123tomek
Ostatnia aktywność
avatar
123tomek

11.10.2022 07:44

0

Red Bull powinien mieć sumowane punkty z Alpha Tauri i wyciąganą średnią. Mając podwójny budżet i podwójny czas na wszelkie testy Red Bull nie daje szans innym w uczciwej rywalizacji. Owszem Max Verstappen jest bardzo dobrym kierowcą i bardzo go lubię ale pozostali są bez szans przy takiej przewadze.

avatar
123tomek

24.09.2020 11:06

0

Jakim trzeba być ograniczonym by po pierwszym sezonie w nowych realiach wymagać od KUB osiągów w DTM. Przypominam tylko, ze w ostatni weekend był 7 w kwalifikacjach i tylko awaria wykluczyła go z nieźle zapowiadającego się wyścigu. Były też weekendy, gdzie ewidentnie zawalił mu wynik zespół w pitstopie. Zarówno kierowca jak i zespół to debiutanci! Zostały tylko trzy weekendy DTM ale na tle 2 pozostałych debiutantów KUB prezentuje się najlepiej. Dlaczego go "nie chcieli" w dobrym zespole w DTM - niby jak tak w ciemno? Pierwszy sezon nie jest zły, jest potencjał ale też sporo do nadrobienia (zespół). Cały czas jest progres i tego nie zmienią nieobiektywne docinki w niektórych komentarzach. PS. A gorsze części w bolidzie Williamsa to nie teoria a fakt, trzeba być ignorantem by tego nie przyjmować do wiadomości.

avatar
123tomek

16.09.2020 09:43

0

Sponsorzy gdzie są? Cały ten cyrk z zakrywaniem powierzchni reklamowej swoimi bzdurnymi tekstami im się podoba? Już wszyscy na głowę upadli i boją się głośno przeciwstawić temu owczemu pędowi z naszywką BLM?! Zresztą ten sport od dłuższego czasu jest podatny na różne mody. Najpierw ekozjeby, potem feministki teraz lewackie pierdolenie.

avatar
123tomek

03.09.2020 14:32

0

Szkoda ... , że tak późno. Ktoś wie czy Williams zniknie jako marka z F1 czy nowy właściciel pozostanie przy nazwie?

avatar
123tomek

01.07.2020 07:33

0

A to, że pierwsze lata w formule był przez sędziów faworyzowany i zdobył tytuł dyskusyjnie to już go nie uwiera?

avatar
123tomek

23.06.2020 19:23

0

@16. devious I co jak faktycznie byli tymi gejami - no właśnie nic. Nikomu nie narzucali swoich przekonań, dokonywali fajnych rzeczy bez taryfy ulgowej. Byli NORMALNI a nie spierdoleni przez obecną ideologię. @23. ekwador15 Hejt na redów poszedł za dwulicowość. Światowe logo zmienili na pedalskie ale arabskiego nie ruszyli bo tam już więcej by na tym stracili niż liczą zyskać w pozostałych regionach. PO CO się w politykę pchają. Netflix - nie ma produkcji bez lgbt, the last of us II, lesba, bi i trans czy jakoś tak. Nie ma filmu bez murzyna, nawet historycznego, gdzie nie było takiej możliwości, wkrótce oddziały SS z murzynami zaczną kręcić. Tolerancja, równość? Tak to ma wyglądać, że murzyna w F1 z pobocza stewardzi na tor wypychają i może jechać dalej a pozostali kierowcy-niemurzyni nigdy czegoś takiego by nie mogli zrobić, To jest ta walka z rasizmem? Taryfa ulgowa i pchanie się z butami do innych?! @46. Ram_zes39 No to sobie niezbyt szczęśliwie (albo właśnie z premedytacją) wybrali to tęczowe logo na równość dla wszystkich w obliczu ataków rasistowskich na białych jakie ostatnio są promowane i modne w imię BLM.

avatar
123tomek

22.06.2020 13:35

0

Policja w stanach zawsze skutecznie walczy z oporem przy aresztowaniu i zdarzają się przypadki zgonu aresztowanego. Niezależne statystyki wyraźnie wskazują kto przoduje w przestępczości więc siłą rzeczy przypadków zgonów afroamerykanów jest więcej niż osób innych ras. Nikt nie mówi o tym głośno, że statystycznie więcej ginie policjantów z rąk tych samych afroamerykanów niż przypadków takich jak ten. Teraz całemu światu nagle odwaliło bo to skutek rasizmu. Nie to skutek interwencji na agresywnym człowieku, być może pod wpływem prochów, które skutecznie przyczyniły się do jego zejścia. Szkoda, że ideologia lgbt połączona z rasizmem wygrywa z rozsądkiem ale trudno, jak dla mnie mogą całe bolidy pokolorować w te paski byle wreszcie wystartowali.

avatar
123tomek

28.10.2019 08:16

0

@5 Moim zdaniem Robert ich trolował cały weekend nie pokazując prawdziwej prędkości na treningach i w kwalifikacji. W wyścigu zaczął się bawić RUS jak chciał. Ta wydłużona zmiana opon może była przypadkowa (a może nie), przebita opona 50/50 ale jak wytłumaczyć brak miękkich opon? Serio już nie mieli kompletu na te ostatnie kilka okrążeń?

avatar
123tomek

17.10.2019 10:57

0

Kurde jaki ten Ralf Schumacher podobny do MSC. A tak serio, mimo że MSC nie lubię, to wydaje mi się to zdjęcie mocno nie na miejscu.

avatar
123tomek

11.09.2019 11:18

0

Latifi oferuje 3 x tyle kasy co obecnie KUB. Sprawa jest jasna kto zasiądzie w Williamsie w przyszłym roku. Tym bardziej, że ostatnio Williams musiał przedstawić swoje wyniki finansowe i są ponad 18 mln funciaków w plecy. Kolejny rok w Williamsie nawet jako kierowca testowy to dla KUB ogromny regres. Niech się ewakuuje do innego teamu póki jest jakakolwiek szansa.

avatar
123tomek

10.09.2019 11:19

0

@21 @22 Czyli w takim razie na ten przejściowy rok może wziąć kogoś z poza układu. Takiego prawie Włocha, który już raz miał otwarte drzwi do Ferrari ;)

avatar
123tomek

06.09.2019 11:36

0

@11. alfaholik166 Williams jest grubo poniżej dna i to od dwóch pełnych sezonów. Nie ma perspektyw na poprawę i myślę wyżej HAASa nie podskoczy w przyszłym sezonie. HAAS potrzebuje doświadczonego kierowcy i KUB byłby odpowiedni i myślę, że tam robiłby jak pierwszy kierowca a nie jak obecnie jako "tło za wszelką cenę" dla RUS.

avatar
123tomek

03.07.2019 07:52

0

@47 Z tego co pamiętam to taka zamiana już raz była i wyszło, że bolid jeździ bardzo podobnie niezależnie od kierowcy. Mają jeden bolid w który pakują środki i drugi taki byle jeździł.

avatar
123tomek

02.07.2019 09:42

0

Może zwyczajnie maił od marca trzymiesięczne wypowiedzenie bez świadczenia pracy ;)

avatar
123tomek

02.07.2019 08:01

0

@8 Co jest spiskowego w stwierdzeniu, że zespół ma widoczne problemy finansowe i stara się zlepić jeden bolid jak najlepszy kosztem drugiego? Co jest spiskowego w tym, że postawili na kierowcę młodszego, który ma potencjał na bycie całkiem niezłym kierowcą a nie na Kubicę, który jest w F1 by coś udowodnić sobie i innym, jednak z perspektywą góra kilku lat jazdy? Czy Mercedes ma na to jakiś wpływ? Raczej nie ale to może lepiej wyglądać niż gdyby to nie RUS był kierowcą nr 1 w zespole.

avatar
123tomek

18.06.2019 10:07

0

@51 To samo pisałem już wcześniej. VET zablokował HAM z premedytacją już PO powrocie na tor skręcając i blokując HAMa. Późniejsze wydarzenia (błyskawiczna utrata 3 sekund przewagi) tylko potwierdza to, że pod presją VET jeździ jak baba na kursie prawa jazdy.

avatar
123tomek

17.06.2019 08:04

0

@19 @23 Obaj nie bierzecie pod uwagę możliwości zespołu. Jak Williams sam przyznał brakuje im środków, czas produkcji pewnych elementów to min. 6 tygodni i ilość zapasowych części jest minimalna. To panowie na logikę - jak mają z tego poskładać 2 równorzędne bolidy. Naturalnym jest, że lepiej sklecić jeden z najlepszych części a drugi z tego co dostępne. Akurat stawiają na RUS i wcale im się nie dziwię. Chłopak jest utalentowany i młody. Przed nim jeszcze wiele lat ścigania. KUB może i jest lepszy ale przed nim raptem 2-3 sezony i emerytura. Po co im inwestowanie środków kosztem RUS w KUB? Jak mają niestety taki wybór, że stać ich na jednego kierowcę i jeden dobry bolid to wybór jest oczywisty. To nie są spiskowe teorie tylko samo życie i polityka prowadzenia zespołu z ograniczonymi środkami.

avatar
123tomek

17.06.2019 07:46

0

@21 @22 Tak tylko dla przypomnienia to w BMW był cały czas traktowany jako nr 2 bo numerem jeden był niemiecki kierowca. Nawet jak zespół miał do wyboru zastosować team order na korzyść KUB to na to nie pozwolili, choć zdawali sobie doskonale sprawę, że to ogromnie ważne punkty dla KUB i w efekcie KUB stracił trzecie miejsce w tamtym sezonie. I jakoś ten promowany Nick z Hajfieldu jeździ na melexach a nie w wielkiej F1.

avatar
123tomek

10.06.2019 08:54

0

@25. saperkat Akurat kto jak kto ale KUB swego czasu o opony potrafił zadbać dużo lepiej niż pozostali z czołówki. Dno jakie reprezentuje sobą Williams sugeruje stosowanie taktyki rozwijania jednego bolidu bo nie ma sensu ani środków na inwestowanie w oba auta. To co się sprawdzi będzie zastosowane w drugim w kolejnych wyścigach jeśli się wyrobią w czasie (wersja optymistyczna), będzie czekała jako zapas dla "pierwszego" kierowcy (wersja realistyczna) lub wcale (pesymistyczna). Dlaczego tak? Bo zwyczajnie RUS jest młodszy i w niego jeszcze należy inwestować a KUB to tylko emeryt, który postanowił sobie jeszcze pojeździć. Myślę, że tak to widzą. To nie spisek, to realne możliwości tego zespołu.

avatar
123tomek

10.06.2019 08:24

0

Początkowo zareagowałem trochę jak VET czyli oburzenie bo lubię Ferrari. Jednak kolejne powtórki przekonały mnie, że jednak po wyjechaniu z trawy na tor VET specjalnie przyblokował HAMa. To jednak nic przy tym co wydarzyło się po przyznaniu kary. W momencie jej ogłoszenia VET miał niemal TRZY sekundy przewagi nad HAM! To co się później działo to to o czym pisałem już wielokrotnie: VET to jedynie samochód a kierowca z niego kiepski szczególności w sytuacjach stresowych w których sobie zupełnie nie radzi. To co zrobił po wyścigu to już zwykła dziecinada. HAM w początkach swojej kariery też odwalał różne rzeczy ale z tego wyrósł. VET to nadal rozkapryszony dzieciak.

avatar
123tomek

25.03.2019 08:52

0

A może Claire tylko wykonuje plan Franka, który nadal steruje zespołem. Może to on tak kurczowo broni niezależności i Claire ma związane ręce i brak możliwości związania się z innymi zespołami np. w kwestii silników. Sami widzicie, że styl kierowania zespołem jest nadal jak za dawnych czasów a to nijak się ma do teraźniejszości.

avatar
123tomek

18.03.2019 10:28

0

Trochę dziwne, że mają zapasowe przyrządy do dokręcania a zapasowych nakrętek już nie.

avatar
123tomek

13.10.2018 12:56

0

@33 Ale to było mocno nieodpowiedzialne i twoje zdanie, zupełnie oderwane od rzeczywistości i faktów, tego nie zmieni. Było to mocno nieodpowiedzialne i wręcz głupie. Co więcej w innych teamach niedopuszczalne bo zastrzeżone w kontrakcie. Tu niestety nikt za młodego kierowcę nie pomyślał i przez niedopatrzenie mu na to pozwolono. Już nawet nie chcę myśleć, że być może było to wymuszone przez KUB by takiego zapisu w kontrakcie nie było. Cytując klasyk: "To nie było złe to było bezdennie głupie".

avatar
123tomek

31.08.2018 14:06

0

@28 Wszyscy wiedzą, że chodzi o kasę. Lotos wykazuje 1,7 mld zł zysku za 2017 rok więc jak pisze @27 Ksys nie jest to mało dla firmy w której na zyski czeka cała kolejka ludzi. Jednak ile by tej kasy Lotos nie dał to i tak ruskich nie przebijemy. Williams sięgnął dna i ma teraz dwie podstawowe opcje: 1. zatrudnić drugiego ruskiego i podreperować trochę budżet tracąc jeszcze bardziej na wizerunku, 2. pozwolić KUB na dokończenie sezonu zyskując na wizerunku ale zostając bez kasy i zatrudnią ruskiego na przyszły rok. Jest jeszcze opcja trzecia, gdzie dadzą przejechać KUB 1-3 wyścigi a potem wskoczy ruski pay driver bo stwierdzą, że wszystko fajnie, daliśmy szansę ale życie nas zmusza do musimy przewegetować. KUB będzie zadowolony, kibice po części też, na wizerunku aż tak nie stracą, zyskają ruble. W przypadku gdy KUB wyciśnie z tego bolidu 200% możliwości i zaskoczy wszystkich to dadzą mu pojeździć do końca sezonu (czyli opcja 2). Moim zdaniem, by się całkiem nie zeszmacić, trzeci wariant byłby dużo rozsądniejszy dla Williamsa niż opcja 1.

avatar
123tomek

13.06.2018 08:03

0

Kurcze to tego już nie kojarzę bo zasnąłem z nudów.

avatar
123tomek

28.03.2018 08:45

0

@128 To nie jest nowy przepis bo obowiązuje przynajmniej od kilku sezonów. Team dostałby dużą karę finansową za próbę dojazdu do pitu.

avatar
123tomek

11.10.2014 20:58

0

@damianosKimiFan Metr w lewo to już dziś byłoby po pogrzebie Bianchiego

avatar
123tomek

07.10.2014 00:22

0

Tydzień temu w Formule E też był groźny wypadek. Gdyby Nick Heifield uderzył kawałek obok (głową w bandę) to mógłby być śmiertelny.

avatar
123tomek

07.10.2014 00:17

0

@11 Kolego gdzie by zdążyli uciec? Bolid leciał w dźwig z prędkością 200km/h. Na filmie na YT widać, że porządkowy ledwie zdołał obrócić głowę a o jakiejś większej reakcji zapomnij, Gdyby bolid "leciał" 2 m w lewo byłaby przynajmniej jedna ofiara śmiertelna.

avatar
123tomek

06.06.2014 14:14

0

Ja niestety nie podzielam nadziei innych na powrót Roberta do F1 a to z tego prostego powodu, że ruchomość jego stawu łokciowego jaka jest wszyscy wiemy a nie słychać nic o planach operacji mających ulepszyć ten stan. Rehabilitacja trwa już bardzo długo i poprawa jest niewielka. Nie oszukujmy się, każdy tor ma na tyle "wąskie" zakręty, że ich pokonanie po optymalnym torze w przypadku Kubicy jest niemożliwe i jedynym rozwiązaniem dla niego byłby "szerszy" bolid a na to nie pozwolą przepisy FIA. Można jeszcze zatrudnić go na wybrane tory a na te ciasne kierowcę zastępczego ale nie mam pojęcia czy tak można wg FIA i czy znalazłby się zespół i kierowca dubler którzy by na coś takiego poszli (z góry wiadomo, że ani KUB ani dubler nie mają szans na zwycięstwo w ogólnej klasyfikacji).

avatar
123tomek

13.10.2013 23:40

0

Jeszcze kilka takich przekrętów jak w Japonii i VET będzie miał kolejne szemrane zwycięstwo w statystykach. Ech ten sport zszedł już na psy.

avatar
123tomek

13.10.2013 23:15

0

Mark wie co robi odchodząc z RB. To co się obecnie wyprawia w RB to czysta kpina. Dziś VET pokazał jakim jest kiepskim kierowcą-dzieciakiem, który gdy tylko nie idzie po jego myśli przestaje nad sobą panować i popełnia szkolne błędy. On potrafi jechać poprawnie tylko i wyłącznie w momencie gdy jedzie pierwszy.

avatar
123tomek

10.10.2013 01:40

0

Ale to co proponujecie zamiast takich kar? Finansowe?! Bez sensu bo dla bogatych zespołów nieodczuwalne a dla najsłabszych już niekoniecznie. A może pozycje + kasa.

avatar
123tomek

01.10.2013 19:06

0

RedBull to jeden wielki przekręt. Mają dwa zespoły i co za tym idzie dwukrotnie więcej testów, dwukrotnie więcej kierowców i ogólnie na sukces pracują DWA zespoły. Jest to ewidentna przewaga i FIA powinna zabronić tego typu działań a nie zajmować się pierdołami typu "wyjechał dwoma kołami i kara przejazdu przez pitstop"

avatar
123tomek

08.07.2013 08:32

0

Grosjean zepsuł wynik zespołu. Gdyby tak opieszale nie reagował na polecenia zespołu to Raikonen spokojnie łyknąłby Vettela a być może także i Grosjean bo Vet lubi popełniać błędy jak ktoś go wyprzedzi. Szkoda tych straconych punktów.

avatar
123tomek

10.09.2012 08:50

0

VET karę dostał jak najbardziej słusznie a wszyscy Ci którzy uważają inaczej niech sobie wyobrażą co by było gdyby ALO jednak na tej trawie zerwało przyczepność i wyleciałby przy tej prędkości na bandę.

avatar
123tomek

15.05.2012 08:25

0

Sam Giermaziak potwierdził (np. u Wojewódzkiego), że ma propozycje od więcej niż 1 zespołu.

avatar
123tomek

15.05.2012 07:56

0

szumacher się nie zmienia i zwalanie winy nawet gdy ewidentnie sam zawinił to u niego norma. Bezdyskusyjnie zawinił msc.

avatar
123tomek

26.08.2011 14:12

0

28. Powiedziałbym bardziej dosadnie jak Robert się zachował ale nie róbmy onetu. A nieprofesjonalnie zachował się organizator wyścigu bo nie skontrolował stanu barierek. Swoją drogą to powinni mu wypłacić niezłe odszkodowanie.

avatar
123tomek

26.06.2011 21:36

0

3: Akurat w tym przypadku dobrze wiedział, że nie ma co lawirować bo wina była bezdyskusyjna ale jednak widać, że we krwi mu zostało "Jestem Mistrzem wiec każdy ma mnie puszczać!".

Przejdź do wpisu Schumacher: to była moja wina

avatar
123tomek

16.06.2011 12:55

0

@1 Na powtórce widać wyraźnie, że BUT zmienił tor DWUKROTNIE.

Przejdź do wpisu Button broni Hamiltona

avatar
123tomek

14.06.2011 13:48

0

Ludzie, owszem wróci na tor i zasiądzie w honorowej loży RENAULT dla VIPów jako WIDZ. Mylicie, że w ciągu 2 tygodni nagle przebudują mu bolid z HEI który ma 1,5 w kapeluszu na wymiar KUB tylko na ten jeden wyścig? Już raz to pisałem, że manager KUB nie może mówić nic innego jak to, że jest wszystko ok i już za chwileczkę będzie mógł się ścigać w F1. Sukcesem będzie jak KUB zasiądzie w pierwszym wyścigu F1 w przyszłym sezonie.

avatar
123tomek

14.06.2011 12:46

0

Jeszcze co do pierwszego. Warunki były na tyle dobre, że w miejscu gdzie jechał BUT jego bolid nie "kurzył" wodą z pod kół - to też widać wyraźnie na filmiku z YT (youtube.com/watch?v=BCakp0zK2rM)

avatar
123tomek

14.06.2011 12:43

0

Wejdźcie na youtube wyszukajcie Hamilton Button crash Canadian GP 2011i oglądnijcie kilka razy. Po pierwsze: warunki były na tyle dobre, że BUT MUSIAŁ widzieć HAMa w lusterkach bo on był już tuż obok niego (był moment, że przednie koło HAMa było przed tylnym kołem BUT). Po drugie: Ci wszyscy którzy twierdzą, że BUT maił prawo zajechać HAMowi drogę bo takie są przepisy - owszem macie racje ale BUT zrobił to DWUKROTNIE (widać to wyraźnie w drugiej części powtórki - kamera na front bolidów), więc HAM miał prawo myśleć, że może śmiało wyprzedzać bo BUT już drugi raz mu drogi nie zajedzie.

avatar
123tomek

14.06.2011 11:51

0

Nie lubię VET ale tym razem BUT wygrał dzięki sędziom. Nie otrzymał kary za spowodowanie wypadku z HAM i pozostał niesmak z wypaczonego wyniku.

avatar
123tomek

05.06.2011 13:12

0

Ja bym się tak nie podniecał. Przecież manager jest od marketingu więc wcale nie musi być tak różowo jak mówi a wykazałby się tylko głupotą gdyby sam postawił kreskę na swoim podopiecznym. Oby jego słowa stały się prorocze ale ja mam odczucie nieco mniej optymistyczne.

avatar
123tomek

10.10.2010 11:55

0

Tak jak na poczatku wspolpraca Renault z KUB wydaqala sie wysmienita to z biegiem czasu team robi coraz wiecej bledow i czar pryska. Czy czasem nie przyjeli do siebie kilku mechanikow z BMW Sauber? Szkoda bo bylo niemal pewne podium.

avatar
123tomek

28.08.2010 10:24

0

Zachował się jak jakiś smarkacz, który zrywa zaręczyny SMSem.

avatar
123tomek

16.05.2010 00:50

0

MENADA z tym SC nie badz taki pewny bo rok temu (jak dobrze pamietam) SC nie pojawil sie wcale.

avatar
123tomek

03.04.2010 12:09

0

102. macwrc: No usmieszek i gesty radosci jak najbardziej nie na miejscu to malo? A tlumaczenie sie ze nie wiedzial o Sennie go nie usprawiedliwia bo Ratzenberg zginął dzien wcześniej i o nim wiedział doskonale. Dla przypomnoienia urywki: youtube.com/watch?v=Pihhu5H-X9I

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu