DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
06.02.2011 15:10
0
Skad was sie tu ku rwa tylu wzielo tach pseudokibicow!!!! Gdzie sa prawdziwi kibice!!! Ci co nie spekuluja tylko sie modla!!! Modlic sie ku..wa modlic!!!
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 15:07
0
846. Zymknij ryj gnoju i do kosciola!
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 15:05
0
830. Ty kurw a gnoju nie wybuchaj smiechem, tylko sie modl skur wysynu!
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 11:58
0
Jaro75. Nie martw sie bedzie dobrze. a Robert wszystko nadgoni.
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 11:47
0
Dobra ludzie nie panikujcie.... Nawet jek cos polamal to go posladaja. Przy dzisiejszej medycynie na Bachrajn bedzie zdrowy.
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 11:45
0
Na tvn 24 mowi przdstawiciel tvn turbo i ponoc nie jest zle.
Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy
06.02.2011 10:25
0
HeHe !!!! Ot co , obudzilem sie z taka kreatywna mysla. Czekam na krytyke :D Wszystkie ciosy przyjmuje na klate :D.
Przejdź do wpisu Projektanci o nowym MP4-26
06.02.2011 10:15
0
To oczywiscie jest takie moje gdybanie, ale wlasnie takie cos wpadlo mi do glowy :D
Przejdź do wpisu Projektanci o nowym MP4-26
06.02.2011 10:14
0
24. zdun 2011-02-04 21:50:07 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl) Widzisz akurat wymadrzanie sie nie jest wskazane. Nie wiem czy wiesz , ale Ludze wyslali czlowieka na ksierzyc juz pare ladnych lat temu.... Nie wiem dlaczego utrzymanie stalego cisnienia gazow nie jest mozliwe, skoro RB w zeszlym sezonie wlasnie to robil poprzez maping silnika.... I po co cytujesz kolege 10. wariat133 skoro ma racje. Moze troche poprzekrecal, ale w gruncie rzeczy dobrze gada. Kubica po wprowadzeniu "dmuchanego" wypowoadal sie ze w zakrecie trzeba inaczej operowac gazem aby dyfuzor dzialal wydajnie w zwiazku z czym trzeba zmienic troche styl jazdy ( technike pokonywania zakretow ). Widzisz jestes malo kreatywny a do tego zarozumialy. A co jakbym ci powiedzial ze utrzymanie stalego cisnienia gazow wylotowach jest mozliwe i to nie tylko przez maping silnika? A co jezeli otwory wylotowe z tylu LRGP ktore skierowane sa na kola tylne, to tez bedzie czesc wydechu? Powiedzmy , ze LRGP wymyslilo zawor sterowyny elektronicznie do wydechu zamontowany na rozwidleniu rury wydechowej, ktorej jedna czesc idzie do przodu ( pod podloge ) a droga skierowana jest do tylu jako wylot "nadmiaru cisnienia". Zawor sterowany elektronicznie poprzez sondy cisnienia umieszczone pod biolodem otwiera przepustnice zaworu tak aby utrzymac stale cisnienie pod bolidem, a reszta spalin (nadmiar) wychodzi tylem. Oprocz tego jest zamontowny jeszcze czujnik cisnienia spalin zaraz za kolektorem, ktory mierzy "ogolne cisnienie wylotowe" i steruje dodatkowo tak zaworem aby nie powodowal zbyt wielkiego oporu wydechu i zarazem spadkow mocy silnika. Co niemoliwe? A dlaczego nie? Jestes specem od technologii F!? To wytlumacz mi dlaczego tak nie moze byc? (OO) Pozdr... :D
Przejdź do wpisu Projektanci o nowym MP4-26
06.02.2011 09:29
0
80. raf72 2011-02-05 21:32:02 (Host: *.play-internet. Ty palancie! Po co poruszysz temat Kubicy jak nie o nim mowa? Nie u miesz czytac? Problem ze zrozumieniem tekstu? Oprocz ciebie nikt tu o Kubicy nie wspomnial. Mowa o technologii, ty baranie. Won z portalu jak ci sie nie podoba! Zasrancu ! A pozatym bardzo wiele wniosles do dyskusji, widac, ze "bije" od ciebie wszechstronna wiedza. Bardzo madry jestes . Gratuluje inteligencjii.... Gowniarzu!!!
Przejdź do wpisu McLaren przedstawił MP4-26
04.02.2011 19:33
0
A mi sie rzucilo w oczy, ze tylko LRGP i MC-L maja czubki nosa proste z profilu jak w rakiecie. Inne teamy maja zadarte, skrzywione lub lekko opuszczone. Moze podazyli naprawde w podobnym kierunku? Natomiast sam bolid MC-L jest ladny, lecz Mi sie podoba najbardziej zielony Team Lotus. Wedlug mnie jezeli chodzi o sam wyglad zazem z kolorem jest najladniejszy.
Przejdź do wpisu McLaren przedstawił MP4-26
03.02.2011 23:13
0
162. Jakbys umial czytac i pisac to bys wiedzial. Piszemy Brawn ok? :D Nie obrazaj sie poprostu czasem lubie "wbic szpilke". Pozdro.
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 22:45
0
Tez bym sie uwazal piszac BrOwn..
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 22:31
0
154. Zgred Zen 2011-02-03 22:22:16 (Host: *.38.95.200) No to widze,ze mamy takie same zdanie :D Wypijmy po kielonku... Zdrowko!
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 22:02
0
144. lucek82 2011-02-03 21:24:10 (Host: *.177.36.10) Oczywiscie, najwazniejsze jest zeby wydech dzialal. Moze przaklad przedniego skrzydla nie jest dobry bo jezeli takie to proste do skopiowanie bylo to moze poprostu przynosilo malo korzysci? Pozyjemy, zobaczymy :D
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 21:58
0
147. xdomino996 2011-02-03 21:49:17 (Host: *.182.115.156 http: //f1. pl/Artykul.82+M50277a72c26.0. html Prosze.
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 21:52
0
8. elin 2011-02-03 21:33:27 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl) Dzisiaj w "Bild Zeitung" byl obszerny wywiad z Helmutem i wlasnie mowil to co ty piszesz. Lecz mnie zaskoczyly ostrozne wypowiedzi Vettela. On byl odmiennego zdania. Mowil , ze na dzien dzisiejszy nie wie jakie sa mozliwosci bilodw i ze trzeby poczekac do Bahrajnu. Takze Stary Helmut robi wszystko pod publike a Mateschizt pod reklame. Wkoncu moze jak spadna z "Tronu" to Limonada bedzie sie gorzej sprzedawac, wiec trzeba nabic kase jeszcze przed sezonem bo po nim moze byc juz zapozno. :D
Przejdź do wpisu RB7 - dobra niezawodność i rozsądne osiągi
03.02.2011 21:45
0
6. saint77 2011-02-03 21:19:25 (Host: *.ssp.dialog.net.pl) Ok, zgadzam sie z toba, ale chyba takiego komenta to sobie Marek z palca nie wyssal, czyli cos w tym musi byc, A ponadto RB ma zewoluowany bolid a nie calkowicie nowy i jezeli jest tak jak mowi np: 7.xdomino996 , ze moze maja malo "powietrza" czy tam luzu, to jednak dobre czasy nowych konstrukcji konkurencji musza budzic respekt bo latwiej jest ustawic bilod z ktorym, poprzednia wersja jezdzilo sie w poprzednim sezonie. A np: takie Ferrari wchodzi z zupelnie nowa konstrukcja i jada czasy bezproblemowo takie jak RB. Oczywiscie, ze wszystkie bolidy sie jeszcze wystarczajaco zmienia do pierwszego GP. Jednak wydaje mi sie, ze cos musi byc na rzeczy. Pzdr.
Przejdź do wpisu RB7 - dobra niezawodność i rozsądne osiągi
03.02.2011 21:10
0
5.elin Ci dwaj to tylko "Gadajace Glowy" zyjace przeszloscia a w dodatku zarozumiale. Niech sie jeszcze troche pochwala bo zostal im nieco ponad miesiac. Potem im miny zrzedna. Pozdr.
Przejdź do wpisu RB7 - dobra niezawodność i rozsądne osiągi
03.02.2011 20:59
0
139. lucek82 2011-02-03 20:40:56 (Host: *.177.36.10) To co ty czytales ja przeczytalem tez ( problem ze zrozumieniem? ) Tam nie jest napisane,ze Kanal-F byl bardziej skomplikowany, tylko, ze monokok podlega homologacji i budowe"kopii" kanalu-F trzeba bylo pogodzic z przepisami. Ponadto kanal-F opieral sie tylko na aerodanamice tzn: " plastikowe owiewki i rura w bolidzie" a tu musisz przebudowac prawdopodobnie wszystko, zeby bolid wlasciwie funkcjonowal. Pozdro. A odnosnie budowy wydechu przeczytaj post 113.
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 20:15
0
"Jest kilka szybkich bolidów tutaj," - powiedzial Webber? Czyzby oni probowali juz naprawde troche osiagow? Jednak testy - testom nie rowne, a wypowiedz Webbera jest bardzo zastanawiajaca. Przeciez facet nie zmysla jezeli mowi o szybkich bolodach konkurencji. Hmm ciekawe jakie bolidy ma na mysli? Bo jezeli tegoroczne testy tak jak dwa lata temu odzwierciedlaja sile stawki to bedzie to bardzo zaciety sezon jezeli chodzi o walke w czolowce. Moze sie okazac ze o mistrza bedzie walczyc jeszcze wiecej kierowcow niz w sezonie 2010. Ale to tylko moje spostrzezenie.
Przejdź do wpisu RB7 - dobra niezawodność i rozsądne osiągi
03.02.2011 20:03
0
No wlasnie na innym portalu podali, ze robili pomiary sily dociskajacej i obliczenia byly takie jak sie spodziewali, ktore pokryaja sie z obliczeniami z tunalu aero.. To znaczy, ze WYDECH DZIALA! Hahahahah!!! Ku rwa ale sie ciesze :D
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 19:24
0
Ludziska, tak naprawde niema co sie jeszcze cieszyc :D Bo najwazniejsze zeby ten wydech POPRAWNIE FUNKCJONOWAL i BYL SKUTECZNY! Bo jak nie to lipa. Takze zycze wszystkim duzo cierpliwosci do Bahrajnu :D Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
03.02.2011 19:01
0
88. ygor 2011-02-03 18:14:56 (Host: *.star.net.pl) Poprowadzenie wydechu to zaden problem. Masz racje ...ale...nie ma gwarancji, ze bolid bedzie szybki :D. A teraz na serio. To co zrobili jest oczywiscie mozliwe do skoiowania. Tylko pytanie ile to potrwa? przekonstruowanie bolidu pod taki wydech zmienia wszystko.. Nie wystarczy tylko pociagnac rur wydechwych do przodu i wygiac pod podloge, one tez cos waza a jezeli dodamy ciezar na przod to musimy bolid na nowo "wywyzyc" ( nacisk na osie, balast bolidu itp). Takze to nie takie proste, do tego dochodzi jeszcze podloga, ktora musi byc tez dostosowana do takigo "nawiewu" spalin w dodatku goracych. Pod porkywa silnika prawdopodobnie misi byc na nowo porozkladane( zaprojektowane ) prawie wszystko: silnik, uklad chlodzacy, KERS, bak paliwa no i wkoncu poprowadzony ten wydech tak aby sie wszystko nie grzalo. ( my sie tego nigdy nie dowiemy jak to wyglada :D ). Nastepnie dochodzi problem temperatury co napewno jest jednym z najwiekszych zmartwien konstruktora. Innymi slowy trzeba przeprojektowac caly bolid biorac pod uwage narzucony rozklad masy i cala aerodynamike. To jest prawdopodobnie jeszcze wiekszy problem niz kanal F gdzie chodzilo tylko o przeprojektowanie aerodynamiki bolidu. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Kubica najszybszy ostatniego dnia testów
02.02.2011 23:55
0
93.mariusz-f1 Ja Ciebie rozumiem, dlatego tez, napisalem, ze Pietrek jest prostym chlopem...On musi sie jeszcze wiele nauczyc. Lecz najtrudniej utemperowac Ruski teperament. Nie obwiniajmy Go o to jakim jest, do orlow to On tez nie nalezy . Ja juz kiedys pisalem, ze Witek tez jest pod presja i On wie po co jest w Teamie (dla kasy), a jego szef tego nie ukrywa. Jemu tez nie jest lekko, scigac sie z mysla, ze jest tu tylko z powodu kasy. A ze pare razy wykosil polowe bolidow z toru.....no to sory...chcial pokazac ze jest waleczny i najlepszy a jak widac zabraklo umiejetnosci i On jest tez tego swiadomy. Zobaczymy co pokaze w tym roku. Jesli teraz nic nie pokaze to idze na odpal. Startowac chlopak umie, nawet jak Rakieta z Wyborga :D
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 23:34
0
A najgorsze jest to, ze nie ma z kim pogadac o rzeczach ciekawych jak np: nowinki techniczne i wszyscy pier dola tylko badziewie.....
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy drugiego dnia testów
02.02.2011 23:17
0
83.mariusz-f1 HeHe. No tak , mozna to i w ten sposob widziec. Nastepnym razem jak Pietrek sie ladnie wypowie o Robercie to juz wszyscy beda go chwalic.. Mi chodzilo tylko o to, ze kazdy ma swoj punkt widzenia. A jak to ladnie powiedzial nasz Kubus" Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia" :D
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 22:57
0
80.pz0. Ok takie cos to ja tez rozumiem, ale nie pisz , ze wszyscy kubicomaniacy to dno...Bo to kompletna bzdura. Pozdro.
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 22:46
0
75? O co ci chodzi? Ja o gwozdziach a ty o zapalkach? Nie rozumiem?
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 22:44
0
@73. Widac jak "Flaszka po urodzinach" to jestes pusty Ty. Nie obrazaj wszysrkich jak to piszesz "kubicomaniakow" bo wszystkich nieznasz... Takze waz slowa...armatko..
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 22:39
0
@72 No tak to dokladnie jest..
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 22:29
0
66. mariusz-f1. Czesc! A kiedy Pietrow to powiedzial, ze Robert mu nie pomaga?....On czegos takiego nigdy nie powiedzial! Te slowa to wymysl i interpretacja wielu ludzi!! Witek tylko odpowiedzial na pytanie reportera cyt:" Czego nauczyles sie od Kubicy?" Na to Pietrow cyt:" Niczego , Robert jest zamkniety w sobie"... To ja sie pytam skad te wasze wszystkie interpretacje!!?? Oczywicsie mozna sobie interprtowac jak kto chce. Ale...Witek jest prostym chlopem z Rosji, jak sie go prosto z mostu pytajy, to Pietrek po chlopsku nie myslac, prosto z mostu odpowiedzial.. Takie moje zdanie i ja nie wodze tu zadnych podtekstow, a cala reszte do tego dorobily media. Pozdro!
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 21:17
0
30.6q47. Ponoc przykrecili mu obroty zeby niezajezdzal nowinek :D Pozdr!
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 21:08
0
@33atomic. To ty strasznie tepy jestes jak na tak starego chlopa...
Przejdź do wpisu Renault robi postępy mimo drobnych problemów
02.02.2011 12:33
0
16. Nie masz pojecia o czym piszesz. Naucz sie po angielsku albo czytaj ze zrozumieniem...
Przejdź do wpisu McLaren i Mercedes zaadaptują wydech Renault?
01.02.2011 17:06
0
385. Problem w tym , ze to jest o wiele bardziej skomplikiwane i kosztowne od F-duckt bo musisz caly bolid przekonstruowac pod pokrywa silnika tzn: takze rozklad masy i balastu, kersu a co zatym idzie srodka ciezkosci bolidu. Jednym slowem CALY BOLID!
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 16:41
0
374. Czytaj ze zrozumieniem., tam nigdzie nie pisze ze skopiowanie bedzie latwiejsze. Pisze tylko o homologacji monokoku a nie o technicznych problemach zwiazanych z przebudowa bolidu ( bo jeszcze nikt nie wie jak to jest zbudowane a caly sekret tkwi pod pokrywa silnika ) takze nie lej wody...
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 16:30
0
370 Taaaaa czytaj dalej.................
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 16:23
0
Petrov wyjechal...
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 16:06
0
350.azazel Nie masz pojecia o czym piszesz.....
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
31.01.2011 13:51
0
89. Gdzie to wyczytales? Tyklo mi nie mow ze to widac....
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie R31
31.01.2011 12:10
0
Jedyne co zauwazylem, ze jest inne to tylne skrzydlo. W Ferrai plat tylnego skrzydla jest plaski i chyba inaczej sie "chowa". W Saberze plat jest polokragly i nasuwa sie na dolny plat ( tez polokragly) w momencie chowania.
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30
31.01.2011 12:02
0
A co to jest potukles?
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30
31.01.2011 12:02
0
32.No chyba aero ,a nie areo? Co za kolo...
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30
31.01.2011 11:50
0
5.mistrz15 "zmian areo" - dobre, spadlem ze stolka...
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Saubera C30
29.01.2011 21:54
0
"objechal Go" -chodzilo o strate pozycji Kubka po starcie.
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 21:52
0
@fankaVettela Po cholere sie odzywasz jak nie widzialas wscigu w Monaco??? Co to za glupie zwroty , " objechaj Go" itp? Widzialas start Gp Monaco? Nie! To po cholere sie odzywasz? Skoro sama piszesz ze nie widzialas! Szkoda na ciebie tracic nerwy, a o F1 nie masz zielonego pojecia. Tak na marginesie to kazdy kto ma pojecie wie, ze Merc mial lepszy bolid od Renault tylko dostal troche zadyszki w srodku sezonu, a teraz podaj mi ty argumenty, ze tak nie bylo. Tylko uwazaj co piszesz bo wszycsy czytaja ty Bajkopisarko...
Przejdź do wpisu Vettel zapowiada walkę
29.01.2011 15:08
0
Witam wszystkich :D 115.Rq47 Alez kolego nikt z wlascicieli LRGP wcale nie musi miec rodakow w Rosji albo mowic po rusku. I tak wszyscy to z pewnoscia Zydzi :D takze juz pozamiatane... Pozdro dla wsyzstkich.
Przejdź do wpisu Kubica: sezon 2011 będzie dobrym sezonem
18.01.2011 21:18
0
@21dziarmol@biss, Przy uzyciu " Rury wydechowej! naturalnie:D
Przejdź do wpisu Pięć ekip bez nowego bolidu w Walencji?
18.01.2011 20:43
0
@65.ZgredZen O co chodzi z tym pisoirzem? To chyba taka ryba no nie?
Przejdź do wpisu Boullier chce pomóc rodakowi