jankes15
Ostatnia aktywność
avatar
jankes15

06.02.2019 08:43

0

To jest piramida finansowa, firma z bardzo niską reputacją, aż się dziwie że RBR w to weszli, choć może żaden pinądź nie śmierdzi:)

Przejdź do wpisu Red Bull ma polskiego sponsora

avatar
jankes15

26.02.2018 10:37

0

mnie powala ten mat, w sumie ciekawe jakby wyglądało Ferrari jakby pierdyknęło sobie takiego dużego konia tam gdzie Red Bull ma byka:-)

avatar
jankes15

23.02.2018 11:09

0

muszę przyznać że czuję największą ekscytacje jeśli chodzi o McLarena, może dlatego że chciałbym aby powrócili lub też dołączyli do trójki z przodu i walczyli o pierwsze miejsca a jeśli nawet nie o pierwsze bo czuje że Merce jest jednak z przodu to na równi z RBR i Ferrari.

avatar
jankes15

29.11.2017 23:50

0

@54 jedyne wspólne to ten sam bolid i ewentualna mieszanka, cała reszta to zmienne o których raczej nie masz zielonego pojęcia. @47Saint - a ja jestem w stanie uwierzyć że Ferrari odjechało całej reszcie właśnie dlatego że jako jedyni np. mieli w programie test okrążenia kwalifikacyjnego z hypermiękkiej mieszance z małą ilością paliwa. Moim zdaniem jedni testowali jedno a inny coś innego i tylko Pirelli będzie w stanie zebrać to w całość. Idąt tym tropem nawet kierowcy w poszczególnych zespołach mieli różne programy testów. Jedyne co my wiemy to jaki bolid i które opony i jaki stint, cała reszta to wróżnie z fusów.

avatar
jankes15

29.11.2017 18:03

0

szczerze to zdecydowanie wole studio eleven niż tych starych pierników z Polsatu sprzed kilku sezonów.

avatar
jankes15

19.10.2017 10:43

0

@1 w głowie jak w głowie, ale w majtach ma pewnie pełno:-)

avatar
jankes15

11.10.2017 21:19

0

7. Gdyby powiedzieli że był sukcesem byłby już bullshit w internecie i sporo spekulacji. Williams widać nie chce się tym dzielić dlatego "udany" można czytać że był udany ponieważ Kubica zaliczyć długie i krótkie przejazdy i miał świetne czasy, ponad oczekiwania albo w drugą stronę był udany bo dowiedzieliśmy się że się nie nadaje. Tak czy się czegoś się dowiedzieli i tyle. Zatem udany jest najbardziej poprawne politycznie:D

avatar
jankes15

01.08.2017 10:27

0

transmisji chyba nigdzie nie ma, ale można śledzić czasy + informacje np, tu: https: //www. f1today.net/ usunąć spacje:-)

avatar
jankes15

29.07.2017 20:47

0

1:16:818

avatar
jankes15

29.04.2017 18:21

0

tylko że LH w Q2 miał lepszy czas niż Vettel w Q3. Po prostu nie złożył dobrego kółka, co nie zmienia faktu że jest super że Ferrari jest na poziomie Merca. W końcu pierwszy zeson od kilku ładnych lat kiedy nie ma dominacji jednego zespołu.

avatar
jankes15

24.02.2017 22:59

0

Levski sęk w tym że zajebiste aero przy słabym silniku będzie gorsze dla bolidy bo będzie go spowalniać,

avatar
jankes15

29.05.2016 23:14

0

Tak szczerze to nie rozumiem jednej rzeczy, która jest od dawna: hejtu na LH za to, że ma styl jaki ma? Koleś jest wyluzowany, ma swój styl, jest czarnoskóry więc to do niego pasuje, Ci którym to nie pasuje proponowałbym wyjechać poza granice swojej wsi by poznali trochę świata:-) A co do dzisiejszego wyścigu to nie rozumiem tytułu "kontrowersyjne"? Sciął i co z tego by przed Riccardo jak ciął więc niby za co miałaby być kara? Chyba za gdybanie co by było gdyby.... Gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem. Wygrał zasłużenie przez błąd ludzi z RBR. To co mnie osobiście cieszy to że Merc już tak nie dominuje, to akurat bardzo dobrze dla Nas kibiców:-)

avatar
jankes15

31.12.2013 16:18

0

etos akurat kondycja fizyczna ma tu najmniej do powiedzenia. Jak mózg będzie uszkodzony to będzie rośliną, oczywiście odpukać oby wszystko było ok, ale jego fizyczność gra tu najmniejszą rolę.

avatar
jankes15

13.03.2013 20:09

0

"problemy z oponami niemieckiej stajni są już przeszłością i w nadchodzącym sezonie nie powinny dokuczać ani Lewisowi Hamiltonow" - one nigdy nie dokuczały Lewisowi to Lewis dokucza oponom od zarania dziejów:-)i

avatar
jankes15

27.02.2012 12:52

0

18. Święty: nie zgodze się z Tobą, Brawn przyszedł do Hondy i gdy zobaczyć badziew jakim jeżdżą totalnie odpuścić stąd takie a nie inne wyniki hondy w ostatnim roku. Zaczął od zera i zbudował mistrzowski bolid. Można gdybać że to zasługa 2xdyf, ale Toyota i Williams też mieli a mimo to nie wygrywali. Zatem Mistrzostwo 2009 to zasługa Brawna + zaplecza Hondy a nie przeróbek starego bolidu o ktrórym chceli jak najszybciej zapomnieć.

avatar
jankes15

07.07.2011 16:52

0

Skoczek akurat tempo Massy po Węgrach nie spadło, po prostu ustępuje Alonso i tyle. Ja bym się bardziej doszukiwał problemu w psychice Massy. Nie radzi sobie z presją jaką tworzy Alonso (ja jestem najlepszy, wszystko dla mnie). IceMan olewał to co się działo wokół, to Massie odpowiadało bo nie było na nim presji. Alonso jest czubkiem świata i zepchnął Masse zupełnie na drugi plan. Co do Massy to kogo zlał z Mcl w 2008 bo jeśli mówisz o Kovalainenie to nie mamy o czy m dyskutować. Drugi z kierowców McL zdobył tytuł WDC więc trudno powiedzieć by dostał baty od Massy?!:-)

Przejdź do wpisu Massa: nie poddajemy się

avatar
jankes15

31.03.2011 12:39

0

he he he McLwymysla to Ferrari coś innego... LRGP wydech z przodu...a Byki jak odjeżdżały tak odjeżdżają a Newey pewnie czytając te newsy siedzi i popija browek uśmiechając się do siebie:-)

avatar
jankes15

16.02.2011 09:54

0

mazur102 jaka kara? Na testach mogą robić co chcą od tego są testy. Rubens mógły równie dobrze biegać po torze z kierownicą w ręku i twierdzić że sprawdza areodynamikę kombinezonu;-)

Przejdź do wpisu Williams zaprzecza

avatar
jankes15

04.02.2011 12:20

0

akurat poczucia humoru to nie ma Ferrari, w McL wiele razy pokazywali że mają poczucie humoru, np. reklama gdzie Lewis i Janson składali sami bolid;-)

avatar
jankes15

31.01.2011 13:28

0

wloty powietrza od f-duct był od wielu lat i jest to wlot powietrza które chłodzi kokpit i kierowce, McL przystosował go do wygaszania tylnego skrzydła więc nie wymyślajcie skąd to nagle się wzięło;-)

Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie R31

avatar
jankes15

22.10.2010 12:49

0

sakon wypróbował obie mieszanki a jedną nawet z kocem grzewczym:-)

avatar
jankes15

22.10.2010 12:47

0

jeśli np. McL będzie zaraz za RBR po starcie to na długiej prostej może ich przeskoczyć a potem mogą sobie być szybsi w S2 i S3, na łukach i tak nie wyprzedzą.

avatar
jankes15

22.10.2010 09:20

0

4 padać ma w nocy z niedzieli na poniedziałek więc będzie sucho

Przejdź do wpisu Webber najszybszy w Yeongam

avatar
jankes15

13.09.2010 12:00

0

no i bardzo dobrze. Lotus chyba jako jedyny z nowych zespołów ma jakąś wizję tego by zaistnieć w F1. Przypomina mi się Spyker czyli Force India. Zamykali stawkę a teraz są już w jej środku. Takim zespołom zawsze będzie ciężko przy SF, RBR czy McL ale mimo wszystko mam nadzieje, że w przyszłym roku Lotus będzie już przynajmniej próbował urywać pozycje Toro Rosso i innym:-)

avatar
jankes15

09.09.2010 12:44

0

miało być a nie jak ... większość...ustawiać się w procesji i kończyć byle ukończyć.2

avatar
jankes15

09.09.2010 12:44

0

1. Ma jaja i za to mu chwała, że chce walczyć a nie jak ustawiać się w procesji i kończyć byle ukończyć.2 2. Że w większości przypadków gdzie walczlczył z "równym sobie" kończyła właśnie tak jak na SPA. No cóż Hamiltonem to on nie jest. Do Lewisa dużo osób ma pretensje ale wyprzedzać mógłby nauczać reszte stawki.

avatar
jankes15

02.09.2010 13:44

0

no cóż kasa kasa i jeszcze raz kasa i jak Tempter napisał będzie jeździł bo do ścigania to on się w ogóle nie nadaje!

avatar
jankes15

02.09.2010 13:41

0

Prawda jest taka, że Robert należy do kilku najlepszych kierowców w stawce u boku Hamiltona, Vettela, Alonso no i może jeszcze kogoś. To że wnosi wiele do Renault to norma. Jest dobry w przekazywaniu info do teamu, nie koniecznie lepszy od Alonso tyle że ten będąc przez ostatnie dwa lata w Renault miał ich w d... bo wiedział, że przejdzie do Ferrari. Wracając do tematu jestem pewien że gdyby Robert był w Red bullu miałby o wiele więcej punktów od Vettela czy Webbera. Oni zdobyli 99% pole position w tym sezonie a punktów mają relatywnie mało.

avatar
jankes15

27.08.2010 12:23

0

akurat deszcz bezpośrednio nie przeszkadza w testowaniu kanału. Przeszkadza w ogólnym sprawdzeniu bolidu ale sam kanał mozna testować

avatar
jankes15

17.08.2010 09:58

0

to jest tak że lepiej jest mieć te 30KM więcej niż ich nie mieć;-)

Przejdź do wpisu Red Bull dostanie zadyszki?

avatar
jankes15

06.08.2010 17:06

0

w 2011 będą pojedyńcze dyfuzory a tylko Newey wie jak działa taki dyfuzor z dmuchaną podłogą bo zdaje się że w 2003 roku w jak pracował w McL to zastosował takie ustrojstwo więc znowu będą daleko z przodu na starcie

avatar
jankes15

24.07.2010 23:36

0

a co do jutrzejszego wyścigu to niestety mam nadzieje, że Robert utrzyma swoje miejsce. Niestety jeśli nic się nie bedzie działo to nie ma szans na lepsze miejsce bo Ci przed nim mają zdecydowanie szybsze bolidy.

avatar
jankes15

24.07.2010 23:35

0

3D24 zgadzam się z Tobą, że Sebastian jest szybki dobry ale "niestety" młody. Myślę że w tych swoich wpadkach płacił frycowe i dlatego porównałem go do Hamiltona z 2007 gdzie też na własne życzenie stracił tytuł. Uważam, że Vettel jest jednym z najlepszych w tej chwili w stawce ale przez swoją młodość nie jest jeszcze kierowcą kompletnym.

avatar
jankes15

24.07.2010 22:53

0

3D24 a może to jest po prostu tak, że Vettel jest gwiazdą dostał mistrzowski bolid i wielu osobom się to nie podoba ponieważ Robert tak nie ma i musi o wszystko walczyć? Ja osobiście nie przepadam za Vettelem a to dlatego, że mimo że jest bardzo szybki to traci głowe w sytuacjach stresowych. Tak było z Markiem w Turcji, tak było z Hamiltonem bodajrze w CHinach w pitlane gdzie wyraźnie go spychał na mechanikow i wreszcie tak było w australii z Robertem 2009 gdzie też w niego przywalił. Uważam, że jest wykreowany na mistrza przez RedBulla ale jeszcze do tego nie dorósł - patrz Hamilton 2007.

avatar
jankes15

16.07.2010 13:51

0

a co boisz się że Renie wyprzedzą?:-)

avatar
jankes15

13.07.2010 17:01

0

no bo Ferrari to Ferrari Stefano się wydaje że wszystko powinno być tak jak oni chcą. Ale moim zdaniem Ferdek też bez winy nie jest. McLfan ma racje, że Alonso psioczy wokół siebie. Z jednej strony mu się nie dziwie Ferrari było wszystkim czego pragnął. POtem już tylko kolejne tytuły.... a tu się okazuje, że nie dość że bolid nie jest mistrzowski to jeszcze sam team nie funkcjonuje tak jak powinien i Ferdek nie wytrzymuje presji. A to że robi koło zespołu to też w oczy kole, gada że nie tak miało być, że bolid słaby jak mu im nie idzie, a potem odwala takie numery jak wjazd na pitlane przed massą psując jemu wyścig...ehhh... Ferdek ogarnij się!

avatar
jankes15

12.07.2010 10:26

0

ehhh zawiść i zazrość przez was przemawia i tyle. Też za nim nie przepadam ale co zrobić że tutaj dysponował lepszym bolidem. Robert nawet gdyby nie miał awarii byłby góra 5-6

Przejdź do wpisu Raikkonen zapowiada walkę

avatar
jankes15

10.07.2010 00:37

0

5. koal007 - a nowa podłoga wraz z dolnym wydechem to małe zmiany? Jak dla mnie są one sporo większe niż ten cały f-duct który póki co działą naprawdę dobrze tylko w MCL. I podejrzewam że ten nowy wydech daje więcej niż f-duct.

avatar
jankes15

29.06.2010 15:12

0

Ataru zamknąć by zamknęli tak jak w kanadzie 2008 tyle, że wtedy był jeszcze Raikkonen który powinien się przesunąć bo Lewisa światła nie obowiązują a on tego nie zrobił i Lewis w niego przywalił - oczywiście wina Kimiego:-)

avatar
jankes15

29.06.2010 11:21

0

nie wiem dlaczego większość tak się uczepiła tego F-ducta. Poza McL chyba nikt nie czerpie z niego tak wielkich korzysći o jakich się mówi/pisze. Mcl go przygotował od 2 lat więc mają dopracowany reszta, po wielkich próbach. osobiście uważam, że puszczenie wydechu nisko dało Renault o wiele większe korzyści niż sam F-duct.

avatar
jankes15

25.06.2010 16:23

0

wwydaje mi się że mogą mieć gotowy F-duct ale nie chcieli go montować by nie odpalać wszystkich nowych części od razu w razie gdyby okazało się że coś jest nie tak. Przy mniejszej ilości nowych elementów łatwiej jest wtedy zdiagnozować problem. Jeśli teraz wszystko będzie dobrze działać to 9 lipca pewnie zobaczymy i f-duct w Renault

avatar
jankes15

25.06.2010 16:15

0

a ja mysle ze maja w zapasie jeszcze ponad sekunde do urwania wiec pola startowe sa wielka niewiadomo i na ta chwile nie wiadomo czy RBR i MCL beda najsilniejsze jak w ostatnich dwoch wyscigach

avatar
jankes15

24.06.2010 14:46

0

6. a w czym nie pomoże? Bo to że dzięki m.in. temu skrzydłu wyprzedzili Mercedesa który od Hiszpanii ma praktycznie nowy bolid to widać dla Ciebie za mało. To że w Kanadzie w q2 Robert miał 4 czas gorszy od Lewisa od 0,15 a nie tak jak w Bahrajnie od p1 o 1,5s to też nic nie znaczy? Ehh...niektórym się wydaje, że powinni zrobić wilkie kolorowe ulepszenia i wtedy od razu 2s na okrążeniu przed wszystkimi...

avatar
jankes15

23.06.2010 16:48

0

Nie muszą się zgadzać ale nie mają nic do gadania. FIA to nie FOTA

avatar
jankes15

23.06.2010 16:15

0

dla nowego 13 zespołu! i dla tych co się na początku q1 rozwalą. i dla tych co tak jak miało to miejsce chyba w chinach na początku q1 zaspali a potem zaczęło mocniej padać i kręcili o 20s gorsze czasy;-)

avatar
jankes15

10.06.2010 14:08

0

he he liderem miał być vettel ale że przywalił w Marka to musi przyjechać Mark - bo ma być lider;-))))

avatar
jankes15

04.06.2010 09:18

0

charakterystyka bolidu niezależnie od toru pasuje do pozycji 23-24 w GP:-) a tak poważnie w tym roku niczego już nie zwojują, ale życzę im by dotrwali do przyszłego sezonu i podgonili stawkę.

avatar
jankes15

01.06.2010 13:16

0

Vettel dał w prawo, to samo było z Hamiltonem przy wyjeżdzie z pitstopu, też dał w prawo tylko Hamilton odpuścił i jeszcze jeden przykład z Australii 2009 kiedy wjechał w Kubice. Koleś jak nie jest tak jakby chciał żeby było dostaje głupawki i tyle. Jest jeszcze młody i ma słabą psychę.

avatar
jankes15

01.06.2010 10:42

0

nie ma się co podniecać, poza MCL nikt kto przywiózł pierwszy raz F-Duct na GP nie zastosował go już w tym GP. Zobaczcie jak było ostatnio z RedBullem? Też mieli i zrezygnowali, tak samo wcześniej Ferrari, Mercedes itd. Problem polega na tym, że kanał pomaga na prostych ale jednak jesli jest niedopracowany ma niekorzystny wpływ na szybkich zakrętach, zmiejsza docisk aero co jest niekorzystne. McL pracował nad tym 2 lata więc u nich jest to dopracowane, pozostałe zespoły troche się męczyły by jakoś to działało więc nawet jeśli Renault przywiezie jakąś wstępną wersję na Kanadę może się okazać, że może stwarzać problemy. Inna sprawa że w Kanadzie nie ma szybkich zakrętów więc niekorzystny wpływ F-duct może być mniejszy. Tak czy inaczej, liczę że uda im się to przygotować na Kanadę by choć troche przetestować.

Przejdź do wpisu F-duct Renault już wkrótce

avatar
jankes15

31.05.2010 11:42

0

Ataru to nie jest F-kaczka tylko F-duct.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu