DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
15.03.2010 11:20
0
Trudno sie nie zgodzić z większością komentarzy: wyścig był po prostu nudny. Takie też pewno będą następne (oby nie). Przyczyn takiego stanu jest w sumie wiele. Jak dla mnie najgorsze jest to, że zabijany jest duch walki poprzez różne bzdurne ograniczenia i przepisy. Silniki. Ok może i sporo kosztują ale do cieżkiej cholery, to jest F1! Tu kasa leci na setki milionów jak nie miliardy dolarów. Ograniczenie wymiany jednostek napędowych do raptem 8 na sezon to jakaś kpina. Kierowcy zamiast walczyć do samego końca o najmniejszy punkcik, zmuszani są do zachowawczej jazdy i oszczędzania żywotności. To samo z oponami: muszą je oszczędzać bo najzwyczajniej w świecie nie opłaca się zjeżdżać więcej niż 1 na pit lane. To przeklada się na jeszcze bardziej zachowawczą jazdę. Z drugiej strony nawet jeśli któryś z kierowców jednak ma ochotę powalczyć to nie może! Bo co z tego, że może i mógłby jechać szybciej, skoro ktoś go z przodu blokuje? Wyprzedzanie nie wchodzi w grę z wielu powodów: pierwszy to ciągły rozwój docisku aerodynamicznego i co za tym idzie prosta zależność: brak powietrza = brak przyczepności. Niby FIA próbowała z tym walczyć.... ale krótko mówiąc nie wyszlo im. Druga powód to tilkodromy, o których rozpisywali się już poprzednicy. Bo trzeba przyznać, nie da się totalnie wyeliminować docisku aerodynamicznego (tzn jeśli chcemy zachować aktualne predkości i czasy) ale w takim razie należy projektować tory z naciskiem na miejsca do wyprzedzania. To są w sumie podstawy i nic nowego nie napisałem a też żadnym znawcą nie jestem. Zastanawia mnie tylko jakim cudem osoby które decydują o tak ważnych sprawach o tym nie wiedzą. Chociaż być może i wiedzą, tylko nie potrafią nic z tym zrobić. Bo co? Czy aż tak trudno rozstać się z Tilke? Albo dać mu pewne wytyczne? Tak trudno postarać się większą ilość dostawców opon? Ciężko skoncentrować się na przepisach ograniczających docisk aerodynamiczny? Jednocześnie mówienie o ekologii przy "samochodach" które spalają ponad 70L/100km jest jak dla mnie śmieszne. To samo jeśli chodzi o cięcia kosztów. Jak dla mnie to wydatki na badania które mają na celu odzyskanie osiągów, które stracono poprzez cięcia kosztów są większe niż oszczędności jakie wynikają z tych cięć. Po prostu FIA mogłoby przestać się ośmieszać i dbać o nieswoje pieniądze a zacząć dbać o widowiskowość F1, tak żeby ten naprawdę fajny sport zasługiwał na miano królowej sportów motorowych. Hmm ale się rozpisałem. Pozdrawiam wytrwałe osoby które miały cierpliwość przeczytać całość:P
Przejdź do wpisu Whitmarsh nawołuje do pilnych zmian w F1
13.03.2010 15:20
0
kuczek poszukaj u konkurencji. Piszą też, że dużo zawinił pewien nowy przycisk na kierownicy, który to miał niby zmieniać ustawienia dyferencjału i który to przycisk miałby być uszkodzony i co chwila zmieniać ustawienia. Na ile to prawda? Nie mam pojęcia. Narazie nigdzie też nie znalazłem potwierdzenia tych rewelacji.
Przejdź do wpisu Renault R30 ma spory potencjał
01.02.2010 16:10
0
proponuje translatora używać do tłumaczenia na angielski - dużo bardziej zrozumiałe
Przejdź do wpisu Massa najszybszy do przerwy
31.01.2010 20:39
0
tak szczerze to ja już zgłupiałem, bo jak dla mnie nos z abu zabi 2009 jest sporo inny od tego którego widziałem na zdjęciach na facebooku (inne mocowanie skrzydła). Jednocześnie wyczytać można, że zakaz tankowania wymusza powiększenie bolidu a zdjęcia pokazują, że wcale nie jest dłuższy a może nawet i krótszy (oczywiście powiększenie nie musi oznaczać wydłużenie). Jedno jest pewne nos nie pasuje do reszty więc albo nos jest stary i reszta nowa albo na odwrót.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 20:30
0
OMG JAK BĘDĘ PISAŁ CAPSEM TO TEŻ BĘDĘ TAKI FAJNY I MOJE WYPOWIEDZI NABIORĄ ZNACZENIA??? a tak serio to wypowiedź Kuby moim zdaniem wcale nie zaśmieca tematu a rzuca tylko inne światło na całą sprawę. Kuba nie tylko nie narzuca nikomu swojego zdania a też podaje ciekawe źródła. IMO tylko więcej takich ludzi.
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
31.01.2010 19:11
0
Po co? Żeby pokazać kto tu jest "najmądrzejszy" :) Walka o autorytek w kraju bez autorytetów.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:49
0
może z sensem a może nie - pewności nigdy mieć nie możesz. I to że ktoś obraża ciebie nie oznacza, że ty możesz tak samo wszystkich innych. To tak nie działa.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:33
0
matibak nie mam pojęcia po co takie zamieszanie i nie mam pojęcia czy zaprezentowany bolid to nowy r30 czy przemalowany r29. Wiem jedno - jutro się przekonamy i tego się trzymam. Jutro będzie czas na ANIEMÓWIŁEMowanie i dramatyzowanie/zachwyty.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:23
0
matibak możesz poczekać z dramatyzowaniem do jutra?
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:15
0
@54 bo co? serio... co to za podejście? "ja mam rację i się mnie słuchajcie a jak nie to wy..." ? Bierzesz pod uwagę, że kiedyś możesz się mylić? Nie mówię, że tak jest w tym przypadku ale no bez przesady, trochę szacunku do innych ludzi nawet jeśli myślą inaczej niż ty. Nikogo na siłę nie przekonasz.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:08
0
Panowie, spokojnie, nie ma sensu przekonywać kogoś do swojego zdania. Każdy ma swój rozum i własne wnioski i prawo uważać tak jak mu się podoba.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 18:02
0
178. - no jasne ris, są sposoby ale po co ułatwiać:)
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
31.01.2010 17:58
0
dokładnie tak jak pisze maciejo - to r29 ze zdjęcia w "newsie" jest z początku sezonu. Ostatnia wersja r29 wyglądała inaczej i to do tej wersji należy porównywać.
Przejdź do wpisu Porównanie bolidów R29 i R30
31.01.2010 17:52
0
ris ale może wychodza z założenia, że trudniej jest obfotografować pojazd w ruchu? I tak pewno się przed tym nie uchronią ale po co to ułatwiać?
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
31.01.2010 17:50
0
hmm no dramy w mediach nie zaszkodzi - więcej zamieszania, więcej rozgłosu.
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
31.01.2010 17:31
0
na facebooku jest zdjęcie - 2 renówki, widok z góry. Pierwsza to chyba r30 a druga pewno r29. Dużych różnic nie widać ale jednak są - to pozwala mi przypuszczać, że jednak nic nie kryją w garażu i że to jest jednak r30.
Przejdź do wpisu Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
03.09.2009 17:00
0
ris insynuujesz, że Certina pójdzie za Robertem? Że ten ma jakby jakąś kartę przetargową dodatkową?
Przejdź do wpisu Fisichella będzie jeździł w Ferrari od GP Włoch
03.09.2009 16:59
0
KR i RK?:> wygląda nieźle ale jakoś ja nie przepadam za Flavio, wolałbym żeby ta dwójka (bo obu lubię) trzymała się zdaleka od Briatore. Może nie licząc pokera, gdzie można takiego dziada oskubać z kasy trochę :P
Przejdź do wpisu Fisichella będzie jeździł w Ferrari od GP Włoch
03.09.2009 16:46
0
64. Ezechiel Nie widziałem nigdzie takiej wypowiedzi Roberta i nawet jeśli to nie znaczy, że jeszcze nie złoży.
Przejdź do wpisu Fisichella będzie jeździł w Ferrari od GP Włoch
03.09.2009 16:42
0
No co do przejścia Fisico to życzę mu jak najlepiej i nawet się cieszę, że spełnił swoje marzenia. Przyszłość w Ferrari niepewna bo duża konkurencja ale mimo wszystko to 5 wyścigów dla Fisico to spora szansa i wielkie osiągnięcie, co może przyćmiewać obawy o przyszłość. Jest to też spore ryzyko moim zdaniem bo bolid nie był projektowany pod niego i istnieje możliwość kompromitacji ale to i tak chyba nie ma znaczenia dla niego: będzie w końcu jeździł w Ferrari :D Co do Roberta, to wiele nie stracił, nadal ma okazję się pokazać skoro BMW się wzięło do roboty. Dla niego najważniejszy będzie przyszły sezon więc decydujące jest to gdzie się znajdzie w przyszłym sezonie. Ale to już jednak temat-rzeka do spekulacji :D
Przejdź do wpisu Fisichella będzie jeździł w Ferrari od GP Włoch
03.09.2009 16:31
0
Nie wiem dlaczego nie rozważacie w ogóle McLarena? To świetny zespół, pokazali, że potrafią dogonić stawkę nawet jak bazowo mają kiepski bolid. Hamilton faworyzowany? Być może ale chyba lepiej jeździć naprawdę dobrym bolidem i mieć szansę być z przodu niż się turlać w środku gdzie łatwo o stłuczkę i szybkie zakończenie wyścigu. Poza tym jeśli Robert jest naprawdę tak dobrym kierowcą jak się to nam (tak, mnie też) wydaje, to powinien sobie jakoś poradzić z faworyzowaniem Hamiltona. Przecież to też jest zespół, potrzebują punktów zdobywanych przez 2 kierowców więc muszą dbać jakoś o dwóch, bo to punkty, punkty to miejsce w klasyfikacji a miejsce w klasyfikacji to kasa.
Przejdź do wpisu Fisichella będzie jeździł w Ferrari od GP Włoch
03.09.2009 16:18
0
no nie zna i może się okazać, że będzie odstawał od Kimiego tak jak Badoer. Wszystko się okaże.
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 16:13
0
no to po zabawie :( Fisi u czerwonych (formula1.com to już chyba wiarygodne źródło), w sumie czemu nie, się chłopowi może i należy. Może brali pod uwagę RK ale może wymagania stawiane przez niego (kontrakt 2011) były nie do przyjęcia. Ale być może to było wszystko świadome, bo ogólnie rozsądek mówi, że Ferrari się nie odmawia, a taki warunek (kontrakt 2011) mógł być dyplomatycznym sposobem powiedzenia "nie". Tylko dlaczego? Niby marzenie każdego kierowcy. Ale po pierwsze może lojalność wobec ludzi z Hinwill, po drugie może jednak duże ryzyko bo jak tu pisali ludzie to jednak inny bolid, inny inżynier, wszystko inne i ciężko w takich warunkach się pokazać od najlepszej strony. Oczywiście to tylko moje domysły :)
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 15:05
0
conrad jadę z tobą:P
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:57
0
ludzie jak podajecie takie "ifnormacje" to podajcie chociaż źródło.
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:47
0
z tego co zrozumiałem to piszą, że wybrali już Fisi ale zostanie to dopiero ogłoszone ale corriere ma info wcześniej. (taka chyba niby autoreklama) Mnie to śmierdzi ściemą:P
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:40
0
124. conrad gdzie wyczytałeś, że decyzja zapadła? bo właśnie byłe na stronie corriere i nic takiego nie znalazłem.
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:32
0
zaraz padne przed tym kompem:D śmieje się już od dobrych paru minut i jak widzę jakieś ustawki tutaj to może ze śmiechu i schudne to 7kg xD
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:26
0
no póki sobie jaja robił z tymi "rewelacjami" o konferencji, to jeszcze było to niezłe, bo można się było pośmiać, ale późniejszy caps lock i treści już żałosne.
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:23
0
orinoco bo co? bo wszedłem na strone? :D możesz mi wierzyć lub nie ale zajrzałem żeby sprawdzić co tam znajdę (ale możesz mi wierzyć, że nie liczyłem na jakieś sensowne info), znalazłem sposób na schudnięcie i wiele innych "ciekawych" rzeczy, więc postanowiłem się podzielić infor :D polecam
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:19
0
komputer mi nie eksplodowal ale za to mogę się dowiedzieć jak schudnąć 7k w dwa tygodnie :D
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:16
0
to zamiast pisać, że wysyłasz, to po prostu wyślij:P
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:15
0
a ja wam mówie, że na pewno to Valentino Rossi pojedzie na Monzie:D LOL
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:13
0
no to Patryk włożył kij w mrowisko :D
Przejdź do wpisu Klien wątpi w przejście Kubicy do Ferrari
03.09.2009 14:04
0
dokładnie, w życiu trzeba łapać okazje a nie kierować się dumą.
Przejdź do wpisu Hulkenberg na liście Williamsa
03.09.2009 12:41
0
a ja jeszcze nic nie jadłem, powinienem też pisać pracę mgr i zamiast to robić to też szukam, czytam itp :P ehh kiedy to człowiek zmądrzeje?
Przejdź do wpisu Hulkenberg na liście Williamsa
03.09.2009 11:56
0
conrad ale to nie mój wymysł, zobacz sobie komentarz nr 136. Mnie się wydaje, że to nieco obraźliwe porównanie ale przecież nie mam pewności jaka to gazeta, dlatego pytam.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
03.09.2009 11:40
0
tomek83f pisales, ze mieszkales dlugo we Wloszech, mozesz potwierdzic lub zaprzeczyc, ze "La Gazzetta dello Sport" to taki ichniejszy "Fakt"?
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
02.09.2009 23:52
0
eee sry, Kimi niższy o prawie 10 cm ale i tak cięższy o 4 kg. Źródło to sport.pl więc może niezbyt wiarygodne albo aktualne ale mimo wszystko można wnioskować, że Robert nie jest aż tak ciężki.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
02.09.2009 23:49
0
już nie przesadzajcie z tą wagą RK, waży ponoć 67 kg czyli jak na jego wzrost tyle co dobra gęś wyścigowa, już ponoć Kimi waży więcej przy tym samy wzroście, nawet ponoć Hamilton o kilogram cięższy. W porównaniu do Heidfelda jest faktycznie 9kg lżejszy i w BMW mogło to mieć znaczenie ale nie róbmy z Roberta słonia. Ale faktem jest, że występ w barwach Ferrari może się odbić czkawką, bo to jednak inny zespół, inny bolid, wszystko inne i trzeba się dostosowywać.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
02.09.2009 16:51
0
nie rusza w sensie może transferu ale z drugiej strony wiszą im kasę za silniki z zeszłego roku więc może Mallya zgodziłby się na wypożyczenie gdyby Ferrari powiedziało, że anuluje dług? W tym sensie mogłoby to być prostsze.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
02.09.2009 16:25
0
tylko no faktycznie jest tutaj jeszcze trzecia strona, a mianowicie BMW. Ekipa z Hinwill straci w przyszłym roku pracodawcę, więc będzie musiała szukać innego w przyszłym roku, więc teraz muszą się pokazać, muszą udowodnić, że coś potrafią. Tylko jak to udowodnić? Jedynym wyznacznikiem są chyba jednak wyniki na torze, w związku z tym przydałby się kierowca który będzie w stanie wycisnąć jak najwięcej z bolidu, więc Robert może być potrzebny i przez to jego wypożyczenie może być utrudnione. Zrywanie kontraktu? Ciężka sprawa, to wszystko zależy od tego jak ten kontrakt jest skonstruowany, niby nie ma takich kontraktów, których by się zerwać nie dało ale z drugiej strony po co Ferrari miałoby się jakoś stasznie wysilać? Chętnych jest jednak sporo i może łatwiej byłoby o takiego Fisico? Być może jednak z prawnego punktu widzenia kontrakt Roberta stracił na mocy wraz z ogłoszeniem przez BMW odejścia z F1. Wszystko to jest pogmatwane i niełatwe, spekulować można ale i tak nie sposób przewidzieć co zadecydują włodarze Ferrari.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
02.09.2009 15:11
0
a czym tak naprawdę ryzykuje Robert zasiadając za sterami Ferrari tylko na 5 wyścigów? Kto mu zabroni w tym samym czasie szukać teamu na rok 2010? Zyskać może za to wiele: miałby okazję się pokazać zarówno jako kierowca w sensie wykręcania dobrych kółek (pokazanie się innym teamom) jak i tester który daje dużo infromacji zwrotnych dla teamu, dzięki czemu mógłby zaiponować Ferrari i zwiększyć szansę na ewentualny przyszły angaż.
Przejdź do wpisu Alonso nie pojedzie w Ferrari za Massę
24.04.2009 12:28
0
dymski14 możesz podać źródło? Nie tyle ci nie wierze, co sam chciałbym poczytać :P btw to nie zapominajcie, że to właśnie tutaj BMW dużo testowało, z tego względu może mieć tu pewną przewagę względem innych torów. Poza tym trzeba też pamiętać, że jeszcze w Australii Robert walczył o zwycięstwo, co prawda było w tym sporo szczęścia ale tempo w wyścigu też miał świetne. I tak jak mówił doktorek: tutaj KERS daje dużą przewagę. W związku z tym, punkty przy odrobinie szczęścia z niezawodnością wpaść powinny. Wyniki jak zwykle nic znaczą, ale cieszy oko taka kolejność :P
Przejdź do wpisu Hamilton i BMW najszybsze w pierwszym treningu
21.04.2009 22:44
0
oj no te w przypadki są o tyle odmienne, że wtedy w Australii nie padało (z tego co pamiętam:P) a tutaj lało i Robert tłunaczył się tym, że niewiele widział. Aczkolwiek można przyznać, że sytuacja jest bardzo podobna i skoro Nakajima został nazwany Samurajem, to Robert niech będzie Ułanem :P
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 22:35
0
hmm do ludzi którzy czepiają się BMW, że narzekają na masę bolidów - ten zespół nie ma tyle doświadczenia co Ferrari czy McLarren i najwidoczniej nie byli w stanie zbudować na tyle lekkiego bolidu by móc wsadzić tam KERS i mieć miejsce na zbalansowanie bolidu dla Roberta. Mówicie, że RBR czy inne zespoły nie płaczą, że masa bolidów jest za duża ale bierzcie pod uwagę fakt, że RBR nie ma KERSu. Jeżdżą szybko bo mają genialnego Neweya, który jak widać potrafi zbudować b.szybki bolid nawet bez kontrowersyjnego podwójnego dyfuzora. Jednakże nie wnioskowałbym, że RBR dogoniło już Brawn i że będą regularnie wygrywać, bo na suchym torze (w Q) BGP miało dużą przewagę i tylko zmiana pogody imo pokrzyżowała im szyki. Także nie mówcie, że BMW brak polotu, że są na szarym końcu, że nie potrafią wprowadzić zmian tak szybko jak Renault czy McLaren. Ten ostatni zespół ma jednak większe doświadczenie i widać potrafi się uwijać, a Renault imo wprowadza wszystko na hurra i na pokaz. Tak jak wspomniał doktorek w tym newsie: sam dyfuzor nic nie da, trzeba nakarmić go jeszcze powietrzem a to wiąże się u nich z przeprojektowaniem ogromnej ilości rzeczy, co po prostu trwa, bo oni chcą zrobić to dobrze. Jeżeli uda im się odchudzić bolid bez znaczącego pogorszenia niezawodności, jeżeli uda im się zmienić przepływ powietrza i nakarmić nim nowy dyfuzor i tym samym zyskać docisk na tylnej osi, może wtedy problemy z balansem się skończą. Miejmy taką nadzieję. Na zakończenie: kto oprócz mnie ma ogromne wrażenie, że BMW ma najsłabszy silnik w całej stawce? I kto oprócz mnie ma wrażenie, że mimo, że prace rozwojowe nad silnikiem zostały zamrożone, to Ferrari i McLarren znalazło sposób by podnieść jakoś moc silnika w ciągu ostatnich 2 lat?
Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach
21.04.2009 21:37
0
ptasior no mnie też się wydaje, że na szybkich docisk jest ważniejszy:P hehe ale ekspertem żadnym nie jestem... ale z drugiej strony;> może mamy racje i to dlatego BeeMki nie błyszczą - nie znają się na podstawowych kwestiach :D hyhy
Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Bahrajnu
20.04.2009 16:08
0
się czepiacie walerusa ;> kurde gdyby istniała tak dziedzina sportu jak "narzekanie", Polacy mieliby gwarantowane złote medale i mistrzostwa. A tak serio to chyba nie widzicie tego, że ten sezon jest trochę inny? Bardzo dużo zmian, zawirowanie z przepisami i ich interpretacją. Poczekajmy aż ten zespół wprowadzi nowszą specyfikację swojego bolidu i może wtedy będzie czas na osądy i biadolenia lub (mam nadzieję) zachwyty.
Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Bahrajnu
20.04.2009 10:40
0
też uważam, że aktualnie w Ferrari nie ma takiej osobowości jakimi byli Todt, Shumi czy Brawn. Ale to nie znaczy, że takie osobowości się nie pojawią/rozwiną. Moim zdaniem to własnie takie kryzysowe sytuacje jak teraz ujawniają prawdziwy charakter człowieka. Oby odnaleźli siłę i pokazali swój pazur ;) Forza Ferrari!
Przejdź do wpisu Ferrari spisze na straty sezon 2009 po GP Hiszpanii?
15.04.2009 13:08
0
@jar188 no ale gdyby FIA zadecydowała, że dyfuzory są jednak nielegalne, nikt nie musiałby inwestować dalej w nowe rozwiązanie. To, że było wcześniej wiadomo ile to będzie kosztować, nie onzacza, że kasa już została wydana. Decyzja nie zmienia kwoty, zmienia tylko to, że teraz tę kwotę trzeba po prostu wydać.
Przejdź do wpisu Podwójne dyfuzory są legalne