komentarze
  • 49. david9
    • 2009-04-23 14:08:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeszcze tego brakuje zeby ForceIndia ich wzieło. Żal dupe sciska z taką forma. Dziwne ze wszscy zdązyli ze zmianami tylko nie BMW kazdy cos kombinuje, próbuje urwac jakies cenne czesci sekundy. Niewierze w BMW i w to ze w tym sezonie wygrają jakis wyscig chyba ze wyskoczą w europie z jakimis rewelacyjnymi zmianami to wtedy odwołam te słowa. Bahrajn już chyba mamy z głowy i juz nawet deszczem niema sie co pocieszac bo po pierwsze tam prawie niepada a po drugie jak widac deszcz jeszcze bardziej uwidacznia niedoskonałosci BMW. Szkoda bo wiemy jakie były plany na ten rok i jak wczesnie zaczeli przygotowania do tego sezonu. Sami narobili nadziei i z pewnoscią są zaskoczeni ze idzie im tak słabo ale niema co jęczec tylko działac cos panowie ile jeszcze wyscigów spiszecie na straty zanim wkoncu cos zrobicie w dobrym kierunku?

  • 50. markorud
    • 2009-04-23 14:24:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszystkiego najlepszego dla ForceIndia-życze im pierwszych punktów.

    to jest kolejny zespół potwierdzający drogę małymi kroczkami,tzn.w czasach "zabronionych" testów (bo kazdy na własne potrzeby gdzieśw zaciszu przyfabrycznym coś testuje) starają się w warunkach wyścigowych wprowadzić coś nowego, nowe pakietyt aero..,nowe częsci, przejsciowy dufuzor, tak jak Renault, McLaren

    czyżby BMW ponownie było w 100%pewnych swoich konstrukcji i chcą od razu wprowadzić pewniaka (idealne zmiany)???????????

    oby nie okazało się ze jest tak jak z ich produktem firmowym-KERS, gdzie ponoć system Mercedesa jest dużo lżejszy i skuteczniejszy.

  • 51. walerus
    • 2009-04-23 14:45:24
    • *.klingspor.pl

    podobno BMW ma doradzać Bundeswerze przy produkcji nowoczesnych czołgów - może na tym się teraz skupiają - na Trulim już przetestowali pierwszą wersję "bolidu"......

  • 52. fezuj
    • 2009-04-23 15:25:11
    • *.pub.krusz-lan.pl

    @51. walerus- ten przetestowany typ to BMW Sauber PANZER- F1.09 a na Barcelonę Robert dostanie Lekki transporter systemy KERS !!! i dopiero pokaże ;)

  • 53. walerus
    • 2009-04-23 15:32:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ten palec co Rosberg mu rok temu.....

  • 54. GKT
    • 2009-04-23 15:58:43
    • *.am.edu.pl

    lukasz1: "Więc Bmw jak to niektórzy piszą jest w pierwszej 10." Tak, zgadzam się, zwłaszcza w kategorii konstruktorów!

  • 55. Orlo
    • 2009-04-23 16:06:53
    • *.8.143.61

    @GKT, to było mocne:D Dobra ironia nie jest zła...

  • 56. david9
    • 2009-04-23 16:22:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Podobno Robert ma jeżdzic cały weekend w Bahrajnie z KERSEM. Ciekawe czy to cokolwiek da.

  • 57. fezuj
    • 2009-04-23 17:17:39
    • *.pub.krusz-lan.pl

    To z innego portalu " - W piątek będę używał KERS - powiedział na konferencji przed Grand Prix Bahrajnu Robert Kubica. Nie wiadomo jeszcze, czy Polak skorzysta z systemu w kwalifikacjach i wyścigu. To okaże się dopiero po treningach." o k.... mać jeszcze im mało !!

  • 58. sivshy
    • 2009-04-23 17:24:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Myślę że z realną formą BMW trochę jednak przesadzacie. Są ciency, ale chciałbym zobaczyć, jak pojechałby Robert, gdyby czas, który poświęcił na testowanie KERS, z którego potem i tak zrezygnował, spożytkował na szukanie lepszego balansu. Oczywiście że szału by nie było, ale z FI spokojnie dałby sobie rady. Nie mówiąc już o tym, o czym wspominałem już wcześniej, że Robert jadąc w ogonie stawki, nie potrafi dać z siebie tyle, ile daje będąc trochę z przodu i widząc realną szansę na dobry wynik. A Heidfeld może i miał tyle czasu co inni na szukanie balansu, ale jemu takie wyniki jak ostatnio zdarzały się nawet w F1.08, który przez większość sezonu był trzecim najszybszym bolidem w stawce. Ogólnie mówiąc, BMW jest w czarnej dupie, ale nie tak głęboko, jak by się mogło wydawać po GP Chin. Choć mogą się w nią zagłębić jeszcze bardziej, jeśli nie zaczną wprowadzać jakichś zmian szybciej, niż przed Barceloną.

  • 59. masaj
    • 2009-04-23 17:46:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    57. @fezuj Niepokojące jest to, że ostateczną decyzję znowu maja zamiar podjąć dopiero piątek wieczorem po treningach. Czyli znowu decyzja bez testu obu opcji. Skoro w przypadku Heidfelda udało się zrobić porównanie w piątek to nie rozumiem dlaczego tego nie powtórzą. Ciekawe jak mają zamiar podjąć decyzję.

  • 60. Marti
    • 2009-04-23 17:49:17
    • *.160.167.2

    Kolejni reagują a BMW siedzi z założonymi rękami i czeka na niewiadomo co.

    25. fezuj - w Chinach sam Robert domagał się KERS-u narzekając, że nie miał go podczas dwóch pierwszych GP ;-)

    29. darecky3 - uwierz, że obecna kondycja BMW to także wyłącznie "zasłona dymna", w rzeczywistości mają piekielnie dobry, szybki bolid i ultrałatwy do zbalansowania. Naprawdę!!! hehehehe :D

  • 61. Orlo
    • 2009-04-23 17:50:08
    • *.8.143.61

    @58. sivshy, 59. masaj , popieram w 100%.

  • 62. grzes12
    • 2009-04-23 18:03:23
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    JEDZ ROBERT Z KERS PO ZWYCIESTWO !!! i pozamykaj buzie tym wszysykim niedowiarkom

  • 63. Emer
    • 2009-04-23 18:16:02
    • *.nat0.sta.nsm.pl

    Szczerze kibicuję FI, mam nadzieję, że zdobędą w końcu pierwsze punkty...

    Co do BMW.. to już niektórzy nie pamiętają pierwszego GP, gdzie Kubek miał realne szanse na podium??? następne dwa GP totalna loteria - fakt BMW nic nie pokazało - ale na tym etapie nie skreślał bym ich... zobaczymy w Hiszpanii (chociaż jestem ciekaw jak się w Bahrajnie zaprezentują....)

  • 64. dziarmol@biss
    • 2009-04-23 18:40:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @63. Emer Nie liczyłbym na wiele, zespół który dobrowolnie rezygnuje z walki o mistrzostwo w 08 nie ma woli zwycięstw a sam Kubica na którego cały czas liczę niczego nie zwojuje jedyne co mu pozostało to "marudzić":-(

  • 65. masmisbl
    • 2009-04-23 18:51:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KURCZE !! Wcale nie jest powiedziane, że ten nowy pakiet dla FI może być krokiem w przód... może okazać się, że coś nie będzie pasować i będzie lipa. Osobiście uważam, że BMW na to "wymarzone" GP Hiszpanii nas miło zaskoczy ;]

  • 66. skylinedrag
    • 2009-04-23 19:08:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszyscy ciągle udoskonalają, a BMW Sauber stoi w miejscu myśląc, że Barceloną nadrobią hehe

  • 67. Niespokojny
    • 2009-04-23 19:16:12
    • *.tvgawex.pl

    Tak jak przewidywałem,że po werdykcie w/s dyfuzorów,inne zespoły(nie wyposażone tak znakomicie,jak BrawnGP) nie pozwolą sobie na czekanie aż do Europy , by bierne przygląć sie,,jak gang dyfuzorowców im odjeżdża jeszcze przez dwa wyścigi.Nie myliłem się,aczkolwiek nie do końca,bo takie Ferrari i BMW zawiodło (mam nadzieję,że tylko na razie).McLaren potrafił, Renault również w aucie Alonso, a teraz na Bahrajn dołącza jeszcze Fi. BMW zapowiada jakieś zmiany, ale podejżewam,że to tylko kosmetyka. Prawdę mówiąc trudno jeszcze ocenić zmiany wprowadzonych części w McL, a zwłaszcza w Renault Alonso- miejsce w kwalifikacjach uzyskane lekkim bolidem, a wyścig w deszczu i przesunięcie,praktycznie na starcie z drugiego na ostatnie miejsce w stawce.Mam nadzieję, że teraz w Bahrajnie,przy optymalnie,w miarę równych przez trzy dni warunkach, zobaczymy faktyczne możliwości.
    Teraz odnośnie jazdy RK na przedzie, w środku, czy na końcu stawki. Myślę,że z psychiką Roberta jest wszystko OK,a może jeszcze lepiej ;-) Różnica w jeździe jest na pewno i to akurat chyba każdy potrafi zrozumieć- inaczej jedzie się na pierwszym (nikt nie przeszkadza,b.d. widoczność w czasie mokrego wyścigu), inaczej już na dalszych miejscach, inaczej w środku, a jeszcze inaczej na samym końcu.Należy jednak pamiętać dlaczego zajmuje się taką pozycję w środku lub na końcu stawki, bo jeżeli spowodowane jest to marnym bolidem,to chyba trudno spodziewać się,by zawodnik był w stanie przesuwać się do przodu?! Co innego,gdyby Robert dysponował taką rakietą,że startwałby z pierwszych pozycji do wyścigu,a na skutek np. nałożonej kary(bolid w dalszym ciągu znakomity!) zmuszony byłby startować z końca stawki-wtedy,gdyby nie przesuwał się do przodu można byłoby cokolwiek zarzucać.Wątpliwości,co do psychiki i motywacji Roberta Kubicy, są co najmniej nieprzemyślane i niesprawiedliwe!!!

  • 68. dziarmol@biss
    • 2009-04-23 19:42:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odnośnie rozwoju BMW Sauber to teraz może być już tylko lepiej wszak osiągnęli dno :-)

  • 69. jawiemwszystko
    • 2009-04-23 20:05:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I już teraz Sutil musi zdobyć punkty (znaczy niekoniecznie w GPB, ale w najbliższym czasie.

  • 70. sivshy
    • 2009-04-23 20:09:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @dziarmol@biss: Miejmy, nadzieję, że to co pokazali w Chinach to już było dno. Zresztą, mają jeszcze do dyspozycji metr mułu...

  • 71. Greek
    • 2009-04-23 20:37:57
    • *.chello.pl

    Emer,
    w Australii Robert walczył o podium dlatego że SC wyjechał akurat w odpowiednim momencie na tor.
    W Malezji - pech.
    W Chinach można powiedzieć ze byla to loteria ale wyraznie bylo widac jak wolne są beemki. Nawet FI bylo szybsze!

  • 72. Marti
    • 2009-04-23 20:50:34
    • *.160.167.2

    @ dziarmol&sivshy - jeśli Chiny to dno to co będzie jeśli w sobotę zakwalifikują się na 19 i 20 pozycji?

  • 73. Greek
    • 2009-04-23 20:58:39
    • *.chello.pl

    dlatego sivshy wspomniał o warstwie mułu ;]

  • 74. Marti
    • 2009-04-23 21:19:30
    • *.160.167.2

    73. Greek - muł był w drugiej części poprzedniego sezonu, teraz jest dno ;)

  • 75. Greek
    • 2009-04-23 21:33:05
    • *.chello.pl

    ale spowrotem moga zanurkować :D

  • 76. MARTINWTCC
    • 2009-04-24 07:14:34
    • *.adsl.inetia.pl

    brawo force india myślę że te zmiany dadzą fi pierwsze punkty życzę im tego!!!

  • 77. walerus
    • 2009-04-24 10:35:46
    • *.klingspor.pl

    jeśli chodzi o KERS - to powinni podłączyć do prądu doktora - bo mu się wena skończyła i inicjatywa...

  • 78. Simi
    • 2009-04-24 13:32:03
    • Blokada
    • *.242.93.49

    HeH. Force India wygrywa w Bahrajnie! Nie no żart nie dojdzie do tego.

  • 79. LubięSutila
    • 2009-04-24 14:43:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @78. Simi - Jezu... jak chciałbym Ci jeszcze te słowa wypomnieć...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo