Robert Kubica przegrał sesję kwalifikacyjną przed GP Monako jedynie z Markiem Webberem. Australijczyk w ostatnich sekundach sesji ustanowił doskonały czas, jako jedyny schodząc poniżej granicy 1 minuty i 14 sekund. Polak stracił do niego nieco ponad 0,3 sekundy.
Z drugiej linii do jutrzejszego wyścigu ruszą Sebastian Vettel i Felipe Massa, a z trzeciej Lewis Hamilton oraz Nico Rosberg.Z czwartego rzędu do trudnego wyścigu przystąpią Michael Schumacher oraz Jenson Button a czołową dziesiątkę dopełnią Rubens Barrichello i Vitantonio Liuzzi.
Wbrew sporym obawom o natężenie ruchu na torze podczas sesji kwalifikacyjnej, obyło się bez większych incydentów, a po Q1 z rywalizacji odpadły nowe ekipy oraz Fernando Alonso. Mechanicy Ferrari nie zdołali naprawić auta Hiszpana, który dość poważnie uszkodził F10 podczas porannego treningu. Alonso przystąpi więc do jutrzejszego wyścigu z alei serwisowej.
Wyścig o GP Monako rozpocznie się już jutro o godzinie 14:00. Zapraszamy.
15.05.2010 19:28
0
298 - czytać potrafię ze zrozumieniem i ponawiam pytanie :)
15.05.2010 19:30
0
i jeszcze jedno 298, treningi nigdy nie pokazuję prawdzwej wartości zawodników. Zobacz na RBR, nigdy nie błyszczą na treningach
15.05.2010 19:33
0
284.golzib2-wymień te "itp."w tym sezonie
15.05.2010 19:34
0
i jeszcze raz ja, skąd Wiesz jaki wariant trenigu był dla Massy i Alonso? Kazdy testuje cos innego, więc nie Pisz pierduł że Ferdek jest szybszy
15.05.2010 19:39
0
286. dody -> nie wiem co palisz ale odstaw to
15.05.2010 19:43
0
W tym sezonie dla renault to najlebsze pole startowe ale dziwi mnie czemu taka duża strata petrova do kubicy?
15.05.2010 19:43
0
super wynik Roberta, oby jutro sie wszystko ułożyło... tak patrzyłem na te dzisiejsze zdjęcia to wkońcu widać jakąś różnice w tym przednim skrzydle, może ono też ma jakiś wpływ na osiągi Roberta:) mam nadzieje ze małymi kroczkami Robert będzie (albo raczej jego bolid) spisywał sie tak jak dziś na każdym torze:) wiadomo że chciałbym zeby Robert dziś wywalczył PP ale i tak z dwojga RB wole Webbera.
15.05.2010 19:50
0
303. nie czas i pora wymieniać teraz numery Ferdka, jesli oglądasz zawody to nie Pytaj o takie rzeczy. Na koniec sezonu napiszę podsumowanie
15.05.2010 19:59
0
208.MontyF!F!-a pamiętasz może jak hamilton ustawił bolid na starcie w Monaco w 2007.Może to pomaga obronić pozycję,można mieć koła ustawione na wprost i od razu zjechać na drugą stronę toru.
15.05.2010 20:08
0
Brawo Robert ! Brawo Renault ! Ach- trochę szkoda...Ale >> co się odwlecze - to nie uciecze << I w myśl tego porzekadła , liczę na emocjonujący i satysfakcjonujący wyścig :-) Oby tylko Robert przypilnował swojej dwójki , a wtedy może być lepiej niż dobrze. Tor jest bardziej wymagający , aniżeli w Hiszpanii , co z kolei ma wielkie znaczenie dla hamulców ....A co poniektórzy mają z tym ogromny problem. Robert musi przypilnować pozycji (będzie ciężko , bo Webber zrobi wszystko by Go zblokować ) i nie dać odjechać Webberowi (raczej więcej niż możliwe ) . A wtedy szampan się poleje po żółtoczarnych uniformach :-)........I naszych przełykach he he he Siemka @ Marti :-)
15.05.2010 20:09
0
Ciekawe czy pogoda podczas wyścigu dopisze jak bedzie padało to wszystko jest możliwe
15.05.2010 20:09
0
308.golzib2-masz rację-musisz poczekać do końca sezonu aby móc je wymienić
15.05.2010 20:09
0
Jutro KUB zjezdza na pit stop razem z Webberem, i inna strategia nie wchodzi w gre. Chyba że bedzie miał duzo lepszy stan opon niz webber i na 2 - 3 kółkach dołozy z 5 sek. Ale to tez nie przesadza, bo korki sie beda robic. Więc raczej obstawiam szybką zmiane opon, kto wie czu nie przed Weberem, na około 14 - 16 okrązeniu, po zdublowaniu najslabszych i po osiagnieciu lekkiej przewagi na wyjazd. Wielkie emocje to bez dwuch zdan.
15.05.2010 20:13
0
Myślę, że tylko do pełni szczęścia a raczej emocji brakuje deszczu :D
15.05.2010 20:16
0
Jak Vetel nie skasuje Roberta na pierwszym zakręcie to już będzie dobrze
15.05.2010 20:18
0
315 - myslę że Vetel już troszeczkę jest innym kierowcę i nie będzie atakował ryzykownie
15.05.2010 20:19
0
kierowcą - znaczy :)
15.05.2010 20:21
0
Zapowiada się "ostry" wyścig, oby tylko Robert obronił się na starcie. dalej to już będzie z górki. Trzymajmy wszyscy kciuki:)
15.05.2010 20:24
0
296. dody a ja jak najmniej fałszywych znawców tego sportu.
15.05.2010 20:34
0
zapraszam do typera futbolu na www.typer.feen.pl
15.05.2010 20:36
0
Jutro Kubica będzie pierwszy. Dobranoc Państwu.
15.05.2010 20:39
0
+ja mam nagrany start z tamtego sezonu jest kilka metrów prostej i Robert może się obronic przed Vettelem i Webbera może atakować Vettel Kubica Webber zakręt w prawo
15.05.2010 20:42
0
Vettel Kubca Webber Zakręt w prawo
15.05.2010 20:47
0
Jutro moje typy Pierwszy KUBICA Drugi VETTEL Trzeci MASSA Czwarty ROSBERG Piąty SCHMACHER Webber się rozwali lub będzie awaria
15.05.2010 20:51
0
rkb bardzo nas zaszkoczył :D
15.05.2010 20:53
0
Brawo Kubica !!! Drugie miejsce to najlepsze jakie było w jego zasięgu , bo jednak Webber w bolidzie RBR był szybszy . Jutro wszystko może się wydarzyć ... , aby tylko start wyszedł i powinno być dobrze !
15.05.2010 20:53
0
Ależ tu dużo.........wpisów ;-)) Ciekawe co na to malkontenci (wynik Kubicy) jakoś tak milczą ;-)) Weber mile zaskoczył, gratulacje !! Jutro nie będę mógł obejrzeć wyścigu, @zenobi opowiesz mi jak było??elo ;-)) @Marti ja tam jestem cały w skowronkach, dopiero na takich torach jak Monaco widać kto jest kim .. pozd.
15.05.2010 20:53
0
Zapominacie o Ham. Da nam dużo efektów myslę
15.05.2010 20:55
0
Jakby był deszcz i "GP Monaco 2008 bis" to 2/3 postów ponad moim poszło by... na spacer do lasu:D osobiście uwielbiam deszczowe wyścigi bo jest widowiskowo ale w Monaco humanitarnie nie życzę tego żadnemu kierowcy. mały błąd i dzwon. Za mało stref bezpieczeństwa na deszczowe gp
15.05.2010 20:59
0
322,323,324.spojniapogon -nie wypowiadaj sie wiecej ce-pie KUBICA a nie kubca to po pierwsze a dalej to twoje teorie denne. masz 3 obstawienia i kazde inne pozdro
15.05.2010 21:02
0
Brawo Robercik... ];-)
15.05.2010 21:09
0
326. grzes12 - Robertowi ostatnio starty nie wychodzą, ale przecież to jego "domowy" wyścig ;-)) Zna tam każdy kamyk ;-)) pozd.
15.05.2010 21:23
0
Ja licze na to że kubicy na starcie uda się przyblokować vetela i jechać jak cień za webberem a może mechanicy szybciej zmienią robertowi opony. Bo o wyprzedzaniu w monako chyba nie ma mowy
15.05.2010 21:33
0
@332 W sumie w tym roku Robert miał bardzo dobre starty przede wszystkim atomowy start w australi. w chinach troche przysnął ale w hiszpani start nie byl taki zły tylko pózniej troszke nabroił na zakrecie nr 2 i 3.
15.05.2010 21:33
0
Juz na starcie mogą byc dzwony. Jesli Kubica i Webber obronią swoje pozycje i odjadą to miedzy nimi rozegra sie walka o zwyciestwo. Dublowanie to będzie masakra. Mam nadzieje ze Kubica nie straci tam zbyt wiele. Strategia zjazdu na pit-stop okaze sie kluczowa. Jest szansa ze tu własnie powalczy z Webberem. Inaczej będzie jechal za nim do mety. Będę zadowolony z podium. Dawaj Robert!
15.05.2010 21:38
0
Sądzę, że KARTY będzie podczas wyścigu rozdawał samochód bezpieczeństwa ( wiadomo już kto nim KRĘCI i pod KOGO !!). Po dzisiejszym treningu i kwalifikacjach można śmiało założyć, że wypadków będzie kilka ( oby tylko przypadkowych!) i to w różnych fazach wyścigu.Na pierwszych 2 okrążeniach ( tłok , nerwy) i.... murowany wyjazd SC. Po ok. 15 okrążeniach zaczną się dublowania ( dodatkowe niebezpieczeństwo) i straty czasu dla liderów, potencjalne stłuczki i... wyjazd SC, po 40- 50 okrążeniach awarie samochodów- rozlany olej, urwane koło oraz zmęczenie kierowców ( błędy) i ...wyjazd SC. Jak ułożyć więc taktykę, aby z pierwszego , drugiego, czy trzeciego miejsca nie spaść na trwale przy wymianie opon i wyjeździe SC na 10-12 pozycję? Może Ktoś ma prawdopodobną wizję wyścigu ( analiza wyników z lat ubiegłych, statystyka-jeśli ktoś posiada?) i może ją przedstawić!
15.05.2010 21:39
0
dziarmol Raz wychodzą , a raz nie . Tak już jest w tym sporcie ... . A skoro mu ostatni nie wyszedł , to jutro tak dla równowagi ten mu powinien już wyjść ;) pozdrawiam ;) PS To Ci się " poszczęściło " z tym wyścigiem ... ;/
15.05.2010 21:40
0
335 lechu 55 masz racje dublowanie na tak wąskim toże bedzie niebezpieczne licze na to że to może webber tam troche straci
15.05.2010 21:40
0
jutro zdecyduje dobry start, jeśli Robert obejmie prowadzenie po starcie nie ma mowy żeby ktokolwiek go wyprzedził ponieważ jest zdecydowanie najszybszy w środkowym sektorze a w pozostałych sa na podobnym poziomie z Webberem. Tak więc liczę na dużo punktów jutro!!!!!!!!
15.05.2010 21:58
0
golzib2 jednak zdaje mi się że nie rozumiesz, myślenie że się rozumie nie jest tym samym co rozumienie. Podałam te dwa treningi bo Fernando w obu jako jedyny uzyskał czas poniżej 1,16 i 1,15. A Felipe w którymś powinien być szybszy, bo w pewnym momencie też musiał ćwiczyć podobny element. Nie patrzę się na dzisiejszy trening bo Fernando zrobił co zrobił i jego wynik jest nie współmierny do reszty. Poza tym Ferrari miało sprawdzać dlaczego Felipe nie jest tak szybki jak Fernando, zamierzali szukać tej różnicy w bolidzie. Nie wiem na ile jest prawdy w tej informacji, ale tak czytałam ;)
15.05.2010 22:15
0
Robert ma w lepszym stanie opony od Marka. Nie wiem czy zwróciliście uwage po q3 jak Mark je porównywał? A to znaczy że zjedzie do pit line pare kółek póżniej. Poza tym na twardszych gumach jest najszybszy, co pokazał na qualu i treningach. Więc wszystko jasne- Robert po 2-3 kułkach zrobi pare s. przewagi i stoi na samej górze!!! Chyba dzisiaj nie usne z emocji:)
15.05.2010 22:38
0
Sauberze - czy czujesz na swoich plecach oddech Lotusa? Może i się poprawiacie, ale to mało ważne. Widać, że inni poprawiają się o wiele, wiele szybciej.
15.05.2010 22:39
0
Jeśli dobrze zrozumiałem słowa Roberta ,że szanował dwa komplety super miękkich na Q3, to reasumując 2 miejsce w Q3 na nówkach jest lepsze niż PP Webera na rozszarpanych i zdartych super miękkich i powinien zjechać przed Robertem,zresztą Niki Lauda mówił o Robercie jako jednym z faworytów Rugając Floriana Koniga faworyzującego Vettela, dosrał mu,że pojedynek Polska Niemcy wygra Polak i nie interesują go jego Argumenty bo sam jest Austriakiem ale nie podał swego typu na zwycięzc.Niki wie co mówi RK W PIERWSZEJ 3-CE
15.05.2010 22:40
0
336 menada Bardzo ciekawe to co napisałeś, jeżeli tak będzie, to miejmy nadzieję, że Kubica nie wpadnie za SC
15.05.2010 22:49
0
Robert Brawo!!!!!! Moje marzenie nieresalen na jutro to Kubica , Schumacher , Massa a realne Kubica , Vettel , Weber
15.05.2010 23:04
0
Ja dzisiaj spać nie idę :D Zapowiada się piękna niedziela. Najpierw posłucham sobie Mazurka Dąbrowskiego prosto z Monaco a potem będę świętował zwycięstwo Barcy w La Liga! Lepiej być nie może.
15.05.2010 23:07
0
346 juz cie nielubie z powodu barcy
15.05.2010 23:13
0
336. Ja mam ciekawą i możliwe że prawdopodobną wizję wyścigu. Możliwe, że potoczy się tak jak w 1987r. (pl .wikipedia .org /wiki/ Formu%C5%82a_1_-_Grand_Prix_Monako_1987 - Kubica to Senna, Webber to Mansell a Vettel to Piquet :D)
15.05.2010 23:18
0
Ja najbardziej boje sie pierwszego zakretu. Mam nadzieje ze obejdzie sie bez jakiegos dzwona Roberta i Vitka. A w typowaniu dalem 1.KUB 2.WEB 3.HAM
15.05.2010 23:27
0
@346 hehe taki też jest mój plan na jutrzejszy dzień :D
15.05.2010 23:32
0
229. Marti - A czy mogłabyś się odnieść do komentarza Laudy po kwalifikacjach w kontekście Kubicy??
15.05.2010 23:42
0
@ 310. zenobi29 - no heloł obi! :-) szkoda że wcześniej Cię tu nie było, bo bym się doradziła w kwestii Lewisa, tj. czy go typnąć w punktach czy nie (czy przypadkiem jutro nie ukończy wyścigu przedwcześnie), bowiem Twoje przypuszczenia odnośnie jego osoby przeważnie się sprawdzają ;-)))) Wielka szkoda, że TO się odwlekło, no ale cóż... trzeba wyciągnąć maksimum z drugiego pola startowego i mieć nadzieję na problemy rywali. Sądzę jednak, że zapobiegawczo warto schłodzić na jutro coś szampanowego lub pokrewnego ;-) Pozdrowionka :) @ 327. dziarmol - więc mam nadzieję, że Twój skowronkowy nastrój jutro też się utrzyma :-) Racja, tam widać kto jest kim i widać też, że nawet taki Fernando A. może skończyć na bandzie ;-) też pozd. :-)
15.05.2010 23:47
0
351. dziarmol - oj sorry, zapomniałam o Laudzie. Niki bardzo Roberta chwalił, mówił, że nie ulega żadnej wątpliwości, że jest topowym kierowcą, że jego wartość na rynku transferowym bardzo wzrosła i że faktycznie (jego zdaniem) może być poważnym kandydatem na objęcie kokpitu Massy. Nie wiem konkretnie o który fragment jego komentarza Ci chodzi. Ogólnie bardzo Kubka chwalił.
16.05.2010 00:50
0
MENADA z tym SC nie badz taki pewny bo rok temu (jak dobrze pamietam) SC nie pojawil sie wcale.
16.05.2010 00:51
0
347. chlebekf1 Kibic Realu, jak mniemam? :D Do tego dość młody. 350. ekimmu Tak wiec, aby się ziściło!
16.05.2010 01:00
0
343. Musalla - raczej to Florian zrugał Laudę za pewne niepoprawne słowo.
16.05.2010 01:14
0
356.Marti - Chodzi ci o słowo "POLACZEK" ?
16.05.2010 01:18
0
327. dziarmol@biss - masz na bank :-).......Ale przecież nie wytrzymasz - będziesz wcześniej wiedział , nim znikną szampańskie bąbelki he he he . 352. Marti - zdecydowanie popieram ;-) Absolutnie schłodzić przed degustacją :-) A Lauda zdaje się jest jak papierek lakmusowy - zmienia kolor w zależności od odczynu - i jest co raz mniej wiarygodny .....Ale czasami lubię go posłuchać he he he Pozdrówka
16.05.2010 01:24
0
Do wszystkich nieco doświadczonych! I co teraz? Dalej Renault - wygląda na to, że znakomite wyczucie przy podpisywaniu kontraktu. Ferrari, jeśli będzie oferta? Kto jest na tyle mądry, żeby przewidzieć? Na razie Robert - wyczucie na 100% - jest tam gdzie go chcą i szanują. Czy to gwarantuje tytuł mistrza świata. Przynajmniej coraz bardziej się przybliża. Cały tegoroczny sezon potwierdza - Robert to ścisła czołówka, reszta to trochę szczęścia przy podpisaniu następnego kontraktu. Stawiam na Renault, może się mylę, powiedzcie, co myślicie.
16.05.2010 01:26
0
A co do niby rekordowego czasu Webbera to w 2006 Kimi miał w q2 1:13.532, więc pupa tak zwana z tym rekordem.
16.05.2010 01:31
0
Wtenczas inny byl tor :)
16.05.2010 01:35
0
@ 357. mariusz-f1 - tak, o to słowo. @ 358. zenobi29 - pełna racja, Lauda regularnie zmienia swoje opinie, dziś potrafi kogoś chwalić pod niebiosa a jutro go zrównać z błotem. Jednak w ogólnych sprawach nt. F1 czasami ma rację. Zawsze jednak lepszy taki ekspert niż żaden. Na szczeście podczas transmisji ma u boku taką osobę, która potrafi stanowczo zareagować na jego paplaninę. Generalnie stwierdzam, że z wiekiem jest coraz bardziej uparty, jak się uprze przy swojej racji, to koniec. Poza tym, zbaczając z tematu, ciekawi mnie co knują Bernie z Briatore. Coś się szykuje, bo ta dwójka w Monaco regularnie się widuje. W takim razie umiarkowanej degustacji życzę hehehehe ;-)
16.05.2010 01:41
0
361. domel31 A to zwracam honor
16.05.2010 07:52
0
362. Marti- Dzięki za pełne wyjaśnienie ;-)) Właśnie chodziło mi o tego "polaczka". Jako że nie znam tego pięknego pełnego poezji języka wyłapałem owe "polaken" ;-)) niechcący a że wiem że z kolei Ty jesteś ekspertem a i oglądasz RTL z wyboru( ja z musu niestety) więc siłą rzeczy musiałaś to słyszeć. I jak widać nie pomyliłem się ;-)) pozdrawiam
16.05.2010 07:57
0
358. zenobi29- No wiesz ... ale mimo wszystko liczę na Ciebie ;-)). I oby( i ) Ta chwila nadeszła nieubłaganie, (szampański bąbelki) jak intensywne opady deszczu którymi straszą południowo-zachodnią Polskę niestety (niestety tyczy deszczu) ..Elo
16.05.2010 08:54
0
Zapowiada sie fajny dzień z f1 z robertem w roli głównej. Robert pokarze RBR Jak sie jezdzi w monako trzymam kciuki
16.05.2010 08:58
0
Do Marti Ein Spiel gegen Polen und Deutschland ist entschieden, tak powiedział Lauda o Vettelu a uzycie polacken w 3 osobie wyrwane z kontekstu nic nie znaczy chodzilo mu o to ,ze nie zachowuje sie jak Polaczek a ze Florian jest za Vettelem potem zeszli na Webbera i tyle w temacie. Radze podszkolic Deutsch
16.05.2010 08:59
0
Gratulacje Robert!!!! Od poczatku sezonu czekalem na Monako poniewaz liczylem na umiejetnosci Roberta Mam nadzieje ze wyscig ukonczy jako pierwszy Nalezy mu sie to Wielka strata Alonso masja dobry bolid i mogl byc bardzo wysoko Wielka szkoda No ale jak sam mowi to jego wina Massa cos zaczyna jezdzic , pewnie dzieki mediom i tej calej atmosferze , ktora stworzyly. Moze cos w koncu pokaze Mysle ze ten wyscig pokaze kto ma dobry bolid a kto jest po prosty dobrym kierowca Pozdro!
16.05.2010 09:04
0
Robert straci na starcie i mam tylko nadzieję, że utrzyma 3 pozycję. Swoje przypuszczenie opieram na tym, że już się denerwuję z rana, a jak jestem spokojny to wszystko jest okej. Poza tym Robert dał delikatnie do zrozumienia w wywiadzie bbc, że start będzie bardzo ciężki. Dużo rozegra się w pit lane. Red Bulle daleko mu nie uciekną bo będzie masa dublowań i korków.
16.05.2010 09:07
0
Jeszcze o RedBullu Nasi cudowni komentatorzy spisywali Webbera na straty a Vetalu widzieli drugiego Schumachera , z czym ciezko sie nie zgodzic . Vetel rzeczywiscie jezdzi tak malo widowiskowo i tak mało efekrywnie jak schumacher teraz Natomiast Mark jest troche szybszy i pokazuje ze potrafi dojechaj do mety całym bolidem Obaj maja rewelacyjne auto ale Vetelowi brak charaktetu. i kropka.
16.05.2010 09:25
0
Duze znaczenie bedzie miala strategia doboru opon ,idealem by bylo zeby rb zaczely na miekkich a kub na twardych ...ale to tylko moje marzenia
16.05.2010 09:30
0
któa strona toru jest czysta?
16.05.2010 09:33
0
371 Jak na twardych przeciez Kubica jechał w Q na miekkich więc ns takich będzie zaczynał. Odnośnie wyścigu według mnie start może przesądzić o wszystkim. Ważny będzie też wyjazd z pit-lane bo przecież można za kimś ugrząść i go nie wyprzedzić. Według mnie Kubica powinien zjechać szybciej od Webbera jeśli sytuacja na torze będzie pozwalać na to ponieważ będzie miał świeże twardsze opony przez co będzie mógł narzucić świetne tempo i być może ale być może wyprzedzić Marka.
16.05.2010 10:01
0
Jaka pogoda ma być dziś w monaco
16.05.2010 10:01
0
Jaka pogoda ma być dziś w monaco????
16.05.2010 10:03
0
przy normalnym stracie utrzymac 2 pozycje nie powinno byc problemu poprostu trzeb odpusisc walke z webberem i zjechasz szybko w prawo ... natomiast walczac z webberem szanse sa nikle na przeskoczenie go, natomiast mozna duzo pozycji stracic. Ciekawe jaki wariant wybierze Robert ? Pokaze dusze wojownika czy pojedzie asekuracyjnie patrz wyzej ...?
16.05.2010 10:05
0
369. pesymista Weź sobie leki na nerwy, nie wiem jakies psychotropy może:) Robert nie zostanie wyprzedzony na starcie, nie martw się, ja licze po cichu że połknie Marka.Troche więcej optymizmu pesymisto.
16.05.2010 10:11
0
tez mam nadzieje ze po starcie Robert bedzie liderem On ma bardzo dobre starty i licze na niego
16.05.2010 10:32
0
sprawdzałem pogodę na accuweather i ma spaść deszcz koło 14... więc moze byc ciekawie... tym bardziej, że ich prognozy zazwyczaj się sprawdzają
16.05.2010 10:38
0
Kto dostarcza silniki ekipe Red Bulla ??
16.05.2010 10:39
0
380. elteer jak nazwa wskazuje Red Bull Renault - RBR
16.05.2010 10:40
0
a to na rozładowanie napiętej atmosfery: img683. imageshack. us/ img683/ 1770/ raidue20100515140409. jpg :)
16.05.2010 10:42
0
Zastanawiam się czy wszystkim dobrze wymierzą ile paliwa nalać, to specyficzny wyścig, a do tego jeśli będzie kilka SC na torze, to będzie potrzebna inna ilość paliwa. Nie zdziwię się jeśli pod koniec wyściugu usłyszymy komunikaty nakazujące oszczędzania paliwa.
16.05.2010 10:44
0
Jak spadnie deszcz to bedzie wielka loteria
16.05.2010 10:57
0
www.youtube.com/watch?v=YWFLyaKQMms 3 sesja kwalifikacyjna z GP Monaco 2010. Proszę nie komentować tego, że film jest źle zrobiony, źle dopasowana muzyka itp - film powstał tylko po to abyście mogli obejrzeć, proszę mi tu nie płakać :)
16.05.2010 11:09
0
Jeśli faktycznie będzie deszczowo, no to dramaturgia gwarantowana.W Monte Carlo bez deszczu jest ciekawie także....Jeśli chodzi o Polaka to bym sie nie przejmował pogodą, radzi sobie w każdych warunkach, ale nie wiadomo jak poradzą sobie jadący za nim.
16.05.2010 11:18
0
a ja dziś nie chcę deszczu
16.05.2010 11:30
0
na tym torze doskonale widać kto ma jakie umiejętności, bo możliwości bolidu mniej się tutaj liczą. I bynajmniej nie piszę tego z powodu 2 miejsca Roberta. W dziesiątce powinien być jeszcze Alonso.
16.05.2010 11:31
0
Nie chcę być złym prorokiem ale jeśli Webber wystartuje dobrze to Robert raczej napewno znajdzie się na 3 miejscu przed pierwszym łukiem. Jedyna szansa, ze Webber spóźni trochę lub Robert wystartuje jak z katapulty. Zresztą M. Webberowi już się to zdarzyło na torze w Monako w 2005 roku, ale był na 3 polu startowym i natychmiast spadł na 5-te :-)))
16.05.2010 11:31
0
Ja też jestem ciekawy jak wyścig by sie potoczył na suchym toże ale pogody nie da sie cofną cokolwiek bedzie i tak bede trzymał kciuki za roberta!!!
16.05.2010 11:31
0
www.youtube.com/watch?v=3qV-lKyOzdAw końcu pozbyłem siępraw autorskich - okrążenie z Kubica.
16.05.2010 11:43
0
proponuje obejrzeć sobie kilka filmików jazdy kubicy w BMW na GP Monaco, porównać z renią! rok temu to była walka z boldem, kubica ciągle kręcił i korygował, teraz jazda jest płynna aż sie chce patrzeć, bravo renia braco Robert, wygraj to ..
16.05.2010 11:52
0
389ris Nic prostszego-należy wystartować,jak Alieszyn w WSbR:) No,ale faktycznie widać,że wewnętrzne pola dają dużą nawet optyczną przewagę. Tym niemniej liczę,że R. K nie zaśpi ,a VET,HAM I MAS zajmą się sobą. No ,bo w końcu jeden walczy o kontrakt?:),drugiemu dołożył kolega z zespołu,a trzeci "zawsze jest gorący" i obiektywnie sezon mu się zwyczajnie nie układa. Tam też odpuszczać nie będą. Ale ,żeby Webber nie był pierwszy to by musiał zły guzik wcisnąć:)
16.05.2010 12:01
0
393. strong1 - niestety nie liczył bym, że Webber żle wysstartuje. Przeanalizowałem wiele startów z kilku lat i jakoś tego nie widzę. Jescze jedna szansa , że Vettel trochę spóźni ale też bym na to nie liczył. No jeszcze jest nasz przyjaciel Luis H. będzie chciał objechać Vettela może to ? ......
16.05.2010 12:03
0
WSbR było nawet jedno wyprzedzanie, tuż przed agrafką! Startu niestety nie widziałem. Natomiast w World Series by Renault bolidy były wstanie jechać dosłownie skrzydło w skrzydło przez połowę okrążenia, co w F1 jest praktycznie nie możliwe. To pozwala jakoś znaleźć odpowiedni moment lub szybko wykorzystać błąd przeciwnika. Nie mnie jednak, wiele prób wyprzedzania albo kończyło się kontaktem (uszkodzone skrzydła) albo kraksami na zakręcie, w którym rozbił się Alonso (tam strasznie dużo kierowców miało problemy). Może nie będzie aż tak źle.
16.05.2010 12:05
0
Ja własnie najbardziej boje sie pierwszego zakretu. Mam nadzieje że wyjedzie z niego na co najmniej 2 pozycji.
16.05.2010 12:12
0
No,bo widzisz analizowałeś złe materiały,definitywnie nie to co trzeba.:) Link zaczerpnięty od pewnego urzytkownika na F1.ultra. To się robi tak,Kuba powinien na to looknąć. Posklejać trzeba ofkors:) http://www. youtube.com/watch?v= 9GxTCwsJE50
16.05.2010 12:31
0
397. strong1 - podałeś warian optymistyczny ja podam bardziej pesymistyczny :-) http://www . youtube.com/watch?v=_m_SPZLyLyM
16.05.2010 12:34
0
364. dziarmol - bez słodzenia mi tu :) No niestety Lauda dopuścił się werbalnego potknięcia i zamiast po uwadze prowadzącego przeprosił za ten afront, to się upierał, że w Austrii nie jest to forma obraźliwa (co jest oczywiście nieprawdą). Proponuję zwyczajnie "olać" sprawę, bowiem z pewnością nie chiał celowo obraził Roberta, gdyż nigdy tego nie czynił i zawsze wypowiadał się pochlebnie na jego temat. Wszak i niektórzy z nas nie świecą przykładem jeśli chodzi o pogardliwe określenia obcych nacji. Pozdrawiam :) 367. Musalla - dziękuję za radę, aczkolwiek mogę Cię zapewnić, że z Deutschem u mnie całkiem dobrze - nawet biegle i płynnie i to chyba raczej Ty powinieneś jeszcze raz posłuchać wypowiedzi Laudy :) (jest na youtube). Lauda najpierw mówi, że Webber po starcie będzie pierwszy, a potem cytuję - "Und dann wird der Kampf sein, Sebastian gegen den Polacken", czyli "potem będzie walka pomiędzy Sebastianem i tym polaczkiem". Zatem nic tutaj nie jest wyrwane z kontekstu. W tym kontekście powinna zostać użyta poprawna forma "gegen den Polen". Koniec tematu, nie ma sensu tego roztrząsać.
16.05.2010 12:35
0
*przeprosić *nie chciał celowo obrazić (o matko, pora się obudzić :D)
16.05.2010 12:44
0
strong1 - a teraz bardziej pesymistyczny wariant : http://www . youtube.com/watch?v=1vZ2lSllaVw
16.05.2010 12:49
0
Lauda właśnie na RTL-u oficjalnie skierował przeprosiny dla wszystkich Polaków za to określenie, osobiście przeprosił Roberta, który podobno śmiał się z całego zamieszania. Zatem temat jest ad acta.
16.05.2010 12:51
0
* do :)
16.05.2010 12:53
0
398ris-dobry patent na wkręt:)Ale urwali! 401ris Czy ty widziałeś dziś chociażby najmniejsze symptomy deszczu nad torem w Monte Carlo? PS.Aha co do mojego "przewidywania deszu podczas kwalifikacji" to chciałem tylko powiezieć ,że to były impresje Pana Gascoyne'a zwanego sympatycznym buldogiem:P
16.05.2010 12:53
0
373. robertilla Gorzej jak po zjezdzie utknie za jakims mułem Chcialbym zeby kubica utrzymal druga pozycje na starcie bo jego tepo wyscigowe powinno byc rowne lub nawet lepsze od RB. Webber nie jest kierowca ktory nie popelnia bledu wiec jesli kubica jesli nie bedzie w stanie go wyprzedzic powinien utrzymywac sie za nim blisko i czekac na rozwoj wydarzen. Szukalbym okazji gdy webber bedzie dublowal wolniejszych kierowcow. Lepiej by bylo gdyby zjechal pozniej chyba niz RB chyba ze cos go bedzie blokowac. Powinno sie to udac bo chyba ma mniej zniszczone opony od redbulli. W tym wyscigu jednak duza role moga odegrac wolniejsze zespoly. Potrzeba nam troche szczescia :P
16.05.2010 12:53
0
Liczę na Hamiltona że odstawi jakąś niespodziankę jak na ostatnim wyścigu :) pojedzie po bandzie albo coś :D
16.05.2010 12:55
0
402. Marti - czasem się wyrwie człowiekowi co naprawdę myśli :_))))
16.05.2010 12:56
0
widzę, że nikt nie wierzy w Webbera i mam nadzieję że będziecie mieć rację, ale WEB pokazał,że potrafi pojechać bezbłędny wyścig co do Laudy, to jestem w szoku,że za to przeprosił ! Klasa!
16.05.2010 12:56
0
na razie w Monaco słoneczna pogoda. Niedawno zakończył się wyścig serii Porshe. A co do wyścigu to moim zdaniem wszystko rozegra się na pit stopach. Strasznie wąski jest ten tor, ale trzeba przyznać, że bardzo przyjemnie się ogląda.
16.05.2010 13:17
0
prognoza pogody o dużej sprawdzalności niestety pokazuje co innego... www. accuweather. com/ pl/ EUR/MC/MN000/Monte%20Carlo/hourly.aspx
16.05.2010 13:27
0
No to słówko a niedziele ;). Tor w Monaco to legendarny obiekt i jak żaden inny w kalendarzu pokazuje klasę kierowców. Widać jak dobry jest Kubica pomimo średniego bolidu. Szkoda, że nie udało złożyć się Robertowi idealnego kółka w Q3 ale to bardzo trudna sprawa na tym obiekcie gdzie wszyscy wszystkim przeszkadzają i presja czystego przejazdu jest olbrzymia. Czeka nas bardzo emocjonujący start i tu trochę się obawiam o Kubicę gdyż druga pozycja predysponuje tu bardziej do spadku niż zyskania na starcie, ale zobaczymy może nie będzie tak źle. Realnie będzie nieźle gdy będzie pudło. Wielka szkoda Alonso, bo całe treningi brylował i z pewnością mogło być PP. W Mercu Rosberg znowu przed Schumacherem - :). 7 pozycja przy braku Fernando to mierny wynik MSC. Ale od 2001 roku nie wygrał w Monte Carlo i to pomimo wieloletniej dominacji Ferrari więc w Mercedesie raczej też się dzisiaj nie będzie liczył - chyba, że się coś nieoczekiwanego wydarzy - co w Monaco nie jest wykluczone. Oby nie. P.S. Nasi w Porsche Supercup dzisiaj słabo pojechali :( - oby ten start był szczęśliwy dla Roberta. Pozdro
16.05.2010 13:28
0
Za pół godziny wszystko sie wyjaśni oby robert wystartował jak z procy he he he:-D
16.05.2010 13:31
0
Haha, Zientarski dostał laptopa z live timingiem i komentarzami na formula1.pl :D
16.05.2010 13:38
0
oby bez deszczu i SC ... i będzie dobrze
16.05.2010 13:43
0
Będzie ciekawie, zeby tylko dobrze wystartowal Kubica i nie dał sie wyprzedzic. Wtedy będzie podium na 99% i okazja do swietowania. A kolejna wieczorem, jak Barca wygra:)
16.05.2010 13:44
0
A moim zdaniem, Robert da radę utrzymać drugą pozycje. Ponieważ jak na razie, Robert we wszystkich wyścigach ścina do wewnętrznej. Teraz zrobi to samo i tym samym przyblokuje Vettela.
16.05.2010 13:45
0
Zientarski o fladze :D LOL
16.05.2010 13:47
0
@ 411. Jacu - lepiej zakwalifikować się na miernym 7. miejscu niż przymusowo startować z alei serwisowej ;p ;p miłego wyścigu :)
16.05.2010 14:02
0
za chwile start:) ale nerwy
16.05.2010 14:03
0
. Vettel go wziąl
16.05.2010 14:03
0
3 Mówiłem !!
16.05.2010 14:04
0
SC. Wiedzialem
16.05.2010 14:06
0
Tak jak pisaliśmy wczoraj,że P2 jest gorsza niż P3.
16.05.2010 14:07
0
421 ris. Oj musiałeś krakać. A blisko Roberta był jeszcze Felipe. Kubek oćwiczaj starty! Ciekawe kiedy nasi komentatorzy się skapną,że Nando zaliczył swój pierwszy i jedyny Pit Stop?
16.05.2010 14:07
0
Niewazne ale czy ktos zauwazyl ze alonso zmienil opony na twardsza mieszanke i juz nie musi zjezdzac do boksow a przez cala moze walczyc o 1
16.05.2010 14:07
0
Button juz skonczyl wyscig!!!
16.05.2010 14:08
0
Webber umówił się z Vettelem, że przyblokuje Roberta i i wtedy Vettel wyprzedzi Kubicę. To Redbullom się udało!
16.05.2010 14:08
0
Alonso zmienil opony pod SC- i pewnie pojedzie na jeden posoj caly wyscig- niezla strategia jak wypali :-)
16.05.2010 14:08
0
Vettel - takiego startu się spodziewałam
16.05.2010 14:09
0
Hahaha Button oblanakubłem wody głowa jechał tak zachowawczo że aż zniszczył silnik , viva Hamilton .
16.05.2010 14:09
0
no to juz mniej wiecej wiemy jak wyscig sie skonczy ..ide na kawe :)
16.05.2010 14:09
0
Niby uliczny tor i winno być teoretycznie nudnawo ,ale jednak magia Monte Carlo działa bardziej niż na innych tego typu obiektach. Może to nie koniec atrakcji, może "puszki" coś wykombinują?
16.05.2010 14:10
0
424. strong1 - nie potrzebnie Kubek blokował Vettela. Powinien ciąć swoim pasem i vettel miał by słupek do zaliczenia albo tarkę, a tak dużo szczęścia miał Robert, ze Massa i Hamilton go nie ograli !
16.05.2010 14:12
0
jak by robert cisnal swoim pasem to by jeszcze wiecej trafil bo to on bylby poza idealna linia wejscia w zakret..do tego wolniejsza strona startu ...takze jest dobrze ..byle bylo pudlo na koncu
16.05.2010 14:12
0
Zobaczymy moze KUB powalczy z Vettelem, byleby go MAS i HAM nie wyprzedzili
16.05.2010 14:13
0
No juz SC zjezdza zaraz
16.05.2010 14:14
0
429. fankaVettela- i co cieszysz się że wyprzedził Roberta?
16.05.2010 14:16
0
może Kubica zaraz przeskoczy Vettela
16.05.2010 14:17
0
437. seb1746 nie cieszę się, ale tak właśnie myślałam że go łyknie już na starcie
16.05.2010 14:19
0
Widac jak ciezko sie tu wyprzedza- Alonso nie moze sobie poradzic z Di Grassim
16.05.2010 14:19
0
Ferdek się męczy i nic.
16.05.2010 14:24
0
oj kubek cos mocno stracił
16.05.2010 14:25
0
Tymczasem Alonso "wymija" kolejnych kierowcow z konca stawki
16.05.2010 14:26
0
Mark juz odjechał ......
16.05.2010 14:26
0
Cała nadzieja w twardej mieszance
16.05.2010 14:27
0
Ciekawe,czy Vettel nie blokuje Kubicy specjalnie, przez to, ze jedzie wolniej.
16.05.2010 14:30
0
coś za duża ta strata do Webbera....
16.05.2010 14:34
0
Rosberg sie rzucli w pogon za Kubicą
16.05.2010 14:35
0
Kubica w pit-stopie
16.05.2010 14:37
0
Alonso juz mial miękką mieszankę na starcie i przy sc zmienił na twardą! Wreszcie dobra taktyka:)
16.05.2010 14:38
0
Jezy tylne prawe koło , do okulisty barany z Polsatu
16.05.2010 14:39
0
De la Rosa i Glock tez juz nie jada
16.05.2010 14:39
0
Kubica dogonil Vettela!
16.05.2010 14:43
0
Brawo komentatorzy Polsatu kapnęli sie ze Alonso zjechal przy SC do boksu.
16.05.2010 14:44
0
Ale nosa mieli inżynierowie Ferrari. Puścili Alonso na supermiękkiej i udalo sie na twarde. Gdyby wystartował na twardej to zmiana nic by mu nie dała.. Wreszcie ruszyli głową:)
16.05.2010 14:47
0
O rany prawie zawał miałem : )
16.05.2010 14:48
0
Barrichello sie rozwalil. SC wyjezdza.
16.05.2010 14:48
0
SC znowu!
16.05.2010 14:52
0
Petrov troche poblokuje : )
16.05.2010 14:52
0
heh. barrichello wyrzucil kierownice z boldiu i Lotus bodazje ją sprzątnął:)
16.05.2010 14:53
0
Lubie Rubensa ale za akcje z kierownicą powinna byc kara. Po kija rzuca cos na tor?
16.05.2010 14:58
0
@461. Daimon_Frey bo sie za przeproszeniem wk**wił ?
16.05.2010 14:59
0
Ha, ha, ha! ham nie wie co ma robic, rotfl
16.05.2010 15:01
0
No to ma problem. Nie pamiętasz co byl z Massa? Rubens zgubił sprężyne ale zamiast o tym mówić siedzą cicho bo to super tajną sprężyna jeszcze ktos ja zobaczy. Pamietam ze sam Rubens chwile przed wypadkiem informował inżynierów ze cos stracił..
16.05.2010 15:07
0
Studzienka widmo
16.05.2010 15:07
0
eeee SC. Nic nie widzę.
16.05.2010 15:08
0
Cos tej studzienki pokazac nie potrafią...bardzo dziwne
16.05.2010 15:12
0
Trzeba przyznać że ładnie sie gonią ;)
16.05.2010 15:19
0
Coś nie słychać o problemach z hamulcami u Redbullów...
16.05.2010 15:20
0
Vettel wolno jedzie
16.05.2010 15:26
0
Już mnie kciuki bolą .
16.05.2010 15:28
0
Oj bardzo się Robert zbliża do Sebastiana.
16.05.2010 15:33
0
469. qazeq1 nawet o tym nie wspominaj, tym razem nie będzie problemów! :)
16.05.2010 15:42
0
Ale trzeba przyznać że sporo kubka dzisiaj pokazują te gnidy dworskie : )
16.05.2010 15:46
0
@ 474. Prozak No całe szczęście :) A tymczasem wyścig zbliża się do końca. OOO jaki ładnie jeden na drugim
16.05.2010 15:47
0
i znowu SC....
16.05.2010 15:48
0
Czyli już koniec
16.05.2010 15:48
0
SC do końca !!!
16.05.2010 15:50
0
No i Witia niestety nie skończy.
16.05.2010 15:50
0
czyli podium takie jak obstawiałam...
16.05.2010 15:54
0
Koniec konców znowu karawana, ale znacznie ciekawiej niz poprzedni wyscig. Brawo Robert!
16.05.2010 15:55
0
Brawo szumi a te kołki oczwyicie nie wiedzą o co chodzi
16.05.2010 15:55
0
Hehe Schumacher wyprzedził Alonso po zjeździe SC :D
16.05.2010 15:56
0
ALE SZUMI ODWALIL ZWODA brawo robert supert wyscig :)
16.05.2010 15:57
0
nuda nuda i nuda niestety. Pod koniec oponki różnie by się zachowywały w różnych samochodach a przez sc wyścig przechodzi do historii bez echa. Start zadecydował niestety znowu lipa coś jest nie tak ze startami u kubicy. W pierwszych wyścigach była rewelacja a teraz lipa. Jak by wyprzedził webbera to by wygrał te gp. Wydaje mi się że kubica przez cały wyścig nie jechał swoim tempem
16.05.2010 15:59
0
485. Troker1979 Nuda ? Przejdź na NASCAR : )
16.05.2010 16:00
0
485. Troker1979 To, że Kubica straci pozycję na rzecz Vettela było bardzo prawdopodobne patrząc na poprzednie sezony.
16.05.2010 16:02
0
Dobre i 3 -cie :-))))
16.05.2010 16:03
0
:-)))
16.05.2010 16:49
0
ZOSTALO KILKA MIEJSC WOLNYCH NA MODZIE LIF 2010.ZAPRASZAM http://f1lifliga.ubf. pl /news.php MOD DO SCIAGNIECIA NA STRONIE LIGI
16.05.2010 17:19
0
488. ris Gratuluję wiedzy o F1:-)))). Twoje przeczucia co do startu sprawdziły się w 100%.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się