2007-05-27 GP Monaco - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 F. Alonso McLaren 1:40:29.329 10
2 L. Hamilton McLaren + 4.095 8
3 F. Massa Ferrari + 1:09.114 6
4 G. Fisichella Renault + 1 okr. 5
5 R. Kubica BMW + 1 okr. 4
6 N. Heidfeld BMW + 1 okr. 3
7 A. Wurz Williams + 1 okr. 2
8 K. Räikkönen Ferrari + 1 okr. 1
9 S. Speed Scuderia Toro Rosso + 1 okr.
10 R. Barrichello Honda + 1 okr.
11 J. Button Honda + 1 okr.
12 N. Rosberg Williams + 1 okr.
13 H. Kovalainen Renault + 1 okr.
14 D. Coulthard Red Bull + 2 okr.
15 J. Trulli Toyota + 2 okr.
16 R. Schumacher Toyota + 2 okr.
17 T. Sato Super Aguri + 2 okr.
18 A. Davidson Super Aguri + 2 okr.
19 C. Albers Spyker F1 + 7 okr.
20 A. Sutil Spyker F1 + 25 okr.
21 M. Webber Red Bull + 59 okr.
22 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso + 77 okr.

komentarze
  • 55. witek70
    • 2007-05-27 22:34:13
    • *.elektrosat.pl

    Wejdźcie sobie na stronke f1ultra.pl
    Są wypowiedzi wszystkich kierowców poszczególnych teamów. W ogóle niezła stronka. Co prawda ta jest lepsza ze względu na Wasze cenne opienie (niekiedy pojawiają się lepsze analizy niż w wielu czasopismach i www), ale na ultra też warto zajrzeć :)

  • 56. witek70
    • 2007-05-27 22:34:45
    • *.elektrosat.pl

    opinie

  • 57. obi216
    • 2007-05-27 22:45:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzięki witek70 za info. Zaraz tam zajżę.

  • 58. denio1294
    • 2007-05-27 23:04:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    thx Witek70

  • 59. kennijczyk
    • 2007-05-28 00:33:49
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    Taka mala uwaga jeszcze do wszystkich. Czemu uwazacie ze 2 pit stopy niby by sie lepiej sprawdzily. RK by utknal na 30 okrazen za barichello i co? i mial by jeszcze dwa przystanki w boksie. Ci co obrali 2 pit stopy znalezli sie za bmw.

  • 60. ni5m0
    • 2007-05-28 01:16:14
    • *.elblag.dialog.net.pl

    kennijczyk, gdyby BMW startowało na 2 pit stopy to by mniej paliwa wlali na Q3 a tym samym mieliby lepsze czasy i pozycje startowe i prawdopodobnie nie byłoby tych cyrków z Rubensem. "Ci co obrali 2 pit stopy znaleźli sie za bmw." <- polecam Ci sprawdzić jak jechał Fisico i Massa oraz oba McLareny :D na 2 pit stopy i jakoś byli przed Sauberami :-/

  • 61. kennijczyk
    • 2007-05-28 02:38:35
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    ferrari i mc sa jednak sekunde przed bmw takze to inna bajka. ale masz racje. te dzisiejsze piwka mnie zmylily i nie pomyslalem o Q3. powoli. z czasem bmw bedzie odwazniejsze. chyba bossom zalezy najpierw zeby ugruntowac swoja pozycje i potrzeba im jeszcze pewnosci siebie. i bedzie dobrze. nicka trzeba tylko na emeryture odstawic ;D

  • 62. kennijczyk
    • 2007-05-28 02:56:29
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    ferrari i mc sa jednak sekunde przed bmw takze to inna bajka. ale masz racje. te dzisiejsze piwka mnie zmylily i nie pomyslalem o Q3. powoli. z czasem bmw bedzie odwazniejsze. chyba bossom zalezy najpierw zeby ugruntowac swoja pozycje i potrzeba im jeszcze pewnosci siebie. i bedzie dobrze. nicka trzeba tylko na emeryture odstawic ;D

  • 63. pprotas
    • 2007-05-28 10:29:33
    • *.aster.pl

    a jeszcze jeden wątek: zwróciliście uwagę jak wystartowały maki z pierwszej linii? jak gdyby mieli to ustalone wczesniej :)

  • 64. walerus
    • 2007-05-28 10:50:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kurna Kubica mógł być trzeci biorąc pod uwagę Q2 ale strategia pozbawiła go pudła!

  • 65. Cibi
    • 2007-05-28 12:14:07
    • *.netia.com.pl

    Ktoś już o tym pisał, ale to prawda. Teraz każdy mówi, że strategia BMW była kiepska, bo Kubica mógłby być trzeci. To prawda. Zaryzykowali i się nie udało. To cała tajemnica. Liczyli na SC, jak co roku, a tu klapa. Gdyby się udało, to wszyscy by mówili, jakich mają świetnych taktyków. Tak to jest. Że też ten Liuzzi musiał się tak przykleić do bandy, a nie stanąć w poprzek drogi na Rascasse rozrzucając na 100 metrach części nadwozia...:)))

  • 66. Kazik
    • 2007-05-28 13:11:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przeczytałem dzisiaj wszystkie weekendowe komentarze więc już nic od siebie nie dodaję aby nie powielać wyrażanych tu opinii (z większością oczywiście się zgadzam).Nasunęła mi się taka refleksja z rozegranych dotychczas pięciu wyścigów: Ani razu na podium nie stanął kierowca,który nie byłby ubrany "na czerwono" lub "biało-czerwono" (Ferrari-Mc Laren).Czy w Monaco można było to zmienić? Nie wiem.być może ale wyścig już za nami .Mam nadzieję,że w najbliższych dwóch wyścigach rozgrywanych na kontynencie amerykańskim na pudle wreszcie stanie kierowca ubrany w kombinezon biało-granatowy (mam nadzieję,że nie posądzacie mnie o to,iż mam na myśli Nicka).Pozdr.

  • 67. walerus
    • 2007-05-28 13:33:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie kurna! ;-)

  • 68. matcial
    • 2007-05-28 16:18:44
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tylko Kubica, jezeli BMW przedłuży kantrakt z Nickiem to sie zdziwie, wie moze ktos cos na ten temat?

  • 69. witek70
    • 2007-05-28 20:51:20
    • *.elektrosat.pl

    Robert mówił, że była szansa na 3 miejsce, także ... skoro tak mówi, to tak musiało być. Jemu mogę uwierzyć, bo w przeciwieństwie do chociażby Nicka nie buja w obłokach i nie fantazjuje.

  • 70. witek70
    • 2007-05-28 20:51:57
    • *.elektrosat.pl

    Oczywiście nie przy tej taktyce, jaką obrało BMW :)

  • 71. Disi
    • 2007-05-28 22:06:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OT: Ciekawy wywiad z Ojcem Roberta Kubicy na Dziennk pl. Uważa że Robert jest szybszy od Hamiltona i zdradza że w kartingu w walce między Kubicą, Hamiltonem i Rosbergiem to Robert był najczęściej najlepszy z nich.

  • 72. Disi
    • 2007-05-29 09:54:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Włoska prasa rozpisuje się o tym jak to BMW po raz kolejny spieprzyło Kubicy wyścig, cytuje: " Po wyścigu o Grand Prix Monako jeden z włoskich dziennikarzy stwierdził, że bolid ekipy BMW Sauber jest za szybki jak na możliwości ludzi odpowiedzialnych w tym zespole za podejmowanie najważniejszych decyzji taktycznych. Nie po raz pierwszy w sytuacji wymagającej błyskawicznej reakcji dokonano wyboru, który ostatecznie okazał się niewłaściwy. Oczywiście wyścig Formuły 1 jest na tyle nieprzewidywalny, że trudno tu mówić o strategii z gruntu złej. Jednak w sytuacji z Monako, kiedy podczas pierwszych dwóch części kwalifikacji okazało się, że Robert Kubica ustępuje szybkością jedynie duetowi McLarena, należało podjąć inne decyzje."

  • 73. walerus
    • 2007-05-29 10:11:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Disi zgadzam się w 100% Q2 było decydującre - potem mieli 5 minut na myslenie a nie liczyć na wypadki i Safty Cara - wogóle w tym sezonie jest przecież mniej wypadków niż zwykle.... trzeba trzymać się najlepszych zawsze.

  • 74. Disi
    • 2007-05-29 10:34:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A do tego przecież było wiadomo że odpadł Kimi więc zwolniło się czwarte miejsce! Ach...kiedy taka szansa znowu się powtórzy że jeden z F lub M odpadnie w Q, a bolid BMW pozwoli Robertowi na ściganie się o pierwszą linię...moim zdaniem napewno nie w Kanadzie bo tam jest zbyt dużo szybkich prostych. Może Węgry albo NIemcy?

  • 75. walerus
    • 2007-05-29 14:04:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może.....;-/

  • 76. ndrw
    • 2007-05-29 17:57:00
    • *.118.188.114

    Disi - dzieki za cytat. Moze jak wloska prasa tak pisze, a Raikonen znowu nic nie pokazal (tylko ciagle czytam ze nie jest zlym kierowca i znowu mial pecha), to moze za kilka sezonow Kubice wezma do ferrari? wlosi nie sa tacy napaleni na wloskich kierowcow jak niemcy, tylko kibicuja swojej marce, co dodatkowo ulatwiloby taki transfer. do tego wlosi mogliby mowic ze robert jest ich wychowankiem, bo wyrosl na lidze kartingowej wlasnie tam. nie podoba mi sie tylko to, ze kubica zbyt otwarcie prezentuje swoje poglady. oprocz mowienia o problemach i nieoptymalnych decyzjach moglby pochwalic zespol, szefow i heidleflda. wszyscy sie staraja jak moga. inaczej inni moga go odbierac jako malkonenta a z takimi nikt nie chce miec do czynienia.

  • 77. ndrw
    • 2007-05-29 17:57:38
    • *.118.188.114

    *jak niemcy na niemieckich kierowcow

  • 78. Disi
    • 2007-05-29 19:10:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Byłoby ciekawie gdyby Kubica pojawił się w Ferrari-miałby tam napewno lepszy klimat do rozwoju niż w niemieckim BMW. Kubica jest znany i lubiany we włoskim świecie" moto".Z drugiej strony BMW dobrze się rozwija i jak tak dalej pójdzie to może już w przyszłym roku będzie deptać po piętach Ferrari i Mclarenom. Jest też inna sprawa-z tego co czytałem to Kubica ma kontrakt z BMW do 2010 roku.

  • 79. jakubica
    • 2007-05-30 08:40:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Uwielbiam Roberta Kubicę! W przyszłym roku wygra conajmniej 3 razy!

  • 80. F1_riko
    • 2007-05-30 09:19:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Raikkonen też dobrze pojechał z 16 na 8...
    Gratulacje dla Alonso i Kubicy...

  • 81. pawełek
    • 2007-05-30 15:49:58
    • *.adsl.inetia.pl

    Brawo Kubica i Raikkonen dobry wyścig

  • 82. walerus
    • 2007-05-31 09:30:35
    • *.klingspor.pl

    czy los pozwoli Kubicy jeżdzić najlepszą bryką przed trzydziestką- w sumie to nie wiemy gdzie by było dobrze aby wylądował bo przykład renault pokazuje iż nawet zwycięski team może sięstoczyć - podobnie honda, a mclaren zadziwia w tym roku mimo iż przez ostatnie dwa był "tylko" trzeci.... Kubica musi mieć nie lada nosa i dobrego menadzęra aby w końcu dostać najlepszą brykę i móc wygrywać....uf....;-)

  • 83. wegles
    • 2007-05-31 17:20:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    na oficjalnej stronie F1 wywiad z robertem :) pozdro dla wszystkich

  • 84. barteks2
    • 2007-05-31 18:17:54
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Chyba dostał reprymende od Theissena bo jakoś dzisiaj pokorniej wypowiada się o strategii BMW :)

  • 85. Reset
    • 2007-06-04 08:15:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super start Roberta Kubicy chociaż gdyby nie strata dwóch pozycji na startcie na pewno było by lepiej. Doskonały dublet Mc Larena ale ustawienie wyścigu jest nie fair.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo