komentarze
  • 24. ZlyDziad
    • 2011-12-07 21:55:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. Drexiss
    Wyjazd samochodu bezpieczeństwa jest nazywany "neutralizacją" więc powinno to wyglądać tak, że wyścig zaczyna się od nowa z aktualnymi pozycjami. Pomyśl sobie, że jesteś na 7 miejscu na torze ulicznym i masz stratę 3 sekund do kolesia na 6 miejscu a jedziesz szybszym tempem więc jesteś na dobrej drodze do wyższych punktów. Nagle zostajesz zdublowany przez lidera wyścigu a w ogonie stawki jakiś leszcz się rozbija i wyjeżdża Safety Car i z 3 sekund straty robi się całe okrążenie bo ten co był przed Tobą nagle jest za Tobą bo SC wjeżdża przed lidera. Choćby skały srały nie dogonisz gościa na 6 miejscu i jesteś masę czasu w plecy. Czy taki scenariusz, który był 2 lata temu w którymś wyścigu wydaje Ci się logiczny i sprawiedliwy?

  • 25. athelas
    • 2011-12-07 22:04:47
    • *.strong-pc.com

    24. Tak miał przecież Robert w Brazylii w 2010 roku, niestety. Gonił Rosberga, a tu nagle SC. To mogło kosztować go 7. miejsce w generalce.

    23. OK, dla wielu na stronie... ale strona ma charakter informacyjny. Nie ma sensu obrażać się, że nie ma życzeń... bo to nie jest serwis o Robercie.

    Zmiany OK. Podobają mi się :)

  • 26. athelas
    • 2011-12-07 22:05:23
    • *.strong-pc.com

    tylko wyobraźcie sobie SC pod koniec wyścigu... Kto wierzy, że HRT odrobi 4 kółka w okresie neutralizacji? bo nawet to będzie bardzo trudne i nie wiem czy wyrobią...

  • 27. ZlyDziad
    • 2011-12-07 22:10:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    25. athelas
    Dziękuję za przypomnienie. Na 99% byłem pewny, że to była Brazylia ale nie chciałem się zbłaźnić.

  • 28. Jahar
    • 2011-12-07 22:18:30
    • *.opera-mini.net

    23. Mi natomiast szkoda takich jak Ty. Identyfikujesz się z Kubicą, który nawet w Polsce nie mieszka a piszesz o nim jak rodzinie. Zastanów się lepiej co bazgrzesz. Pewnie nigdy wyścigu przed pojawieniem się Kubicy nie widziałeś. Ja kibicuje F1 a nie konkretnej osobie poza tym stawiam wyżej zespół niż kierowcę. Polacy to się ekscytują głupotami a nie sportem. Przykładem mma czy skoki które nigdy nie dorównają zjazdom alpejskim.

  • 29. rysiek45
    • 2011-12-07 22:22:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @No nie ma żadnego tematu o urodzinach Kubicy,ale czy nie przesadzacie?To prawie jak kult jednostki,a może by tak jeszcze mały procesik beatyfikacyjny? A tak swoją drogą już widze te odpowiedzi "kubicofanów".

  • 30. Jahar
    • 2011-12-07 22:27:16
    • *.opera-mini.net

    26. Dlaczego miałby np ktoś z hrt odrabiać zaległe kółka do stawki? Wydaje mi się że po prostu będzie musiał zająć swoje miejsce w stawce i tyle. Jedno okrążenie więc powinno wystarczyć. Wracając do samochodu bezpieczeństwa to myślę, że znów może się zdarzyć sytuacja gdy ktoś wyprzedzi SC gdy nie powinien a takie sytuacje były.

  • 31. FAster92
    • 2011-12-07 23:08:13
    • *.opera-mini.net

    Z tym SC chodzi o to, że taka sytuacja jak np. Zeszłorocznego GP Brazyli pomiędzy czołówką był kierowca z końca stawki to będzie on musiał wyprzedzić SC po to by zająć tą pozycję na jakiej rzeczywiście jest? I kierowcy po restarcie będą w takiej kolejności na jakiej są w wyścigu? Proszę o sprostowanie.

  • 32. kempa007
    • 2011-12-07 23:29:23
    • *.dynamic.chello.pl

    Panowie, ja rozumiem ten przepis tak, ze kierowca zdublowany moze powrocic na koniec stawki, a nie oddublowac sie xrazy innymi slowy, odzyska tylko 1 okrazenie...

  • 33. kumahara
    • 2011-12-08 00:41:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. FAster92 , właśnie o to chodzi by kierowcy nie ponosili niesprawiedliwych strat z powodu wyjazdu SC, wracają więc na pozycje zajmowane przed wyjazdem SC.

  • 34. Haziaj
    • 2011-12-08 08:26:30
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    "wszystkie zdublowane bolidy, będą mogły oddublować się"

    Ten punkt jest chyba źle sformułowany. "Będą mogły" - wydaje mi się, że powinno być "muszą". Dzięki zapisowi "będą mogły" (ale nie muszą) będą sytuacje, że jedni się oddublują, a inni pozostaną. Chyba, że źle przetłumaczone.

  • 35. jenks
    • 2011-12-08 09:01:48
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a kogo obchodzą urodziny kubicy?Uprasza się kubicomaniaków i kubicomatołków o nie zaśmiecanie tematów kubicą

  • 36. Jean1
    • 2011-12-08 09:14:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To jest serwis z aktualnościami z F1, a Kubica jest byłym kierowcą F1.

  • 37. kempa007
    • 2011-12-08 10:05:40
    • *.dynamic.chello.pl

    34. Haziaj FIA tak napisala w odniesieniu do tego, ze teraz nie mogly. Jak pojawi sie regulamin w jednolitym tekscie trzeba bedzie to sprawdzic jak to zapisali.

  • 38. Snpr9
    • 2011-12-08 11:46:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zmieńcie to obce "marszali". Nie ma takiego słowa w naszym języku.

  • 39. Kazik
    • 2011-12-08 13:32:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie tylko tego slowa nie ma .A pit stop jest ?
    Ja nie do końca rozumiem jak sędziowie będą interpretowali (egzekwowali) przepis mówiący o zakazie powrotu na linię wyścigową po zjechaniu z niej w celu obrony pozycji. Jak można precyzyjnie sprawdzić czy dany kierowca powrócił na linię wyścigową czy też jeszcze nie ? Może tylko jednym kołem powrócił a może dwoma ???

  • 40. Kazik
    • 2011-12-08 16:23:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy po stwierdzeniu przez sędziów,że kierowca powrócił jednak na linię wyścigową przewidziane są kary ? (jakie ?).Nie jest to trochę mgliste dla Was ?

  • 41. beret
    • 2011-12-08 18:12:15
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Ci, co walczyli o urodziny Roberta w tym dziale- przegrali. Nie doczekali sie satysfakcji od redakcji lub od wiekszosci. Takie odnosze wrazenie.

    Przypomina mi to troche walke PIS-u z PO na polskiej scenie .
    Ci co wazne dla nich sa urodziny Roberta przypominaja mi troche przegranegozie juz za pozno Kaczora. On w sumie jest patriota tego kraju, ale kto chce Go sluchac. Lecz niebawem przyjdzie taki moment... i stado baranow ocknie sie. Bedzie juz za pozno, bo to juz bedzie po drugiej stronie rzeki.
    Adieu...

  • 42. krzysiek000
    • 2011-12-08 18:27:20
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    28. Jahar
    Idąc twoją logiką mogę cie ochrzanić za to, że oglądasz zjazdy zamiast skoków. Wiesz może o tym, że o gustach się nie dyskutuje. Też jestem przeciwny traktowaniu Kubicę jak rodzinę, ale nie wyrażaj tego obrażając przy okazji postronnych.

  • 43. 6q47
    • 2011-12-08 20:49:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    42. krzysiek000
    krzyśku, moje córki szaleją np. oglądając siatkarzy... o F1 wiedzą, jednak nie śledzą jej na wzór taty - dodam, że skoki oglądają:)

  • 44. Jahar
    • 2011-12-09 02:28:54
    • *.opera-mini.net

    Jeśli ktoś poczuł się urażony to od siebie powiem, że nie było to moim celem. Zgadzam się, że o gustach się nie dyskutuje a co do siatkówki to większość kobiet przepada za tym sportem chociaż ja nie wiem dlaczego:) pozdro wszystkim fanom sportu:).

  • 45. peeroF1
    • 2011-12-09 07:42:56
    • *.kielce.vectranet.pl

    ROMAIN GROSJEAN OFICJALNIE W LOTUS RENAULT

  • 46. 6q47
    • 2011-12-09 12:08:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    42. krzysiek000
    wcześniej nie zwróciłem uwagi na pewien drobiazg - patrząc na twój host odnoszę wrażenie, że jesteśmy "sąsiadami"...

  • 47. krzysiek000
    • 2011-12-09 16:59:56
    • *.51.38.116

    46. 6q47 No nie wiem... Host z Ostrowa, ale ja mieszkam na południu Podlasia ;)
    Też uwielbiam siatkówkę.

    41. beret
    Proszę, chociaż nie pakuj tej polityki tutaj, czy jeden kaczor, czy drugi i tak każdemu zależy jedynie na kasie i władzy.

    Co do tematu, to muszę przyznać, że powrót przepisu z przepuszczaniem kierowców dublowanych jest dobry, ale myślę, że lepszym byłoby ich wsadzenie na koniec stawki.

    Ale bardzo dziwnym pomysłem jest ten o tym, że bolidy, które były w alei serwisowej, kiedy wyjechał SC, to te bolidy będą mogły wrócić na swoją pozycję. Ten przepis bardzo wyraźnie sprzyja powstaniu sytuacji godnej GP Singapuru w 2009 roku.

  • 48. 6q47
    • 2011-12-09 19:31:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    47. krzysiek000
    jednak nie jesteśmy:(
    Chociaż śmigasz z innej "parafi":)
    Miałem na myśli Ostrów Mazowiecką na trasie do Białegostoku... zmyłka nastąpiła:))
    Pozdrawiam.

  • 49. Drexiss
    • 2011-12-09 20:20:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jacko 21. to był tylko sarkazm, a jak bym miał stratę 2 okrążeń czy 3? To co będąc na mało zużytych softach mogbym wygrać jeżeli leaderzy byli by na hardach i do tego zużytych a 3 kolka w plecy poszły by się jeb..

    24. Zły dziad trudno,ale jeżeli dystans wyścigu to ponad 300km, a okrążenie około 5km to będą zawsze się zdarzać duble i lepiej popsuć szanse temu na siódmym niż namieszać wszystkim sporo.

  • 50. Drexiss
    • 2011-12-09 20:31:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32. kempa007 tam pisze, ze pierw się oddublowuja (czyli ,, wyprzedzają' niwelując stratę a nie zarabiając pozycje), a potem nie jeżdżą sobie luźno na torze tylko doganiają stawkę i czyhają na końcu.

    34. Haziaj tak dobrze jest mogą, chyba nie sadzisz ze 4-krotnie zdublowane HRT zdoła się oddublowac podczas SC, jeżeli ten będzie jeździł jedno kółko. Według twojego rozumowania powinni dostać za to jakaś kare skoro nie dostosowali się do zakazu (albo może nie tyle kare co jakoby uznanie za przekroczenie przepisów).

  • 51. melo
    • 2011-12-11 19:24:13
    • *.adsl.inetia.pl

    Możliwość oddublowania się kierowców zdublowanych to bardzo dobre posunięcie FIA, neutralizacja sprowadzi swego rodzaju ład na torze.

  • 52. kolka
    • 2011-12-12 15:03:54
    • *.dynamic.chello.pl

    kazik. :-) samochód F1 ma cztery koła. po dwa z każdej strony. Powrót jednym kołem na linię wyścigową jest mało prawdopodobny ???. No chyba, żeby ono tak samo z siebie :-) Wydaje się, że stewardzi będą mogli według swego widzimisię interpretować ten powrót na linie wyścigową i pewnie będzie to martwy przepis.
    A do tych co tak psioczą ( chciałem napisać szczekają ) na Kubicę.
    No cóż. było nie było to R. K. własną, ciężką pracą i talentem doszedł do F1.
    Nie stał za nim sponsoring. To Jego wyniki spowodowały, że pomimo, że jest teraz kontuzjowany nadal liczy się w stawce F1, czy się to "psioczom" podoba czy nie. To nie taki Witia Pietrow, za którym stoją oligarchowie z Rosyji. czy inni. mierni ale kasa się liczy.
    Psioczycie bo sami macie jakieś kompleksy.
    zazdrościcie, że można tak się czemuś poświęcić. bo sami nie potraficie.
    Dla mnie Robert Kubica jak i każdy sportowiec - to wielcy ludzie. To naprawdę tytaniczna praca osiągnąć coś w sporcie. ( to z autopsji).
    A ci co wymądrzają się leżąc na kanapie z piwem w paluchach i petem w ustach lepiej niech zamilkną. jak widać mamy wielu specjalistów od wszystkiego. tylko jak co do czego to ogony pod siebie.
    I nawet gdyby Robert Kubica nie wrócił do ścigania to i tak szacunek mu się należy.
    I nie jestem kubicofanem czy kubicomaniakiem
    Lubie siatkówkę i tenis kobiecy. Zdecydowanie bardzo estetyczne sporty
    Oddublowanie to dobry pomysł.
    Popieram. Porządkuje to wyścig. Może HRT poprawi w przyszłym roku bolid i będą szybsi od RedBulla :-) Cuda się zdarzają i nikogo nie można przekreślać.
    Jeszcze bym trochę zmienił punktację. Powiązałbym ją z ilością bolidów kończących wyścig. plus bonusiki za pierwsze trzy miejsca. Wtedy byłaby super zabawa.

  • 53. skoropian
    • 2011-12-12 22:40:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a31 a mi z kolei szkoda ciebie. dla wielu kubica może jest kimś ale dla wielu jest nikim i tego nie zmienisz. kibicujesz mu to ok i tak trzymaj. ja osobiście gościa nie trawię i mam dom tego prawo. pozdrawiam

  • 54. kempa007
    • 2011-12-14 17:48:57
    • *.dynamic.chello.pl

    50. Drexiss tak to zrozumialem, przeciez to samo napisalem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo