komentarze
  • 2. MiszaElk
    • 2020-09-03 14:07:27
    • *.dynamic.mm.pl

    Pierniczenia tej baby czytać się nie da.
    Obstawiam, że dostała propozycję nie do odrzucenia ????

  • 3. SpookyF1
    • 2020-09-03 14:10:16
    • *.plastcom.pl

    W KOŃCU!!!!!!

  • 4. orto
    • 2020-09-03 14:19:21
    • *.108.153.194.wlantech.pl

    Cóż znaczą słowa tej damy :-) :-) :-) !!!!

  • 5. belzebub
    • 2020-09-03 14:24:52
    • *.

    W końcu!!! Jednak nie wierzę w to, że sama zrezygnowała. Do końca kłamie, bo przecież jeszcze ostatnio mówiła przed kamerami, że nigdzie się nie wybiera... Nowy właściciel wymusił jej odejście.

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2020-09-03 14:25:06
    • *.dynamic.chello.pl

    Za późno, ale zawsze coś.

  • 7. Hawaii Hawajski
    • 2020-09-03 14:26:02
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Ciekawe kto wskoczy na jej miejsce. Ale chyba gorszy od niej nie będzie.......

  • 8. 123tomek
    • 2020-09-03 14:32:28
    • *.25.186.55.static.3s.pl

    Szkoda ... , że tak późno. Ktoś wie czy Williams zniknie jako marka z F1 czy nowy właściciel pozostanie przy nazwie?

  • 9. belzebub
    • 2020-09-03 14:40:26
    • *.

    @8 Nowy właściciel ma pozostać przy dotychczasowej nazwie.

  • 10. ZS69
    • 2020-09-03 14:41:50
    • *.dynamic.chello.pl

    Szkoda tylko ,że Robert Kubica tego nie doczekał. Może przyszłość inaczej wyglądałaby . I może jego doświadczenie nowy szef wdrożyłby i poprawił bolid a tak ktoś inny będzie świętował podobnie jak w McLarenie po odejściu Alonso.

  • 11. Airjersey
    • 2020-09-03 14:44:47
    • *.satfilm.com.pl

    @8 kiedy pojawiła się informacja o sprzedaży zespołu, była wzmianka, że chcą zostac przy nazwie ale kto ich tam teraz wie jak rodziny Williams w pewnym sensie juz nie będzie.

    Co do odejścia Claire, nie powinno mieć miejsca bo ta baba nie powinna nigdy objąć tego stanowiska. Jej pieprzenia, że poprawki, że będzie lepiej, że jest progres po prostu nie dało się słuchać. Rozumiem, że PR ale kurde, odrobinę samokrytyki.
    Za każdym razem nasuwało mi się pewne powiedzenie o burdelu, które pewnie każdy zna.
    Oby przyszedł ktoś, kto to ogarnie bo podstawy mają solidne jako zespół. Silnik Merca, na razie jeszcze Russell jako kierowca. Jest na czym budować sukces, tyle że trzeba wiedzieć jak to zrobić.

    Niech jej odejście będzie pierwszym krokiem ku lepszemu dla Williamsa

  • 12. Frytek
    • 2020-09-03 14:51:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8
    Williams jest jedną z najstarszych ekip i zapewne wiążą się z tym jakieś bonusy i przywileje. Nie sądzę więc aby ktoś chciał się tego pozbyć. Lepiej dodać jakąś nazwę do Williamsa.
    Razem z fabryką oraz siedzibą przejęli również historię zespołu no i pewnie wszystkie historyczne bolidy itd

  • 13. Bolekbezlolka
    • 2020-09-03 15:13:40
    • *.dynamic.chello.pl

    "ple..ple..ple... wy*ebali mnie.... ple..ple..ple... fajnie było się pobawić przez te lata...ple..ple..ple"

    Artykuł w skrócie.

  • 14. Bromba
    • 2020-09-03 15:13:55
    • *.toya.net.pl

    I poszła zerwać folię z jakiegoś elementu...

  • 15. Jacko
    • 2020-09-03 15:30:38
    • *.

    Też tak nie przesadzajcie z tym wieszaniem psów na Claire, bo to nie tylko jej wina. Już dawno temu wielu będących blisko, a nawet byłych kierowców tej stajni twierdziło, że to Frank nie potrafił się przystosować do nowych warunków i zarządzał zespołem dokładnie tak samo jak w latach 80-tych czy 90-tych. Ona po prostu to kontynuowała i również nic nie zmieniła. Dość podobna sytuacja była przecież z Ronem Denisem, który również nie potrafił (a może nie chciał) dostosować się do nowych modeli biznesowych.
    Niestety czas całkowicie niezależnych zespołów i pewnego "romantyzmu" bezpowrotnie przeminął. Zresztą to dotyczy całego sportu, a nie tylko F1...

  • 16. TomPo
    • 2020-09-03 15:42:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Lepiej pozno niz wcale.
    Jeszcze troche, a Williams moglby calkowicie zniknac z F1, a to bylaby szkoda z historycznego punktu widzenia.
    Powinni kompletnie juz olac ten i przyszloroczny bolid i skupic sie od razu na 2022, a te obecne ulepszac w miare rozsadku.
    Nie ma roznicy, czy beda przyjezdzac na ostatnim miejscu majac 1 czy 2 okrazenia straty.
    O punktach to tez raczej mozna zapomniec.

  • 17. fabiothethird
    • 2020-09-03 16:01:26
    • *.

    Jedyna dobra decyzja jaką podjęła przez cały okres swojego "zarządzania".

  • 18. luki2662
    • 2020-09-03 16:08:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W sumie to nie wiadomo jak z kierowcami będzie. Czy nowi właściciele będą ich chcieli czy nie będzie jak z Sauberze że umowy od tak rozwiążą.

  • 19. belzebub
    • 2020-09-03 16:34:11
    • *.

    @18 Raczej skład się nie zmieni w przyszłym sezonie. Russell jest zbyt wartościowy, a Latifi daje niezłą kasę. Jednak w 2022 roku może być całkowicie nowy lub częściowo nowy skład w zależności od tego jakie decyzje podejmie Mercedes w stosunku do Russella. Wg mnie powinni wtedy już wywalić Bottasa i George wziąć do składu. A Bottasa może z powrotem do Williamsa albo jak napisałem wyżej zupełnie wtedy nowy skład.
    Wszystko zależy od tego, jakie konkretnie na plany nowy właściciel.

  • 20. belzebub
    • 2020-09-03 16:34:59
    • *.

    ...ma plany...

  • 21. Artur fan
    • 2020-09-03 16:36:59
    • *.sokola.pl

    Nareszcie tylko trochę za późno

  • 22. Inszy
    • 2020-09-03 17:43:45
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Zacytuję Laskowika: "Strach pomyśleć co się stanie jak w pewnym momencie nas wywalom - oj, co jo godom, co jo godom - jak na własna prośbę odejdziemy, prawda... ".

  • 23. maklos
    • 2020-09-03 18:19:17
    • *.play-internet.pl

    No to prawdopodobnie Robert będzie ostatnim kierowcą który zdobył punkt w wyścigu dla rodziny Williamsa

  • 24. iceneon
    • 2020-09-03 18:20:32
    • Blokada
    • *.public.t-mobile.at

    @7. Hawaii Hawajski
    Jest jeszcze Monisha Kaltenborn ;)

  • 25. ahaed
    • 2020-09-03 19:50:55
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    tak!!! TAK!!!!! Wreszcie!!

    Ona się wycofuje?
    Ładne określenie na: wywalili mnie.

  • 26. caddy71
    • 2020-09-03 19:55:39
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Szampan się schłodził.
    Za zmiany.
    Warto było czekać.

  • 27. ahaed
    • 2020-09-03 19:56:47
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Z drugiej strony: skoro Ferrari jest "historycznym" team-em i ma z tego ekstra kasę.
    To kim jest Williams? Śmieciem??

    Prawdę mówiąc to wolałbym by Williams został, nawet z chorą Clair. Ale niech odejdzie Ferrari. Pora już na nich. Tak, wiem...mają prawo veta...nielegalny silnik... byli pracownicy Ferrari w zarządzie FIA...
    Dajmy czerwonym najwięcej kasy bo zasługują. Williams juz nie.

  • 28. Inszy
    • 2020-09-03 22:02:02
    • *.choszczno.vectranet.pl

    @27 Ferrari ma jednak większe zasługi i choć nigdy nie byłem ich fanem, to jednak fakty są jakie są.
    A nielegalny silnik jak widać bardzo im się teraz przydaje...

  • 29. elin
    • 2020-09-03 23:34:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    " W Williamsie kończy się era rodzinnego prowadzenia zespołu F1 "

    Coś się nieodwracalnie kończy i to raczej smutna wiadomość, ponieważ teraz " Williams " będzie tylko z nazwy. Jeden z zespołów Wielkiej Trójki F1, który budował historię tego sportu odchodzi - i taka jest prawda.

  • 30. johan24
    • 2020-09-04 00:13:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Ale tak serio teraz. Wielu za przeproszeniem "wyrzygało się" na Claire Williams. Dobrze, zobaczcie jednak historię tego zespołu. W dawnych czasach, ten pierwszy prywatny zespół wyścigowy przecierał szlaki dla późniejszych. I to jest jego niepodważalna zasługa. Nie udźwignęli obecnie ciężaru bycia niezależnym od potężnych firm pokroju Mercedesa czy Ferrari. Jak post wyżej @29 "Jeden z Wielkiej Trójki F1, który budował historię tego sportu odchodzi". I taka jest prawda. Żal mi tych ich wszystkich sukcesów i poświęceń. Żal śmierci Senny. Zobaczcie ilu mistrzów F1 jeździło u Franka. I co teraz? Za rok, dwa zapomnimy o Williamsie? Czy ktoś dziś pamięta o np.Simteku czy Arrowsie?

  • 31. Raptor202
    • 2020-09-05 14:23:27
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @30 Tak samo ikoniczne dla F1 były zespoły Brabham, Lotus i Tyrrell, które także musiały opuścić sport. Ich nie było szkoda? Na pewno było, ale takie są realia. Szczerze mówiąc wolałbym oglądać w stawce bolidy budowane na wielu milionach dolarów przez Chińczyków albo szejków z Kataru, ale rywalizujące o najwyższe cele, niż gruchoty poskładane z części od Ursusa, których największym atutem jest nazwa Williams i tytuły mistrzowskie zdobywane trzy dekady temu.

  • 32. Xandi19
    • 2020-09-06 01:19:43
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe ile będą zarabiać.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo