SYLWETKA
W sezonie 2001 Anthony Davidson został kierowcą testowym ekipy BAR i brał udział w brytyjskiej edycji F3, którą ukończył na drugiej pozycji. Od tej pory przyklejona została do niego metka kierowcy testowego zespołu BAR, a później Honda. W sezonie 2002 oprócz obowiązków testowych, młodemu Brytyjczykowi udało się zadebiutować w wyścigu F1, zastępując w barwach zespołu Minardi Alexa Yoonga podczas GP Węgier i GP Belgii. W sezonach 2003, 2004 i 2005 Davidson nadal pełnił funkcję kierowcy testowego BAR. Niemniej w roku 2005 udało się wystąpić w wyścigu o GP Malezji, gdzie zastąpił chorego Takumę Sato. W sezonie 2006 Anthony Davidson został trzecim kierowcą Hondy, występując regularnie w piątkowych sesjach treningowych. Rosnąca frustracja i brak ofert ze strony zespołów F1 sprawiły, że od sezonu 2007 Davidson będzie ścigał się w barwach Super Aguri, którego bolidy będą napędzane silnikami Hondy. Będzie to pierwszy pełny sezon Brytyjczyka w F1 jako podstawowego kierowcy wyścigowego.
WIADOMOŚCI POWIĄZANE
DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1
