komentarze
  • 1. konewko01
    • 2020-09-09 20:54:13
    • *.icpnet.pl

    Ehh szkoda. Dobry chłopak z niego.

  • 2. SpookyF1
    • 2020-09-09 21:01:31
    • *.plastcom.pl

    Za Pereza ktoś lepszy? SUPER!!!
    Za Pereza Vettel? WTF? Serio??? Nie uwierzę póki nie zobaczę. Widocznie jest nabór na driftera za rok...

  • 3. ahaed
    • 2020-09-09 21:01:41
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Do Haas-a za Romka.

  • 4. Del_Piero
    • 2020-09-09 21:06:24
    • *.

    Vettel do Aston Martina, Perez do Alfy Romeo za Raikkonena.

  • 5. Xandi19
    • 2020-09-09 21:20:53
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Aston Martin - Vettel & Stroll

    Haas - Perez & Schumacher

    Alfa Romeo - Kubica & Schwartzman

    Jeszcze się ku** ździwicie

  • 6. goralski
    • 2020-09-09 21:30:27
    • *.centertel.pl

    @5 ochłoń chłopcze

  • 7. LUKA-55
    • 2020-09-09 21:33:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszystko się zaczyna powolutku krystalizować. Trochę szkoda jakby miało go zabraknąć w stawce a jednocześnie dalej mielibyśmy się delektować duetem Grosjean-Magnussen (ileż można). Zwłaszca tego pierwszego mógłby zastąpić. W Alfie też powinny się pojawić nowe twarze. Zobaczymy jak to się potoczy.

  • 8. lucasdriver22
    • 2020-09-09 21:41:31
    • *.play-internet.pl

    Szkoda że Alonso jest już w Renault/Alpine. W Aston Martinie miałby większe szanse na podium.

  • 9. Mayhem
    • 2020-09-09 21:45:06
    • *.home-net.pl

    @5 Dwóch Robertów dla Alfy i całej F1 to za dużo, ale jeden jest bardzo prawdopodobny...

    ...niestety nie ten Robert o którym wszyscy myślą.

  • 10. Xandi19
    • 2020-09-09 21:56:15
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dlatego w F1 jest za mało zespołów. Żaden prywaciarz w obecnej F1 nie ma szans. To nie lata 80te. A żaden poważny koncern nie wejdzie z zespołem bo Mercedes ustalił takie warunki zaczynając od silnika, że nie da ich się dogonić bez pomocy ludzi, którzy w tym coś robili już. VAG powinien wejść i ich rozwalić ale oni wycofują wszystkie marki z wyścigów spalinowych i ogólnie tam gdzie im się nie opłaca.

  • 11. kiwiknick
    • 2020-09-09 21:56:39
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Dlaczego Schwartzman młody Schumacher jest przed nim w tabeli :)

  • 12. Fanvettel
    • 2020-09-09 22:00:47
    • *.219.73.246

    Moim zdaniem będzie tak :

    Aston Martin - Vettel , Stroll
    Alfa Romeo - Perez , Schumacher
    Haas - Hulkenberg , Magnussen

  • 13. Airjersey
    • 2020-09-09 22:02:09
    • *.satfilm.com.pl

    przecież Kubica juz nigdy nie dostanie fotela kierowcy, co sie łudzić :D

    Szkoda Pereza. Zacząłem odnosić wrażenie, że od jakiegoś czasu zespół robi mu pod górkę, żeby słabo wypadał na tle Strolla, zbędne pit-stop itd.
    Pewnie jego fotel dostanie Sbinnala. Maja nadzieję, że zrobię kopię Mercedesa i będą ścigac się na równi? Fajnie będzie sie oglądać, kiedy znowu Vettel nieporadnie będzie poruszać się po torze. Zdążył pokazać już, że musi mieć dominujący lub nielegalny samochód, żeby wygrywać. Cudów w Astonie nie zdziała.

    Oby Sergio gdzieś się załapał.

  • 14. Jen
    • 2020-09-09 22:06:05
    • *.179.231.1.static.3s.pl

    Czyli jutro rano możemy oczekiwać ogłoszenia Vettela w Aston Martinie. Co do Pereza to chętnie zobaczę go w Haasie. Amerykanski zespół zyskałby całkiem niezłego kierowcę, za którym jeszcze idą pieniądze sponsorów.

  • 15. Mayhem
    • 2020-09-09 22:06:56
    • *.home-net.pl

    @11 No faktycznie o 3 punkty... Widać, że nie ogląda się F2 tylko na tabelki i cyferki się zerka :)

  • 16. kiwiknick
    • 2020-09-09 22:08:07
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @15 a sorry dostał punkty w prezeńcie :)

  • 17. Raptor202
    • 2020-09-09 22:11:11
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Do przewidzenia. Poziom sportowy się nie zmieni, gdy wejdzie Vettel, ale wartość marketingowa pójdzie w górę. Nie mówiąc o tym, ile na tym może zyskać Lance Stroll.

    Co do Pereza, to on mnie w sumie ni grzeje ni ziębi. Nie robi mi to różnicy, czy będzie jeździł on, Magnussen, czy Hulkenberg. Ważne, żeby Grosjean i Giovinazzi sobie poszli z F1, a weszli zawodnicy z F2. I oby Robert dostał miejsce w którymś zespole. Robert Shwartzman oczywiście.

  • 18. konewko01
    • 2020-09-09 22:11:43
    • *.icpnet.pl

    Po co wam Kubica w tej Alfie? Żeby się bił z Georgem o 19 pozycję?

  • 19. LuckyFindet
    • 2020-09-09 22:43:41
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @13 Kłóciłbym się z tym czy Kubica nie ma żadnych szans dostać fotela. Tak samo mówiono przed 2019. Mówiono, że już nigdy nie wróci do F1, bo inwalida i inne temu podobne. Jednak wrócił, choć nie był to wymarzony powrót. Jednak na pewno dopóki na rynku są dostępni tacy kierowcy jak Hulk czy Perez, to Kubica będzie mieć ciężko, by znaleźć gdzieś fotel.

  • 20. TomPo
    • 2020-09-10 00:15:53
    • *.dynamic.chello.pl

    Perez do Haasa zamiast Groszka
    Groszek zielona trawka
    Hulk do Astona, ale cos sie obawiam ze skonczy sie duetem Stroll - Vet

  • 21. devious
    • 2020-09-10 02:32:45
    • *.134.70.206

    Chciałbym przypomnieć te dyskusje gdzie kilku cwaniaków pisało "przecież Vettel nie trafi do Astona, bo Perez ma ważny kontrakt a Stroll Jr wiadomo musi zostać" - no i właśnie kolejny raz się potwierdza, ile warte są kontrakty w F1 :) Każdy, dosłownie każdy kontrakt można zerwać, zwłaszcza te obwarowane licznymi klauzulami... A już jak w grę wchodzą miliony a szefem zespołu jest facet, który ma naprawdę dużo pieniędzy i bardzo duże ambicje - to ew. kara za zerwanie kontraktu wcale nie musi stanowić problemu.

    Pisałem to już wiele razy - Aston Martin to ekipa fabryczna i po prostu muszą mieć "lidera" - choćby ten lider był obecnie zupełnie bez formy ale musi być twarzą zespołu. Perez nie jest, nie był i nie będzie nigdy gościem, który może liderować "dużemu" zespołowi - to przeciętniak, idealny na nr 2 w lepszej ekipie albo lider-paydriver w słabszej ekipie i tyle. Siedzi w F1 już 10 lat, miał kilka przebłysków - zwłaszcza w 2012 roku 3 podia pokazały, że ma duży potencjał... Niestety potem poszedł do McLarena i zatonął... Wyleciał szybciutko, ponoć zespół nie był zadowolony z jego podejścia, brakowało profesjonalizmu, wyników też nie było - to położyło się cieniem na jego karierze, bo od tego momentu żaden "duży gracz" już go nigdy nie chciał... I tak już zostanie raczej.

    Para Perez-Stroll mi zupełnie nie pasowała do realizowania mocarstwowych ambicji Aston Martina - o ile Lance jako "młody, rozwijający się" był OK, o tyle brak mocnego zawodnika w drugim kokpicie raził. Teraz zapewne w te miejsce wskoczy Vettel i będzie miał okazję się odbudować - ewidentnie tego potrzebuje.
    Obecnie Seb to cień zawodnika sprzed lat, ale nie mam wątpliwości, że to zawodnik o klasę przewyższający Pereza - a zapewne w nowym, mniej stresującym i bardziej przyjaznym środowisku, mając znowu rolę lidera i "spokój w głowie i garażu" Vettel pokaże jeszcze trochę tego mistrzowskiego pierwiastka. Lance będzie tez miał się od kogo uczyć... Cudów od Vettela nie oczekuję, ale będzie solidnym liderem w Astonie - coś jak swego czasu np. Kimi w Lotusie.

    A Perez? To solidny zawodnik, na pewno lepszy od Grosjeana, Kvyata czy Gio, do tego wnosi swój budżet pod postacią sponsorów - powinien znaleźć sobie miejsce. Powrót po latach do Saubera czy jednak Haas? Nie obraziłbym się też na ponowne spotkanie starej pary z Force India tj. Perez-Hulk - tym razem w Haasie :) Byłoby fajnie, choć to raczej mało realne.

    Nie można też zapominać o Williamsie - nie wiadomo co planują nowi właściciele, na pewno doświadczony Perez by im się przydał.... Podmianka za Latifiego jednak jest chyba mało realna, bo Kanadyjczyk ma solidne, finansowe plecy :)

    Ogólnie jak co roku foteli dostępnych będzie kilka, a chętnych zatrzęsienie... Młodzi gniewni pchają się z F2, kilku przyzwoitych "graczy" z finansowym zapleczem w tym też Rob Kubica też się czają... WIekszość obejdzie się smakiem. Ale też coraz bardziej prawdodopobne jest, że Grosjean, Kvyat i Gio wylecą, a Kimi zakończy karierę - więc będą co najmniej 4 miejsca wolne. Jak na standardy F1 to dużo :) Red Bull weźmie do Alpha Tauri Tsunodę, Ferrari prawie na pewno będzie wciskało do swoich ekip Micka bo wiadomo magia nazwiska działa - choć chyba najbardziej obiecujący z trójki Mick S., Ilott i Shwartzman jest ten ostatni... Szkoda, że w F1 nie ma 12 zespołów jak kiedyś, to by się zmieścili wszyscy :)

    Kubica niestety nie ma argumentów sportowych - miał szansę w Williamsie, teraz ma szanse pokazać się w DTM ale to nie wygląda zachęcająco. Do tego Orlenu chyba zwyczajnie nie stać, by "zabić" konkurencję jakąś wielką kwotą. Rob musi się pogodzić z rolą rezerwowego i co najwyżej liczyć, że wskoczy kiedyś na 2-3 wyścigi gdyby ktoś złapał kontuzję czy coś takiego... Zresztą on - niestety - idealnie pasuje właśnie na nr 3 - ma doświadczenie i wiedzę, a w razie czego może wskoczyć do kokpitu na trening czy wyścig i nie zrobi wstydu :)

  • 22. Artur fan
    • 2020-09-10 07:32:26
    • *.sokola.pl

    @13 przecież już raz miał nie dostać wszyscy mówili po co jak jedną ręką nie da się a jednak się dało a wyszło słabo bo bolid był z du...y w sumie dalej jest a za Roberta chyba wszyscy trzymamy kciuki już raz coś udowodnił

  • 23. hubertusss
    • 2020-09-10 07:38:25
    • *.30.55.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @19 kłócić się można z czym tylko chcesz. Tylko jaki ma to sens. Co z tego, ze Kubica jak Orlen zapłaci odpowiednio dużo dostanie jakiś fotel w słabym zespole? Znowu będzie jeździł na końcu stawki. Tak wielu mówiło przed sezonem 2019, ze się nie dostanie. Ja mówiłem, ze jak nawet się dostanie to i tak nic z tego nie będzie. I jak widać niestety nie myliłem się. Z przyczyn zarówno po stronie RK jak i zespołu powrót okazał się klapą.

  • 24. greyhow
    • 2020-09-10 09:13:22
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Pereza bym widział w Haasie najprędzej. Po pierwsze zespół potrzebuje jakieś zmiany, bo ich kierowcy mam wrażenie są obaj całkowicie wypaleni, a Perez oprócz sporych mimo wszystko umiejętności, wnosi też niemałe pieniądze. Po drugie jest to chyba najlepszy zespół z tych co pozostały. W Alfie go nie widzę. Tam jedno miejsce przypadnie juniorowi Ferrari, a drugie komuś z doświadczonej trójki Kimi/Kubica/Hulkenberg.

  • 25. Jacko
    • 2020-09-10 11:38:03
    • *.

    @19. LuckyFindet & 22. Artur fan
    Ale nie przeginajmy też w drugą stronę, bo jednak żaden poważny zespół go zatrudnić nie chciał. Zdecydował się na to trochę w akcie desperacji będący na dnie Williams i to tez (ne ma co tu ukrywać) tylko dzięki pieniądzom Orlenu.

  • 26. Tom66
    • 2020-09-10 23:00:13
    • *.centertel.pl

    Xandi19
    Fantazje masz bujną

  • 27. robher
    • 2020-09-12 10:36:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie wiem czemu wszyscy podniecają się karierą Pereza,wcale nie jest wyśmienitym kierowcom, przeciętny i już. 8 razy był na podium a jeżdził całkiem dobrymi autami, słabo.
    Wyobrażcie sobie gdyby Robert jeżdził w Mclarenie, Renault Force India , RaceingPOIN, ile by razy był na pudle.
    Dobrze że odchodzi, miejsce dla innych trzeba robić a nie trzymać Pereza albo Hulka to dopiero beztalencie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2021 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo