DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
04.02.2011 10:38
0
To tylko testy, albo aż testy. Kto zdobędzie mistrzostwo? Po 3 dniach testów nie da się stwierdzić, ale można z pewnością powiedzieć, że LR zaczyna z wyższego poziomu niż w 2010 r.
Przejdź do wpisu Renault także nie odkrywa wszystkich kart
19.01.2011 17:37
0
@uran - wg mnie decydujące znaczenie będzie miało przystosowanie się do nowych opon. Zespół który lepiej to zrobi ma przed sobą 5-6 GP dominacji.
Przejdź do wpisu Genii Capital jedynym właścicielem Renault
22.12.2010 17:15
0
Z Pietrowem LRGP nie będzie łatwo o miejsce lepsze niż 5, ale co tam może kasa z Rosji pozwoli stworzyć bolid którym RK będzie wygrywał.
Przejdź do wpisu Pietrow zostaje w Renault
09.12.2010 18:57
0
Nie na temat ale mam prośbę, zgubiłem adres do strony z możliwością ściągania GP. Będę wdzięczny.
Przejdź do wpisu Verstappen: Pietrow najgorszym kierowcą w stawce
09.12.2010 17:30
0
@9 gdzie RK mógłby przejść? Nie ma wsparcia jak Alonso, nie jest Niemcem ani Anglikiem ma talent bez możnych sponsorów, którzy w motosporcie są często ważniejsi niż umiejętności. Obecna ekipa chyba jest najlepszą z dostępnych dla Roberta.
Przejdź do wpisu Lotus przejmie kontrolę nad zespołem Renault?
09.12.2010 17:23
0
Ekipa z Enstone to nie nowicjusze, pamiętają smak wygranej. Czy będą się nazywać Renault F1 Team czy Lotus Renault GP to bez znaczenia. Pieniądze z Lotusa zapewnią stabilizację i pozwolą na rozwój. W 2010 Reni brakowało na jednoczesny rozwój R30 i pracę nad R31, być może teraz ta sytuacja się zmieni. Zmiany w bolidach na 2011 r. będą istotne, oby przygotowali dobre autko a Robert zrobi swoje.
Przejdź do wpisu Lotus przejmie kontrolę nad zespołem Renault?
08.12.2010 17:20
0
@72 wpis obraźliwy dla kibiców Roberta. Jeśli takie były intencje, to plan zrealizowany. Może masz ciekawsze propozycje dla Roberta i staniesz się jego możnym sponsorem, na wzór Alonso+Santander? Jeśli nie, to nie pisz bzdur. RK jeździ w możliwie najlepszym obecnie teamie. Trzymając się realiów, na tyle ile się da w przypadku kibica, to Robert obecnie jest w zespole, który wygrywał w przeszłości i być może będzie wygrywał w przyszłości. @75 nie jesteś jedynym, który się "zna" i nie trzeba być wielkim "znawcą " F1 aby ocenić miejsce w szeregu Lotus Renault GP. miejsce na
Przejdź do wpisu Powstaje Lotus Renault GP
01.12.2010 12:32
0
@12. gogo dobre pytanie, też się zastanawiałem jaki byłby bilans. Czy wyprzedzenie Mercedesa pozwoliłoby zarobić więcej niż koszty naprawy bolidu i wkład sponsorów Pietrova? Niestety nie mamy danych i chyba nie dowiemy się nigdy. Wg mnie zatrudnienie WP będzie błędem, najważniejszy jest wynik sportowy. Będą dobre wyniki, będą sponsorzy.
Przejdź do wpisu Kubica: Renault nie ma łatwego zadania
16.11.2010 09:13
0
@6 i @21 droga koleżanko nie zamierzam nikogo obrażać, tym bardziej kobiety w bądź co bądź męskim gronie. Ale stwierdzenie że kierowca który miłał 10 PP a w pozostałych startował w czołówce i zdobywa majstra w ostatnim GP to świetny wynik jest delikatnie mówiąc wyrazem słabej orientacji w F1. RBR miał kosmiczną przewagę nad resztą, dobry zespół i dobrzy kierowcy w takim bolidzie zapewniliby podwójne zwycięstwo najpóźniej w Singapurze. Poza genialnym Neweyem RBR jest przeciętny tak jak jego kierowcy. McL mając takie auto znokałtowałby resztę. F1 to motosport znaczy się ma niewiele wspólnego z "normalnym" sportem. Wynik zależy przedewszystkim od bolidu nie od kierowcy. Porównywanie Kubicy z Vettelem w różnych bolidach jest pozbawione sensu.
Przejdź do wpisu Mateschitz: Vettel będzie jeździł tylko u najlepszych
06.11.2010 20:45
0
Postawa szefów Reni jest zrozumiała. Robert mógł być wyżej i na to liczyli, a że cieszą że Witia nie rozwalił drugi raz w ciągu weekendu bolidu to chyba normalne. Od Roberta wymaga się i słusznie wysokiej lokaty, a od Pietrova całego bolidu no i jeszcze jak się uda P10 to już zupełny sukces.
Przejdź do wpisu Renault spodziewało się lepszych wyników
30.10.2010 20:36
0
@4 tak jest w tym "sporcie" kasa i jeszcze raz kasa. Z obecnych kierowców F1 to tylko Kubica był i jest w F1 bez zaplecza finansowego.
Przejdź do wpisu Barrichello może zakończyć karierę po sezonie 2010?
23.10.2010 12:26
0
8x startowali z P1 i P2, Vettel 9x z P1. Jak dla mnie RBR to największy przegrany obecnego sezonu, a i kierowcy do wybitnych nie należą.
Przejdź do wpisu Red Bull po raz ósmy z pierwszego rzędu
23.10.2010 12:18
0
Jak dla mnie RBR nie są faworytami tego GP. Ferdek i Hamilton będą naciskać na prostych. Duża niewiadoma to zachowanie się opon no i bardzo oczekiwany deszczyk.
Przejdź do wpisu Red Bull nie daje szans rywalom
23.10.2010 08:53
0
Pierwszy szybki sektor nie jest mocną stroną RBR myślę, że połkną ich na prostych Ferdek i Hamilton. Co do Roberta liczyłem na P5-P6, P8 jest rozczarowaniem no cóż "tak krawiec kraje jak mu staje". Oby jutro było ciekawie, może jakiś deszczyk i RK z 4 kołami objechał ze 2-3 przed nim.
Przejdź do wpisu Red Bull nie daje szans rywalom
08.10.2010 16:36
0
Na mokrym torze obaj południowcy z Ferrari zakończą w żwirze.
Przejdź do wpisu Alonso: Nie złożyliśmy idealnego okrążenia
05.10.2010 16:45
0
@26 Jacu jestem podobnego zdania. Schumacher nie stracił swoich zdolności, nie zapomniał jak się jeździ. Królował w F1 bo reszta stawki była przeciętna. Teraz wrócił do F1, która jak nigdy dotąd, ma wielu świetnych kierowców, którzy jak się okazuje sa od niego lepsi.
Przejdź do wpisu Irvine: decyzja o powrocie Schumachera katastrofą
10.09.2010 18:01
0
@Juvefan zgadzam się co do jednego nie ma możliwości obiektywnie porównać umiejętności kierowcy w F1. Czy Hamilton lepszy? Czy Kubica? Odnośnie wcześniejszych dokonań to Kubica był w karcie przed Hamiltonem i Rosbergiem te dane są do sprawdzenia w sieci (jeśli czas pozwoli to postaram się je zamieścić). Co do stylu jazdy, Halmilton tak jeździ bo bolid mu na to pozwala, ma od samego początku ma szybki samochód na prostych. F-duct = większa szybkość na prostej i możliwość wyprzedzania. Odnośnie sytuacji z Rosbergiem w GP Turcji, w jaki sposób wyprzedzić samochód mający tempo słabsze od Ciebie (na całym okrążeniu) gdy dochodzisz go w krętej części toru, a on odjeżdża na prostej bo ma lepszy silnik. Sytuacji z Buemim nie pamiętam.
Przejdź do wpisu Vettel z najlepszym czasem po drugim treningu
10.09.2010 17:30
0
Niezbyt dobrze to brzmi.
Przejdź do wpisu Kubica: Jesteśmy w naszej normalnej pozycji
02.09.2010 15:53
0
Hamilton to bardzo dobry kierowca, jest to bezdyskusyjna sprawa. Czy najlepszy? Tutaj już można dyskutować. Jeździ agresywnie do jego bolid na taką jazdę pozwala, objeżdża innych bo ma dobry bolid. Taka jest F1. Zdobywa u mnie coraz większy szacunek, nie tylko stylem jazdy ale takimi zachowaniami jak w ostatnim GP gdy wpadł w "pułapkę żwirową". W GP Chin w 2007 roku zagotował się w żwirze dodając gazu i przegrał majstra, w ostatnią niedzielę spokojnie, dojrzale przejechał sporą odległość przez żwir bez gazowania.
Przejdź do wpisu Hamilton: Na Monzę jadę po zwycięstwo
02.09.2010 15:42
0
@13 a wg mnie miałby więcej punktów niż Alfonso czy Hamilton. Nie dlatego że jest lepszym kierowcą od nich, a swoją drogą nie ma możliwości obiektywnego porównania umiejętności kierowców w F1. Ale dlatego że jest równie szybki jak wymienieni i popełnia zdecydowanie mniej od nich błędów.
Przejdź do wpisu Kubica zadowolony z walki na czele stawki
28.08.2010 18:52
0
Massa jak jest mokro lubi zwiedzać pobocza.
Przejdź do wpisu Alonso: Nie ma sensu dramatyzować
28.08.2010 18:09
0
@35 a to dlaczego? Jeżdżą w jednej drużynie, mają takie same auta. Przed GP w piątek mają takie same bolidy, natomiast ustawienia zależy od kierowcy i jego inżyniera. Różnica pomiędzy WP a RK wynika po części z większego doświadczenia Roberta i przede wszystkim z umiejętności a nie z różnicy w bolidzie.
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 18:02
0
@33 chyba nie do końca zrozumiałem. Pietrov ma gorszy bolid niż Kubica?
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 17:59
0
Q19 pewnie że można tak napisać. Wyrażam tylko swoją opinie. Być może w drugim przejeździe miałby lepszy czas, ale to tylko gdybanie, Biorą pod uwagę, że nie mógł wyjechać ponownie na tor, czyli nie mógł się poprawić z deszczem lub bez to P3 jest wynikiem dobrej jazdy i szczęścia.
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 17:41
0
@24 w tym sezonie przypalił gumę w Bahrajnie w Q i nie jestem w stanie wymienić innych błędów. W jednym z zestawień (brano pod uwagę ilość popełnionych błędów) jest na pierwszym miejscu. RK jest szybkim, regularnym i praktycznie bezbłędnym kierowcą. Wymagającym i naciskającym na zespół. Zawodowiec który daje z siebie wszystko i dużo wymaga od innych.
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 17:22
0
@11 śmiało wymieniaj błędy RK. Jestem ciekawy.
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 17:19
0
@ srt4 miał szczęście. Realnie oceniając na suchym torze byłby 5, oba McL i RBR są szybsze. Ale nie dyskredytuje to jego super okrążenia w pierwszym przejeździe.
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 17:10
0
@ tomek1973 oczywiście tak.
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 17:09
0
@ Bettina chyba masz rację.
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 17:06
0
@ miękkich
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 17:04
0
na których
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 17:04
0
@1Za wymianę pompy nie ma kary. @2 RK pojedzie na oponach na tych których wykręcił czas.
Przejdź do wpisu Permane: Będziemy walczyć o podium
28.08.2010 16:48
0
Robert trzymamy kciuki. Szczęście jest potrzebne.
Przejdź do wpisu Kubica dziękuje za perfekcyjny F-duct
28.08.2010 12:13
0
Deszczyk i będzie bardzo ciekawie. RK ma szansę na P5-P6.
Przejdź do wpisu Webber najszybszy przed kwalifikacjami
01.08.2010 18:20
0
Kibice w złych i dobrych chwilach są z Tobą. Teraz może być tylko lepiej.
Przejdź do wpisu Pietrow: Dzisiaj wszystko zrobiliśmy niemal idealnie
27.07.2010 16:07
0
Jesli nic nie wydarzy się w czasie wyścigu (deszcz, SC, awaria) to na wyprzedzanie i zmianę miejsc w czasie wyścigu nie ma co liczyć. Wyprzedzanie praktycznie niemożliwe. Kluczowe kwalifikacje. Wypowiedź RK w jego stylu. Jesli na Hungaroringu i w Singapurze nie będzie dobrze to na żadnym innym torze nie będzie lepiej. Podium w niedzielę? Bedzie trudno, ale jeśli nie tutaj to gdzie.
Przejdź do wpisu Kubica: ciężko będzie powtórzyć wynik z Monako
24.07.2010 12:50
0
Jestem zwiedziony tempem Reno jak wszyscy, jeszcze bardziej martwią mnie informacje o braku kasy. Trzymam kciuki za RK i Reno i mam nadzieję że będzie lepiej
Przejdź do wpisu Ferrari próbuje walczyć z Red Bullem
24.07.2010 12:47
0
@40 RK jest bardzo dobrym kierowcą i być może do końca swojej kariery będzie wygrywał tylko w zestwieniach kierowców którzy popełnili najmniej błędów. NIe na dobrego bolidu i być może nigdy go nie będzie miał. Dlaczego nie może dostać się do zwyciękiego teamu? Bo urodził się w Polsce! Bo nie jest niemcem, brytyjczykiem! Bo nie stoją za nim sponsorzy z mln euro! Tych bo jest więcej. Jeśli znasz jego drogę do F1 to wiesz że spał na podłodze w garażach z dala od rodziny, że nie miał sponsorów, zę nie był w szkole talentów McL, RBR, Reno, Ferarri. Wyrwał wszystko ciężką pracą i talentem, nie miał wszytkiego podanego na tacy ja Vettel, Hamilton itd. Jest jednym z najlepszych w F1, z dobrym bolidem może ją nawet zdominować.
Przejdź do wpisu Ferrari próbuje walczyć z Red Bullem
24.07.2010 12:20
0
Jeśli ostatni trening oddaje możliwości Reni to kiepsko to widze. P8-P10
Przejdź do wpisu Ferrari próbuje walczyć z Red Bullem
24.07.2010 08:41
0
Jedno jest pewne Renia nie ma wystarczająco środków by pracować jednocześnie nad R30 i R31. Skoro wiadomo, że wszyscy na to się nie zgodzą to po co wysyłać w świat wiadomość - brakuje nam kasy? Nie rozumiem tego. Nie mogą odpuścić rozwoju R30, muszą walczyć idzie o kasę na przyszłość. No i jednocześnie muszą pracować nad R31. żeby tylko z tego nie wyszedł średni 2010 i taki sam 2011. Odnośnie kanału F to może w przypadku współgrania z resztą dać bardzo dużo, albo zupełnie się nie sprawdzić. Zobaczymy. Trzymam kciuki za dzisiejsze kwalifikacje.
Przejdź do wpisu Renault ma problemy z płynnością i nowych sponsorów
10.07.2010 17:40
0
Jeśli sami się nie rozdzielą, mam na myśli błąd lub usterkę, to nikt tego nie zrobi.
Przejdź do wpisu Kubica: błąd przy 270 km/h
10.07.2010 16:19
0
"Ten weekend ogólnie jest dla nas dosyć ciężki i nie udało nam się osiągnąć dobrego tempa. Dla mnie samochód jest trudny w prowadzeniu i brakuje nam przyczepności. - stwierdził Polak. - Wygląda na to, że mamy problem, ale nie wiemy czemu - zauważył Kubica - Niestety wczoraj straciliśmy dużo czasu z powodu pewnego problemu technicznego i nie byliśmy pewni, w jakim kierunku pójść z ustawieniami. Witalij był znacznie bardziej zadowolony ze swojego samochodu i używał innych części. Miałem problemy z przyczepnością i ogólnymi osiągami. Kubica spodziewa się trudnego wyścigu: - Mówiąc szczerze, tutaj w Silverstone nie jesteśmy w tak dobrej formie, w jakiej zwykliśmy być. Wyścig będzie trudny, ale liczę na punkty" ten cytat z rozmowy z RK po wyścigu chyba wiele wyjaśnia.
Przejdź do wpisu Red Bull nie daje szans rywalom
10.07.2010 16:07
0
Zapomniałem dodać o zakręcie nr 11 liczę że będzie się tam sporo działo. Może ktoś zgubi nosek, zrobi piruecik, wypadnie poza tor itd. Pozdrawiam i mam nadzieję, że spore emocje przed nami.
Przejdź do wpisu Red Bull nie daje szans rywalom
10.07.2010 16:03
0
Dominacja RB w Q staje się powoli nudna. Na szczęście w wyścigu może być kraksa, usterka itd. gdy nie ten element nieprzewidywalności to można by było jutro nie oglądać GP, PI i PII byłyby pewne. RB deklasuje resztę stawki. RK dostarczył dużo emocji w Q2 i niezły wynik w Q3, jak ktoś słusznie zauważył chyba podpychał się rękami i nogami. Jutro wywalczenie wyżej niż P6 mało prawdopodobne.
Przejdź do wpisu Red Bull nie daje szans rywalom
07.07.2010 16:22
0
Jednym z warunków Roberta byl odpowiedni budżet, znaczy się większy niż obecny i stabilny w przyszlości. Skoro przedluzyl kontrakt to znaczy, że Renia ma nowych i zasobnych sponsorów lub sponsora?
Przejdź do wpisu Kubica zostaje w Renault do końca sezonu 2012
06.07.2010 10:49
0
"Musimy znaleźć odpowiedni balans środków i taką właśnie decyzję musimy podjąć w ciągu zbliżających się tygodni” czyli środków na równoległą pracę nad R30 i R31 brakuje? Boje się że rozwój R30 zostanie nie jak w BMW zamrożony, ale znacznie ograniczony. A przyszły sezon to jak zwykle jedna wielka niewiadoma. Odnośnie WP to czas najwyższy na regularną dobrą jazdę albo pożegnać się z F1.
Przejdź do wpisu Boullier: Zespół przerósł oczekiwania
26.06.2010 19:49
0
Robert potrzebuje dobrego startu, do tej pory kiepsko było z tym elementem. Zespół i Robert wybrali taką strategię miejmy nadzieję że wyjdzie lepiej niż w Kanadzie.
Przejdź do wpisu Kubica i Pietrow zadowoleni z kwalifikacji
26.06.2010 19:44
0
Jeśli dobrze zrozumiałem wybrali miękkie bo liczą na długi przejazd na twardy i jeden pit-stop. Przed Kanadą byłem zadowolony ze strategii ale nic z tego nie wyszło. Teraz nie jestem zadowolony i być może bedzie dobrze a ja po raz kolejny się pomylę.
Przejdź do wpisu Renault usatysfakcjonowane z 2 bolidów w Q3
26.06.2010 16:25
0
Po Q1 i Q2 P3 było w zasięgu. P6 jest małym rozczarowaniem. Chyba tyle można było wyciągnąć z bolidu. Mam spore obawy przed jutrzejszym GP a głównie chodzi o niezbyt dobry start Roberta. Liczę na P4-P5.
Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy
26.06.2010 10:42
0
@fullbzik marzy mi się to co napisałeś. Jak to pięknie brzmi dominacja Reni, znaczy się RK w Reni. Niestety sam Robert studzi nadzieje, powiedział że w Walencji trudno będzie o pozycję w kwalifikacjach wyższą niż P7-P8 i dodał że zespół nie jest w stanie pracować nad wieloma poprawkami jednocześnie stąd brak kanału-F. Za mali w sensie za mało kasy.
Przejdź do wpisu Red Bull potwierdza, że użyje F-duct