2020-07-04 GP Styrii - Kwalifikacje 15:00
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | |
---|---|---|---|---|
1 | L.Hamilton | Mercedes | 1:19.273 | |
2 | M.Verstappen | Red Bull | 1:20.489 | |
3 | C.Sainz | McLaren | 1:20.671 | |
4 | V.Bottas | Mercedes | 1:20.701 | |
5 | E.Ocon | Renault | 1:20.922 | |
6 | L.Norris | McLaren | 1:20.925 | |
7 | A.Albon | Red Bull | 1:21.011 | |
8 | P.Gasly | AlphaTauri | 1:21.028 | |
9 | D.Ricciardo | Renault | 1:21.192 | |
10 | S.Vettel | Ferrari | 1:21.651 | |
11 | C.Leclerc | Ferrari | 1:19.628 | |
12 | G.Russell | Williams | 1:19.636 | |
13 | L.Stroll | Racing Point | 1:19.645 | |
14 | D.Kwiat | AlphaTauri | 1:19.717 | |
15 | K.Magnussen | Haas | 1:20.211 | |
16 | K.Raikkonen | Alfa Romeo | 1:21.372 | |
17 | S.Perez | Racing Point | 1:21.607 | |
18 | N.Latifi | Williams | 1:21.759 | |
19 | A.Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:21.831 | |
20 | R.Grosjean | Haas | -:--.--- |
Hamilton w pięknym stylu wygrał mokrą czasówkę przed GP Styrii
Lewis Hamilton na mokrym Red Bull Ringu zdeklasował rywali i wywalczył swoje pierwsze w tym roku pole position, wyprzedzając Maxa Verstappena i Carlosa Sainza. W trakcie kwalifikacji kierowcy korzystali tylko z opon deszczowych.Górski region w jakim zlokalizowany jest tor Red Bull Ring rządzi się własnymi prawami. Po odwołaniu trzeciego treningu wydawało się, że sesję kwalifikacyjną rozstrzygającą o losach jutrzejszego ustawienia na starcie wyścigu, czeka podobny los.
Na godzinę przed czasówką niebo nad torem rozpogodziło się, przestało padać, a przez chmury zaczęło wyglądać nawet słońce.
Tuż przed otworzeniem toru, nad Red Bull Ringiem ponownie jednak rozpadało się i kierowcy zmuszeni byli do oczekiwania na sygnał od FIA.
Ostatecznie po 46 minutach czekania, udało się rozpocząć drugie w tym roku kwalifikacje i szczęśliwe rozegrać je do samego końca.
Na zalanym wodą Red Bull Ringu w Q3 Max Verstappen ponownie szukał przyczepności na całej szerokości toru, obierając różne linie przejazdu przez zakręty.
Holender przez pełne 12 minut finału czasówki wymieniał się najlepszymi czasami z Lewisem Hamiltonem. Ostatecznie najszybszy okazał się Lewis Hamilton, który uzyskał najlepsze czasy we wszystkich trzech sektorach toru.
Brytyjczyk wiedząc nawet, że zawodnik Red Bulla na swoim ostatnim przejeździe popełnił błąd w ostatnich zakrętach, przycisnął i poprawił swój czas, psychicznie demolując rywala.
Verstappen Q3 zakończył z aż 1,2 sekundy straty do Hamiltona, ale wyprzedził Carlosa Sainza i Valtteriego Bottasa, który do Hamiltona stracił prawie 1,5 sekundy.
Z piątym czasem na mecie zameldował się Esteban Ocon z Renault, który wyprzedził równie fenomenalnie spisującego się Lando Norrisa. Brytyjczyk reprezentujący McLarena do wyścigu przystąpi jednak z 9 pola po tym jak po piątkowych treningach otrzymał karę za wyprzedzanie podczas żółtych flag.
Alexander Albon w Q3 był praktycznie niewidoczny i rywalizację zakończył z siódmym czasem i stratą 1,7 sekundy do lidera. Za Tajem w tabeli wyników znaleźli się Pierre Gasly, Daniel Ricciardo i Sebastian Vettel.
Przebieg Q1 i Q2
W pierwszej części czasówki kierowcy wyjechali na zalany wodą tor na pełnych deszczówkach. Mimo ciężkich warunków prawie wszystkim udało się uniknąć większych problemów.
W samej końcówce w ostatnim zakręcie z toru wypadł Antonio Giovinazzi. Włoch miał sporo szczęścia, ale uszkodził o bandę tylne skrzydło w swojej Alfie. W dalszej części okrążenia zatrzymał się na torze, a FIA na nieco ponad minutę przed końcem Q1 wywiesiła czerwoną flagę.
Czasy w tabeli wyników zmieniały się jak w kalejdoskopie, ale ostatecznie najszybszy na torze okazał się Lewis Hamilton przed Verstappenem i Norrisem.
Do Q2 nie przeszli: Grosjean, który nie wykręcił okrążenia pomiarowego, Giovinazzi, Latifi, Perez oraz Raikkonen.
Kierowcy mając już wyczucie w poruszaniu się po bardzo mokrym Red Bull Ringu w Q2 szybko zaczęli kręcić dobre, jak na warunki panujące na torze, czasy.
Po pierwszej turze przejazdów najszybszy na torze był Max Verstappen przed kierowcami Mercedesa.
W końcówce sesji Lewis Hamilton zdołał wyprzedzić Maxa Verstappena, a Lando Norris był szybszy od Valtteriego Bottasa.
Warunki na torze pogarszały się jednak z okrążenia na okrążenie. Sporo szczęścia miał Sebastian Vettel, który z 10 czasem zdołał przejść do Q3. Tym razem w Q2 pozostał Charles Leclerc.
Oprócz Monakijczyka do Q3 nie przeszli: Magnussen, Kwiat, Stroll i Russell.
Zdjęcia:
komentarze
1. Mayhem
No i co tam eksperci, co tam mówiliście wczoraj o Hamiltonie ?
Racing Point na WIELKI minus, nie poradzili sobie w deszczu.
2. przesio
Carlos już żałuje transferu do Ferrari :)
3. Ar3k87
Profesor Hamilton uczy jak jeździć po mokrym torze. Sekunda przewagi nad resztą.
4. BAR 82_MCE
@1
Dokładnie o to samo chciałem zapytać. Uprzedziłeś mnie
5. Cube83
Była bardzo duża szansa, że klęczący rasista na mokrym pozamiata i pozamiatał.
6. FanHamilton
Brawo Hamilton to jest dobra robota !!
7. BAR 82_MCE
@2
Może da się to jeszcze jakoś odkręcić :-)
8. Now Bullet
Wychodzi na to że mistrz na mokrym jest tylko jeden i jest nim Hamilton ;p
Ponad sekunda na tak krótkim torze to jest kosmos...
Ciekawie zapowiada się jutro wyścig,Bottas będzie musiał się przebijać,a Verstappen może podgryzać Hamiltona.
9. MattiM
Jak to było, deszcz miał miał pomóc Ferrari?
10. Dziombo
Dziś Hamilton chyba udowodnił Wszystkim i tym co go nie lubią że jest na lepszy w stawce .
11. orto
Obudzili tygrysa! Szacun Hamilton! Poza tym...maszyna gwizda! Demolka!
12. BAR 82_MCE
Chyba już nikt nie powinien mieć wątpliwości kto jest królem jazdy w deszczu. Pozamiatał
13. FanHamilton
Jutro Wiadomo że Verstappen wygra albo Albon
14. Xandi19
Hhahahahahahahahahaha! Pięknie Lewis.
Halo? Bottas? Nie przeszkadzajmy mu. Jeszcze jedzie chłop swoje okr.
No to jak tam? Bottas mistrzem bo go Mercedes wypromuje? Nie wiem ile muszą zwolnić wtedy ten bolid Lewisa w deszczu.
15. przesio
Grande Ferrari , poprawki aero i deszcz który miał przynieść zbawienie a pozycje gorsze niż tydzień temu ...
16. Raptor202
Oby jutro Verstappen namieszał na starcie.
17. Mayhem
@14 Nie trzeba tak od razu skreślać Bottasa, nie złożył dobrego okrążenia w Q3 i taka jest prawda, nawet na ostatnim okrążeniu mógł mieć mniejszą stratę i zakończyć na 3 albo 2 miejscu ale go rzuciło na wyjściu z zakrętu.
Mimo wszystko, przewiduje jutro 1-2 dla Mercedesa.
18. FanHamilton
@14 broń Vettela bo ja ciebie ufam :-)
19. kiwiknick
Może Botas miał ustawienia na suchy tor?
20. FanHamilton
@16
Albon na Hamiltona
21. FanHamilton
@19 skąd wiesz xd
22. amol
Hamilton to maszyna i ekspert od wygrywania, to co dziś zrobił wydaje się nie możliwe. Totalna deklasacja, walec Lewisa rozjechał wszystkich dookoła.
23. mordziaty
Wszyscy wiedzą że Hamilton w deszczu jest szybki, ale że aż tak to nie sądziłem, pozamiatał, brawo.
24. konewko01
A jutro będzie oszczędzanko i nie wjezdzaj na tarki i tyle będzie.
25. Fanvettel
Ależ znakomicie oglądało się dzisiejsze kwalifikacje.
Szkoda Pereza bo gdyby nie deszcz to zapewne walczył by o drugi rząd.
Ferrari powtórka z poprzedniego tygodnia tylko tym razem to Vettel awansował do Q3 no i tym samym mamy 1:1 w kwalifikacjach.
Russel ze swoim Williamsem wreszcie awansował do Q2
Świetnie Sainz
26. AndrzejOpolski
Jazda na mokrym torze obnaża umiejętności kierowców. Pierwszy Lewis Hamilton... 1,22s... drugi Max Verstappen... czy to trzeba komentować?
27. hubos21
@26
W zeszłym roku w wyścigu HAM i MAX też pkazali swoje umiejętności jak było każdy wie.
Dwa Ferrari obok siebie na starcie, już mi się podoba
28. Airjersey
Serio, nikt nie wspomniał o najlepszych kwalifikacjach w karierze Sainza i to w takich warunkach?
Chłopak przed sobą miał jedynie dwóch absolutnych ekspertów w jeździe na mokrym torze.
O włos a Russell trafiłby do Q3. Czyżby coś w Williamsie drgnęło?
Lewis? Nawet nie wiem jak to opisać, demolka? miazga?
Zapowiada się jutro suchy wyścig, chłodniejszy niz tydzień temu więc pewnie jedyna na co możemy liczyc to że Max spróbuje podgryźć Mercedesy.
29. Skoczek130
A może właśnie Hamilton przez to miał słaby czas w FP2, by pokazać w kwalifikacjach? ;)
30. weres
Koalicja onanistów i rasistów ma traumatyczny dzień Lewis udowodnił im po raz kolejny, że jest najlepszym kierowcą w stawce. Brytyjczyk w tamtym tygodniu dostał 3 sekundy kary za to, że być może jechał przy żółtej fladze, ciekawe że dziś nikt nie krzyczy, że max w q1 wykręcił swój rekordowy czas przy żółtej fladze. I co jutro ma niby Max startować z 2 pozycji? Nie będzie kary? Max dojrzał?;p
31. Mayhem
@30 Jeśli tak było to delegacja Mercedesa już pewnie złożyła skargę ;) Mały rewanż, czemu nie ?
32. ryan27
Podziwiam Hamiltona, Nie tyle za jego umiejętności jazdy ale za jego psychikę. Jego się nie da zniszczyć.
33. gulik3
Przyznam rację Fanvettel, że te kwalifikacje się znakomicie oglądało. Czasy na szczycie tabeli zmieniały się co chwilę. Na suchych torach tak nie ma :) No rzeczywiście to co pokazał Hamilton to miazga, na tak krótkim torze 1,2 sek przewagi nad następnym zawodnikiem, szacun.
34. Muni
No właśnie a dlaczego nie ma kary dla Maxa.
35. Cadanowa
Wow ale kwalifikacje mega ;) nokaut Hamiltona! Gdzie kara dla Maxa ?? Musi być na żółtych poprawia czas. Karr
36. Skoczek130
***Chodziło mi oczywiście o ustawienia bolidu pod mokry tor.
37. Mayhem
@34 @35 Mercedes poczeka ze skargą do jutra, najlepiej parę godzin przed wyścigiem, tak jak to RedBull zrobił ;)
38. ryan27
@35, @37
Poprawił czas w sektorze gdzie była żółta flaga?
39. iceneon
@28. Airjersey
Na jakiej podstawie twierdzisz, że Max to ekspert jazdy na mokrym torze?
40. Kruk
Czy Wy dobrze sie czujecie (wielbiciele Hamiltona)? Ktos, kto nie jest fanem Lewisa, nie stanie nim po jednych kwalifikacjach.
41. Inszy
@30 nawet skasowanie czasu Maxa nic nie wnosi, bo jego drugie najlepsze okrążenie ciągle ustawia go na drugim polu.
A Hamilton dziś po prostu odjechał do innej ligi - gdyby teoretycznie utrzymał taką przewagę w wyścigu, miałby szansę na zdublowanie wszystkich zawodników...
42. Mayhem
@41 Tak ale +3 na starcie dostaje za zignorowanie flagi. Ja tam nie wiem jak to z tym było, parę kierowców już jest pod lupą u sędziów, na razie nie ma Maxa więc może i nie ma tematu.
43. mjk77
@40 Nie trzeba być fanem Hamiltona żeby obiektywnie stwierdzić ze w deszczu nie ma sobie równych. Takie są fakty i tyle. Wystarczy prześledzić wyniki deszczowych kwalifikacji z kilku lat.
Podobnie było z Senną. Miał wielu przeciwników z uwagi na swój trudny charakter i bezpardonowy styl jazdy. Ale jak padało wiadomo było kto rządzi i tyle.
44. TomPo
Moim zdaniem Ferrari dalo ciala, zmienili Lec opony o wiele za pozno.
Kiedy mu w koncu zmienili, to warunki pogorszyly sie juz na tyle, ze i tak nic nie wskoral.
Niewiele by to zmienilo, moze bylby 10 albo 9, no ale.
Brawa dla reszty, ktorzy dostali sie do Q3.
No i Williams w Q2 - swiat sie konczy :)
A Perez... nie wiem... moze cochones zabraklo.
45. sylwek1106
HAM pół życia w deszczu przejeździł, a do tego niezaprzeczalny talent. Jak to Kubica mówił najszybszy kierowca z którym się scigał. Mistrz, niedługo pewnie wyrówna rekord Schumachera;)
46. mBAQ
Ferrari słabiutko. Słaby samochód. Vettel też słabo. Był dobry jak miał dużo lepszy samochód i nie musiał z nikim walczyć.
47. Cadanowa
Obejrzałem powtóreczke Max byl 5 w 1 treningu pojawia się żółta flaga i wskakuje na 2 miejsce więc kara powinna być po chwili czerwona. Czekamy :) sprawiedliwość musi być
48. Denieru
@47
Na stronie FIA nie ma żadnego postępowania przeciwko Verstappenowi, wezwano tylko Norrisa w piątek i Pereza w sobotę.
49. mordziaty
Max i Ham to specjaliści od jazdy na mokrym, jednak patrząc na prowadzenie bolidu to przepaść, kto oglądał widział jak Max co rusz kontra, a Hamilton można by powiedzieć jak po sznurku, można go lubić lub nie ale trzeba przyznać że to mistrz mokrego toru, szacun dla gościa.
50. Hawaii Hawajski
Brawo dla Sainca! Wydaję mi się , że Ferrari dokonało dobrego wyboru zatrudniając go. Ale tempo Ferrari to........
Już myślałem , że poprawki coś dały ,ale zaczynam w to wątpić. Myślę, że Bottas albo Maks mimo wszystko wygra jutro z Hamiltonem.
51. Mayhem
@47 Również obejrzałem powtórkę no i jest, pod koniec Q1 jak GIO zaparkował była żółta flaga w 3 sektorze a chwile później czerwona, a Verstappen mimo wszystko nie zwolnił i poprawił czas. Także nie wiem czy serio zostało to zignorowane czy ekipy czekają do jutra z oficjalną skargą (tak jak to zrobił RedBull tydzień temu), ale +3 na starcie jak byk.
52. Denieru
@51
Poprawił ? oficjalna strona F1 pokazuje czas tego okrążenia równy 1:26 więc trochę daleko do jakiejkolwiek poprawy, potwierdzają to też mini sektory gdzie widać poprawę tylko pod koniec 1 sektora, Albon który jechał kawałek za Maxem wykręcił z kolei zawrotne 1:22 co też nijak miało się do jego najlepszego czasu z Q1
53. Mayhem
@52 Wskoczył z 5 czy 6 miejsca na drugie w momencie gdy była już żółta flaga w 3 sektorze od dłuższego czasu i za chwile zmieniła się w czerwoną, wiec jak mógł nie poprawić ?
54. Denieru
@53
Poważnie ? ale zdajesz sobie sprawę z tego że Max poprawił swój czas i wskoczył na P5 okrążenie WCZEŚNIEJ ? GIO wypadł na niecałe 2 minuty przed końcem sesji a Max wykręcił najlepszy czas jak do końca zostały 3 minuty.
55. Denieru
@53
A przepraszam chodzi Ci o inne okrążenie, ale mimo to wciąż się mylisz obejrzyj sobie powtórkę z auta Maxa na której nie widać żeby podczas całego okrążenia gdziekolwiek pojawiła się żółta flaga, mało tego pod koniec okrążenia na prostej startowej widać zielone flagi.
56. Mayhem
@55 Nie wiem jak to wyglądało z auta Maxa ale wiem, że były żółte flagi na 20 sekund przed końcem i tylko Max poprawił czas wskakując z 5 miejsca na 2, a od razu po przejechaniu linii mety flagi zmieniły się na czerwone. Także nie wiem, zobaczymy jutro.
57. Denieru
@56
Ale gdzie ty masz te żółte flagi ? obejrzyj sobie powtórki następujących kierowców: Albon, Latifi, Verstappen oraz Ocon a zobaczysz że na torze nie było nigdzie żadnych flag, dopiero Leclerc który jechał kilkadziesiąt sekund za Maxem zobaczył czerwone flagi przy zakręcie nr 10.
58. Cadanowa
@57 co Ty gadasz było, sytuacja podobna jak tydzien temu, Ham mial żółte swiatlo zielona flage i zielony sygnał tutaj był zolty sygnal w 3 sektorze i czerwone zas, obejrz powtorki zas gadaj
59. Denieru
@58
Ok w takim razie poproszę o link do powtórki na którym widać te żółte flagi w 3 sektorze, bo najwidoczniej przegapiłem je pomimo obejrzenia tego okrążenia w wykonaniu 5 różnych kierowców których wymieniłem wcześniej.
60. weres
Brak wieści o karze dla maxa oznacza, że fia wspiera holendra?;p
61. Denieru
@60
Gdyby był jeszcze dobry powód żeby Maxa ukarać, z góry uprzedzam wymyślone żółte flagi to słaby powód żeby karać kierowców.
62. Mayhem
@61 Nikt tu nie wymyśla żółtych flag, sam obejrzyj powtórkę z oficjalnej transmisji, na realizatorce jak byk były żółte flagi, nawet Mikołaj Sokół nad tym się zastanawiał po tym jak Max poprawił czas i mówi, że wydawało mu się, że była żółta flaga na prostej startowej... Także nikt tu nie wymyśla, piszemy tylko to co widzieliśmy.
63. Denieru
@62
W takim razie obejrzyj powtórki z aut Maxa Verstappena, Nicolasa Latifiego, Alexandra Albona, Estebana Ocona oraz Charles'a Leclerca i to w dokładnie tej kolejności a gwarantuję ci że zobaczysz że żółtych flag na torze nie było w momencie w którym Max kończył okrążenie, widać nawet na kierownicy Maxa iż czerwone diody informujące o przerwanej sesji pojawiły się dopiero przy zakręcie nr.1
64. Mayhem
@63 Nie oglądałem powtórek z onboardu tych kierowców i nie mam zamiaru, wierze, ale mówię Ci tylko co było na oficjalnej realizatorce, wiec nie wmawiaj, że ktoś tu coś wymyśla.
65. Denieru
@64
Jak inaczej mam nazwać wasze oskarżenia wobec Maxa na które nie macie żadnych dowodów faktycznie potwierdzających jego winę ? Niby mogę napisać że celowo kłamiecie/łżecie ale nie chciałem uderzać w was tak bezpośrednio.
66. Mayhem
@65 Ehh, widzę, że nie czytasz uważnie tego co napisałem... piszemy tylko to co widzieliśmy, jeśli już musisz kogoś oskarżać to nie wiem, realizatorkę, kanał który przekazuje transmisje ? Była pokazana żółta flaga, wiec chyba mieliśmy prawo twierdzić, że tak też było na torze... I to był nasz dowód. I proszę Cie, może Ty obejrzyj transmisje z np. elevensport i sam zobaczysz.
67. weres
@65 Jedyną osobą która łże jesteś ty, bo każdy w transmisji tv widział zółte flagi i to, że max poprawił swój czas. Jeżeli czerwone diody w samochodzie maxa pojawiły się na 1 zakręcie do którego dojeżdża się w kilka sekund, a żółte flagi były kilkanaście sekund przed czerwoną flagą, to właśnie sam udowodniłeś, że max przejechał linię mety, gdy były żółte flagi.
68. Denieru
@66
Szkoda tylko że ten wasz dowód udało mi się obalić w nieco ponad minutę . . . ponadto wciąż czekam na jakikolwiek link potwierdzający te żółte flagi a na który nie mogę się doczekać, a podawanie Eleven jako wiarygodnego źródła jakichkolwiek informacji jest co najwyżej śmieszne, lepiej wyłożyć kilka złotych więcej i kupić dostęp do F1 TV z znacznie lepszymi komentatorami oraz znacznie większą ilością dostępnych informacji na temat tego co się dzieje podczas treningu / kwalifikacji / wyścigu.
69. Denieru
@67
Max Verstappen - Brak żółtych diod lub flag aż do zakrętu nr.1 informacja od inżyniera o przerwanej sesji w tym samym momencie
Nicolas Latifi - j/w a jedyna różnica to informacja o przerwanej sesji na linii mety
Alexander Albon - j/w informacja o przerwanej sesji i czerwone flagi na kilka metrów przed linią mety
Esteban Ocon - j/w infomracja o przerwanej sesji i czerwone flagi zaraz po wyjściu z zakrętu nr.10
Charles Lecrerc - j/w informacja o sesji i czerwone flagi na zakręcie nr.9
Coś jeszcze ?
70. weres
@69
Po prostu się człowieku ośmieszyłeś, najpierw piszesz, że Max dostał wiadomość o czerwonej fladze podczas przejazdu przez 1 zakręt (co świadczy o tym, że zignorował zółte flagi, które pojawiły się na kilkanaście sekund wcześniej przed czerwoną flagą) a teraz udajesz, że nie napisałeś tego co napisałeś.
Czy tobie zdarza się myśleć logicznie? Jeśli zółte flagi były przez kilkanaście sekund, chwilę po czerwonej fladze miał komunikat od inżyniera o czerwonej fladze, to jakim cudem nie miał żółtych flag skoro do 1 zakręty jedzie się raptem parę sekund?
71. Denieru
@70
No jakbym mówił do ściany choć wydaje mi się że ściana już by to szybciej ogarnęła:
GIO po spinie na zakręcie nr.10 ma uszkodzone tylne skrzydło, oczywiście nie wie jak poważna jest usterka więc kontynuuje jazdę, po przejechaniu zakrętu nr.1 dostaje od swojego inżyniera informację o tym że musi zwolnić i zjechać do boksu, usterka okazuje się poważniejsza niż myśleli więc GIO kończąc sektor 1 dostaje polecenie zatrzymać się na najbliższym możliwym zjeździe który znajduje się na zakręcie nr.4 co oczywiście robi, w czasie w którym GIO zatrzymuje auto, 5 kierowców skończyło swoje okrążenia pomiarowe (BOT, SAI, RIC, NOR, VET) a na torze wciąż nie pojawiła się żadna żółta flaga, w momencie w którym GIO opuszcza auto następujący kierowcy kończą swoje okrążenia (VER, LAT, ALB, OCO) flag wciąż brak więc kierowcy jadą na 100%, i teraz tak w momencie w którym VER znajduje się przed zakrętem nr.1, LAT jest 1m od mety, ALB jest może 10m za LAT a OCO wjeżdża na prostą start-meta na torze pojawiają się CZERWONE FLAGI, podczas całego incydentu z GIO na torze nie pojawiły się żółte flagi nawet na chwilę tylko od razu czerwone, LEC widzi je po przejechaniu zakrętu nr.9, RAI przed zakrętem nr.9 (ponoć jako jedyny je zignorował ale nie dostał kary) MAG widzi je po wyjściu z zakrętu nr.8, oczywiście wszyscy w/w kierowcy zwalniają jak tylko zobaczyli flagi/ dostali informacje od swoich inżynierów. Jak wciąż będziesz miał problemy z ogarnięciem tego co się działo na torze to wykup sobie za 40 zł dostęp na miesiąc do F1 TV i obejrzyj sam.
72. weres
@71
Czyli zaprzeczasz, że przez kilkanaście sekund były żółte flagi co widział każdy kto oglądał wyścig?
73. Denieru
@72
Z tą ścianą to miał być żart a widzę że to prawda . . . po raz ostatni powtarzam PODCZAS CAŁEGO INCYDENTU ZWIĄZANEGO Z WYPADKIEM GIO NA TORZE NIE POJAWIŁA SIĘ ANI JEDNA ŻÓŁTA FLAGA, PIERWSZE FLAGI I TO CZERWONE POJAWIŁY SIĘ W MOMENCIE PRZERWANIA SESJI. Rozumiesz czy to wciąż za dużo do przetworzenia przez coś co powinno być twoim mózgiem ? To że ty widzisz na transmisji żółtą flagę nie oznacza od razu iż kierowcy na torze też ją widzą, oni nie mają tych fajnych tabelek z czasami i aktualnymi informacjami tylko muszą polegać na flagach lub informacjach od inżyniera których w tym przypadku po prostu nie było.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz