SYLWETKA
Do sezonu 1997 Alexander Wurz przystąpił jako kierowca testowy i rezerwowy włoskiego zespołu F1- Benetton. W tym samym okresie brał również udział w mistrzostwach GT wraz ze stajnią Mercedesa, odnosząc zwycięstwo na legendarnym torze Donington. W sezonie tym Austriakowi udało się także wystąpić w trzech wyścigach F1: Kanada, Francja i Wielka Brytania, w których łącznie zdobył cztery punkty. Przez kolejne trzy sezony Austriak występował już jako pełnoetatowy, podstawowy kierowca zespołu Benetton, po to aby z końcem sezonu 2000 dołączyć do ekipy testowej McLarena.
Od sezonu 2001 Wurz testował nowe rozwiązania dla zespołu z Woking. Po czterech latach poświęconych testom McLarena, w sezonie 2005 nadarzyła się okazja wystartowania w wyścigu F1. Austriak wystąpił w GP San Marino, zastępując kontuzjowanego Juana Pablo Montoyę. Z końcem tego sezonu Wurz zakończył współpracę z McLarenem i dołączył do zespołu Franka Williamsa w roli testera. Po roku spędzonym w brytyjskim teamie, Wurz został powołany na posadę kierowcy podstawowego. Jak po tylu latach testów spisze się w wyścigach przekonamy się w sezonie 2007.
WIADOMOŚCI POWIĄZANE
DO
GP Australii
06.03 - 08.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
Verstappen wygrał finał sezonu, ale to Norris został mistrzem świata!
-
Verstappen nie powtórzył wyczynu Schumachera
-
Norris przeszedł do historii F1
-
Ferrari dobrze rozegrało dzisiejszy wyścig, ale na podium zabrakło tempa
-
Alpine w męczarniach zakończyło bardzo kiepski sezon
-
Aston Martin utrzymał 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Znakomity występ Ocona, Bearman dostał karę za jazdę slalomem na prostej w samej końcówce
-
Cichy wyścig Williamsa na zakończenie najlepszego sezonu ekipy od 2017
-
Kiepski koniec udanego sezonu dla Racing Bulls
-
Mercedes bez podium na zakończenie sezonu, ale z wicemistrzostwem
-
Hulkenberg przebił się z końca stawki do punktowanej dziesiątki, ostatni wyścig Saubera w F1
