DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.02.2011 15:52
0
M&S to będzie wasz sezon. Razem po WCC 2011.
Przejdź do wpisu Idealny debiut Alonso w barwach Ferrari
31.01.2011 17:28
0
20. dorotka20 - "dzisiejsza prezentacje, ktora podobala mi sie w wykonaniu Roberta(...) czy ktos jeszcze mial takie odczucia" - Ja takich nie mam . Mnie się podobała prezentacja akurat w wykonaniu Pietrowa. W żadnym momencie nie zachowywał się 'jak pajac'.
Przejdź do wpisu James Allison o agresywnym designie R31
30.01.2011 11:01
0
104. pjc- prosta odpowiedź - nie, nie taki mój zamiar. Problem w tym że nie można mieć własnego zdania które odbiega od większości, bo to 'wywołuje burze'. Od razu stawia Cie na przegranej pozycji, nawet jeśli wiesz, że masz racje. Jeśli tego nie rozumiesz, szczerze się dziwię.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
30.01.2011 10:41
0
Robert Kubica jest najlepszym kierowcą na świecie. Największy talent w obecnej stawce. Nigdy nie powinnam mieć co do tego wątpliwości, bo to mój rodak. Sebastian jeszcze długo, długo, będzie musiał pracować, żeby choćby zbliżyć się do jego poziomu. Uważam że teraz już oddałam należyty szacunek i każdy tutaj przyzna że 'znam się na tym sporcie'. BTW. w resztę bawcie się sami, mało mnie to już interesuje.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 21:33
0
55. jack1- "Przeciez nikt nikogo nie obraza" - określanie aktualnego mistrza f1- "cienias", pisanie z małej litery i przekręcanie jego nazwiska "wentyl". Dla mnie to obraźliwe. Ale rób co chcesz, nie mogę Cie przecież zmuszać do trzymania poziomu..
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 21:14
0
45. xdomino996 - ja wiem, że RBR miał najlepszą aerodynamikę. Nigdzie tego przecież nie neguje. Nie mówie też czy było łatwo czy trudno, stwierdzam jedynie fakt - wyprzedził go na stracie. Nawet jeśli P3 jest lepsze od P2, to nie musi to oznaczać że kierowca startujący z P2 jest od razu na przegranej pozycji. Równie dobrze, mógł obronić się na starcie. Tor Monaco jest trudny do wyprzedzania. To znacznie utrudniłoby zadanie Vettelowi. Możliwe, że gdyby go nie wyprzedził na samym początku, nie wyprzedziłby w ogóle i Kubica dowiózłby to swoje drugie miejsce.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 21:06
0
41. mhm, ale nie wiem jeszcze w jaki sposób. Myślisz, że kartka z podziękowaniami , czekoladki i skrzynka napojów Red Bull ,wystarczy? czy może jednak coś 'mocniejszego'? 44. w takim razie jesteś potwierdzeniem teorii. Kończą się argumenty, kończy się rzeczowa dyskusja.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 20:56
0
37. jack1 - ja sie pytam co ma tutaj do rzeczy traktowanie kierowców w RB. Mówie teraz o Renault i podaje fakty, obalające Twoją błyskotliwą teorię. Witek niestety nieco zaniżył rzeczywisty poziom osiągów tego zespołu. Wystarczyłby drugi bardzo dobry, solidny kierowca i byłoby czwarte miejsce w klasyfikacji. Poziom Renault nie odbiegał znacznie od poziomu Mercedesa. Dlatego twierdzę że Robert i Nico mogli walczyć jak równy z równym, jeśli chodzi o bolidy. Aa no i Vettel też nie ma tu nic do rzeczy...
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 20:28
0
34. jack1 - "Renault nie bylo na poziomie Mercedesa tylko duzo slabsze" - to śmieszna teoria. Jestem przekonana, że gdyby zamiast Witka jeździł w tym zespole kierowca na poziomie Roberta, Renault bez problemu mogłoby znaleźć się przed Mercedesem w klasyfikacji generalnej. Z nienajlepszym debiutantem jednak okazało się to zbyt trudne do wykonania. Co nie zmienia faktu, że Kubica miał swój cel , a Rosberg był do pokonania.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 20:18
0
30. no i tak sobie tłumaczmy :] Swoją drogą jak słyszę - 'skrzydło od Webbera', to od razu mam złe skojarzenia. Dobrze, przynajmniej że nie robił problemu, on zwykle nie chętnie dzieli się 'swoimi zabawkami'. Jak stanę na czele Niemców i Austriaków, to na pewno jakoś mu pomożemy, bez obaw. haha
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 20:04
0
*starcie , oczywiście :p
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 20:00
0
No obejrzałam GP Monaco. Objechał go już na stracie.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 19:32
0
Może zdołałby pokonać Rosberga. Na szczęście nie musi jeździć w Renault.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
28.01.2011 16:19
0
19. taa, w Abu Zabi Alonso nie mógł sobie kompletnie poradzić z Pietrowem, więc jak można mówić że jest lepszy od Rosjanina. Poza tym Ferrari było lepsze od renówki więc tym większe brawa dla Witka. ;p hah, sorry.
Przejdź do wpisu Domenicali: zapowiada się ciekawy sezon
27.01.2011 22:27
0
odnośnie drugiego dnia testów : "prawdopodobny scenariusz jest taki, że Seb będzie jeździł rano, a Mark po południu” – powiedział rzecznik zespołu z Milton Keynes.
Przejdź do wpisu Red Bull i Toro Rosso potwierdzają składy na testy
27.01.2011 18:42
0
sorry za OT jak coś ..;) 4. http://twitter. com/officiallrgp,
Przejdź do wpisu Hulkenberg poprowadzi VJM03
27.01.2011 16:10
0
a tymczasem Robert właśnie przymierza fotel w Enstone ....;-) (info z twitterka)
Przejdź do wpisu Hulkenberg poprowadzi VJM03
26.01.2011 17:16
0
Dobrze, że Paul di Resta,....Seb się ucieszy ;P
Przejdź do wpisu W Force India bez niespodzianki
20.01.2011 19:53
0
3. no ale tu nie ma za bardzo co komentowac... Moge jedynie polecic wyczerpujacy 20-minutowy wywiad z Christianem Hornerem :] http:/ /www.youtube.com/watch?v= D7kTf4MOzX0&feature=player_embedded
Przejdź do wpisu Prezentacja RB7 także 1 lutego
20.01.2011 15:09
0
Ja też bym chciała zostac jego menadżerem... ;P
Przejdź do wpisu Weber chciałby zostać menadżerem Vettela
18.01.2011 18:46
0
a tymczasem rezerwowym kierowcą LRGP został Fauzy...
Przejdź do wpisu Weber: Hulkenberg nie zostanie płatnym kierowcą
18.01.2011 18:10
0
może po angielsku ? lol :D
Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi
18.01.2011 12:55
0
24. no popatrz, pierwszy raz słyszę, pewnie jakbyś mi nie wytłumaczył to nigdy bym sie nie domyśliła że chodzi o 'Scuderia Ferrari Marlboro'...A tak na poważnie, coś sie nie podoba, to omiń. Chyba nie jesteś tu od decydowania które komentarze są zbędne.
Przejdź do wpisu Lotus Renault może mieć problemy w Kanadzie
18.01.2011 12:19
0
17. zwróć uwagę jeszcze przynajmniej 6 osobom spod tego tematu, idąc Twoim tokiem rozumowania za przeproszeniem 'chrzanią coś o Ferrari' - czyli prowokują pisząc nie na temat... teraz to Ty mnie rozbawiłeś..
Przejdź do wpisu Lotus Renault może mieć problemy w Kanadzie
18.01.2011 11:17
0
już nie mogę się doczekać kiedy w końcu zobaczę 'RB-siódemkę' ;]
Przejdź do wpisu Pięć ekip bez nowego bolidu w Walencji?
18.01.2011 11:13
0
Dobrze chociaż, że nie ma prawa 'anty' dla napojów energetyzujących... ;]
Przejdź do wpisu Lotus Renault może mieć problemy w Kanadzie
18.01.2011 11:09
0
58. szerter, tak, ma dostęp do setupu, do danych z telemetrii, przysłuchuje się rozmowom Roberta z inżynierami , uczy sie więc na podstawie obserwacji. Teoretycznie powinno mu to wszystko wystarczać. Wydaje mi sie ,że po prostu spodziewał się, że ta współpraca będzie wyglądała nieco inaczej. Liczył chyba na to, że Robert będzie z nim po prostu więcej rozmawiał i więcej informacji przekazywał bezpośrednio. Ja wiem, że to nie jest 'kurs dla kierowców' a Robert nie jest nauczycielem, żeby tego od niego wymagać, ale może rzeczywistość akurat się tutaj trochę mija z wyobrażeniem i oczekiwaniami Witalija. Jak już wcześniej wspominałam, ja tego nie odbieram jako pretensje z jego strony czy coś w tym stylu. Jeśli ciężko mu złapać kontakt z Robertem, to zwyczajnie powiedział prawdę i opisał w jaki sposób się uczy, w sumie nic w tym złego nie ma. Trzeba też brać pod uwagę, że to pierwszy sezon Pietrowa w F1 (tak, regularna wojna, ale punkty dla zespołu jednak zdobywają razem) nie miał doświadczenia i z całą pewnością nie było mu łatwo. Tym bardziej ,że trafił na partnera, który jest tak dobrym kierowcą i różnica między nimi tak bardzo rzucała się w oczy.
Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi
17.01.2011 12:27
0
Tak, ale czy to można nazwać 'złym' czy też 'niewłaściwym' odnoszeniem się do partnera z zespołu? Raz- że nie jest obowiązkiem Pietrowa wychwalanie pod każdym względem Roberta, a dwa -że to nie my , ale on sam wie najlepiej jak wygląda ta współpraca między nimi. Czy to były pretensje? Nie wydaje mi się. Zapytany jak dużo nauczył się od Kubicy, po prostu odpowiedział co myśli. Dlaczego nie mógł powiedzieć prawdy?
Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi
17.01.2011 11:27
0
10. saint77 - a czy on się kiedykolwiek źle odnosił do Roberta?
Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi
14.01.2011 23:33
0
56. Nie wątpię, że można. Choć dla mnie to jednak dosyć abstrakcyjne. Nie potrafiłabym kogoś nie cierpieć za wygląd czy narodowość. To wiemy już przynajmniej dzięki komu Vettel jest teraz w miejscu w którym jest. Dobrze chociaż, że jeszcze go o ten wypadek nie obwiniacie, bo wtedy to już by był komplet. Kanada 2007, myślicie że dla Sebastiana to było łatwe? - "Wypadek Roberta to moje najgorsze wspomnienie z F1. Byłem przerażony.... "
Przejdź do wpisu Boullier kreśli świetlaną przyszłość ekipy
14.01.2011 15:34
0
tzn Robert oczywiście miał świetny sezon, na lepsze miejsce w klasyfikacji nie pozwolił mu jedynie sprzęt..
Przejdź do wpisu Boullier kreśli świetlaną przyszłość ekipy
14.01.2011 15:32
0
40. Alonso17, hm, wygląd .. powód żeby kogoś nie cierpieć...(?) 44. Jaro75, ja wierzę w Kubicę, ale jeszcze nie wierzę w R31. Mam jednak nadzieję na pozytywne zaskoczenie i lepszy sezon 2011 zarówno dla Roberta jak i Witalija.
Przejdź do wpisu Boullier kreśli świetlaną przyszłość ekipy
13.01.2011 23:33
0
29. hm... ??!! coś nie tak? Eric dobrze mówi, jasne , przecież ja nigdzie nie mówię ,że mówi źle. I życzę mu jak najbardziej żeby mu się to wszystko spełniło. Tyle, że po prostu wiem, że takie przewidywania należy traktować z dystansem. On mówi o tym 'czego chce', a nie 'jak będzie'. Teraz bez sensownym jest brać cokolwiek za pewnik, szczególnie w tak nieprzewidywalnym sporcie jakim jest f1. (Jeśli wyrażenie swojego zdania nazywamy szukaniem awantury, to tak ,'szukam awantury'. Choć przyznam że głęboko wierzę w to że jednak każda 'trzeźwomyśląca' osoba, czytając to, potrafi pomyśleć i dostrzec różnicę.
Przejdź do wpisu Boullier kreśli świetlaną przyszłość ekipy
13.01.2011 18:41
0
Niczego tak naprawdę nie da się przewidzieć. Nie wiadomo co przygotują inne ekipy. Szumne zapowiedzi i zbyt duża pewność siebie mogą niestety przynieść rozczarowanie. W tej kwestii podoba mi się bardzo podejście RBR i Adriana Neweya, który zawsze pozostaje ostrożny - "Jeśli ktoś inny wykona lepszą robotę niż my przez okres tej zimy, obecny układ ulegnie zmianie". Nie ma obietnic, nie ma deklaracji , nie ma straszenia konkurencji, po prostu wykonują swoją robotę, bez zabawy w przewidywanie przyszłości. A co będzie , to będzie.
Przejdź do wpisu Boullier kreśli świetlaną przyszłość ekipy
12.01.2011 21:18
0
Kiedy niby się 'odgrażał'? przypominam sobie jedynie jak mówił w wywiadzie dla rosyjskiej gazety że będzie teraz dla Roberta 'trudniejszym rywalem'. Co oczywiście było wypowiedziane w bardzo pozytywnym tonie. Myślę że Witalij dobrze zdaje sobie i potrafi realnie ocenić swoje możliwości. Na temat podejścia tego zespołu do Pietrowa mam zupełnie inne zdanie niż większość tutaj , ale lepiej już nie rozwijać. Co jak co, ale na lekceważenie chłopak nie zasłużył.
Przejdź do wpisu Pietrow pierwszy poprowadzi R31?
12.01.2011 20:31
0
swoją drogą ciekawa jestem czyją winą byłby ewentualne awarie w samochodzie Marka. Domyślam się, że celowym działaniem zespołu na rzecz młodego 'pupila' Red Bull Racing. Cieszę się, że u Webbera nie pojawiły się takie problemy . Przynajmniej wysłuchiwania tego typu bredni los w tym sezonie mi zaoszczędził.
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
12.01.2011 20:22
0
interesujący tok rozumowania...
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
12.01.2011 20:17
0
"Nie psioczcie już na te awarie bolidu, jakoś Webber ich nie miał" Chyba powinnam teraz sparafrazować pana Andrzeja B. - ARCYciekawa teoria. Prawdą jest że Webber w tym sezonie nie miał awarii podczas wyścigów. (pomińmy fakt , że miał problemy z samochodem już podczas treningów). I w tym momencie dochodzimy do wniosku delikatnie mówiąc ocierającego się o absurd. Jednak to wystarczający dowód. Awarie bolidu Vettela są winą Vettela. Dlaczego ? Bo Webber ich nie miał.
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
11.01.2011 18:37
0
25. seb_1746, byłabym naprawdę zadowolona, jednak to już nie mnie oceniać czy na 'aż takie' wyróżnienie zasłużył. Myśle że już sama nominacja jest dla niego dużym zaszczytem. Z pewnością ma koło siebie mocną konkurencję. Gdybym miała typować postawiłabym że nagrodę zdobędzie Rafael Nadal albo Lionel Messi. (?) Mimo wszystko trzymam za niego kciuki, cóż, chyba jednak wolę tą swoją 'naiwność' ;-)
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
11.01.2011 18:02
0
A jeśli chodzi o tą nagrodę to jeszcze można dodać że nominowani wybierani są przez Laureus Media Selection Panel, złożony z najlepszych na świecie wydawców, dziennikarzy i prezenterów na świecie. Wygrany zostaje wybrany przez Laureus Academy, która z kolei składa się z 46 najlepszych sportowców w dziejach. To już chyba o czymś świadczy, ale może to mnie się wydaje i tylko "próbują zrobić z niego gwiazdę" ;)
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
11.01.2011 17:55
0
Sebastian Vettel właśnie został nominowany do prestiżowej nagrody LAUREUS przyznawanej dla najlepszego sportowca (na świecie) w roku 2010. Znalazł się w gronie szóstki nominowanych sportowców.
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
11.01.2011 17:10
0
4. 6q47 - "że Marko "chwali" się Vettelem, to chyba nie jest zaskoczeniem?" - Nie jest. Bo Vettel to 'powód' do dumy. ;)
Przejdź do wpisu Mercedes nie poluje na Vettela
10.01.2011 22:06
0
Na Ferrari przyjdzie jeszcze dla Sebastiana czas. Zgadzam się z panem Marko, na pewno niczego nie powinien robić ze względu na 'legendę' zespołu. Nie to jest teraz najważniejsze. Dopóki Red Bull zapewnia mu wystarczająco konkurencyjny samochód, jest dla niego zdecydowanie najodpowiedniejszym miejscem.
Przejdź do wpisu Red Bull dementuje plotki
07.01.2011 18:51
0
55. mariusz-f1- ok, jest 'osobą publiczną', ale sam ten fakt nie upoważnia jeszcze nikogo do jego publicznego obrażania. "Kubica po zdobycia mistrzostwa, powiedziałby parę słów na odczepnego" - Nie wiem co zrobiłby Kubica po zdobyciu mistrzostwa. Nigdy nie widziałam w nim jakiegoś szczególnego okazywania emocji, tej radości i tego absolutnie naturalnego entuzjazmu, który widzę u Vettela, więc nie wiem jakiej reakcji można by się po nim spodziewać. Myślę tylko że bardzo się różnią charakterem. A mnie przyciągają w ludziach te cechy które właśnie wymieniłam. Nie wiem w jaki sposób świętowałby Robert, ale to już jego sprawa i tak samo nic mi do tego. Życzę mu żeby w przyszłości miał możliwość świętować to samo co Sebastian. 59. dziarmol@biss - kiepski żart. Nie mam zamiaru zamieszczać tu żadnych wywiadów z Vettelem. Po co? Po to żebyś wraz ze swoim 'kółkiem' adoracji miał gdzie wywołać kolejną dramę ? Przecież już się dowiedziałam czego mogę się spodziewać. Jeśli przytoczona przeze mnie wypowiedź Webbera mogła wywołać tyle w ludziach, hm sama nie wiem czego (zawiści?) to nie chce wiedzieć co mogłyby wywołać słowa Sebastiana. Poza tym ja nawet nie widziałam tego wywiadu. I nie mam zamiaru tak jak niektórzy podniecać sie tym w jaki sposób dany kierowca spędza czas wolny tudzież jego życiem prywatnym.
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
07.01.2011 11:22
0
51. no przykro mi ale to JEST argument. Zgodnie z Twoim zdaniem -"pomyśleć że to sportowiec czyli powinien dbać o organizm a tyle tego gówna pije.Żałosne." można tak wnioskować . Nie tylko Vettel pije energy-drinki. Kubica również zalicza się do tej grupy... więc nie wiem o co te pretensje .. albo jesteśmy przeciw albo za, nie ma opcji pośredniej ..
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
07.01.2011 11:03
0
ja go nie porównuje , ja stwierdzam fakty. No ale rozumiem, zabolało, bo jednak wpadłeś troche i teraz zaprzeczyć się nie da. (Chyba że powiesz mi że n-gine to cudowny i zdrowy napój ....a red bull to 'gówno'...) Ja tylko unaoczniam przypadki gdzie ewidentnie obrażając 'wrogów' można nieświadomie 'pojechać' także i po swoich ...
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
07.01.2011 10:42
0
a bawić sie może jak mu się tylko podoba, najważniejsze że ma co świętować ....i nic wam do tego...
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
07.01.2011 10:40
0
"Porażka.Tak się stoczyć dla sponsora... Kasa,kasa,kasa... I pomyśleć że to sportowiec czyli powinien dbać o organizm a tyle tego gówna pije" Są tacy co to mają sponsora "N-GINE" nieprawdaż ? ... i z tego co wiem też tego "gówna" dużo piją ... także zastanów się co piszesz, żeby przypadkiem nie obrazić przy okazji także i swojego idola...
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 13:02
0
Jednym sie będzie kojarzyć z oranżadą, a innym ludźmi którzy tworzą świetny zespół. Jak dla mnie to zupełnie inny wymiar. Mateschitz wspominał też coś ostatnio o wizji rozpoczęcia produkcji własnych silników , w niedalekiej przyszłości. To już by było coś więcej.
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników
06.01.2011 12:24
0
10. aj, przepraszam Cie za lekkie przekręcenie Twojego nicka tam wcześniej ;)
Przejdź do wpisu Red Bull nie obawia się straty kolejnych pracowników