markorud
Ostatnia aktywność
avatar
markorud

22.03.2013 07:27

0

Sutil wyrasta na niespodziankę początku sezonu:-)

avatar
markorud

18.03.2013 08:18

0

zbyt agresywni??? bzdura !!! w tempie 2 pitstopów i oszczędzania opon byli by jeszcze dalej za Icemanem, zauważcie że: bolid LOTUS (oraz KIMI) pokazał OLBRZYMIE REZERWY w kwesti opon. pomino że KIMI mial TYLKO 2 postoje-to na najbardziej "zjechanym" komplecie-w ostatnim !!! okrązeniu wykrecil najlepszy czas !!! -tak z przekory Kimiego-"jechałem sobie i trzymalem stawke na dystans kilku sekund-a teraz wam pokaze co ja potrafie-SUPER:-) CAŁY ICEMAN -gdyby Kimi byl agresywny (jak w ostatnim okrązeniu) mieli by 3 razy taka stratę !!

avatar
markorud

18.03.2013 08:09

0

bolid LOTUS (oraz KIMI) pokazał OLBRZYMIE REZERWY w kwesti opon. pomino że KIMI mial TYLKO 2 postoje-to na najbardziej "zjechanym" komplecie-w ostatnim !!! okrązeniu wykrecil najlepszy czas !!! -tak z przekory Kimiego-"jechałem sobie i trzymalem stawke na dystans kilku sekund-a teraz wam pokaze co ja potrafie-SUPER:-) CAŁY ICEMAN

avatar
markorud

18.03.2013 08:07

0

bolid LOTUS (oraz KIMI) pokazał OLBRZYMIE REZERWY w kwesti opon. pomino że KIMI mial TYLKO 2 postoje-to najbardziej "zjechanym" komplecie-w ostatnim !!! okrązeniu wykrecil najlepszy czas !!! -tak z przekory Kimiego-"jechałem sobie i trzymalem stawke na dystans kilku sekund-a teraz wam pokaze co ja potrafie-SUPER:-) CAŁY ICEMAN

avatar
markorud

18.03.2013 08:05

0

bolid LOTUS (oraz KIMI) pokazał OLBRZYMIE REZERWY w kwesti opon. pomino że KIMI mial TYLKO 2 postoje-to najbardziej "zjechanym" komplecie-w ostatnik !!! okrązeniu wykrecil najlepszy czas -tak z przekory Kimiego-"jechałem sobie i trzymalem stawke na dystans kilku sekund-a teraz wam pokaze co ja potrafie-SUPER

avatar
markorud

11.07.2011 11:12

0

wyścig ok. ale komentarze w studiu to porażka :-( skąd ten zadufany i zarozumiały dziennikażyna Krystek Sobierajski?? wcinał się każdemu w słowo, już nawet Borówka i Maurycy dali soie na luz, z gdy pytanie zadał Ziętara on perwszy mił swoje 3 grosze. czyżby chciał zostać gwiazdą F1??

avatar
markorud

11.07.2011 11:12

0

wyścig ok. ale komentarze w studiu to porażka :-( skąd ten zadufany i zarozumiały dziennikażyna Krystek Sobierajski?? wcinał się każdemu w słowo, już nawet Borówka i Maurycy dali soie na luz, z gdy pytanie zadał Ziętara on perwszy mił swoje 3 grosze. czyżby chciał zostać gwiazdą F1??

avatar
markorud

12.02.2011 13:12

0

załóżmy konto !!! i kibice zrobią zrzutkę (a'la WOŚP-J.Owsiaka) dla tego ośrodka w którym tak fachowo się zajeli NASZYM ROBERTEM. reklame już mają -ale kasa im się na pewno przyda.

avatar
markorud

28.10.2010 07:03

0

wg mnie ............................ to teraz sponsoroani przez Redbulla kierowcy ToroRosso dostana NAKAZ pomocy weberowi i bardziej Vetelowi, to oni beda polowali na Alonso, przy dublowaniu lub po zmianacha opon, bo nastarcie beda za daleko. Ale zawsze mogą sprowokować SC jak w aferze renówki z 2008, i oni beda niby ?? poza układam. szczegolnie kierowcą TorroRosso zależy na fotelu-Webera -moga miec motywacje, i fakt przewagi-ilości aut Redbula to 4 szt. a Ferarri tylko 2. bedzie ciekawie JESLI ZACZNA KALKULOWAĆ PRZY ZIELONYM STOLIKU

Przejdź do wpisu Horner: to absurd

avatar
markorud

28.10.2010 07:03

0

wg mnie ............................ to teraz sponsoroani przez Redbulla kierowcy ToroRosso dostana NAKAZ pomocy weberowi i bardziej Vetelowi, to oni beda polowali na Alonso, przy dublowaniu lub po zmianacha opon, bo nastarcie beda za daleko. Ale zawsze mogą sprowokować SC jak w aferze renówki z 2008, i oni beda niby ?? poza układam. szczegolnie kierowcą TorroRosso zależy na fotelu-Webera -moga miec motywacje, i fakt przewagi-ilości aut Redbula to 4 szt. a Ferarri tylko 2. bedzie ciekawie JESLI ZACZNA KALKULOWAĆ PRZY ZIELONYM STOLIKU

avatar
markorud

23.10.2010 12:02

0

po starci e szybko są długie proste, a tam kanał F działa ok. póki sie szeroko nie rozjadą jest szansa dla McL i Reni, chociaż to Meśki miały najwiekszą prędkość?? wszyskto zalezy jak sie potoczy start. oby nikt nie zmieniał kierunku i lini jazdy aby wskoczyć na czystą stronę-jak Pietrow na Suzuce,

avatar
markorud

23.10.2010 11:57

0

po za tym jutro też będzie inaczej bo np.RB i Ferarii mają gorsze tempo z pełnym bakiem,szczególnie RB traci na prostych, a jak wiadomo w Q3 jechali na oparach, tak wiec wszyskto się może jutro pozmieniać, ja stawiam na gorący łeb Vettela w walce z Weberem:-)

avatar
markorud

23.10.2010 11:54

0

wg.mnie kwalifikacje nie wyszły przez...... euforie po 3 treningu. wszyscy szukali ulepszeń a Renia już chłodziła szampany-nie wyciągneli wniosków ani z nagumowania większego toru, ani ze strategii inych zespołów.

avatar
markorud

23.10.2010 09:27

0

licze ze kanał F pomoże też Robertowi-chociaż to mercedesy miały najwieksze prędkości:-(( wiec trudno bedzie je tez objechać

avatar
markorud

23.10.2010 09:24

0

przyjrzeć to trzeba było się po 3 treningu a nie czekać w euforii na kwalifikacje, inni się przyjrzeli i poprawili, a Renia jak zwykle przyjrzy się ..... ale po fakcie

avatar
markorud

23.10.2010 09:21

0

Pietia tradycyjnie :-( coś przekombinował, a w kwestii Roberta to chyba jego inż. nie przewidzieli dalszego nagumowania nawierzchni i sukcej z trzeciego treningu stal się ich prażką:-((, oby start z brudnej cześci nie spowodował dalszych konsekwencji w poz. po pierwszych okrążeniach

avatar
markorud

22.10.2010 09:56

0

21.proxx: potencjał jest-zgadza się- tylko żeby było na czym go zaprezentować w kwalifikacjach !! (swego czasu Rosberg regularnie wygrywał treningi-a na kwalifikacje jeździł "na bos" i nie zawsze nawet do Q1 wchodził- tak więc uważałbym na opony!!

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

22.10.2010 09:52

0

ale po analizie 2 sesji tereningowych to uważam ze najlepszy bedzie............... ten kto lepiej gospodaruje kapciami, teraz ze wzglęgu na nowy tor kazdy kreci max.ilość kółek (a kapcie są w limicie!!) i ciekawe jak sie zużywaja-bo skoro się tor staje sie nagumowany to z opon a nie z tarcia o podłoge:-)))) i strategią na kwalifikacje to zostawić sobie najlepsze kapcie na sobote.

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

22.10.2010 09:46

0

a w kwesti toru: -to mogą być niespodzianki po starcie (Pietia:-), -kolejne exra strategiczne miejsce to zjazd do aleii serwisowej (pewnie już w Ferari kombinuja jak w tym miejscu Masa ma spowalniać wszystkch za-o ile Fredek bedzie z przodu. -no i ten lewy zakręt z DZIURĄ (zaglębieniem)na którym wszystkich dobija

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

22.10.2010 09:43

0

pierwsza 3 to max motywacja-ale czarny konik-mistrz kwalifikacji Vettel-jutro się pokaże, no i myśle ze MB tez coś podregulują na plus.

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

22.10.2010 09:40

0

miło-ha ha ha bedzie posłuchać, ale czasami lubie posłuchać jak się nakręcaą w tym studio-tak jakby stali w boksach na GP:-)

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

22.10.2010 09:21

0

ciekawa czołówka: pierwsza 8 (czwórka konstruktorów) to RB,Ferarki, McL i Renia, Mesiu z Benza to z Suberam tak jakby 2 linia (poz.9-12) CZYŻBY SZANSA -o ile Pietia z Wyborga nie wystartuje w kosmos?- na odrobienie strat do 4 w generalce MB??. po pierszym treningu wiecej oczekiwalem od Wiliamsa-ale to widocznie ich poziom i ich miejsce, Force India-jakby w odwrocie-czyżby szykowali sie na nastepny sezon??

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
markorud

06.05.2009 13:36

0

tylko teraz nie mowi się ze "testujemy" tylko "sprawdzamy" nowe części jak np. "Kierowca testowy Marc Gene sprawdzał lżejszy i wyposażony w podwójny dyfuzor samochód F60 na Vairano w ostatni weekend, a pierwsze rezultaty są bardzo zachęcające". no tak-on tylko sprawdzał, a co by było gdyby przetestował .........???

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
markorud

06.05.2009 13:34

0

wiec zakaz testów to pic !!!!, bo i tak nie można z nich wyciagnąć konkretnych wniosków bo nie wiadomo co kto testuje, to tak jak z treningami piątkowymi. a w zaciszu fabrycznym kazdy team robi testów do woli, bez ograniczeń godzinowych i limitu kilometów, tak wiec zakaz testów to lipa !!!

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
markorud

06.05.2009 13:31

0

nie testują na torach wyścigowych-z kalendarza, ale przy fabrykach każdy ma jakieś odcinki "testowe" na których sprawdzają swoje osiągi w poszczególnych sekcjach torów imitujących tory wyścigowe,

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
markorud

06.05.2009 13:26

0

to pokazuje ,ze jednak zespoły "testują"-bo jak nazwać porownywlne jazdy na innym torze , co kółeczko z innymi częściami??

Przejdź do wpisu Kimi chce znów wygrywać

avatar
markorud

25.04.2009 08:57

0

już się asekurują aby Nelsinho "Pirueet'a" wymienić na Bruno Senne, jak sie nie poprawi- w co nikt nie wierzy , to daje mu max. dwa wyścigi w Europie i witajcie trybuny (odstrony loży -bo od strony bandy to jest co wyścig)

avatar
markorud

25.04.2009 08:53

0

no tak-Coulthard ma racje !!! w swojej "przebogatej karierze" on wzorowo rozwijał swój bolid (zwłaszcza jesli chodzi wytrzymałość na uderzenia w bande)

avatar
markorud

24.04.2009 11:22

0

Kubicki i Heidfeld prze blisko godzine pierwszego treningu siedza w boksach , a ostatnie przejazdy na miekkich laczkach-troche pachnie zasłoną dymną i próbą odbudowania dobrego nastroju i podniesienia morale temu-jacy to jesteśmy "gut"

avatar
markorud

23.04.2009 14:24

0

wszystkiego najlepszego dla ForceIndia-życze im pierwszych punktów. to jest kolejny zespół potwierdzający drogę małymi kroczkami,tzn.w czasach "zabronionych" testów (bo kazdy na własne potrzeby gdzieśw zaciszu przyfabrycznym coś testuje) starają się w warunkach wyścigowych wprowadzić coś nowego, nowe pakietyt aero..,nowe częsci, przejsciowy dufuzor, tak jak Renault, McLaren czyżby BMW ponownie było w 100%pewnych swoich konstrukcji i chcą od razu wprowadzić pewniaka (idealne zmiany)??????????? oby nie okazało się ze jest tak jak z ich produktem firmowym-KERS, gdzie ponoć system Mercedesa jest dużo lżejszy i skuteczniejszy.

avatar
markorud

23.04.2009 14:10

0

to jest budżet MINIMALNY nie MAXYMALNY, tzn.ile trzeba miećkasy by sie w F1 utrzymać, a nie paść po 3 wyścigac jak SuperAgurii

avatar
markorud

22.04.2009 11:18

0

ale nie przesadzajmy z tą wagą Roberta Robert Kubica: 69 kg 184cm Fernando Alonso: 67 kg 171 cm Mark Webber: 71 kg 184 cm - można bez KERS i dyfuzora Kimi Räikkönen: 69 kg 175 cm Giancarlo Fisichella: 63 kg 172 cm Sébastien Bourdais: 69 kg 176 cm Lewis Hamilton: 67 kg 174 cm Nico Rosberg: 69 kg 178 cm Kazuki Nakajima: 60 kg 173 cm Sébastien Buemi: 61 kg 176 cm Nelson Piquet: 64 kg 175 cm Heikki Kovalainen: 63 kg 170 cm Jarno Trulli: 64 kg 173 cm Adrian Sutil: 75 kg 183 cm Felipe Massa: 66 kg 166 cm Sebastian Vettel: 64 kg 168 cm Timo Glock: 65 kg 169 cm Nick Heidfeld: 59 kg 164 cm

avatar
markorud

22.04.2009 10:04

0

wiadomo ze sa tory i ich specyfikacje pasujące mniej lub bardziej innym zespołom, są warunki atmosferyczne zwiekszające szanse rżnych teamów, ale póki co BMW nie zachwyciło ani a wyscigu, ani w deszczu, ani w treningach na suchym, i zgadzam sie ze na tym etapie to nie miejsce aby np.poswiecac piatek na jazde z KERS sobote bez KERS, a limit wagi nie jest wyznacznikiem możliwości, bo obowiązują wszystkich.

avatar
markorud

22.04.2009 09:59

0

Dr.Mario przeliczył się i za bardzo uwierzył w swoją wielkość, odpuszczając końcówkę poprzedniego sezonu uważał ze skoro Ferarii i McLaren walczą o tytuł to oni-BMW jako "3" siła najwiecej zysają przy pracy nad KERS, Ferarii do końca walczyło i nie mogli sobie pozwolić na experymenty, McLaren-byl świeżo po aferze z bagażem kar finansowych, nie doceniono myśli technicznej w co prawda chaotycznie działającym Renaul, zignorowano RedBulla i Toro-rosso (chociaż juz dawno pojkazywali duzy potencjał wszczególnie trudnych warunkach), Wiliams nigdy nie był uważany po rozstaniu z BMW za godnego rywala, FrceIndia to jak powiedział dr.Mario tylko uzupełnienie skłdu wyścigowego (spełniającego minimum po kasacji SuperAgurii) a o "upadającej"Hondzie" wszyscy zapomnieli, i to był najwiekszy błąd konkurencji nowego BrawnGP, a teraz BMW co prawda prezentuje poziom Ferarii-=ale musi sie ostro napocić w walce z każdym-nawet o miejsce w Q3.

avatar
markorud

22.04.2009 09:46

0

równie dobrze BMW mogło się skupić na naklejkach z numerami startowymi dla wszystkich niz na próbi zmonopolizowania KERS.

avatar
markorud

22.04.2009 09:45

0

BMW pracując i skupiając się nad KERS osiagneli KRES swoich możliwości rozwojowych, zapominająco innych detalach auta. za szybko osiagneli (dzieki Robertowi wyznaczone cele) i z zachłanności niemieckiej byli najwiekszym zwolennikiem KERS -liczącna monopolizacje tego urządzenie, ale pozostali okazali sie lepsi (moze ich konstrukcje KERS nie sa wcale lepsze od BMW) ale lepiej współpracują z resztą bolidu.

avatar
markorud

21.04.2009 16:59

0

a moze czasami przydałoby się trochę ryzyka niż zimna kalkulacja "po niemiecku", jak chociażby w wykonaniu RedBulla (niby lekka i kruch konstrukcja, nad wyraz wysoko zadarty nos bolidu od konkurencji) ale dublet juz ma, Renualt i Alonzo zaryzykowali 2 treningi z nowymi cześciami i efekty było widac, wyrazna poprawa McLaren, a BMW- harcerskie planowane podchody z KERS i ...nic:-(

avatar
markorud

21.04.2009 16:48

0

sztuka dogonić i wyprzedzić, a póki co BMW nawet nie dogania a o walce nawet trudno mówić, a gdzie czas na ucieczke do przodu przed konkurencje???

avatar
markorud

21.04.2009 16:46

0

i to jest cała prawda o F1: dogonić inny bolid-można przy dobrym układzie szybko ale wyprzedzić cholernie trudno tym bardziej szacunek dla BrawnGP i RedBulla

avatar
markorud

21.04.2009 16:44

0

mogę uwierzyć ze w Barcelnie nowy bolid BMW dogoni zeszłotygodniowe konstrukcje konkurencji, ale nie wierze ze oni śpią i nie odjadą znowu z czymś nowym ,najlepszy przykład Renault McLaren

avatar
markorud

21.04.2009 16:42

0

Ferarri potrafi dzialać szybko-czasami sie mylą (jak chociażby w kwesti opon dla Kimiego, lub kwalifikacji Massy)ale wiele zmian (np.płetwa rekina)poszły im szybko i gładko. a BMW musi wszysko (po niemiecku) zaplanować

avatar
markorud

21.04.2009 15:03

0

a najlepiej wg. mnie (po cichu) z kryzysu wychodzi Renault, oni chociaż uczciwie stawiają , ze 1-kierowca to Alonzo i nie ma nic do staracenia w obecnej sytuacji, bo gdyby to był inny układna poczatku sezonu (równiejsze w starej czołówce) to eksperymentowali by na Nelsinio

avatar
markorud

21.04.2009 14:56

0

McLaren ma najlepsze zawieszenie (wytrzymałość i stabilność przy atakowaniu wysokich "tarek"), RedBull radzi sobie znakomicie (chciałbym zobaczyć kombinacje: RedBull+nowy dyfuzor+KERS), ToroRosso-udowadnia znakomite parametry w deszczu(rok tmu Vetell na Monzy i teraz Buemi-debiutant, do tego "gang dyfuzorowy" -oni tez sie rozwijają (a kolejny wyścig i jego charakterystyka na pewno pasuje Toyocie) BrawnGP-to równy poziom, Ferarii szykuje niespodzianke ciekjawe gdzie jest w tym wszystkim BMW???????????

avatar
markorud

20.04.2009 11:50

0

nie liczyłbym tez powaznie na poprawe BMW w Barcelone, moze cos zbudują nowego i dogonimy ich w miejscu jakim jest konkurencja dzis,ale pamietajmy ze oni tez cos zbudują i nam odjadą. (ciekawi mnie kombinacja: RedBull+KERS+nowy dyfuzor)

avatar
markorud

20.04.2009 11:49

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Senna wciąż liczy na F1

avatar
markorud

20.04.2009 11:45

0

nie liczyłbym tez powaznie na Barcelone, moze cos zudują nowego i dogonimy ich w miejscu jakim jest konkurencja dzis,ale pamietajmy ze oni tez cos zbudują i nam odjadą. (ciekawi mnie kombinacja: RedBull+KERS+nowy dyfuzor)

Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Bahrajnu

avatar
markorud

20.04.2009 11:39

0

proponuje za "bladych" Nelsinio,Nakaijima, lub Bourdais, a najlepiej za Heidfilda (wtedy nie byłoby niemieckego kierowcy w BMW i lepsze traktowanie innych

Przejdź do wpisu Senna wciąż liczy na F1

avatar
markorud

07.06.2008 22:01

0

TYLKO ROBERT NIE POPELNIŁ BŁEDU !!! wszyscy (Truli,Glock,Alonso,Massa) kręcili baczki, albo (Kimi,Kowal,Fernando,Rubens, Hamilton,Rosberg) minimum raz przeszczelili szykany jadac na limicie. no moze jeszcze żółw Heidfild jechał w miare czysto-tyle że wolno:-((. A ROBCIK BYL NAJPEWNIEJSZY!! ryzykował-ale na granicy bezpieczenstwa. GRATULACJE. a Lewisowi się udało przejechać na maxa (sam to przyznał na konferencji)-z mała ilościa paliwa, (na 5 takich prób -4 razy by przestrzelil szykane lub krecił baczki, ale ten 1 raz mu sie udalo-i na nasze nieszczeście bylo to w Q3.) JUTRO BEDZIE OK.

avatar
markorud

07.06.2008 21:07

0

TYLKO ROBERT NIE POPELNIŁ BŁEDU !!! wszscy (Truli,Glock,Alonso,Massa) kręcili baczki, albo (Kimi,Kowal, Hamilton,Rosberg) minimum raz przeszczelili szykany jadac na limicie. no moze jeszcze żółw heidfild jechal w miare czysto-tyle że wolno. A ROBCIK BYL NAJPEWNIEJSZY!! GRATULACJE

Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica

avatar
markorud

16.03.2008 21:01

0

Panowie spokojniej !!! podziękujmy Nakajimie !!! on uratował Roberta !! dlaczego?? silnik już zaczął szwankować-o tym sie tylko cicho mówi. robert mógl jechac dalej-ale kto wie jak to by sie skonczyło-a tak może bez konsekwencji wymienić jednostke napedową-bo w myśl przepisów-zawodnik wyeliminowany przez innego-moze dokonac potrzebnych napraw. chłopaki wymienia w BMW silnik i w malezji bedzie nowy-a nie stary źle reagujacy na przpustnice-to było celowe zagranie- Robert moezdobył by 2-3 punkty ale bylby i tak przesuniety w Malezji bo tamten slnik by nie wyrobił-wiedzieli cwaniaki co robia-powodzenia robert w nastepnym wyscigu !!!

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu