Oni nigdy wczesniej nie byli najlepsi =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


avatar
Pavlaque

15.11.2010 23:58

0

trafił tam nie dlatego, że ma umiejętności, ale dlatego że miał kasę, tak samo jak hamiltton. Zespoły od początku pracowały na nich, gnojąc ich partnerów. Kubek dostał się do F1 właściwie tylko i wyłącznie dzięki umiejętnością, a gdy był w BMW był gnojony tak samo jak partnerzy hamiltona i vettela. Śmieciowym wozem walczył o tytuł mistrza 2 lata temu, a vetel z hamiltonem między czasie robijali się o bandy. Mało tego, cały czas im sprzyjali sędziowie, tak jak kiedyś schumoherowi. Co do umiejętności wystarczy spojrzeć np. na tegoroczne GP Monaco.


avatar
seb_1746

16.11.2010 00:00

0

6. fankaVettela- od Roberta to, że tak powiem nieładnie się odczep; a tak na marginesie to jakoś nie było w Renault TO jak to prorokowałaś, także swoje złośliwości wobec kibiców Roberta to sobie wiesz....


avatar
Pavlaque

16.11.2010 00:06

0

aha, zapomniałem napisać że vetel zasłużył sobie na taki bolid tym, że był jednym z najgorzej opłacanych kierowców o ile pamiętam :P


avatar
seb_1746

16.11.2010 00:15

0

8. Apock- ona cały czas prowokuje pisze jakieś aroganckie teksty wobec innych kierowców, w tym oczywiście Roberta. Najbardziej bawią mnie te wszystkie wczorajsze gratulacje dla niej- a ona oczywiście już dzisiaj jakieś teksty na temat Roberta. Ostatnio po kwalifikacjach pisała, że Pietrov będzie musiał przepuścić Kubicę. Można powiedzieć, że jest warta swojego wyszczerzonego idola. Mam nadzieję, że Robert trafi do dobrego teamu i odbierze tytuł temu pajacowi, któremu wszystko podstawiają pod nos.


avatar
Vaire

16.11.2010 00:33

0

Pavlaque , ja osobiście bardzo szanuję Kubicę, też chciałabym, żeby dostał się do czołowego zespołu, zasługuje na to. Ale to nie powód, by uwłaczać umiejętnościom Hamiltona i Vettela, którzy z czołówki najbardziej zasłużyli na tytuł w tym sezonie. Z czołówki, Kubicy nie mogę porównać, choć chciałabym, bolid za bardzo odstaje, niemniej miał świetny sezon. W każdym razie na tle pozostałej czwórki trzech najlepszych zespołów to Lewis i Sebastian prezentowali się najlepiej. Zresztą, może mieli łatwiejszą drogę niż Robert, ale też za darmo ich do F1 nie wzięli. Pokazali talent choćby w niższych seriach. Cóż, ja tam Sebastianowi gratuluję. Myślę, że zasłużył i jeśli woda sodowa mu nie uderzy do głowy, to może stać jednym z głównych bohaterów najbliższych lat. Obok, jak się spodziewam, Hamiltona, Alonso, miejmy nadzieję Kubicy i może jeszcze kogoś nowego...


avatar
eldo85

16.11.2010 02:08

0

"...Sebastian do najlepszego teamu nie trafił przez przypadek. Znalazł się tam, dzięki swoim nieprzeciętnym umiejętnościom.." jedno sie zgadza NIEPRZECIĘTNY ! A raczej NIEPRZĘCIĘTNE BEZTALENCIE ! Tak spieprzyć sezon to tylko ON umie, bo ten farciany tytuł sprezentowany przez kierowców renault i odjechanej w kosmos strategi ferrari chyba nie można nazwac NIEPRZECIETNYM Mistrzostwem ! Mam nadzieje ze 2011r szybko minie wraz z jego tytułem a w miedzy czasie poczuje spaliny kolegi z zespołu i innych...


avatar
eldo85

16.11.2010 02:11

0

p.s. od niedzieli nie pije red bulla, nie ma jak ENGINE ! ;-]


avatar
poncki

16.11.2010 02:21

0

Tytuł powinien zdobyć Mark, bardziej mu się należało niż Niemcowi... Ciekaw jestem formy RBR w przyszłym sezonie. Robert i tak jest najlepszy :) pozdr


avatar
chmurnik

16.11.2010 02:40

0

@6. fankaVettela Nie bardzo rozumiem określenia ze ktos sobie zasłużył na bolid , nie rozumiem tego ni w ząb.Szkoda ze mało osob komplementuje BUT który mimo ze pod koniec nie liczyl sie w walce o mistrza to rowniez pokazał sie ze swietnej strony w tym sezonie. Vettel moim zdanie nie zasłyzul na ten tytul , mial najlepszy bolid w stawce i wyscigi wygrywał tylko dzieki PP w kwalifikacjach i dobrej strategii RBR, zadnych popisów jego umiejetnosci nie bylo widac w tym sezonie. Ciezko jest nie jechac dobrze nie majac nikogo przed soba i jechac swoje w dobrym bolidzie. To ze wszyscy komplementuja KUB jest logiczne w koncu to rodak , a patriotyzm w Polakach jest nie byle jaki. Uwazam ze w tym bolidzie KUB mial by majstra juz przed Brazylia. Jestem pewny ze w przyszłym roku stawka sie wyrówna i zobaczymy co wtedy pokaze VET , a to ze nie obroni mistrza jestem w 100% pewny , szkoda tylko ze musimy czekac na to az 4 miesiace bo juz dzisiaj chcial bym zobaczyc wpisy fanki typu " zawinił team" , "to wina pietrvoa ze zajechał mu droge i wypadł z toru" etc. przy okazji jezeli patrzac na wywalczone miejsca w kwalifikacjach , a miejsca zajete w wyscigu najlepiej wypada BUT jezeli sie nie myle natomiast VET zdaje sie najgorzej wiec sami ocencie kto mimo wszystko byl najlepszym kierowcą tego sezonu. Pozdro dla kumatych


avatar
devious

16.11.2010 03:08

0

podniecacie się tą fankąBiebera sorrry Vettela jakby była kimś godnym uwagi a to pewnie jakaś zwykła gimnazjalistka z pryszczami i nadwagą, która tylko w internecie może przyciągnąć uwagę do swojej osoby i zaistnieć... jak dla mnie nie ma o czym mówić :) przejdźmy lepiej do kwestii kierowców... moim zdaniem aktualnie mamy jedną z najsilniejszych stawek w historii F1, aż 5 mistrzów świata posiadających w sumie 12 tytułów (Schu, Alo, Ham, But i Vet) plus kilku doskonałych kierowców, którzy wygrywali wyścigi i walczyli o tytuł (Webber, Massa, Kubica) lub też będą dopiero wygrywać walczyć jak dostaną topowy sprzęt (Rosberg, no i oczywiście Pietrow - taki dżołk ;p) brakuje tylko Raikkonena :/ tak czy siak mój osobisty, subiektywny ranking najlepszych kierowców wygląda tak: top3: Alonso, Hamilton, Kubica - na równi :) tuż za podium ale jednak za podium: Rosberg, Vettel (przy czym moim zdaniem Rosberg jest aktualnie lepszy od Seby) dalej Button za nimi Webber, Massa, oraz emeryci Schumi czy Barrichello juz dosyć daleko z tyłu... tacy delikwenci jak Sutil czy Kobayashi już pukają do czołówki, choć jeszcze ciężko ich ocenić bo nie mieli nigdy topowego sprzętu... a są jeszcze coraz szybszy Hulkenberg, uznany ciułacz punktów Heidfeld, chłopaki z Lotusa, którzy wygrali po wyścigu czy Glock, który moim zdaniem nie odstawałby zbyt od Barrichello... ogólnie poza czołową 6-7 kierowców reszta prezentuje zbliżony, ale wysoki poziom i to często widać na torze....


avatar
szerter

16.11.2010 03:50

0

6. fankaVettela - "Pan Mateschitz naturalnie ma rację." Naturalnie. Czy ktokolwiek w RBR poza Webberem jej nie ma? Najlepiej jak kolo od prowadzenia wielkiej firmy wypowiada się o kwestiach technicznych F1. Skąd on niby chce wiedzieć przed sezonem, który team będzie miał najlepszy bolid? No i co oznacza ten 'odpowiedni' bolid - taki co jest szybszy od całej reszty o 1s? Te osławione, nieprzeciętne zdolności Vettela to umiejętność pokonania praw fizyki i przejechania zakrętu znacznie szybciej niż mogą to zrobić inni? To jak on to robi, bo mniemam że według Ciebie to nie jest zasługa aerodynamiki, ale samego kierowcy, może malowań na kasku? Ciekawe, czy obalisz chociaż jeden argument podany przez Kolegów...


avatar
fankaVettela

16.11.2010 06:02

0

Nie mam czasu, więc krótko. Moim zdaniem zasługuje na miejsce, w którym jest teraz. Kwestia 'zasługiwania' pozostaje w dużym stopniu subiektywna. Ani przez chwilę nie miałam zamiaru do niczego was przekonywać. 13. seb_1746, jeśli mogę dać Ci jakąś radę, przeczytaj jeszcze raz i zastanów się nad sensem swojego pierwszego zdania z 13. Potem przypomnij sobie swoje posty i wszystko co pisałeś. Może sam dojdziesz do pewnego wniosku, jeśli nie, podpowiem: tak ogromnie daleko mi do Twojej arogancji, że ciężko w ogóle o jakiekolwiek porównanie. Myślę że pewna osoba, wiesz która, miała całkowitą rację, z tym że Ciebie po prostu należy ignorować. Będę teraz robić dokładnie to samo co On, radzę więc nie tracić czasu. 19. devious, szkoda, jedynie ,że zniżasz się do marnego poziomu wycieczek osobistych. Coś czego ja nie wykorzystuje i raczej nigdy nie zacznę. Z pewnością 'zaistniejesz' tym bardziej ode mnie, gratuluje, bo widać na tym Ci zależy. 20.szerter, nigdzie nie mówi, że wie, który team będzie miał najlepszy bolid. Mówi jedynie że postarają się mu taki zapewnić. Gwarancji nikt tutaj nikomu nie daje. Co oznacza "odpowiedni', wspominałam wyżej. Myślę, że wszystko, na ten temat.


avatar
LunarEclipse2

16.11.2010 06:11

0

fankaVettela a jakich nieprzecietnych umiejetosci brakuje np kubicy ?? devious moja lista kierowcow wygladala by tak : hamilton alonso raikkonen kubica button rosberg vettel webber massa i dalej sie z Toba zgadzam :)


avatar
kierowca

16.11.2010 07:10

0

a jakie to nieprzecietne umiejetnosci posiada vettel ? aaaa, juz wiem taki talent co nigdy nie wygral nie startujac z pierwszego pola.


avatar
blochu

16.11.2010 07:48

0

fankaVetela czy ty masz wystarczajaco duzo fald na mozgu zeby sie wypowiadac na temat talentow? Owszem sa to najlepsi kierowcy na swiecie ale to ze Vetel jest mistrzem zawdziecza jedynie złej taktyce ferrari w ostatnim wyścigu i bardzo dobrej jazdy Kubicy i Pietrowa wiec przestan pisac bzdury o talentach. Kto ma wiekszy talent gosc w bezkonkurencyjnym bolidzie ktory na 10 poleposition 4 razy wygrywa czy kierowca w o wiele słabszym bolidzie ktory potrafi utrzymac za plecami 2 kandydatow na mistrza? Ja rozumiem ze masz 17 lat i zdjecie Vetela w portfelu wiec na takie komentarze udaj sie na pudelek.pl


avatar
karl

16.11.2010 08:38

0

ludzie co tu wiele komentowac o fance vetela,pewnie nikt jej nie dogadza to nawet na sam widok tego pajaca mokro jej sie robi,czuc z daleka ten swąd.POZDRO


avatar
Jaro75

16.11.2010 08:46

0

"6" Co kur... ??!! Kobieto, Ty naprawdę potrafisz wypalić ! Tylko to nie jest zdrowe :)) Rozumiem że Robert nie zasługuje na taki bolid bo brakuje mu talentu. I co ja mam z Tobą zrobić ??!! Pozdrowienia dla Fanów TALENTU Roberta !! :))


avatar
boss f1

16.11.2010 08:50

0

Jak będzie Lotus-Renault to Robert może zzmienić Team oby na porządny jak np Ferrari


avatar
seb_1746

16.11.2010 08:55

0

21. fankaVettela- sens owego zdania jest jak najbardziej na miejscu. Pisałem już kiedyś o tych Twoich prowokacjach, a Ty dalej robisz to samo. Szkoda że nie potrafisz nic napisać np. na temat swojej przedwyścigowej prognozy wg. której w Reanult miał być zastosowany TO i Pietrov miał przepuścić Kubicę. Kole w oczy dobry wyścig Kubicy. Oczywiście lepiej napisać jaki to jestem arogancki. Dobrze, że masz obrońcę w postaci Ataru - mogliście razem pisać przeciwko Webberowi. Oczywiście Ataru pisząc o Webberze jak to lata do prasy i się skarży, zapomniał o tym, jak to samo robił jego idol Alonso będąc w MCL. I jeszcze te jego teksty na temat Barichello o tym, że myli hamulec z gazem- dobre sobie. Masz godnego obrońcę. O Wielcy Państwo nie jestem godzien do Was pisać!!!! Ale będę to robił jak będziecie pisać jakieś wg. mnie durne teksty na temat innych kierowców, w tym Roberta.


avatar
MarekB

16.11.2010 09:11

0

Ludzie opamiętajcie się można się nie zgadzać z fankąVetela ale jakiś umiar trzeba mieć, a niektóre teksty trącą debilizmem i ograniczeniem umysłowym. Które mam na myśli ten co czytał a dysponuje odrobiną kultury dobrze wie o co mi chodzi. Sam osobiście nie zgadzam sie z jej opiniami i widzę zaślepienie w stosunku do nowego mistrza, który nim jest czy to się podoba czy nie zebrał najwięcej punktów co jest wyznacznikiem mistrzostwa. Droga fanko myślę, że jakby tak postępował zespół z Twoim idolem jak z Webberem głośno byś krzyczała, że go krzywdzą. Ja po ostatnim wyścigu mam wrażenie, że Webberowi pomajstrowano przy bolidzie ale może się mylę ekspertem nie jestem choć dziwi mnie spadek formy ....?????? Na koniec szanujcie się wzajemnie każdy ma prawo do kibicowania swojemu ulubionemu kierowcy nie wprowadzajmy do takiej formy wyrażania swych opini języka prosto z psychiatryka. niezrozumiałe jest atakowanie kogoś tylko dlatego, ze ta osoba kibicuje kierowcy, którego sie nie lubi.


avatar
zbkie1

16.11.2010 09:13

0

@6 i @21 droga koleżanko nie zamierzam nikogo obrażać, tym bardziej kobiety w bądź co bądź męskim gronie. Ale stwierdzenie że kierowca który miłał 10 PP a w pozostałych startował w czołówce i zdobywa majstra w ostatnim GP to świetny wynik jest delikatnie mówiąc wyrazem słabej orientacji w F1. RBR miał kosmiczną przewagę nad resztą, dobry zespół i dobrzy kierowcy w takim bolidzie zapewniliby podwójne zwycięstwo najpóźniej w Singapurze. Poza genialnym Neweyem RBR jest przeciętny tak jak jego kierowcy. McL mając takie auto znokałtowałby resztę. F1 to motosport znaczy się ma niewiele wspólnego z "normalnym" sportem. Wynik zależy przedewszystkim od bolidu nie od kierowcy. Porównywanie Kubicy z Vettelem w różnych bolidach jest pozbawione sensu.


avatar
kam39

16.11.2010 09:15

0

moim zdaniem Vettelnie zasłużył na mistrza na tyle bezmyślnych błędów co on popełnił to już w połowie sezonu mógł nim zostać w zeszłym sezonie z Buttonnem było tak samo i porównajmy jego jazdę a jazdę Vettela nawet Alonso w słabszym bolidzie mógł go zdobyć a dawał ktoś szanse Ferrari że powalczy o 1 miejsce wśród kierowców chyba mało kto..


avatar
kam39

16.11.2010 09:16

0

sorki miało być NIE zasłużył:)


avatar
fabian

16.11.2010 10:33

0

FankaVentyla - ręce mi opadły i nic nie napiszę :)


avatar
Gosu

16.11.2010 10:40

0

Zasłużył, czy nie to już nie ma większego znaczenia. Tytuł powędrował "szczęśliwie" do Vettel'a i tyle w temacie. Drugi rok z rzędu RBR ma najlepszy bolid w stawce i tym razem wykorzystali ten atut. Niestety w tym sporcie trzeba mieć sporo szczęścia by trafić do zespołu, który dysponuje takim "cackiem" jakie ma RBR. Jeśli chodzi o samą formę Vettel'a, to można to krótko podsumować. Chłopak jest bardzo szybki na pojedynczym kółku, co w połączeniu z najszybszym bolidem owocuje PP. Jeśli staruje z dalszej pozycji w wyścigu jest bezbarwny i nerwowy. Wiem, że jest młody itd., ale nie można robić z niego gwiazdy, bo to mu tylko zaszkodzi. Jeśli inne zespoły zredukują przewagę bolidu RBR, to przyszły sezon zweryfikuje umiejętności nowego mistrza.


avatar
Pampalini

16.11.2010 10:48

0

23. kierowca "taki talent co nigdy nie wygral nie startujac z pierwszego pola" Częsciowo masz rację, bo na 10 zwycięst 9 było po startach z PP. Natomiast jedno zwycięstwo odniósł po starcie z 2 pozycji w 2009 roku w Abu Dhabi, ale miało to miejsce po wycofaniu się z wyścigu prowadzącego Hamiltona. Dlatego póki co zgadzam się, ze nie umie wygrywać nie startując z PP, wzglednie wyprzedzać kolegów mających bolidy na tym samym poziomie


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu