gulik3
Ostatnia aktywność
avatar
gulik3

24.10.2021 21:05

0

Usunięty

avatar
gulik3

24.09.2021 11:47

0

@16 Cube83 to widzę, że Ty nie wiesz co piszesz... Nawet nie wiesz co jest w stanie człowiek zrobić w czasie trwania takiego szoku. Wiesz mi może wiele i to logicznych rzeczy wykonać, nawet procedurę wrzucenia wstecznego.

avatar
gulik3

23.09.2021 12:05

0

@2 Krukkk, przepraszam, że to powiem, ale Ty jesteś tak głupi, że gdyby Twoi rodzice o tym wiedzieli to nie brali by się za płodzenie Ciebie. Chcesz powiedzieć, że Wszyscy muszą zjeżdżać z drogi Red Bullowie bo ma najszybszy bolid???? To w takim razie w ogóle walki na torze zaraz nie będzie... bo ktoś ma najszybszy bolid.

avatar
gulik3

13.09.2021 14:59

0

NIESTETY, ale mówię to z przekonaniem, że niestety ale widząc ostatnie wypowiedzi i całą taktykę Red Bulla nie mogę takiej wersji wykluczyć. Choćby ostatnie wypowiedzi Red Bulla na GP Holandii, że trzeba poświęcić Maxa aby tylko Ham nie był przed nim... To daje obraz zachowania teamu...

avatar
gulik3

12.09.2021 16:58

0

Rzeczywiście dzisiejszy dzień pokazał co nie co Maxie. Tak go chwalicie, ale dzisiaj dobrze, że zostało to zauważone - kiedy Ham potrafił odpuścić, Max już nie potrafi... No i sam wypadek, jakoś Max się nie zainteresował co z Ham-em....

avatar
gulik3

12.09.2021 16:48

0

No naprawdę dawno nie było takiego podium. Swoją drogą będę baaardzo zdziwiony jak Max nie zakończy dzisiejszego dnia bez kary. Niestety dalej gorąca głowa... Mimo tak kiepskiej formy Mercedesa - bo uważam, że ten sezon to jest jakaś porażka w ich wydaniu - jak nie team robi błędy to kierowcy kaleczą...Red Bull powinien już dawno być z przodu.

avatar
gulik3

02.08.2021 10:28

0

Ehhh szoda mi wielu z Was - jakimi idiotami jesteście... Niestety też przechodziłem to gówno i z mojego grona osoby też. Ja ciężko to przechodziłem i przy większym wysiłku rzeczywiście da się odczuć skutki uboczne tego ścierwa. Mam znajomych co już pół roku nie mają węchu i smaku, czy dolegliwości neurologiczne. Mimo wszystko życzę wszystkim zdrowia.

avatar
gulik3

31.07.2021 17:25

0

@26 Bargiel ( kotwica) zobacz jaki Ty styl reprezentujesz... Dwa tygodnie wcześniej wyzywałeś (i Tobie podobni) angielskich kibiców, jak to... Dzisiaj niestety ten sam niski poziom pokazali holenderscy kibice i już to jakoś nie przszkadza. Ludzie proszę nie upadajcie tak nisko i nie hejtujcie, wyzywacie, obrażajcie innych bo niestety dzisiejszy dzień pokazuje jak wszystko może się obrócić o 180 stopni. Idźcie na dwór, pograjcie w piłkę, wyżyjcie się na czymś i dopiero zacznijcie komentować...

avatar
gulik3

20.07.2021 17:14

0

Pisałem to już w innym artykule... Zbyt mocno poddajecie się emocjom. Próba porównania menewrów: Ham vs Max i Ham vs Lecl jest nie na miejscu. W przypadku Maxa za mocno wcisnął ham do wewnętrznej i Ham będąc przed zakrętem odpuścił. Max za to najarał się, że widzi wierzchołek zakrętu i pociągnął na niego zapominając chyba, że ma tam Ham. To, że ham wychodzi na zewnętrzną to już efekt uderzenia Maxa, a nie jakaś chora teza, że Ham chciał wypchnąć Maxa.

avatar
gulik3

20.07.2021 14:55

0

I tu jest właśnie ten mały szczegół w tym manewrze, że Max nie odpuściły i nie miał prawa przejść tego zakrętu czysto. A porównywanie tego manewru do Ham vs Lecl, to też mocna nadinterpretacja. Tam oni byli znacznie dalej od wewnętrznej i każdy z nich mógł celować w wierzchołek zakrętu.

avatar
gulik3

19.07.2021 21:48

0

Nawet mi się już nie chce pisać na tym forum tyłu jest tu pustaków. Powiedzcie mi gdzie Ham pojechał za szeroko??? Przyhamował w zakręcie i to Maks zajechał mu drogę, a później rzeczywiście wygląda to jakby Ham wychodził z zakrętu ale to była już konsekwencją strzału od Maksa. Jakby zamienić ich miejscami to byście wychwalali Maksa jaki to On rasowiec.

avatar
gulik3

20.05.2021 13:09

0

Z tego co kojarzę, chodzi o zbyt uciążliwe blokowanie miasta.

avatar
gulik3

01.05.2021 21:37

0

@24 Niestety należysz do osób, którym nic nie pomoże... Opisujemy kwalifikacje, a Ty próbujesz komuś wcisnąć, że już ustawił wynik wyścigu. Max nie potrafił znaleźć sposobu na tę kwalifikacje. Gdzie to stoi na przeszkodzie by ze strategami ustawił się na lepszy wynik w wyścigu?? Dobra rada... Człowieku weź nie myśl bo to nie jest Twoją mocną stroną.

avatar
gulik3

01.05.2021 19:15

0

@14 Krukkk weź ustaw się blisko ściany i porządnie kichnij i potem poczekaj jak zbierzesz jeszcze raz swoje myśli... Bolid RB był w porządku to Max się posypał.

avatar
gulik3

01.05.2021 18:00

0

@7 zgadzami się z Tobą, że jakby to Hamilton robił te błędy to zaraz tu by mówili, że nie wytrzymuje presji. Chociaż Hamilton też mnóstwo błędów popełniał na początku kwalifikacji, ale się pozbierał. Za to Max dzisiaj niestety nie wytrzymywał presji.

avatar
gulik3

28.03.2021 19:35

0

Ogólnie wyścig rozgrzewał do czerwoności - jak na początek sezonu. Oj Mercedes dał prztyczka Red Bullowi - chyba byli zbyt pewni swego - Hamilton pokazał, że potrafi wycisnąć coś jeszcze z bolidu. Pomijając wszystkie Nasze utarczki kto lepszy i w ogóle - to chciałem zauważyć, że fantastycznie wyglądają te białe felgi w alfa tauri.

avatar
gulik3

29.11.2020 16:45

0

Możecie mi wyjaśnić jakim cudem Bottas przeskoczył dwie pozycje przed restartem?? W Waszej kolejności po restarcie jeszcze przed chwilą był na 6 pozycji.

avatar
gulik3

17.11.2020 11:20

0

"Złej baletnicy przeszkadza rąbek od spódnicy". Ja nie mam z tym problemu, że Max zbyt wiele błędów popełnił jak na jeden wyścig - zdarza się, ale niech już nie obwinia wszystkich w koło. Bardziej śmieszą mnie niedojrzałe dzieci pokroju Skoczek..., który pod tym tekstem próbuję na siłę wygładzać postać Holendra, a przy błędach innych kierowców (a przede wszystkim Hamiltona) grzmi jaki to cienias w dobrym wozie. Zero obiektywizmu. To pokazuje, jak On się zna na F1.... tak samo jak świnia na gwiazdach...

avatar
gulik3

15.11.2020 13:45

0

Ha, ha, ha ależ mi się śmiać chce z tych wczorajszych komentarzy kpiących z Hamiltona... Gdzie dzisiaj jesteście? Nic więcej pisać nie trzeba

avatar
gulik3

30.10.2020 08:43

0

Kolejni znawcy widzę się odezwali... Zwróćcie uwagę o jakich torach Oni mówią... Tam gdzie są duże różnice poziomów. Na takich torach w pewnych momentach linii poziomych w ogóle nie widać stąd kierowcy za punkt odniesienie biorą wystający krawężnik. Trening pomaga, ale każde okrążenie mimo wszystko jest inne.

avatar
gulik3

28.10.2020 10:02

0

@5 ehhh rozwalają mnie tacy analfabeci intelektualni. 92 zwycięstwa to fart???? Idąc tym tokiem myślenia to... to, że skleciłeś te kilka zdań na tym forum też można nazwać czystym fartem.

avatar
gulik3

07.10.2020 08:30

0

@4 - Oj zdecydowanie nie wiesz co mówisz... Nawet sobie nie zdajesz sprawy jaką platformę marketingową Mercedes stworzył z LH i choćby z firmami odzieżowymi.

avatar
gulik3

13.09.2020 17:55

0

No Panowie i Panie dzisiejszy wyścig to był wyścig z większą ilością emocji niż Monza.

avatar
gulik3

16.07.2020 09:54

0

...niestety mimo dociskania nosków przy maseczkach zdarza się, że okulary parują. A teraz pomyślcie sobie, że tam w boksach jest dodatkowa adrenalina, więc serce wali i "trochę" więcej się płucami oddycha... Ehhh brak możliwości edytowania dobija... :)

avatar
gulik3

16.07.2020 09:51

0

Jak czytam Denieru (choć odpuściłem sobie późniejsze) to nie wiem jakie On okulary nosi... Okulary na nosie nie są po to aby je przesuwać do woli. Dobrze dobrane okulary mają być w określonym miejscu na nosie. Jak mówisz o opuszczaniu ich niżej to co to za zdezelowane okulary??? One muszą być dopasowane na noskach i przy uszach idealnie. Niestety mimo dociskania nosków przy maseczkach zadaża się, ze okulary parują. A teraz pomyslcie sobię, że tam w boksach jest dodatkowa adrenalina, więc serce wali i trochę bardzi

avatar
gulik3

11.07.2020 17:48

0

Przyznam rację Fanvettel, że te kwalifikacje się znakomicie oglądało. Czasy na szczycie tabeli zmieniały się co chwilę. Na suchych torach tak nie ma :) No rzeczywiście to co pokazał Hamilton to miazga, na tak krótkim torze 1,2 sek przewagi nad następnym zawodnikiem, szacun.

avatar
gulik3

20.02.2020 14:07

0

Sterowanie mechaniczne, więc raczej nic nielegalnego tam nie ma. Podobno daje to dużo na długich prostych. Koła równo się nagrzewają, łatwiej zapanować nad ich temperaturą, tylna oś też podobno mniej jest obciążona w pewnych momentach.

avatar
gulik3

29.11.2019 09:09

0

@11 dexter - absolutnie z Tobą się nie zgadzam jeśli chodzi o drugi akapit. Jak zobaczysz na powtórkach to Leclerc zjeżdżał delikatnie do wewnętrznej. To Vettel zrobił zbyt agresywny manewr. Poza tym wydaje mi się, że ten manewry zajeżdżania to taka wizytówka Vettela. Od GP Meksyku już trzy razy wykonał taki samobójczy manewr - ostatni skończył się już skuchą. Mnie się wydaję, że On nie ma wyczucia bolidu bo nie wiem czym innym wytłumaczyć coś takiego. Chyba, że liczy na to, że rywal ma miękką psychike i go tak przestraszy...

avatar
gulik3

28.10.2019 14:42

0

A ja to podsumuje tak... Pierwsze okrążenia pokazują "z kogo co wyłazi" Hamilton pokazał, że potrafi przewidywać i szybko kalkulować. Bo chwile wcześniej miał pełne gacie przy wypychającym manewrze Vettela - tam to mogły pójść wióry... Ale odpuścił i zaraz zmierzył się z Maxem i jemu już nie odpuścił i go ładnie wywiózł. Myślał, że się Hamilton go wystraszy, a tu lipa..

avatar
gulik3

27.10.2019 16:34

0

@25 Dokładnie, Hamilton w drugim sektorze miał straty do lidera tylko 0,1..., jechał zaraz za Bottasem kiedy nie było żółtych flag i mimo to odpuścił i wpadł na metę z prawie takim samym czasem jak w poprzednim przejeździe. Czyli stracił 0,3...

avatar
gulik3

26.10.2019 23:31

0

Wydaje mi się, że Hamilton też bardzo dużo stracił. Po drugim sektorze miał stratę chyba coś koło 0,107 a jechał zaraz za Bottasem i odpuścił.

avatar
gulik3

29.09.2019 21:44

0

Ehhh niektórzy naprawdę dalej udają, że wiedzą więcej. Jasne jest, że Vettel złamał ustalenia i to w sprytny sposób co się na nim zemściło... Obrońcy mówią, że był szybszy, więc po co miał oddawać pozycję. No właśnie czemu był szybszy?? Bo forsował tempo. Czy myślicie, że Oni nie dostają instrukcji jakim mniej więcej tempem mają jechać?? Vettel je znacznie podkręcił aby uciec od sytuacji aby logicznym było oddanie swojej pozycji. I powtórzę..., na ile jego decyzja właśnie nie spowodowała do porażki Ferrari. Bo tutaj już możemy gdybać czy te śrubowanie tempa w pierwszym przejeździe nie doprowadziło do awarii. A od tej awarii wszystko w Ferrari się posypało.

avatar
gulik3

29.09.2019 17:54

0

Jasnym jest, że Leclerc miał podciągnąć Vettela do drugiego zakrętu i ten w późniejszym etapie miał to oddać. Tylko ja mam wrażenie, że Vettel olał to i pierwszych 10 kółek po zjeździe samochodu bezpieczeństwa wręcz kręcił kółka kwalifikacyjne - jego tempo było zabójcze i Leclerc w pewnym momencie odpuścił. Teraz pytanie na ile niesubordynacja Vettela nie doprowadziła do awarii bolidu i co za tym idzie zrujnowanie wygrania wyścigu dla Ferrari. Bo nikt nie zaprzeczy, że ta awaria wywróciła wszystko w garażu Ferrari.

avatar
gulik3

24.07.2019 08:24

0

Ehhhh jak się czyta takie komentarze @3 to czemu się potem dziwić, że "wybuchają" afery jak ta z używaniem pavulonu w karetkach pogotowia. Kurcze Ty się ciesz, że gdy ten proceder istniał nosiłeś jeszcze pieluchy i rodzice wozili Cię po lekarzach, a nie wzywano karetkę pogotowia.

avatar
gulik3

14.06.2019 15:31

0

@10 dlaczego uważasz, że Toto Wolff plecie bzdury. Dobrze zdaje sobie sprawę, że to był najmniejszy wymiar kary za to co miało miejsce w niedziele. I myślisz, że jak Ferrari przedstawi nowe dowody to Mercedes nie będzie przedstawiał swoich?? Sam Wolff powiedział, że w tej wojnie jeńców się nie bierze. Dodatkowo obawiam się, że jak Ferrari będzie gryźć ręce sędziów to coś mi się wydaje, że Sebastian beknie za resztę zajścia po wyścigu.

avatar
gulik3

31.05.2019 08:55

0

@5 oj coś mnie się wydaję, że dostali karę za niebezpieczne wypuszczenie z boksów..., a nie za samą kolizję.

avatar
gulik3

26.05.2019 19:19

0

@35 Także podpisuję się pod tym komentarzem. Fantastyczna jazda Hamiltona, naprawdę szacun za zarządzanie bolidem. To że tak się kontaktował z teamem to co w tym złego???? Widać było po wczorajszych kwalifikacjach jak bardzo chce tutaj wygrać, a dodajmy, że to nie jest jego ulubiony tor... Sam się przyznał, że rzadko mu udaje się tutaj poskładać dobre okrążenie. Wielkie brawa także dla Maksa też wykazał się dojrzałą jazdą. Ten wyścig mimo, że procesja to jednak wymaga od kierowcy mega skupienia, to głaskanie band...

avatar
gulik3

25.05.2019 16:36

0

@1 wypowiedź naprawdę na poziomie niedorozwoju umysłowego... Ale dzisiaj Hamilton naprawdę był mega szczęśliwy z tego wyniku. U Bottasa za to było widać jakby ość utknęła mu w gardle.

avatar
gulik3

12.05.2019 17:55

0

@24 - jeny człowieku jakie Ty nie logiczne wypowiedzi wypisujesz to aż zastanawia ile klas podstawówki skończyłeś bo od szkoły średniej wymaga się tego logicznego myślenia. Narzekasz na dominację jednego teamu, aż F1 staje się nudna, a na koniec piszesz och żeby to MC cały czas wygrywał - jak to niby ma zmienić atrakcyjność widowiska???? Co jest winą, że Mercedes potrafili zrozumieć to co zbudowali - szacun dla ich inżynierów.

avatar
gulik3

02.05.2019 08:38

0

Też co nie co pamiętam z tego dnia. Już chodziłem do pierwszej klasy technikum. Nie wiem, jak Wam działa pamięć, ale mnie utrwaliło się to, że rzeczywiście wisiało coś w powietrzu. Po samym Sennie było widać, że jest jakiś apatyczny. Nie wiem, ale ja tak to odbierałem jakby On sam specjalnie pojechał prosto wychodząc z zakrętu... Pamiętam jeszcze to, że jak wyścigi ten kto się interesował musiał kombinować aby je śledzić, tak potem pogrzeb był już bardzo mocno relacjonowany w telewizjach.

avatar
gulik3

28.04.2019 16:33

0

Po treningach obstawiałem raczej, że to Ferrari będzie na mecie jako pierwsze. Nie wiem co tam się posypało. Na chwilę obecną Mercedes strategicznie niszczy wszystkich, to jak się dostosowują do otoczenia to po prostu diament. Wczorajsze kwalifikacje to pokazały. Na chwilę obecną widać, że chyba to Mercedes bardziej rozumie swój bolid niż Ferrari swój. Ferrari chyba ma bardziej kompletny bolid, ale nie potrafią z niego wszystkiego wyciągnąć tak jak robi to Mercedes.

avatar
gulik3

27.04.2019 13:20

0

Kurcze Ferrari w trzecim sektorze jest po prostu zabójcze. Nie jestem za nimi, ale tutaj powinni wygrać, no chyba, że coś sknocą. Williams to jest naprawdę padaka, po dwóch sektorach Kubica miał 2,9 straty do pierwszego, a w ostatnim gdzie w zasadzie gaz w podłogę doszło mu do 4,3 straty do lidera. No ale w sumie wszyscy tracą do Ferrari w trzecim.

avatar
gulik3

10.04.2019 09:36

0

Wypowiedź Wolfa wcale nie jest idiotyczna jak to nie którzy tu mówią. Wszystko zależy od punktu widzenia. On jako szef zespołu patrzy strategicznie... Ma do końca wyścigu doprowadzić dwa bolidy. I w każdym teamie stratedzy powiedzą to samo. Dla Nas argumentem ku temu jest poprawa widowiska, ale dla nich jeszcze dodatkowo wchodzi argument - kasa, o którym My w ogóle nie myślimy.

avatar
gulik3

03.04.2019 13:22

0

Powielę swój post z wcześniejszego artykułu: "W sumie nie kibicuję Ferrari, ale wyścig można podsumować jednym słowem: Dramat. Przy Vettelu przednie skrzydło ukazało swoją wadę - stracił docisk. A przy Leclercu wydaję mi się, że po prostu jechali cały weekend na rozkręconym silniku i jego bolid tego nie wytrzymał." Wina jest taka Vettela, że za bardzo nie chciał odpuścić i pociągnąć ostro za Hamiltonem, ale nie wyczuł, że traci docisk, więc bierze to na siebie. W tym drugim przypadku, Ferrari potrzebowało tutaj zwycięstwa, więc pewnie nowy prezes kazał rozkręcić silniki co niestety wiem jak się zakończyło - bo Ferrari w Bahrainie było nie do pobicia. Ale to jest tylko moje takie gdybanie.

avatar
gulik3

31.03.2019 19:24

0

Możecie mi napisać co było po przejechaniu linii mety?? Padł mi net. Co Hamilton takiego zacnego wykonał?

avatar
gulik3

31.03.2019 19:16

0

W sumie nie kibicuję Ferrari, ale wyścig można podsumować jednym słowem: Dramat. Przy Vettelu przednie skrzydło ukazało swoją wadę - stracił docisk. A przy Leclercu wydaję mi się, że po prostu jechali cały weekend na rozkręconym silniku i jego bolid tego nie wytrzymał.

avatar
gulik3

27.02.2019 14:05

0

No właśnie umowa, z której sam Williams może mieć problemy się wywiązać.

avatar
gulik3

27.02.2019 13:37

0

Mówicie, że "czas", ale ten brak czasu też się skądś wziął. Ktoś za późno odkręcił kurek z kasą. Bo ze słów jakie zespół wysyłał to mówili, że pracują nad bolidem od zeszłego roku - chociaż do tej pracy też potrzeba kasy... Zobaczcie, że Williams na pierwszą turę testów wpadł zupełnie nie przygotowany. Pierwsza tura to chyba była bardziej ciśnięta pod PR, żeby sponsorzy nie dali nogi.

avatar
gulik3

27.02.2019 12:59

0

Mnie się wydaję, że w Williamsie chyba mają jakieś problemy z płynnością finansową Za wolno ta kasa gdzieś musi spływać. Mercedes po tygodniu przywozi poprawki. A Williams ma cały czas krucho z częściami jeśli chodzi cały pakiet. Za wolno decyzje są podejmowany na wyższym szczeblu?

avatar
gulik3

14.02.2019 15:30

0

Witam... Jestem userem tej strony od co najmniej 9 lat. Przepraszam, ale musiałem się w końcu odezwać. Może Wam się to podobać lub nie ale "sliwa007" ma baaardzo dużo racji. Większość bazuje na starych przekonaniach. W tym przypadku co do Alfy i Mercedesa... Docelowy klient Mercedesa od ŁADNYCH paru lat znacznie się rozszerzył - to już nie jest dziadek w podeszłym wieku. I tak, Mercedes notuje wzrosty sprzedażowe, chyba jedynie w pojazdach typu VAN są na stałym poziomie. A tak poza tym to ten przysłowiowy Kowalski co sprzedaje Opla i idzie do salonu po Mercedesa to raczej kiepskie porównanie bo nasz rynek to jest 0,1 %; powtórzę 0,1% torciku jakim jest rynek koncernu Mercedes-Benz.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu