Drexiss
Ostatnia aktywność
avatar
Drexiss

09.02.2012 19:01

0

Ja też mam 16 lat, ale uważam, ze bolidy są ładne (ładniejsze nawet od tych do stosowanych do sezonu 2008) , ale najważniejsze ze są szybkie.

avatar
Drexiss

09.02.2012 18:57

0

Grosjean zostanie wywalony w najlepszym dla niego wypadku po zakończeniu tego sezonu i to mogło by Jearomowi teoretycznie otworzyć drogę do ,,posunięcia'' swej kariery. Niestety Belg również mnie nie przekonuje i nie wróże obu tym Panom sukcesów w F1, zwłaszcza jeżeli Lotus będzie spisywać się tak jak w II połowie poprzedniego sezonu, (mam jednak nadzieje, ze się myle bo bardzo kibicuje jednak Raikkonenenowi.

avatar
Drexiss

30.01.2012 21:02

0

Jeśli coś dostanie to w zawieszeniu, nie trafi na pewno do pudła.

Przejdź do wpisu Sutil stanął przed sądem

avatar
Drexiss

26.01.2012 18:17

0

Ludzie nie przesadzajcie nie jest to geniusz, ale testować spokojnie może, co do rozbijania to co innego jest jazda testowa, a walka o punkty.

avatar
Drexiss

26.01.2012 18:05

0

„Teraz mam okazję pracować z jednym z czołowych zespołów'' albo się chłopak mocno podniecił, albo urósł nam nagle silny team.

avatar
Drexiss

13.01.2012 19:07

0

Dobrze tak szwabowi...

avatar
Drexiss

19.12.2011 16:58

0

Tak z tą dodatkową podrożą to dla nich bolesny cios. Zastanawiam się co wybrałbym na miejscu Top3. Zostanie jednym z najlepszych kierowcą wyścigowym kosztem jednej meczącej podróży czy lizanie gówna na chodniku.

avatar
Drexiss

16.12.2011 18:41

0

Jaki zal, jezeli Sutil mialby odejsc to tylko do lepszego zespolu, bo zasluguje na lepszy bolid niz ten ktorym dysponowal, to jeden z najbardziej niedocenianych kierowcow, a hulkenberg nie pokazal nic oprocz jednego PP w Brazylii.

avatar
Drexiss

16.12.2011 18:36

0

Koles może mieć problem, mysle, ze mowi to tak przez ,,lzy'.

avatar
Drexiss

09.12.2011 20:31

0

32. kempa007 tam pisze, ze pierw się oddublowuja (czyli ,, wyprzedzają' niwelując stratę a nie zarabiając pozycje), a potem nie jeżdżą sobie luźno na torze tylko doganiają stawkę i czyhają na końcu. 34. Haziaj tak dobrze jest mogą, chyba nie sadzisz ze 4-krotnie zdublowane HRT zdoła się oddublowac podczas SC, jeżeli ten będzie jeździł jedno kółko. Według twojego rozumowania powinni dostać za to jakaś kare skoro nie dostosowali się do zakazu (albo może nie tyle kare co jakoby uznanie za przekroczenie przepisów).

avatar
Drexiss

09.12.2011 20:20

0

Jacko 21. to był tylko sarkazm, a jak bym miał stratę 2 okrążeń czy 3? To co będąc na mało zużytych softach mogbym wygrać jeżeli leaderzy byli by na hardach i do tego zużytych a 3 kolka w plecy poszły by się jeb.. 24. Zły dziad trudno,ale jeżeli dystans wyścigu to ponad 300km, a okrążenie około 5km to będą zawsze się zdarzać duble i lepiej popsuć szanse temu na siódmym niż namieszać wszystkim sporo.

avatar
Drexiss

07.12.2011 20:05

0

Wszystkie zmiany w regulaminie są ok, ale po co jest do h... te oddublowywanie się. Wolniejsze bolidy nie moga po prostu spuscic sie na dol podczas sc zamiast robic to jak w tym sezonie po restarcie? Efekt bedzie taki sam tez. Nie bedzie zamieszania, a jakim prawem one moga sie oddublowywac. A jak by mnie wsadzili do bolidu i czolowka stawki by mnie 100 razy zdublowala to co SC na końcówkę wyscigu i mam szanse jeszcze na dobry wynik? Bez sensu.

avatar
Drexiss

02.12.2011 19:23

0

Nr. startowe w pierwszej kolejności przyznaje się według ilości zdobytych tytułów MŚ a potem według liczby punktów w poprzednim sezonie. Schumi - 7 Rosberg - 0

avatar
Drexiss

13.11.2011 23:47

0

Kary są adekwatne, a to ze nie wpłynęły na ich pozycje to inna sprawa.

avatar
Drexiss

13.11.2011 23:44

0

Nie ma żadnych veto... odrzucono za pomocą większości sprzeciwów (wszystkie słabsze zespoły).

avatar
Drexiss

12.11.2011 16:00

0

Massa*

Przejdź do wpisu Vettel pokonał McLareny

avatar
Drexiss

12.11.2011 16:00

0

Masa nie, ale pozniej tylko na niego najechal.

Przejdź do wpisu Vettel pokonał McLareny

avatar
Drexiss

29.10.2011 13:26

0

A Karthikeyan, nie był przypadkiem też na okrążeniu pomiarowym?

avatar
Drexiss

08.08.2011 17:10

0

Schumi kończ już swa karierę i to czym prędzej.

avatar
Drexiss

04.08.2011 14:06

0

Ale śmieszni jesteście, bez względu na to w jakim zespole jeździ Jarno, jaki ma on charakter i jak go bardzo nie lubicie lub lubicie to to co zrobił Perez jest niedopuszczalne i powinien dostać kare (nie ma znaczenia, że Trulli nieskączyl wyścigu). Każdy ma prawo do własnej opinii, ale opinia tych, którzy w tym przypadku krytykują TRU jest wyjątkowo idiotyczna, aż mnie niesie jak widzę wpisy typu on nie dorósł albo jest za cienki i nie ma żadnych praw.

avatar
Drexiss

31.07.2011 20:53

0

OOO, a ja byłem przkonany, ze Kobayashi byl 10. Zanim zanikl obraz (na 67 okr.) ALG byl daleko po tym jak troche go obrucilo i spadl o kilka pozycji.

Przejdź do wpisu Podwójne punkty Toro Rosso

avatar
Drexiss

31.07.2011 20:49

0

16. GrzeSzNY Vettel wyprzedzil Alonso. Co do wyscigu i jazdy Hamiltona to chyba kazdy popelnil dzis jakis blad, warunki na torze byly dla kierowcow malo sprzyjajace dodatkowo jak wspominacie strategia byla troche nieudana. Mistrz Świata z 2008r. popelnil dwa duze bledy w odstepie okolo 10sek i to wystarczylo by troche popsuć sobie wyscig.

Przejdź do wpisu Hamilton przeprasza di Restę

avatar
Drexiss

30.07.2011 17:21

0

13 LadyMinor Jak bez sensu? Kazda ekipa ma mozliwosc do 4 razy nie zobowiazywac sie do tej reguly i Red Bull najuczciwiej w świcie korzysta z tego po raz pierwszy.

avatar
Drexiss

29.07.2011 14:14

0

Życze powodzenia, to jeden z wiekszych postaci w F1, choc ja oczywiscie wolałbym zobaczyc na szczycie LR.

Przejdź do wpisu Brawn nie odpuści

avatar
Drexiss

29.07.2011 14:10

0

5. fanAlonso=pziom tylko nie Chiny ostatnie 2 wyscigi na tym torze byly ... Dobrze, ze teraz wyscigi w kalendarzu sa obok siebie (najpierw 3 azjatyckie z Australią i Bachrajn obok Emiratów), a ja nie jestem za tym by Brazylia była ostatnia, jezeli w ogóle jest dla niej miejsce w F1. Co do ich toru nic nie mam, jest nawet fajny i wyscig w 2008r. był jednym z najlepszych jakie ogladalem, jesli nie najlepszym, a fanem F1 jestem juz pare lat. Jednak to jak tamtejsi huligani potraktowali ekipy Toyoty, Saubera i Jensona Buttona to jest skandal. Jak w F1 mogą sie zdarzac takie rzeczy. Dobrze, ze jeszcze nikomu nie stala sie krzywda (nie finansowa). Lepiej interweniowac teraz niz po fakcie. Co do poczatku sezonu to jestem niezmiernie zadowolony, ze pierwsza jest Australia.

avatar
Drexiss

28.07.2011 17:28

0

Dobra decyzja Saubera, ale szkoda mi Kobayashiego, bo uważam, że zasługuje na team z górnej półki. Perez dzieki Carlosowi Slimowi też mógłby przejść np. do LR kosztem Petrowa, a jeżeli stan finansów w Renówce jest troche bardziej krytyczny niż my o tym wiemy to moze nawet kosztem Heifelda czy Kubicy w przyszłym sezonie.

avatar
Drexiss

27.07.2011 17:24

0

Ale sie agresywnie zrobiło...Ja osobiscie mysle, ze team orders jest zawsze obecne w kazdym zespole scigajacym sie w F1 (nawet tam gdzie umiejetnosc kierowcow i punktacja w tabeli jest wyrownana tez jest, tyle ze czasami moze byc stosowane zamiennie i roznie w zaleznosci jak potoczy sie wyscig). Red Bull moze i delikatnie faworyzowal Vettela, ale gdyby Webber ukonczyl wyscig w Korei i mial troche wiecej szczescia w innych wyscigach moglby przechylic swoj team na swoja strone. Red Bull napewno przez sile nie wspiera Vettela kosztem Australijczyka. Tak na marginesie wiecie moze czy byly jakies rozmowy z sędziami, czy cos w sprawie wyprzedzenia Hamiltona przez Webbera podczas żołtej flagi?

avatar
Drexiss

26.07.2011 12:32

0

Co za bzdury niektórzy opowiadaja. Buemi wyraznie zajechał droge Heifeldowi (tak samo jak Button Hamiltonowi w Kanadzie), a to że HEI miał malo miejsca na wyprzedzanie to juz inna sprawa i w żadnym wypadku nie uniewinia Buemiego, bo HEI nie zagrażał Szwajcarowi kolizja, co najwyżej by sam wyjechal by poza tor i po chwili by na niego powrócił. Zaden kierowca nie ma prawa zajeżdzac drogi temu ktory go wyprzedza (przednie koła Niemca zrownaly sie z bolidem Buemiego gdy ten skrecil w prawo). Co do równego traktowania to zgadzam sie, że niektórzy są troche łagodniej traktowani, ale myśle ze to tamtych trzeba karac a nie, nie karac Buemiego.Nie jestem za tym by uniemozliwiac kierowca walke na torze, ale ludzie musza byc przecierz jakies granice. Co do wypowiedzi devious'a to zgadzam sie z nim ze w niektorych przypadkach decyzje sedziow sa troche malo konsekwentne, ale nie mozna tego tez tak stwierdzic w 100%. Wyobraź sobie jak zawodnik, ktory jedzie sobie na ostatnim miejscu i był licznie dublowany zacząl bombardowac przodek stawki ktory go dubluje (temu też dałbyś kare przejazdu przez pit-stop)? Gdy Heifeld dostawał kare jego wyścig nie był jeszcze zmasakrawany, wiec kara tak czy inaczej go troche uciążyła, natomiast kara dla Buemiego, ktora zostala dana po wyscigu nic by mu nic nie zrobila bo on i tak nie dostal by punktow.

avatar
Drexiss

27.06.2011 20:58

0

14. devious to, ze taki przepis istniał to nie znaczy, ze byl sprawiedliwy, dobrze, ze ktos wkoncu ktos mysli jak rozwiazac ten problem skutecznie, a zarazem tez sprawiedliwie. Ten pomysł z dwoma SC jest dobry, ale ja tez wymyslilem jeszcze jedno rozwiazanie i jest ono wbrew pozorom stosunkowo proste i logiczne. Do dublowania dochodzi jesli dany zawodnik dosciga o jedno okrazenie drugiego, czesto taka sytuacja zdzara sie gdy na tor wjerzdza SC. Na stan obecny do dublowan dochodzi po tym jak on zjedzie i dochodzi do zamieszania. Mój pomysł polega na tym, aby samochody ustawialy sie za SC tak jaka jest obecna klasyfikacja w wyscigu (niech zaczna to robic jakies 30 sekund po wjezdzie SC by na wszelki wypadek znowu nie robic zamieszania). Dojdzie do tego, ze kolejnosc bedzie taka: SC, lider wysigu, bolidy ktore nie zostałe zdublowane, bolidy ktore zostały zdublowane jeden raz, bolidy ktore zostaly zdubowlane 2 razy, bolidy ktore zostaly zdublowane 3 razy itp. Wiem, ze nie jestem mistrzem świata, aby cos ładnie po polsku wyjasnic, ale to rozwiazanie jest w rzeczewistosci barzdo proste. W jednym zdaniu mozna to ujac, ze do przegrupowania ktore na stan dzisiejszy dochodzi po zjezdzie SC, powinno dochodzci podczas jazdy za SC z tym wyjatkiem, ze kazdy bedzie wiedzial jakie bedzie ustawienie podzczas nastepnych kolek SC i po jego zjedzie wiec nie bedzie zamieszania.

avatar
Drexiss

27.06.2011 14:20

0

Naprawianie bolidów i wymiana opon podzcza czerowonej flagi w wyscigu powinny być zabronione i to nie powinno polegać żadnej dyskusji. Powiniśmy dążyc do tego by czerone flagi i SC jak najmniej zmieniały przebieg wyscigu tymczasem czerone flagi na dzien dzisiejszy moga byc zbawieniem dla niektorych kierowcow, ktorzy dzieki temu nie beda musieli wykonac żadnego pit-stopa gdyz wymiane opon moga dokonac podczas przerwy. Co do przepuszczania bolidów podczas SC to byłby najgłupszy pomysł nie tylko w całej historii F1 czy sportów motorowych, ale najwiekszy błąd w historii jakiegokolwiek sportu. Załużmy, że SC wkracza do akcji pod koniec wyscigu np. jakies 10 okrązen przed koncem wyscigu, zawodnik ktory jest na prowadzeniu wyprzedza prawie wszystkich zawodników o jedno okrążenie ale musi jeszcze zjechac na wymiane opon, tymczasem dochodzi do wypadku pomiedzy 23, a 24 miejscem i wjezdza SC. Wszyscy sie oddublowuja, lider zjezdza na pit-stop i wyjezdza cos okolo 20 miejsca.

avatar
Drexiss

13.06.2011 21:39

0

Devious dobrze myśli, tylko sam sobie zaprzeczyles na poczatku bo kary przesunienc na polach startowych daje sie tylko jak winnowajca nie dojedzie, a ty dalbys im za zolte kartki. Pomysl dobry popieram, ale oczywiscie jak sam powiedziales potrzeba do niego przemyslen i malych poprawek.

Przejdź do wpisu Button uniknął kary

avatar
Drexiss

13.06.2011 17:36

0

Vettela nie lubie ale nie moge przyznac ze jest slabym kierowca. Kiepskim bolidem tez dawal sobie rade nie zapomne chyba wyscigu gdzie VET w barwach Toro Roso wygral wyscig po morym torze (o ile dobrze pamietam to byla Monza). Oczywiscie nie ma czlowieka ktory nie robi bledow, Sebastian robi ich nawet sporo, ale nie zmienia to faktu, ze jezdzi kapitalnie. Mysle jednak ze jak w Red Bullu siedzial by Alonso albo Hamilton to ich przewaga byla by jeszcze wieksza niz teraz Vettela, wiec widowisko jakie gotuje nam F1 jest i tak jeszcze dobre.

Przejdź do wpisu Vettel: byłem zbyt ostrożny

avatar
Drexiss

13.06.2011 17:21

0

Button powinien dostac jeszcze jedna kare 20s lub nawet wykluczenie z wyscigu. To byla duzo gorsza jazda niz HAM w Monaco.

Przejdź do wpisu Button uniknął kary

avatar
Drexiss

13.06.2011 17:16

0

13. pawel123 Ja tez popieram przepis 107% ,ale tylko wtedy gdy bedzie on stosowany w 100% i bedzie on obowiazywal zawsze bez odwolan i dla kazdego.

avatar
Drexiss

13.06.2011 17:14

0

Jak słucham tu niektorych to, az zal dupe sciska. Przyznam racje, ze Hamilton nie mial szacucnku dla rywali w Monako, ale napewno nie przeszarzowal w Kanadzie. Wyraznie widac jak przy wyprzedzaniu Button skreca w lewo likwidujac tym samym HAM z wyscigu. Co do kolizji na poczatku wyscigu z Webberem to uznal bym to jako incydent wyscigowy, a jesli nie to napewno nie zawinil Hamilton. Predzej to BUT jezdzil nieodpowiedzialnie czym mnie bardzo negatywnie zaskoczyl. Obwiniam go za kolizje z Hamiltonem (jak już wspomniałem), ale też z F.Alonso ktory przy zakrecie byl wyraznie z przodu, a Button uderzyl go w tylne kolo bedac daleko za nim z tyłu. Co do kary za przekroczenie predkosci podczas jazdy SC sie nie wypowiem, ale jesli tu też zawinił to nie wiem czy na miejscu sedziow dac mu nawet czarna flage, bo 3 wykroczania podczas jednego GP to troche za duzo.

avatar
Drexiss

12.06.2011 14:03

0

Od początku tego weekendu wiedziałem, że McL odda pole walki Red Bullom i Ferrari. McL może wygrać tylko wtedy jeśli żaden RBR czy Ferrari nie dojedzie do mety.

avatar
Drexiss

11.06.2011 23:10

0

Szybszy od Red Bulla to jest jeszcze mój rower.

avatar
Drexiss

11.06.2011 23:01

0

To głupie postępowanie ze strony sędziów. Powinno być tak, że ta metoda jest wykorzystywana w pełni lub w ogóle jej nie ma. W chwili obecne bardzo mocnoj o przyszłości słabszych zespołów decyduje umiejętność pisania podań, a nie tempo jakie prezentują podczas klasyfikacji.

avatar
Drexiss

08.06.2011 21:58

0

Dobrze, że go wybrali, myśle, że jest najbardziej niedocenianym kierowcą w stawce (zwłaszcza przez amatorskich kibiców F1).

avatar
Drexiss

02.06.2011 16:25

0

Oby ta jego motywacja i młodzieńcze napalenie nie sprawiło mu kolejnych przykrości.

avatar
Drexiss

29.05.2011 17:08

0

Ciekawe kto by zastąpił Pietrowa w razie kontuzjii? Kubica chyba jeszcze nie byłby gotowy, więc chyba Senna.

Przejdź do wpisu Pietrow nie doznał kontuzji

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu