m_bialek78
Ostatnia aktywność
avatar
m_bialek78

27.03.2011 20:34

0

kilka kilometrów bliżej miasta od Ciebie Mountdegrejt jak widac

avatar
m_bialek78

27.03.2011 20:01

0

Kempa007 proponuję bana dla tego Pana co się zwie Mountdegrejt. Niech idzie z takimi tekstami lepiej na swoją klatkę schodową oddac mocz, bo tu piszą kulturalni ludzie.

avatar
m_bialek78

27.03.2011 19:17

0

Benito82 - chocby po to co napisałem pod postem nr 348.

avatar
m_bialek78

27.03.2011 18:26

0

saint77 : muszę się z Tobą zgodzic. ;)

avatar
m_bialek78

27.03.2011 16:22

0

sory f1fanatic

avatar
m_bialek78

27.03.2011 16:21

0

mkaim : na f1anatic

avatar
m_bialek78

27.03.2011 16:21

0

saint77 - to, że TY chcesz, żeby Robert wrócił, nie znaczy że tak musi byc. A może masz jakieś moce sprawcze a których nie wiemy. I nie twórz tutaj atmosfery podziału jak to ma w zwyczaju każdy zacietrzewiony w dyskusji Polak. Wszyscy chcemy, żeby Robert wyzdrowiał i to jest chyba oczywiste. Zastanawiamy się tylko czasami jaka jest na to faktyczna szansa. Jeśli każdy powie 100 razy, że wróci wcale to nie zmieni faktów. To bardzo niedojrzałe takie zaklinanie rzeczywistości. Czasem nie wystarczy ślepo wierzyc - chociaż co nam innego pozostało. Pozdro.... Nastawiam tyłek.

avatar
m_bialek78

27.03.2011 16:11

0

JAK OGLĄDAC F1 NA BBC : Widzę, że kilku kolegów jest zainteresowanych tematem więc wyjaśniam. Tak zgadzam się z przedmówcami, że w necie można znaleźc darmowe IP.Ale jest zawsze ale.Trzeba miec szczecie, trochę poświęcic czasu i nie zawsze fajnie to działa.A łatwiejsza droga za 5.99$ wygląda tak.Proponuję w google wpisac : " JAK OGLĄDAC F1 NA BBC ".Pierwszy wynik będzie dotyczył forum konkurencyjnego portalu. Facet bardzo fajnie tłumczy jak to zrobic. Przez PayPal wystarczy zapłacic 5.99 za miesiąc lub jak ktoś chce na dłużej.Posyłają maila z instrukcją jak i co ustawic w kompie.Dają 4 numery IP.Nie jestem jakoś szczególnie uzdolniony komputerowo i dałem sobie bez problemu radę.Co dostajemy? BARDZO DUŻO. Praktycznie nieograniczony dostęp do zasobów BBC.Czyli: 1.Można na BBC One oglądac transmisję na żywo co dzisiaj uczniłem ;) w bardzo dobrej jakości i bez ścinania. 2. Dostęp do iPlayera: powtórki z wszystkiego co BBC robi odnośnie F1 (wyścigi oczywiście też) a jest co oglądac. 3. Na sronie BBC o F1 dużo wywiadów 4. Dla maniaków jest możliwośc ściągania tego wszystkiego na kompa 5.Oczywiście inne programy też chodzą. Jeśli ktoś raz spróbuje to transmisja z Polsatu wyda mu się jakąs kpiną. Dla takiego popaprańca Fjedynkowego jak ja to jakby wpuścic menela do magazynu sklepu monopolowego. Miłego oglądania. P.S. żeby nie było - nie mam z tego ani grosza ;))

avatar
m_bialek78

27.03.2011 12:24

0

Jeszcze jedno.Nie wiem czy zauważyliście jak delikatnie jechał PET.Nie ciął tarek.Po prostu sobie pykał.Auto Renault naprawdę może być superb.Boję się,ale to się chyba powtarzam, że Roberto nie wróci do ścigania, przynajmniej w F1.Przykład Massy jest przykry.Facet stracił ikrę.Jeszcze po tym incydencie puszczania ALO to już wogóle.Jednak nie może być tak, że wszystko siedzi mu w głowie.Może facet utracił część swojej koordynacji i zdolności psychofizycznych, a przecież jego wypadek to nic do tego co przechodzi KUB.........Zatroskany

avatar
m_bialek78

27.03.2011 12:10

0

Witam wszystkich po długiej zimowej przerwie. Wyścig super! Nawet bez Roberta.Kilka spraw: 1.KERSy s_ersy i inne DRSy nie takie straszne jak zapowiadali.Jak dla mnie wyścigi będą atrakcyjniejsze- dlaczego?Nie dają takiej przewagi jak zapowiadano.Dają natomiast większą ilość pojedynków : patrz dzisiaj BUT vs MAS.Bałem się i kierowcy też to podkreślali, że wyprzedzanie będzie tak łatwe iż będziemy widzieli dwa samochody, które na przemian będą się doganiać i wyprzedzać a tak ilość "sytuacji podbramkowych" się zwielokrotniła.Lecz nie wystarczy wcisnąć guzik i papa.Jeszcze rok temu po nieudanym wyprzedzaniu ten z tyłu musiał jakieś 2,3 kółka odrabiać na nowo.Dzisiaj BUT atakował cały czas ale nie była to jakaś kolosalna przewaga. 2.Jak ktoś napisał wyżej super Perez. Widać,że GP2 to nie byle co. 3.Jeśli narzekacie na Polsat to polecam to co odkryłem a było już odkryte.F1 na BBC. Fanastyczna relacja.Komentarze.Powtórki.Wywiady z Padocku.Fachowość.Za jedyne 17 zeta na miesiąc( trzeba wykupić IP z UK ) 4.LRGP ma bardzo szybkie auto, pewnie Ferrari ich w czasie sezonu dogoni i Merc też, ale teraz bardzo bardzo boli brak KUB za kółkiem.ROBERT WRÓĆ !!! Nawiązując do transmisji BBC, komentatorzy powiedzieli kiedy PET jechał w czołówce "...wyobraźcie sobie tylko co by było gdyby Kubica jechał tym autem...". Pozdro dla F1-szajbusów.

avatar
m_bialek78

12.02.2011 17:21

0

Wspaniały powrót HEI. Widać, że auto Lotusa bardzo szybkie - I KUBICY W NIM NIE MA !!! Niech nikt tu zaraz nie pisze, że to tylko testy. W testach też trzeba jeździć jak najszybciej o ile auto pozwala. Przypominam słowa KUB o testach z 2008. Na pierwszych testach byli posr..ni bo odstawali 2 sek na okrążeniu i przerwali testy.Musieli dużo nadrabiać - i w australii stali na pierwszej linii.Brawn GP na testach też zapinkalał i jak się skończyło każdy pamięta. WSZYTSKIEGO DOBREGO DLA HEI !!! szteluj dobrze auto dla KUB kiedy wróci.

avatar
m_bialek78

27.03.2010 00:22

0

kempa 007 : nie wprowadzam ludzi w błąd tylko dzielę sie tym co przeczytałe gdzie indziej.Skoro FIA zatwierdziła to skrzydło, doszlo do wniosku ze nie działa ono na zasadzie ruchomego elementu.Fakt faktem , że sprawa ucichła po Bahrainie.Ale ten kto robił to zdjęcie na gpupdate (a pewnie zdj kupione było od Suttona) miał jakis cel,żeby to pokazać.Poszukam i przedstawie tutaj , żeby dowieść swojej racji.Aż dziw bierze, że tak dobrze poinformowany nie pamiętasz tego faktu sprzed kilkunastu dni.Ale co ja tam .....ja tu tylko czasem pisze posty.Później dopiero pojawiła się informacja o dodatkowym kanele i sterowanym przepływie powietrza, ale to dwie różne sprawy.Proszę nie gasić mojego entuzjazmu co do rozwoju Renault ;)) Pozdro

avatar
m_bialek78

26.03.2010 17:53

0

do "kolejny sezon" : ale z jednym się zgadzamy - dokopałeś się do zdjęcia do którego dałem link? Jak sie przyjrzysz w tylnym skrzydle(w płacie ) jest podluzna na całą szerokość szczelina.A jak działa: podobno zasada jest prosta- przy przekroczeniu pewnej prędkości pod wpływem naporu powietrza delikatnie rozchyla się i całe skrzydło daje mniejszy opór w efekcie większą prędkość na prostej,Spór był o to, że na autach nie może być ruchomych części.Nie wiem jak to się stało bo nie doszukałem się wyjaśnienia, ale MacLareny zostawiły to rozwiązanie po akceptacji FIA.A cieszy mnie to, że na tym zdjęciu właśnie coś podobnego widać w Renault.Juz bardzie po chłopsku nie umiem tłumaczyć.Polecam zdecydowanie poczytać czasem inne fora w tym zagraniczne a nie ograniczać się tylko do jednoego.Pozdrówka i niech moc będzie z Renią.

avatar
m_bialek78

26.03.2010 12:35

0

proste myslenie prowadzi do prostych wniosków.Mclaren ma takie rozwiązanie w tylnym skrzydle i tylko trzeba się przyjrzeć.Przed pierwszym wyscigiem "sczelina"byla oprotestowana ale FIA ja zatwierdziło.Jak to działa nie bedę sie wywlekał, chyba, że nie znajdziesz to chetnie wytłumaczę.A na koniec : Mac pracuje nad zwiększeniem predkosci na prostych stosując jesczcze jedno rozwiązanie o którym pisał ktoś wczesniej, i jakos nie widzę ich małej przyczepności - patrz dzisiejsze wyniki.Pozdro

avatar
m_bialek78

26.03.2010 12:02

0

dodam tylkoi , że na prostej w pierwszej sesji KUB był najszybszy i speedtrap pokazał 308km/godz

avatar
m_bialek78

26.03.2010 12:01

0

Renault daje mocno z tymi inowacjami. Pamiętacie aferkę o szczelinę w tylnym skrzydle Maca,która daje na prostej 6km/godz więcej? - Renia juz ja ma! f1. gpupdate. net/en/photolarge. php?photoID=148635&catID=1103-4457

avatar
m_bialek78

01.02.2010 21:53

0

Nie wiem jak Wam drodzy fanatycy F1 ale mnie dzisiejsza Renia zupełnie przypomina Mclarena z początku sezonu 2009.Mac zarzucił już tą koncepcję aero i poszedł agresywnie.Dla niedowiarków proponuje porównać Maca z pierwszych testów 2009 a dzisiejszą Renie.Przednie skrzydło niemal identyczne, chociaż już 100 razy lepsze niż to z wczorajszej prezentacji.Czyżby R30 był zapóźniony o jakiś rok? Chyba przesadzam......chyba tak, przesadzam.Ale dla mnie Czerwoni,Srebrni i Szarzy grają już w innej lidze. Pozdro

avatar
m_bialek78

01.02.2010 21:52

0

Co do wyników testów zgoda z przedmówcami - za szybko żeby wyciągać wnioski ale wszyscy pamiętamu Brawny.

Przejdź do wpisu Kubica: było dobrze

avatar
m_bialek78

01.02.2010 21:50

0

Nie wiem jak Wam drodzy fanatycy F1 ale mnie dzisiejsza Renia zupełnie przypomina Mclarena z początku sezonu 2009.Mac zarzucił już tą koncepcję aero i poszedł agresywnie.Dla niedowiarków proponuje porównać Maca z pierwszych testów 2009 a dzisiejszą Renie.Przednie skrzydło niemal identyczne, chociaż już 100 razy lepsze niż to z wczorajszej prezentacji.Czyżby R30 był zapóźniony o jakiś rok? Chyba przesadzam......chyba tak, przesadzam.Ale dla mnie Czerwoni,Srebrni i Szarzy grają już w innej lidze. Pozdro

Przejdź do wpisu Kubica: było dobrze

avatar
m_bialek78

02.10.2009 13:53

0

A ja sie zgadzam z przedmówcami.Wydaje sie, że TOYOTA ma lepszy punkt wyjścia dla przyszłorocznego auta.Pamietajmy, że RENIA podobnie jak BMW była skonstruowana pod KERS. Biorąc pod uwagę , że w przyszłym roku nie będzie KERS jedyne co pozostaje to "nadbudować" do nowego auta duzy zbiornik paliwa- dane z tego roku zostana wykorzystane w przyszłym bolidzie.RENIA ma zgoła całkiem inny problem - prawdopodobnie bedzie musiała zrobic auto od nowa, czeka ich znacznie wiecej pracy i jeszcze więcej niewiadomych.KUB do TOYOTY. Druga strona medalu (jak zawsze) , Renault to bardziej doświadczony team.Nie popełniaja tak głupich pomyłek jak Toyota w Bachrajnie gdzie przez złą strategię z oponami przegrali wyścig.Pozdro.

avatar
m_bialek78

27.09.2009 13:46

0

no problemo ;)

Przejdź do wpisu W Singapurze możliwe deszcze

avatar
m_bialek78

27.09.2009 13:34

0

@dnowidze czasy sektorów najlepiej oglądac na oficjalnej stronie f1 .com.Po zarejestrowaniu i zalogowaniu ma sie podgląd do danych ,tych które widzą kierowcy w PITach,nawet w tym samym formacie.Czasy sektorów, kto i kiedy jest w boksie temp powietrza i toru i inne.(bo na naszch komentatorów liczyc za bardzo nie można)Ale o tym pisaliśmy tutaj już ze 100 razy.Widocznie trzeba 200.Miłego oglądania ;) Acha , jeśli już kawa na ławę to funkcja nazywa się LIVETIMING

Przejdź do wpisu W Singapurze możliwe deszcze

avatar
m_bialek78

27.09.2009 13:28

0

a skąd wiecie ze czarne chmury widac.Jakąś kamerke macie?

Przejdź do wpisu W Singapurze możliwe deszcze

avatar
m_bialek78

27.09.2009 13:26

0

@reso 302 dla Ciebie stronka.Kilka linków ...zawsze coś działa.Miłego oglądania..:http: //soccer-live. pl/transmisje.php?id=motorsport / 2spacje /

Przejdź do wpisu W Singapurze możliwe deszcze

avatar
m_bialek78

01.09.2009 12:51

0

Jeśli ktoś chce posłuchać coś ciekawego na temat Kubicy a nie kaleczy po angielsku proponuję zobaczyc sobie ten filmik od 6:20 min ;) http:// www. speedtv. com/video/popup/36143697001 (3 spacje)

avatar
m_bialek78

27.07.2009 13:18

0

grzes12 : o jakim docisku ty mówisz? Tor na Węgrzech wymagał największego możliwego docisku, więc jak mam rozumieć twoj post: ciekawe jak będą się sprawować Mac-i na torach o większym docisku? Coś pochmieliłeś......

avatar
m_bialek78

08.06.2009 12:17

0

ZAUWAŻYLIŚCIE , ŻE ROBERT PO WPADCE Z OPONAMI MA TERAZ ŻARÓWIASTO-CZERWONE OZNACZENIA NA KOŁACH, które jest prawe a które lewe? HEI też ale zielone. www . f1fanatic .co. uk/ wp-content/ uploads/ 2009/06/kubi_raik_ista_2009 . jpg

Przejdź do wpisu Jenson Button po raz szósty

avatar
m_bialek78

08.06.2009 12:17

0

www . f1fanatic .co. uk/ wp-content/ uploads/ 2009/06/kubi_raik_ista_2009 . jpg

avatar
m_bialek78

08.06.2009 12:15

0

ZAUWAŻYLIŚCIE , ŻE ROBERT PO WPADCE Z OPONAMI MA TERAZ ŻARÓWIASTO-CZERWONE OZNACZENIA NA KOŁACH, które jest prawe a które lewe? HEI też ale zielone.

avatar
m_bialek78

27.05.2009 18:54

0

w necie jest też pełno filmików z tej imprezy

avatar
m_bialek78

09.05.2009 15:50

0

Ferrari w przypadku Massy zrobili moim zdaniem dobrze.Liczą na KERS przy starcie i buchnie Buttona lekko, zwłaszca, że prosta startowa jest długa, a mają pewnie cięższe auto więc jutro wygra MASSA (jeśli mu auto nie padnie).

avatar
m_bialek78

23.04.2009 10:17

0

No tez to właśnie przed chwilą przeczytałem na F1today. BMWe dalej walka z niemocą.W takim tempie prac mogą budować conajwyżej autostrady w Polsce.

avatar
m_bialek78

23.04.2009 10:14

0

Na F1today napisali , że ma Bahrajn nawet ForceIndia będzie miała prototyp nowego dyfuzora.BMWe dalej w ciemnej du..pie.

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
m_bialek78

23.04.2009 10:13

0

Na F1today napisali , że ma Bahrajn nawet ForceIndia będzie miała prototyp nowego dyfuzora.BMWe dalej w ciemnej du..pie.

avatar
m_bialek78

20.04.2009 21:31

0

Tak Rk3.Może trzeba pogodzić się z tym , że nasz niedoszły champion wcale nie jest taki doskonały. Kiedy oglądałem GP Chin przypominały mi się te wszystkie popisy Senny jakie można zobaczyć choćby na TouTube.Na poczatku wcale nie jeździł najlepszym autem ale na mokrym torze pokazywał kto rządzi. I tutaj smutna konkluzja - w tamtym roku kiedy BMW miało jeden z najlepszych samochodów w stawce, na mokrym dwa asy Saubera jeźdźili jak po sznurku i każdy cieszył się kiedy padało bo można się było spodziewac cudów.Teraz kiedy leje sytuacja jest zgoła inna.Gdzie ten talent mistrzowski naszego Kubicy, pytam się was!? Gdzie te porównania do Michaela i Senny.Czyżby Robert zapomniał jak się jeździ? Nie , chyba po prostu od zawsze był raczej przeciętnym kierowcą jak na F1 i teraz ten bolid to obnażył.Wszyscy po kolei wyprzedzali Trulliego i jeden Kubica wjechał mu w tył (oglądałem sobie dzisiaj nagranie wyścigu i szlag mnie trafiał).I nie przyjmuje do wiadomości ,że znowu tylko Robert miał pecha i jemu jedynemu nie powiedzili przez radio, że Trulli bardzo zwolnił i ma uważać.Ale poszedłem po bandzie........pewnie sie mylę, bardzo chciałbym.

Przejdź do wpisu Theissen o nowych dyfuzorach

avatar
m_bialek78

19.04.2009 15:06

0

Widac ich wielką desperację z używaniem KERS - żal patrzec.Ktoś już tu słusznie napisał, że jak można bylo budowac auto pod KERS wiedzac ze jeden z kierowcow nie będzie mógł z niego korzystac.Fatalny błąd strategiczny - FATALNY !!!

Przejdź do wpisu BMW chce zapomnieć GP Chin

avatar
m_bialek78

19.04.2009 15:03

0

A mnie się wydaje, że BMW jest w tak wielkim szoku, że nie umieją się pozbierac.Poprostu byli strasznie pewni siebie przed sezonem i myśleli, że stworzyli istne cudo i nie zdawali sobie sprawy w jak wielkiej są dupie. Zakładali, że auto trzeba będzie modyfikowac ale nie praktycznie całkiem przebudowac.Zanim otrząsną sie z tego koszmaru będzie koniec sezonu.Dr Marian musi dostawac niezłe cięgi od szefów.Pan inżynier chyba zaczyna się uczyc, że na jego wspaniałych komputerkach nie można do końca polegac.Pamiętacie jak Robert w tamtym roku zawsze po wyścigu był rozentuzjamowany? Teraz widac jego wielką rezygnację.Niestety jego złe prognozy się sprawdziły.BMW to beton, niemiecki BETON i tak szybko się nie pozbierają. Patrzmy w przyszłośc-daleką przyszłośc.Niech BMW zapomni te 3 wyścigi i wszystkie pozostałe.Niech żyje sezon 2010.

Przejdź do wpisu BMW chce zapomnieć GP Chin

avatar
m_bialek78

14.04.2009 12:05

0

Mam wielki szacun dla tej stronki jesli chodzi o jej profesjonalnosć.To info moglibyśćie sobie darować i zostawić dla Onet`a.

avatar
m_bialek78

27.03.2009 18:36

0

Na prawdę pisze się osobno. A na prawdę to do tej pory przewidywania się nie sprawdziły, więc to co tu piszemy można wsadzić między bajki i rano spokojnie (jak na wojnie) usiąść przed TV . W końcu F1 ruszyóo !!!

avatar
m_bialek78

26.03.2009 12:35

0

nie spodziewałem się takiego optymizmu po sobie :)

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
m_bialek78

26.03.2009 12:34

0

rafam......wiem to ,tylko tak zapuszczam węża :))Jazda dla mnie bez KERS daje olbrzymie korzyści !!! Część z masy niezamontowanego KERS, czyli jakieś 30 kg można przeznaczyć na większe zatankowanie auta a resztę na lepsze wyważenie.W konsekwencji całego wyścigu może okazać się, że Robert go wygra!

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
m_bialek78

26.03.2009 11:49

0

Może ktoś wie..jak to jest ? 605 kg auto ma ważyć z paliwem czy nie....bo jeśli paliwem to kolejny plus dla Roberta......będzie mógł mieć jakieś 20kg więcej paliwa na pokładzie......chyba nie trzeba dodawać co to oznacza.Wie któś?

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
m_bialek78

26.03.2009 11:12

0

Lukierek.....zgoda w 100% :))) Też cieszę się , że brali mocno pod uwagę opinię KUB i nie zamontowali na siłę KERSu.Robert nie tryska entuzjazmem ale też nie narzeka-co może byc dobrym zwiastunem.Przyczaił się......a może na prawdę nie wiedzą gdzie są w stosunku do innych teamów?

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
m_bialek78

26.03.2009 11:01

0

Pasjonat ...Proszę nie pisać takich bzdur i wprowadzać innych w bład.Samochód z KERS nie będzie wcale cięższy tylko słabiej wyważony, a to duża róznica.Ciągle niektórzy nie umieją zrozumieć takiej prostej matematyki.Wszystkie auta z KERS czy nie muszą być dociążanie do 605 kg.Ci bez KERS mają większe pole manewru balastem o te własnie 30-35kg wagi tego urządzenia.Wot tjechnika..

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
m_bialek78

19.03.2009 13:36

0

impostor1981 ____ Williams ma usunąć swoje płetwy za głową kierowcy ze względów bezpieczeństwa, BMW z tych samych powodów ma cuś za głową podnieść tylko nie bardzo rozmumiem co-chyba chodzi o to, że za słabo obudowana jest głowa kierowcy.A dyfuzory no wiadomo, przyzwolenie na kopiowanie jest ;))

Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne

avatar
m_bialek78

19.03.2009 13:28

0

pz0 jak zawsze fachowa opinia.A nawiązując do tego co napisał Marcin157, to co dzisja kręci Williams to zastanawiające.(czas lepszy od Buttona)Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby wszyscy nagle okazali się lepsi od BMW i Ferrari.Cos mi się wydaje, że Beemka i Fer zupełnie na czymś innym skupiali się na testach znając juz swoją prędkość.Jedni i drudzy podkreślali, że bardzo ważna jest niezawodnośc i nad tym pracują(BMW mniej bo już to ma).Ale Berni podrzucił im bombkę do ogródka bo nowe przepisy faworyzują sprinterów a nie długodystansowców.Co z tego ,że HEI bedzie se dojeżdżał zawsze do mety.Button raz wygra, zajeżdżając silnik,potem następne dwa wyścigi odpuscza, zmiana silnika i znowu heja>>>>mistrzostwo w kieszeni.Hahahaa, żeby to było takie proste;)).Tak czy siak wyniki testów świadczą dobotnie,że BGP wcale nie tacy mocni.Pozdro..

Przejdź do wpisu Whiting: Dyfuzory są legalne

avatar
m_bialek78

19.03.2009 13:16

0

Bo NIck siedzi w F1 chyba dłużej od Berniego ,wiele nie osiągnął ale zawsze jak to kurdupel się miota i głupie teksty puszcza przed sezonem.

Przejdź do wpisu Todt opuszcza Ferrari

avatar
m_bialek78

19.03.2009 00:39

0

BMW może w takim razie liczyc conajwyżej na mistrza świata ale KONSTRUKTORÓW i to by im chyba najbardziej odpowiadało.Jest na to szansa i wydaje mi się , że duża bo FERRARI i MACi się pozabijaja nawzajem na torze w bitwie o mistrza kierowców(Ferrari bo uciekł im w tamtym roku a Mac bo to jedyne do czego dążą) i do mety będą dojeżdżały pojedyńcze auta z jednego teamu - Beemki dwie na 3,4 lub 5 miejscu i heja.

avatar
m_bialek78

18.03.2009 19:24

0

Vysogota moje typy,tylko nie wiem czy obstawialiśmy kierowców czy tylko teamy.A więc moje: 1.MAS, 2.HEI, 3.HAM, 4.KUB, 5.RAI, 6.GLO, 8.BUT. Dodam, że sugerowałem się poza umiejętnościami równiej prawdopodobną formą TEAMów ale co równie ważne wagą kierowców stąd pierwsza trójka to liliputy o dobrych umiejętnościach i z KERSem.

avatar
m_bialek78

18.03.2009 10:37

0

zapomniałem dodać że na 5:45 min

Przejdź do wpisu Todt opuszcza Ferrari

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu