DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
14.05.2014 18:08
0
Lepiej byłoby zamontować jakiś głośnik dużej mocy....
Przejdź do wpisu Mercedes rozpoczyna testy nowej końcówki wydechu
05.05.2014 19:06
0
Można mieć wątpliwości czy Vettel narzekałby równie intensywnie gdyby prowadził w generalce jednak trudno się z tymi słowami nie zgodzić. Niewłaściwym jest bagatelizowanie słusznych argumentów tylko dlatego że wypowiada je ktoś kogo nie darzymy sympatią.
Przejdź do wpisu Vettel ponawia krytykę nowej ery F1
08.04.2014 18:28
0
Po ostatnich większych zmianach (2009 rok) dominował Brawn GP a Ferrari miało wyjątkowo słaby rok kończąc na 4 miejscu w generalce. Wygląda na to że we Włoszech kiepsko sobie radzą ze zmianami. Czyżby historia miała się powtórzyć ?
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy pierwszego dnia testów w Bahrajnie
08.04.2014 18:15
0
Brzmienie jest fatalne ale osiągi także. Ostatni wyścig jakimś cudem nie był nudny ale jeśli tylko zechce tego Mercedes to następne będą baaaardzo nudne. Nie wiem o co chodzi z tym ograniczaniem osiągów. Ludzie lubią szybkie samochody nawet jeśli są poza ich zasięgiem finansowym. Dajmy na to takie nowe wynalazki jak Mclaren P1 czy LaFerrari. Dołożyli tam ekologiczny bullshit ale auta są szybsze od poprzedników. Kto nam broni 100KM mocniejszych silników w F1. Przecież nie pogorszyłoby to znacząco możliwości wyprzedzania.
Przejdź do wpisu Bernie: nie ma szybkiego rozwiązania dla poprawy dźwięku V6
28.02.2014 20:31
0
Forma Caterhama wygląda tragicznie. Mam nadzieje że ktoś im pomoże bo nie będą się mieścić w 107%. RB pewnie sobie tak czy siak poradzi zwłaszcza teraz kiedy mowa jest o takiej pomocy ale co z Caterhamem będzie to mnie niepokoi.
Przejdź do wpisu Bahrajn #2: Perez utrzymuje się na szczycie tabeli wyników
27.02.2014 17:54
0
Niezły czas Marussi to oznacza że jednostka napędowa ferrari jest naprawdę nieźle dopracowana. Jestem pod wrażeniem.
Przejdź do wpisu Bahrajn #1: Perez najszybszy, Renault dalej ma problemy
25.02.2014 20:37
0
Dla mnie to trochę dziwne podawać moc tych silników w KM. Standardowe silniki elektryczne mają w miarę stały moment obrotowy więc bardziej naturalne byłoby określenie maksymalnego momentu obrotowego jaki mogą produkować. W życiu normalnym było by to bez sensu ale w F1 możliwe jest przez to stworzenie silnika który przez cały zakres obrotów ma prawie tą samą moc co oznacza że moment obrotowy jest najwyższy w niskich zakresach obrotów i stopniowo maleje. Niby nic ale teoretycznie daje możliwość że silniki różnych ekip mogą mieć skrajnie różne osiągi przy tej samej mocy o co chyba włodarzom F1 nie chodziło.
Przejdź do wpisu ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
25.02.2014 20:13
0
Nie odmówię sobie przyjemności przypomnienia iż taki scenariusz przewidywałem ;) Jeśli nie będą się mieścić w 107% to będzie ciekawie. Mam nadzieje ze wtedy pozwolą im na jakieś pozaregulaminowe testy albo poprawki w jednostce.
Przejdź do wpisu Kobayashi: nadal jesteśmy wolniejsi od serii GP2
20.02.2014 17:37
0
Gdyby się okazało że będą szybsze to spokojnie ktoś coś zmieni w regulaminie i będą wolniejsze za rok. Chociaż przyznam że jestem troszkę zaskoczony pozytywnie obecnymi czasami. Ciekawe jak będzie dalej.
Przejdź do wpisu Bahrajn #2: Magnussen wraca na szczyt tabeli wyników
19.02.2014 16:57
0
Caterham jeździ ale jeździ nadal bardzo powoli. Możliwe jest że będzie on wolniejszy od bolidów GP2 na początku sezonu. Co pewnie brzmi kuriozalnie jeśli porównamy nakłady finansowe na zbudowanie bolidu. Ktoś ma jakieś informacje na temat dziwnej wypustki na tyle Lotusa ?
Przejdź do wpisu Bahrajn #1: Hulkenberg najszybszy
06.02.2014 18:58
0
Ja zafascynowałem się F1 kiedy pierwszy raz widziałem porównanie chyba na Silverstone samochodów: seryjnego samochodu sportowego WRC oraz bolidu F1. Wcześniej kojarzyłem co się dzieje ale ta powtarzana co kilka lat próba zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Szybkość i technika to elementy wyróżniające F1 i jeśli się to zmieni to formuła upadnie. Jest sporo wolniejszych serii w których jest mnóstwo wyprzedzeń. Jeśli chodzi o widowisko to pewni nic nie przebije NASCAR ale co z tego ? Nawet jeśli chcieliśmy zredukować siłę docisku to zwiększając moc silników można było to zrekompensować. @7 Zgodzę się z tym że gdyby nie wprowadzono ograniczeń np na kontrolę trakcji czy takiego abs to też nie miałoby to najmniejszego sensu ale nie możemy też przeginać w drugą stronę. Można przecież wyciąć ze starego fiata trochę blach wstawić tylko jeden fotel i doczepić 600 konny silnik. Będzie to bardzo trudny do opanowania i tani bolid. F1 powinna na takim Jerez być 10 sek szybsza od GP2 !
Przejdź do wpisu Button: F1 będzie niewiele szybsza od GP2
03.02.2014 17:44
0
@4 Fajnie też by było gdyby żaden zespół nie dominował przez cały sezon no chyba że Caterham ;). Możliwe w sumie że po opanowaniu problemów z temperaturą Mercedes okaże się najwolniejszą konstrukcją.
Przejdź do wpisu Wolff ostrożnie komentuje formę Mercedesa
02.02.2014 11:39
0
@4 Co do GP2 to obecne czasy 1:23 są porównywalne właśnie do GP2 (1:24 Jerez podczas testów), Zdaje sobie sprawę że pewnie bez ograniczenia obrotów ani osiągów systemu odzyskiwania energii pewnie ze 2 sekundy można by spokojnie urwać ale wiem też że zespoły z końca stawki mogą mieć stratę kilku sekund (okolice 107%) więc bardzo prawdopodobne że niektóre bolidy na dzień dzisiejszy i do połowy sezonu są i będą wolniejsze od GP2. Znając życie jeśli połapią się w FIA że tak jest to czeka nas ograniczenie osiągów w GP2. Będzie coraz coraz wolniej. Ale spokojnie jak już uda się już ludzi betryzować to nikt tak niebezpiecznego sportu nie będzie uprawiał ;)
Przejdź do wpisu Sutil spodziewa się szybkiej poprawy osiągów bolidów F1
02.02.2014 11:26
0
@11 Masz gdzieś w zanadrzu jakieś informacje na ten temat dokładniejsze ? Ja też tak obstawiałem ale nie mam żadnego artykułu pod ręką i jedyną dla mnie sugestią jest to że mają oznaczenia L,P a ciekawe jest to bo oczywiście dla opon bieżnikowanych łatwo jest uzasadnić to że opony są kierunkowe ale dla slicków już trochę trudniej .
Przejdź do wpisu Statystyka Pirelli po testach w Jerez
01.02.2014 17:15
0
@9 chyba pomyliłeś oś z półosią. To są niby slicki ale nie wiem czy możliwa by była zamiana lewej na prawą. Jakbym miał obstawiać wewnętrzna struktura wymaga ułożenia w odpowiednim kierunku (i zwrocie ;)) ale pewny nie jestem, Co do różnych mieszanek na różne osie to o ile w WRC coś takiego widziałem to nie w formule 1.
Przejdź do wpisu Statystyka Pirelli po testach w Jerez
01.02.2014 16:00
0
@1 Mam to samo ;(
Przejdź do wpisu Sutil spodziewa się szybkiej poprawy osiągów bolidów F1
01.02.2014 15:59
0
4 sekundy do sporo. Ciekawe tylko czy od poziomu obecnych testów czy od poziomu pierwszego wyścigu. Na pewno on wie więcej ode mnie więc pewnie ma racje. "Miejmy nadzieję..." dołuje mnie to zdanie. Co rok to wolniej (tendencja spadkowa od 2004r z małymi wahnięciami ) i chyba nikt tego nie widzi. W sumie to może od razu wybudować owalne tory i całkowicie zrezygnować z zaawansowanej aerodynamiki !? Chciałbym czasów 1:12 na torze w Jarez i do 2020 roku mogą nie przyspieszać.
Przejdź do wpisu Sutil spodziewa się szybkiej poprawy osiągów bolidów F1
31.01.2014 20:53
0
Ale do ideału sporo mu brakuje.
Przejdź do wpisu Tor Catalunya zmienia nazwę
31.01.2014 20:45
0
@2 Jak myślisz Hamilton to przeczyta ?
Przejdź do wpisu Hamilton zadowolony z dyspozycji Mercedesa
31.01.2014 17:49
0
@RoyalFlesh F1 bez przesady. Nie powiem cieszę się że RB może w tym sezonie nie będzie dominował ale nikt w tej chwili nie jest wstanie powiedzieć w jakiej formie są zespoły z silnikami Renault. Caterham i Toro Rosso jeździ byle by jeździć a RB to już w ogóle się jedynie przetoczył... Jeśli problemem jest przegrzewanie i uda się im ten problem rozwiązać to może się okazać że jednak silnik daje im np sekundę przewagi. Renault i RB na pewno nie stoją w miejscu tylko próbują rozwiązać go. Jednak jeśli wymaga to przeprojektowania kilku elementów to naturalne jest że nie mogli tego poprawić w trakcie testów. Nie znaczy to że po rozwiązaniu problemów nie zaczną w szybkim tempie odrabiać stracony czas.
Przejdź do wpisu Massa najszybszy na koniec testów w Jerez
31.01.2014 11:45
0
Trochę się zgadzam z E. chociaż zdaje się że kiedyś był bardziej entuzjastyczny względem nowych jednostek. Ale fakt jest faktem że F1 coraz mniej się wyróżnia. W tym roku jeszcze część kibiców zostanie z czystej ciekawości ale już w następnym roku co będzie przyciągać ? W takim Can-Am też próbowali cięcia kosztów ale odbiło się to negatywnie i w końcu seria upadła. Bolidy są brzydkie wolne nie brzmią tak jak powinny a wyścigi mogą wyglądać (obym się mylił) jak wyścigi samochodów z napędem słonecznym. Wygrywa ten kto dalej dojedzie... F1 nigdy nie będzie ekologiczna bo to nie możliwe nawet jeśli będziemy mieli bolidy napędzane silnikami elektrycznymi.
Przejdź do wpisu Ecclestone: testy w Jerez to farsa
30.01.2014 20:47
0
Mam nadzieję że Hamilton się ogarnie w tym sezonie,chociaż chyba to nie kwestia dyspozycji Hamiltona ale tego że (zwłaszcza w Mercedesie) naturalny agresywny styl jazdy 44 jest niemile widziany ze względu na zużycie opon.
Przejdź do wpisu Hamilton zaskoczony niezawodnością W05
30.01.2014 20:44
0
I w Danii zacznie się "Magnussenomania". Ciekawe tylko jak na początku będzie zachowywał się w tłumie i czy nie będzie powodował kolizji.
Przejdź do wpisu Magnussen: pojedziemy jeszcze szybciej
30.01.2014 15:09
0
Na auto sporcie /news/report.php/id/112354 pojawiła się także spekulacja że Mercedes nie przekracza 13 000 rpm (max 15 000 w tym sezonie) także Ferrari jeździ na podobnym limicie. Przykręcanie silnika podczas testów albo awaryjnych sytuacji nie jest czymś zaskakującym ale przy obniżonym limicie do 15 tys obniżenie aż 2 tys rpm powinno sporo spowalniać więc jakieś 2s chyba są wstanie pojechać szybciej.
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów w Jerez
30.01.2014 14:36
0
Toro Rosso ma 1:45:525, przejechali niby 22 ale to czasy wyglądają jakby JEV jechał cały czas na ręcznym. Ponoć niejaki Kravitz sugeruje że problemem w RedBullu jest zbyt mało miejsca dla elektroniki ale już 3 dzień i nie mogą pojechać tempem innym niż spacerowy ?
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów w Jerez
30.01.2014 14:17
0
@22 Z 2004 roku pochodzi chyba najwięcej rekordów o ile się nie mylę, to były bestie... :). @23 Obecne czasy są na poziomie GP2. Miałem nadzieję że ktoś dzisiaj przebije 1:24 ale słabo to wygląda w tej chwili. Poniżej 1:22 powinni zejść obowiązkowo nawet podczas testów.
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów w Jerez
29.01.2014 14:09
0
@8 Hmm przy tak licznych zmianach nie wiem czy jeden element może zadecydować o jakiejś przewadze ale szczerze im tego życzę. Kto wie może tak jak mówi Kay zespoły będą miały tak duże opóźnienia że będzie loteria. Chociaż ostatnią rzeczą jaką bym chciał to żeby nos CT05 okazał się świetnym pomysłem i wszystkie zespoły zaczęły by go kopiować (jest po prostu najbrzydszy ;) ). Jak CT05 zdobędzie przynajmniej 3pkt to mogę wysłać ci kurierem piwo.
Przejdź do wpisu Key: dzisiejsze testy będą kluczowe
29.01.2014 13:59
0
@36 ale masa wzrosła do prawie 700kg. Stosunek mocy do masy jest zatem zapewne nieznacznie większy od 1 a w GP2 mamy prawie równe 1. Do tego tam jest stary dobry układ aerodynamiczny. Obawiam się że słabsze zespoły na początku sezonu mogą mieć osiągi zbliżone do GP2 z 2013. P.S wiem że silniki turbo powinny mieć lepszy moment od niższych obrotów ale nie wchodząc w szczegóły kiedyś F1 była dużo szybsza od jakiejkolwiek innej serii wyścigowej a teraz mamy dramat.... Nadal tylko Perez i button na slickach ?
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów w Jerez
29.01.2014 13:48
0
Nie wiem jak Adek_82 ale ja fanem Lotusa nie jestem. Zdaje sobie sprawę z tego że Lotus nie przyjechał na testy z innego powodu. Sugeruję jedynie że sytuacja jest tak kiepska że może okazać się to korzystne dla Lotusa. Po prostu wygląda na to że zespoły mają duże opóźnienia. Ja nadal podtrzymuje swoje zdanie że lepiej zostać u siebie i rozwiązywać takie usterki które w ogóle nie pozwalają wyjechać na tor niż tracić czas w Jerez. Co do sympatii do Lotusa to każdy ma swój powód żeby wspierać jakiś zespół. Nie uważam że taki powód jest gorszy od np tego że wspieram Williamsa bo kiedyś miał świetne bolidy albo lubię Martini to już kwestia gustu a o nich się nie dyskutuje.
Przejdź do wpisu Key: dzisiejsze testy będą kluczowe
29.01.2014 13:26
0
@32 dzięki za info z gier komputerowych też nic takiego nie kojarzę ale po prostu nie wiem. Tak czy siak trzeba czekać na wyschnięcie toru i zobaczymy jakie będą czasy i co najważniejsze czy któryś team wykona jakiś długi przejazd.
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów w Jerez
29.01.2014 13:18
0
@ekwador15 sam dałeś argument na korzyść Lotusa. Jeśli nie wyjechały na tor to znaczy że testy im nic nie dadzą. Takie usterki można wyeliminować bez konieczności wizyty w Jarez. Z tego co mówisz wynika że teamy mają możliwość uruchomienia bolidu tylko podczas testów co nie jest prawdą. Podczas testów moją unikatową możliwość sprawdzenia jak bolid sprawuje się w normalnej wyścigowej jeździe. Jeśli zespół zmaga się z usterkami to znaczy że lepiej było zostać u siebie i je poprawiać. Po pierwsze jest taniej po drugie szybciej.
Przejdź do wpisu Key: dzisiejsze testy będą kluczowe
29.01.2014 13:11
0
GP2 w 2013 osiągały 1:24 podczas testów w Jarez, mam nadzieję że tam jest jakaś inna pętla dla F1 dłuższa niż dla GP2 ;). Chociaż z drugiej strony GP2 ma prawie ten sam stosunek mocy do masy co tegoroczne F1. GP2 580kg 580 koni (mniej więcej) i normalnej wielkości skrzydła z przodu i z tyłu.
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów w Jerez
29.01.2014 12:57
0
Wygląda to dramatycznie. Jeszcze nikt nie pojechał tempem zbliżonym do wyścigowego co oznacza że z punktu widzenia teamu testy są niemal bezużyteczne. W takim sensie że równie dobrze można samochód testować na prostej albo w hamowni. Zastanawiam się czy nie skończy się jakimiś dodatkowymi czasami. Albo przed pierwszym GP albo tuż po wystartowaniu sezonu. @1 Dla mnie takie testy w których ktoś pokonuje 10-30 okrążeń spacerkiem są stratą czasu i pewnie to miał na myśli Key.
Przejdź do wpisu Key: dzisiejsze testy będą kluczowe
29.01.2014 12:25
0
@Opinia Andersona nie była mi znana dzięki za informacje. Jak dla mnie 4-5 s stanowczo za dużo abym jeszcze F1 oglądał ale mam nadzieję że będzie mniej. @18 Przepraszam ale zdanie z porównywaniem czasów na podstawie testów to zwyczajny komunał. Nie sądzę żeby któryś team miał zamiar przyjechać na testy i nie przejechać chociaż kilku okrążeń w tempie wyścigowym. Jasne oczywiście jest to że niema co porównywać czasów między teamami ale to tylko dlatego że niektóre sprawdzają bolid z ustawieniami prawie kwalifikacyjnymi. Jak już pisałem po poprzednim artykułem 10 lat temu najszybszy czas w pierwszym dniu testów to 1:16:630. W ciągu tych 10 lat bolidy stały się wolniejsze brzydsze i gorzej brzmią. Jest więcej wyprzedzeń ale gównie za sprawą opon i DRS. Przy tulu zmianach zdaję sobie sprawę że osiągi w trakcie sezonu będą rosły ale nie oczekujmy przyspieszenia na poziomie 5s.
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów w Jerez
28.01.2014 21:19
0
Moim skromnym zdaniem po prezentacji bolidów Polsat powinien wysłać nową ofertę obniżoną o 30%... przecież te nowe nosy wyglądają idiotycznie ! Jak tak dalej sprawa się rozwinie to będziemy oglądali wyścigi na Polsat Sport News co chyba jest jedyną pozytywną wiadomością. Jedyną pozytywną zmianą wizualną jest zmniejszenie szerokości przednich skrzydeł.
Przejdź do wpisu Szef Toro Rosso także krytykuje zmiany w wyglądzie bolidów
28.01.2014 20:09
0
Dodam tylko że 10 lat temu najszybszy pierwszego dnia testów był JPM w Williamsie z czasem 1:16:630...
Przejdź do wpisu Zakończył się pierwszy dzień testów w Jerez
28.01.2014 18:03
0
No nic w tamtym roku już pierwszego dnia pojawiały się czasy 1:18... jak któryś bolid zejdzie poniżej 1:20 do końca testów to z entuzjazmem powitam nowy sezon. Jeśli poniżej 1:22 to niema się czym martwić ale też niema się z czego cieszyć. Jeśli nikt nie przebije tej granicy to zamiast nowego sezonu obejrzę jakiś archiwalny.
Przejdź do wpisu Zakończył się pierwszy dzień testów w Jerez
28.01.2014 17:44
0
Kiedyś niejaki Edison z niejakim Teslą toczyli podobną dyskusję do tej z komentarzy, nawet pewien słoń wyciągną kopyta czy tam trąbę z tej okazji.
Przejdź do wpisu Newey kwestionuje bezpieczeństwo nowych rozwiązań
25.01.2014 15:10
0
Zgodzę się że chyba jest to najładniejszy z pokazanych (łącznie z grafikami) ale od 2009 z roku na rok jest coraz gorzej. Jak patrzę na te bolidy to nie myślę o tym jak perfekcyjnie inżynierowie podeszli do tematu aerodynamiki tylko "po co tak !?". Tak jak pisał Abiteboul wątpię aby jakiś dzieciak po zobaczeniu bolidu zaczął interesować się F1 a bez tego prędzej czy później ten sport umrze.
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Ferrari F14 T
25.01.2014 11:36
0
@cardevillo nie pamiętam żeby ktoś się wypowiadał o osiągach bolidów ale opony i zmiany silnika miały spowodować straty. Obstawiam 3s na okrążeniu na samym początku i 1.5 pod koniec sezonu. Ciekawe o ile się pomylę...
Przejdź do wpisu Mercedes udostępnia dźwięk W05 z toru Silverstone
21.01.2014 16:55
0
Zwrot "królowa sportów motorowych" zamieniłbym na hrabinę sportów motorowych... Ciągły spadek osiągów prędzej czy później doprowadzi do upadku... Przykład Monza rekord 1:19 (2004 rok) najszybsze okrążenie w poprzednim roku 1:23 sesja kwalifikacyjna. To zupełnie inna formuła niż ta do której zapewne chciał się dostać ten młody jegomość(24l) ze Szwecji kiedy zaczynał karierę jako szczeniak.
Przejdź do wpisu Kobayashi, Ericsson i Frijns lądują w Caterhamie
21.01.2014 16:37
0
Stary dobry niczym nie ekscytujący się Kimi...
Przejdź do wpisu Raikkonen nie podziela obaw co do zmian w regulaminach
10.01.2014 21:20
0
Imho bardzo fajna zmiana, już widzę te dyskusje za parę lat... nowy zawodnik wybrał XX tak jak legendarny ....
Przejdź do wpisu FIA publikuje oficjalne numery startowe kierowców F1
27.12.2013 22:32
0
Widzę że dyskusja odeszła od tematu... Zatem wracając, ciekawe czy dożyje sezonu w którym solidny kierowca z Rosji głównie dzięki umiejętnością dostanie się do F1 i co mniej prawdopodobne zyska sympatię wśród kibiców z Polski ;)
Przejdź do wpisu Gutierrez zostaje w Sauberze, Sirotkin kierowcą testowym
27.12.2013 22:26
0
Hmm mnie osobiście nie przeraża taka wizja chociaż to szykanie rozpaczliwe jakiegoś rozwiązania, oczywiście próbują tym przepisem łagodzić nudę spowodowaną dominacją RB oraz coraz mniej "nowatorską" technologicznie formułę. Przyznam że do szewskiej pasji doprowadzają mnie informację że opony będą wolniejsze albo osiągi nowego silnika słabsze. Samochody produkcyjne idą dość żwawo do przodu jeśli chodzi o osiągi. Przepaść między F1 a super-samochodami systematycznie się zmniejsza.
Przejdź do wpisu Todt popiera ideę podwójnych punktów w ostatnim wyścigu
27.12.2013 22:16
0
Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że bolid będzie się świetnie prezentował w takim kolorze,
Przejdź do wpisu MP4-29 będzie pomarańczowy?
20.08.2013 20:11
0
Ja zgadzam się z @5 że było to ciekawe miejsce. Czy aż tak 'techniczne' to nie wiem. Chyba trochę szczęście i pecha tam też się liczyło. Na pewno jeśli poprawią to na jakiś ciekawy zakręt w lewo to będzie można tam wyprzedzać. Z drugiej strony zawsze szkoda takich fragmentów które budziły emocje.
Przejdź do wpisu Singapur likwiduje szykanę Sling?
25.06.2013 23:18
0
@3 mam to samo odczucie. Myślę że obecny system ma swoje plusy i minusy ale jeśli nie było by zmian dłuższy czas to na pewno zespoły lekko ograniczyły by zużycie oraz wyrównały różnice pomiędzy sobą a my nie mielibyśmy co chwilę awantur odnośnie zmian. I tak dużo się nie zmieni a my oszczędzimy sobie nerwów.
Przejdź do wpisu Pirelli znowu sprawdzi prototypowe twarde opony
27.02.2013 19:57
0
@17 czy F1 ma być widowiskiem czy nie decydują ludzie, F1 wyróżniała się od innych serii nie tym że była najbardziej widowiskowa tylko najszybsza ! Jak dla mnie samochody mogą bardzo podobne do siebie jak teraz to jest ale MUSZĄ być szybsze. Oglądam F1 od bardzo dawna ale jeśli w najbliższym czasie nie będzie jakiegoś postępu w czasach okrążeń to się zdenerwuje. Na pewno jest sporo osób o podobnych poglądach nikt nie wie jaki to jest procent. Zawsze można zmienić grupę docelową ludzi poszukujących kosmicznie szybkich bolidów zastąpić widzami poszukującymi widowiska. Ale to nie będzie ta sama F1 co kiedyś. Co do sponsorów to jak dla mnie koncerny tytoniowe mogły by wrócić ;)
Przejdź do wpisu White: nowe silniki będą nieco słabsze
27.02.2013 08:26
0
Staram się nie narzekać zbyt często ale zaczyna mnie to denerwować że ciągle mówi się o dźwięku a nikt się nie przejmuje że nowe silniki mogą spowodować że czasy okrążeń się zwiększą (im bliżej sezonu wypowiedzi brzmią mniej optymistycznie). Kiedyś między formułą 1 a "super-samochodami" była gigantyczna przepaść jeśli chodzi o osiągi ale one z roku na rok są coraz szybsze. Dla mnie niedopuszczalne jest to że ta różnica jest coraz mniejsza i niedługo będzie określana jako duża.
Przejdź do wpisu White: nowe silniki będą nieco słabsze