2009-04-24 GP Bahrajnu - #1 trening 09:00 - 10:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton McLaren 1:33.647 19
2 N.Heidfeld BMW Sauber 1:33.907 17
3 R.Kubica BMW Sauber 1:33.938 17
4 N.Rosberg Williams 1:34.227 24
5 J.Button Brawn GP 1:34.434 15
6 H.Kovalainen McLaren 1:34.502 24
7 R.Barrichello Brawn GP 1:34.531 18
8 F.Massa Ferrari 1:34.589 17
9 M.Webber Red Bull 1:34.827 21
10 K.Raikkonen Ferrari 1:34.827 19
11 K. Nakajima Williams 1:34.880 24
12 S.Vettel Red Bull 1:34.938 21
13 N.Piquet Renault 1:34.974 21
14 A.Sutil Force India 1:35.021 18
15 J.Trulli Toyota 1:35.036 22
16 G.Fisichella Force India 1:35.042 16
17 T.Glock Toyota 1:35.333 20
18 F.Alonso Renault 1:35.348 24
19 S.Bourdais Toro Rosso 1:35.353 22
20 S.Buemi Toro Rosso 1:35.369 15

komentarze
  • 69. alepski
    • 2009-04-24 12:28:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dymski14 możesz podać źródło? Nie tyle ci nie wierze, co sam chciałbym poczytać :P btw to nie zapominajcie, że to właśnie tutaj BMW dużo testowało, z tego względu może mieć tu pewną przewagę względem innych torów. Poza tym trzeba też pamiętać, że jeszcze w Australii Robert walczył o zwycięstwo, co prawda było w tym sporo szczęścia ale tempo w wyścigu też miał świetne. I tak jak mówił doktorek: tutaj KERS daje dużą przewagę. W związku z tym, punkty przy odrobinie szczęścia z niezawodnością wpaść powinny. Wyniki jak zwykle nic znaczą, ale cieszy oko taka kolejność :P

  • 70. mantys
    • 2009-04-24 12:32:09
    • *.static.korbank.pl

    Największa prędkość na torze Hamilton 315,6.. Heidfeld 19. miejsce (306,9), Kubica 20. miejsce (304,9).. Mówi chyba samo za siebie.. Powiedzcie mi tylko DLACZEGO?!? Co z nimi?

  • 71. Hamilton_Mistrz
    • 2009-04-24 12:32:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a gdzie jest kimi rajdkoniem ?

  • 72. mantys
    • 2009-04-24 12:33:27
    • *.static.korbank.pl

    71. Hamilton_Mistrz - z prędkością?

  • 73. wafel
    • 2009-04-24 12:49:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    70. mantys może nie włanczali KERS, albo robili to w innym miejscu niż HAM

  • 74. mantys
    • 2009-04-24 12:51:58
    • *.static.korbank.pl

    73. wafel - ale oni odstają od całej stawki wyraźnie.. a nie tylko od tych co używają KERS..

  • 75. maciejo212
    • 2009-04-24 12:55:28
    • *.lukman.pl

    Na miękkich oponach nawet force india byłoby w szóstce

  • 76. grycu
    • 2009-04-24 12:57:11
    • *.acn.waw.pl

    Gdzie można (w necie) zobaczyć trening o 13 ?

  • 77. pz0
    • 2009-04-24 12:58:51
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    45. Vysogota - nie jestem rozhisteryzowany, nie uważam też że powinno się porównywać KERS komercyjny z samochodu drogowego z KERS wyczynowym z bolidu F1. To co się sprawdza w cywilnym życiu nie musi się sprawdzić w warunkach wyczynowych. Nadal nie widzę przewagi bolidów z KERS nad bezKERSowymi. Podoba mi się podejście innych zespołów, że powoli wprowadzają zmiany, wiedzą którędy podążać, testują nowinki w warunkach bojowych, natomiast BMW chce zrobić od razu wszystko i liczą że nowe rozwiązanie będzie natychmiast doskonałe. Nadal twierdzę że BMW nie do końca wie co ma teraz robić, bo konkurencja kompletnie ich zaskoczyła, sądzili że rywalizują z Ferrari, wyglądało wszystko dobrze, a tu niespodzianka. Nie mam też zamiaru przestać oglądać F1, nawet gdyby skrócili wyścigi (akurat ta zmiana zupełnie mi się nie podoba).

  • 78. Vysogota
    • 2009-04-24 13:11:00
    • *.sggw.waw.pl

    trening 2 na tej stronce: http://www. justin.tv/ferrari_dragon bez spacji

  • 79. grycu
    • 2009-04-24 13:12:27
    • *.acn.waw.pl

    Dzięki Vysogota

  • 80. Fojart
    • 2009-04-24 13:16:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BMW raczej nigdy nie wypada dobrze, a skoro jest teraz w czołówce, to dobry znak:)

  • 81. Vysogota
    • 2009-04-24 13:17:57
    • *.sggw.waw.pl

    wow w renalut pikusiowi skrzydło się rozlec5a6 nawet bez 1eg6 *606cy

  • 82. fullbzikaaa
    • 2009-04-24 13:23:45
    • *.chello.pl

    Widziałem w tv 1 trening. Na twardych oponach strata 1.2s do Hamiltona. Do pierwszej 4 0.7s Jak napisał admin w wiadomości. BMW 2 i 3 czas, bo na miękkich oponach. Miękkie w porównaniu do twardych dają 1 - 1.5s na okrążeniu. Ten dyfuzor w BMW między bajki raczej należy włożyć. KERS nie daje tyle na ile wszyscy liczyli. Zobaczcie czasy aut z KERS , dyfuzorem i bez dyfuzora. Z listy wytnijcie BMW i cześć pieśni. Do Barcelony nie ma co marzyć na dobre miejsce Roberta. Dobra idę obejrzeć 2 trening, to coś potem napiszę jak to widzę. Trzeba wierzyć w cuda, bo się zdarzają.

  • 83. Simi
    • 2009-04-24 13:31:09
    • Blokada
    • *.242.93.49

    szkoda że ten emeryt(Heidfeld)przed robertem ale dobrze że przynajmniej BMW nie jest na końcu stawki. Martwi mnie postawa Ferrari i Renault ale to dopiero testy. Zobaczymy jak będzie na kwalifikacjach i na wyścigu.

  • 84. valencia
    • 2009-04-24 13:47:33
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    po co Kubicy KERS skoro z nim jedzie wolniej od Heidzfelda.Kubica może być 3 na treningu ale i tak słabo pojedzie w kwalifikacjach i w wyścigu. Nawet buemi ma więcej ma punktów

  • 85. walerus
    • 2009-04-24 13:48:20
    • *.klingspor.pl

    Emeryt nie ma "jaj" -dlatego lżejszy i z KERSem szybciej jedzie...

  • 86. jawiemwszystko
    • 2009-04-24 13:49:06
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    pożyjemy zobaczymy. Do wyścigu milcze, nie wpadajmy w euforię

  • 87. Matysss
    • 2009-04-24 13:57:53
    • *.21.193.166

    witam , czy jest gdzieś w necie practice 2 ?

  • 88. lukasz1
    • 2009-04-24 13:58:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    valencja- po pierwsze Buemi ile ma puktów 1-2. Czyl;i Kubica może go wyprzedzic w Bachrajnie. Więc w czym problem? Jakby nie wypadek Sutila, Sutil byłby przed Kubicą. To narazie 3 wyścigi, praktycznie 2,5 wyścigu bo za Malesie były punkty po połowie. Nie jest źle. Ja tam wierze w Bmw Sauber Kubica pare razy może stanąc na podium w tym sezonie.

  • 89. pjc
    • 2009-04-24 14:08:21
    • *.244.91.2

    Kurcze nawet w reklamach się mylą:(
    Spójrzcie na tę po prawej "Red Bull czy Brown". Brawn ludzie Brawn!

  • 90. sivshy
    • 2009-04-24 14:19:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @mantys: Ta klasyfikacja nie mówi nam, kto będzie w sobotę i niedzielę najszybszy, tylko pokazuje, kto jakie warianty ustawień przyjął. Widać, że kierowcy BMW używają więcej docisku, który da im korzyści w szybkich łukach. Na prostych zatem będą tracić, bo większe nachylenie skrzydeł powoduje większy opór. Nie ma co podniecać się prędkościami maksymalnymi, gdyż niewiele one znaczą, zwłaszcza na torach, gdzie wymagany jest kompromis, jeśli chodzi o ustawienia, bo tam jedni mogą postawić na dobrą przyczepność w szybkich zakrętach, inni mogą chcieć mieć przewagę na długich prostych. Gdyby porównanie Vmax pochodziło z takiego toru, jak Monza, można by zacząć się niepokoić. Ale Bahrajn to jeden z torów, gdzie trzeba znaleźć kompromis. Co do BMW, to oczywiście mało prawdopodobne, że w wyścigu zajmą takie pozycje, niemniej taki widok cieszy. Myślę, że nie powinno być tak źle jak w Chinach. O ile oczywiście Kubica znowu nie zrezygnuje z KERS-u przed samymi kwalifikacjami.

  • 91. kisiel81
    • 2009-04-24 14:35:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2gi trening Kubica 17ty, Heidfeld ostatni

  • 92. marrccia18
    • 2009-04-24 14:36:50
    • *.walbrzych.dialog.net.pl

    no nie wiem co o tym myśleć zobaczymy jak będzie dalej wszystko się może zdarzyć

  • 93. telo
    • 2009-04-24 14:38:00
    • *.mt.gov.pl

    standard: Rosberg dobry tylko w treningu, Alonso (nowy pakiet+mało fuela), Toy, BGP i RBR pewnie najwięcej paliwa z czołówki. I pozytyw w postaci Force (nowy pakiecik...)

  • 94. Budyn_F1
    • 2009-04-24 14:38:20
    • *.chello.pl

    Oby tak zostalo.

  • 95. brain87pl
    • 2009-04-24 14:45:32
    • *.238.74.69.ip.airbites.pl

    Drugi trening zweryfikował cześć teorii i nagłówków jakie pojawiały się na róźnych portalach. Niestety:/

  • 96. maruszm
    • 2009-04-24 14:51:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda zeszłego sezonu (brak rozwoju) postawili na 2009r i dorównanie ferdkom i makom i w tym sezonie im się to udało, szkoda że nie zwrócili uwagi na inne zespoły może w tym sezonie nie trzeba dorównywać innym tylko budować własną koncepcję - powodzenia, w celu zmniejszenia kosztów proponuję montaż paneli słonecznych i napędu pedałowego, F1 jak sama nazwa mówi jest nr 1 i powinna wdrażać i rozwijać wszystkie nowinki techniczne, od ograniczenia kosztów są inne serie. Wszelkie ograniczenia w F1 powinny być zniesione, można zachować niektóre np wpływające na żywotność mechanizmów ale wszystko inne powinno być dozwolone.

  • 97. Rafo18
    • 2009-04-24 14:58:29
    • *.olsztyn.mm.pl

    No niesamowite!! Piqet lepszy od Alonso! Coś brazylijczyka nie doceniłem. Ale i tak wolę Bruno Sennę od Nelsona.

  • 98. leo_
    • 2009-04-24 21:15:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fullbzik, no, ja nie wiem czy różnica między oponami jest 1,2 sek. Raczej dużo mniejsza. Myślę, że różnica 1,2 sek to też paliwo (może przede wszystkim). W drugim treningu najlepsi kierowcy osiągali podobne czasy jak czołówka w pierwszym (Ham , Heidf i Kub). Mimo, że treningi nie są do końca miarodajne, to trzeci trening powie coś więcej (na ogół tak bywa). Aha, Brawn nadal jest bardzo dobre, mimo, że stawka się pewnie wyrównała.

  • 99. kamil9693
    • 2009-04-25 10:14:47
    • *.11.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    oby był na punktowanym


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo