Troker1979
Ostatnia aktywność
avatar
Troker1979

29.07.2011 12:40

0

Palec po ostatnim wyścigu nie mógł znieść żę nie stanął na podium i do tego przekrał z webberem i pierdyknął w stół i rączka spuchła

avatar
Troker1979

10.04.2011 13:56

0

wyscig nudnawy ze względu na łatwe (za łatwe) zwycięstwo vettela. Heidfeld solidnie lecz bez rewelacji -brakuje trochę błysku geniuszu ala RK. Pietrow bezsensowny błąd. Należy zwrócić uwagę na to że on już nikogo nie miał szans dogonić a i przewagę miał już bezpieczną, więc trza było dowieźć te punktu do mety. Alonso sam spartolił sobie wyścig. Wielki kierowca acz za często puszczaja mu nerwy. Hamilton zaczyna być go w tym względzie. Spadek tempa hamiltona? Nikt nie zauważył a było zbliżenie na uszkodzony tył bolidu(zakończenie dyfuzora?) i do jeszcze przed kolizją z alonso. Co do kubicy to myslę że szlag go trafia gdy ogląda wyścigi i zastanawia się co mógłby osiągnąć tym bolidem i zastanawia sie czy kiedykolwiek jeszcze będzie mógł sie scigać w f1. W tym roku to juz na pewno nie. Nawet nie chciałbym by wrócił za szybko i przegrywał z pietrowem przez brak doświadczenia w kierowaniu tegorocznym bolidem(skomplikowana kierownica, kers ,wygaszacz -to trzeba przetestować zebrać niezbędne doświadczenie). Mógłby wiele stracić na bobrej opinii

avatar
Troker1979

24.10.2010 09:20

0

chyba zaczynam lubic hamiltona

avatar
Troker1979

24.10.2010 09:05

0

dla mnie to farsa w końcu po co sa deszczowe opony widziałem wyścigi w znacznie gorszych warunkach . Z oczywistych przyczyn dla niektórych kierowców nie opłaca sie jachać

avatar
Troker1979

26.09.2010 16:36

0

Jestem bardzo zadowolony z tego wyścigu ze względu na wielki wyścig kubicy. Nie pamiętam wyścigu w którym tyle razy wyprzedzał i to nie byle kogo(wiem wiem zaraz napiszecie że to tylko zasługa opon - a gdzie rozwaga wyczucie no i kunszt). Dzięki temu był zawodnikiem najczęściej pokazywanym w wyścigu a to rzadko się zdarza. Gdyby nie pech z oponami byłby prawdopodobnie tylko oczko wyżej. No i druga strona medalu - komentarz polsatu. z wyścigu na wyścig stoi na coraz to niższym poziomie. Trzeba do cholery jeżdzić na wyścigi i komentować je na żywo. Nie zauważyć że Robert zjeżdzą bo złapał kapcia to wstyd. "rekord drugiego sektoru" i zjazd po opony bo się zużyły? Szybciej niż miękie? Panowie to jest poniżej krytyki

avatar
Troker1979

29.08.2010 15:48

0

Wynik bardzo dobry. jazda średnia. Szczególnie na początku gdy dwa razy stracił pozycje i ewidentny błąd w pitline(choć w tym przypadku mechanik z podnośnikiem powinien sie szybciej uwijać przecież wiadomo było że jest ślisko i trzeba brać pod uwagę takie zdarzenia).

avatar
Troker1979

28.08.2010 18:43

0

nie traktujcie poważnie Kogoś kto wyraz "można" piszę przez "rz" (post 39) Wstyt do sześcianu!!!

avatar
Troker1979

01.08.2010 19:07

0

zwycięstwo webbera osładza mi nieudany wyścig Roberta. Ktos musi od czasu do czasu dać dla młodego szkopka lekcje pokory. Chłopak ma ewidentnie problemy z psychiką. Niech dalej zespół stawia na młodego niedoświadczonego i niezrównoważonego psychicznie zawodnika zostanie z ręką w nocniku . Te wymachiwanie rękoma podczas kary czy tez wcześniej w kwalifikacjach a nawet w treningach wobec wolniejszych kierowców - wstyd!!!. Czy on myśli sobie że wszyscy będą mu zjeżdżać z drogi. Toż to w końcu wyścigi. Znam kilku kierowców w stawce , którzy mając taki samochód jak red bull mieli by co najmniej 50 punktów przewagi nad resztą. I nikt mnie nie przekona że webber czy vettel to topowi kierowcy. Co najwyżej średni!. Jeżeli którykolwiek z nich nie zostanie mistrzem świata to uważam że red bull powinien szukac lepszych kierowców(kojarzycie sukcesy tych zawodników w innych teamach przy słabszych bolidach? Pomijając zwycięśtwo w deszczu na monza w deszczu vettela- bolid stricto ustawiony na deszcz i brak presji)

Przejdź do wpisu Dominacja Webbera na Węgrzech

avatar
Troker1979

31.07.2010 15:16

0

KOMPROMITACJA MAM NADZIEJE ŻE ROBERT MA COŚ NA SWOJĄ OBRONĘ. TAKTYKA DO DUPY. nIE LEPIEJ WYJECHAĆ NA TWARDYCH NA POCZĄTEK NA KILKA KÓŁEK I PÓŹNIEJ NA KONIEC NA MIĘKICH TAK ASEKURACYJNIE. mYSLAŁEM ŻE TO BĘDZIE EKSCYTUJĄCY WEEKAND , ZAKUPIĘ DWA CZTEROPAKI NA WYŚCIG ALE STRACIŁEM WENĘ. jESTEM W ŻAŁOBIE

avatar
Troker1979

30.07.2010 18:33

0

Chłopaki ja również proszę o linka. Jest wiele wyścigów do których bym chętnie wrócił. Z góry wielkie dzięki [email protected]

avatar
Troker1979

23.07.2010 12:09

0

24. chyba oglądaliśmy nie ten sam trening. Tyle uślizgów co massa nie miał chyba nikt a napewno nikt z czołówki

avatar
Troker1979

11.07.2010 14:42

0

oliwa zawsze sprawiedliwa. Mimo porażki kubicy jestem zadowolony z tego że prowadzi webber a vettel daleko jest jednak sprawiedliwość!!! Dalej niech stawiają na młokosa. Kiedyś go lubiłem lecz niestety sodówa uderzyła mu do głowy trzeba mu dać trochę pokory. Choć szkoda mi webbera bo znowu mu się oberwie

avatar
Troker1979

10.07.2010 19:00

0

mam nadzieje że tak jak w trzecim treningu vettel połamie to skrzydełko!!! Byłbym wtedy zadowolony po wyścigu nawet jakby robertowi nie poszło. Trzeba by było utrzeć nosa temu gówniarzowi lansowanemu za wszelką cenę na mistrza. Ostatnio stracił w moich oczach. Zero skromności i poczucie gwiazdorstwa. Przecież on nic jeszcze nie osiągnął. Kubica na jego miejscu byłby już mistrzem świata i pewnie zmierzałby po drugi!!! Mam wrażenie że obaj kierowcy redbulla to co najwyżej średni kierowcy!!!

avatar
Troker1979

27.06.2010 19:20

0

miałem rację!! To że robert nie znalazł się na podium (2,3 miejsce) to wina zespołu. Nie byli przygotowani na zmiana opon dla roberta. Szok!!! Brak Profesjonalizmu!! Impreza w boksie jak za czasów BMW? Oglądałem livetiming kubica buton baricz razem w pitstopie 3s na batonem i 5,6 s nad bariczem szok!!!!!!!!! Najdłuższy pitstop w historii!Pewnie ham byłby za kub a naciskany Vettel to wiecie błąd za błędem

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

avatar
Troker1979

27.06.2010 15:51

0

wyścig spaprany przez team mogło być podium a jest tylko 6 kubica ani jednego kółka nie przejechal swoim tempem. Razem wszyscy zjeżdzali kubica pierwszy a wyjechał za butonem i bariczem który miał juz chyba ze 6 sekund straty. Chyba że akurat baricz zjechał kółko wcześniej

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 15:40

0

takie wyścigi powinny zniknąć z kalendarza f1 Nuda nuda i jeszcze raz nuda!!! !ani jednego wyprzedzania pomijając wyprzedzania maruderów

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 14:43

0

właśnie a co powiedziec o strategach ferrarii alonso i massa razem na picie

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 14:35

0

jakim cudem?

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 14:32

0

nad bariczem miał kilka sekund przewagi załama!!!! zjeżdzali razem

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 14:29

0

kół nie zdążyli przygotować? Przypomina mi sie skecz kaberetu młodych panów

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

27.06.2010 14:28

0

jakim cudem kubica stracił pozycje na rzecz butona i baricza oni tez chyba zmienili kółka co tam sie stało na tym pit stopie?

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

26.06.2010 15:11

0

jakie miał opony ktoś widział bo nie pokazywali kubicy pewnie ze względu na bezbarwną jazdę

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Troker1979

26.06.2010 15:07

0

może zaryzykował na twardych? Choć wątpie. Bezbarwny w Q3 więc nawet go ani razu nie pokazali. Na pierwszym przejeżdzie miał chyba twarde

Przejdź do wpisu Q1: Kubica najszybszy

avatar
Troker1979

26.06.2010 14:48

0

kubica był na twardych?

Przejdź do wpisu Q1: Kubica najszybszy

avatar
Troker1979

26.06.2010 14:48

0

na miękich wolniej chyba zwolnili pewni awansu do Q3

Przejdź do wpisu Q1: Kubica najszybszy

avatar
Troker1979

30.05.2010 16:19

0

dodajcie tez jekieś 0,5 s z f-duct i pomyślcie czy areo renualt jest gorsze od maca

avatar
Troker1979

30.05.2010 16:16

0

Niestety kubica przez cały wyścig nie jechał swoim tempem. Świadczą o tym czasy petrova który jest wolniejszy od kubicy na dzień dzisiejszy o około 0,5s a na wielu okrążeniach jechał szybciej od kubicy. Chłopak musi popracować nad startami. Petrov wystartował lepiej. Dlatego trudno ocenic ten start kubicy.Pojechał przyzwoicie ale niestety bez rewelacji. Renualt nie jest daleko z tyłu i to jest pocieszające, Na tym torze było zdecydowanie szybsze od ferrari

avatar
Troker1979

29.05.2010 22:52

0

ht tp://beto nline.net.pl/viewp age.php?page_id=138 walka kliczka sosnowski

avatar
Troker1979

16.05.2010 15:57

0

nuda nuda i nuda niestety. Pod koniec oponki różnie by się zachowywały w różnych samochodach a przez sc wyścig przechodzi do historii bez echa. Start zadecydował niestety znowu lipa coś jest nie tak ze startami u kubicy. W pierwszych wyścigach była rewelacja a teraz lipa. Jak by wyprzedził webbera to by wygrał te gp. Wydaje mi się że kubica przez cały wyścig nie jechał swoim tempem

avatar
Troker1979

09.05.2010 15:47

0

nędza startowa i takie są skutki! Myślę że kubica przez cały wyscig nie jechał swoim tempem. Do nikogo nie może mieć pretensji tylko do siebie

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Troker1979

09.05.2010 15:45

0

nędza startowa i takie są skutki! Myślę że kubica przez cały wyscig nie jechał swoim tempem. Do nikogo nie może mieć pretensji tylko do siebie

avatar
Troker1979

04.04.2010 11:53

0

szkoda że nie popadało przed końcem . Myslę że wtedy była by jeszcze szansa na podium. A sam wyścig nuda do kwadratu. Całe szczęście że Robert wysoko

avatar
Troker1979

04.04.2010 11:47

0

Nie jest żle. Dobre tempo w dwóch pierwszych sektorach. Najlepiej w drugim. W trzecim tracił sporo. Red byle poza zasięgiem. Myślę że marcedes będzie do ugryzienia w następnych wyścigach. Oglądałem na polsacie niestety. Włączam sobie teraz livetiming na f1.com i tylko w ten sposób da sie obejrzeć. Zastanawiałem się nawet nad wyłączeniem fonii ale nie słyszałbym ryku silników.

avatar
Troker1979

03.04.2010 13:28

0

Kolejny przytyk do komentarza Polsatowskiego!!! Nie zauważyli że niektórzy kierowcy jeśdzili w finałowej rozgrywce na przejściówkach i to zdecydowało o kolejności na starcie. Nie wiem dokładnie którzy ale webber na 100%

Przejdź do wpisu Renault ponownie w Q3

avatar
Troker1979

03.04.2010 11:24

0

Teraz powiedzcie czy musi wystartować w razie deszczu na tych samych używanych deszczówkach. A tak wogóle to średnio zważywszy że nie było ferrarii i mclarenów

avatar
Troker1979

03.04.2010 09:59

0

proszę szybko o dobry szybki livetiming bo komentatorzy polsatu nie przekazują na bieżąco informacji z toru czasów

avatar
Troker1979

27.03.2010 07:55

0

Mam prośbę proszę o linka do dobrego livetimingu chodzi mi o jak najszybsze aktualizacje Mam grecką stronę ale tam jest wszystko strasznie póżno Z góry dzięki

avatar
Troker1979

19.03.2010 13:04

0

Sorki że z innej beczki. Mam problem! Uczę się w weekandy nie dam rady obejrzeć na żywo następnych wyścigów odbywających się o wcześniejszych porach. Czy jest może jakaś strona w internecie na której można obejrzeć wyścig z odtworzenia bądź sciągnąć plik multimedialny z danym wyścigiem. Proszę pomóżcie mi i nie tylko mi. Myślę że sporo osób ma podobny problem. Z góry dziękuje

avatar
Troker1979

23.09.2009 22:24

0

Po przemyśleniu sprawy dochodzę do wniosku że alonso nie był poinformowany o tym przekręcie nie był wtajemniczony. To nie zmienia faktu że nie domyślił się w trakcie czy też po zdarzeniu. gdzie był i czemu milczał to tej pory? Dlaczego nie był wtajemnicziny? dlatego że flavio chciał wygrać ten wyścig za wszelką cenę by w ten sposób dać bodziec alonso aby został w renault na następny sezon.

avatar
Troker1979

23.09.2009 15:05

0

mnie wkurza tylko jedna rzecz!!! Czy alonso nie ma sobie nic do zarzucenia? Dobry kierowca to inteligentny kierowca skoro tak to myślicie że alonso nie zdawał sobie sprawy z tej intrygii? Podejrzewam też że pan X tj. w pewnym stopniu świadek koronny to właśnie dwukrotny mistrz świata

avatar
Troker1979

27.04.2009 12:17

0

zgadzam się z tobą tomek83f. Rubens bardzo stracił w moich oczach. Ośmieszył się. Bo niby dlaczego wolniejszy kierowca miał go przepuścić. To była walka o pozycje. Jesteś szybszy -udowodnij to i wyprzedź wolniejszego rywala. Po co te nerwy. Chwały na pewno nieprzynosza

avatar
Troker1979

26.04.2009 18:37

0

Z tego nicka to fajny koleś. By robert nie mysiał sie stresować walką na torze w późniejszej fazie wyścigu to sruummm mu przejeżdza po przednim skrzydle. Czy on nie ma wyczucia jak mu śladuje samochód? Według mnie to ewidentna wina nicka trzeba podchodzić do takich kontaktóe z kolegą z zespołu z asekuracją. Dal niemca kolega z zespołu jest nie ważny liczą sie tylko jego własne ambicje nie może znieść że młodszy polak jest od niego szybszy mimo że ma przewagę dzięki swojej wadze. Ja jestem załamany. Od połowy tamtego sezonu bmw udowadnia ze nie zależy mu na sukcesach Polaka. Nie chcą go lancować kosztem niemieckiego kierowcy, aproppo bardzo mocnego st ad pseudonim qUICK NICK

avatar
Troker1979

26.04.2009 11:52

0

sławeczko w Gp chin robert po zmianie zadeklarowanej ilości paliwa startował z pit lane bo w ostatniej chwili zespół zdecydował dolać mu paliwa ze względu na warunki atmosferyczne. Tu chodzi o to czy teraz ma tyle paliwa w baku co zadeklarował? A

avatar
Troker1979

26.04.2009 08:50

0

Przy tak zatankowanym bolidzie webber szybko dogoni kubice i nicka i długo go nie utrzyma za sobą mimo użycia kers. Będzie zbyt wolny a na tym torze jest naprawdę dużo miejsc do wyprzedzania. Może być problem też z piruetem bo jest lżejszy ma kers i szybszy samochód. Chyba że tempo wyścigowe bmw i renualt nie będą się zasadniczo różnić co jest możliwe. Jeżeli kub ma na pokładzie tyle paliwa co deklaruje zespół to na pewno jedzie na jeden pit stop. O opony się nie boje. Treningi pokazały że spokojnie można na nich przejechać dużo okrążeń. Zawodnicy w treningach wyjeżdzali na stinty po kilkanaście kółek a opony po tym nie wyglądały wcale tragicznie. Zapytam jeszcze raz. czy kubica faktycznie musi mieć na pokładzie tyle paliwa co deklaruje? Czy to dżentelmeńska umowa? czy też może precyzują to przepisy? Przecież tak naprawdę nie da się tego sprawdzić? Kierowca może zawsze przecież zjechać szybciej niż ma to zaplanowane. Takie małe kłamstewko może być elementem strategii. Bolidów spoza 10-tki chyba juz nie ważą? Dlatego waga zadeklarowana. Chuba że kłamać nie wybada. Myślę tu o aferze z hamiltonem i jego zespole. Z drugiej strony f1 to nie szermierka.

avatar
Troker1979

25.04.2009 20:03

0

nakadzima nie dostał ulepszeń takich jak nico więć to go usprawiedliwia akurat w tym wyścigu. Nie to żebym go uważał za dobrego kierowce

avatar
Troker1979

25.04.2009 19:45

0

blue chyba masz racje nie pomyślałem. Choć czekaj! Bidon napełniają przed startem jak samochód jest już zważony. Kierowca "chudnie" i pije. Ten liter czy trzy nie mają chyba tak wielkiego znaczenia na speed.

avatar
Troker1979

25.04.2009 19:29

0

trzeba też wziąść poprawkę na to że samochód po wyścigu ma ważyć nie mniej niż 605 kg. A kierowca w tak piekielnie trudnym wyścigu schudnie może i z dwa trzy kilo. Pewnie trochę to uzupełnia pijąc napój przez rurkę z bidonu ale pewnie nie w 100 procentach. Kierowcy po wyścigu jadą często poboczem by nałapać jak najwięcej kamieni odłamków na opony. Pewnie waga jest na styk ale jednak te 2 -4 kg zapasu

avatar
Troker1979

25.04.2009 19:20

0

Kubicy i heidfeldowi poliwo dolali po kwalifikacjach a i jest to waga deklarowana. Mam pytanko! Można nie podać faktycznej wagi? To jest dżentelmeńska umowa czy precyzują to przepisy?

avatar
Troker1979

25.04.2009 19:17

0

Button pojechał po prostu szybciej cięższym samochodem

avatar
Troker1979

25.04.2009 19:16

0

Nie o to mi chodziło. Denerwuje mnie to że cały czas trzeba tłumaczyć "onetowcom" żę kierowca samochód + kers t= 605 kg ewentualnie ciut więcej by poprawić wyważenie

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu