komentarze
  • 77. lukas605
    • 2010-10-28 14:33:04
    • *.142.196.100

    Czy oni wiedzą ile zostało wyścigów do końca?? Czy może ja czegoś nie wiem o tym że przedłużyli sezon?? 2 wyścigi do końca a Ci mówią, że za wcześnie, to kiedy bedzie ten moment aby się zdecydować? Bo jak dla mnie to było minimum 4 wyścigi temu. Odwalają lepszą maniane niż BMW Sauber w 2008.
    Ale będe tarzał się ze śmiechu jak przegrają WDC :D:D

  • 78. pjc
    • 2010-10-28 15:57:56
    • *.244.91.2

    9. monselice ja również obserwuję z zaciekawieniem jazdę Hamiltona w sensie pozytywnym. Dopóki jest szansa na tytuł, Lewis będzie starał się ją wykorzystać.

    Co do taktyki ekipy Red Bull. Cóż, życie zweryfikuje trafność tej decyzji.
    Moim zdaniem są bardzo blisko utraty szans na tytuł w klasyfikacji kierowców.
    Ogromne zagrożenie stanowi tu Alonso i trochę mniejsze Hamilton.

    Końcówka sezonu zapowiada się kapitalnie.

  • 79. arthi
    • 2010-10-28 15:58:48
    • *.adsl.inetia.pl

    Czyzby sugerowali, ze teraz padnie bolid markowi, beda tak ryzykowac?

  • 80. arthi
    • 2010-10-28 16:01:14
    • *.adsl.inetia.pl

    76. robtusiek moze i szybszym, ale nie dosc szybkim, zreszta przeczytaj artykul na ultra na temat rbr, duzo wyjasnia, skad przewaga webbera na poczatku sezonu i generalnie rbr

  • 81. saint77
    • 2010-10-28 16:31:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wg mnie gdyby to VET był 11 punktów wyżej niż WEB, to ten drugi musiałby się zgodzić na wspieranie kolegi z zespołu. I to nawet 3 wyścigi przed końcem, nie dwa ani jeden.

  • 82. Ravfaaaaa
    • 2010-10-28 18:38:19
    • *.218.146.194.generacja.pl

    RBR nigdy nie przestanie wspierać Vettela. Nawet gdyby przed Abu Dabi Webber był liderem, Alonso miałby punkt mniej od niego a Vettel traciłby 24 punkty.

  • 83. razork
    • 2010-10-29 12:54:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    82. Ravf, masz rację - i to z tych samych powodów z jakich BMW nie wspierało Kubicy w 2008. Oni już tak mają...

  • 84. seb_1746
    • 2010-10-29 13:50:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    cytat odnośnie bolidów Webbera i Vettela;

    "Gdy Vettel zaczął wybrzydzać na bolid, że trzęsie, i źle się nim jeździ, to dostał nowy. Webber podczas GP Europy w Walencji miał koszmarnie wyglądający wypadek. Wyleciał w powietrze, auto strzaskał dokumentnie. Nie było sensu go naprawiać. Na następny wyścig dostał bolid, którego nie chciał Vettel. "

    Ciekawe jaki teraz bolid dostanie Webber? Czy może naprawią mu stary?

  • 85. witam
    • 2010-10-29 23:35:58
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    63.markorund,67.roko. Absolutna racja!!!!!! Dodam tylko ze cale GP Korei bylo ukartowane. Start moglby byc normalny..... ( juz nie raz kirowcy startowali w gorszych warunkach).. SC byl 2 razy za dlugona torze.... A Berger? Chlop ma racje, on by takiego czegos nie mowil bezpodstawnie, on jest blisko wszystkiego w padoku i wie co sie dzieje.....tylko niestety, albo stety CHLAPNAL OZOREM:D ( Webbez dobrze widzial ze ktos jedzie po dzwonie mial duzo czasu zeby podjac chamowanie, chcial ewidentnie kogos skasowac). Moim zdaniem ten sezon
    ( gdyby nie szalencza pogon Ferrari i MCLarena) nie ma nic wspolnego ze sportem! Sezon kupiony przez Eckelstona ktory jeszcze przed rozpoczecien mowil ze Vettel bedzie mistrzem. Niestety nieudolnocs Vettela i pare niesprzyjajacych okolicznosci spowodowalo to ze ludzie zaczynaja puszczac pare z ust ( np: Berger). Tam chodzi o DUZE pieniadze i cieszmy sie z tego ze takie zespoly jak SF McL Renaukt i Wliams walcza po sportowemu abysmy my kibice jeszcze choc troche radosci mieli. I apeluje do wszystkich tych ktorzy mnie zaraz skrytykuja, NAJPIERW SZKLANA ZIMNEJ WODY- jak to tu wiele osob tak ladnnie czasami pisze! Proponuje otworzenie oczu i spogladniecie na fakty! RB nie da nikomu ze swoich kierowcow mistrza, jezeli szanse straci Vettel , ale to juz zostalo dawno ustalone przy zielonym stoliku Eckelstona jeszcze przed sezonem. Sammi widzicie co robi RB, dlaczego 2 wascigi przed koncem nie stawia na Webbera skoro ma mniejsza strate puktow??? Jak myslicie? ten sezon to jest jeden wielki SZWINDEL biorac pod uwage to ze RB jezdzil nieprzepisowym bolidem, zdobywal punkty , ktorych im nie zabrano , natomiast po fakcie nakazywano np:zmiane czesci, katow nachylenia kontrukcju, elastycznych skrzydel, a o ich ruchomym zawieszeniu to jakos ucichlo a w kwalach i tak wszystkick kasuja!! Mi sie juz powoli na to wszystko w tym sezonie nie chce patzrec, mam nadzieje ze GP Brazylji wygra Alonzo a ci dwaj idioci z RB wykasuja sie wzajemnie i "grobe ryby" strca trosze pieniazkow. Jestem ciekaw po sezonie jakie jeszcze intrygi wyjda na jaw a jestem przekonany ze po tym sezonie to te100 mln kary za szpiegostwo dla McL beda pryszczem w porownaniu z tym o czym sie dowiemy. I proponuje szklanke zimnej wody dla moich krytykow hehehe :D.

  • 86. Siffredi
    • 2010-10-30 11:09:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 85. witam
    w pełni zgadzam się z tym co tu powiedziałeś. mam tylko taką cichą nadzieję, że jak nie osiągną tego co zamierzyli a nie osiągną na pewno to ktoś komuś urwie za to jaja. skończy się festiwal crash kida i "sportowego etosu" RBula. mam nadzieję nie oglądać ich w przyszłym sezonie.

  • 87. fankaVettela
    • 2010-10-30 13:19:39
    • *.net.stream.pl

    "cieszmy sie z tego ze takie zespoly jak SF McL Renaukt i Wliams walcza po sportowemu abysmy my kibice jeszcze choc troche radosci mieli"

    Nie wiem czy to na poważnie piszesz .. ale tak czy inaczej "cytat miesiąca"... godny wyróżnienia. Jestem pełna podziwu że " SF McL Renaukt i Wliams " walczą po sportowemu w przeciwieństwie do RBR . NIESAMOWITE ....


  • 88. fankaVettela
    • 2010-10-30 13:21:02
    • *.net.stream.pl

    Jak czytam takie posty to zaczynam się zastanawiać do jakiego stopnia można być zmanipulowanym...

  • 89. dziarmol@biss
    • 2010-10-30 13:33:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    88. fankaVettela- A mogłabyś jaśniej?? Kto i przez kogo jest manipulowany??? A co do samego RBR oraz sytuacji w tymże to jest oczywistym parcie zespołu (szefostwa, Mateschitz, Marko i mniej ale jednak Horner a w ogóle Newey ) na Vettela !!
    Webber jest w sytuacji nie do pozazdroszczenia kiedy wszystko i wszyscy sprzysięgną się przeciw ;-)) Ale Tobie akurat pewnie w to graj ;-))

  • 90. fankaVettela
    • 2010-10-30 15:02:58
    • *.net.stream.pl

    89. dziarmol@biss- prawda jest taka że o tym parciu zespołu na niego jedynie dużo się mówi, ale nie było żadnej sytuacji w której Vettel zyskałby jakieś punkty kosztem Webbera. Gdyby w RBR miało miejsce faworyzowanie jednego kierowcy w ogóle nie byłoby już tego problemu. Ale oni pozwolili na równą walkę przez cały sezon. Wg mnie powinni pod tym względem pozostać już konsekwentni. Jeśli ktoś twierdzi że 'sportowa walka' miałaby oznaczać teraz postawienie na Webbera, no to ja może lepiej nic już nie będę dodawać , oprócz tego że chyba jednak posiadam inną definicję tego określenia. A co do sytuacji Webbera.. jedyne co można powiedzieć to to że jest obecnie nieco lepsza od sytuacji Vettela...

  • 91. fankaVettela
    • 2010-10-30 15:07:29
    • *.net.stream.pl

    a zmanipulowany jest ten kto chwali sportową walkę, jednocześnie niemal domagając się team orders.. choć to może akurat lepiej nazwać hipokryzją..

  • 92. witam
    • 2010-10-30 15:33:52
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    90.FankaVettela. Ato to ze Markowi zabrali skrzydlo to nie bylo jego kosztem? A to ze Mark jezdzil stara wersja nadwozia bo Vetel rozjebal swoje to tez bylo ok? To wedlug ciebie nie jest faworyzowanie i pozwolenie na rowna walke tak? To ja juz wole ogladac team-orders bo to jest tzw TEAM a i tak na koniec sezonu bedziesz mogla se odjac te 7 punktow od dorobku Alonzo bo nawet bez nich bedzie Mistrzem. Widzisz oliwa sprawiedliwa. A tak na marginesie ty niedoinformowana kobietko to sa sluchy ze twoj Vettelek w ostatnim GP zajechal silnik bo Alonzo zabardzo naciskal. Powiedz dziewczyno cz ty wogole czytasz Niemieckie portale? Widac od razu ze nie. A co masz przeciwko sportowej walce wymienionych przezemnie zespolow? Jak te zespoly mialy cos kontrowersyjnego zabudowanwgo w bolidzie to FiA nakazywala zmiany natychmiast a w RB nie! Nie wiem jak ty sledzisz F1 ale takie braki informacji biora sie albo z niewiedzy albo z zaslepienia ukochanym Idolkiem. Pozdrawiam

  • 93. McLfan
    • 2010-10-30 16:52:10
    • *.chello.pl

    Tak, fankaVettela... I Ty w swej miłości masz czelność wytykać ludziom zmanipulowanie? Fakt, 85. witam BREDZI o sprzedaży Mistrzostw, ale jednak mogłabyś się pohamować.

  • 94. witam
    • 2010-10-30 17:59:08
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    93.McLfan. A skad wiesz ze tak nie jest? Masz 100% pewnosci? Jestes jasnowidzem? No tak Eckelstone to pewnie twoj najlepszy kumpel i sobie lubicie czasem pogadac, prawda? A teraz na serio, to jest moja opinia i nie wypisuj mi tu ze BREDZE. Kazdy ma swoj poglad i punkt widzenia, moj jest obiektywny , ja tylko napisalem fakty. Powiedz mi co w tym co napisalem jest nieprawda? Jak widzisz wszystko sie zgadza. A ty nie badz taki pewny siebie bo jeszcze sie tego i owego dowiemy,. Nie jestes tam na codzien i nie wiesz co sie tam dzieje. Tak wiec mozesz sie ze mna niezgadzac w opinji, ale nie pisz mi tu ze ja bredze jezeli przytaczam fakty! A nie jak niektorzy tutaj ww "leje tylko wode" ! Ps: Widze ze ty jestes nastepny co zyjesz w wirtualnym swiecie i na wszystko patrzysz pezaz rozowe okulary. Zycze powodzenia, pozdrawiam.

  • 95. McLfan
    • 2010-10-30 19:18:18
    • *.chello.pl

    Ja żadnych "faktów" w Twoim poście nie widzę, tylko doszukiwanie się głębszegp sensu tam, gdzie go nie ma, jak np w słowach Berniego, który co roku ma SWOJEGO faworyta. A prawda jest taka, że poza sprzedażą praw medialnych, ustaleniem torów i wyjęciem z nich kasy, Berniego niewiele obchodzi. Choć fakt, on chciałby Vettela, bo z Niemieckiego rynku można wiele wyciągnąć. Ale nie ma mocy sprawczej czynienia kogoś WDC...

  • 96. dziarmol@biss
    • 2010-10-30 19:23:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    90. fankaVettela Obiektywizm za konia ;-)) albo jakoś tak;-)). Już Ci @witam wyliczył "bezstronne" zachowanie zespołu w stosunku do Webbera. Powiedz co takiego musiało by się stać w RBR żebyś w końcu napisała o faworyzowaniu Vettela?? Pewnie w Twoim przypadku nie ma takiej opcji ;-))

  • 97. dziarmol@biss
    • 2010-10-30 19:27:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    95. McLfan I tu się drogi userze mylisz. A za przykład niech świeci rok 2007 i namaszczenie przez Ecclestonea oraz Mosleya Hamiltona na mistrza oraz dziwne kontrowersyjne werdykty sędziowskie w sprawie onego ;-))

  • 98. witam
    • 2010-10-30 20:51:44
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    95.McLfan. To ty chyba nie umiesz czytac jesli nie widzisz faktow w moim wpisie. Ale kazdy ma swoje zdanie. A tak na marinesie to skad ty wiesz co Berni robi jeszcze za interesy, myslisz ze to co ty wiesz ro wszystko? Hahahahah . Jestes strasznie naiwny kolego. Im wiecej ludziie maja pieniedzy tym wiecej inwestuja. Powierzaja swoje pieniadze bankom, maja doradcow finansowych, ktorzy operuja pieniedzmi i robia rozne interesy. Skad wiesz ze kapital Eckelstona nie jest w jakis sposob powiazany z reklama np: RedBulla? Skad ty to wiesz? Tam kolego jest za duzo pieniedzy w obiegu i wierz mi ze one w jakis sposob sa inwestowane przez Berniego ( gdyz jego kapital jest za duzy rzeby rzadzil on nim sam ma swoich zaufanych doradcow-inwestorow) nie tylko w F1 ale i inne rzeczy. W tym przypadku pieniadze mnoza sie same a Berni tylko stawia parawki i jak napisales go niewiele obchodzi bo od tego ma ludzi , on powie ze tak mabyc i tak sie dzieje. Dziekuje za poruszenie tematu i pozdrawiam. Ps: Karzdy ma swoj punkt widzenia a ja w moim wpisie podalem rzeczy ktore sie wydarzyly rzeczywiscie i jesli to nie so fakty to jak to mozna nazwac.. hmm juz wiem pewnie BREDNIE. Przeczytaj jeszcze raz moj wpis 85 i zacytuj mi gdzie napisalem nieprawde ok?

  • 99. witam
    • 2010-10-30 20:59:22
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    95.McLfan. Kolego mozemy dyskutowac jesli masz na to ochote. Karzdy ma swoje zdanie ale napisz prosze dlaczego wg. Ciebie to co ja napisalem jest niemorzliwe?? Podaj choc jeden fakt, ktory by uzasadnial moja nieracje. Oczywiscie ze moge sie mylic wkoncu wszyscy jestesmy tylko ludzmi lecz to co napisalem nie jest wcale niemozliwe, wrecz przeciwnie wszystkie fakty mowia samy za siebie. Takze jest to bardziej mozliwe niz niemozliwe. To jest mojeskromne ZDANIE - podkreslam ze to moja opinia, ja nie pisze ze tak napewno jest!

  • 100. McLfan
    • 2010-10-31 14:27:46
    • *.chello.pl

    Twoje zdanie powiadasz? Hmm, pozwól, że zacytuję...:

    "Dodam tylko ze cale GP Korei bylo ukartowane." - jakieś dowody, czy to TYLKO Twoje zdanie?

    "Moim zdaniem ten sezon nie ma nic wspolnego ze sportem! Sezon kupiony przez Eckelstona ktory jeszcze przed rozpoczecien mowil ze Vettel bedzie mistrzem." - mówi co rok, nawet czasem zdarza mu się w trakcie sezonu zmienić zdanie. Ja nie widzę faworyzowania Vettela przez Berniego -> FIA (tak, jak to MIAŁO miejsce w 2007 roku).

    "Proponuje otworzenie oczu i spogladniecie na fakty!" Gdzie te fakty mam "oglądnąć", bo chyba nie w Twoim poście...

    "RB nie da nikomu ze swoich kierowcow mistrza, jezeli szanse straci Vettel , ale to juz zostalo dawno ustalone przy zielonym stoliku Eckelstona jeszcze przed sezonem." Kolejny "fakt", czy stek wymyślonych sobie bredni? Skłaniam się ku drugiemu, zupełnie nie wiem dlaczego.

    "RB jezdzil nieprzepisowym bolidem, zdobywal punkty , ktorych im nie zabrano , natomiast po fakcie nakazywano np:zmiane czesci, katow nachylenia kontrukcju, elastycznych skrzydel, a o ich ruchomym zawieszeniu to jakos ucichlo a w kwalach i tak wszystkick kasuja!!" O, trochę faktów, ale i nadinterpretacji, przez co są bredniami. Po kolei:
    - nieprzepisowy bolid? Gdy wykrywano nieprzepisowe elementy, nakazywano ich demontaż. Nie było dowodów, że były użyte wcześniej.
    - elastyczne skrzydła- w myśl przepisów, były dozwolone, tak samo jak ruchoma podłoga Ferrari w 2007. Po zmianie przepisów były nielegalne i już tych samych nie użyto.
    - ruchomego zawieszenia nie było, ale jak widać nie jesteś dość bystry gdzie leżała przewaga Red Bulla w kwalifikacjach. Podpowiem Ci bystrzaku. W dmuchanym dyfuzorze. I dalej tam leży, bo RB6 ma tylne zawieszenie ciągnione, a nie pchane, jak reszta, więc jest to o wiele lepiej dostosowane do dmuchania...

  • 101. McLfan
    • 2010-10-31 14:31:03
    • *.chello.pl

    * (...) nie jesteś dość bystry, by zrozumieć gdzie leżała przewaga (...)

  • 102. McLfan
    • 2010-10-31 14:33:53
    • *.chello.pl

    dziarmol, Mosley był ostatnią osobą, która by namaściła na mistrza kogoś z obozu McLarena. I wiesz to na pewno. ;)

  • 103. dziarmol@biss
    • 2010-10-31 15:44:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    102. McLfan Nie chce mi się teraz szperać w "IPN" ale na bank takie wypowiedzi były i Ecclestonea i Mosleya ;-)) I pochodnym tych słów były bardzo kontrowersyjne dziwne decyzje sędziowskie zapadające na korzyść Hamiltona, nie Mclarena jako zespołu a tylko Hamiltona którego obaj ww namaścili już wtedy na mistrza. ;-))

  • 104. McLfan
    • 2010-10-31 16:25:20
    • *.chello.pl

    W Berniego uwierzę, bo to bardzo... normalne, że chciał wrócić z F1 na rynek brytyjski. W Mosleya natomiast nie uwierzę, bo on do dziś rzyga słowami, że McLarena należało wykluczyć z sezonu 2007 i 2008 łącznie z kierowcami za Spy Gate. I wiadomo przecież, że Mosley, to główny wróg McLarena, a raczej Rona. Więc nie sądzę, by on chciał tytułu dla Lewisa, a przez co również dla McLarena. Mógł się wypowiedzieć, np po Japonii, że Lewis wygra, ale na pewno tego nie chciał.

  • 105. witam
    • 2010-10-31 16:33:22
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    McLfan. Ja widze ze z toba niema sensu dysktowac. Ty nawet nie umiesz wyciagnac sensu z mojej wypowiedzi. Czytaj ze zrozumieniem albo idz do szkoly na Polski i popracuj troche nad interpretacja. Szkoda z toba gadac ty pleciesz tylko malo-maslane. Nie gadam wiecej z toba bo nie ma sensu. A jesli nie potrafisz odzielic faktow od mojego osobistego zdania w mojej wypowiedzi to proponuje isc naprawde gdzies na korepetycje bo masz wielki problem ze zrozumieniem textu i interpretacja. ByBy

  • 106. McLfan
    • 2010-10-31 16:50:56
    • *.chello.pl

    Ale w Twoich postach fakty nijak nie współgrają z Twoim prywatnym zdaniem!

  • 107. McLfan
    • 2010-10-31 16:53:00
    • *.chello.pl

    Pomijając już zupełnie fakt (Twoje ulubione słowo), że Twoje "fakty" z faktami niewiele mają wspólnego. Tak, dalej uważam, że tworzysz dziejowe teorie spiskowe, krótko mówiąc, brednie.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo